مدرسان شریف
پارسه
وکیلی
نوگام
استعداد تحصیلی طورانی
کاکایی
کاکایی
مدرسان شریف
آنالیز آکادمی
عالم زاده
مدرسان شریف
وکیلی
نوگام
آنالیز آکادمی
عالم زاده

اعلام رشته محل های دارای مجوز دکتری دانشگاه آزاد

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

فهرست رشته محل های دارای مجوز دانشگاه آزاد اسلامی در مقطع دکتری تخصصی 94  از سوی وزارت علوم اعلام شد .

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، بر اساس اعلام دفتر گسترش آموزش عالی از مجموع 2220 پرونده مربوط به رشته محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی که شامل 767 پرونده دوره دکترا و 1453 پرونده دوره کارشناسی ارشد بوده است ؛ 243 رشته محل دوره دکترا و 579 رشته محل دوره کارشناسی ارشد مورد تصویب شورای گسترش آموزش عالی قرار گرفته است.

روز گذشته دکتر مجتبی شریعتی‌نیاسر، معاون آموزشی وزارت علوم در یک نشست خبری (اینجا) از تایید 800 رشته کارشناسی ارشد و دکتری خبر داد و با اشاره به ادامه بررسی پرونده رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در این‌باره اقدامات لازم را انجام داده و برای رفع نواقص رشته محل های باقیمانده هنوز فرصت دارد».

داوطلبان عزیز می توانند فهرست رشته های مذکور را از طریق لینک زیر دانلود نمایند و یا به سایت وزارت علوم مراجعه فرمایند.

فهرست رشته محل های دارای مجوز دانشگاه آزاد اسلامی در مقطع دکتری تخصصی

ثبت‌نام
باخبرم کن!

591 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حمید
مهر ۲۰, ۱۳۹۶ ۱۱:۵۷ ب٫ظ

آیا با داشتن کارشناسی ارشد مدیریت مالی و لیسانس حقوق داشتن میتونم در آزمون دکتری حقوق خصوصی دانشگاه آزاد شرکت کنم.

فرزاد
آذر ۲۱, ۱۳۹۵ ۱۱:۰۸ ب٫ظ

سلام من سوالات حسابرسی سال ۹۴ دانشگاه آزاد رشته حسابداری و همچنین تعدادی از سوالات آزاد ۹۵ حسابرسی را دارم آیا سوالات مذکور مورد استفاده موسسه شما می باشد؟

لیلا
خرداد ۱۶, ۱۳۹۵ ۱۰:۲۰ ق٫ظ

خواهش می کنم راجع به قبولی دکتری دانشگاه آزاد رشته مشاورهاگه دوستان اطلاعات یدارندبه من بگن اینکه چه کتابهایی خیلی مهمه وکدام شهرها دارند وآیا مرودشت برای سال آینده می آورد

لیلا
خرداد ۱۶, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۷ ق٫ظ

با سلام چرا دکتری مشاوره مرودشت نمی آورد

شهام
مهر ۲۷, ۱۳۹۴ ۱۰:۰۹ ق٫ظ

سلام.من جایی که تو تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد دعوت به مصاحبه شدم، اسمش تو لیست دانشگاههای دارای مجوز نیست.یعنی نریم واسه مصاحبه؟

علی زاده
مهر ۱۰, ۱۳۹۴ ۱۲:۳۲ ب٫ظ

سلام دوستان، من فارغ التحصیل رشته سلولی و ملکولی از دانشگاه شیراز هستم، میخوام برای دکترا میکروبیولوژی دانشگاه آزاد بخونم، کسی هست که به من کمک کنه که منابع امتحانی این رشته چی هست؟ و چه کتابهایی را باید بخونم؟

ayda
مهر ۹, ۱۳۹۴ ۵:۰۴ ب٫ظ

سلام تو رو خدا یکی جواب بده. به جز گرایشی که امتحان دادیم میشه گرایشای دیگه رو تو تکمیل ظرفیت انتخاب کرد؟

سپیده
شهریور ۱۵, ۱۳۹۴ ۹:۱۹ ق٫ظ

سلام منظور از واحد علوم و تحقیقات چیه? بعضی جاها مشخص کرده واحد علوم و تحقیقات کدوم شهر بعضی جاها فقط گفته علوم و تحقیقات.

لادن جامعه شناسی
خرداد ۱۷, ۱۳۹۵ ۱۲:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  سپیده

سلام سپیده خانم منم میخوام بدونم منظور از علوم و تحقیقات کدام شهر می باشد لطفا به منم بگید سپاس

emad
مهر ۷, ۱۳۹۵ ۱:۰۴ ب٫ظ

کلا از سال۹۴فقط ۱واحدعلوم وتحقیقات داریم اونم فقط واحد تهران هستش

محمد مهدی
تیر ۳۰, ۱۳۹۴ ۸:۲۲ ب٫ظ

چرا رشته مدیریت صنعتی از ۱۸ واحد فقط ۲ واحد مجوز گرفته است

حداقل واحد های تهران باید مجوز بگیرند چوندر این رشته استاد به اندازه کافی وجود دارد

سپهر
مهر ۱۰, ۱۳۹۴ ۱:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  محمد مهدی

خب دوست من چون واحد بخاطر اینکه تو تهران هست نباید مجوز بگیره ک. حتما یه مشکلی بوده

دانشجو
شهریور ۳۱, ۱۳۹۵ ۲:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  محمد مهدی

موافقم جناب استاد دانشیان لطفن رسیدگی بفرمایید با تشکر

مهندسی شیمی
تیر ۱۷, ۱۳۹۴ ۹:۰۵ ب٫ظ

سلام.من مهندسی شیمی هستم بارتبه ۱۴۶از ۲۳۰ تامصاحبه هم خوب دادم.مقاله وسابقه تدریس وکارهای پژوهشی زیادی داشتم بنظرتون شهرستان قبول میشم.لطفا جواب بدین.تشکر

علی سرمست
تیر ۸, ۱۳۹۴ ۹:۱۸ ق٫ظ

سلام
کسی خبرداره پارسال چه کسانی استادای مکانیک برای مصاحبه بودن؟

امید
تیر ۴, ۱۳۹۴ ۱:۱۰ ق٫ظ

سلام بر همگی دوستان و با ارزوی موفقیت
من رتبه ام شده ۱۰۰ و در گروه مکانیک تبدیل انرژی ازمون دادم با توجه به یه مقاله isiو ۶مقاله کنفرانسی ایا میتونم امیدی به قبولی داشته باشم انتخاب اولم علوم و تحقیقات بوده و بعدی قزوین و بعدیش تاکستان اگه راهنمایی کننین ممنون میشم

f.sh
تیر ۱, ۱۳۹۴ ۸:۲۹ ب٫ظ

سلام
من رشته بازاریابی بدون آزمون دعوت به مصاحبه شدم معدل ارشدم ۱۹.۲۵پایان نامه ۲۰ و معدل کارشناسی ۱۸.۸۷ بوده رتبه اول کارشناسی و سوم ارشد بودم دو تامقاله بین المللی و یه همایش ملی دارم . واحد ساوه اولین انتخابم بود که مجوز نگرفته.به نظرتون من شانس قبولی دارم؟؟؟

کارآفرینی
خرداد ۳۱, ۱۳۹۴ ۹:۱۷ ق٫ظ

رشته های جدید اعلام شد.

ماری بیوشیمی
خرداد ۳۱, ۱۳۹۴ ۱۲:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  کارآفرینی

واسه مصاحبه یا مجوز؟؟؟؟

سعید_بیوشیمی
مهر ۱۰, ۱۳۹۴ ۱:۱۸ ب٫ظ

سلام
خانم ماری بیوشیمی شما بالاخره دکتری ثبت نام کردین؟ انتخاب اولتون نیشابور بود، درسته؟

محمود مهندسی شیمی
تیر ۱, ۱۳۹۴ ۷:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  کارآفرینی

رتبه ۸۶ از ۲۳۰ تا . زبانم تقریبا خوبه چون دوره آیلتس گذروندم ولی مدرکش ندارم . مقاله ندارم چون سال آخر ارشد یعنی ۹۲ مریض شدم و عمل قلب باز کردم بیمارستان بودم فقط تونستم دفاع کنم . پایان نامم خوبه استاد راهنمام هم معروفه .سابقه دوترم تدریس دانشگاه دارم . انتخاب اولم هم تهران نیست .شهرستان مرودشت .به نظرتون امید قبولی تو مرودشت داشته باشم . واسه شرایطم نمیتونم بیرون از استان باشم آخه من شیرازیم

mosa
تیر ۱, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۵ ق٫ظ

منهم مهندسی شیمی هستم . پارسال تا۱۱۱ مرودشت قبول شده بود نگران نباش به امید خدا قبول هستید

مهندسی شیمی
تیر ۱, ۱۳۹۴ ۱۲:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  mosa

دوستان کسی اطلاع داره که پارسال تا رتبه های چند ماهشهر قبول شده بودند؟

محمود مهندسی شیمی
تیر ۲, ۱۳۹۴ ۱:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  mosa

به نظرت احتمال قبولی تو شیراز هست. چون شیراز اصلا تو اولویتهای اولیه نبود ولی الان مجوز گرفته. با توجه به اینکه شنیدم استاد پایات نامم هم یکی از اساتیدیه که مصاحبه میکنه. دکتر پهلوان زاده

محمد خان
خرداد ۳۱, ۱۳۹۴ ۸:۵۶ ق٫ظ

خواهشا یکی کمک کنه
تو لیست رشته مهندسی کاپیوتر- هوش مصنوعی اصلا آورده نشده… یعنی پذیرش نمیکنن؟؟ حتی برای پژوهش محور؟؟

مهندسی کامپیوتر-هوش مصنوعی
تیر ۱, ۱۳۹۴ ۴:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  محمد خان

من از مرکز آزمون سوال کردم. گفتن مصاحبه انجام میشه و مشکلی نیست. البته بنده با ازمون شرکت کردم ولی فکر نمیکنم فرقی داشته باشه

سعید
خرداد ۳۱, ۱۳۹۴ ۸:۰۷ ق٫ظ

سلام.از دوستان رشته مدیریت فناوری اطلاعات کسی مصاحبه رفته؟ اگه رفته لطفا از ترکیب اساتید مصاحبه شونده بگه و سوالاتی رو که میپرسن.

رشته روانشناسی
خرداد ۳۱, ۱۳۹۴ ۱:۱۲ ق٫ظ

دوستان عزیز لطفا واقع بین باشیم ادامه تحصیل دکترا به امید هیات علمی شدن هیچگونه توجیهی ندارد

صادق
خرداد ۳۱, ۱۳۹۴ ۲:۳۰ ق٫ظ

خب مشخصه

ولی خب تنها دلیل دکتری گرفتن اون نیست
خیلی ها از جنبه اجتماعی قضیه نگاه میکنن ، خیلی هام که میبینن تا ارشد خوندنو هیچی بدرد بخور یاد نگرفتن میخان باز پنج سال سرگرم شن

رشته روانشناسی
خرداد ۳۱, ۱۳۹۴ ۳:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  صادق

در مقطع دکترا به دانش اضافه نمیشه بیشتر پژوهشیه.

دانشجوی دکتری فقه و مبانی حقوق دانشگاه ازاد دامغان
خرداد ۳۰, ۱۳۹۴ ۹:۰۰ ب٫ظ

به تمام دوستانی که با این وضعیت پیش امده در مورد مجوزها نمی خواهند مصاحبه شرکت کنند توصیه برادرانه من اینه که اشتباه بزرگی مرتکب میشید با هر وضعیتی که برای رشته شما پیش امده مصاحبه را از دست ندهید چون اینده نامعلومه شاید اکثر رشته محل ها مجوز گرفت شاید عده زیادی به همین علت در مصاحبه حضور نیابند لذا رقابت ساده تر بشه شاید برا رشته های مجوز دار سه یا چهار یا حتی بیشتر در یک رشته محل کلاس تشکیل بدن مثلا در واحد دامغان که ما هستیم ورودی ما سه تا کلاسه و هزار تا شاید دیگه نهایت اینه که اگر قبول نشدید یا محل دلخواه رو نیاوردید بعدا میتونید تصمیم بگیرید نرید اما الان موقع مناسبی جهت این افکار مزاحم و دلسرد کننده نیست شاید تا بهمن ماه که ورودی ترم دو محسوب میشه دانشگاه هایی تونستن مجوز بگیرن اون وقت میتونید از این فرصت استفاده کنید اما اگر مصاحبه نرید تمام درها را به روی خود میبندید

شاهین - دانشجوی دوره دکتری حسابداری واحد تهران مرکز
تیر ۱, ۱۳۹۴ ۱۰:۰۲ ق٫ظ

با سلام. دوست عزیز خوبه که آدم امیدوار باشه و حتما مصاحبه شرکت کنه . من هم همین توصیه رو دارم اما بیخودی امید واهی به داوطلبان ندید چون متاسفانه برای سال ۹۴ مثلا در رشته حسابداری که پارسال ۳۵ کد رشته دانشجو گرفتند و اون هم هر کدام بین ۱۲ تا ۱۵ نفر ، امسال فقط هشت رشته محل و تعداد هم محدود شده به ۶ نفر! یعنی رقابت خیلی سخت و فشرده. بنابراین دوستان خیلی باید رزومه قوی داشته باشید. متاسفانه پارسال شهرهایی مثل زاهدان و سسندج با تراز نمره ۲۲۰۰ و رتبه ۵۵۰ دانشجوی دکتری حسابداری گرفتند در حالیکه آخرین نفر قبولی در واحد ما رتبه اش ۴۰ بود با تراز ۳۸۵۰ یعنی دوبرابر بیشتر از واحدهای …

mehdi
تیر ۴, ۱۳۹۴ ۹:۵۳ ق٫ظ

دوستان من رتبه ۱۰ حقوق خصوصی هستم، با این وضعیتی که پیش میره، پذیرش کم شده ولی کماکان افراد دعوت به مصاحبه اون تقریباً میشه ۱۰ برابر ظرفیت پذیرش، این ظلم نمیشه؟!؟!؟!؟!؟

خواهشا کمک کنید
خرداد ۳۰, ۱۳۹۴ ۶:۰۰ ب٫ظ

من در رشته بازاریابی رتبم ۹۶ شد و رتبه اخرین فرد دعوت به مصاحبه ۳۴۶. دوسال سابقه تدریس دارم . ۶ تا مقاله دارم . معدل ارشد ۱۸.۳۵ و نمره پایان نامه ۲۰ . انتخاب اولم سمنان بود که مجوز نگرفته البته انتخاب های بعدیم ۶ تاش مجوز گرفته الان تکلیف چی میشه ؟ احتمال قبولی هست؟

اسلامی
خرداد ۳۰, ۱۳۹۴ ۷:۰۱ ب٫ظ

سلام علیکم
اولا اینکه سمنان مجوز نگرفته دلیل بر بدون مجوز بودن نیست ان شاالله میگیره و همون جا قبول میشید

ثانیا حتما سعی کنید با توکل بر خدا مصاحبه خوبی بدید

در کل با یه مصاحبه خوب شانس قبولی بالایی دارین

یاعلی التماس دعا

v
خرداد ۳۱, ۱۳۹۴ ۰:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  اسلامی

جناب اسلامی شما کارمند واحد سنجش و پذیرش دانشگاه آزادید؟

اسلامی
خرداد ۳۱, ۱۳۹۴ ۹:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  v

سلام
نه
به جاش اطرافیانم زیاد!!! کارمند دانشگاه آزادند اونم نه سنجش و پذیرش البته

سارا
خرداد ۳۰, ۱۳۹۴ ۲:۴۸ ب٫ظ

با سلام و خدا قوت. من زتبه ۱۳ رشته مشاوره و راهنمایی هستم و خیلی امید وار بودم که دانشگاه علوم و تحقیقات پذیرفته بشم . الان دیدم یکسری رشته محل های داری مجوز را وزارت علوم اعلام کرده . اما اصلا رشته مشاوره بین این رشته ها نیست . نه علوم و تحقیقات و نه هیچ کجای دیگه!!!! متاسفانه متوجه نشدم یعنی جی ؟ یعنی اچیزی به عنوان دکتری مشاوره آزاد وجود نداره؟ از کجا میتونیم جواب سوالاتمون رو بگیریم؟ با تشکر

ماری بیوشیمی
خرداد ۳۰, ۱۳۹۴ ۳:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

یعنی مجوز ندارن و دانشجونمیگیره

همه عمرمون واسه نگرانی کنکور گذشت متاسفانه

صبا
خرداد ۳۰, ۱۳۹۴ ۱۱:۳۶ ب٫ظ

استرس کنکور..ارشد … دکتری .. استخدامی
اعصاب نذاشتن برامون
همین دیشب خواب می دیدم دکتری مدرکم رو نمی دن می گن چون امتحان ریاضی دوم دبیرستانت کم بوده باید دوباره بخونی. باورتون می شه.
دارم دیوونه میشم.

محمد حسین
خرداد ۳۱, ۱۳۹۴ ۱:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  صبا

جانا سخن از زبان ما می گویی

منم چند بار از این خوابا دیدم . مثلا یک بار خواب دیدم دکتری قبول شدم اومدم برم سر کلاس یک دفعه علوم تحقیقات تبدیل شد به کلاس دوم دبیرستان و معلم سخت گیر ریاضیمون اومد و داره شروع می کنه به درس دادن حد و مشتق و ….. هی می گفتم بابا جان من دکتری صنایع غذاییم ولی کسی نمی شنوید . من همش نگران بودم من که ریاضی نخوندم الان می افتم

مریم
تیر ۲, ۱۳۹۴ ۱۱:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  محمد حسین

سلام خدا را شکر بالاخره یک صنایع غذایی دیدیم . من رتبم ۲۱۰شده ۳تا طرح پژوهشی دارم ۲تا پوستر و یک مقاله علمی پژوهشی که داوری نشده تازه دفاع کردم معدل ارشدم ۱۹و معدل لیسانسم ۱۷هست انتخاب اولم هم یاسوجه که حذف شده از دفترچه به نظر شما من برا قبولی امید داشته باشم شنبه مصاحبه دارم.

محمد حسین
تیر ۴, ۱۳۹۴ ۲:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  صبا

اگر تکمیل ظرفیت بزارن احتمال قبولیتون هست
من ۳۷ شدم با مصاحبه حدودا ۳۰ میشم فقط هم علوم تحقیقات یا تهران شمال می خوام برم . پارسال تا۴۰ برا علوم تحقیقات اعلم کردن ۲ تا کلاس مهر و بهمن حدود ۲۴ نفر گرفتن . امسال شانس ما همه ظرفیت ها رو کاهش دادن به ۷ تا رسوندن . خیلی استرس دارم . هیچ کس هم جوابگو نیست

اسلامی
خرداد ۳۰, ۱۳۹۴ ۷:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

سلام علیکم
نگران نباشید ان شاالله مشکل مجوز حل می شود

مشااوره
تیر ۱, ۱۳۹۴ ۳:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

سلام.سه رشته محل برای مشاوره اعلام.شده.تهران رودهن کرمانشاه

صبا
خرداد ۳۰, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۵ ق٫ظ

با سلام
با رتبه ۸۱ فیزیک ونمره۱۹.۷۰ به همراه سه تا کنفرانس داخلی(۲ تا پوستر ویک سخنرانی) و ۲ تا isi تحت بررسی و معدل ۱۸به بالاو نمره پایان نامه ۱۹.۵ امکان قبولی تو تهران هست؟
در حالی که ۱۸۹ نفر دعوت به مصاحبه شدن و نمرهئنفر آخر۱۳.۷۰ هست.

احسان
خرداد ۳۰, ۱۳۹۴ ۱:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  صبا

شما دولتی چی کار کردین؟

صبا
خرداد ۳۰, ۱۳۹۴ ۲:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  احسان

من دولتی شرکت نکردم

احسان
خرداد ۳۰, ۱۳۹۴ ۲:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  صبا

احتمالا روز مصاحبه می بینمتون. منم رتبم ۲۲ شده.

صبا
خرداد ۳۰, ۱۳۹۴ ۲:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  احسان

شما که رتبه تون خیلی خوبه البته من سال اول بودم و بلافاصله بعد دفاع کنکور دادم

حسین
خرداد ۳۰, ۱۳۹۴ ۴:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  صبا

اولویت اولتون کدام دانشگاه؟

علی- مهندس شیمی
خرداد ۳۰, ۱۳۹۴ ۱۰:۲۲ ق٫ظ

از بچه های مهندسی شیمی کسی میدونه نمره کتبی نفرات اول تقریبا چند است؟

مهندسی شیمی
خرداد ۳۰, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۳ ق٫ظ

سلام شما رتبت و نمرت چند بوده تا بگم بهتون؟

علی- مهندس شیمی
خرداد ۳۰, ۱۳۹۴ ۱:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  مهندسی شیمی

رتبه ۲۰۰ نمره کتبی ۱۱/۵

مهندسی شیمی
خرداد ۳۰, ۱۳۹۴ ۲:۱۷ ب٫ظ

نمرات نفره اول بین ٢٣ تا ٢۵ بوده
من دوستم با نمره ٢٣ رتبه ٢۴ بدست اورده

نازی
خرداد ۳۰, ۱۳۹۴ ۱۰:۱۷ ق٫ظ

تا رتبه ۳۳۵ دعوت به مصاحبه شده اند

نازی
خرداد ۳۰, ۱۳۹۴ ۱۰:۱۶ ق٫ظ

سلام دوستان
من در رشته مدیریت آموزشی رتبه ام ۴۰ شده ۱۰ سال سابقه تدریس دارم و یک مقاله علمی پژوهشی ۱۰ مقاله همایشی و دو طرح مصوب دولتی انتخاب اولم نیشابور بوده بعد تهران حالا که نیشابور حذف شده به نظرتون من قبول میشم ؟

نرم افزاری
خرداد ۳۰, ۱۳۹۴ ۸:۵۹ ق٫ظ

سلام دوستان برای رشته نرم افزار از ۲۳ محل تبدیل شده به ۴ محل این طوری که اصلا نمیشه روش حساب کرد. منی که تهران هستم چه جوری برم کرمان یا فردوس؟
جالب اینکه که قزوین که سالهاست به همراه علوم تحقیقات دو محل ثابت بودند هم حذف شده

شمیم
خرداد ۳۰, ۱۳۹۴ ۳:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  نرم افزاری

فردوس دیگه کجاسسسسس….خوبه علوم تحقیقات رو حداقل مجوز دادن …

رضا مدرس آزاد
خرداد ۳۱, ۱۳۹۴ ۱:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  نرم افزاری

بچه ها من رتبم ۱۶ شده. سهمیه هیئت علمی هم دارم
مقاله ژورنال و کنفرانس و طرح پژوهشی دارم
زبان امتحان دادم خرداد ۳۲۰ گرفتم تو مال خود دانشگاه آزاد البته بدون مطالعه.
بنظرتون علوم و تحقیقات تو کامپیوتر قبول میشم؟ الان این سهمیه هیئت علمیو برا من که دعوت به مصاحبه شدم چه جور حساب میکنن؟؟؟؟؟

ناشناس
خرداد ۳۱, ۱۳۹۴ ۵:۴۲ ب٫ظ

قبولی، علوم تحقیقات ۲۰ نفر ور می داره تو سال

مهرداد
خرداد ۳۰, ۱۳۹۴ ۷:۴۴ ق٫ظ

رشته ما جامعه شناسی سیاسی – بیشتر واحدهایی که اعلام کرده بودن مجوز گویا نگرفتن و من از خود دانشگاه مربوطه نیز پرس و جو کردم ، گفتند مجوز ندادند امسال . با این وضع من قید مصاحبه رو زدم . هزینه کنم که چی بشه رتبم بالاست. انشالاه دوستان مابقی قبول شن .

داوود
خرداد ۳۰, ۱۳۹۴ ۱۱:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  مهرداد

سال بعد امیدوارم موفق باشید

هومن
خرداد ۳۰, ۱۳۹۴ ۱:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  مهرداد

شانستو امتحان کن برو مصاحبه. شاید تایید شد . شما برو مصاحبه فوقش قبول نمیشی . چیزی از دست نمیدی.

فرهاد حقوق خصوصی
خرداد ۳۰, ۱۳۹۴ ۴:۰۵ ق٫ظ

مجوزها همانی است که درلیست اعلام شده واحدهای کوچگی که دانشجو گرفتند در غالب واحد علوم وتحقیقات بودند مثل نیشابور وچون واحدها منحل شده و درواحد مادر تجمیع شده اگر به واحد مادر مجوز ندهند قطعا به واحد کوچک زیرمجموعه نیز مجوز نخواهندداد درمشهد نه مجوز خصوصی اخذ شده و نه جزا پس منطقی است که مجوز نیشابور هم لغو همانطور که ۱۱ رشته دیگر این واحد مجوز نداره و لغو شده

ماری بیوشیمی
خرداد ۳۰, ۱۳۹۴ ۹:۴۴ ق٫ظ

من رتبه م ۱۰شده فقط نیشابور زدم با این حرف شما محال قبول بشم پارسال هم دانشجو دکتری رشته من گرفته

امین
خرداد ۳۰, ۱۳۹۴ ۳:۵۵ ق٫ظ

سلام کسی هست رشته اش ادبیات فارسی باشه و انتخاب اولش رامهرمزه؟

صبا
خرداد ۳۰, ۱۳۹۴ ۰:۱۸ ق٫ظ

دوستان با رتبه ی ۸۲ و نمره ی کتبی ۳۶.۵ در صورتیکه رتبه ی آخرین فرد ۲۸.۴ و رتبه ۲۶۰ باشه امکان قبولی برای آموزش زبان تبریز هس ؟
با احتساب اینکه فقط ۵۰ نمره مصاحبه رو داشته باشی یا ۴۰

به صبا
خرداد ۳۰, ۱۳۹۴ ۸:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  صبا

سلام ، صد در صد قبولی ، شک نکن .

دکتر.روانشناسی تربیتی
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۹ ب٫ظ

سلام دوستان.توروخدا یکی جواب منم بدههههههههه انتخاب اولم تبریز.پارسال تو روانشناسی تربیتی پذیرش نداشت ولی امسال تو دفترچه بود.با این صحبتایی که شد امکانش هست مجوزو بگیره.من فقط به خاطر اینکه تبریز داشت این رشته رو زدم البته علاقه ام دارم زیاد

مکانیک ماشین هاى کشاورزى
خرداد ۳۰, ۱۳۹۴ ۰:۵۲ ق٫ظ

ببین پارسال هم اون واحد ها که مجوز نداشت، دانشجو گرفتن ، امسال هم میگیرن ، دیگه اونقدرا هم شهر هرت نیس که چون مجوز نگرفته پس اون رشته محل حذف میشه، ببین توکل کن به خدا، شما که سعیتو کردى، بقیه رو بسپار به خودش

حقوق کیفری
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۷ ب٫ظ

آنگاه که غرور کسی را له میکنی،
آنگاه که بنده ای را نادیده می انگاری،
آنگاه که کاخ آرزوهای کسی را ویران میکنی،
آنگاه که شمع امید کسی را خاموش میکنی،
آنگاه که حتی گوشت را می بندی تا صدای خرد شدن غرورش را
نشنوی!
آنگاه که خدا را می بینی و بنده ی خدا را نادیده می گیری ،
می خواهم بدانم، دستانت را بسوی کدام آسمان دراز میکنی تا برای
خوشبختی خودت دعا کنی؟!!

دکتر.روانشناسی تربیتی
خرداد ۳۰, ۱۳۹۴ ۲:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  حقوق کیفری

عالییییییییییییی متشکرم

مسعود
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۰:۵۰ ب٫ظ

جامعه شناسی سیاسی رتبه ۱۱
هنوز اکسپت مقاله نیومده و تصفیه حساب نکردم
چقدر احتمال قبولی هست

سارا
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۱:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  مسعود

بالای نود درصد قبولی

مسعود
خرداد ۳۰, ۱۳۹۴ ۱:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

سلام
منون از انرژی مثبتی که دادید
البته نمی دونم چرا خیلی خوشحال نیستم!!!!

فرزاد
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۰:۴۱ ب٫ظ

بالاخره دکتری سراسری چی شد?! دکتری آزاد چی شد?!! ظاهرا دکتری رو بدلیل افزایشاتش حذف کنن و ارشد باشه!!!!!!!!! چی شد?! چی شد?!

صادق
خرداد ۳۰, ۱۳۹۴ ۰:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  فرزاد

غیر منطقی تر از این میشه که دکتری رو کلا حذف کنن !!؟؟؟؟؟

بهار
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۹:۲۴ ب٫ظ

دوستان بااین اخبار جدید دوباره امیدوار شدم وفکر میکنم که با رتبه ۲۵۰ از ۳۷۰ بالاخره یه جایی قبول میشم..البته خداکنه امیدم واهی نباشه

جواد
خرداد ۳۰, ۱۳۹۴ ۸:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  بهار

سلام نمی خوام نا امیدت کنم پارسالم می گفتن تکمیل ظرفیت دارن بعدش به راحتی گفتن حالا اجازه ندادن بهمون چیکار کنیم که نشده پس خیلی دل نبند بعید می دونم امسال دیگه جایی به این رشته ها اضافه بشه

ناشناس
خرداد ۳۰, ۱۳۹۴ ۳:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  بهار

سلام خیلی با حالین. انشااله قبولی

الی
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۹:۱۸ ب٫ظ

دوستان آیا برای هر کدوم از انتخاب هامون (بدون آزمون) باید ۵۰ تومن بدیم یا کلا برای همه ۵۰ تومن؟
مثلا اگر یکی ۶ رشته محل رو انتخاب کرده باشه ۳۰۰ هزار تومن باید بده یا همون ۵۰ تومن؟

Q
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۰:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  الی

نه یکبار بیشتر نمیخواد پول بدید

هادی حقوق جزا به اکبر
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۹:۰۶ ب٫ظ

اکبر جان این حتما خواست خداوند بوده که یه تعداد به قول شما سال گذشته با رتبه ی ۴۰۰ قبول بشن حتما یه خلوتی با خدای خودشون داشتن و یا لیاقتشون بوده که قبول بشن یا هر چیز دیگه ای که توی پیشونی نوشتشون بوده
بنابراین ما نباید نسبت به اونها حسادت و کینه داشته باشیم.
به جاش از خدا بخواهیم که به ما هم عنایت کنه و ما رو هم لایق دکتری بدونه
در ضمن توی این خبری که در کامنت قبل گذاشتم از قول معاون آموزشی دانشگاه آزاد نکات خوب و امیدوارکننده ای دیده میشه
نگران نباشید شما هم حتما قبولی

مدیریت آموزشی
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۸:۲۵ ب٫ظ

سلام دوستان ، رشته مدیریت آموزشی رتبه حدود ۱۵۰ با ۴ تا ISI و یک کتاب و یک مقاله بین المللی و یک کنفرانس داخلی ، احتمال قبولی هست ؟

هادی حقوق جزا
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۹:۰۸ ب٫ظ

صد درصد قبولی

محمد جواد
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۰:۰۹ ب٫ظ

نمیشه به این حرفا اعتماد کرد تو حرفاش گفته سال گذشته ۲۲ هزار عضو هیئت علمی جذب کردیم در حالی که کل سایت جذب وزارت علوم برای همه رشته ها ۳۸۰۰ نفر درخواست داده بود همچنین گفته در پرتال سال ۹۴ هم ۵۵۰۰ نفر جذب می کنیم در حالی که کل درخواست دانشگاه ازاد ۱۸۰۰ نفر هست

محمد جواد
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۰:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  محمد جواد

ببخشید کل سایت جذب دانشگاه ازاد

رضا
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  محمد جواد

من خبر موثق دارم پارسال با دوبار فراخوان ۲۰۰ نفر هم جذب نکردن..
سیاست کلی اینه همین تعداد مربی که دارن دکتری قبول بشند که نخواند هزینه کنند

کوثر.مدیریت آموزشی
تیر ۱۹, ۱۳۹۴ ۱۰:۴۰ ق٫ظ

سلام.من هم مدیریت اموزشی هستم .شما مصاحبتون چه روزیه؟

توضیحات معاون آموزش دانشگاه آزاد درباره تصویب رشته های ارشد و دکتری
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۸:۱۷ ب٫ظ

معاون آموزشی دانشگاه ازاد اسلامی با اشاره به اعلام رشته_محل‌های مصوب وزارت علوم با توجه به بازدیدهای متعدد معاونان و مدیران وزارت علوم از واحدهای دانشگاه آزاد گفت: مدیران وزارت علوم در نتیجه این بازدیدها به خوبی از دستاوردهای آموزشی و پژوهشی دانشگاه آگاه شده‌اند و اعلام خبر رشته‌های مصوب توسط وزارت علوم بیشتر در جهت تقویت این حرکت است. به گزارش ایسکانیوز، دکتر حسین غریبی در پاسخ به سوال‌های خبرنگاران رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: امیدواریم بتوانیم سایر رشته‌های باقی مانده را نیز به همین شکل و با یک تعامل مناسب، خیلی زود به سرانجام رسانده و مصوبه آنان توسط وزارت علوم اعلام شود. معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به رشته‌های باقی‌مانده، تاکید کرد: «جای هیچ نگرانی برای دانشجویانی که در این رشته‌ها تحصیل می کنند و همچنین داوطلبینی که انشاءالله از مهر ماه دانشجو شده و وارد دانشگاه آزاد می‌شوند وجود ندارد زیرا تعامل بسیار خوبی بین وزارت علوم و دانشگاه آزاد برقرار است و همان طور که دکتر شریعتی نیاسری معاون محترم آموزشی وزارت علوم نیز اعلام کرد؛ اقدامات لازم برای تصویب رشته‌های باقیمانده انجام شده است.» دکتر غریبی درباره فرایند تصویب رشته های دانشگاه آزاد اسلامی در وزارت علوم گفت: در ارتباط با تصویب رشته هایی که برای مقطع کارشناسی ارشد و دکتری به وزارت علوم فرستاده بودیم، وضعیت به این گونه بود که بعضی از پرونده ها از قبل در وزارت علوم وجود داشت و وزارت علوم هم به صورت عادی و با روند معمولی آنها را مورد بررسی قرار می داد و… ادامه نظر»

لیلا
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۰ ب٫ظ

خدا عمرتون بده امید بهمون دادید

رضا
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۱:۵۰ ب٫ظ

آقای دکتر غریبی دم خروس را ببینیم یا قسم حضرت عباس شما را…
شما که تا دیروز ما حتی یک کدرشته فاقد مجوز نداریم…حالا که همه چی مشخص شده میگویید کمیته پنج نفره و تصویب ۲۴۳ کدرشته و…

هادی حقوق جزا
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۷:۵۴ ب٫ظ

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به رشته‌های باقی‌مانده، تاکید کرد: «جای هیچ نگرانی برای دانشجویانی که در این رشته‌ها تحصیل می کنند و همچنین داوطلبینی که انشاءالله از مهر ماه دانشجو شده و وارد دانشگاه آزاد می‌شوند وجود ندارد زیرا تعامل بسیار خوبی بین وزارت علوم و دانشگاه آزاد برقرار است و همان طور که دکتر شریعتی نیاسری معاون محترم آموزشی وزارت علوم نیز اعلام کرد؛ اقدامات لازم برای تصویب رشته‌های باقیمانده انجام شده است.»

هادی حقوق جزا
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۷:۵۶ ب٫ظ

این خبر مال امروزه
خیال همه راحت
همه قبولیم!!

زبانشناس
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۸:۳۳ ب٫ظ

ممنون از اطلاع. رسانیتون .انشاالله

شادی
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۰:۳۹ ب٫ظ

سلام. خدا کنه!!! بعد از چند روز من یک خبر امیدوار کننده دیدم، خدایا به این ماه عزیزت دل ما جوان ها را نشکن.

علی
خرداد ۳۰, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  شادی

دوستان خیال همه راحت با این همه افزایش ظرفیت همه که دعوت به مصاحبه شدند قبولند. حتی تکمیل ظرفیت هم داره معر ماه

صادق
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۸:۰۹ ب٫ظ

اره انا هم زده

جلال
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۷:۵۲ ب٫ظ

پس تکلیف اونایی که ساله قبل قبول شدند و در واحد بدون مجوز هستند چی میشه ؟

الی
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۷:۴۹ ب٫ظ

سلام
فکر کنم اعلام نتایج میشه مثل قدیم، یعنی یکسری قبول قطعی اعلام می کنن یکسری را هم ذخیره اعلام می کنند تا اگر ظرفیتا خالی موند بتونن ثبت نام کنند

هادی حقوق جزا
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۷:۳۱ ب٫ظ

ببنید دوستان یه نکته ی دیگری هم وجود داره که نباید مغفول بماند.
اونم اینه که مگه سال گذشته این واحدهایی که پذیرش کردن مجوز وزارت علوم رو داشتند؟!
جواب اینه که نه نداشتن ولی با این همه دانشگاه آزاد در اون واحدها پذیرش کرد و الآنم دانشجوهاش دارن درس میخونن و اطمینان داشته باشید که مدرکشون هم معتبر خواهد بود.
برای ما هم همینطوره خب وزارت علوم مجوز چند شهر رو بیشتر در هر رشته ای نداده(دقیقا مثل سال گذشته) ولی دانشگاه آزاد توی دفترچه ی ثبت نامش چند برابر شهر بیشتر اعلام کرده.بنابراین این احتمال خیلی قوی نیز وجود دارد که امسال هم دانشگاه آزاد به دور از هیاهوی وزارت علوم کار خودش رو بکند.
با توجه به کسری بودجه ی زیادی که داره و نیاز به جذب سرمایه ای که حس می کند.
حداقل تا ۳ سال این سرمایه رو نیاز داره
این تحلیل من هستش حالا دوستان نظرشون چیه؟

صادق
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۸:۰۱ ب٫ظ

همینطوره من از مدیر گروه یکی از رشته ها که تو لیست نیست چند روز پیش پرسیدم و گفت که پذیرش داریم امسال هم ما

م
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۸:۰۸ ب٫ظ

بله خب نداشتن مجوز دلیل بر حذف اون رشته محل که نیست رشته محل هست و ممکنه پذیرش داشته باشد ولی خب مجوزش بعدا صادر باشه ….خدا کنه اینطور باشه…

امین حقوق خصوصی
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۸:۰۹ ب٫ظ

من با شما موافقم اقا هادی.

راهبرد توسعه علمی دولت تدبیر و امید موجب هم‌افزایی بسیار خوب دانشگاه آزاد و وزارت علوم شده است
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۷:۱۵ ب٫ظ

جای هیچ نگرانی برای دانشجویانی که در این رشته‌ها تحصیل می کنند و همچنین داوطلبینی که انشاءالله از مهر ماه دانشجو شده و وارد دانشگاه آزاد می‌شوند وجود ندارد زیرا تعامل بسیار خوبی بین وزارت علوم و دانشگاه آزاد برقرار است و همان طور که دکتر شریعتی نیاسری معاون محترم آموزشی وزارت علوم نیز اعلام کرد؛ اقدامات لازم برای تصویب رشته‌های باقیمانده انجام شده است.»

Golnosh
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۷:۰۶ ب٫ظ

پارسال تا رتبه ٣۴ حقوق خصوصی علوم تحقیقات قبول شدن چون به همون نصاب ظرفیت علوم تحقیقات تهران هم زیاد بوده و هفت نفر نبوده!! اونا هم باید انتخابشون باطل بشه.

امین حقوق خصوصی
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۷:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  Golnosh

واحد شیراز هم پارسال ۲۰نفر گرفته

الناز
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۶:۲۹ ب٫ظ

دانشگاه آزاد با این کارش اعتبارشو به کلی از دست داد دیگه فکر نمیکنم از سال دیگه کسی بخواد در این دانشگاه ادامه تحصیل بده…خداحافظ دانشگاه آزاد

مریم.م
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۶:۲۳ ب٫ظ

سلام بچه ها
مجوزی که دانشگاه ازاد برای جذب دکتری در هر کلاس داره ۷ نفره
توجه کنید ، هر کلاس
بعضی دانشگاه ها مثل علوم و تحقیقات دو تا کلاس تشکیل میدن یعنی ۱۴ نفر ظرفیت دارن
و اکثر جاها ۱۰ نفر بر میدارن

زبان و ادبیات انگلیسی به علی
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۶:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  مریم.م

سلام. فکر نمی کنم اینطور باشه. اما اگر این خبر درست باشه باز جای شکرش باقیه. هرچند رشته ما فقط تهران مرکز را داره و نمی دونم اونجا هم چنین رویه ای وجود داره یا نه

مکانیک ماشین هاى کشاورزى
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۵:۵۷ ب٫ظ

به نظر من این همه که دعوت به مصاحبه کردن، شاید فکر اوناشم کردن ، البته میگم شاید، رشته من از ۴ تا رشته محل تو دفترچه فقط اسم یکى تو لیست هست، درصورتى که سال قبل همین انتخاب اول بنده که مجوز نداره، دانشجو گرفته، دوست خودم داره میخونه ، الان واقعا نمیدونم چى میشه و تکلیفم رو نمیدونم ، تکلیف اونایى که پارسال ثبت نام کردن و ١ یا ٢ ترم هم خوندن چی میشه . من خودم رتبم بد نیست ، اما اگه فقط علوم تحقیقات دانشجو بگیره، اونم ٧ نفر ، نمیدونم قبول میشم با نه

حقوق جزا
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۵:۱۰ ب٫ظ

بچه ها بهتره با این اوضاع حداقل مسئولین با توجه به ظرفیت موجود دعوت به مصاحبه کنند اینجوری به عده هم باید وقت بزارن برا آمادگی مصاحبه هم رفت و آمد و هزینه های دیگه آخرش هم به هیچ نتیجه ای نمیرسند امیدوارم به گوش مسئولین برسه

صادق
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۵:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  حقوق جزا

خودشون حتما میدونن چه خبره که اینقد دعوت به مصاحبه کردن ، مطمینا اگه پذیرشا پایین قرار بود باشه بیکار نبودن اینهمه دعوت کنن

با توجه به این که گفتن این لیست “تا کنون” مجوز گرفته ها هستن و مسولان دانشگاه ازاد قطعا خبر داشتن از خیلی قبل پس اگه قرار بود کم باشه خیلی اینقد دعوت نباید میکردن

حقوق جزا
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۶:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  صادق

آقا صادق امیدوارم همینطور که شما میگید باشه

صادق
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۶:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  حقوق جزا

انشالله همینطوره

اکبر
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۵:۰۴ ب٫ظ

کسی نیست جلوی درس خوندن اون پارسالیها هم بگیره تا دوباره رقابت کنن تا دوباره با ما کنکور بدن خواهشا پارسالیها هم لغو بشن

هادی حقوق جزا
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۶:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  اکبر

چه کار پارسالیها دارین؟
عوض اینکه دعا کنید که خودمون هم قبول بشیم ….
اینجوری خدا قهرش میاد.
وقتی به همدیگه رحم نمیکنیم توقع دارید که خدا هم کمکمون کنه و به ما رحم کنه؟

اکبر
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۷:۲۲ ب٫ظ

دوست گرامی شما که می فرمایید چی کار به اونا دارین اخه برا من سنگینه با رتبه ۸۰ قبول نشم که با اساتیدم صحبت کردم گفتن قبول نمی شی ولی طرف با رتبه ۴۰۰ قبول بشه چرا اخه؟

الهام
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۴:۵۷ ب٫ظ

محیط زیست هستم
رتبم شده۳۳ خوبه ؟ اهواز بنظرتون قبول میشم
۲ تا isi
۱۵ تا ise
۷۰ تا مقاله علمی همایش
۵ تا کتاب دارم
شاگرد اولهم هستم

صادق
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۵:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  الهام

۷۰ تا ؟؟؟

الهام
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۵:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  صادق

بله ۷۰ تا همایشی دارم

حسین
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۵:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  الهام

چرا اینهمه استرس داری ۱۰۰درصد قبولی اصلا نگران نباش بیخیال برو به فکر پول شهریه ترم یک باش.

علیا
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۸:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  الهام

سلام. منم محیط زیستم . ۵ واحد محیط زیست مجوز نگرفته. و دیگه مصاحبه رفتن بی خوده . چون فقط ۳ واحد مجوز داره.

بابک
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۹:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  الهام

سلام الهام خانم رزومه شما واقعا خوبه و انشالله حتما قبول میشین
شما مهندسی محیط زیست هستین یا الودگیها ؟
اهواز مجوز گرفته ؟

محمد حسین
خرداد ۳۱, ۱۳۹۴ ۱:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  الهام

قبولین

mehdi
تیر ۴, ۱۳۹۴ ۱۰:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  الهام

قبولی که هیچ……احتمالا بهتون دانشیاری هم بدن

الهام
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۴:۴۷ ب٫ظ

نازنین خانم هر شهر چند نفر میگیره

الهام
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۴:۳۲ ب٫ظ

سلام من رتبم باآزمون شده ۳۳ بنظرتون اهواز قبول میشم خیلی استرس دارم .هر شهر چند نفر میگیره؟
تورو خدا جواب بدید

حسین
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۴:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  الهام

سلام الهام خانم چه رشته ای هستی.هرشهر قراره ۷نفر بگیره

الهام
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۵:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

آقا حسین بدون آزمون چی ؟ آخه اونم دعوت شدم

حسین
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۵:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  الهام

بدون آزمون یک نفرمیگیره و شش نفرهم با آزمون

حسین
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۵:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

البته خودشون گفتند از هر ۵ نفر باآزمون یک نفر بدون آزمون پذیرش می کنندولی بنا را برحداقل بگیریم یک نفر بدون آزمون می پذیرند

حسین
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۵:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

من هم خودم بدون آزمون اهواز انتخاب اولم هست رشته جغرافیا گرایش اقلیم ولی جز رشته های بدون مجوز هست ولی از پارسال تاکنون پذیرش هم داره.

پگاه
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۶:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  الهام

ی سوال داشتم، منم با ازمون و بدون ازمون دعوت شدم ب نظرتون باید دو بار مصاحبه بدیم؟

مخابرات
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۴:۱۹ ب٫ظ

برم… نرم… نمیدونم ۱۲۰ فعالا ضرر کردم برم مصاحبه حداقل ۳۰۰ دیکه میخاد بعدشم قبول نمیشم سر در گمم

هومن
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۶:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  مخابرات

برو مصاحبه . نری بعدا پشیمون میشی. حداقلش اینه اگه قبول نشی میگی رفتم و نشد و تلاشتو کردیو نشد. اما اینجوری همیشه حسرتش یه دلت میمونه. بذار اونا بگن قبول نمیشی چرا خودت خودت اینو بگی.

مدیریت آموزشی قبولی 93
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۳:۵۸ ب٫ظ

درود بر دوستان گرامی.ترم بهمن سال گذشته با استفاده از سهمیه ایثارگران الویت اولم یعنی واحد خرم آباد قبول شدم.با توجه به اینکه دانشجویی غیر از من نبود گفتن شرایط تشکیل کلاس رو نداریم برو مهر ماه بیا.
با توجه به باطل شدن مجوز خرم آباد بنظرتون تکلیف من چی میشه؟??

علی
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۴:۲۹ ب٫ظ

حتما مصلحت شما در این بوده دوست عزیز

حسین
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۳:۵۳ ب٫ظ

با سلام و دعای خیر و تبریک ماه مبارک رمضان .دوستان عزیز چرا اینهمه سنگ ناامیدی بر سینه میزنید ضمن احترام به نظرات همه دوستان عزیز .اصلا نگران نباشید مسئولین دانشگاه آزاد به جهت دفاع از دانشگاه آزاد و برنامه های وعده داده شان قطعا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد و قطعا این موضوع مجوزها حل خواهد شد جای هیچگونه نگرانی نیست به امید خدا و در ماه رحمت ماه رمضان و ماه دعا و بادعای همه شما عزیزان به حول و قوه الهی مجوزها گرفته خواهد شد و با نشاط و امید در مصاحیه شرکت خواهیم کرد.انشاء الله.دعوت به مصاحبه رشته جغرافیا اقلیم شناسی -انتخاب اول من مجوزندارد.اما تاریشه درآب است امید ثمری هست موفق باشید.

شیمی تجزیه
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۳:۴۸ ب٫ظ

خخخخخخ من تازه فهمیدم دانشگاهی که ازش کارشناسی ارشد گرفتم برای ارشد مجوزش تایید نشده. از اونجا که انتخاب اولم برای دکتری دوباره همونجا بوده پس قطعا انتخاب اول من در دکتری تایید نخواهد شد و مجوز نمیگیره(وقتی یک سطح پایین تر را نتونسته بگیره یک سطح بالاتر را قطعا نمیگیره).

مهسا
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۵:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  شیمی تجزیه

مدرک کارشناسی ارشدتون رو گرفتید؟ مشکلی نداشته؟

Q
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۰:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

آره مدرک موقت بهم دادن گفتن مدرک اصلی چند ماه طول میکشه تا آماده بشه

فرهاد حقوق خصوصی
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۳:۱۲ ب٫ظ

مطمن باشید تیم مصاحبه هم همه این اخبار مطلع هستند و قطعا ذر خصوص نحوه مصاحبه هم تجدیدنظزخواهند کرد سخت تر خواهد شد

شیمی تجزیه
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۳:۵۰ ب٫ظ

خیلی از رشته ها مصاحبه را انجام دادن تمام

سارا
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۳:۱۱ ب٫ظ

سلام دوستان استادانی که برای رشته صنایع مصاحبه میکنند چه کسانی هستند؟

فرهاد حقوق خصوصی
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۳:۱۱ ب٫ظ

چون مصاحبه فقط ۲۵ درصد سهم امتیاز داره لذا مهم رتبه کتبی است

فرهاد حقوق خصوصی
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۳:۰۹ ب٫ظ

برای تشکیل مقطع دکتری درهرواحددانشگاهی باید عضو هیات علمی تمام وقت با رتبه دانشیاری یک تفر و استادیاری ۲ نفر حالا در واحدهای بزرگ دانشگاه ازاد استادیار هست اما دانشیار ندارند دانشگاه فردوسی فقط در خراسان ۲ دانشیار داره پس خبری از اخذ و فرصت محدد نیست چون اخذ دانشیاری برای اعضا هیات علمی بسیار سخت است ووزارت علوم به این راحتی ارتقا دانشیاری به اعضا هیات علمی نمیدهد

فرهاد حقوق خصوصی
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۳:۰۰ ب٫ظ

امکان صدور مجوز برای واحدهای دانشگاه ازاد منتفی شده حتی جزا ی مشهد نیز تایید نشده

Golnosh
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۷:۰۳ ب٫ظ

شمامشهدی هستید!؟

عابدی
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۲:۱۴ ب٫ظ

با این شرایط و مخالفتهای شذیذی که شده اصلا امکان گرفتن مجوز برای واحدهای دیگه محاله.
اگه کسی میخاد قبول بشه فقط مصاحبه درمانشه.

صادق
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۲:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  عابدی

باید دید چی میشه ،
ولی بعید نیست بیشتر از پارسال پذیرش بشه حتی

اکبر
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۲:۰۴ ب٫ظ

اقا خواهشا یکی پیگیری کنه چرا من بارتبه ۸۰ امید قبولی نداشته رشته حسابداری هستم ولی پارسال طرف با رتبه ۴۰۰ قبول شده باید قبول کنیم اونا از لحاظ صلاحیت خیلی پایین تر بودن ولی رفتن دکتری حالا ما باید رتبه زیر ۵۰ داشته باشیم

من
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۲:۰۴ ب٫ظ

یعنی تلویزیون اعلام کرده تمام واحدهای ازاد هرکدام فقط ۷ نفر پذیرش دکتری دارند یا این عدد برای رشته های مختلف متفاوت است؟
تکلیف ظرفیت بدون ازمون چیست؟ یعنی هر رشته محل فقط ۱ نفر بدون ازمون برمی دارد؟

سهیل
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۲:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  من

دوست عزیز هر واحد ۷ نفر
رشته من که یک واحد پذیرش داره کلا ۷ نفر قبول میشن.

نازنین روانشناسی تربیتی خطاب به ساراااا روانشناسی تربیتی
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱:۵۸ ب٫ظ

سلام سارا جان.من انتخاب اولم علوم تحقیقات و انتخاب دومم رودهن.اصفهانو انتخاب نکردم.با این که رتبم ۵ شده حس خوبی ندارم.فقطم علوم تحقیقات رو میخوام.شما رتبتون چند شده ؟پارسال دوستم با رتبه ۴۸ علوم تخقیقات قبول شد.ولی با این اوضاع معلوم نیس تکلیفمون چی میشه

ساراااااااااااا روانشناسی تربیتی
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۴:۰۴ ب٫ظ

سلام عزیزم من رتبه م ۴۸ شده و فقط تهران مدنظرم هست ولی بر خلاف دوستان امیدوارم چون مطمئنم تا شهریور خیلی از واحدها مجوز میگیرن.
شما اطلاع نداری مصاحبه رشته ما کی هستش؟

نازنین روانشناسی تربیتی خطاب به ساراااا روانشناسی تربیتی
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۴:۳۸ ب٫ظ

نه عزیزم خبر ندارم.پارسال شهریور ماه بود

نازنین روانشناسی تربیتی خطاب به ساراااا روانشناسی تربیتی
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۴:۴۱ ب٫ظ

من اصلا حال و حوصله خوندن برا مصاحبه ندارم.شما مطالعه می کنی سارا جان؟

ساراااااااااااا روانشناسی تربیتی
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۵:۴۸ ب٫ظ

نه یه هفته قبلش یه مروری میکنم الان که هنوز اعلام نکردن زمان مصاحبه رو

کیوان
خرداد ۳۰, ۱۳۹۴ ۱۱:۵۷ ب٫ظ

من سال پیش روان شناسی تربیتی قبول شدم البته اهواز الان یکی از همکلاسیامون که علوم تحقیقات سال قبل قبول شده بود میهمان شده دانشگاه اهواز پیش ما از بعضی از اساتیدش خیلی گلایه داره که نه درس میدن نه اخلاق خوبی دارن و بسیار هم سخت میگیرن

م-رض
خرداد ۳۰, ۱۳۹۴ ۱:۱۴ ق٫ظ

سارا من رتبهام ۳۹ شده است فکر می کنم همکلاس بشویم

م-رض
خرداد ۳۰, ۱۳۹۴ ۰:۳۸ ق٫ظ

سلام من در رشته روانشناسی تربیتی ۳۹ شدهام به نظر شما امکان قبولی دارم؟

م-رض
خرداد ۳۰, ۱۳۹۴ ۰:۴۳ ق٫ظ

نازنین من با ۳۹ اینگونه انتخاب کردهام تهران- قم – اصفهان – امکان قبولی دارم؟از واحد قم اطلاعات دارید ؟ایا پارسال واحد قم تشکیل شده است ؟ایا مجوز می گیره در رشته روانشناسی تربیتی ؟من که مثل شما میگم شاید قبول نشم ؟

نازنین روانشناسی تربیتی
خرداد ۳۰, ۱۳۹۴ ۲:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  م-رض

سلام عزیزم پارسال فقط علوم تحقیقات و رودهن و اصفهان بود.امسال قم و چند شهر دیگه اضافه شده.توکل ب خدا.رتبتم که بد نشده.۳۹ خیلی خوبه

مریم (الکترونیک)
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۲:۵۸ ب٫ظ

دوستان الکترونیک، اساتید مصاحبه کننده علوم و تحقیقات چه کسانی هستند ؟

هومن
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱:۴۰ ب٫ظ

پارسال دکتر مروج – دکتر درویش – دکتر توکلی و دکتر ترک زاده . دکتر مقدسی هم نشسته بود و نگاه می کرد سوال نمی پرسید .

مریم ( الکترونیک )
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۵:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  هومن

ممنونم آقا هومن ، واقعا استرس دارم ، ایشالله همه قبول میشیم

هومن
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۶:۵۷ ب٫ظ

شما رتبتون چند شده ؟ ارشد کدوم واحد بودین ؟

مریم (الکترونیک)
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  هومن

۲۱ خراسان شمالی

هومن
خرداد ۳۰, ۱۳۹۴ ۱:۴۳ ب٫ظ

رتبتون خوبه. احتمال زیاد علوم تحقیقات یا تهران مرکز قبولین .

هومن
خرداد ۳۰, ۱۳۹۴ ۱:۴۴ ب٫ظ

درصداتونو میزارین ؟

مریم ( الکترونیک )
خرداد ۳۰, ۱۳۹۴ ۶:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  هومن

مدار الکتریکی : ۸۰ ، ریاضی : ۰ ، تئوری : ۱۰ ، مدار مجتمع : ۲۶ ، زبان ۸ .

امین حقوق خصوصی
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۲:۵۸ ب٫ظ

سلام اقا هادی.واحد شیراز هم قابلیتش داره وامکان اخذ مجوزش زیاد هست

Goli
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱:۳۸ ب٫ظ

اقا امین شما حال خودن برای مصاحبه رو داری با این شرایط من که ناامیدم شدم دیگه بریدم …اصلا دیگه بی خیالش شدم ..!این که به من برسه ظرفیت حتی در صورت مجوز گرفتن یک یا دو واحد محال!!

امین حقوق خصوصی
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۷:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  Goli

امیدتون رو از دست ندید.مجوزها کسب خواهد شد.پارسال با رتبه ۳۵۰ واحد لارستان قبول شدن.من امید دارم یه واحد مثل یاسوج و لارستان مجوز کسب خواهد کرد

هادی حقوق جزا
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۲:۰۷ ب٫ظ

سلام
واحد شیراز برای دکتری خصوصی مجوز گرفته ولی برای جزا مجوز ندارد و فکر هم نمیکنم مجوز بگیرد.توی سایت دانشگاه هم دکتری جزا حذف شده و فقط دکتری خصوصی وجود دارد.
مگر اینکه شما خبر موثقی در این زمینه داشته باشید.

امین حقوق خصوصی
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۷:۲۷ ب٫ظ

من خودم کارشناسیم واحد شیراز خوندم.اساتید جزاش واقعا مجرب بودن

سیامک برق قدرت
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۲:۴۳ ب٫ظ

بچه ها بنظر منطقی نیست که فقط همین واحدا بخوان دانشجو بگیرن ، مثلا تو رشته من که قدرته واحد علی آباد کتول یا مرودشت مجوز داره اما خبری از تهران جنوب تهران شمال واحد کرج نیست ؟!! این غیر منظقیه و مطمئن باشید بقیه واحد ها هم تا آخر شهریور مجوز میگیرن

برق قدرت
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱:۱۴ ب٫ظ

شما رتبت چنده و اولیتت کجاست ؟

هومن
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱:۴۳ ب٫ظ

دقیقا حق با شماست آقا سیامک منم الکترونیکم حرفم همینه.

شادی
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۳:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  هومن

سلام . دقیقا حرف منم هست ! تهران جنوب و مرکزی حذف شدن ولی علی آباد کتول هست!

هومن
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۶:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  شادی

اره . به نظرم واحد های تهران و واحد های برتر ازاد مجوز می گیرن . بیشتر واحد ها مجوز خواهند گرفت.

سهیل
خرداد ۳۰, ۱۳۹۴ ۸:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  هومن

تو این ۸ ماه چرا مجوز نگرفتن؟

مدیریت دولتی ق
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۲:۳۵ ب٫ظ

درخواست برا دکتری زیاد نیست،تعداد و جمعیت جوان زیاده،نمیشه که پذیرش و محدود کنن،باید شرایط برای اینهمه جوان که یه عده ای (به نسبت جمعیت زیاد جوان،خیلی هم زیاد نیست)علااقه به ادامه تحصیل دارن فراهم بشه،
نمیشه که چون بستر سازی برای اشتغال نیست ،از ادامه تحصیل هم محروم بشیم.
هر چند که در آینده با کم شدن تقاضا ،دیگه دکتری آسون میشسه،مثل الان که کارشناسی بدون کنکوره،ولی الان ما باید چکار کنیم؟!!!!

حقوق جزا و جرم شناسی
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۲:۰۰ ب٫ظ

سلام دوستان گلم
من دیگه حال و حوصله و تمرکز خواندن برا مصاحبه رو.ندارم
چون بازم این فکر رو میکنم که شاید دوباره شهریور خبر بدتر از این برسه

ساراااااااااااا روانشناسی تربیتی
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۷ ق٫ظ

ولی بنظر بنده دوستانی که تهران هستن و براشون مقدوره برن و پیگیری کنند که هرچه سریعتر تکیف اینهمه دانشجوی نگران مشخص شده!
مشکل از بی برنامه گی اوناست
پس سعی کنید اعتراض کنید
از هزینه های که انجام شده بگذریم وقت انرژی و برنامه ریزی دانشجوها برای آیندشون موضوع کم اهمیتی نیست!
بالاخره یکی باید پاسخگو باشه

ساراااااااااااا روانشناسی تربیتی
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۰ ق٫ظ

بچه هاااااااا من بهتون قول میدم اکثر رشته محل ها (البته نه همشون) مجوز میگیرن.
میدونم نگرانید و حقم دارید ولی درست میشه شک نکنید بخاطر سیاستای خودشونم شده اکثر رشته محل ها مجوز میگیرن تو متن خبر هم نوشته که هنوز فرصت هست!

شهروز
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۱:۰۱ ق٫ظ

سلام ..من از نوشته هاتون دقیق متوجه نشدم الان هر واحد که مجوز گرفته چند نفر میتونه پذیرش کنه؟؟۷ نفر؟

ستاره
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۲:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  شهروز

بله . ۷ نفر

هادی حقوق جزا
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۰:۳۰ ق٫ظ

سلام
خبر خوب به دوستان جزایی
با پی گیری که انجام دادم به این نتیجه رسیدم که حداقل واحدهای یاسوج و یزد امسال پذیرش دارند

Farzad
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۰:۲۷ ق٫ظ

تکلیف دانشجوهایی که پارسال پذیرفته شدن و رشته شون الان مجوز نگرفته چی میشه؟

mahdi
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۰:۲۲ ق٫ظ

با اهدای سلام وعرض ادب، خدمت همه ی دوستان
به استحضار میرساند،هر هفته شنبه ها،معاون آموزشی دانشگاه آزاد، به همراه معاون سنجش و پذیرش دانشگاه ومسولین وزارت علوم جلسه دارند،این لیستی که تایید نشده رو برای رفع نواقص به دانشگاه آزاد و واحدهای دانشگاهی ارسال که مطمئنا همه رو رفع خواهند کرد و جای نگرانی نیست.
باکمال احترام مجدد

سپیده
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۰:۰۵ ق٫ظ

گفتن هیئت علمی تمام وقت نه نیمه وقت..هیئت علمیای قزوین همه از دانشگاهای معتبرن ولی گفتن چون تمام وقت نیستن نمیشه….

هومن
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  سپیده

سپیده خانم اگه اینجوری باشه پس تو قزوین باید مقاطع کارشناسی ارشدشم هم لغو بشه چون همین استادا برای دانشجو های ارشدم درس می دن .

سهیل
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۲:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  هومن

آقا دکتری فرق داره

هومن
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  سهیل

ارشد و دکتری مقاطع پژوهشی هستند. کما اینکه دو ترم اول دکتری ادامه دروس ارشد پاس میشه.

محمدی
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  هومن

با سلام آقا هومن گویا شما چند سالی هست دانشگاه قزوین سر نمیزنیا اخوی! الان و حتی قبلن قزوین خیلی اساتید هیئت علمی داشت و داره که به قولی از دانشگاه های تاپ دولتی نیستن. مثل دکتر زینالی، کلانتری، کیوان پور،رضایی، معصومی و حیدری نژاد و… که الانم هستن. همه این اساتید استادیار و هیت علمی تمام وقت قزوین هستن. با همین ها هم میشه مجوز ارشد گرفت. ولی دکتری دانشیار تمام وقت میخواد که ندارن! من باز هم میگم اگر قید تمام وقتی برای دانشیار لازم باشه واسه مقطع دکتری هیچ کاریش نمیشه کرد. چون الان دانشیاری تو ایران نیست تو رشته کامپیوتر که هیچ جا هیت علمی نباشه!! و هیچ وقت هم دانشیار تمام وقت دانشگاه دولتی بلند نمیشه کرسی خودش تو دانشگاه دولتی ول کنه شنبه تا چهارشنبه به صورت تمام وقت بیاد قزوین! اساتید تاپ دانشگاه هایی مثل قزوین همگی نیمه وقت هستن، یا بهتره بگیم یک روز فقط میان و میرن.اونم با شرایط ویژه. بهتره برید از آقای اولادی ریس دفتر دکتر زینالی آموزش دانشگاه بپرسید. که حتی بعضیاشون تو رشته عمران میگن ده نفر بیشتر سر کلاس نباشه! دانشیار تمام وقت پیدا کردن شوخی نیست. ولی استادیار تا دلت بخواد میشه جور کنن و حتی خودشون هم دارن. پرونده مربیا هم میتونن سریع به استادیاری ترفیع بدن! اگر قید تمام وقت بودن مهم نبود که بیشتریا باید تا الان مجوز میگرفتن واسه دکتری! از کرج و قم که به تهران نزدیک ترن و شرایط بهتری دارن بگیرید تا خود نجف اباد و قزوین که… ادامه نظر»

هومن
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۷:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  محمدی

دوست گرامی منم اینو می دونم. من حرفم اینه که اگه تمام وقت بخوان مگه تو کل ایران چند تا دانشیار داریم که بتونن تمام وقت بیان ازادحتی اگه جایی هم هیات علمی نباشن. به ندرت رشته ایی پیدا بشه که توش دانشگاه ازاد دانشیار تمام وقت داشته باشه.چون اصلا دانشیار تو کشور کم داریم. پس باید ۹۰ درصد مجوز های دکتری ازاد لغو بشه.
یه مثال می زنم تا قضیه روشن بشه . یه واحدی مثه اراک تو الکترونیک دانشیار تمام وقت نداره ولی مجوز دکتریش تایید شده. درصورتیکه یه واحدی مثه تهران مرکز یا قزوین با اساتید خیلی بهتر تایید نشدن دکتریشون.

نسیم سوریان
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۹:۵۲ ق٫ظ

سلام. وقت بخیر. اگر کسی تو کارشناسی ارشد رشته ای فارغ التحصیل شده باشه که الان اسم اون رشته تو لیست مجوز دار ها نیست، تکلیفش چیه؟ یعنی کلا مدرکش بی ارزش شده؟

فریبا_فلسفه
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۹:۲۶ ق٫ظ

فقط خوشبحال کسایی شد که بارسال قبول شدن ماهم علنا بیجاره شدیم

هوش مصنوعی
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۹:۲۵ ق٫ظ

بچه ها نگاه کردم واحد قزوین تو معماری کامپیوتر دو تا دانشیار که هییت علمی خودشن داره و ۵ تا اسآدیار. یعنی مجوز میگیره؟

سلولی مولکولی
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۷:۴۱ ق٫ظ

هیچ جا ندیده بودم که اول ازمون برگزار کنند و به مصاحبه دعوت کنند و درست بعد از این همه هزینه مجوز لغو بشه…من خودم به شخصه اگر محل مورد نظرم را در دفترچه نمیدیدم اصلا ثبت نام نمیکردم…دوستان میان میگن ظرفیت دکتری کم بشه ….خب بشه ولی قبل از برگزاری ازمون و با درج در دفترچه…تا داوطلب بتونه تصمیم بگیره…واقعا چه کسی پاسخ گوی این همه داوطلب مظلوم هست…باورم نمیشه این سیستم باشه

علی
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۹:۱۶ ق٫ظ

به طور کلی کسانی که رتبه های برتر دارند ناراحت نیستند دکتری حق این افراد است.
دکتری همیشه کسانی قبول می شوند و باید بشوند. که داری رتبه های برتر هستند غیر از پارسال که دانشگاه آزاد متاسفانه ………

هوش مصنوعی
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۹:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  علی

علی آقا رتبه ۱۸برتر میشه؟

محمد
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۶:۳۰ ق٫ظ

جالبه، مهندسی نرم افزار، واحدی مثل فردوس که متاسفانه فاقد امکانات لازم هست، مجور گرفته

نرم افزاری
خرداد ۳۱, ۱۳۹۴ ۱۰:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

دقیقا همین طوره و مثلا قزوین نگرفته ادم نمیدونه چی بگه؟ من با اینکه هم با ازمون هستم هم بدون ازمون رسمن قید مصاحبه رو زدم چوه روی تهران و کرج و قزوین حساب کردم پارسال بروجرد قبول شدم نرفتم امسال هم که فقط کرمان اراک و فردوس !!!!!!!!!!!

مدیریت آموزشی اهواز
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۴:۵۳ ق٫ظ

وای اینجا میآیم روحیه بگیریم همه دارن انرژی منفی میدن بجز چند نفر… اصلا بالفرض درست باشه و مجوز نگیرند مگه پارسال اینموقع کسی خبر داشت قراره کلی شهر اضافه بشه و همه با علم به اینکه رشته مون رو چندتا شهر دارن شرکت کرده بودیم.نهایتش هم اگه جدیدها تایید نشن میشه مث سالهای قبل و رقابت سنگین تر میشه. کسی خبر نداره قراره چی بشه پس به پیشواز نریم.من با صحبت های آقای هومن موافقم بهتره انقدر نا امیدانه برخورد نکنیم.اینجا واسه تبادل اطلاعات و تجربیات مصاحبه رفتگان قرار بود باشه فقط شده چه کنم بدبخت شدم قبول نمیشم و ازین حرفها.. منم همه شهرهایی که اضافه شده بودن لغو شدن و مثه شما نگرانم ولی آیا با نا امیدی کاری پیش میره؟من پارسال هم مصاحبه رفتم و موفق نشدم و امسال برام خیلی مهمه.ان شاالله با توکل بخدا همه پایان خوش و دلخواهی داشته باشیم.ازین لحظه تصمیم بگیرید با امیدواری به مطالعه ادامه بدید چون تا شهریور جواب هیچکدوم ازین سوالاتتان را نمیگیرید پس از الان نگران چیزی که معلوم نیست پیش بیاد نباشید.به امید موفقیت همگی…. آمین

رها ادبیات انگلیسی
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱:۳۹ ق٫ظ

وای بچه ها من امشب متوجه شدم رشتمون فقط تهران مرکز..
کلی ارزوهام بهم ریخت.امیدوار بودم حدکد ۲۰نفر بگیره امسال رشتمون…پس چطور ملی و پرویس ها ۳۸نفر میگیره اونوقت آزاد فقط ۷تا؟!؟!
من رتبم ۳۰بود.کمی امیدوار بودم با مصاحبه بیام حدود۲۰قبول بشم…بخدا دیگه عمرا برم مصاحبه با این واحد تهران مرکز..یعنی علوم تحقیقات و تهران شمال این پتانسیل رو ندارن؟!؟!؟!گناه داریم بخدا فقط ۷نفر ظلمه.نفسم گرفته الان بهم خبر دادن دارم سکته می کنم

سهیل
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۹:۰۳ ق٫ظ

منم مثل شمارشتم فقط یه دانشگاه مجوز گرفته. یعنی فقط ۷ نفر

رها ادبیات انگلیسی
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  سهیل

این رشته ها واقعا مظلومن…

پریسا . ب
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۱:۳۶ ق٫ظ

رها ادبیات انگلیسی ، مصاحبه رو حتما شرکت کن چون واقعا معلوم نیس که چی پیش میاد .

علی
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  پریسا . ب

مرسی پریسا جان.
کلا بهم ریختم.شما نمیدونین ک رشته ما هرچی میخونی انگار هیچی بلد نیستی دریاست…
اونوقت امسال قرار بود بشه ۳جا ک تو دفترچه هم بود.تهران شمال.مرکز و علوم تحقیقات.که فقط مرکز داره.
من بخاطر همین مصاحبه پردیس نرفتم چون هزینش بالا بود برام.
اونجا اگه انصراف میدادی همه هزینه رو ازت میگرفتن.بعدشم رشته ما تو پردیس و ملی امسال ۳۸ نفر پذیرش داشت.آخه چطور ازاد باید ۷تا داشته باشه؟!
اینایی همم که میان اینجا میگن کم بشه خودشون قبل از قبولی اینجور نمیگفتن.
این اخلاقی نیست که فقط به خودمون فکر کنیم.

سپیده
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱:۳۱ ق٫ظ

سلام..کلا هر واحد یعنی مجوز گرفته فقط ۷ نفر میگیره؟؟؟؟

صادق
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۲:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  سپیده

معلوم نیست
ممکنه بیشتر بگیرن
برفرض محدودیت هفت باشه ممکنه دو گروه هفت تایی برای مهر و دو گروه هم برای بهمن بگیرن ، البته یک مثال بود خواستم بگم مشخص نیست ، به ظرفیت تایین شده و ثبت نام نکرده ها و …

سهیل
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۹:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  سپیده

والا اینجوری که اینا تو تلویزیون اعلام کردن و هی زیرنویس میکردن آدم باور میشه که واقعا قرار بخاطر لجبازی با دانشگاه آزاد این اتفاق بیفته

مسایل ایران
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱:۰۳ ق٫ظ

خداحافظ دکتری چقدر خوشحال شده بودم گفتم امسال دیگه قبولم رشته ما از ۱۷ تا ۵ تا تایید شده

سهیل
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  مسایل ایران

واسه ما از ۹ تا یکی تایید شد!!!!!!!

مهرداد علوم سیاسی
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۰:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  مسایل ایران

داغونه اصن
ب نظرم این دیگه نهاییه و مجوزا حداکثر تا ۴ سال اینده تغییر نمیکنه !

مهرداد علوم سیاسی
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۱:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  مسایل ایران

تکلیف اونایی ک تو واحدهای بدون مجوز درس میخونند چی میشه?!
چهار سال درس بخونند پاسخگو نباشه دانشگاه و فقط شهریه بگیره بعد وقت دریافت مدرک اعلام بشه مورد تایید نیست اون موقع چ کسی پاسخگوست???
چرا با وقت و سرمایه و روان مردم بازی میکنند???

کیارش
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۰:۴۴ ق٫ظ

دوستانى که از کاهش ظرفیت دکترى إظهار خوشنودى میکنید لطفا لیست را با دقت مطالعه بفرمایید! بیشتر از بیست رشته محل در حال حاضر دکترى ادبیات فارسى پذیرش میکنند،بیشتر از بیست رشته محل دکترى معارف، بیشتر از بیست رشته محل ریاضى کاربردى،شیمى الى…..!!!!!!!!این بدین معناست که تقریبا قریب به اتفاق مجاز شدگان این رشته ها قبول خواهند شد و به جمع دانشجویان دکترى خواهند پیوست!! در مقابل رشته اى مثل ادبیات زبان فقط یک رشته محل و رشته هاى أمثال ان هم زیادند!! سوْال بنده این است که ایا جامعه ما فقط ازدیاد دکتر ادبیات زبان و أمثال ان را دارد یا کلا با مشکل ازدیاد دکتر مواجه است؟!!!!! اگر منظور کاهش ظرفیت دکنرى است پس چرا حدود دویست دکتر ادبیات فارسى و شیمى الى و معارف و ریاضى کاربردى همه به یکباره أمسال پذیرش خواهند شد !!! کاش کسى بود که جوابگوى این سوال ها باشد

سهیل
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  کیارش

واقعا درسته. بجای اینکه با توجه به نیاز جامعه سقف پذیرش برای رشته ها معلوم کنند، بحث مجوز داشتن یا نداشتن رو راه انداختن. اصن گیریم ۴۰ تا دانشگاه این مجوز که اینقدر روش تاکید است رو برای ادبیات یا رشته های دیگه گرفتن، اونوقت تمام مشکلات حل میشه؟

علی
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  سهیل

درسته.عوضش ادبیات انگلیسی فقط یکجا تایید شده!
اینهمه هم تو کشور زبان وادبیات انگلیسی داریم تو لیسانس ک میان بالا و باید برن رقابت برای یه واحد!!!

زبان و ادبیات انگلیسی
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  کیارش

آخ گفتی. مظلوم ترین رشته همون ادبیات انگلیسیه. قبولی تو این رشته شده یه رویای دست نیافتنی.

رها ادبیات انگلیسی
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۲:۴۳ ق٫ظ

علی رتبت چند شده؟شمایی ک زبان وادبیاتی چطور؟
بنطرتون امیدی هست ۳تاشون تایید بشن؟ترا خدا جوابمو بدین من شوکه شدم

سهیل
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۹:۱۲ ق٫ظ

بیوشیمی هم فقط علوم تحقیقات تهران دانشجو میگیره!!!!!

الناز
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۰:۴۳ ق٫ظ

حالا با این نا امیدی و روحیه خراب چطور بریم سر مصاحبه اونم از شهرستان….

سهیل
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۰:۳۵ ق٫ظ

واقعا حال گیری میشه رتبه ۱۱ بیاری و فقط ۷ نفر بخوان و قبول نشی.

الی
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۰:۱۰ ق٫ظ

دوستانی که می گن مثلا تهران مرکز برای رشته ادبیات انگلیسی ۷ نفر پذیرش داره این عدد رو از کجا آوردن؟
کجای دفترچه میزان پذیرش هر رشته رو نوشته؟

سهیل
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۰:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  الی

جناب وزیر علوم گفتن. تلوزیون هم اعلام کرد. تازه زیرنویسم کرد!!!!!

علی
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  سهیل

سهیل تو هیات علمی هستی؟فکر کنم پارسال دیدمت مصاحبه.
ادبیات انگلیسی

سهیل
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۸:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  علی

الان از کجا فهمیدی منو دیدی؟ :D نه بابا هیات علمی نیستم

علی
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  سهیل

آخه گفتی یه جا میپذیره.پارسالم رفتیم مصاحبه یه دوستی بود اسمش سهیل بود اومده بود مصاحبه.الانم همون رتبه رو اورده رشتمون…نشانه ها یکی بود…فدات ببخشید

ستاره
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۱:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  الی

تو دفترچه ننوشته . چند روز پیش تصمیم گرفتند . حتی اخبار تلویزیون اعلام کرد .

ستاره
خرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۱۱:۵۹ ب٫ظ

از صبح دارم فکر میکنم که مصاحبه برم یا نه .
نا امید نشید . همه اونایی که دعوت به مصاحبه شدید ، در مصاحبه شرکت کنید . به این حرفها فعلا توجه نکنید . فقط روی مصاحبه متمرکز بشید . شاید همه چی عوض شد،اونوقت پشیمونی سودی نداره . پس همگی فقط به گذراندن خوبه مصاحبه فکر کنیم.
” بیشتر وقت ها آدم ها یک قدم مونده به موفقیت خسته میشن و بعدش پشیمون که چرا کار رو تموم نکردن ”
حق یارمان

علی
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۰:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  ستاره

رشتتون چیه.مرسی از حرفای قشنگتون

ستاره
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۱:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  علی

فیزیولوژی گیاهی . ممنون

حقوق جزا
خرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۱۱:۳۵ ب٫ظ

حالا خودمون خیلی کم بودیم تازه از جامونده های پژوهش محور پارسال رو هم دعوت به مصاحبه کردن !!! واقعا که

سهیل
خرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۱۱:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  حقوق جزا

اونا که ظرفیتشون جداست و با ما کاری ندارن

روانشناسی
خرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۱۱:۱۵ ب٫ظ

من هم با برخی از دوستان موافقم ظرفیت امسال کاهش پیدا خواهد کرد و این جزو تمهیداتی است که نمایندگی مجلس و وزارت علوم در پیش گرفته اند. امسال تمام دانشگاههای دولتی حتی مجوز دار ظرفیت پذیرش را کم کردند.

حقوق جزا و جرم شناسی
خرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۱۱:۱۳ ب٫ظ

پس باید واقع بین باشیم و قبول کنیم که کاری دیگه نمیشه کرد جز گرفتن همون صد بیست هزاری که برا ثبت نام دادیم

حقوق جزا و جرم شناسی
خرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۱۱:۱۱ ب٫ظ

دوستان عزیز شما دوست دارین ۶۰میلیون خرج بکنین بعد فارغ التحصیل که شدین بگن مجوز نداره!؟وزارت علوم تاکید کرده حتی مجلس هم ورود کرده در این باره که مجوز دکترا باید مورد تایید و صلاح دید وزرات علوم باشه چطور ممکنه دانشگاه آزاد در عرض یک ماه مجوز این همه رشته بگیره گیرم که اصلا یک سال دیگه مهلت داد و ما قبول شدیم بعد سال بعد هم نتونه بگیره آیا جز چند میلیون ضرر و یک سال عمر تلف کردن کاری انجام دادیم؟دانشگاه آزاد باید تا قبل از اعلام نهایی در شهریور مجوز بگیره تا با وزارت علوم هم سو باشه که به نظر می رسه محاله

سهیل
خرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۱۱:۰۹ ب٫ظ

به نظرتون رشته ای که فقط یک دانشگاه پذیرش دارد هم همان ۷ نفر قبول میشن؟

ستاره
خرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  سهیل

حتما همین طوره دیگه . یعنی میشه بیشتر بشه ؟؟

سهیل
خرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۱۱:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  ستاره

آخه رشته من در دانشگاهای دولتی در مجموع ۱۸ نفر پذیرش داره ولی تو آزاد فقط یه دانشگاه مجوز داره و میشه ۷ نفر. یعنی آزاد از سراسری کمتر!!!!!!!

علی
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۰:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  سهیل

منم ادبیات انگلیسی در ملی و پردیس ۳۶ نفر اما تو آزاد یه جا فقط ۷نفر؟!۴تا پردیس و چند جا ملی اما ازاد ففط تهران مرکز.حتی علوم تحقیقات هم رد شده…

هومن
خرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۱۰:۳۷ ب٫ظ

به علی : علی آقا اگه اینجوری باشه که دانشیار تمام وقت بخوان خب خیلی از اساتیدی که تو واحد های برتر ازاد هستند از اساتید خوب دانشگاه های دولتی ان و نیمه وقتند. اگه اینجوری باشه باید مثلا واحد قزوین مجوز کارشناسی برق و کارشناسی کامپیوترش هم لغو شه . چون همه استاداش از تهران میان. یه مثال دیگه. تو دوره ارشد من اون واحدی که درس خوندم تمام اساتیدش از دانشگاه دولتی بودند یعنی استاد در دانشگاه دولتی همون شهر هر درسی رو که می گفت تو ازادشم دقیقا همون درس رو ارائه می داد حتی مدیر گروه ارشددولتی و ازاد یکی بود. این اساتید همه نیمه وقت تو ازاد بودن چون اتاق اصلیشون تو دانشگاه دولتی بود. الان تو لیست رشته ها مجوز گرفته و جزو مجوز دار ها هستش. درصورتیکه حتی یک استاد مخصوص خودش نداشت همه دانشیارها و استاد یارهای دانشگاه دولتی بودند. پس با توجه به این میشه استدلال کرد که واحد های برتر که اساتید خوب دارن قطعا مجوز می گیرن . ربطی به این نداره که یه دانشیار فقط مخصوص ازاد باشه. خود علوم تحقیقات دانشیار هاش اساتید دانشگاه های دولتی مثه شریف و امیر کبیر و تربیت مدرس ان. مثلا تو رشه الکترونیک ۲ تا دانشیار داره که هردوشون هیات علمی تمام وقت دانشگاه تربیت مدرس ان. اگه اینجوری باشه پس اونم باید لغو بشه مجوزش . در صورتیکه این طور نشد. دانشگاه ازادم هیچ وقت نمیاد تبعات این مسئله رو نادیده بگیره و تو دفترچه موقع ثبت نام رشته هایی… ادامه نظر»

م
خرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  هومن

آقای هومن
ملاک سلیقه و اطلاعات ناقص من و شما از وضعیت اساتید گروه ها نیست بلکه ملاک اصلی مدارک اساتید ارایه شده از طرف دانشگاه آزاد و تایید یا عدم تایید آن از طرف شورای گسترش وزارت علوم هست
طبق قانون برای هر کدرشته دکتری باید ۲دانشیار و ۳ استادیار تمام وقت معرفی شود میتوانید زحمت بکشید و سری به وزارت علوم(شهرک غرب) بزنید و از صحت گفته بنده مطمین شوید
درثانی طی ۸ ماه گذشته مهمترین چالش دانشگاه آزاد همین مجوز ها بوده است (خود معاون آموزشی دانشگاه آزاد در مصاحبه ای گفت هر هفته شنبه جلسه با مسیولان شورای گسترش جهت تصویب رشته ها دارند) مطمئن باشید دانشگاه آزاد همه تلاشش را برای اخذ مجوز انجام داده که منجر به همین نتیجه ای ست که الان شاهد آن هستید و به نظر نمی رسد ظرف یک ماه فرصت رفع نقص اتفاق خاصی بیفتد

هومن
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۰:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  م

دوست عزیز حالا یکی مثه من دوس دارم تا لحظه آخر امیدوار باشم. شما اگه به ناقص بودن اطلاعات خودتون اطمینان دارین دلیل نمیشه اطلاعات بقیه رو هم ناقص فرض کنید. من اطمینان دارم که مجوز خواهند گرفت واحد های برتر چون اصلا منطقی نیست با اطلاعاتی که از واحد ها کنار هم قرار می دم. حالا شما اگه دوس نداری امیدوار باشی حق نداری امید بقیه رو به یاس تبدیل کنی. من استدلالم تو کامنت بالا نوشتم و دیدگاه و نظر شخصیمه بر اساس واقعیات موجود. شما اگه نظرتون اینه که نمیشه لطف کنید مصاحبه نرین و اینجا هم آیه یاس نخونید و بقیه رو ناامید نکنید.

م
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  هومن

دوست عزیز اطلاعات من ناقص, منطق شما هم بی نقص, واقعیت لیستیه که دیروز وزارت علوم بعد از ۸ ماه کش و قوس با دانشگاه آزاد منتشر کرد
خود سایت آنا هم من منتشر کرده

هومن
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۲:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  م

دانشگاه ازاد کلا سیستمش اینجوریه. گفته دانشگاه ازاد فرصت داره. اصلا این تعداد دانشیار ما تو کشور نداریم که دانشگاه ازاد بخواد جذب کنه. بنابر این مطابق روال ارشد از دانشیار های دانشگاه دولتی استفاده می کنه. حالا شما ببینید حرف بنده درست در خواهد امد یا خیر.

محمدی
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۰:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  هومن

سلام و وقت بخیر و ارزوی قبولی طاعات
آقا هومن بنده هم ارشدم رو قزوین بودم و حرف شما متین. ولی جدیدا خود قزوین هم در کنار اساتید تاپ خودش یه سری اساتید داخلی هم داره که عملا از شریف و امیرکبیرو غیره نیستن.شاید این اساتید جدید روهیت علمی تمام وقت کرده و مجوز ارشدشو گرفته. ولی واسه دکتری دانشیار تمام وقتی نیست که این کار رو بتونه بکنه!
خودمون رو گول نزنیم. تمام وقت بودن تعریفش مشخصه. هیچ کس کرسی خودش رو تو امیرکبیر ول نمی کنه به خاطر دانشگاه ازاد شنبه تا چهارشنبشو بیاد قزوین به صورت تمام وقت. که عملا همین هم است و نیمه وقتن هر استادی که الان تو قزوین هست. مثل دکتر میبدی، دکتر فائز، دکتر دهقان و … تو کامپیوتر. که یا استاد تمام هستن این عزیزان یا دانشیار/
باید دید که وزارت علوم اگر تمام وقت بودن رو شرط کرده کاریش نمیشه کرد. چون دانیشار تمام وقتی نداریم که الان هیچ جا هیئت علمی تمام وقت نباشه!! خدایی با عقل جور در میاد؟؟
تو یک سال فرصت نتونستن دانشیار تمام وقت جذب کنن. پس بعد از این هم بعیده. واقع بین باشیم.
باید دید هفته بعد باز دکتر میرزاده چه حرکتی میخواد بزنه!! پس به نظرم باید پذیرفت. آنا هم پذیرفته! پس باید به فکر حرکتی جدید بود که با این وضع چیکار می تونن کنن.

هومن
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۲:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  محمدی

گفته دانشگاه ازاد فرصت داره. تنها واحد قزوین نیست که تو ارشدش اینجوریه. واحد هایی هستند که دانشیار جذب نکردن و با همون اساتید دانشگاه دولتی مجوز ارشدشون اومده. درست میشه. واحد های برتر مجوز می گیرن .

مهدی روحانی
خرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۱۰:۳۱ ب٫ظ

دوستان عزیز نمی خوام نا امیدتان کنم متاسفانه حداقل تا ۳ سال دیگر وزارت علوم مدرک واحدهای غیر مجوز را تایید نمی کند چون شورای عالی برآورد کرده که واحدهای غیر مجوز حداقل تا ۳ سال دیگر اکیپ اعضای هیات علمی این واحدها که اکثر حتی یک استاد تمام ندارد تکمیل نخواهد شد

کیوان
خرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۱۰:۱۶ ب٫ظ

من که پارسال توی دانشگاه اهواز قبول شدم که جز رشته های تازه تاسیس بود ولی الان مجوزش داده نشده البته این لیستی که من دیدم کلا همون رشته های قدیمی توش هست شاید این لیست اصلی نباشه

مبین
خرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۱۰:۰۱ ب٫ظ

دعوت به مصاحبه برای رشته های تایید شده انجام پذیرفته لذا با توجه به مصاحبه معاون وزیر علوم و فرصت مجدد به دانشگاه آزاد برای رفع نواقص احتمال تایید برخی رشته محل وجود دارد که معنی ان دعوت به مصاحبه از مردودین است لذا هنوز امید برای تایید رشته محل وجود دارد وپرونده دانشگاه ازاد بسته نشده

هادی حقوق جزا
خرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۱۰:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  مبین

واقعیت را باید قبول کرد.
ظرفیت امسال به شدت افت خواهد کرد.
مگر اینکه دانشجو به اسم واحدهای مجوز دار بگیرن و عد بفرستن بقیه ی واحدها
ولی اینم احتمالش خیلی کمه چون مجلس به شدت زوم کرده روی دانشگاه آزاد.
به احتمال قریب به یقین رتبه های بالای ۱۵۰ توی رشته ی ما باید فکر کنکور سال بعد باشن.
کل ظرفیت پذیرش امسال به ۶۰ تا ۷۰ نفر محدود خواهد شد.
در حالی که سال گذشته تا حدود ۳۶۰ نفر پذیرش داشته رشته ی ما
خودم هم رتبم شده ۱۷۰ و امیدی ندارم به هیچ وجه
رشته های دیگه هم به همین نسبت میتونن حساب کنن شانسشون رو

ستاره
خرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۷ ب٫ظ

خوش به حالتون . رشته من که فقط ۷ نفر میخواد !!!!!

علی
خرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۰:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  ستاره

چیه رشتتون مگه؟

هومن
خرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۱۰:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  مبین

دوست عزیز تحلیل از خودتون ارائه ندین. کسی که به مصاحبه دعوت نشده می خونه برا سال بعد. امکان پذیرش کسی که دعوت به مصاحبه نشده وجود نداره.

ستاره
خرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  هومن

دقیقا حق با شماست . کسی که دعوت نشده که هیچ تمام . به امید سال بعد .