مدرسان شریف
پارسه
وکیلی
نوگام
استعداد تحصیلی طورانی
کاکایی
تجربیات مصاحبه دکتری ۱۴۰۳
مدرسان شریف
مدرسه پژوهش کمی و کیفی
عالم زاده
مدرسان شریف
وکیلی
نوگام
عالم زاده

اعلام اسامی پذیرفته شدگان دکتری استاد محور دانشگاه تربیت مدرس ۱۴۰۳

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی دکتری استاد محور بدون آزمون سال ۱۴۰۳ دانشگاه تربیت مدرس اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، به اطلاع متقاضیان پذیرش دکتری استاد محور دانشگاه تربیت مدرس ۱۴۰۳، می‌رساند اسامی پذیرفته شدگان براساس شماره پرونده ثبت شده در سامانه گلستان دانشگاه و مشخصات داوطلب اعلام شده است.

شایان ذکر است پذیرش قطعی این افراد منوط به احراز کلیه شرایط زیر می‌باشد:

۱- تشکیل دوره در رشته مربوط از طریق آزمون نیمه متمرکز دوره های دکتری تخصصی در سال ۱۴۰۳

۲- تایید پذیرش نهایی داوطلب توسط سازمان سنجش آموزش کشور

۳- تایید صلاحیت عمومی داوطلب توسط مراجع ذی صلاح

۴- ارائه مدرک زبان انگلیسی معتبر با حداقل نمره قابل قبول براساس شیوه نامه مصوب دانشگاه. در صورتی که داوطلبی موفق به ارائه مدرک زبان معتبر نشود، ثبت نام مشروط وی لغو و اخراج می‌شود.

نتایج نهایی دکتری استاد محور دانشگاه تربیت مدرس ۱۴۰۳

اسامی پذیرفته شدگان دوره‌های دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳ دانشگاه تربیت مدرس از طریق آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان به شیوه استادمحوربه شرح زیر است:

 اسامی پذیرفته شدگان دکتری استاد محور دانشگاه تربیت مدرس ۱۴۰۳ نتایج دکتری استاد محور دانشگاه تربیت مدرس ۱۴۰۳

نکات مهم

۱- اطلاعیه دانشگاه درخصوص نحوه و زمان ثبت نام حضوری و غیرحضوری پذیرفته شدگان، در وبگاه دانشگاه، صفحه اختصاصی آموزش به نشانی https://www.modares.ac.ir/edu قرار گرفته است و قبول شدگان لازم است اخبار مربوط به ثبت نام را از طریق نشانی فوق پیگیری و در موعد مقرر مراحل ثبت نام را انجام دهند.

۲- دانشگاه مسئولیتی برای اطلاع‌رسانی به داوطلبان از طرق دیگر ندارد و مطلع نشدن داوطلبان و عدم ثبت نام پذیرفته شدگان در موعد مقرر به منزله انصراف از تحصیل آنان تلقی خواهد شد و هیچ درخواست مساعدتی مورد بررسی قرار نخواهد گرفت.

۳- در رشته‌هایی که اسامی داوطلبان اعلام نشده است، حدنصاب علمی لازم برای پذیرش در این دانشگاه، از سوی داوطلبان کسب نشده است.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها