مدرسان شریف
پارسه
وکیلی
نوگام
استعداد تحصیلی طورانی
کاکایی
کاکایی
مدرسان شریف
آنالیز آکادمی
نوگولرن
عالم زاده
یازدهمین کنگره سالانه ملی عمران، معماری، هنر و توسعه شهری
مدرسان شریف
وکیلی
نوگام
آنالیز آکادمی
نوگولرن
عالم زاده
یازدهمین کنگره سالانه ملی عمران، معماری، هنر و توسعه شهری

دانلود رایگان سوالات تست آزمون دکتری 93 علوم جغرافیایی (2) کد 2102 (جغرافیا و برنامه ریزی شهری)

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

دفترچه سوالات تست تخصصی رشته علوم جغرافیایی (2) جهت دانلود رایگان خدمتتان تقدیم می گردد.

رشته علوم جغرافیایی (2) شامل گرایش جغرافیا و برنامه ریزی شهری می باشد.

دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری علوم جغرافیایی (2) 1393

کلید سوالات دفترچه سوالات کنکور دکترا علوم جغرافیایی (2)

2102

 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

264 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مهندس حسین عظیمی نژاد
بهمن ۸, ۱۳۹۴ ۹:۳۴ ب٫ظ

سوالات را همراه با کلید مطالعه کردم خوب بود مهندسی عمران عمران و ارشد جغرافیای شهری دارم با آرزوی موفقیت شب امتحان ۹۴/۱۱/۸

مهدی
آذر ۱۲, ۱۳۹۴ ۹:۱۳ ب٫ظ

سلام
من میخوام کنکور دکتری اسفند ماه شرکت کنم و اگه از شنبه شروع کنم حدود سه ماه زمان لازم دارم در حالی که تو ارشد جغرافیاوبرنامه ریزی شهری دارم میخونم و واسه دکتری میخوام جغرافیای سیاسی شرکت کنم؟البته از صفر میخوام شروع کنم و سطح زبانم هم درحد معموله؟اگه کسی راهنماییم کنه ممنون میشم.فقط کمکم کنید

لیلا
اسفند ۱۶, ۱۳۹۳ ۸:۰۹ ق٫ظ

سلام بچه ها کسی اینجا نیست از دکترای ۹۴ حرف بزنه سخت بود یا آسون؟

مستان
خرداد ۱۰, ۱۳۹۴ ۲:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  لیلا

زبانش سخت بود

جغرافیا11
آبان ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۱:۵۴ ب٫ظ

سلام لطفا اگه کسی کلید سوالات ازمون دکتری ۱۳۹۱ و ۹۰ برنامه ریزی شهری، کلید زبان و استعداد سالهای ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۳ رو داره یا تو سایت یا ایمیل کنه واسم.

تغییر گرایش در دکتری
آبان ۲۷, ۱۳۹۳ ۹:۱۰ ب٫ظ

سلام دوستان
من لیسانس و ارشدمو جغرافیای طبیعی خوندم،ولی الان دوست دارم گرایش شهری دکتری بخونم!آیا کسی با همچین شرایطی احتمال قبولیش هست یا نه؟
البته اینم بگم که چون ۳ ساله که مدرس هستم بیشتر شهری تدریس کردم و علت تغییر گرایشم این هست.
با تشکر از دوستان فرهیخته

زهرا
شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ ۱۰:۳۳ ق٫ظ

سلام خدمت شما دوستان
کسی از شما اقلیم شناسی هست که بتونه منابع امسال رو معرفی کنه لطفا راهنمایی کنید با تشکر

زهرا
شهریور ۸, ۱۳۹۳ ۱:۱۶ ب٫ظ

سلام. با این اوصافی که شما دوستان بزرگوار گفتین. من نباید امیدی به قبولی واسه امسال داشته باشم. اخه زمان زیادی نمونده فقط ۷ ماه وقت هست.

برهان
مهر ۱۸, ۱۳۹۳ ۲:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

هفت ماه زمان کمی نیست. خواستن توانستن است

برهان
مهر ۱۸, ۱۳۹۳ ۳:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

هفت ما وقت کمی نیست. خواستن توانستن است. من با کمتر از یک ما تونستم..شک نکنید میشه

جغرافیا و برنامه ریزی شهری
شهریور ۴, ۱۳۹۳ ۰:۱۴ ق٫ظ

سلام دوستان میشه لطف کنید تجربیات مصاحبتون رو دراختیار بگذارید.واقعا چی مد نظر اساتید هست؟
بنده ترم سه ارشدم ولی رزومه ندارم.اگه رتبه خوب بیارم و دعوت بشم و تا مصاحبه دو تا کار اکسپت شده هم داشته باشم خوبه؟یکی به من گفت چون ترم آخری بهت ارفاق میکنن و ازت چندان کار پژوهشی نمیخوان.لطفا راهنمایی کنید

رحمان
اردیبهشت ۲۱, ۱۳۹۳ ۹:۲۸ ق٫ظ

از بچه های جغرافیا اگه کسی مصاحبه رفته لطفاً تجربیاتشو به صورت ریز و مفصل رو سایت بزاره،(نام دانشگاه سوالات مصاحبه و …)
ممنون

رحمان
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۳ ۱۱:۳۶ ق٫ظ

سلام یه بنده خدایی هم ظاهراً با تخصصی ۳۶ و زبان ۴۰ و استعداد ۴۰ رتبه اش شده ۷
جهت اطلاع و اقدان مقتضی

مینا
اردیبهشت ۲۰, ۱۳۹۳ ۹:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  رحمان

بعله؟؟ تخصصی ۳۶؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یعنی انقدر زبان موثره؟؟؟

رحمان
اردیبهشت ۲۰, ۱۳۹۳ ۹:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  مینا

به نظر من از همه باید یه درصد بالایی میزدی . الانم واسه مصاحبه دانشگاه تهران دعوت شده

سارا مرادی
شهریور ۳, ۱۳۹۳ ۶:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  مینا

http://umurbanplanning.mihanblog.com/
وب لاگ رتبه ۱۶ برنامه ریزی شهری
کارنامه خودش رو هم گذاشته

مهدی
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۳ ۳:۰۶ ب٫ظ

سلام ببخشید رتبه یک لیسانس در دانشگاه فردوسی بوده و ارشد در دانشگاه سیستان و بلو چستان
زبان۵۷
تخصصی ۵۲
استعداد۲۲

رحمان
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۳ ۱۱:۵۹ ق٫ظ

سلام . میشه خواهشاً کسایی که از رتبه ها و درصدای بچه های قبولی خبر داره اطلاعاتشون بزارین رو سایت
مرسی

سارا مرادی
شهریور ۳, ۱۳۹۳ ۶:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  رحمان

http://umurbanplanning.mihanblog.com/
رتبه ۱۶ شده
نگاه کن مطمئن شو
موفق باشی اقا رحمان

هادی
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۳ ۱۲:۵۰ ب٫ظ

ظاهرا زبان ۵۳زده تخصصی ۵۲ و استعداد۲۰

هادی
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۳ ۰:۱۴ ق٫ظ

امروز با خبر شدم رتبه یک جغرافیا و برنامه ریزی شهری از دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد میباشد……..

رحمان
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۳ ۷:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  هادی

سلام آقا هادی خوبی خسته نباشی ببخشید درصداشم میدونی چند بودن؟

رحمان
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۳ ۱:۲۳ ب٫ظ

سلام ببخشید میشه از دوستانی که رتبه های خوب یا کلا زیر ۱۰۰ اوردن خواهش کنم بگن که از چه منابع و جزواتی استفاده کردن؟؟
ممنون

مریم
دی ۵, ۱۳۹۳ ۷:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  رحمان

سلام بچه ها یه سوال دارم من ارشد از پیام نور مشهد با دو مقاله یکی ژورنالی یکی iscویکی هم اگه بشه تو isi می شه امید به قبولی تو فردوسی داشته باشم ممنون اگه جوابمو بدید

حمیرا
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۳ ۵:۲۷ ب٫ظ

رتبه ۸امسال:
تخصصی ۴۶
زبان۲۶
استعداد۴۱
رتبه ۸۳که من بدبخت آوردم!!!
تخصصی۴۳
زبان۱۰
استعداد۱۱
بدشانسی یعنی این…….شبانه می یارم؟
یک مقاله علمی پژوهشی
یک سال تدریس
۳سال مسئول شهرسازی شهرداری

زهرا
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۳ ۷:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  حمیرا

دوست من رتبه ۲۹ رو گرفت
درصد تخصصیش ۴۸ زبان صفر و استعداد ۱۱
خودمنم خیلی خوب نشدم با ۴۳درصد تخصصی زبان صفر و استعداد ۲۰ رتبه ۹۱ شده

مهدی
فروردین ۳۱, ۱۳۹۳ ۸:۳۶ ب٫ظ

عباس آقا منتظرتون هستم راجع به مقاله سوال داشتم.

aziz
فروردین ۳۱, ۱۳۹۳ ۷:۱۱ ب٫ظ

سلام دوستان من باتخصصی ۷۶/۵۰وزبان ۶۷/۶و استعداد صفررتبه ام ۵۲ شده کاش استعداد میخوندم

زهرا
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۳ ۲:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  aziz

اصلا یک همچین چیزی امکان نداره دوست من زبانو صفر زد اختصاصیشو ۴۸درصد و استعدادشو۱۱درصد معدلشم زیر۱۷بود ولی رتبش ۲۹شد من جای توبودم اعتراض میدادم

مینا
فروردین ۳۱, ۱۳۹۳ ۴:۱۸ ب٫ظ

من با تخصصی ۵۰ و زبان صفر و استعداد منفی دو رتبم ۷۵ شد :(

مهدی
فروردین ۳۱, ۱۳۹۳ ۴:۰۷ ب٫ظ

عباس آقا من همشهری شمام کار واجبی داشتم میشه یک ایمیلی به من بزنید سوال مهمی داشتم. mahditravel@gmail.com

مهدی
فروردین ۳۱, ۱۳۹۳ ۳:۵۶ ب٫ظ

عباس آقا چند شدی؟

عباس_دانشگاه فردوسی
فروردین ۳۱, ۱۳۹۳ ۲:۳۸ ب٫ظ

من روزانه آوردم،اما راضی نیستم………واقعا بد شد

عباس_دانشگاه فردوسی
فروردین ۳۱, ۱۳۹۳ ۲:۴۶ ب٫ظ

یک ماه پیش در همین کامنت ها گفته بودم:طبق آخرین محاسبات دقیقم،اگر کسی تخصصی ۵۰و زبان و استعداد روی هم رفته ۵۰ زده باشه(هر کدام۲۵) قطعا رتبه زیر ۶۰میاره.
دیدید درست گفتم!!!

برهان
فروردین ۳۱, ۱۳۹۳ ۲:۵۶ ب٫ظ

با سلام آقا عباس بنده تخصصی با ۴۵ درصد استعداد ۳۴ درصد و زبان سفید ۳۸ شد پس زیاد هم پیش بینیتون درست نبود

عباس_دانشگاه فردوسی
فروردین ۳۱, ۱۳۹۳ ۲:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  برهان

معدل موثرتون چند بوده؟

باهوش
فروردین ۳۱, ۱۳۹۳ ۴:۴۷ ب٫ظ

۱۷/۸۹

عباس_دانشگاه فردوسی
فروردین ۳۱, ۱۳۹۳ ۲:۴۶ ب٫ظ

یک ماه پیش در همین کامنت ها گفته بودم:طبق آخرین محاسباتم،اگر کسی تخصصی ۵۰و زبان و استعداد روی هم رفته ۵۰ زده باشه(هر کدام۲۵) قطعا رتبه زیر ۶۰میاره.
دیدید درست گفتم!!!

زهرا
فروردین ۳۰, ۱۳۹۳ ۴:۱۰ ب٫ظ

به خیر خوشی بشه ان شاالله،هر چی خوب باشه

برهان
فروردین ۳۱, ۱۳۹۳ ۵:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

زهرا خانم چی شد به سلامتی چند شدید؟با همون درصد های هم که گذاشتین باید رتبتون خوب بشه؟

رحمان
فروردین ۳۰, ۱۳۹۳ ۲:۰۶ ب٫ظ

بچه ها فردا نتایج اعلام میشه. نظر بدین

زهرا
فروردین ۱۲, ۱۳۹۳ ۱۲:۳۹ ب٫ظ

تا اعلام نتایج نمیشه گفت آره یا نه،اگه سوالات سخت بوده باشه احتمالش بالاست ولی اگه سطح سوالات آسون بوده باشه که با درصدهایی که اینجا زدن نه
راستش من تو روستایی دوستی داشتم که با ۲۵ درصد تخصصی و فقط ۳درصد زبان رتبه ۲۵ رو اورده بوده البته این مربوط به سال ۹۱ بوده
وضع منم بهتر از شما نیست کنکوره دیگه نباید به موفیتش خوشحال و به شکستش ناراحت شد اونایی هم که بالا میرن بیشتر از شما نخوندن یا بیشتر از شما اطلاعات ندارن زمانی میشه یک قضاوت درستی کرد که امتحان تشریحی بود نه تستی رو تستی خیلی امیدی نیست
دوستی داشتم ترم دو کارشناسی حسابداری میخوند وقتی سوالای دکتراجغرافیای شهری رو جلوش گذاشتم با مهندسی معکوس اغلب اونا رو حل کرد در حالی که هیچ پیشینه ای از مطالب ما نداشت،یا همکلاسی خودم حتی یک کلمه برنامه ریزی شهری بلد نبود فصل چهارم و پنجم پایانامشو من نوشتم ولی رتبش تو شهری ۱۸ ،تو روستایی ۱۰،تو سیاسی ۱۳ حتی با وجود اینکه دختر بود تو جغرافیای نظامی هم رتبه اورده بود همشو هم شانسی زده بود اون فقط جغرافیای روستایی خونده بود ولی رتبه ۱۸ شهری رو اورده بود
شایدم البته آشنا دربیاد طرف،ولی این وضع آزمون تستی از این بهتر نمیشه من همه کتابها رو حفظ بودم پایه شهری خیلی قوی دارم ولی بلد نیستم تست بزنم برای همین تخصصیمو ۴۳ زدم و این از بدشانسیمه دیگه چیکار میشه کرد

afshar
فروردین ۱۱, ۱۳۹۳ ۱:۳۸ ب٫ظ

با ۳۳ درصد تخصصی امیدی به مجاز شدن هست؟

برنامه ریزی روستایی
فروردین ۱۱, ۱۳۹۳ ۹:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  afshar

نه :D

زهرا
فروردین ۱۱, ۱۳۹۳ ۱۰:۱۹ ق٫ظ

کتاب جهانی شدن ترجمه آقای پوراحمد و شایان رستمی یا قهرمان رستمی آره تو بازار نیست میشه از کتابخونه ها گرفت
ولی همین کتاب توسط یک استاد خانم شهرسازی هم که اسمش خاطرم نیست ترجمه شده اون تو بازار هست تو کتابفروشی پرهام تا پارسال بود خیابون انقلاب تهران
کتاب پویایی نظام شهری هم تو بازار نیست ولی پی دی افش تو سایتها پیدا میشه

حسین
فروردین ۱۱, ۱۳۹۳ ۰:۵۰ ق٫ظ

راستی بچه ها پارسال چند نفر برای چهار دانشگاه تهران واسه مصاحبه دعوت شده بودند؟ هر دانشگاه میانگین چند نفر را برای مصاحبه دعوت می کند؟ اگر کسی خبر دارد لطفا بهم بگید. ممنون

رضا
فروردین ۱۲, ۱۳۹۳ ۳:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

هر سه دانشگاه شهید بهشتی مدرس و تهران آخرین رتبه دعوت تا رتبه ۱۵ بود

از سردار سحر
فروردین ۱۰, ۱۳۹۳ ۹:۴۱ ب٫ظ

در ضمن سحر خانم نمیشه گفت کدوم منبع اصلیه کدوم منبع فرعی.شاید یه منبع برای من و شما مهم نباشه ولی واسه طراح سوال اهمیت بیشری داشته باشه.یه منبع مثل کتاب اصغر نظریان سال ۹۱ منبع اصلی بود و حدود ۵ تا سال رو به خودش اختصاص داد ولی امسال فکر کنم یه سوال از کتاب مذکور اومد.پارسال از کتاب یدالله فرید سوالی نیومد ولی امسال ۳ الی ۴ تا سوال ازین کتاب اومد.

سحر کریمی
فروردین ۱۵, ۱۳۹۳ ۳:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  از سردار سحر

ممنون از راهنمایی که کردین
و کتابایی که معرفی کردین
مرسی

از سردار سحر
فروردین ۱۰, ۱۳۹۳ ۹:۳۲ ب٫ظ

سحر خانم من خودم تخصصی رو ۵۵ زدم .شهری رو این کتابارو خوندم:
۱. دیدگاههای نو شکویی
۲.جغرافیا و شهر شناسی فرید
۳.پویایی نظام شهری و جغرافیای شهری اصغر نظریان
۴.از شار تا شهر حبیبی
۵.جهانی شدن و شهر احمد پور احمد
۶.فرایند برنامه ریزی شهری در ایران محمد تقی رهنمایی
۷.کلیه تست ارشد ۸۰ تا ۹۲ که چند تایی ازش سوال اومد و مهمه
بنظر من اینا کافیست.اگه یکم دقت داشتم با همین کتابا بالای ۶۰ رو صد در صد میزدم.

سحر کریمی
فروردین ۱۰, ۱۳۹۳ ۸:۱۴ ب٫ظ

با سلام
کسی است که در مورد جغرافیای شهری پیشرفته، کتابهای فرعی معرفی کنه؟
ممنون می شم اگر راهنمایی کنید.

زهرا
فروردین ۱۰, ۱۳۹۳ ۹:۴۷ ق٫ظ

ساسن از کتاب شهر و جهانی شدنه و گوردن چایلد از کتاب پویایی نظام شهری ترجمه عظیمی

مهدی
فروردین ۱۰, ۱۳۹۳ ۳:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

من کتابی با نام شهرنشینی تالیف آقای دکتر عظیمی رو قبلا شنیدم اما ترجمه عظیمی را نشنیدم.این کتاب جهانی شدن و کتاب آقای عظیمی مثل اینکه تو بازار نیست من که نتونستم پیدا کنم.

مهدی
فروردین ۹, ۱۳۹۳ ۱۱:۲۳ ب٫ظ

سلام : بچه ها کسی میدونه سوال سی و یک(ساسن) و سوال سی و چهار(گوردن چایلد) وسوال پنجاه و یک (مانوئل کاستلز) ، از کدام منابع آمده بود؟

مهدی
فروردین ۹, ۱۳۹۳ ۳:۲۳ ب٫ظ

امسال شنیده شده بعد از اینکه اعلام ظرفیتها را به خود دانشگاهها اعلام کرده اند ، بعضی دانشگاهها اصلا ظرفیت جدید اعلام نکرده اند. چرا با ید اعلام کنند؟

زهرا
فروردین ۹, ۱۳۹۳ ۱۰:۱۰ ق٫ظ

ببخشیدآقا یا خانم برنامه ریزی شهری سوال ۲۷ در گزینه اولش کاملا ترتیبیه،وقتی میگن بیش از یک میلیون نفر این یک ویژگی کیفه چون دقیق عددی رو اعلام نکرده،ببخشید ما در تحلیل های پرسشنامه هامون از این روش استفاده میکردیم و مثلا درآمد رو که بنابه ماهیت پرسشناممون اگرچه از نوع ترتیبی نیست ولی چون نمیتونستیم دقیقشو بپرسیم یکی از گزینه ها رو مثلا میزاشتیم بیش از دو میلیون و با این گزینه توع تحلیل کیفی میشد و باید از آزمون کیفی براش استفاده میکردیم اگه همه گزینه عدد بود درست بود گزینه فاصله ای میشد ولی وقتی یک گزینه با عنوان بیش از یک میلیون اومده یعنی ترتیبیه
اما در مورد سوالهای دیگتون باهاتون هم عقیده هستم ممکنه گزینه هایی که در این سوالها به عنوان جواب اعلام شده در کتابهایی وجود داشته ولی در بعضی از کتابهای دیگه هم گزینه های دیگه مطرح بوده که شما به درستی منبع رو براشون اعلام کردین بنابراین طرح سوالی که دو جواب درست داره اشتباهه،کنکور سلیقه ای نیست که

برنامه ریزی روستایی
فروردین ۸, ۱۳۹۳ ۵:۴۵ ب٫ظ

در سوال ۱۸ تحلیل محتوا یک روش کمی- عینی و آشکار معرفی شده است در صورتی که گزینه غلط مبباشددر سوال ۲۶ یکی نقاط ضعف روش علی- مقایسه ای به این موضوع اشاره شده است که با این روش نمی نوان بزرگیمیزان روابط را نشان داد. در کتابهای روش تحقیق در علوم رفتاری یکی ار ضعف های روش علی- مقایسه ای ناتوانی از سنجش تمامی متغییر های بالقوه می باشد.سوال ۲۷ تعداد فاصله طبقات داده شده و بصورت کمی بیان شده است ولی با این حال این گزینه به عنوان متغییر ترتیبی نام برده شده است که این موضوع کاملا بر خلاف عقل و کتابهای مربوط به این زمینه میباشد. چون متغیر ترتیبی یک متغییر اسمی – طبقه ای است و کمی شدهن معنایی ندارددر سوال ۳۳ یکی از شرایط ابطال پذیری فرضیات عمومیت داشتن آن بین شده است. در حالی که گزینه صحیح پذیریفتن گزاره های مختلف است(سوالات مرتبط با برنامه ریزی روستایی)در سوال۳۴ به استناد از کتاب حافظ نیا مطالعات نظری قبل از مساله تحقیق مطالعات اولیه بیان شده است ولی در کلید سوالات در برنامه مه ریزی روستایی طرح نظری مساله تحقیق بیان شده است

afshar
فروردین ۸, ۱۳۹۳ ۱۰:۱۸ ب٫ظ

بابا هیشکی به اعتراض ما گوش نخواهد کرد حداقل ۸ تا سوال جوابش اشتباهه الکی درس می خونیم سوال دکتری رو مگه اینجوری میدن؟ ی نفر پیدا می کنن اونم ی کتاب بر میداره واسمون نقطه چین میده که پر کنیم. مهم اینه که شانسی نقطه چین را پرکنی، سوال چی می گه و جواب چیه اون مهم نیست مهم نظر طراح بی سواد سوال هست.

رضا
فروردین ۸, ۱۳۹۳ ۲:۵۳ ب٫ظ

لطفا شما هم اعتراض بذارید
سلام
اشکال سوال۱۸درصفه۷۷ کتاب حافظ نیا
پارگراف۳متن کتاب
به نظر می رسد روش تحلیل محتوا ارتباط تنگا تنگی با روش هرمنوتیک دارد زیرا هردوتحلیل و تفسیر متن مدنظر بوده واز روشهای کیفی در پژوهش استفاده می کنند.
پاراگرف۴متن کتاب
درروش تحلیل محتوا تاکید خاصی برتحلیل ویژگی های پیامهای مستتردر متنها وجود دارد.
درصفحه ۲۶۹و ۲۷۲ نیز ذکرکرده تحلیل محتوا یک تحقیق کیفی است
چون این کتاب یکی از منابع اصلی بوده و او تحلیل محتوا را یک روش کیفی و مستتر یا پنهان معرفی کرده این سوال مشکل دارد باید حذف یا باید جواب کیفی ذهنی پنهان صحیح بدانیم

سحر کریمی
فروردین ۷, ۱۳۹۳ ۱۱:۳۵ ب٫ظ

با سلام
کسی است که در مورد جغرافیای شهری پیشرفته، کتابهای فرعی معرفی کنه؟
ممنون می شم

زهرا
فروردین ۶, ۱۳۹۳ ۳:۰۰ ب٫ظ

سلام،راستش بچه ها من امتحانمو خوب خراب کاشتم،تخصصیمو ۴۲زدم استعدادمو ۲۰ و زبان صفر فکر نمیکنم مجاز بشم ؟ناراحتیم از اینه که من همه منابعو داشتم ولی به خاطر شرایط بدم نتونستم همشو بخونم و از طرفی سر امتحانم حالم بهم خورده بود نتونستم ادامه بدم شما هم همینطور فکر میکنید،آخه میتونستم نتایح بهتری بگیرم رد شدن از کنکور امسال برام عذاب الهیه خیلی بالا ولی فکر نکنم بتونم امتیاز بالا بیارم
یکم آخه دلداریم بدین دیگه

afshar
فروردین ۶, ۱۳۹۳ ۸:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

زهرا خانم من پارسال مصاحبه هم رفتم امسال فکر می کردم تک رقمی میشم ولی بدجوری خراب کردم اصلا باورم نمیشه حداقل شما دخترین می تونین سال بعد هم بخونین اما من چی باید برم سربازی

مهدی
فروردین ۶, ۱۳۹۳ ۱۰:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

زهرا خانم این درصدایی که شما زدین درصدهای آقای سعید آزادی رتبه یک ورودی مهر ۹۱ است ، فقط ایشان زبان را ۱۸ درصد زده بودند. تا موقع کارنامه هیچ چیز معلوم نیست .امید به خدا داشته باشید. ممکنه چند نفرو بشناسیدبالا زده باشند ولی تعدادشون خیلی کمه.مهم اینه که آدم آب راکد نباشه . یک درصد هم اگر خدای ناکرده رد شدید از اونهایی که فقط چرت زده اند و درس نخوانده اند خیلی خیلی جلوترین. پافشاری و غیرت میخ سزد ار عبرت بشر گردد/ بر سرش هرچه بیشتر کوبی پافشاریش بیشتر گردد.

سارا
فروردین ۸, ۱۳۹۳ ۱۱:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

سلام
میشه منابع رو بذارید که ما سال بعد میخوایم امتحان بدیم بدونیم چی بخونیم
ممنون میشم

ایوب
فروردین ۶, ۱۳۹۳ ۱۲:۲۷ ب٫ظ

من تخصصی ۵۱ درصد زدم. استعداد ۲۵ . زبان ۵ درصد.
پارسال تخصصی ۳۶ زدم. استعداد ۷. زبان ۳۲. رتبه م شد ۱۵۸.
اما دوستم پارسال تخصصی ۳۴ زد . استعداد ۱۴. زبان ۲۲. رتبه ش شد ۲۸۸.
فقط یک نمره معدل موثر من بیشتر بود. خیلی عجیبه. نه؟

مهدی
فروردین ۵, ۱۳۹۳ ۸:۵۵ ب٫ظ

آقا سالار طهماسبی با این درصدا که گذاشتید ۱۰۰در ۱۰۰ رتبه یک هستید انشاا…

برنامه ریزی شهریA-N
فروردین ۴, ۱۳۹۳ ۱۱:۵۴ ق٫ظ

دوستان رتبه هرکدومتون تنها در قیاس با عملکرد شرکت کنندگان امسال میاد اینقد درصدهاتونو با بچه های پارسال مقایسه نکنید چه بسا سال۹۱دوستی با تخصصی ۳۸درصد و زبان و استعداد کمتر از ۱۵درصد رتبش ۱۴شد اما بنده سال ۹۲ با ۵۰درصد تخصصی و زبان ۷و استعداد۵ رتبم شد ۸۵.لطفا اینقد در عالم تخیلات سیر نکنید و خودتون و دیگرانو عذاب ندین.تنها بطور کلی میتوان گفت عزیزانی ک تخصصی حداقل ۵۵ زدن و زبان و استعداد میانگین ۱۵با درصد بالایی از احتمال رتبشون زیر ۴۰ هستش.

مهدی
فروردین ۴, ۱۳۹۳ ۵:۰۰ ب٫ظ

You should wait just about 27 days.The declerance of the results is close.

زهرا
فروردین ۲, ۱۳۹۳ ۵:۰۷ ب٫ظ

میبینم که در نظرات تجدید نظر کردی ،حالا شد زیر۴۰درصد همه این درصدها رو طبق محاسبات دقیقت دادی؟
زیردل کسی رو خالی نکن بزار نتایج اعلام بشه انرژی معکوس مهمترین عامل تحلیل برنده است اگه قراره اتفاقی بیوفته بزار یکبار وقتی اون اتفاق افتاد عزاداری کنیم
البته ببخشید من قصد توهین ندارم دوست دارم فقط تو سایتا آدمها باهم مبادله نظر کنن از عملکردشون حرف بزنن پیش بینی چندان معقول نیست

عباس-دانشگاه فردوسی
فروردین ۳, ۱۳۹۳ ۷:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

زهرا خانم،من به شخصه دوست دارم مثل کشورهای توسعه یافته اصلا کنکوری نباشه.و همه دکترا بخونن.حقیقتامن به عنوان کسی که امسال این سوالات دیدم خودم شرمگین شدم که مسائل ۴۰سال پیش اروپا و آمریکا رو باید بلد باشم.من ۴سال در قسمت شهرسازی و فنی عمران ادارت کار کردم،و به جز ۲واحد کاربری اراضی طرح های شهری بقی واحدهای درسی اصلا کاربردی نبود!!!بهرحال،اصول این است که اگر زمینه کاری استاد با تجربه و نظریات تئوریک شما مرتبط باشه،و یک پروپوزال قوی داشته بشی حقیقتا بری دکترا بخونی!نه که،با یک امتحان ۳ساعته همه چیزت محک بخوره!!!!من خودم،اگر رتبه بیارم،یا نیارم،به جز ۴تا دانشگاه،جای دیگری نخواهم رفت.چون ۴سال عمرم تلف میشه و بعد میگم چرا…..

عباس-دانشگاه فردوسی
فروردین ۱, ۱۳۹۳ ۶:۱۴ ب٫ظ

زیر ۴۰ درصد تخصصی و هر کدام ۲۰درصد استعداد و زبان مجاز نمی شوید.دلخوش نباشید.باید حداقل تخصصی را بالای ۴۰زده باشید….

مهدی
اسفند ۲۹, ۱۳۹۲ ۱۱:۰۴ ب٫ظ

انشا ا… ظرفیت ها رو امسال بیشتر کنند جوونهای بیشتری از سد کنکور رد بشند. و انشاا.. شغل هم باشه…
ظرفیتها در هنگام انتخاب در دفترچه دوم اعلام مبشه.

هاکان
اسفند ۲۹, ۱۳۹۲ ۱۰:۲۲ ب٫ظ

دمت گرم زهرا خانم بالاخره یه نفر پیدا شد حرف دل مارو زد .هر کسی میاد اینجا محاسبات دقیق خودشو کشور شمول و یا حتی میخواهد جهانشمول نشون بده…

زهرا
اسفند ۲۹, ۱۳۹۲ ۲:۳۲ ب٫ظ

ببخشید عباس آقا میشه بگید این محاسبات دقیقو از کجا میارین
نکنه با از ما بهترون روابطی چیزی دارین
هر سال شرایطش با ادوار پیشین متفاوته آقاپسر ممکنه ۱۰ نفر امسال اصلا۷۰درصد تخصیصی بزنن و مابقی زیر۴۰درصد زده باشن با چه اطمینانی میگید طبق محاسبات دقیق خودم احتمالا برمبنای همون محاسبات درصدخودتو۵۵حساب کردی یکم دوباره نگاه کن خوب؟شاید فقط سوالات درسته در نظر گرفتی به قرآن مجید این متحانا نمره منفیم داره ها

داوطلب
فروردین ۱, ۱۳۹۳ ۲:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

باید بچه ها توجه داشته باشن که پارسال نمره منفی نداشته برا همین زبان خیلی تاثیر گذاره بوده به طوری که نفر ۱۳ کنکور پارسال ۳۵ دصد تخصصی زده بود نفر ۸۶ ۴۹/۴۴ درصد زده پس زبان توی رتبه این دو نفر بسیار تاثیر گذار بوده امسال وضعیت خیلی تفاوت کرده و به نظر نمیشه با پارسا سنجید باید منتظر اواخر فروردین باشیم ببینم دیگران چیکار کردن

مهدی
اسفند ۲۸, ۱۳۹۲ ۱۰:۴۴ ق٫ظ

میانگین نفر سه پارسال چهل و هفت ممیز سی و پنج شده بود

vplhk
اسفند ۲۷, ۱۳۹۲ ۱۲:۴۲ ب٫ظ

من جغرافیای روستایی شرکت کردم. پارسال با وجود اینکه کمتر از امسال خونده بودم سوالها برام خیلی لی امسال سوالها فوق العاده سخت بودند و تو کتابهای ناشناخته سوال طرح کرده بودند. البته فلسفه جغرافیا در حد پارسال سخت بود ولی روش تحقیق خیلی سخت بود و توسعه روستایی سخت بود ولی نه در حد روش تحقیق. من میانگینم به ۲۷ درصد بیشتر نرسید. اگه کسی روستایی امتحان داده لطفاً نظر بدهد.

روستایی
اسفند ۲۷, ۱۳۹۲ ۶:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  vplhk

منم روستایی امتحان دادم. با شما موافقم واقعا امسال سخت تر از سال گذشته بود

سردار
اسفند ۲۶, ۱۳۹۲ ۱:۴۲ ب٫ظ

سلام دوستان.کسی میدونه ظرفیت دانشگاهها کی اعلام میشه؟ کمتر میشه یا بیشتر امسال؟

حامد
اسفند ۲۶, ۱۳۹۲ ۱:۱۲ ب٫ظ

سلام.دوستان کسی میدونه ظرفیت دانشگاه کی اعلام میشه؟امسال کمتر میشه یا بیشتر؟

مهدی
اسفند ۲۸, ۱۳۹۲ ۱۰:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  حامد

سلام شما اصفهانید؟

برهان
اسفند ۲۶, ۱۳۹۲ ۱۲:۲۳ ب٫ظ

بچه ها به نظرتون با درصد های تخصصی ۴۴ درصد استعداد ۳۰ درصد و زبان سفید احتمال داره رتبم چند بشه آیا احتمال داره مصاحبه دعوت شم؟

عباس-دانشگاه فردوسی
اسفند ۲۷, ۱۳۹۲ ۱۰:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  برهان

بین ۷۰تا۱۰۰میاری

برهان
اسفند ۲۸, ۱۳۹۲ ۱:۵۶ ب٫ظ

پس امیدی نیست

مجید ژئومورفولوژی
اسفند ۲۶, ۱۳۹۲ ۰:۱۲ ق٫ظ

از بچه های ژئو کسی نیست ؟نظر بده

مهدی
اسفند ۲۶, ۱۳۹۲ ۹:۱۹ ق٫ظ

یکی از دوستای من ژئوئی است ۳۴ زده میگفت خیلی سخت بوده پارسال هم رتبه ۴۱ آورده بود

مهران
اسفند ۲۶, ۱۳۹۲ ۱۱:۰۲ ق٫ظ

یکی از بچه ها ژئومورفولوژی شرکت کرده ۴۲ درصد زده می گفت که خیلی سخت بوده . ظاهراً اقلیم شناسی از ژئو سخت تر بووده و ژئو هم خیلی سخت تر از شهری و روستای بوده . احتمال اینکه میانگین رتبه های برتر امسال پایین بیاید خیلی زیاده .

مجید ژئومورفولوژی
اسفند ۲۶, ۱۳۹۲ ۰:۱۱ ق٫ظ

کسی میدونه منابع ژئو ایران و دیدگاهها بجز دیدگاهای ترجمه معتمد و کتابهای مقیمی و…از کدوم منابع میباشند .ممنون میشم بگین من امسال رتبه نمیارم برا سال بعد میخام

عباس-دانشگاه فردوسی
اسفند ۲۶, ۱۳۹۲ ۱۰:۴۷ ق٫ظ

دکتر زمردیان چند تا کتاب جدید چاپ کرده.به من گفت امسال از این ها سوال دادم.حقیقتا نمی دونم!!

مجید ژئومورفولوژی
اسفند ۲۶, ۱۳۹۲ ۰:۰۸ ق٫ظ

سوالات امسال روش تحقیق و ژئو ایران سخت و پیپیده داده بودند نظر شما دوستان ژئو چیست لطفا بگید چند درصد میزنید من ۲۵-۳۰ زدم با این کلیدها که گذاشتن

عباس-دانشگاه فردوسی
اسفند ۲۵, ۱۳۹۲ ۱۱:۰۷ ب٫ظ

طبق آخرین محاسبات دقیقم،اگر کسی تخصصی ۵۰و زبان و استعداد روی هم رفته ۵۰ زده باشه قطعا رتبه زیر ۶۰میاره.

مهدی
اسفند ۲۵, ۱۳۹۲ ۱۱:۴۱ ب٫ظ

روی هم رفته یعنی چی؟ یعنی زبان و استعداد هر کدام ۲۵ و یا اینکه هر کدام ۵۰
و سوال دومم اینکه آیا محاسبات جدیدتان بر اساس اطلاع از درصدهای جدید بچه هاست یا بر اساس همون اطلاعات قبل ؟

حامد
اسفند ۲۵, ۱۳۹۲ ۹:۰۵ ب٫ظ

سحر خانم امسال که همه سوالات شهری از کتاب شکویی و فرید و پویایی نظام شهری اصغر نظریان و تست ارشد سالهای قبل اومد و همچنین کتاب جهانی شدن و شهر ترجمه احمد پور احمد.

سحر کریمی
اسفند ۲۶, ۱۳۹۲ ۱۱:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  حامد

ممنون از راهنمایی تان.

سحر کریمی
اسفند ۲۵, ۱۳۹۲ ۷:۰۸ ب٫ظ

با سلام
کسی هست که در مورد منابع منو راهنمایی کنه؟
برای جغرافیای شهری پیشرفته به جز کتابای دکتر شکویی وفرید چه کتابهایی مفیده؟
روش تحقیق هم از کجا بدونیم از کدوم کتاب می دن، هر سال فرق می کنه. اون کتابهایی که من مطالعه کردم سوالی ازش نیومده بود؟
ممنون می شم

رستمی(ژئومورفولوژی)
اسفند ۲۵, ۱۳۹۲ ۶:۳۶ ب٫ظ

جواب سوال ۱۸ روش تحقیق گزینه ۴(کیفی -عینی-آشکار)صحیح است.بااستناد به صفحه۷۵و۲۶۹و۲۷۲ کتاب حافظ نیا-جواب سوال ۸۶ نظریه های ژئومورفولوژی گزینه ۴ (ناتعادلی )صحیح است.با استناد به صفحه ۹مقاله هویت مکان و ادراک آن با رویکرد ژئوسیستمی از دکتر محمد شریفی و دکتر رامشت .مجله جغرافیا و برنامه یزی محیطی دانشگاه اصفهان.تخصصی ۴۰زدم استعداد صفر و زبان سفید. آیا دعوت به مصاحبه میشم ؟

ایلخان
اسفند ۲۵, ۱۳۹۲ ۷:۴۷ ب٫ظ

آقای رستمی
من جغرافیا و برنامه ریزی شهری هستم ولی این سوال با هم مشترک هستیم من این سوال را با دلایل به سازمان سنجش منعکس کردم و از شما هم میخوام این کارو انجام دهید

زهرا
اسفند ۲۵, ۱۳۹۲ ۲:۳۵ ب٫ظ

آخه من پارسال ۴۲درصد تخصصی زدم این در حالی بود که فقط ۲۰روز درس خونده بودم سوالات شفاف و از منابع مشخص بود ولی امسال باوجود اینکه تمام منابع رو خوندم ولی بازم همون ۴۳درصدو زدم البته اینو بگم آزمون تستی بهتر از این نمیشه چون من تست بلد نیستم بزنم و تست واقعا نمیتونه سواد رو مشخص کنه من خیلی خوب میدونستم از کدوم کتابا سوال اومده بود ولی نوع چیدمان گزینه ها در هر سوال دو تا گزینه رو درست میدونه
مثلا در سوال شبکه شهری این جمله کتاب فرید بودکه شبکه شهری بر اصول قطبی کردن فعالیتهای ناحیه مشخص میشود ولی در ادامه متن عنوان میکند شبکه شهری در نتیجه روابط بیرونی و داخلی شکل میگرد یعنی رابطه در شکل گیری شبکه شهری یک اصله و گزینه بعدی این تست هم حوزه نفوذ بود حوزه نفوذ همونطور که میدونید بررابطه بین شهر و اطرافش وابسته است و در کتابهای دیگه میخونیم چه چه جور از هم گسیختگی روابط شهر و ناحیه پیرامونی شبکه شهری رو از شبکه کهکشانی به شبکه زنجیره ای بدل میکند پس در واقع گزینه بعدی این سوال هم درست بوده اینجور طراحی سوال غیر استاندارده علم با حفظ کلمات سروکار نداره با تحلیل ومنطق سروکار داره
آزمونی که تحت الفظی ومبتنی برحفظیات باشه استاندارد نیست
در مجموع از نظر من آزمون امسال واقعا سخت بود نمیدونم شاید برای شما آسون بوده

حامد
اسفند ۲۵, ۱۳۹۲ ۲:۰۳ ب٫ظ

با سلام.زهرا خانم بنظر من امسال نسبت به سالای قبل خیلی راحتر بود و درصدها قطعا میره بالا.من خودم با تخصصی ۵۵ و میانگین ۴۰ شخصا امید خیلی کمی دارم.اگه هر کی جای من بود و یه دقتی نمیکرد و منفی نمیزد قطعا تخصصی روحدود ۷۰ میزد که قطعا مطمئنم خیلی ها زدن.پس میشه گفت امسال هم میانگین بالاست و هم درصد.البته این نظر منه .

برهان
اسفند ۲۵, ۱۳۹۲ ۱:۵۸ ب٫ظ

با سلام به نظر من سوالات امسال نسبت به پارسال قابل مقایسه نیست واقعا پارسال آسون بود ولی امسال ظاهرا آسون بود ولی خیلی مرموز بود (در کل سخت بود) به نظر من کسی که پارسال تخصصی ۵۰ زده باشه و به مصاحبه دعوت شده باشه امسال با ۴۰ تا ۴۳ همین وضعیت رو داره البته با میانگین عمومی ۱۵ درصد. انشاله که هممون قبول شیم

زهرا
اسفند ۲۵, ۱۳۹۲ ۱۲:۴۷ ب٫ظ

هب بچه ها اگه اینبار جوابمو ندید همتونو دعوامیکنم
تورو قرآن مجید بگید سطح سوالات امسال در قیاس با سالهای پیش چه جور بوده
من فکر میکنم سطحش سختتراز ادوار قبل بوده یعنی میانگینها میاد پایین

رضا
اسفند ۲۵, ۱۳۹۲ ۱:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

پارسال نفر ۳ کنکور ۶۱ درصد تخصصی زده البته با توجه به درصدکه بچه ها امسال گذاشتن ۷۳ درصد داریم یعنی درصد تخصصی بالا رفته البته یه عده میگن آسونتر بوده یه عده میگن سختر نمیشه حدس زد باید منتظر فروردین باشیم

مهدی
اسفند ۲۸, ۱۳۹۲ ۱:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

آقا رضا امسال مطمئنی که ۷۳ درصدی تخصصی داریم ؟ شنیدی یا از دوستانتونند؟

عباس-دانشگاه فردوسی
اسفند ۲۵, ۱۳۹۲ ۳:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

سوالات متوسط بود.میانگین همه ۳۵تا ۴۵زدن.

حسن
اسفند ۲۶, ۱۳۹۲ ۰:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

زهرا حانم آرامش خودتون رو حفظ کیند.. بابا فوقش اینه که قبول نمیشین از این که بالاتر نیست!!! ولی من قاعدتا وقتی تعداد سوالات بیشتر میشه ضریب اشتباههات هم خود به خود بالا میره.. به نظر من نسبت به پارسال ضرایب میاد پایین تر…

عباس-دانشگاه فردوسی
اسفند ۲۵, ۱۳۹۲ ۱۲:۳۲ ب٫ظ

به نظرم هر سال درصد ها متفاوته.امسال تخصصی ۵۰درصد،زبان و استعداد هر کدام ۲۰درصد قطعا مجاز میشن.حدس من:
تخصیصی۴۵درصد زبان و استعداد هرکدام۲۰درصد=۵۰تا۸۰
تخصصی ۵۰درصد وزبان و استعداد هر کدام ۲۰رتبه=۴۰تا۵۰
تخصصی ۵۵درصد و زبان و استعداد۲۰=رتبه۳۰تا ۴۰
بالای ۶۰دصد با این رویه=زیر ۳۰

مهدی
اسفند ۲۵, ۱۳۹۲ ۱۲:۴۰ ب٫ظ

حدس شما هم بنظر من بسیار به واقعت نزدیک است

عباس-دانشگاه فردوسی
اسفند ۲۵, ۱۳۹۲ ۱۲:۰۳ ب٫ظ

امسال زبان تعیین کننده هست.پارسال منفی نداشت،طرف یکی از گزینه ها رو میزد واسش ۳۰درصد میومد.امسال اکثر بچه ها سفید تحویل دادن.

مهدی
اسفند ۲۵, ۱۳۹۲ ۱۲:۳۹ ب٫ظ

درست منفقی داشت عباس آقا ولی الان که بنده ۶۰ درصد زبانو زدم حدودا برابر با ۵ سوال تخصصی است یعنی اگر کسی حواسش کمی جمع بود و مثل بنده اینهمه تخصصیها رو منفی نمیزد ، درصد تخصصیها خیلی خیلی تعین کننده بود.

عباس-دانشگاه فردوسی
اسفند ۲۵, ۱۳۹۲ ۳:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

اگر زبان ۶۰زدی و تخصصی ۵۰زیر۲۰میاری شک نکن.

مهدی
اسفند ۲۵, ۱۳۹۲ ۴:۳۳ ب٫ظ

خون حیات توی رگهام جریان دادی دمت گرم خدا کنه عباس آقا.

تیراژه 1
اسفند ۲۶, ۱۳۹۲ ۸:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  مهدی

مهدی جان زیر ۱۰ میشی

مهدی
فروردین ۱, ۱۳۹۳ ۶:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  تیراژه 1

دم تو بیشتر گرم .. من میمیرم واسه هندونه ولی … الان تو شرایط استرسم هر کی هر چی بگه به فال نیک میگیرم . خدا همه را به آرزوشون برسونه. کاشکی ما هم پول داشتیم تو یکی از این دانشگاههای انگلیی ….. جایی ….. تا حالا دکنرامونم گرفته بودیم زحمتشم کمتر بود کلاسشم بالاتر. میگفتن طرف از انگلیس دکتری گرفته.

زهرا
اسفند ۲۵, ۱۳۹۲ ۹:۰۸ ق٫ظ

سلام بچه ها من برنامه ریزی شهری امتحان دادم،والا سطح سوالات سخت نبود ولی زیاد شانسی زدم و از بخت بد من همه سوالهای شانسیم بدون استثنا اشتباه دراومده ،درصد تخصصیم ۴۳شده میتونید بگید از بچه هایی که اطلاع دارید اونا چیکار کردن ،آخه زیاد نمیشه رو میانگین بچه ها حساب باز کرد کنکور رقابتیه ،من فکر میکنم امسال سطح سوالات از همه سالها سخت تر بود البته این برداشت منه از بقیه خبر ندارم ،بهم بگید آیا احتمال داره منم جز دعوت شدگان به مصاحبه باشم تورو خدا یکی جوابمو قاطع بگه دیگه

علی اقلیم شناسی
اسفند ۲۵, ۱۳۹۲ ۸:۴۸ ق٫ظ

سلام دوستان
من امسال تخصصی را خیلی خوندم اما معلوم نیست از چه منابعی سوال طرح کردند سطح سوالات نسبت به دو سال قبل حخیلی سخت بود فکر نکنم کسی بتونه بیشتر از ۴۰ درصد بزنه
اگر کسی در رابطه با منابع روش تحقیق امسال اطلاعی دارد لطفا اطلاع رسانی کند

مهدی
اسفند ۲۵, ۱۳۹۲ ۶:۱۸ ق٫ظ

فکر کنم کف درصد تخصصی ها امسال بالاتر امده شاید نشه پارسال را ملاک قرار داد

لیلا
اسفند ۲۵, ۱۳۹۲ ۰:۵۰ ق٫ظ

بچه ها من از اقلیم ۳۹ تا تخصصی زدم ۱۰ تا استعداد و زبان هم نزدم به نظرتون رتبه ام چند میشه آیا امیدی هست؟

داوطلب
اسفند ۲۵, ۱۳۹۲ ۷:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  لیلا

بله اقلیم با برنامه ریزی شهری فرق داره چون هم بچه درصد پایین میزنن هم تعداد قبولیش بیشتره دوست من با رتبه ۸۵ زاهدان قبول شد یکی دیگشون با رتبه ۳۹ اصفهان قبول شد شما هم مطمئن باشید دعوت میشید البته اگه کار پژوهشیت خوب باشد صدرصد شهرهای پایین قبول میشید

حامد
اسفند ۲۵, ۱۳۹۲ ۰:۴۵ ق٫ظ

تصحیح میکنم.ظاهرا میانگین اقا مهدی باید ۳۷ شده باشه که رتبشون شد ۵۴. و میانگین دوست برنامه ریزی شهری ۳۵ شد که رتبشون شد هشتاد.میانگین رتبه ۳ پارسال ۴۵ بود و میانگین اونی که گفته شد اصفهان قبول شد ۴۳ بود.پس باید گفت میانگین ۴۰ و به بالا قبول شدن.

داوطلب
اسفند ۲۵, ۱۳۹۲ ۷:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  حامد

احتمال زیاد میانگین بین ۳۰ به بالا دعوت به مصاحبه میشن

مهدی
فروردین ۱, ۱۳۹۳ ۰:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  حامد

برای میانگین پارسال باید زبان ضربدر ۲ بشه و تخصصی ضربدر ۴ و استعداد ضربدر یک و مجموع تقسیم بر ۷ بشه

حامد
اسفند ۲۵, ۱۳۹۲ ۰:۲۹ ق٫ظ

اگه میانگین اقا مهدی که رتبشون ۵۴ شد پارسال حدود سی و چهار یا سی و پنج باشه پس مشخص میشه از میانگین ۳۷ یا ۸ به بالا امید قبولی دارن.

حامد
اسفند ۲۵, ۱۳۹۲ ۰:۲۵ ق٫ظ

علی اقا گفتن یکی با تخصصی ۵۵ و استعداد و زبان هر کدوم ۲۸ دانشگاه اصفهان قبول شدن.یعنی میانگینشون بین ۳۹ و ۴۰ بود.پس نتیجه میگیرم تقریبا میانگین ۳۶ یا ۳۷ به بالا میتونن قبول باشن.من طبق مقایسه میانگین درصد سالای قبل نظرمو دادم.البته باید از میانگین اقا مهدی هم مطلع شد تا مقایسه دقیق تر بشه.میانگین ۳۲ قبول نشد ولی میانگین ۳۹ قبول شد.اقا مهدی درصد استعداد رپ لطفا اعلام کن داداش.در ضمن میانگین رتبه سه پارسال ۴۴ بود.

مهدی
اسفند ۲۵, ۱۳۹۲ ۶:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  حامد

درصدای سال قبلم:
تخصصی چهل و دو ممیز بیست و دو
استعداد ده ممیز هشتادوسه
زبان:چهل و هفت ممیز چهارده

داوطلب
اسفند ۲۵, ۱۳۹۲ ۸:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  حامد

آقا حامد امسال با توجه به اینکه سازمان سنج گفته سه برابر دعوت میشن و اگه ظرفیتا روزانه مث پارسال باشه تا رتبه ۹۲ دعوت میشن حالا چون وضعیت مث پارسال نیس و تاثیر مصاحبه دو برابر شده پس نمیشه گفت که میانگین ۳۶ به بالا قبولن دفقط میشه نظر داد که میانگین حدود۳۰ تا ۲۵ به بالا دعوت به مصاحبه روزانه میشن اما قبولی به مصاحبه بستگی داره البته هنوز مشخص نیس که تاثیر مصاحبه چطور حساب کنن پارسال تراز نگرفتن شاید امسال سیاست سازمان سنجش برای تاثیر نمزه مصاحبه تغییر پیدا کنه پس نمیتوان قاطع نظر داد که چه اتفاقی میفته همه اینها فقط حدس گمان هس هنوز با تغییراتی که دیدم باید احتمالی هم برای تغییر نمره مصاحبه در نظر بگیریم

حامد
اسفند ۲۵, ۱۳۹۲ ۰:۱۶ ق٫ظ

از حامد به مهدی mehdi عزیز.دوست عزیز( برنامه ریزی شهری) که گفتن پارسال رتبه ۸۰ رو اودن با ۴۹ تخصصی ۱۸ زبان و ۱۴ استعداد میانگینشون ۳۳ بود ظاهرا.اقا مهدی شما که رتبه ۵۴ اوردین میانگین شما چند بود؟ تخصقی رو ۴۱ زدین زبان رو ۴۸ استعداد رو چقد زدین؟با مقایسه میانگین این دو رتبه تقریبا حساب کار میاد دستمون.

عباس-دانشگاه فردوسی
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۱۱:۵۹ ب٫ظ

تاثیر معدل که واقعا ناعادلانه است.من معدلم با ناسازگاری یکی از اساتید ۱۶.۵شد!!این استاد ۳تا درس را به ترتیب به من ۱۰،۱۲،۱۴داد!!!کارشناسی هم به ۱۵نمیرسه.حالا بگم که من شهید بهشتی تهران خوندم!رفیقم دانشگاه آزاد معدل ارشدش ۱۸/۷۰شده!!این کجاش عدالته!اون سالی که من زیر۳۰شدم،این دوست ما مجاز هم نشده بود!!

مهدی
اسفند ۲۵, ۱۳۹۲ ۶:۳۱ ق٫ظ

هنر برتر از گوهر آمد پدید گوهر آمد هنر را خرید. بعضی موسسات غیر انتفاعی وآزاد همینطورند دیگه !!!

زهرا
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۱۱:۴۲ ب٫ظ

سلام بچه ها میشه بگید سطح سوالات امسال چه جور بود
آخه من خوب نزدم تخصصیمو۴۳زدم و عمومی رو ۲۰میتونم امید داشته باشم؟

داوطلب
اسفند ۲۵, ۱۳۹۲ ۷:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

میانگین شما ۳۲ میشه اگه با برنامه ریزی شهری مقایسه کنیم حدود رتبتون بین ۸۰ تا ۹۰ میشه طبق گفته سازمان سنج سه برابر دعوت میشن که اگه ظرفیتا اندازه پارسال باشه و کم نشه تا رتبه ۹۲ دعوت به مصاحبه میشه شما امیدوار باشد البته باید گفت که تاثیر زبان امسال به صفر رسیده همه این گفته ها حدس گمان هس و به درصدای بقیه بستگی داره فقط ما طبیق درصدای پارسال امسال رو شبیه سازی میکنیم

حامد
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۱۱:۳۰ ب٫ظ

سلام به داوطلب عزیز و بقیه دوستان.من میانگینم ۴۰ شد بتظرت امیدی هست رتبه خوب بیارم و مجاز بشم؟یا باید بیخیال بشم.حدس و گمانت چیه داوطلب عزیز؟ ممنونم اگه جوابمو بدین.

داوطلب
اسفند ۲۵, ۱۳۹۲ ۷:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  حامد

شما رتبتون بین ۱۵ تا ۳۰ میشه البته معدل هم تاثیر داره اما شک نکن که به پنج جا دعوت میشی خودتو برا مصاحبه آماده کن

مهدی
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۱۰:۳۹ ب٫ظ

سلام بچه ها بالا خره من یک آذربایجانی با ۶۵ درصد تخصصی پیدا کردم . اگر بقیه هم همینطور زده باشند ، نمیدونم من که ۵۲ زدم باید امیدی داشته باشم یا نه؟ لطفا درصد اونایی که خبر دارین بنویسید. تا یکماه دیگه که کارنامه بیاد استرس مارو میکشه.

لیلا
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۶:۳۶ ب٫ظ

سلام بچه ها کسی اقلیم شناسی هست از بچه های اقلیم خبر داره درصدهاشون چند شده من واقعا نا امید شدم سخت بود

مهران - اقلیم شناسی
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۸:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  لیلا

سلام
من امسال خیلی خوندم نزدیک به ۴۵ کتاب اما واقعاً سوالات اقلیم برخلاف دو سال گذشته خیلی سخت بود ۳۵در صد تخصصی زدم اگه مثل پارسال بود مطمئنم بالای ۶۰ دردص میزدم . ظاهراً کمتر داوطلبی پیدا میشه که بالای ۴۰ دردص زده باشه .

آزاد
فروردین ۳, ۱۳۹۳ ۰:۳۲ ق٫ظ

سلام. کاملا موافقم.

امید
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۶:۳۵ ب٫ظ

سلام بچه ها من ۲۷ تا جواب درست تخصصی دارم ۱۰ تا استعداد زبان هم نزدم کسی درصدهای منو میدونه چند میشه و مجاز میشم یا نه ممنون میشم جواب بدین

داوطلب
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۵:۵۷ ب٫ظ

سلام
برای اینکه از وضعیت نمره ورتبه تون مطلع شوید باید کمک کنید و درصد و رتبه نفرات سال ۹۲ یا ۹۱ را پیدا کنید تا به کمک هم بتونیم به یک نتایجی برسیم…از نظر من سختی و وضعیت دکترای ۹۳ با ۹۱ مشابه است فقط زبان را برای ۹۱ باید با ضریب ۱ محاسبه کنید…برای ۹۲ هم ۱۰ ۱۵ درصد از زبان کم کنید و بعد میانگین بگیرید.

این جدول تبدیل زبان پارسال به امساله
۱– ۸۵ درصد….میشه ۷۸
۲- ۸۰ درصد … میشه ۷۲
۳- ۷۵ درصد… میشه ۶۴
۴- ۷۰ درصد میشه ۶۰
۵- ۶۵ درصد میشه ۵۴
۶- ۶۰ درصد میشه ۴۷
۷- ۵۵ درصد میشه ۴۰
۸- ۵۰ درصد میشه ۳۴
۹- ۴۵ درصد میشه ۲۷
۱۰- ۴۰ درصد میشه ۲۰
۱۱- ۳۵ درصد میشه ۱۴
۱۲- ۳۰ درصد میشه ۸
۱۳- ۲۵ درصد میشه ۳

نحوه محاسبه میانگین درصد دروس و میانگین معدل۱- میانگین دروس: درصد تخصصی ضربدر ۴ + درصد زبان + درصد استعداد= درصد بدست آمده تقسیم بر ۶
۲- میانگین معدل: معدل ارشد ضربدر ۶ + معدل کارشناسی ضربدر ۴= حاصل تقسیم بر ۱۰
مثال:
۱- تخصصی۲۳٫۷۱
۲- استعداد ۳۵٫۵۵
۳- زبان ۲۴٫۴۶
۴- میانگین: ۴ ضربدر ۲۳٫۷۱+ ۳۵٫۵۵+ ۲۴٫۴۶=۱۵۴٫۸:۶= ۲۵٫۸۰
۱- معدل کارشناسی: ۱۹٫۰۳
۲- معدل ارشد: ۱۸٫۸۱
۳- میانگین: ۱۹٫۰۳ضربدر ۴+ ۱۸٫۸۱ضربدر ۶…حاصل تقسیم بر ۱۰ = ۱۸٫۹۱

داوطلب
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۶:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

بچه ها درصدای بچه های سال قبل پیدا کینید به اشتراک بزارید تا حدود رتبه رو حدس بزنیم

داوطلب
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۶:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

نفر ۳
زبان تخصصی استعداد مدل موثر
۴۱.۴۳ ۶۱.۱۱ ۴.۱۷ ۱۸.۸۱

میانگین نمرات ۴۴.۶۹
عزیزانی که میانگین نمرات امسال در حدود این میانگین باشن رتبه زیر ۱۵ میارن

داوطلب
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۶:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

زبان تخصصی استعداد مدل موثر
۱۸.۵۷ ۴۹.۴۴ ۱۴.۱۷ ۱۶.۸۸

میانگین نمرات ۳۵.۳۲
عزیزانی که میانگین نمرات امسال در حدود این میانگین باشن رتبه بین ۷۰ تا ۹۰ میارن

عباس-دانشگاه فردوسی
اسفند ۲۳, ۱۳۹۲ ۱۱:۳۲ ب٫ظ

سلام دوستان.همه آمدن و در مورد سوالات نظر دادن،درصد هاشونو گذاشتن،خود من هم جز شما بودم تعداد درصد هام و محاسبه کردم و….آیا به بن بست جغرافیا اشاره کردید که بعد از شکویی دیگر این علم وافعا مرده است.چرا واقعا سوالات باید مسائل ۲۰ و۳۰سال پیش جغرافیای امریکا و اروپا باشد؟۳۰سوال فلسفه که تا ۱۹۹۰مطرح شده و بعد از اون دیگر هیچ!!شهری هم مسائل قبل از ۱۹۸۰!!!واقعا دانشجوی دکترا باید دنبال جهار تا اسم ساسن و گوردن چایلدو…باشد؟فقط متاسفم.موفق باشید

مهدی
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۹:۰۸ ق٫ظ

عباس آقا شما هم اگر درصد میذاشتی ممنون میشدیم. بنظر شما برای درصدای من امیدی هست؟

عباس-دانشگاه فردوسی
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۱۰:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  مهدی

دوستان،من قبل هم گفتم،من تخصصی بالای ۵۰زدم.بهرحال،طبق پیش بینی اگر کسی تخصصی ۵۵و زبان و استعداد هر کدام ۲۰بزنه رتبه زیر۶۰خواهد آورد موفق باشید.با قطعیت گفتم

مهدی
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۱۰:۳۱ ق٫ظ

تشکر

برهان
اسفند ۲۹, ۱۳۹۲ ۸:۱۴ ب٫ظ

با سلام بحث فلسفه و مکتب مربوط به قبل از دهه ۱۹۹۰ است به نظرتون مکتب جدید دیگه ای اومده که ما خبر نداریم.

حامد
اسفند ۲۳, ۱۳۹۲ ۱۱:۵۵ ق٫ظ

ممنونم مهدی جان.انشاالله شما هم حتما موفق میشین امسال.

حامد
اسفند ۲۲, ۱۳۹۲ ۱۱:۲۵ ب٫ظ

مهدی جان من از اینایی که خبر دارم اکثرشون درصد شون بد شد برخلاف انتظارشون.خود من هم انتظار بالای شصت رو داشتم ولی این روش تحقیق حالمو گرفت و همون ۵۵ شدم.امیدی هست برام بنظرت؟

مهدی
اسفند ۲۳, ۱۳۹۲ ۱۰:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  حامد

آقا حامد عزیز انشا ا… اینطور که بنظر میرسه امسال شما به مصاحبه روزانه دعوت خواهید شد ولی رتبه رو کسی نمیتونه پیش بینی کنه بستگی به رقبا داره پارسال با درصدای شما تکرقمی بودند انشا ا.. امسال هم همینطور باشه

مهدی
اسفند ۲۲, ۱۳۹۲ ۹:۵۲ ب٫ظ

آقا حامد من دیروز هول بودم درصدامو اشتباه حساب کردم دوباره حساب کردم ۵۲ شد چون ۲۷ تا منفی زدم البته دوسه تا رو هم یادم نیست که درست زدم یا نه برای همین شاید هم ۴۹ بشم . پارسال هم فقط برای روزانه اهواز و ۴ تا هم شبانه دعوت شدم ولی اهواز رد شدم و شبانه رو هم نرفتم چون هزینش بالای. شما هم لطفا اگر از درصدای بالا خبر دار شدی بنویس که ببینیم امیدی برای ما هس یا نه

داوطلب
اسفند ۲۳, ۱۳۹۲ ۸:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  مهدی

سلام من پارسال تکمیل ظرفیت مصاحبه اهواز رفتم اما با اختلاف ۲ نفر رد شدم

سحر کریمی
اسفند ۲۲, ۱۳۹۲ ۸:۰۴ ب٫ظ

با دیدن کلید سوالات تمام امیدهام به یأس بدل شد.
امیدوار بودم که امسال قبول میشم.
سر جلسه خوشحال بودم، سال پیش فکر می کردم امسال قبول می شم.
امسال هم حوصله مطالعه برای سال آینده را ندارم…
در حالی که از همه جا ناامیدم.
با مدرک ارشد از دانشگاه روزانه نتونستم کاری رو پیدا کنم، تو این شرایط امیدم دکتری بود…

عباس-دانشگاه فردوسی
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۱:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  سحر کریمی

سحر خانم،من ۳سال هست که فارغ التحصیل شدم(لیسانس شهید بهشتی تهران،فوق لیسانس:فردوسی مشهد)،کار دولتی دنبالش بودم که نور چشمی ها اولویت داشتند.الان کار بی ربط و در بازار مشغول هستم.راضی ام.درس را صرفا جهت علاقه میخونم و قید درآمد را از رشته تحصیلی زدم.موفق باشید

سحر کریمی
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۱۰:۰۱ ب٫ظ

ممنونم از دلگرمی تان
من هم باید تصمیم بگیرم که درس رو فقط برای علاقه ام ادامه بدم در این صورت می تونم با قاطعیت بیشتری به مطالعه ام ادامه بدم. امیدوارم همه کسانی که استحقاقشو دارن قبول بشن.

حامد
اسفند ۲۲, ۱۳۹۲ ۴:۰۷ ب٫ظ

اقا مهدی درسته درصد منو شما شد ۵۵ ولی این دلیل نمیشه که کسی بالاتر نزده.خیلیا رتبه برتر میارن ولی نمیان اینجا اعلام نمیکنن.راستی شما که رتبه پارسالتون ۵۴ شد دعوت نشدین واسه مصاحبه؟

سالار طهماسبی- دانشگاه تهران
اسفند ۲۲, ۱۳۹۲ ۴:۰۰ ب٫ظ

سلام بر همه کنکوریهای عزیز
بچه ها من طبق کلید تخصصی ۷۴.۳۶ استعداد ۴۸.۲۲ زبان ۵۳.۱۸

علی
اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ ۷:۴۶ ق٫ظ

سلام آقا سالار خوبی انشالله که رتبه خوبی بیاری. ببخشید شما از چه منابعی استفاده کردین و توصیه شما واسه سال آینده چیه به نظرتون کدوم منابع رو بخونم؟؟

عزیز
اسفند ۲۲, ۱۳۹۲ ۳:۱۸ ب٫ظ

سلام من تخصصی ۴۸.۸۸زدم اینقدر اعصابم بهم ریخته ک اصلا حوصله حساب کردن عمومیو ندارم این همه کتاب جدید خوندم هنوز باورم نمیشه اینطور سوالایی برا ازمون دکتری طرح کنن خوش به حال کسایی ک تنها کتابای فرید و شهری و مشکی شکوئیو به شیوه ازمون ارشد خوندن،شدیم موش ازمایشگاهی ،این مزخرفات کجا سواد ادمو میسنجه،ازمون دکتری رو برا همیشه بوسیدم و کنار گذاشتم.موفق باشید

مهدی
اسفند ۲۲, ۱۳۹۲ ۳:۰۱ ب٫ظ

چرا کسی از درصد بالاها چیزی نمیگه یعنی کسی بالای ۵۵ نزده؟

ایلخان
اسفند ۲۲, ۱۳۹۲ ۱:۰۶ ب٫ظ

سلام دوستان
درصدهای من
تخصصی ۳۳.۷۰
استعداد تحصیلی ۱۱
زبان هم یک سوالو منفی زدم روزانه مطمئنا قبول نمیشم اما یه جورایی امیدوار به شبانه هستم خوشحال میشم اگه دوستانم کمکم کنن و بگن شبانه میتونم قبول شم یا نه چون منم مثل بهار خانوم این آخرین کنکوری هستش که میدم و سال آینده اولین سال اشتغالم هستش و دیگه نمیتونم کنکور بدم
تو این سال جدید برای همه شما سالی پربار و توام با موفقیت و سربلندی از خدای منان خواستارم

حامد
اسفند ۲۲, ۱۳۹۲ ۱۲:۱۶ ب٫ظ

اگه سوالی داشتی بپرس حتما جواب میدم علی جان.

علی
اسفند ۲۲, ۱۳۹۲ ۱۲:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  حامد

مرسی حامد جان خیلی لطف کردی. امیدوارم هرجا هستی موفق و سربلند باشی. من امسال جدی نخوندم فقط فلسفه مشکی و دیدگا های نو رو خوندم البته خیلی مفصل نه ولی خب خداییش حقمم نبود قبول بشم چون همش دو سه هفته خوندم
انشالله سال بعد…

حامد
اسفند ۲۲, ۱۳۹۲ ۱۲:۱۴ ب٫ظ

واسه روش تحقیق حافظ نیا رو بخون با روش تحقیق در علوم رفتاری رمضای حسن زاده رو بعدش روش تحقیق در علوم اجتماعی دکتر نایبی که بیشتر سوالات امسال از نایبی اومد.تستای ارشد علوم اجتماعی و روانشناسی از قلم چی هم برای تکمیل مطالب عالیند.

حامد
اسفند ۲۲, ۱۳۹۲ ۱۲:۱۰ ب٫ظ

ممنوم علی جان.من مکتب مشکی رو کامل خودم ازش تقریبا بیست و هشت تا نه تا سوال اومد تقریبا من همشو جوال درست دادم.فقط سوال ۹۰ رو نزدم همین کتاب کفایت میکنه.واسه شهری هم کتاب دکتر شکویی رو بخون با کتاب جغرافیا و شهر شناسی دکتر یدالله فرید که ازش چهار تا سوال اومد بعدشم کتاب پویایی نظام شهری دکتر اصغر نظریان رو که ازش سه تا سوال اومد بعدشم کل تستای ۸۰ تا ۹۲ رو که تقریبا ازش ۵ تا سوال اومد .

آزمون
اسفند ۲۲, ۱۳۹۲ ۱۲:۰۶ ب٫ظ

بچه ها چه خبر کسی درصد هاشو نمی گه؟ با ۳۵ تخصصی مجاز می شم؟

علی
اسفند ۲۲, ۱۳۹۲ ۱۱:۲۳ ق٫ظ

سلام
ببخشید میشه منابع مهم جغرافیای شهری و روش تحقیقو بگین؟

مهدی
اسفند ۲۲, ۱۳۹۲ ۹:۳۶ ق٫ظ

سلام لطفا اگر کسی از درصدای بالا خبر داره بگه. من دورادور شنیدم یک نفر حدود ۷۰ زده درسته؟ اگر کسی ازش خبر داره بگه.

آزمون
اسفند ۲۲, ۱۳۹۲ ۹:۲۱ ق٫ظ

آقا حامد انشاالله که موفق باشید پس با این وضع میشه گفت کلیدها درسته و اشتباهی نداره بقیه دوستان چی؟ من تخصصی ۳۵ زدم خیلی نا امید کننده است

سعید
اسفند ۲۲, ۱۳۹۲ ۹:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  آزمون

کسی میدونه درصد بچه های ژئومورفولوژی و آب وهواشناسی چی شده . امسال با این سوالات شاید کسی این دو گرایش بالای ۵۰ نزده باشه .

علی
اسفند ۲۲, ۱۳۹۲ ۹:۰۸ ق٫ظ

به نظرتون شهری غیر از دیدگاه های نو دیگه کدوم منبع رو بخونیم؟؟
من که واسه سال بعد میخوام از بعد از تعطیلات نوروز شروع کنم هرکی پایه ست با هم هماهنگ کنیم . مثل یه مرد بشینیم بخونیم. البته چون من شاغل هستم و زیاد وقت آزاد ندارم میخوام زود شروع کنم که آخراش بتونم یه جمع بندی اساسی برسم.

حامد
اسفند ۲۲, ۱۳۹۲ ۹:۰۶ ق٫ظ

من تخصصی رو ۵۵ زدم

علی
اسفند ۲۲, ۱۳۹۲ ۹:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  حامد

آفرین انشالله که قول میشی. راستی آقا حامد به نظرت واسه سال بعد تخصصی چی بخونم؟؟
فلسفه که مشکی و قهوه ای به نظرم خیلی تست ازش اومده بودن؟؟

علی
اسفند ۲۲, ۱۳۹۲ ۹:۰۴ ق٫ظ

سلام به همه دوستای خوبم
ببخشید میشه منابع روش تحقیقو بگین که انشالله واسه سال بعد دقیقتر بخونیم؟