مدرسان شریف
پارسه
وکیلی
نوگام
استعداد تحصیلی طورانی
کاکایی
کاکایی
مدرسان شریف
آنالیز آکادمی
نوگولرن
عالم زاده
یازدهمین کنگره سالانه ملی عمران، معماری، هنر و توسعه شهری
مدرسان شریف
وکیلی
نوگام
آنالیز آکادمی
نوگولرن
عالم زاده
یازدهمین کنگره سالانه ملی عمران، معماری، هنر و توسعه شهری

دانلود رایگان سوالات تست آزمون دکتری 93 حقوق خصوصی فقه و حقوق خصوصی کد 2116

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

دفترچه سوالات تست تخصصی رشته حقوق خصوصی فقه و حقوق خصوصی   جهت دانلود رایگان خدمتتان تقدیم می گردد.

دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری حقوق خصوصی فقه و حقوق خصوصی  1393

کلید سوالات دفترچه سوالات کنکور دکترا حقوق خصوصی فقه و حقوق خصوصی

ثبت‌نام
باخبرم کن!

611 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی
دی ۱۸, ۱۳۹۶ ۴:۴۵ ق٫ظ

سلام من میخوام دانشگاه اصفهان قبول شم کسی میتونه کمکم کن؟؟ ممنون

محمد
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۴:۴۶ ب٫ظ

با سلام علی جان طبق روشی که خودتون گفتید بادر صدهای
اختصاصی ۴۵ واستعداد۲۵ ووزبان نزده میانگینم تقریبا میشه ۳۴ ؟چه جوری که رتبه من میشه ۲۲۰ ولی بامیانگین ۳۹میشه ۷۰ یعنی ۴ در صد اینقد باعث تفاوت ؟ میشه لطف کنید کمی توضیح بدید

روحی
بهمن ۷, ۱۳۹۳ ۳:۴۲ ب٫ظ

با سلام ببخشید ممکنه کلید سؤالات رو بذارید
اینجا لینک کار نکرد
البته سؤالات رو گرفتم ولی کلید سؤالات رو نتونستم بردارم

به دوستان خوارزمی
مرداد ۳۱, ۱۳۹۳ ۷:۵۱ ب٫ظ

دوستان خبر دارین کی ثبت نام دکتری خوارزمیه؟ خودمو کشتم این فایرفاکس من کار نکرد که نکرد((.

به سحر
مرداد ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۲:۵۹ ب٫ظ

تبریک بابت قبولیتون. منم خوارزمی کرج مصاحبه رفتم ولی قبول نشدم. امیدوارم در همه مراحل زندگیتون موفق باشید.

سحر
مرداد ۲۷, ۱۳۹۳ ۵:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  به سحر

ممنونم / ان شاالله سال دیگه یک جای خیلی خوب قبول شین/ ببخشید شماره بهاران را احیانا روز مصاحبه ازش نگرفتین؟

به سحر
مرداد ۲۷, ۱۳۹۳ ۵:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

نه بنده خیلی دیر به مصاحبه رسیدم و تقریبا همه مصاحبه شوندگان رفته بودند و فقط استاداها بودند.

به دانشجوی دکتری 92
مرداد ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۰:۲۰ ق٫ظ

سلام
آقای دکتر شما هم نیستین/ اطلاعاتی در مورد دانشگاه خوارزمی می خواستم ممنونم

به دوستان خوارزمی
مرداد ۲۶, ۱۳۹۳ ۹:۰۹ ب٫ظ

ببخشدبیات نوشتن منو/ حسابی گیجم

به دوستان خوارزمی
مرداد ۲۶, ۱۳۹۳ ۹:۰۸ ب٫ظ

دوستان کسی شماره ای از بهاران یا ایمیلشون را داره میشه به من بفرمایید / خیلی ممنون میشم

تینا ازاد
مرداد ۲۶, ۱۳۹۳ ۸:۲۳ ب٫ظ

آقا آرش کجا قبول شدید

saeed
مرداد ۲۷, ۱۳۹۳ ۹:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  تینا ازاد

خودتون کجا قبول شدید؟

تینا ازاد
مرداد ۲۷, ۱۳۹۳ ۷:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  saeed

من تربیت مدرس

سحر
مرداد ۲۸, ۱۳۹۳ ۶:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  تینا ازاد

ما که نفهمیدیم اخرش تینا بانو شما کدوم یک از دوستان بودین/ خیلی دلم می خواست ببینمتون/ خیلی به شما و آقای ارش بابت قبولی مدرس تبریک میگم شاد و موفق باشین

arash
مرداد ۲۸, ۱۳۹۳ ۱۰:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

ممنونم از شما.موفق باشید.

arash
مرداد ۲۸, ۱۳۹۳ ۲:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  تینا ازاد

من هم مدرس قبول شدم.همکلاسیم.

محمد
مرداد ۲۸, ۱۳۹۳ ۷:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  arash

تبریک آرش خان گفتم تو مصاحبه ها بهتون شانست تو تربیت مدرسه تبریک میگم

arash
مرداد ۲۸, ۱۳۹۳ ۱۰:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

ممنونم انشالا شما هم موفق باشید.

به بهاران
مرداد ۲۶, ۱۳۹۳ ۶:۱۸ ب٫ظ

سلام / من سحرم خوارزمی قبول شدم عزیزم امکانش هست ایمیلم را بهت بدم یک سری اطلاعات در مورد دانشگاه می خواستم / راستی خودت کجا قبول شدی؟

saeed
مرداد ۲۶, ۱۳۹۳ ۱:۳۹ ب٫ظ

دوستان اینجا چراخلوته؟!!۱
کجا قبول شدین خب؟؟؟؟؟

سحر
تیر ۱۴, ۱۳۹۳ ۹:۰۱ ب٫ظ

سلام دوستان
کسی از نتایج مصاحبه علوم قضایی یا خوارزمی کرج خبر داره؟

سیمرغ
تیر ۱۱, ۱۳۹۳ ۷:۳۲ ق٫ظ

سلام
بچه ها به نظرتون برای دکترای امسال قانون تجارت عوض میشه؟
کسی چیزی میدونه؟

تینا ازاد
تیر ۱۷, ۱۳۹۳ ۱۲:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  سیمرغ

سلام بعید است

به دانشجوی دکتری 92
خرداد ۵, ۱۳۹۳ ۶:۱۰ ب٫ظ

ببخشید زنجانی استاد قم اسم کوچیکش چیه؟

دانشجوی دکتری حقوق خصوصی92
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۱۱:۴۹ ق٫ظ

سلام
دکترسید حسن وحدتی شبیری
موفق باشید

دانشجوی دکتری حقوق خصوصی92
خرداد ۶, ۱۳۹۳ ۱۱:۵۴ ق٫ظ

در ضمن دکتر مهدی حسن زاده ام معمولا برای آیین دادرسی سوال می پرسن! ایشون دانشگاه آزاد تهران مرکزم درس میدن!
بازم موفق باشید

تینا ازاد
خرداد ۴, ۱۳۹۳ ۸:۱۷ ب٫ظ

دانشگاه خوارزمی اصلا مصاحبش علمی نبود یک الی دو سوال می پرسیدند نمیدونم معیار چی بود چون مصاحبه علمی که نکردن مال من سه دقیقه بیشتر طول نکشید با سه تا مقاله علمی پژوهشی و طرح پژوهشی امید چندانی ندارم خیلی دوست دارم معیار پذیرشش بدونم ولی استادهای خوش برخوردی بودن دانشجویان خودشون فکر کنم دو یا سه نفر بودن فکر کنم قبول بودن

سحر
خرداد ۴, ۱۳۹۳ ۵:۵۶ ب٫ظ

با سلام
دوستان کسی خبر از مصاحبه کنندگان دانشگاه قم داره؟

دانشجوی دکتری حقوق خصوصی92
خرداد ۴, ۱۳۹۳ ۹:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

سلام
دانشگاه قم سال گذشته هر استاد رد اتاق خودش سوال می پرسید
دکتر عبدی پور، دکتر امامی، دکتر زنجانی، دکتر دادمرزی سوال می پرسن
موفق باشید

سحر
خرداد ۵, ۱۳۹۳ ۴:۰۲ ب٫ظ

ممنونم

خصوصی به دوستان
خرداد ۳, ۱۳۹۳ ۱۰:۳۹ ب٫ظ

دوستان من امروز خوارزمی مصاحبه دادم با رتبه درو رو بر ۹۰. سوالات خوب بود ولی رتبه خیلی ها از من بهتر بود. ولی بیشتر به شناخت از دانشجو هست تا فاکتورهای دیگه. چند تا از بچه های همون دانشکده با رتبه بهتر و کلی اعتماد به نفس! هم مصاحبه داشتند یا اونجا همه کاره بودند. در مجموع با توجه به اعلام ۷ تا ۸ برابر ظرفیت و رقابت بالاپر بحث زیاد امیدی ندارم چون خیلی جاهی دیگه رو که من آورده بودم (روزانه ها) بقیه هم آورده بودند و بنده برای پیام نور یا غیرانتفاعی چون الویت هام پر شده بود دعوت نشدم.(کلی دپرسم) :(
دوستان دیگه هم برای استفاده بقیه تجربیاتوش رو اینجا بگذارند.

خصوصی فوری
خرداد ۲, ۱۳۹۳ ۶:۰۹ ب٫ظ

فرم شماره ۳ (مخصوص دانشگاه خوارزمی) رو از کجا دانلود کنم؟؟؟

تینا ازاد
خرداد ۲, ۱۳۹۳ ۶:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  خصوصی فوری

از تو سایت دانشگاه

سحر
خرداد ۱, ۱۳۹۳ ۱:۵۲ ب٫ظ

به دانشجوی دکتری ۹۲

سلام

فرجی که فرمئین استاد خوارزمی اسم کوچیکشون چیه می خوام سرچ کنم فرجی زیاده /ممنونم

دانشجوی دکتری حقوق خصوصی92
خرداد ۱, ۱۳۹۳ ۱۱:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

سلام
اگه اشتباه نکنم اسماعیل!!
سال گذشته جذب شدن! و دکتری رو مدرس گرفتن!!
موفق باشید

سحر
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۳ ۱۰:۱۳ ق٫ظ

دوستان خوارزمی هم چادر بپوشیم ؟ مصیبتیه به خدا )).

بهاران
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۳ ۱۱:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  سحر

فکر نمیکنم اینقدر اهمیت داشته باشه!

سحر
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۳ ۱۰:۰۶ ق٫ظ

ممنون دوستان خوبم شما رو نداشتم چیکار م کردم رفتم تو سایت خوارزمی ندیدمش که الان تازه پیامهای شما رو دیدم یک دنیا ممنون . همتون موفق باشید

تینا ازاد
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۳ ۹:۵۴ ب٫ظ

به بهاران و دکتری حقوق خصوصی
سلام زمان مصاحبه خوارزمی کرج اعلام شد مکان مصاحبه رو زده کرج، ادرسش دقیقا کجا می شود

بهاران
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۳ ۱۰:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  تینا ازاد

تینا جان کرج میدان حصارک دانشگاه خوارزمی همه بپرسید بهتون میگن وارد دانشگاه شید به نگهبان بگید میخواید برید دانشکده ادبیات راهنماییتون میکنن

خصوصی
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۳ ۱۰:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  تینا ازاد

۳ خرداد ساعت ۸ خوارزمی کرج؟ مگه میشه؟ بنده ۳ خرداد ساعت ۸ در موسسه هم مصاحبه دارم؟؟؟؟ یعنی چکار کنم؟ شما مطمئن هستید کرج زده ۳ خرداد. مگه با بقیه دانشگاه ها هماهنگ نمی کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بهاران
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۳ ۱۱:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  خصوصی

والا من نمیدونم چرا باهم ادغام شده! ولی حتما یه چاره ای هست

دانشجوی دکتری حقوق خصوصی92
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۳ ۵:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  خصوصی

سلام
یه تماسی با گروه بگیرید قطعا کمال همکاری رو با شما خواهند داشت!!

دانشجوی دکتری حقوق خصوصی92
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۳ ۱۰:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  تینا ازاد

سلام
اگر از تهران میاید
با مترو، صادقیه به سمت گلشهر، از گلشهر با ون تا داخل دانشگاه یا جلو در! بعد دانشکده ادبیات، طبقه سوم، گروه حقوق!!
از کرجم، به سمت میدان حصارک(میدان دانشگاه) می تونید بیاید
از سمت قزوین ، سر اتوبان پل حصارک پیاده شید چند دقیقه با در دانشگاه فاصله داره!!
موفق باشید

تینا ازاد
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۳ ۶:۴۱ ق٫ظ

دانشگاه خوارزمی برای رشته های دیگه که تاریخ مصاحبه هاشون یکی شده برای اونایی که نمیتونن بیان یه تاریخ دیگه تعیین کرده بهشون اعلام کنید احتمالا این کار برای خصوصی ام انجام میدن

خصوصی به دوستان خوارزمی کرج
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۳ ۹:۴۶ ب٫ظ

بالاخره تاریخ عوت کی شد؟ تو دفترچه زده بود پنجم خرداد ولی تو سایت خو دانشگاه که اعلام نکرده؟؟؟ تکلیف ما چیه؟ منتظر باشیم؟ کشی از دوستان خبری نداره تا از بلا تکلیفی در بیاییم.؟

خصوصی به دوستان خوارزمی کرج
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۳ ۹:۴۸ ب٫ظ

اصلاح می کنم (دعوت- کسی)

بهاران
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۳ ۱۰:۴۳ ب٫ظ

تاریخ مشخص شده ٣خرداد ساعت ٨صبح

تینا ازاد
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۳ ۱۱:۱۸ ب٫ظ

به دکتری حقوق خصوصی
سلام بی زحمت میشه از دروسی که تو مصاحبه خوارزمی میپرسند ی توضیحی باید
مخصوصا فقه چی میپرسند( منظورم کتابه ) و اینکه آدم می پرسند یا خیر

دانشجوی دکتری حقوق خصوصی92
اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۳ ۹:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  تینا ازاد

سلام
قطعا یک سوال از موضوع پایان نامه ارشدتون می پرسن، پس تسلط کامل داشته باشید
اگه مقاله دارید معمولا از مقالات سوال می پرسن!
فقه رو به احتمال خیلی قوی یک سوال از اصول فقه بپرسن، که کتاب خاصی ملاک نیست ولی دو جلد اصول فقه کاربردی از حسین قافی و سعید شریعتی می تونه بهترین گزینه برای هر مصاحبه ای باشه
فقه رو معمولا از مبحث بیع و خیارات مکاسب می پرسن که بهترین کتاب شرح آیت الله پایانی، جواد فخار طوسی نوشته عالیه!
آدم خوارزمی تهران احتمالا بپرسن ولی کرج فکر نکنم!!
برای تهران یکم اطلاعات راجع به تجارت بین الملل و داوری هم می تونه مفید باشه!!
استادهای خوارزمی شاید اسمی مثل اساتید تهران یا بهشتی و مدرس زیاد مشهور و شناخته شده نباشن ولی خدایش علمشون خوبه و مهمتر اینکه فوق العاده با شخصیت هستند، سعی کنید آروم باشید و با تمرکز و بدون استرس جواب بدید!
موفق باشید

تینا ازاد
اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۱:۰۱ ق٫ظ

به دکتر ی حقوق خصوصی
سلام و ممنون بابت پاسخگویی شماره تلفنی از گروه حقوق کرج دارید ما بپرسیم زمان مصاحبش کی است فکر کنم فراموش کردند اعلام کنند

سحر
اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۱:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  تینا ازاد

واقعا تینا جان /بدبختی من مضاعفه موزیلام کار نمی کنه با مشکل دارم باید برم از یک جای دیگه نگاه کنم خبر دار شدی به من هم بگو عزیزم

بهاران
اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۲:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

تینا و سحر عزیز کرج فعلا اعلام نکرده من دانشگاه هم رفتم پرسیدم فعلا تصمیم گیری نشده نگران نباشید اعلام میشه به زودی

تینا ازاد
اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۳ ۷:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  تینا ازاد

نکته نخوان بگیرند اصلا قیدشو زدن

بهاران
اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۳ ۸:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  تینا ازاد

نه بابا یه مشکلاتی پیش امده درگیر اون مسائل ان، اعلام میکنن

دانشجوی دکتری حقوق خصوصی92
اردیبهشت ۲۸, ۱۳۹۳ ۱۰:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  تینا ازاد

سلام
۰۲۶۳۴۵۷۹۶۰۰
۰۲۶۳۴۵۶۱۹۵۵
در ضمن نگران نباشید، گرفتن رو که قطعا می گیره، ولی یه مسائلی بین گروه با دانشکده پیش اومده که به زودی حل می شه
نگران نباشید
موفق باشید

جزایی
اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۱:۲۳ ب٫ظ

باسلام
ببخشید به نظر شما برای جزا و خصوصی پردیس خوارزمی و علامه طباطبایی ارزش داره برم؟

دانشجوی دکتری حقوق خصوصی92
اردیبهشت ۲۸, ۱۳۹۳ ۴:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  جزایی

سلام
ببیندید این بستگی به نظر شما داره!! قطعا دانشگاه روزانه و شبانه از لحاظ اعتبار اسمی بهتر هستند!!
پردیس ها چون هزینه های تقریبا بالایی دارن و در مدرکشون عنوان پردیس درج می شه قطعادرجه اعتبارشون برای جذب هیات علمی پایین تره ولی برای وکالت و… فکر نمی کنم تفاوتی داشته باشه
علامه و خوارزمی هم از دانشگاهای نسبتا خوب هستن
انشاله موفق باشید

جزایی
اردیبهشت ۲۸, ۱۳۹۳ ۱۱:۳۰ ب٫ظ

فدات بشم عزیزجان
ببخشید هزینش برام مهم نیس گرایش ما طرفیت روزانه و شبانه کمه نمیخام عمرم تلف بشه فقط می خوام جایی باشه که معتبر باشه و فردا بتونم جلو ۴ نفر اسمشو بگم هیات علمی مهم نیس راستی نظرتون در مورد آزاد به خصوص علوم تحقیقات چیه؟ارزش داره برم؟
بازم ممنمون

دانشجوی دکتری حقوق خصوصی92
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۳ ۱:۱۶ ب٫ظ

سلام
از لحاظ اسمی از شما می پرسن کجا می خوانی؟ نمی پرسن پردیس یا …!! اگر برای هیات علمی شدن نمی خواید با شرایط شما فکر کنم بهتر اینه که همون پردیس رو بخونید!!
راجع به دانشگاه آزاد علوم تحقیقات تهران و تهران مرکز(در جزا) انصافا جزو بهترین دانشگاهها محسوب می شن!! و به نظرم از پردیس بهتر باشن!!
موفق باشید

س
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۳ ۵:۰۷ ب٫ظ

دوستانی که بهشتی دعوت شدن به همشون بگم که خوب بخونید و اینکه حواسشون باشه به خصوص کرنش فراوان نسبت به اساتید ارایه کنن.
من پارسال رفتم و هیچ چیز به اندازه اینکه بگید بهشتی بهترین دانشگاه ایرانه و بخصوص از دانشگاه تهران بهتره اساتیدش رو ارضا نمیکنه. به نظرم اساتید هیچ دانشگاهی به اندازه این دانشگاه پر ادعا نیستن .
به نظرم اساتید تهران متواضع تر بودن.
راستی سعی نکنید بگید به اساتیدش که یه موقع بهشتی انتخاب دوم بوده چون واقعا تو دید استاداش تاثیر منفی داره.

سحر
اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۳ ۸:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  س

کرنش نمی دونم پر مدعا هستن واقعا هم اکثرشون من اون موقع که بودم سطحشون از اساتید دانشگاه تهران بهتره/ کلا شهید بهشتی دانشجو محور نیست بر عکس دانشگاه تهران متاسفانه/ تازه کارمنداشو ندیدی/ ولی به سواد و علم هم خیلی اهمیت می دن

saeed
اردیبهشت ۲۴, ۱۳۹۳ ۱۰:۱۴ ق٫ظ

بچه هایی که دانشگاه تهران رفتن مصاحبه ارزیابیشون چی هست؟

کاظمی
اردیبهشت ۲۳, ۱۳۹۳ ۱۲:۱۷ ب٫ظ

با سلام
من رتبه کنکور اجرایی ۱۴۳ شده
تئوری ۶۱
استعداد تحصیلی ۴۰
دانش مسایل ۴۱
زبان ۵۰
ادبیات ۶
سئوال یک : با توجه به اینکه قبلا به من گفته بودن با این دصد ها میتونم رتبه ۹۰ تا ۱۱۰ رو بیارم و به احتمال زیاد شبانه یکی از دانشگاههای سراسری تهران قبول میشم، چه چیزی باعث این اختلاف رتبه پیش بینی شده و رتبه واقعی شده ، ممکنه سهمیه دانشگاه سراسری و ازاد اثر داشته باشه؟
سئوال دوم : با این رتبه من امکان قبولی در شبانه رو دارم یا خیر ترجیحا تهران باشه؟
سئوال سوم : دانشگاه تهران برای روزانه ۱۵ نفر هم برمیداره که محل تحصیل اونا توی توضیحات پردیس فارابی قم نوشته شده ، آیا اونا هم مثل دانشجوی روزانه هستن یا شرایط دانشجوی پردیس رو دارن؟
ممنون میشم اگه به سئوالات من هم پاسخ بدین.
با تشکر

مجتبی
اردیبهشت ۲۳, ۱۳۹۳ ۶:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  کاظمی

به کاظمی
دوست من نمی دونم رشته ی شما چیه ولی ملاک عمل نمرات سنجش هست نه پیش بینی دوستان و این امر بخاطر ملاکهایی هست که اعمال میشه و ما نمی دونیم. قبول شدن شما در شبانه باید با توجه به رشته ی خودتون و ظرفیتها و … سنجیده بشه پردیس فارابی روزانه هست و یکی از دانشگاههای سطح بالا.

خصوصی
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۳ ۱:۳۸ ب٫ظ

خوش به حال دوستانی که به دانشگاه ارشدشان دعوت شدند. یعنی شانس بقیه خیلی کم میشه. شما حساب کنید دانشگاهی با ۳ ظرفیت فقط ۴ دانشجوی خودش به آنجا دعوت شده اند. بنده بعید می دانم دانشگاه دانشجوی غریبه رو قبول کنه.

تینا ازاد
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۳ ۳:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  خصوصی

اصلا اینطوری نیست بعضی ها فکر می کنن اگر برن دانشگاه ارشدشون حتما قبول می شن حداقل در مورد بهشتی که خودم فارغ التحصیل اونجا بودم اینطوری نیست دانشگاه تهرانم دوست من سال قبل رفته بود می گفت در حالی که در هیچ مقطعی دانشگاه تهران نبود می گفت نفر دوم مصاحبه شده است پس به این چیزا فکر نکنید

خصوصی به تینا آزاد
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۳ ۴:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  تینا ازاد

بنده شبانه تهران و روزانه خوارزمی کرج و اصفهان و مازندران آوردم. پیام نور را که احتمال قوی می دادم تا قبول شم نیاوردم! یعنی الویت هام پر شد و در همه این به هم جز نفرات آخره هستم (متاسفانه) نمی دونستم روزانه دعوت می شم
دعوت که چه عرض کنم یک ایران گردی دارم! دانشگاه تهران رو نمی روم به مصاحبه چون شبانه است. اون یکی ها رو می رم تا ببینم چی می شه. انشا اله شما با رتبه ی خوبی که آوردید قبول شید.

تینا ازاد
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۳ ۵:۳۰ ب٫ظ

ممنون
این اتفاق برای خیلی ها افتاد متاسفانه یکی از دوستان من سه تا انتخاباش نفرات آخره و بدجور پکره اصلا فکر نمی کرد به روزانه ها دعوت شود سازمان سنجش باید می گفت که می خواهد این همه دعوت کند ان شالله که موفق باشید

سعید
اردیبهشت ۲۰, ۱۳۹۳ ۱۱:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  تینا ازاد

سال قبل سه نفر دانشگاه تهرانی بودن سه تاشون رو برداشتن و دو نفر دیگه از جاهای دیگه جا خالی داشتن دوست شما رو گرفتن …

تینا ازاد
اردیبهشت ۲۱, ۱۳۹۳ ۷:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  سعید

سلام به سعید
رتبه ها شون چند بود به نظرم باید رتبه های بالا رو آورده باشند
بله اگر شما رتبه بالا باشی خب طبیعیه شما رو بردارن سال قبل بهشتی ۴_۵ تا دانشجویان زیر ۱۰ برداشت دانشگاه تهران قطعا همینطور بوده
امسالم همینه

سعید
اردیبهشت ۲۱, ۱۳۹۳ ۵:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  تینا ازاد

۹ , ۱۱, ۲۷

خصوصی
اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۳ ۱۰:۵۷ ب٫ظ

من هر کی رو می بینم که خوارزمی کرج دعوت شده!
؟

بهاران
اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۳ ۱۱:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  خصوصی

طبیعیه ، امسال دعوت افزایش پیدا کرده،شمام دعوت شدین؟با چه رتبه ای؟

خصوصی
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۳ ۰:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  بهاران

با ۹۰
شبانه تهرانم دعوت شدم.

تینا ازاد
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۳ ۱:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  خصوصی

سلام نفر چندم بودید در شبانه دانشگاه تهران من با ۶۶ ۲۸ از ۴۸ شدم

خصوصی
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۳ ۱:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  تینا ازاد

من ۴۵ از ۴۸ شدم.
متاسفانه خیلی از این دعوت های بیش از ظرفیت فقط و فقط بخاطر پول هایی هست که می گیرند ببینید از کجا می خواهند کسب درآمد کنند. تهران ۷۵۰۰۰ تومان می گیره. شما با این رتبه دیگه کجاها دعوت شدید؟

تینا ازاد
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۳ ۳:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  تینا ازاد

سلام به نظر منم همینطوره یک دانشگاه چه برا ۵۰ نفر چه صد نفر یک وقت می گذاره فقط این وسط کلی درآمد کسب می کنه به نظر من مثل سال های قبل باز براساس رتبه قبول می کنند
من چون نمی تونستم برم شهرستان و روزانه های خوب را نمی اوردم یا نفرات اخر بودم ترجیح دادم جاهایی رو بزنم که شانس داشته باشم بنابراین شبانه های تهران و تربیت و پردیس قم زدم با روزانه خوارزمی که همه رو طبیعی دعوت شدم رتبه ام تو همش بد نیست
شما برای مصاحبه دانشگاه تهران می آید

سحر
اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۳ ۴:۰۳ ب٫ظ

سلام
یعنی ما همش باید سایت این دانشگاهها رو چک کنیم کی مصاحبه دارن؟ خدا رو شکر من اصلا نمی تونم فایل های خوارزمی را باز کنم. دوستان کسی خبر دره بالاخره کرجش را اعلام کرده یا نه مرسی

بهاران
اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۳ ۱۰:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

نه سحر جان فعلا اعلام نکرده کرج ،خوارزمی کرج دانشگاه ارشد منه شنبه زنگ میزنم گروهمون میپرسم خبرتون میکنم

سحر
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۳ ۵:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  بهاران

ممنون بهاران عزیزم / راستی از اساتید اونجا راضی بودی؟ راسته همه الهیاتی هستن؟ مثلا اگه من بخوام رو موضوعات جدید مثل مالکیت فکری کار کنم کسی هست باهاش پایان نامه بگیرم. راستی اساتیدی که مصاحبه می کنن تو شهید بهشتی را پیدا کردی؟

بهاران
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۳ ۹:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  سحر

اساتید اونجا حقیقتا من ازشون خیلی راضی بودم فقط به جهت مهربونی شون و اینقدر از جو خوب خوارزمی کرج و کارمنداش راضی بودم که سومین انتخاب خودم رو زدم خوارزمی کرج، شاید اساتیدش از بقیه دانشگاه های معروف یع مقدار کم کار تر باشن ولی مهم اینه با آرامشی که بهت میدن زمینه پیشرفتتو فراهم میکنن ،گفته بودم علوم قضایی با وجود محیط علمی خوب جوش اینقدر آدمو اذیت میکنه که از تحقیق اصلا دیگه بدش بیاد! البته که از موضوعات جدید استقبال میکنن ولی مهم اینه خودتونم پیگیر باشید تو خوارزمی، اساتید بهشتی ام هر کس یه چیزی میگه ،قطعی نه

سحر
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۳ ۹:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  بهاران

بهاران جان

از دوستم پرسیدم متون حقوقی اربابی یا ساوراییه/ اربابی یک ماده میده فارسی بنویسیش/ ساورایی یک کم خودت را معرفی کن و بعد متن انگلیسی میده ترجمه کنی/ مدنی امینی و قاسمی حامد ۹۰ درصد هستن تجارتشون فخار بوده که فوت کرده احتمالا قدکه و آیین دادرسی مدنی شاید حسین آبادی بیاد

بهاران
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۳ ۱۰:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  بهاران

مرسی سحر جون خیلی زحمت کشیدی ممنون

تینا ازاد
اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۳ ۲:۴۴ ب٫ظ

این بهترین توضیحی بود که یکی از دوستان دریکی از کامنتها نوشته بود در خصوص دعوت شدگان امیدوارم مفید باشد

اگر در کارنامه انتخاب رشته شما در یک رشته-محل رتبه آخرین فرد دعوت شده ۵۰ ذکر شده، در واقع اون شخص پنجاهمین نفریه که توی فرم انتخاب رشته اش اون رشته محل رو زده (حالا تو انتخاب اولش یا پنجاهم) و وقتی سیستم به این فرد رسیده با دعوت شدنش، ظرفیت دعوت به مصاحبه در اون رشته-محل تکمیل شده.
اما این معناش این نیست که ۵۰ نفر به اون رشته-محل دعوت شده اند. چون ممکنه مثلا ۲۰ نفر با رتبه هایی بهتر از آخرین فرد دعوت شده، به نحوی انتخاب رشته کرده باشند که قبل از رسیدن به این محل، در پنج اولویت دیگر خود دعوت به مصاحبه شده باشند.
همچنین به این معنا هم نیست که لزوما رتبه آخرین فرد دعوت شده، در آزمون هم ۵۰ بوده است چون ممکنه عده ای با رتبه های بهتر اصلا اون محل رو در هیچ یک از اولویتهای ۵۰ گانه شون انتخاب نکرده باشند.

حالا اگر در همین محل رتبه شما ۱۵ باشد این یعنی ۱۴ نفر با رتبه های بهتر از شما این محل رو در یکی از اولویتهای ۵۰ گانه شون انتخاب کردن. اما اینکه چه تعداد از اونا این محل جزو ۵ محلی است که دعوت شدن، بطور دقیق قابل تشخیص نیست اما مثلا در مورد رشته-محل های تاپ در هر رشته که همه رتبه های برتر انتخابش میکنند این اعداد به واقعیت نزدیک تر هست.

تینا ازاد
اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۳ ۱۲:۰۵ ب٫ظ

من با یکی از بچه ها که سال قبل رتبه برتر شده بود می گفت نمره مصاحبه ها بهم خیلی نزدیکه مثلا ایشون با نمره ۴۳ از صد نفر دوم تو بهشتی بوده ونفر بعد ۴۴ رنج نمره ها خیلی بهم نزدیکه

تینا ازاد
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۳ ۱۱:۴۶ ب٫ظ

حالا نمیدونم ما که بر اساس قبل و رنج رتبه انتخاب رشته کردیم اشتباه کردیم یا نه شهریور معلوم می شه این مصاحبه ها چقدر تاثیر گذاره مثل سنوات قبل تقریبا بر اساس رتبه هاست یا رتبه ۶۷ می اد میره جزو رتبه های برتر که اگر بشود چه جنجالی به پا می شود

تینا ازاد
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۳ ۱۱:۴۴ ب٫ظ

با این کار سنجش خیلی ها رو بهم ریخت یک عده دوستان من بر این اساس که روزانه های تهران رو نمیارن اونا رو انتخاب کردن و بعد دانشگاههایی که شانس قبولی داشتن حالا اون روزانه ها رو با نفر آخر قبول شدن و بد جوری بهم ریختن این و سنجش باید از قبل اعلام می کرد

مجتبی
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۳ ۱۱:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  تینا ازاد

به تینا آزاد
شما چطور انتخاب رشته کردید کجاها دعوت شدید؟

تینا ازاد
اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۳ ۱۱:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  مجتبی

سلام من با توجه به شرایط کاریم و اینکه نمی تونستم برم شهرستان و از طرفی حتما باید امسال قبول می شدم با توجه به سنوات قبل که امیدی برای روزانه های دانشگاه های خوب نبود تاکید م گذاشتم رو شبانه های دانشگاههای درجه یک(با توجه به موقعیت کاریم توان پرداخت ۵۶ ملیون شهریه رو در طی چهار سال دارم ) و روزانه خوارزمی البته خیلی از دوستان خود من با رتبه های بهتر از من دانشگاههای تهران و بهشتی رو انتخاب نکردن
حالا نمی دونم اشتباه کردم یا نه بهتر نبود به عنوان نفر آخر مثلا به بهشتی یا علامه دعوت می شدم یا حالا که جزو نفر بالا به شبانه ها دعوت شدم
نمی دونم درست انتخاب کردم یا نه
دوست خود من با رتبه حدود ۴۰ روزانه بهشتی و تهران انتخاب نکرده و با روزانه علامه و تربیت مدرس دعوت شده و لی میگه جزو نفرات اخرم
من دو سال پیش خوب خاطرم هست که یکی از دوستام با اینکه زبان فوق العاده ای داشت با اینکه ضریب مصاحبه مثل امسال بود ولی نه بهشتی برش داشت نه تربیت مدرس و تهران و جالبه رتبه ها تو این سه تا دانشگاه تقریبا بر اساس رتبه ها بود

حامی به دعوت شدگان شهید بهشتی
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۳ ۲:۱۳ ب٫ظ

شهید بهشتی اطلاعیه ازمون دکتری شو برداشته؟
تا صبح تو سایتش بود الان میگردم نیس
کسی خبر نداره دوستان

تینا ازاد
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۳ ۱۰:۱۴ ق٫ظ

آقا مجتبی
یادمه شما سال قبل گفتید آخرین فرد دعوت شده به دانشگاه تهران بودید شبانه می خواستم بدونم آخرین فرد دعوت شده رو رتبه ش در اون کد رشته محل چند زده بودید
برای من زده ۲۸ آخرین فرد دعوت شده ۴۸

مجتبی
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۳ ۹:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  تینا ازاد

به تینا آزاد
بله در مورد دانشکده ی حقوق دانشگاه تهران پارسال من آخرین دعوت شده بودم با رتبه ی ۴۱ و در مورد پردیس فارابی(قم) رتبه ی من ۳۲ و آخرین فرد ۴۲ بود.( رتبه ی پارسال من ۹۰ بود)
اما معنی این حساب کتاب سنجش چیه معلوم نیست آیا ۴۸ نفر دعوت شدن یا اینکه از نفر اول تا آخر ۴۸ رتبه وجود داره که ممکن برخی از این دارند گان رتبه، دانشگاه تهران رو انتخاب نکرده باشن یعنی کمتر از ۴۸ نفر باشن و احتمال می دم با توجه به ظرفیت ۳ نفری شبانه تهران بین ۳۰ حداقل تا ۴۸ حداکثر دعوت شده باشن.

خصوصی
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۳ ۱۱:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  تینا ازاد

بنده هم امسال شبانه تهران رو دعوت شدم

تینا ازاد
اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۳ ۱۱:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  خصوصی

پس با این اوصاف امسال شبانه دانشگاه تهران مشابه سال قبل و فقط ۶ نفر اضافه شده به دعوت به مصاحبه

مجتبی
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۳ ۷:۲۵ ب٫ظ

به دوستان دعوت شده به مصاحبه:
موارد ذیل رو حتما در اسرع وقت انجام بدید
۱٫ در صورت حائز رتبه بودن اخذ گواهی رتبه با ذکر نمره و در جه ی دفاع پایان نامه با قید خطاب به دانشگاه دعوت شده.
۲٫ اخذ توصیه نامه از اساتید در صورتیکه استاد راهنما یا مشاورتون از اساتید صاحب نام حقوق باشند.
۳٫ گواهی پذیرش یا چاپ مقاله خطاب به دانشگاه دعوت شده
۴٫ به همراه داشتن یک نسخه از پایان نامه
۵٫ اگر مدرکی در زمینه کامپیوتر ، زبان انگلیسی، رتبه ی برتر کانون وکلا یا قضاوت و… دارید آن را ارائه کنید.
۶٫ اگر وکیل دادگستری هستید ذکر کنید که وکیل هستید ولی با قید اینکه کار وکالت انجام نمی دهید و قصد انجام آن را ندارید(چون بیشتر اساتید حقوق می دونن که وکلا بیشتر دنبال وکالت هستن تا پژوهش)ولی ذکر این امر که وکیل هستید ایرادی نداره.

نگار به آقا مجتبی
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۳ ۶:۴۱ ب٫ظ

با تشکر ویژه از آقا مجتبی که برای بچه ها وقت گذاشتند. شما خودتان کجا ها دعوت شدید؟ آیا قصد دارید سال آینده شرکت کنید؟
به نظر شما دانشگاه هنگام مصاحبه به رتبه هم نگاه می کنه؟

مجتبی
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۳ ۷:۰۳ ب٫ظ

به نگار
من امسال انتخاب رشته نکردم. نه دانشگاهها به رتبه توجه نمی کنند. با توجه به تجربه ای که من از مصاحبه دارم در لیست سنجش که به دانشگاهها ارسال میشه و من این لیست رو دیدم رتبه ی داوطلب ذکر نمی شه و اساتید هم معمولا از رتبه سوال نمی کنن. بنابراین اصل این است که مصاحبه کننده ها اولین نفر دعوت شده و آخرین نفر رو نمی شناسن و از این بابت نگران نباشین.

تینا ازاد
اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۳ ۱۲:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  مجتبی

دوست من سال قبل دانشگاه تهران رفته بود گفته بود می پرسن

به مجتبی
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۳ ۶:۲۵ ب٫ظ

سلام آقا مجتبی و ممنون از وقتی که می گذارید. در یکی از دانشگاه هایی که معرفی شدم یکی از اساتیدش استاد مشاور پایان نامه ام بوده. حالا نمی دونم مصاحبه هم می کند یا نه؟ به نظر شما این تاثیری داره؟؟؟ با رتبه ۱۱۷ امیدی برای شبانه آنجا داشته باشم؟؟

مجتبی
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۳ ۶:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  به مجتبی

به دوستی که ۱۱۷ شدند
سلام بر شما
کمترین مزیتی که این امر برای شما داره می تونید از اون استاد مشاورتون بپرسید که چه کسایی مصاحبه می کنند و بعد مقاله های اونا رو بخونید و با آمادگی کامل در روز مصاحبه حاضر بشید.و اگر اون استادتون جز مصاحبه کننده ها باشه خوب شناختش از شما می تونه موثر باشه. اینکه شبانه قبول می شید یا نه بیشتر از اینکه به رتبتون برگرده به مصاحبه ای که می دید مربوط می شه و امیدوارم که بخوبی این مرحله رو هم پشت سر بذارید.

تینا ازاد
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۳ ۱۰:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  به مجتبی

با ۱۱۷ شبانه کدوم دانشگاه دعوت شدید

arsh
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۳ ۱:۴۵ ب٫ظ

سلام دوستان
من با رتبه ۳۳ به تهران و بهشتی و مدرس و علامه و پردیس قم دعوت شدم.

با رزومه ای که قبلا گفتم و به نظرتون شانس قبولیم کجا بیشتره؟

ممنون

مجتبی
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۳ ۴:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  arsh

به arsh
شانس قبولی شما به ترتیب در علامه پردیس و مدرس بیشتره. با شناختی که بنده از شما پیدا کردم انشالله در یکی از این دانشگاهها قبول می شید که همه جز بهترین دانشگاههای ما هستند.شما شانس قبولی بالایی در دانشگاه بهشتی هم دارید ولی در دانشگاه تهران شانستون پایینتره که البته همه به همت خودتون بستگی داره چون ۷۰% نمره ی مصاحبه است که شما انشالله بالاترین نمره رو بیارید.

arsh
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۳ ۵:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  مجتبی

آقا مجتبی ممنونم از پاسختون

تینا ازاد
اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۳ ۲:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  arsh

آقا آرش می شه رتبتون تو اون دانشگاه بگید و اینکه آخرین فرد دعوت شده رتبش چند بود

saeed
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۳ ۱۰:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  arsh

دانشجویی کدومشون بودی مهمه؟
الان یکی که با رتبه ۶۷ من می شناسم معرفی شده بهشتی چون استاد راهنماش و مشاورش از اساتید ذی نفوذ و مصاحبه کننده اونجا هستن به نظر من شانس قبولیش از رتبه یک بیشتره.

بهاران
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۳ ۱۱:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  saeed

امسال قبولی های بهشتی خیلی خاص خواهند بود باید منتظر نتیجه جالب بهشتی باشیم با این دعوت به مصاحبش!

saeed
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۳ ۱۱:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  بهاران

تاریخ مصاحبه بهشتی به ۱۰ و۱۱ خرداد تغییر پیدا کرده…

حامی به دعوت شدگان شهید بهشتی
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۳ ۱۱:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  بهاران

هزینشه مصاحبه شهید بهشتی را چطور واریز کردید؟

تینا ازاد
اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۳ ۱:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  بهاران

ببینید سال قبلم بهشتی تقریبا فکر کنم تا ۳۶ دعوت به مصاحبه کرد ولی ۵ نفر زیر ۱۲ برداشت دو نفر بالای بین ۱۲-۲۰ امسالم در بهترین حالت تا ۳۵ بره
من خودم بهشتی بودم اصلا براشون مهم نیست کجا خوندید و به شدت بد نمره ان دوست من سال قبل رتبه شش شد نفر دوم مصاحبه شد با نمره ۴۳ از صد حالا دیگه خود تون حساب کنید

00
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۳ ۱۲:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  saeed

مطمئن باشید اینطوری نیست.

نمیدونم چرا همه ماها اینقد بدبین هستیم.

و همیشه سعی میکنیم نظرات خاص بدیم.

هر کس بتونه موقع مصاحبه خودش رو ثابت کنه و رزومه خوبی داشته باشه بی شک قبوله.

saeed
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۳ ۱۲:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  00

تاریخ مصاحبه بهشتی به ۱۰ و۱۱ خرداد تغییر پیدا کرده…

بهاران
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۳ ۱:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  saeed

چقدر خوب! ممنوع از اطلاع رسانیتون

00
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۳ ۱:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  saeed

کجا اعلام شده این تغییر؟

saeed
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۳ ۲:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  saeed

سایت دانشکده حقوق دانشگاه بهشتی

سحر
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۳ ۷:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  00

من مصاحبه دانشگاه تهران رفتم می دونم چه خبره / دانشگاه شهید بهشتی اونطوری که از دوستام پرسیدم اینظوری نیست. من فقظ گرایشم را عوض کردم دکترا خصوصی شرکت کردم طوری برنامه ریزی میشه که اصلا نشه بگی چرا منو نگرفتین . دانشجوی دانشگاه تهران نیستن ناراحت نشین طبیعیه

سحر
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۳ ۶:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  saeed

من دانشگاه شهید بهشتی ایسانسم بوده و فوق دانشگاه تهران بودم شهید بهشتی زیاد براش مهم نیست که دانشجوش باشی ولی دانشگاه تهران متاسفانه چرا در شرایط مساوی حتما دانشجوی خودشون را بر می دارن و در موارد ی که بشه و دستشون باز بشه هم همین ظور

مجتبی
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۳ ۱۰:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  saeed

به saeed عزیز
دوست من این احتمال رو هم بدین که انتخاب این دوستتون برای مصاحبه به بهشتی اتفاقیه چون خیلی از رتبه های بین ۳۰ تا ۶۰ شاید قریب به اتفاقشون دانشگاه بهشتی و تهران رو نمی زنن به خاطر اینکه شانس قبولی تو این دو تا دانشگاه خیلی کمه. با توجه به ظرفیت بهشتی پیش بینی میشه بین ۴۰ تا ۸۰ نفر دعوت بشه بنابراین اگر یه تعداد این دانشگاه رو نزنن طبیعیه که دوست شما با رتبه ی ۶۷ دعوت شه.ولی اکثریت رقبای این دوستتون رتبه های بین ۱ تا ۳۰ هستند و احتمالا بهشتی رو به این دلیل زده که تصور می کرده دعوت نمیشه.برای شما و اون دوستتون آرزوی موفقیت دارم

arsh
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۳ ۱۰:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  saeed

پس چرا تو کارنامه من زده آخرین رتبه دعوت شده به بهشتی ۵۷ هست؟

شما میگی دوستتون ۶۷د بوده؟

چطور میشه؟

مجتبی
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۳ ۱۱:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  arsh

به arsh عزیز
این رتبه بندی با رتبه ی اولیه فرق می کنه و ملاک خودش رو داره و بر اساس رتبه ی اولیه با توجه به انتخاب دانشگاه تعیین میشه پس ممکنه این دوست که ۶۷ شده مثلا رتبش ۵۰ باشه.

تینا ازاد
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۳ ۱۱:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  مجتبی

قطعا همینطوره من خودم ۶۶ بودم اصلا فکر نمی کردم بهشتی دعوت کنه احتمالا امسال شهید بهشتی ۶۰ نفر برا مصاحبه دعوت کنند من خودم فارغ التحصیل بهشتی بودم اونجا کمتر به این اهمیت می دن که فارغ التحصیل کجا بودید
در ضمن بچه دو سال قبل شرایط همینطور بود و حتی سال قبلش که سنجش معرفی می کرد و ۱۰۰ درصد دست دانشگاه بود نمی دونم چه طور بود که ۸۰-۹۰ درصد طبق رتبه قبول می شدن البته یک جابجایی حداکثر تا ۲۰ رتبه پیش می اومد پس صرف دعوت ملاک نیست

به دانشجوی دکتری 92
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۳ ۱۰:۴۶ ق٫ظ

سلام و ممنون از راهنمایی تون
برای مصاحبه دانشگاه خوارزمی کرج چه کسانی سوال می پرسند و از چی می پرسن ؟ کلا چه راهنمایی می کنین مرسی

دانشجوی دکتری حقوق خصوصی92
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۳ ۴:۰۳ ب٫ظ

سلام
دکتر غفور خوئینی(فلسفه حقوق و مسئولیت مدنی)
دکتر مجتهد سلیمانی و دکتر امیر وطنی(فقه و اصول)
دکتر فرجی و دکتر حسینی(تجارت و آیین دادرسی مدنی)
توصیه ای که دارم رو پایان نامه و مقالاتتون تسلط کافی داشته باشید
زمینه پژوهشی مورد علاقه تون در آینده چی خواهد بود
شخصیت و تمرکز و عدم استرسم که یه نسخه ی عامی برای همه است.
موفق باشید

سحر
اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۳ ۵:۰۶ ق٫ظ

ممنونم

تینا ازاد
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۳ ۱:۴۴ ق٫ظ

با این چیزی که تو کارنامه زده یعنی ۱۰۰ نفر میان برا مصاحبه دانشگاهی مثل تهران اعم از روزانه و شبانه این دگه چه مصاحبه ای میشه یعنی فقط ی سلام و علی چطور میشه تو ی روز از این مصاحبه کرد بعد فهمید چقدر بار علمی دارن من موندم

مجتبی
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۳ ۴:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  تینا ازاد

به تینا آزاد
بله نظر شما درسته یعنی اگر ظرفیت دانشگاهی ۵ نفر باشه حدودا ۵۰ نفر دعوت شدن و اگر کسی به ۵ دانشگاه با ظرفیت هر کدام ۵ نفر دعوت بشه این دانشگاهها ۲۵۰ نفر رو مصاحبه می کنن و چون بیست و پنج نفر می خوان و اغلب مصاحبه شونده های این دانشگاهها یکسان هستند شانس قبولی ۱ از ۲ هست یعنی از هر دو نفر ۱ نفر قبول میشه.البته در فرضی که کسی ۵ گزینه دعوت نشه یا از ۵ گزینه برخی گزینه ها رو شرکت نکنه این احتمال به مراتب کمتره.

تینا ازاد
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۳ ۱:۴۰ ق٫ظ

من که نمی فهمم زده آخرین رتبه مجاز ۵۵ شبانه تربیت مدرس یعنی ۵۵ نفر دعوت شدن برای یک نفر سهمیه شبانه

بهاران
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۳ ۱۱:۵۸ ب٫ظ

کسی از اساتید مصاحبه گر بهشتی و مدرس اطلاع داره و این که من چی بکنم واسه مصاحبه بهتر باشه تو این دوتا دانشگاه؟

سحر
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۳ ۱:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  بهاران

هیات علمی هاشون رو ببین دکتر امینی دکتر قدک دکتر شمس که دیگه فکر نکنم باشن/ مقاله هاشون رو بخون اگه پیدا نکردی من خیلی وقته فارغ التحصل شدم از یکی از دوستانم برات میپرسم

تینا ازاد
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۳ ۱۰:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  سحر

خطاب به بهاران
طبق سنوات قبل
مدنی دکتر امینی و قاسمی حامد میپرسند
تجارت دکتر قدک و سیمایی
آدم چون دکتر شمس برگشته احتمالا خودش میپرسی
ففقه دکتر مهرپور که علاقه خاصی به خیارات مکاسب داره
متون حقوقی دکتر اربابی

بهاران
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۳ ۳:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  تینا ازاد

واقعا ازت ممنونم کمک خیلی بزرگی کردی مرسی واقعا

مجتبی
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۳ ۱۱:۳۰ ب٫ظ

فرم توصیه نامه پیشنهادی اینجانب:

به مدیریت محترم گروه حقوق خصوصی دانشگاه…….
اینجانب …… عضو هیات علمی دانشگاه……که در امر نگارش پایان نامه سمت راهنما/ مشاور خانم/آقای…………… را برعهده داشته ام ایشان را فردی مستعد و علاقمند به پژوهش دیده و شایسته ی ادامه ی تحصیل در مقطع دکتری دانشگاه معظم…. می دانم لذا از اساتید محترم گروه توجه و عنایت ویژه به ایشان را تقاضا دارم.
با سپاس
در صورتیکه اساتید راهنما یا مشاور شما دارای شهرت و ذینفوذ نیستند از ارائه توصیه نامه جدا خوداری کنید.

مجتبی
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۳ ۱۱:۱۱ ب٫ظ

به دوستان دعوت شده به مصاحبه:
موارد ذیل رو حتما در اسرع وقت انجام بدید
۱. در صورت حائز رتبه بودن اخذ گواهی رتبه با ذکر نمره و در جه ی دفاع پایان نامه با قید خطاب به دانشگاه دعوت شده.
۲. اخذ توصیه نامه از اساتید در صورتیکه استاد راهنما یا مشاورتون از اساتید صاحب نام حقوق باشند.
۳. گواهی پذیرش یا چاپ مقاله خطاب به دانشگاه دعوت شده
۴. به همراه داشتن یک نسخه از پایان نامه
۵. اگر مدرکی در زمینه کامپیوتر ، زبان انگلیسی، رتبه ی برتر کانون وکلا یا قضاوت و… دارید آن را ارائه کنید.
۶. اگر وکیل دادگستری هستید ذکر کنید که وکیل هستید ولی با قید اینکه کار وکالت انجام نمی دهید و قصد انجام آن را ندارید(چون بیشتر اساتید حقوق می دونن که وکلا بیشتر دنبال وکالت هستن تا پژوهش)ولی ذکر این امر که وکیل هستید ایرادی نداره.

به مجتبی و دکتری 92
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۳ ۱۱:۰۳ ب٫ظ

با سلام
به نظر شما با رتبه ۱۱۷ برای شبانه دانشگاه تهران شانس قبولی دارم؟
چون گفته شده دانشگاه تهزان بی برو برگرد دنبال دانشجویان خودشه. آخه من آزاد خواندم

نگار به آقا مجتبی
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۳ ۱۱:۰۱ ب٫ظ

آقا مجتبی ممنون از پاسخ هاتون. خودتان چکار کردید؟ منظورم اینه که کجا ها دعوت شدید؟؟؟؟ امیدتان برای کجاست؟؟؟؟؟؟

به دوستان
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۳ ۱۰:۴۷ ب٫ظ

سلام
اولویت اول من دانشگاه مدیریت و برنامه ریزی معین شده
آیا کسی هست درباره اساتید اونجا به من اطلاعات بده دانشگاه از نظر اعتبار چطوری هست؟
آیا با توجه به اینکه اولویت دومم دانشگاه فارابی قم-پردیس تهران هست از مصاحبه در دانشگاه مدیریت صرفنظر کنم؟؟
لطفا راهنمایی کنید؟؟

مجتبی
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۳ ۱۰:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  به دوستان

به دوستیکه موسسه و فارابی دعوت شدن
بنظر می رسه که شما در انتخاب رشتتون دقت نکردید چون فارابی با موسسه قابل مقایسه نیست که شما اول موسسه رو زدید. اگر رتبتون زیر چهل هست و رزومتون خوبه موسسه رو نرید و فارابی اولویت اولتون باشه ولی اگر رزومتون و رتبتون خوب نیست حتما موسسه رو برید چون شانس قبولیتون تو فارابی کمه و اگر موسسه رو هم نرید دو گزینتون می سوزه.طبق اطلاعی که من دارم در عمل اساتید فارابی به رتبه هی زیر چهل و حداقل دو مقاله نظر دارن

مجتبی
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۳ ۱۰:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  مجتبی

به دوستی که موسسه و فارابی دعوت شدن
حرفهای من مربوط به فرضیه که فارابی شما روزانه باشه ولی اگه فارابی شبانه است حتما به موسسه عالی… برید چون جای خوبیه و رو به پیشرفته و می تونید در نوشتن رسالتون از اساتید دانشگاههای خوب تهران بهره ببرید

دانشجوی دکتری حقوق خصوصی92
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۳ ۰:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  به دوستان

سلام
شما چطوری انتخاب کردید که موسسه و فارابی رو در کنار هم قرار دادید؟
موسسه اسمش موسسه است ولی اساتید و سک وسیاق با پرستیژی داره! چون وابسته به ریاست جمهوریه غالبا تو مباحث حقوق های جدید(بازار سرمایه، قراردادهای جدید، نفت و گاز و …) تخصص دارن، جای خوبیه، فقط بدیش اسم موسسه بودن وناشناخته بودنشه!
دکتر محسن نجفی خواهف دکتر جویباری نژاد، دکتر مالکی، دکتر بهزاد پورسید اساتید خود موسسه هستند
فارابی هم که مشخصه اسم تهران و اساتید مطرح و مجله پژوهشی و…
راجعه به رزومه تون بفرمایید تا بهتر نظر بدیم
موقف باشید

arsh
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۳ ۱۰:۳۴ ب٫ظ

با سلام

به نظرتون سرباز بنیاد نخبگان بودن مزیته گواهیشو ببرم؟

تشکر

مجتبی
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۳ ۱۰:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  arsh

به arsh
هر چیزی که فکر می کنید بهتون کمک می کنه رو همراهتون داشته باشید ضرری نداره ولی صرف سرباز بنیاد نخبگان بودن در صورتیکه عضو بنیاد نباشید کمکی بهتون نمی کنه

به بهاران
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۳ ۱۰:۰۲ ب٫ظ

سلام من اجبارا اولویتی که برام مناسب تره اول علوم قضاییه/ ممنون میشم با توجه به شناختی که از اساتید داری بگی چطوری خودم را واسه مصاحبه اماده کنم و چه کسانی سوالمی
رسن و چی براشون مهمه /ممنون

بهاران
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۳ ۰:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  به بهاران

با تبریک خدمت شما باید بگم علوم قضایی با توجه به فقه قوی که داره مسلما فقه براش اهمیت داره من دقیقا نمیدونم کدوم یکی از اساتیدمون مصاحبه میکنن ولی باید بگم علوم قضایی فقط براش سواد مهم نیست بلکه اگر خانم هستید حتما با حجاب کامل و چادر باشید و اگر اقا هستید با کت شلوار مناسب!! حاضر شید برای مصاحبه ،مدنی هم احتمالا دکتر قاسم زاده مصاحبه گر باشن یا اقای خوش بیان که به هر حال بسیار مهربون هستن و باهاتون کنار میان بیشتر ارامش داشته باشید و روی فقه و تجارت تمرکز کنید

بهاران
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۳ ۰:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  بهاران

شما وارد دانشگاهی میشید که بچه ها همه قاضی ان و محل رفت و امد قضات کشوره پس مسلما باید شان محیط رو حفظ کنید از جنس مخالف تو اون دانشگاه روز مصاحبتون سوالی نپرسید !!! و حرفی نزنید!! مخصوصا خانم های محترم با توجه به محیط پسرونه جدید دانشگاه باید بسیار رعایت کنید و حفظ متانت و حجاب رو هم دو روز مصاحبه سرلوحه قرار بدید در کنار رتبه و رزومتون

بهاران
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۳ ۰:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  به بهاران

با تبریک خدمت شما باید بگم علوم قضایی با توجه به فقه قوی که داره مسلما فقه براش اهمیت داره من دقیقا نمیدونم کدوم یکی از اساتیدمون مصاحبه میکنن ولی باید بگم علوم قضایی فقط براش سواد مهم نیست بلکه اگر خانم هستید حتما با حجاب کامل و چادر باشید و اگر اقا هستید با کت شلوار مناسب!! حاضر شید برای مصاحبه ،مدنی هم احتمالا دکتر قاسم زاده مصاحبه گر باشن یا اقای خوش بیان که به هر حال بسیار مهربون هستن و باهاتون کنار میان بیشتر ارامش داشته باشید و روی فقه و تجارت تمرکز کنید

سحر
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۳ ۱۲:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  به بهاران

دوستانوقت مصاحبه سنجش با دانشگاهها فرق می کنه میگن خوارزمی زده من نمی تونم سایتش را باز کنم زمانش فرق می کنه؟

بهاران
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۳ ۱:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

بله واحد تهران خوارزمی شده ٢٩ اردیبهشت ساعت ٩ ولی خوارزمی کرج گفته اعلام میکنه بعدا

به دانشجوی دکترای 92 و آقا مجتبی
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۳ ۹:۴۹ ب٫ظ

به دانشجوی دکترای ۹۲ و آقا مجتبی
سلام
من علوم قضایی خوارزمی کرج قم مازندران شیراز دعوت شدم ممنونم میشم راهنمایی ام کنین.
برام مهمه هیات علمی بشم الان مدرک خوارزمی فقه و حقوق تو مدرکشه برای هیات علمی شدن مشکلی پیش میاد؟ ممنون میشم تجربه خودتون را بگین مرسی

به دانشجوی دکترای 92 و آقا مجتبی
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۳ ۹:۵۰ ب٫ظ

برای آمادگی در مصاحبه هر کدوم از این دانشگاهها باید چیکار کنم به خصوص دو تای اول ممنونم

مجتبی
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۳ ۱۰:۱۸ ب٫ظ

به دوستی که علوم قضایی خوارزمی کرج قم مازندران و شیراز دعوت شدید
من نمی دونم رتبتون چند شده و رزومتون چیه ولی دانشگاهای خوبی دعوت شدید بهترین راه با توجه به فرصت کمی که دارید اینه که به سایت این دانشگاهها مراجعه کنید و اساتید هیات علمی که مصاحبه کننده هستند رو بشناسید از حوزه ی فعالیتشون و مقالاتشون مطلع بشید و مقالاتشون رو خوب بخونید و حوزه ی علاقه مندیتون رو با توجه به حیطه ی فعالیت اونا انتخاب کنید.انشالله موفق میشید من تو یک کامنتی که دادم نوشتم در دانشگاه شیراز چه کسایی مصاحبه می کنن و هر کدوم از چه درسی پرسش می کنن و در مورد دانشگاه خوارزمی هم از دوستمون دانشجوی دکتری ۹۲ بپرسید.

مجتبی
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۳ ۱۰:۳۵ ب٫ظ

بنظر نمی رسه که ذکر فقه و حقوق در عنوان مدرک تاثیری داشته باشه بخصوص اینکه سیستم آموزشی حقوق کنونی ما داره به سمت فقه بیشتر حرکت می کنه بر خلاف علاقمندی دانشگاهها.هیات علمی شدن هم مشکلات خاص خودش رو داره که حتی شاید داشتن مدرک از دانشگاه تهران و بهشتی هم تضمینی در این خصوص ایجاد نکنه.بهتره از این فرصت استفاده کنید و ذهنتون رو درگیر این مسائل نکنید. اگر می دونید که شانس قبولیتون تو دانشگاههای دیگه زیاده می تونید قید خوارزمی رو بزنید هر چند که به ریسکش نمی ارزه.

دانشجوی دکتری حقوق خصوصی92
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۳ ۰:۰۹ ق٫ظ

سلام
تبریک عرض می کنم
شما جاهای خوبی دعوت شدید! برای هیات علمی هم عرض کنم بنده خودم خوارزمی هستم و امسال مصاحبه هیات علمی سه دانشگاه رفتم در مصاحبه علمی بیشتر رزومه پژوهشی شما تاثیر داره تا هر چیز دیگه!! بنده در مصاحبه یکی از دانشگاهها با دوستانی که تهران، بهشتی، مدرس و علوم قضایی بودن رقابت داشتم و با توجه به رزومه بنده نمره اول علمی را گرفته و برای هیات جذب معرفی شدم!!
به این چیزا زیاد اعتنا نکنید چون سرفصلها همون سر فصلها است!
همه شرایط رو بررسی کنید حتی مسافت رفت و آمد
چون این دانشگاه ها غالبا در یک رنج هستند
خوارزمی محض اطلاع دوستان فقط به خاطر عنوان فقه و حقوق خصوصی بودن سبب شک می شه وگرنه در مقطع ارشد چون خصوصی محضه رتبه های بهتری نسبت به مازندران، شیراز، اصفهان، قم و … میان اونجا و معمولا تو اولویت های بالا قرار می گیره
محض اطلاع بود
موفق باشید

رتبه 95 به دانشجوی دکتری 516703
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۳ ۹:۴۰ ب٫ظ

با سلام
متاسفانه دوست داشتم به پیام نور دعوت شم. ولی نشدم چون چند تا از روزانه ها ت هایم را پر کرد. رزومه ام متوسطه (یک کتاب و مقاله معمولی در نوبت چاپ) به نظرتون امیدی به روزانه هست.چون اگر قبول نشوم کلا دیگه جای دیگری دعوت نشدم. از بین خوارزمی کرج و موسسه و اصفهان کجا شانس دارم؟؟؟؟؟؟؟؟ چون گفته شده امسال زیاد دعوت کردند. ارزش داره به مصاحبه برم؟؟؟؟

مجتبی
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۳ ۱۰:۰۸ ب٫ظ

به ۹۵
شانس شما ابتدا خوارزمی کرج و بعد موسسه بیشتر هست و بنظرم طراز اصفهان از این دو تا بیشتره.

مجتبی
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۳ ۱۰:۱۱ ب٫ظ

به ۹۵
دوست من حتی اگر شانس شما ۱% هم باشه ارزش داره به مصاحبه برید بهتره توکل کنید به خدا و با اعتماد به نفس برید

دانشجوی دکتری حقوق خصوصی92
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۳ ۰:۱۴ ق٫ظ

سلام
دوست عزیز
شما این رو مدنظر داشته باشید ضریب مصاحبه و آزمون ۷۰ به ۳۰!! و رزومه شمام بد نیست!! سعی کنید خودتون رو برای ارائه یه مصاحبه عالی آماده کنید! زره ای به خودتون شک راه ندید، توکل کنید و به نحوه ایده آلی خودتون رو مهیامارتون مصاحبه کنید!!
انشاله خدا کمکتون می کنه
اولویت هاتون رو بفرمایید تا بهتر نظر بدیم
در ضمن امسال انتخاب ها خیلی پیچیده شده
قوی باشید
در پناه حق

دانشجوی دکتری حقوق خصوصی92
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۳ ۷:۵۰ ب٫ظ

سلام
دعوت به مصاحبه ها مشخص شد
با آرزوی موفقیت

ناشناس
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۳ ۸:۴۷ ب٫ظ

به دوستان
کسی از دانشگاه عدالت اطلاع داره؟ نه سایتی نه چیزی نه اطلاعاتی؟

http://edalatac.org

دانشجوی دکتری حقوق خصوصی92
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۳ ۹:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  ناشناس

سلام
دانشگاه عدالت غیر انتفاعیه، که سال گذشته در تکمیل ظرفیت شروع به پذیرش کرد! رئیسش آیت الله شاهرئدی رئیس قوه قضاییه است و از اساتید مطرح حقوق دکتر ره پیک استاد دانشگاه علوم قضایی و حقوقدان شورای نگهبان هستن!!
موفق باشید

دانشجوی دکتری حقوق خصوصی92
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۳ ۹:۱۰ ب٫ظ

رئیس سابق قوه قضائیه

سحر
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۳ ۷:۴۸ ق٫ظ

سلام دوستان چند برابر ظرفیت اعلام می کنن ممنون

تینا ازاد
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۳ ۱۱:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

این موضوع از اختیارات دانشگاه است ولی سال قبل ۵ برابر برای روزانه دعوت می کردن و ۱۰ برابر برای شبانه(چون خیلیا یا نمیرن یا اولویت های اخرشون و در الویت های قبل قبول می شون) البته سال قبل دانشگاه بوعلی یک نفر می خواست ۱۴ نفر دعوت کردن در کل دست گروه حقوق خصوصی دانشگاه است

95
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۳ ۹:۴۱ ب٫ظ

کسی نیست جواب منو بده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

رتبه 95 به دانشجوی دکتری 92 و سایر دوستان
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۳ ۲:۳۲ ب٫ظ

با سلام و تشکر از وقتی که می گذارید.
سوال بنده این است که من همه روزانه ها حتی شهرستان و بعد شبانه ها رو انتخاب کردم. به نظر شما این انتخاب رشته درست است؟؟؟ چون نهایتش اگر روزانه جایی دعوت نشوم چیزی از دست نمی دهم و الویتم نمی سوزه و برای شبانه امید برای دعوت هست. درسته؟؟؟؟؟
ضمنا عضویت در باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد تاثیری داره؟؟؟؟مدرک زبانم نمره اش از حداقل کمتره این مورد تاثیری داره؟؟ ممنون می شوم راهنمایی کنید.

مجتبی
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۳ ۶:۵۱ ب٫ظ

به ۹۵
انتخاب رشتتون ایرادی نداره و اون مواردی هم که گفتید در رزومه تاثیری نداره.

به بهاران
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۳ ۱۱:۴۱ ب٫ظ

سلام
میشه درصداتونو بگید و اینکه منابعی که خوندید چی بود؟

بهاران
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۳ ۱۲:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  به بهاران

درصدام،مجموع دروس تخصصی ۶١ و استعداد ٣۴ ،زبانم نزدم اصلا سراغش نرفتم، منابع ام راستش من مدنی کاتوزیان خون بودم برخلاف خیلی از دوستان که منابع گسترده تری میخونن از دکتر شهیدی سقوط تعهدات خوندم و از صفایی قواعد عمومی قرارداد ها و حقوق خانواده صفایی و امامی ،تجارت من جزوه کامل استاد فرحناکیان و کتاب نظم ایشون رو خوندم و فقه که مهم ترین بخشم بود با توجه به دانشگاه علوم قضایی که کارشناسی بودم و فقه زیاد اونجا خونده بودیم فقه تحریر الروضه در حد تسلط کامل کامل و متاجر و نکاح از شرح لمعه و نکات ای از شرح لمعه در مابقی مباحثی که تو تحریر کامل نبوده

به بهاران
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۳ ۱:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  بهاران

خیلی ممنومن بهاران عزیز جواب دادید سه تا سوالم دارم:۱- اینکه شمام مدنی قواعد عمومی قراردادها و عقود معین خوندید؟
۲- اینکه جزوه کامل فرحناکیان رو از کجا گیر بیارم و
۳- اینکه نظم فرحناکیان بهتره یا دمیر چیلی؟ وتجارت جز اینها چیز دیگه نخوندید؟
و یه درخواستم اینکه بعد از قبولی اگه میشه باز اینجا سر بزنید مارو تنها نذارید

به بهاران
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۳ ۱:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  به بهاران

راستی تا نرفتید اینم بپرسم
نکاتی از شرح لمعه نویسندش کی بود؟
بازم خیلی ممنون که پاسخ دادید؟

تینا ازاد
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۳ ۰:۵۲ ق٫ظ

اینم از افزایش ظرفیتشون
۵ پردیس (دانشگاه تهران البرز)
۶ پردیس خودگردان (بورس بنیاد که معلوم نیست پول باید بدن یا نه فقط محل تحصیل اونجاست)
۱ روزانه پردیس قم دانشگاه تهران بورس بنیاد

سحر
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۳ ۷:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  تینا ازاد

کاش کارمند بودن را دوست داشتم میزدم پول که نمی دادم بنیاد میده ولی من که خودم را می شناسم نمی تونم

به بچه های خصوصی
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۳ ۶:۴۷ ب٫ظ

سلام خدمت دوستان مخصوصا دانشجوی دکتری ۹۲ و مجتبی
بنده با رتبه ۹۵ آیا برای روزانه خوارزمی به نظر شما احتمال دعوت وجود دارده یا خیر؟؟؟؟؟

دانشجوی دکتری حقوق خصوصی92
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۳ ۷:۱۴ ب٫ظ

سلام
نمی شه دقیق نظر داد چون واقعا ضریب دعوت اصلا مشخص نیست!!
ولی اینکه شما دعوت بشید برای خوارزمی و بیشتر از خوارزمی موسسه زیاده!
البته چون امسال برخی از دوستان با رتبه های خوب(۵۰،۶۶، ۴۰، ۲۷، و…) خوارزمی رو انتخاب می کنند توصیه می کنم در انتخاباتون بیشتر دقت کنید
موفق باشید

95
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۳ ۱۰:۰۱ ب٫ظ

پس با این وجود فکر نکنم روزانه هیچ جا جتی شهرستان هعم قبول شوم. درسته؟؟؟؟؟؟

دانشجوی دکتری حقوق خصوصی92
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۳ ۸:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  95

سلام
بازم نمی شه قاطع نظر داد!! بستگی به رزومه شما و در عین حال دوستانی که با شما به یه دانشگاه دعوت می شن داره!!
اگه رزومه قوی دارید شانس قبولیتون بالا است!! فراموش نکنید امسال ۷۰% مصاحبه است ۳۰% آزمون
اگه رزومتون رو بفرمایید بهتر می شه نظر داد
موفق باشید

به داشنجوی دکتری
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۳ ۹:۱۲ ب٫ظ

رزومه ام معمولیه (یک کتاب تالیفی و یک مقاله در مجله معمولی و فاقد درجه) معدلم ۱۷ کلاً همین. یک سری گواهینامه های سمینار و … هست که نمی دونم تاثیر داشته باشه یا نه. مدرک زبانم اعتبارش تموم شده و البته مفقود شده.دانشگاه محصل تحصیلم هم آزاد بوده. به نظر شما امیدی به روزانه هست حتی به موسسه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟.

دانشجوی دکتری حقوق خصوصی92
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۳ ۱۱:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  95

سلام
در مرحله اول توکلتون بخدا باشه و خودتون رو برای مصاحبه آماده کنید
مدرک زبانتون رو حتما پیدا کنید چون قطعا تاثیر داره!
کتاب تالیفی ۱۵ امتیاز(براساس سال گذشته ) داره یعنی برابر با سه مقاله پژوهشی!!
گواهی شرکت در سمینار، کارگاه، همایش و… امتیاز داره حتما هرچی دارید جمع کنید
رو پایان نامه و کتابتون تسلط کافی داشته باشید
بستگی به رقباتون داره ولی احتمالش هست!! پس براش تا می تونید تلاش کنید
مابقیش دست شما نیست!! در اون چیزی که دست شما است کم نذارید
موفق باشید

mojtaba
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۳ ۷:۱۷ ب٫ظ

به دوستی که ۹۵ شده
احتمال دعوت شما در صورتیه که ۱/۵ برابر دعوت کنن. ولی اگر ملاک رو رویه ی پارسال بگیریم متاسفانه شما دعوت نمی شید کمااینکه خود من پارسال با رتبه ی ۹۰ دعوت نشدم در حالیکه ظرفیت ۹۴ نفر روزانه بود و امسال تا این ساعت ۶۶ نفر.

تینا ازاد
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۳ ۰:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  mojtaba

بهتره ظرفیت روزانه سال قبل را ۸۵ اعلام کنیم چون یه مابقی بورس بود و شرایط خودش داشت و تازه با رتبه های دو رو بر ۸۰-۹۰ انتخابش می کردن

به دوستان
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۳ ۱۰:۴۷ ب٫ظ

سلام دوستان

کسی از رتبه های برتر اطلاعاتی داره؟مثلا از کدوم دانشگاه بودن-رزومشون و این چیزا؟

ممنون

دانشجوی دکتری حقوق خصوصی92
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۳ ۱۰:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  به دوستان

سلام
همین کامنت هارو بررسی کنید هم رتبه ها و هم رزومه ها و … اعلام شده

به پیام
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۳ ۱۱:۱۲ ق٫ظ

ممنونم ولی منظور بنده رتبه های زیر ۱۰ به ویژه ۱ تا ۳ هست.
تو این کامنتها فقط رتبه ۵ رو دیدم که فاقد اطلاعات بیشتری بود.

بازم ممنونم

saeed
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۳ ۱:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  به دوستان

شما خودتون رتبتون چنده؟
۴ احیانا؟

به دوستان
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۳ ۲:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  saeed

نه ۴ نیست.

شما چند شدی؟

تینا ازاد
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۳ ۶:۰۱ ب٫ظ

ببخشید ی سوال دیگر زمان تحویل مقاله ها باید دقیقا روز مصاحبه باشه یا میشه قبل از ارسال نمرات به سنجش باشه

دانشجوی دکتری حقوق خصوصی92
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۳ ۶:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  تینا ازاد

سلام
زمان تحویل تمام مدارک که هر دانشگاه در سایت خودش قرار می ده شما باید روز مصاحبه همراه داشته باشید، البته اگر مدرکی ناقص یا نداشته باشید غالبا یه چند روزی فرصت می دن برای رساندن مدارک!!ولی نه تا زمان اعلام نمره سنجش!!
موفق باشید

مجتبی
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۳ ۶:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  تینا ازاد

به تینا آزاد
معمولا اساتید مصاحبه کننده در نظر می گیرن که تاریخ فارغ التحصیلی کی بوده و انتظار ندارن که کسی به محض فارغ التحصیلی مقاله ی اکسپت شده داشته باشه چون مقاله ها متخذ از پایان نامه ها هستند. لذا در چنین مواردی به معدل و رتبه و دانشگاه و نمره ی پایان نامه و راهنما و … توجه می کنن و بهتره یه نسخه از پایان نامتون در هر دانشگاهی باهاتون باشه و رو پایان نامتون تسلط کافی داشته باشید و به خوبی ابتکارها و موضوعات جدیدی رو که در بر گرفته توضیح بدید و در نظر بگیرید همه مقاله ندارن.

تینا ازاد
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۳ ۴:۵۹ ب٫ظ

با تشکر از آقا مجتبی پس من با رتبه ۶۶ شانس دعوت شدنم به مصاحبه شبانه تهران و تربیت مدرس بالاست ( اگر هست لطف کنید شانس قبولی ام از نظر شما چقدره )چون همانطور که شما گفتید می خام این دو تا شبانه رو بعد از سه تا روزانه بزنم که ریسک نکرده باشم خوشحال می شم اظهار نظر بفرمایید

مجتبی
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۳ ۵:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  تینا ازاد

به تینا آزاد
شما بدون هیچ شک و شبه ای شبانه ی تهران و تربیت مدرس رو دعوت می شید حتی اگر ظریب دعوت یک باشه . اما قبول شدن شما بستگی به این داره که رزومه ی شما چطور باشه و چطور مصاحبه بدید . اگر شما دو مقاله ی علمی پژوهشی داشته باشید یا معدل شما بالا باشه و رتبه ی ۱تا ۳ باشید قبولی شما بالای ۹۰% هست.ضمن اینکه شما شانس قبولیتون در روزانه هم هست. نتیجه اینکه شما در انتخابهاتون باید دقت زیادی بکنید.

تینا ازاد
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۳ ۵:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  مجتبی

بی نهایت ممنون
دو تا مقاله در شرف اکسپت دارم که بهم بدن با ندن دست خداست
یک طرح پژوهشی مصوب دارم
سابقه همکاری با پژوهشکده معتبر
کارشناسی و ارشد معدلم الف بود شهید بهشتی
در ضمن تازه فارغ التحصیل شدم

دانشجوی دکتری حقوق خصوصی92
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۳ ۶:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  تینا ازاد

سلام
شما با این رزومه به احتمال خیلی زیاد روزانه قبولید، و دانشگاه های هم که شانس بالایی دارید خوارزمی،موسسه و شهرستانها است!!
شما یه انتخاب شبانه ام داشته باشید کافیه! چون به احتمال خیلی ضعیف در صورت عدم پذیرش شما در روزانه هر شبانه ای رو بزنید قبول هستید!
پس رو انتخاب های روزانه تون بیشتر دقت کنید
موفق باشید

تینا ازاد
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۳ ۳:۱۴ ب٫ظ

سلام
آقا مجتبی در خصوص شبانه ها این که خیلی ها میزنن و برای مصاحبه نمیرن توضیح بیشتری می دید مخصوصا شبانه های دانشگاههای تهران

مجتبی
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۳ ۳:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  تینا ازاد

به تینا آزاد
متاسفانه خیلیا شبانه ها و غیر انتفاعیها رو می زنن در حالیکه در مصاحبه شرکت نمی کنن و این سبب تضییع حق دیگران می شه.چونکه کسی که قصد رفتن نداره جای ۵ نفر رو میگیره و این سبب می شه که پنج نفر از مصاحبه محروم بشن.مثلا پارسال مفید ۲۰ نفر رو برای مصاحبه دعوت کرده بود در حالیکه ۳ نفر برای مصاحبه رفته بودن. یعنی محرومیت ۱۷ نفر از مصاحبه و اگر پنج گزینه باشه تصور کنید چه تعداد محروم می شن. این سبب می شه که دانشگاهها کسایی رو که دعوت می کنن حتما قبول کنن چون اگر این کار رو انجام ندن باید تکمیل ظرفیت بدن. همین باعث میشه شانس قبول شدن مصاحبه شوندگان به شبانه بیشتر از روزانه باشه.

نگار به دوستان عزیز
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۳ ۱:۱۴ ب٫ظ

سلام وتشکر از راهنمایی هانون بنده هم رتبه ام دور و بر ۹۰ شده به نظر شما روزانه کلا جایی شانس دارم؟؟؟؟ با توجه به همه فاکتورها؟ رزومه ام متوسطه یک کتاب و یک مقاله معمولی(بدون درجه). البته منظور بنده روزانه دانشگاه های تهران نیست ولی دوستان و صاحب نظران عزیز خصوصی نظرشون به قبولی روزانه چیه؟؟؟ چطور انتخاب کنم که حتما روزانه جایی بشه قبول شم؟؟؟؟؟؟

مجتبی
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۳ ۳:۱۰ ب٫ظ

به نگار
اینکه شما روزانه دعوت شید بستگی به این داره که ضریب دعوت چند باشه اگر ۱/۵ باشه شما روزانه ی خوارزمی کرج و موسسه عالی آموزش… رو دارید. اگر کمتر باشه شانس شما هم کمه متاسفانه. ولی به اصلاحات فردا حتمن توجه کنید چون ممکنه برخی دانشگاهها اعلام ظرفیت کنن.ولی بعنوان پیشنهاد به شما این دو دانشگاه رو انتخاب کنید و اگه می تونید شبانه برید پردیس قم دانشگاه تهران و مدرس حتما جز انتخاباتون باشه.

نگار به مجتبی
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۳ ۴:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  مجتبی

سلام و تشکر آخه کلا ۵ جا که بیشتر دعوت نمی شوم حتی رتبه های برتر هم همین طور. مگه ظرفیت دعوت چقدره؟ کل روزانه ها ۶۶ تا هست ۱/۵ یعنی تا ۱۰۰ باید دعوت بشه.مگه قرار فقط ۶۶ نفر دعوت بشوند؟؟؟ یعنی به نظر شما کمتره امکان دعوت داره؟؟؟؟؟؟
اگربه روزانه دعوت شوم به منزله قبولی نیست این نکته مهمیه باید بقیه رو دید

مجتبی
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۳ ۴:۴۲ ب٫ظ

به نگار
درسته اگر ۱/۵ برابر دعوت بشه تا رتبه ی ۱۰۰ شانس دعوت شدن به روزانه رو دارن و در مورد شبانه و غیرانتفاعی هم تا رتبه ی ۱۳۰ یا ۱۴۰. ولی متاسفانه ممکنه مثل پارسال بین ۱ تا ۱/۲ برابر دعوت شه. چونکه رویه ی ثابتی نیست نمیشه پیش بینی کرد. در مورد شما ممکنه به روزانه دعوت شید ولی کسی که رتبه ی ۶۰ به بالا رو داره هم دعوت میشه. در نتیجه چون مصاحبه ۷۰% نمره رو داره از بین مصاحبه دهندگان ملاک قبولی رزومه و مصاحبه ی قویه نه رتبه ی اولی که مثلا بیست رتبه از شما بهتره.

یک نگران به دانشجوی دکتری و مجتبی
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۳ ۱۲:۲۳ ب٫ظ

به نظر شما امسال تا چه رتبه ای به شبانه و غیرانتفاعی و در نهایت پیام نور دعوت میشن؟
میشه بگید؟؟
به طور کل منظور اینکه از چه رتبه ای دیگه به هیچ جا دعوت نمیشن لطفا بگین شدیدا دلهره دارم

مجتبی
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۳ ۱۲:۴۹ ب٫ظ

به نگران
هیچ چیز قطعی نیست و بستگی به ضریب دعوت داره
ولی اگر به رویه ی سالهای قبل نگاه کنیم حداکثر تا رتبه ی ۱۳۰ به دانشگاههایی که گفتید دعوت می شن. بنابراین از رتبه ی ۱۳۰ تا ۱۰۰ هم شانس دعوت شون اگر چه زیاده ولی نباید خوش بین بود که مثلا کسی با رتبه ی ۱۰۰ به بالا مثلا شبانه ی تهران یا مدرس دعوت شه اگر خوش شانس باشه خوارزمی و مفید رو دعوت شه. من نمی دونم رتبه ی شما چنده ولی اگر سال اولی هستید نباید خودتون رو نگران کنید چون تکمیل ظرفیت هم شبانه های خوبی اعلام میشه چون خیلیا می زنن ولی مصاحبه رو نمی رن.

دانشجوی دکتری حقوق خصوصی92
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۳ ۶:۳۰ ب٫ظ

سلام
همانطوری که جناب آقای مجتی فرمودند، مشخص نیست
ولی امسال به نظر می رسه تا رتبه ۱۲۰ الی ۱۳۰ به شبانه ها دعوت بشن!! و نکته ای که باید توجه داشت برای پیام نور یه تعداد شاید تا ۱۳۵ بالا بره و برای غیر انتفاعی تا ۱۴۵ الی ۱۵۰!!
اصلا قابل پیش بینی نیست! پارسال برای بوعلی که یک نفر پذیرش داشت ۱۴ نفر معرفی شده بودن!!!(حالا ضریبش رو شما بفرمایید؟؟؟)
ولی تا حدود رتبه های که عرض کردم احتمالا دعوت بشن
موفق باشید

به دانشجوی دکتری 92 و اقا مجتبی
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۳ ۹:۱۱ ق٫ظ

مصاحبه شبانه با روزانه یک جا انجام میشه؟ می ترسم شبانه بزنم و قصد ندارم برم خدای نکرده سال بعد هم محروم بشم از امتحان

دانشجوی دکتری حقوق خصوصی92
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۳ ۱۰:۳۶ ق٫ظ

سلام
در غالب دانشگاه ها یک جا و در یک روز انجام می شه ولی ممکنه برخی دانشگاه ها جدا برگذار کنن!!
ولی فکر نمی کنم در رویه مصاحبه تاثیر داشته باشه معمولا اساتید همون گروه یا دانشکده مصاحبه می گیرن ولی در بیشتر دانشگاهها مصاحبه پردیس جدا برگذار می شه!!!
شما تا زمانی که مصاحبه نرفتید هیچ اتفاقی پیش نمیاد ولی در صورت رفتن و قبولی اگر نرید همونطور که فرمودید می شه
ولی اگه انتخاب کنید و نرید مصاحبه اتفاقی نمی افته
موفق باشید

مجتبی
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۳ ۱۲:۳۱ ب٫ظ

سلام
اکثریت جاها مصاحبه ی شبانه و روزانه رو با هم می گیرن ولی در نظر می گیرن که چه داوطلبی شبانه دعوت شده و چه کسی روزانه.

خصوصی
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۳ ۱۲:۴۵ ب٫ظ

وقتی نمیخواید برید واسچی فرصت رو از بقیه می گیرید اخه بچه ها ای بابا

سحر
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۳ ۲:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  خصوصی

شاید بعدا نظرم عوض بشه به خاظر همین میزنم تا فرصت را از خودم نگیرم

به دانشجوی دکتری 92
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۳ ۸:۵۰ ق٫ظ

با سلام

من علاقه ای به کار اجرایی ندارم وبیشتر علاقه به تحقیق و تدریس دارم به نظر شما انتخاب موسسه عالی اموزش و پزوهش قبل از مازندران انتخاب درستیه با توجه به علایقم؟ حتی فکر رفتن به محیط کارمندی من را آزار میده چون جای خوبی کارمند بودم ولی اونقدر زجر اور و خسته کننده بود برام اومدم بیرون ممنونم

به دانشجوی دکتری 92
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۳ ۸:۵۳ ق٫ظ

در مورد بورس مدرس هر چند احتمالا قبول نمیشم همین حسو دارم. یعنی بعد از فارغ التحصیلی ما اجبارا باید بریم برای این موسسات کار کنیم به عنوان کارمند؟ اگه اطلاعاتی دارین ممنون میشم / واگه کسی خواست از بورس انصراف بده چه مشکلاتی پیش میاد؟ ممنونم

دانشجوی دکتری حقوق خصوصی92
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۳ ۱۱:۱۳ ق٫ظ

سلام
راجع به بورس باید عرض کنم هرکس که هرجا بورس می شه تعهد خدمت معمولا دو برابر مدت بورس به ارگان یا سازمان بورس کننده میده!! ولی در کنارش معمولا ماهیانه حقوقی می گیرید!!
در صورتی که بخواید پایان بدید در زمان مدت تعهد معمولا باید هزینه ها و یه مقدار خسارت پرداخت کنید!!
موفق باشید

مجتبی
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۳ ۱۲:۵۵ ب٫ظ

به دوستی که در مورد بورس سوال کردن
معمولا در بدو ثبت نام در این دانشگاهها تعهداتی از دانشجو گرفته می شه که معمولا راه پشیمونی رو می بنده مثلا اینکه در صورت انصراف دانشجو باید میزان خسارتی را که دانشگاه تشخیص می دهد پرداخت نماید و حق اعتراض خود به این تصمیم را ساقط نماید. و چون معمولا ضامن هم مطالبه می کنن راه پس و پیش رو می بندن.بنابراین کسایی که شغلشون وکالت ییا سردفتری و …هست به نفعشون نیست که چنین بورسی رو بگیرن. باز اگر بورس دستگاههایی مثل شرکت نفت و… بود که امید پیشرفت در اونجا زیاد بود به صرفه بود.

تینا ازاد
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۳ ۲:۵۹ ب٫ظ

در خصوص بورس دوستان بعد از اینکه روزانه ها پر شد میرن سراغ بورس ها یکی از دوستان من با رتبه حدود ۸۰ سال قبل بورس بنیاد دانشگاه شهید بهشتی قبول شد اگر نمی خواهید وکالت و قضاوت و سردفتری برید و دوست دارید دکتری از دانشگاه معتبر بگیرید برید در ضمن شانسی ام برای هییت علمی شدن ندارید چون استخدام بنیاد می شید در خصوص بیرون آمدن علاوه بر اینکه راحت نیست و خیلی سخت قبول می کنند سال قبل چیزی حدود ۷۰ الی صد ملیون طلب می کردند.

دانشجوی دکتری حقوق خصوصی92
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۳ ۱۰:۳۹ ق٫ظ

سلام
با چه رتبه ای ؟ با چه رزومه ای؟
بفرمایید بعد در حد توانم جواب میدم خدمتون
موفق باشید

سحر
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۳ ۸:۴۰ ق٫ظ

دوستان به نظرتون دانشگاه قم ( پردیس تهران منظورم نیست) و اصفهان و شیراز کدوم رو در اولویت می ذارین؟ با توجه به در نظر گرفتن پیشرفت بیشتر و تقویت علمی /ممنونم

مجتبی
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۳ ۱۲:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

به سحر
من فضای دانشگاه شیراز رو دیدم فوق العاده است و لی قم زیاد تعریفی نداره و اکثر اساتیدش هم گرایش حوزوی و فقهی دارن ولی بهر حال قم نزدیک تهرانه در کل هر دو دانشگاه خوبن

سحر
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۳ ۸:۳۴ ق٫ظ

به دانشجوی دکتری ۹۲

با سلام
من به دلیل پاره ای مشکلات مجبورم تهران بمونم به فرض اگه مازندران قبول شم بعد تکمیل ظرفیت مثلا خوارزمی روزانه بخواد و من اولویت قبل از مازندران باشه باز باید همون مازندران رو برم؟ ممنونم

به دانشجوی دکتری 92
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۳ ۱۱:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  سحر

به دانشجوی دکتری ۹۲
رتبه ام ۸۸ و رزومه ام را هم یک بار گفتم مقاله ۴ تا و یک کتاب ممنونم

دانشجوی دکتری حقوق خصوصی92
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۳ ۶:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

سلام
شما هر دانشگاهی قبول بشید چه شبانه، چه پردیس، چه غیر انتفاعی در مرحله تکمیل ظرفیت حق انتخابی ندارید!!
و حتی در صورت عدم ثبت نام شما با شرکت شما در مصاحبه و کسب نمره قبولی شما سال بعد رو محروم می شید
موفق باشید

سحر
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۳ ۸:۵۴ ب٫ظ

به دانشجوی دکتری ۹۲

واقعا به فرض الان من قم قبول شم بعد تکمیل ظرفیت خوارزمی بده نمی تونم برم؟! حتی اگه اولویت قبل ترم باشه؟ مظمئن هستید؟ یعنی پارسال تو تکمیل طرفیت سازمان سنجش اعلام کرد ؟

دانشجوی دکتری حقوق خصوصی92
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۳ ۱۱:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

سلام
این رو که می گم برای یکی از دوستان خودم پیش اومد
حتی پارسال تکمیل ظرفیتی که اعلام شد فرهنگ و اندیشه ۲ نفر و شیراز ۳ نفر روزانه پدیرش داشت! با این وجود در شرایط شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت اومده بود عدم قبولی در هیچ نو پذیرشی(روزانه، نوبت دوم، پردیس)!!! که خیلی بی انصافانه بود!!

سحر
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۳ ۷:۳۴ ق٫ظ

ممنونم واقعا غیر منصفانه ست

سحر
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۳ ۷:۵۷ ب٫ظ

به بهاران

عزیزم اگه دانشکده علوم قضایی کسی درس بخونه تعهد خدمت داره یعنی اگه خواست وسظش مثلا بره خارج مشکلی پیش میاد؟

بهاران
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۳ ۸:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

فقط بچه های کارشناسی اون دانشگاه تعهد دارن ارشد و دکتری اش مثل دانشگاه های دیگست

سحر
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۳ ۸:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  بهاران

ممنون گلم
منظورتون اینه که علوم قضایی فضاش بسته ست؟ تو مقظع دکتری برعکس لیسانس ما که خیلی وقت تو دانشگاه نمی گدرانیم و چیزی نیست بخوان به ما گیر بدن خودمون اونقدر گرفتاری داریم دیگه مهم نیست چی میگن

مجتبی
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۳ ۱۲:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  بهاران

به بهاران
ضمن عرض تبریک به شما به جهت رتبه ی خوبی که کسب کردید به نظر بنده حیفه که شما با این رتبه ی خوب تربیت مدرس رو نزنید.و بین پردیس تهران و علامه به چند دلیل پردیس بهتره:۱. پردیس دانشگاه تهران هست و از اعتبار اون برخورداره۲.سابقه ی زیادی در جذب دکتری داره در حالیکه علامه ۳ سال هست که دانشجوی دکتری می گیره.۳. اساتید فوق العاده خوبی داره و شما بعنوان راهنما و مشاور رساله می تونید به راحتی از اساتید دانشگاه تهران استفاده کنید.۴. فضای علمی و خوبی داره و مثل دانشگاه علامه دستخوش تصمیمات مقامات و … نیست.۵.از حیث مسافت هم اگر چه علامه داخل تهران است ولی مانند تهران و مدرس سهل المسیر نیست و بدیهی است که پردیس در قم واقع است.۶. از حیث مقاله دادن و اکسپت سریع گرفتن شما می تونید راحت تر از دانشگاه تهران که معتبر ترین مجله ی علمی پژوهشی رو داره اکسپت بگیرید در حالیکه دانشجوی علامه به راحتی نمی تونه از این مزیت بهره مند بشه. بهر حال آرزوی موفقیت برای شما دارم و با رتبه ی شما به راحتی می تونید حتی بدون مقاله علامه رو قبول بشید.

بهاران
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۳ ۲:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  مجتبی

ممنون از تبریکتون و راهنمایی عالی تون،من مدرس رو میزنم به امید خدا ببینیم خدا چی میخواد

مجتبی
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۳ ۱:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

دانشگاه عوم قضایی در مقطع ارشد و دکتری تعهد به خدمت نداره و اگر چه که فضای علمی خوبی داره ولی متاسفانه شرایطی داره که حقیقتا نمی شه اطلاق دانشگاه بر اون کرد و بیشتر یک دانشکده است با همون فضایی که یک دانشکده داره و من با دوست عزیزی که دانشجوی علوم قضایی بود واز این دانشگاه راضی نبود موافقم و اکثریت دانشجوهای این دانشگاه هم همین نظر رو دارن

به آقا مجتبی
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۳ ۶:۲۵ ب٫ظ

سلام دوستان
علوم قضایی تعهد خدمت اجباری داره

بهاران
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۳ ۸:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  به آقا مجتبی

نخیر من دانشجوی کارشناسی اونجا بودم فقط کارشناسی اش بچه ها قاضی میشن و تعهد داره ارشد و دکتری اش ازاده مثل بقیه دانشگاه ها

به بهاران
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۳ ۴:۲۲ ب٫ظ

با سلام

ببخشید شما ۲۷ بودید. میخواستم بدونم انتخاباتون به چه ترتیبه؟

ممنون

تینا ازاد
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۳ ۱:۳۹ ب٫ظ

سلام به نظر شما من دانشگاه علوم قضایی به مصاحبه دعوت می شوم خواهشا راهنمایی کنید

بهاران
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۳ ۴:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  تینا ازاد

من کارشناسی ام علوم قضایی بوده کمکی خواستی بگو اگرچه واست دعا میکنم جاهای دیگه دعوت شین و قبول شین،رتبتون چنده؟

درخواست راهنمایی
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۳ ۱۱:۰۹ ق٫ظ

ا سلام خدمت دوستان خصوصی
بنده با رتبه ۹۶ اگر در مرحله اول روزانه ها رو انتخاب کنم و به مصاحبه هیچ جاهم دعوت نشوم(هیچ جا) آیا بهتر نیست که منتظر مرحله تکمیل ظرفیت برای روزانه ها باشم؟؟؟؟؟ چون برای شبانه یا کلا پولی ها امید دارم ولی خوب هزینه هاش زیاده. منظور من اینه که با یک روزمه متوسط (یک تالیف کتاب و یک مقاله) می توان برای روزانه ها در مرحله تکمیل ظرفیت قبول شد؟؟؟؟ نظر دوستان دیگه چیه؟؟؟

مجتبی
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۳ ۱:۰۲ ب٫ظ

به درخواست راهنمایی
دوست من شما انتخاب رشته تون رو انجام بدید و امیدوار باشید. اینکه تکمیل ظرفیت روزانه دعوت شید منوط به اینه که ظرفیتی اعلام بشه و این امر بعیده(معمولا) و به فرض هم بدن شانس قبولی کمه چون معمولا رتبه هایی که پایین بودن و بهر دلیلی قبول نشدن هم به این دانشگاهها دعوت می شن و این امر رقابت رو سخت تره می کنه.شما اگر بتونید یک شبانه ی خوب رو تامین هزینه کنید می تونید به راحتی امسال قبول شید و شاید این از بدشانسی شما بود که به جای اینکه ظرفیت روزانه رو امسال افزایش بدن کمتر کردن. به هر حال بیشتر فکر کنید و انشالله موفق باشید.

درخواست راهنمایی
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۳ ۰:۰۳ ق٫ظ

با سلام خدمت دوستان خصوصی
بنده با رتبه ۹۶ اگر در مرحله اول روزانه ها رو انتخاب کنم و به مصاحبه هیچ جاهم دعوت نشوم(هیچ جا) آیا بهتر نیست که منتظر مرحله تکمیل ظرفیت برای روزانه ها باشم؟؟؟؟؟ چون برای شبانه یا کلا پولی ها امید دارم ولی خوب هزینه هاش زیاده. منظور من اینه که با یک روزمه متوسط (یک تالیف کتاب و یک مقاله) می توان برای روزانه ها در مرحله تکمیل ظرفیت قبول شد؟؟؟؟ نظر دوستان دیگه چیه؟؟؟

خصوصی
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۳ ۰:۲۲ ق٫ظ

با سلام

پارسال یکی از دوستان با رتبه حدود ۱۲۰، روزانه جایی دعوت نشد اما تکمیل ظرفیت روزانه شیراز دعوت شد.

موفق باشید

دانشجوی دکتری حقوق خصوصی92
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۳ ۱۲:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  خصوصی

سلام
با ین رتبه شما اگر تکمیل ظرفیتی اعلام بشه به احتمال خیلی زیاد(اگر نگیم صد در صد) قبولید
ولی اعلام تکمیل ظرفیت حتمی نیست!!
یعنی شما باید یه ریسک کنید
اگه اعلام بشه و روزانه باشه قبولید
اگر اعلام نشه که یه جورایی بد می شه
اگرم اعلام بشه و شبانه یا پردیس یا غیر انتفاعی باشه هیچ تفاوتی با حال نداره فقط یک ترم عقب می افتید!!
تصمیم سختیه
سن، شرایط، موقعیت و… خودتون رو کامل ببینید بعد تصمیم بگیرید
موفق باشید

دانشجوی دکتری حقوق خصوصی92
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۳ ۹:۲۹ ق٫ظ

سلام
با ین رتبه شما اگر تکمیل ظرفیتی اعلام بشه به احتمال خیلی زیاد(اگر نگیم صد در صد) قبولید
ولی اعلام تکمیل ظرفیت حتمی نیست!!
یعنی شما باید یه ریسک کنید
اگه اعلام بشه و روزانه باشه قبولید
اگر اعلام نشه که یه جورایی بد می شه
اگرم اعلام بشه و شبانه یا پردیس یا غیر انتفاعی باشه هیچ تفاوتی با حال نداره فقط یک ترم عقب می افتید!!
تصمیم سختیه
سن، شرایط، موقعیت و… خودتون رو کامل ببینید بعد تصمیم بگیرید
موفق باشید

صاد
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۳ ۳:۳۷ ب٫ظ

سلام
من رتبه ام ۱۰۷ شده امیدی به روزانه ندارم شبانه قبول میشم؟؟؟
رزومه ام دو تا طرح پژوهشی و معدل بالا. و رتبه یک دارم

arsh
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۳ ۳:۳۲ ب٫ظ

با سلام

ببخشید دوستان به نظر شما دانشگاه پردیس قم معتبر تره یا علامه؟

شما کدوم رو ترجیح میدید؟

ممنون

دانشجوی دکتری حقوق خصوصی92
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۳ ۶:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  arsh

سلام
از لحاظ اعتبار اسم تهران قطعا با پریستیژ تره ولی این رو مد نظر داشته باشید که پردیس قم رو باید برید هرچند فضای قم واقعا علمی و مناسبه!! ولی همون طور که خودتون می دونید فضای تهران برای درس و پیشرفت کاری واقعا نسبت به شهرهای دیگه بی نظیره!!
هوای قم هم زیاد تعریفی نیست و همچنین آب آشامیدنی قم واقعا ناجوره!!
من باشم علامه رو می زنم
ولی شما شرایط خودتون رو ببینید و بعدا انتخاب کنید
موفق باشید

arsh
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۳ ۶:۳۴ ب٫ظ

با سلام

ممنونم از پاسختون.

منم نظرم همینه.

زاد
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۳ ۸:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  arsh

به نظرم پردیس بهتر باشه چون بچه های دکترا فقط ۲ روز کلاسشونو قم میرفتن بقیه روزهای هفته که همش دانشگاه تهران بودن و از کتابخونه و اساتید تهران استفاده میکردن. و اینکه تا جایی که اطلاع دارم بچه هایی با رتبه های ۸ و ۱۵ و۶ اونجا رو میزدن

به زاد
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۳ ۸:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  زاد

سلام
شرایط پردیش قم رو بیشتر توضیح میدین؟ رفت و امد بین پردیش و دانشگاه تهران چطوره؟ سرویس داره؟

زاد
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۳ ۱۰:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  به زاد

سلام
سرویس نداره. اما کارت دانشجوییشون با بچه های دانشگاه تهران یکیه یعنی دم در هیچ ایرادی برای ورود نمیگرفتن بهشون. فرقی نداره. به خاطر همین بچه های پردیس قم به راحتی از خود دانشگاه تهران کتاب میگرقتن . و دقیقا عین بچه های خودمون از منابع پایان نامه و کلا امکانات پژوهشی استفاده میکردن. حتی من یک نفر رو دیدم که پیگیری کرده بود و بهش تابستون خابگام داده بودن کارشناسی هم بود( البته نممیدونم شرایطش چی بود). و تا جایی که میدیدم استادامون هم خیلی پردیس رو قبول داشتن. خود بچه های تهران هم معمولا بعد از خود تهران و حتی بعضیاشون قبل از بهشتی پردیس رو میزدن. کلا محبوبیت زیادی داره.
در نهایت من کلا بچه های پردیس رو همیشه تو خود تهران میدیدم

زاد
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۳ ۱۰:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  زاد

البته بازم بگم دو تا دانشگاه متفاوته و سرویس و اینها رو نداره.
من از لحاظ دسترسی امکانات پژوهشی گفتم و محبوبیتی که بین بچه ها داشت.
بازم تحقیق کنید

m
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۳ ۳:۱۰ ب٫ظ

سلام دوستان
در مورد پردیس کیش کسی اطلاعاتی دارد ؟ آبا دواطلب زیاد دارد یا خیر ؟ در ضمن می شود اولویت دانشگاه های اعلامی را حسب محبوبست و علاقه مندی داشجویان نام ببرید؟ متشکر.

دانشجوی دکتری حقوق خصوصی92
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۳ ۴:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  m

هزینه کیش واقعا بالا است و هر کسی نمی تون پرداخت کنه چون اونطور که بنده شنیدم فقط هزینه یک ترم خوابگاه سه تومان می شه بدونه هزینه رفت و آمد!! دواطلباشم به نسبت جاهای دیگه کمتره!!
تهران
بهشتی
مدرس
علامه و علوم قضایی
خوارزمی و قم در یه حد قرار می گیرن
شیراز
بابلسر
اصفهان
شبانه ها
پیام نور
غیر انتفاعی
پردیسها
البته ممکنه برای بعضیا این ترتیب نباشه ولی غالبا اینطوریه

زاد
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۳ ۱۰:۰۰ ق٫ظ

دوستان ببخشید یه سوال دیگم داشتم
کسی اطلاع داره شبانه ها هر ترم چقدر میریزن به حساب و چقدر وام بهشون میدن؟

زاد
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۳ ۹:۵۲ ق٫ظ

سلام به همه
دوستان کسی میتونه در مورد بورسیه بنیاد مستضعفان اطلاعات بیشتری بده؟
به نظرتون خوبه؟
من شرایط انتهای دفترچه رو خوندم
اما اگر کسی اطلاعات بیشتری داره ممکنه بذاره
ممنون میشم

تینا ازاد
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۳ ۰:۰۰ ق٫ظ

سلام ممنون از پاسخگویی تان پس به نظر شما شانس قبولیم در دانشگاه خوارزمی کرج بیشتر از دانشگاه روزانه قم است. به نظر شما رزومه من در چه حدی است

تینا ازاد
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۳ ۱۱:۲۱ ب٫ظ

سلام ممنون از پاسخگویی تان دانشگاه قم داخل اولویت هام نباشه در ضمن پس اینجوری من شبانه های دانشگاههای تهران شانس قبولیم خیلی بالاست درست می گم

دانشجوی دکتری حقوق خصوصی92
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۳ ۱۱:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  تینا ازاد

می تونید قم رو هم بزنید ولی چون قم بعداز تهران ها خواهان بیشتری داره، به نظر من یک انتخابتون از دست می ره!! موقعیت شما حکم می کنه منطقی تر انتخاب کنید!!
برای شبانه که بالای ۹۵% هر دانشگاهی رو قبول می شید
ولی اولویت براتون روزانه باشه چون هزینه ۴۰ تا ۵۰ تومنی به نظر کم نیست!! اسم روزانه ام قطعا بهتر از شبانه است!
به نظر من شما یا خوارزمی ، یا موسسه رو قطعا قبولید!! و برای شهرستانهام شانس بالایی دارید
موفق باشید

بهاران
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۳ ۹:۵۵ ب٫ظ

سلام، من واقعا کمک نیاز دارم رتبم ٢٧ شده به لطف خدا ولی نمیدونم کدوم دانشگاه رو بزنم و کجا برم به نفعم باشه با توجه به این که کارشناسی ام علوم قضایی بوده و ارشدم تربیت معلم و شدیدا دلم میخواد تربیت معلم یا همون خوارزمی رو برم با توجه به محیطش و استادش به نظرتون با این رتبه عاقلانه است؟ هر کسی نظر بده و کمک کنه خدا اجرشو بده واقعا

خصوصی
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۳ ۱۰:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  بهاران

با سلام

به نظر من با توجه به اینکه امسال آزمون کتبی امتیاز پایینی رو در نهایت به خودش اختصاص میده، و ۷۰امتیاز باقیمانده تعیین کننده هست، جایی رو بزنید که مطمئنید قبول میشید.وچون خوارزمی دانشگاه ارشدتون بوده راحت پذیرش میشید.چون اگه رزومه نداشته باشید قطعا تهران و بهشتی و حتی مدرس بسیار بعیده پذیرش شید.

موفق باشید.

بهاران
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۳ ۱۰:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  خصوصی

مرسی رزومم معمولیه واسه علامه نگرانم یه مقدار چون با این که فقط دوتا مقاله همایشی دارم ولی با سابقه تدریسم و شاگرد اولی و معدلا و با توجه به دانیگاه هام که تهران دولتی بودن هردو نمیدونم علامه رو بزنم اول یا خوارزمی رو

خصوصی
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۳ ۱۱:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  بهاران

خواهش می کنم

با توجه به اینکه فکر کنم به دوتا مقاله شما امتیاز کمی تعلق بگیره، اگه بخواید شهرستان هم برید به نظر من اینطور انتخاب کنید:خوارزمی-علامه-پردیس قم-شیراز – اصفهان
اینطوری شانس قبولیتون خیلی زیاده.

بهاران
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۳ ۹:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  خصوصی

مرسی از کمکتون واقعا ممنون

دانشجوی دکتری حقوق خصوصی92
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۳ ۱۱:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  بهاران

سلام
تبریک عرض می کنم
شما می تونید پنج انتخاب داشته باشید
و چون رتبه شما به نوعی قبولیتون رو می تونه تضمین کنه سه انتخاب اولتون رو ایده آلی بزنیدمثلا از تهران،بهشتی، مدرس، به نظرم فقط تهران رو نزنید، شما به بهشتی و مدرس دعوت می شید و با توجه به رقبا و رزومه تون به نظر می رسه برای مدرس شانس بالایه ۵۰ داشته باشید!!
چرا علوم قضایی نمی رید؟ دانشگاه خوبیه، البته چون گفتید کارشناسی اونجا بودید قطعا خودتون بهتر تشخیص می دید!!
انتخاب سوم و چهارمتون می تونه علامه و تهران پردیس قم باشه! برای علامه شانس بالایی دارید چون پارسال تا ۳۸ هم علامه قبول شده داشتیم!!
و پنجم رو هم خوارزمی بزنید!!
هر چند اینا پیشنهاد بود و تصمیم آخر رو خودتون بگیرید
موفق باشبد

بهاران
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۳ ۹:۱۴ ق٫ظ

مرسی دانشجوی دکتری! من البته دفعه دومه شما لطف میکنی بهم مشاوره میدی ! اذیتای من اینجام هست، مرسی فکر میکنم پیشنهادتانون خوبه خیلی،علوم قضایی ام هرکس میخواد اعصاب و روانش رو هرروز له کنن و هروز غیبت و خاله زنک بازی باشه میره که من دیگه اعصابم نمیکشه

تینا ازاد
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۳ ۷:۳۱ ب٫ظ

سلام رزومه من
دو مقاله علمی پژوهشی در شرف گرفتن پذیرش دارم
یک طرح پژوهشی مصوب به عنوان مجری طرح دارم پژوهشکده قوه قضاییه
یک مطلبم من به پژوهشکده دادم تحت عنوان کتاب چاپ کردن

دانشجوی دکتری حقوق خصوصی92
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۳ ۸:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  تینا ازاد

اگر دو مقاله رو اکسپت بگیرید
مطمنا یکی روزانه قبول می شید
اولویت های پیشنهادی
شیراز
اصفهان
خوارزمی کرج
موسسه
یک شبانه به انتخاب خودتون
ولی اگر دوتارو اکسپت نگرفته اید یکی از روزانه های رو حذف کنید
بازم موفق باشید

به داشجوی دکتری 92 و صاحب نظران
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۳ ۱:۵۰ ب٫ظ

من با رتبه ۹۲ کجا بزنم که قبولیم تقریبا قطعی باشه و مدرک هم معتبر باشه؟؟؟؟؟ برای شبانه های تهران شانس دارم؟؟؟؟؟؟ پیام نور خوبه به نظر شما؟؟؟؟؟؟؟؟ هزینه اش چقدره؟؟؟ ممنون هرکس اطلاعات داره جواب بده.

مجتبی
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۳ ۴:۴۱ ب٫ظ

به دوستی که ۹۲ شده
شما از شبانه ی دانشگاه تهران شانس دعوت شدن دارید اگه رزومتون خوبه برخی از روزانه ها مثل خوارزمی کرج رو هم بزنید ولی اگه هدفتون قبولیه شانس قبولیتون تو شبانه و غیر انتفاعی زیادتره. شبانه تربیت مدرس پارسال۵۵۰۰۰۰۰۰تومان برای ۹ ترم
مفید هم همینطور. پیام نور قطعا کمتره ولی میزانش رو نمی دونم اگه توانایی مالی رو دارین توکل کنید به خدا انشالله قبول می شید.

به مجتبی
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۳ ۶:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  مجتبی

سلام و تشکر از پاسختان
والا توانایی مالی هم متسفانه مثل اکثر دوستان ندارم ولی اگر برای مثلا شبانه تهران بشه آیا امکان بورسیه برای جایی وجود داره؟ چون واقعا هزینه بالاست؟

مجتبی
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۳ ۸:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  به مجتبی

به دوستی که ۹۲ شده
معمولا دانشگاهها تدابیری برای پرداخت هزینه ها در نظر می گیرن مثل مفید که اقساط ۶ ماهه دریافت می کنه و سایر دانشگاهها که وام هایی رو اختصاص می دن ولی همینطوری که می فرمایید شهریه ها بالاست و با وقتی که دکتری میگیره شخص مجبوره از کارش کم کنه و در نتیجه درآمد هم کمتر می شه.دو ست عزیز اگر ۱/۵ برابر دعوت کنند شانس دعوت شما به روزانه هم زیاده و از فرصت باقی مانده نهایت استفاده رو بکنید که انشالله قبول شید.

مجتبی
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۳ ۸:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  به مجتبی

به دوستی که ۹۲ شده
در مورد بورس شدن هم بعیده تنها بورس بنیاد مستضعفین هست که در دفترچه اومده و سالهای قبل دانشگاه امام حسین هم میداد.

دانشجوی دکتری حقوق خصوصی92
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۳ ۸:۲۷ ب٫ظ

سلام
متاسفانه شما شانس روزانه ندارید ولی در صورت داشتن رزومه قوی دو تا از روزانه ها رو یزنید خوارزمی یا شهرستانها!!
اگرم رزومه متوسط یا پایین دارید شما برای دو اولویتتون رو شبانه ها به انتخاب خودتون بزنید، بعد پیام نور و بعد غیر انتفاعی ها
شبانه به طور متوسط ۴۰ تا ۴۵ تومان هزینه داره،

پیام نور هم در همین حدوده!!
در ضمن شما برای شبانه ها شانس متوسط(۶۰درصد) دارید
برای پیام نور شانس ۷۰ به بالا
برای غیر انتفاعی هم ۷۰ به بالا
و در صورت رزومه متوسط پیام نور و غیر انتفاعی هار و قطعا قبولید
موفق باشید

به دکتری خصوصی و مجتبی
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۳ ۹:۱۱ ب٫ظ

تشکر فراوان از پاسختان
البته برای شبانه های تهران دعوت به مصاحبه رو بعید می دانم چون اولویت بچه ها بعد از روزانه شبانه است. ولی برای پیام نور یا غیرانتفاعی احتمالش زیاده. بازهم تشکر

به عزیزان خصوصی
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۳ ۱:۴۷ ب٫ظ

سلام خدمت دوستان
سوال من اینکه که بنده در یکی دو مقاله غیرمرتبط به عنوان ویراستار بودم و کلا مشکلات ویرایشی را بررسی می کردم. یکی از این مقالات خارجی چاپ شده است با توجه به این موضوع که اگرچه مقاله غیرمرتبط است (پزشکی) ولی چون برای اصلاح آن زمان صرف شده و نام من هم جز نویسندگان آن است آیا به مقاله هم امتیاز تعلق می گیرد؟

مجتبی
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۳ ۴:۴۵ ب٫ظ

دوستی که ویراستار مقاله بودن
این امر تاثیری براتون نداره مخصوصا اینکه در رشته ای غیر مرتبط بوده کما اینکه اگر دوستی در ادبیات و شعر و … اگر کسی کتابی داشته باشه براش تاثیری نداره. منتهای مراتب شما همین ها رو هم ذکر کنید شاید در ذهنیت اساتید تاثیر بگذاره.

تینا ازاد
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۳ ۱:۵۳ ق٫ظ

دوستان صاحب نظر (دکتری حقوق خصوصی و مجتبی و ….) خواهشا راهنمایی کنید من خیلی گیج شدم شانس شبانه های تهران بیشتره یا روزانه های شهرستان چون من رتبم طوری که فکر کنم به هر دو جا دعوت شم شانس قبولی تو کدوم بیشتره

مجتبی
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۳ ۹:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  تینا ازاد

به تینا آزاد
منم با دانشجوی دکتری ۹۲ موافقم ولی حتما یکی از گزینه هاتونو موسسه عالی آموزش و پژوهش و یکی دیگرو خوارزمی کرج رو حتما بزنید. اگر رزومتون خوبه شیراز رو گزینه ی اول بزنید و اگه توان مالی دارید شبانه ی دانشگاه تهران رو هم بعد از روزانه ها بزنید. چون که شما لب مرز روزانه هستید باید نهایت تلاشتون رو بکنید. فراموش نکنید قبولی در دانشگاه اصفهان و بابلسر سخت تر از شیراز هست

تینا ازاد
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۳ ۱:۵۰ ق٫ظ

رتبه من ۶۶

دانشجوی دکتری حقوق خصوصی92
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۳ ۷:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  تینا ازاد

سلام
ابتدا تبریک عرض می کنم
انتخاب دانشگاه شما واقعا حساسه!!
شما به نظر بنده سه انتخابتون رو روزانه بزنید، روزانه های خوارزمی و شهرستان می تونه اولویت شما باشه! اگر براتون فرق نمی کنه کدام دانشگاه بخونید یعنی فقط روزانه قوبل شید
پیشنهاد می کنم
شیراز
اصفهان
خوارزمی کرج(به خاطر تعداد ۵ نفر)
رو بزنید
دو اولویت آخرتون رو به شبانه ها اختصاص بدید که خدای نکرده ریسکی نکرده باشید
عضو پژوهشکدههای معتبر قطعا امتیاز داره
اظهار نظر دقیقتر و بهتر بدون اطلاع از رزومه شما ممکن نیست!
موفق باشید

تینا ازاد
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۳ ۱:۴۹ ق٫ظ

ببخشید همکاری با پزوهشکده های معتبر و مجری طرح پزوهشی بودن امتیاز دارده

تینا ازاد
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۳ ۱:۳۹ ق٫ظ

خواهشا راهنمایی کنید من بار اولمه و تجربه ای ندارم روزانه شهرستان ، شبانه های تهران خواهشا راهنمایی کنند در ضمن می توان منتظر اصلاحات دفترچه بود و احیانا رشته محلی اضافه شود

دانشجوی دکتری حقوق خصوصی92
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۳ ۷:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  تینا ازاد

خوب شبانه هزینه داره، هرچند وام هم تعلق می گیره ولی به نظر من روزانه در اولویت باشه بهتره هرچند وضع مادی خیلی می تونه تعیین کننده باشه ولی چون دانشگاه های که دکتری پذیرش می کنن معمولا اساتیدی خوب و با تجربه ای دارن باز روزانه ارجح تره!!
سالهای گذشته یه تغییراتی کرد و بعضی دانشگاه بعداز چند روز اعلام ظرفیت کردن(مثل شهید مطهری ۵ نفر روزانه) و حتی بعضی دانشگاهها در تکمیل ظرفیت آبان اعلام ظرفیت روزانه کردن (مثل شیراز ۵ نفر)
مجری طرح بودن هم ۵ تا ۱۰ امتیاز داره
موفق باشید

ازاد
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۳ ۱:۳۳ ق٫ظ

سلام از دوستانی که صاحب نظر هستند(دانشجوی دوره دکتری و…) با رتبه ۶۶ شانس قبولی کجاها بیشتره

به بچه های خصوصی
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۳ ۱۱:۳۴ ب٫ظ

سلام خدمت دوستان
سوال من اینکه که بنده در یکی دو مقاله غیرمرتبط به عنوان ویراستار بودم و کلا مشکلات ویرایشی را بررسی می کردم. یکی از این مقالات خارجی چاپ شده است با توجه به این موضوع که اگرچه مقاله غیرمرتبط است (پزشکی) ولی چون برای اصلاح آن زمان صرف شده و نام من هم جز نویسندگان آن است آیا به مقاله هم امتیاز تعلق می گیرد؟

حقوق خصوصی به آقا مجتبی
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۳ ۸:۳۷ ب٫ظ

ضمناً من دوره کارشناسی و ارشد روزانه و دانشگاههای خوبی بودم فقط برای اینکه فرصت رو از دست ندم میخوام همه جا حتی مفید رو بزنم ؟پرس و جویی که از اساتید تهرانم کردم گفتن ما الان اونایی که از فرانسه و انگلیس هم مدرک گرفتن معتبر حساب نمیکنیم ملاک برای هیئت علمی شدن چیز دیگست. به نظر شما مفید خوبه پس؟ ممنون ازتون بازم

مجتبی
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۳ ۹:۲۱ ب٫ظ

به حقوق خصوصی
مفید دانشگاه خوبیه و اساتید خوبی هم داره و بیشتر اساتیدی که در پردیس قم دانشگاه تهران درس می دن مفید هم درس می دن.

حقوق خصوصی به آقا مجتبی
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۳ ۹:۴۹ ب٫ظ

واقعا ممنون ازتون هم از آقای مجتبی و هم دانشجوی دکتری به خاطر راهنمایی تون .موفق باشید التماس دعا دیگه من رفتم

دانشجوی دکتری حقوق خصوصی92
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۳ ۱۰:۲۷ ب٫ظ

سلام
برای هیات علمی شدن اسم دانشگاه قطعا تاثیر داره ولی ملاک مهمتر تعداد مقالات، کتب، مدرک زبان، سابقه تدریس، داشتن طرح، عضو بنیاد ملی نخبگان بودن و … تاثیر بیشتری داره
بنده تجربه مصاحبه هیات علمی شدن رو دارم! امتیاز دانشگاه های ارشد ودکتری ۱۵ امتیاز از ۱۰۰!! که اگه روزانه باشید معمولا امتیاز کامل رو میدن! حتی پیام نور رو ۱۲ داده بودن!!
پس به فکر مسائل دیگه باشید!
مفید هم اساتید خوبی داره، هم اسم خوب، هم مجله پژوهشی
انشاله که موفق باشید

حقوق خصوصی به دانشجوی دکتری
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۳ ۱۰:۴۰ ب٫ظ

ممنون ازتون من هنوز نوپا هستم و ۲۴ سال سن دارم و تازه دفاع کردم. برای اولین باره که شرکت میکنم تا اینجا دانشگاه کارشناسی و ارشدم معتبر بوده برای همین از نظر روحی کمی برام سخته که غیر انتفاعی برم از طرفی میدونم بالفرض مفید از سایر غیرانتفاعی ها بهترهست و اساتید معتبری داره. برای من دعا کنید که همین امسال نتیجه بگیرم .دو ماه دیگه اختبار هم دارم دلم میخواد دیگه امسال تموم شه و به هدفام برسم. چون من عاشق پژوهشم باز هم التماس دعا و بسیار ممنون از همتون

دانشجوی دکتری حقوق خصوصی92
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۳ ۱۰:۵۴ ب٫ظ

خیلی هم عالی، انشاله موفق می شید
آدمایی مثل شما که اهل پژوهش باشن قطعا موفق می شن! شک ندارم که هیچ مطمن مطمن هستم!
البته منم هم سن شما هستم! بنده متولد ۶۸ هستم!!
انشاله موفق باشید دوست عزیز

حقوق خصوصی به آقا مجتبی
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۳ ۸:۳۴ ب٫ظ

ممنونم ازین که وقت میذارید و جواب میدید هم از شما هم از دانشجوی دکتری . جسارتاً آخرین سوال من از امروز برای ارسال مقاله دیگه ام به دانشگاه فوق لیسانسم میرم امیدم رو از دست نمیدم. فقط میخواستم ببینم به نظر شما دانشگاه مفید قم با توجه به اساتید معتبری که داره ممکنه بعدا برای هیئت علمی شدن تأثیری داشته باشه؟یا ملاک چیز دیگست؟

arsh
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۳ ۷:۰۶ ب٫ظ

با سلام

دوستان اگه شما بخواهید امتیاز بدید، به نظر شما به رزومه من چند نمره میدن از ۵۰ امتیاز پژوهشی-آموزشی:
-۵ تا مقاله علمی پژوهشی
-۷ تا مقاله علمی ترویجی
-۱ دونه کتاب پژوهشی معتبر
-سابقه کارشناس پژوهش دانشکده حقوق و مدیر داخلی فصلنامه
-سابقه عضویت در هیات تحریریه مجله
-پژوهشگر دانشگاه تهران
-گواهی استعداد درخشان لیسانس
-معدل موثر ۱۸
-لیسانس و ترشد روزانه دانشگاه خوب
ممنون میشم بگید.

arsh
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۳ ۶:۰۹ ب٫ظ

با سلام

دوستان اگه شما بخواهید امتیاز بدید، به نظر شما به رزومه من چند نمره میدن از ۵۰ امتیاز پژوهشی-آموزشی:
-۵ تا مقاله علمی پژوهشی
-۷ تا مقاله علمی ترویجی
-۱ دونه کتاب پژوهشی معتبر
-سابقه کارشناس پژوهش دانشکده حقوق و مدیر داخلی فصلنامه
-سابقه عضویت در هیات تحریریه مجله
-پژوهشگر دانشگاه تهران
-گواهی استعداد درخشان لیسانس
-معدل موثر ۱۸
-لیسانس و ترشد روزانه دانشگاه خوب
ممنون میشم بگید.

مجتبی
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۳ ۷:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  arsh

arsh
دوست خوب من باشم به شما ۴۵ تا ۵۰ می دم. جای نگرانی نیست ۳تا از دوستای من با یک مقاله وحتی یکی بدون مقاله با همین رتبه ی شما علامه قبول شد. من آرزوی موفقیت برای شما دارم و انشالله تجربیاتتون رو در اختیار بنده و دیگران هم قرار بدین بویژه اینکه چطور میشه مقاله داد. اگه سن تون رو بگید ممنون می شم.

arsh
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۳ ۷:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  مجتبی

خواهش می کنم .
خوشحال میشم اگه کمکی بتونم در خدمتتون باشم.

۲۸ سال دارم.

مهمترین عنصر در نگارش مقاله به کار بردن خلاقیت در ترکیب موضوعات و تطبیقی کار کردنه که البته مستلزم اینه که ابتدائا زبان ترجمتون رو خیلی تقویت کنید.

ممنون از پاسختون.موفق باشید

دانشجوی دکتری حقوق خصوصی92
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۳ ۱۰:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  arsh

تبریک می گم
۵۰ کامل
انشاله نتیجه دلخواه رو می گیرید
بازم موفق باشید

arsh
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۳ ۱۰:۴۰ ب٫ظ

ممنونم.

انشالا همینطور که شما می گید بشه.

با ارزوی توفیق روز افزون برای شما و تشکر از پاسخ گویی همیشگیتون.

افسرده
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۳ ۳:۴۳ ب٫ظ

باسلام
تبریک می گم به دوستانی که رتبه خوب کسب کردند. من رتبم ۳۵۰ شده است ایا امیدی هست یا کلا بی خیال شم . خواهشا راهنمایی کنید.

مجتبی
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۳ ۴:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  افسرده

به افسرده
شما متاسفانه بی نهایت بعیده که شبانه و غیر انتفاعی رو هم دعوت شید. و معمولا هم در مرحله ی تکمیل ظرفیت تا رتبه ی ۲۰۰ شانس دعوت شدن دارن. انشالله سال بعد یه رتبه ی عالی بیارید و بجای افسرده خوشحال باشید مخصوصا اینکه سال اولی باشید.

دانشجوی دکتری حقوق خصوصی92
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۳ ۴:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  افسرده

سلام
ببینید دنیا و زندیگی فقط دکتری نیست!! نمی خوام شعار بدم یا امید واهی ولی شما رتبه تون یه جوریه که امسال را به کلی فراموش کنید و به فکر سال آینده باشید
سه نفر از دوستان بنده سال گذشته خیلی رتبشون بدتر از شما بود ولی امسال به ترتیب ۱۸، ۲۷، ۵۰ شدن! پس امیدوار باشید و برای سال بعد تلاش کنید
انشاله موفق باشید

به آقای مجتبی
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۳ ۵:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  افسرده

ببخشید دانشجوی دکتری به من گفتند که من شبانع امید به دعوت ندارم ولی پارسال خودتون گفتید که یا خود ایشان دقیق یادم نیست که با ۱۲۸ برای شبانه خوارزمی دعوت شدند. دوست مت پارسال با ۱۶۵شبانه خوارزمی دعوت شده پس چرا الان اینطور میگید؟
بخدا دیگه خسته شدم از نگرانی

مجتبی
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۳ ۶:۰۹ ب٫ظ

به دوستی که ۱۳۰ شدن
پارسال من شنیدم حتی با ۱۲۰ امام صادق دعوت شدن.ولی باید توجه کنید آقای دانشجوی دکتری ۹۲ تقریبا درست می گن چون پارسال ظرفیت روزانه ۹۴ نفر بود در حالیکه امسال ۶۶ نفر شده. خب طبیعیه ۳۰% کاهش ظرفیت خیلی تاثیر گذاره.شما احتمال دعوت شدن به شبانه رو دارید و غیر انتفاعی همینطور. ولی بستگی به ضریب دعوت داره .پس اگر مجموع روزانه و شبانه رو ۱۰۰ بگیریم اگر ۱/۲ یا ۱/۵ برابر دعوت بشن شما هم دعوت می شید. ولی در نظر داشته باشید خیلیا هم شبانه ها رو نمیزنن.شما امیدتون رو از دست ندید خود من پارسال توقع داشتم جاهای خوبی روزانه دعوت شم ولی نشدم منتظر موندم تکمیل ظرفیت که روزانه شیراز دعوت شدم و شبانه تربیت مدرس. امسال هم از اوضاع احوال بر میاد تکمیل ظرفیت زیاد بدن.شما رزومتون عالیه، مخصوصا اینکه اگر سال اول باشید خیلی خوب عمل کردید

حقوق خصوصی
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۳ ۸:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  مجتبی

ممنونم ازین که وقت میذارید و جواب میدید هم از شما هم از دانشجوی دکتری . جسارتاً آخرین سوال من از امروز برای ارسال مقاله دیگه ام به دانشگاه فوق لیسانسم میرم امیدم رو از دست نمیدم. فقط میخواستم ببینم به نظر شما دانشگاه مفید قم با توجه به اساتید معتبری که داره ممکنه بعدا برای هیئت علمی شدن تأثیری داشته باشه؟یا ملاک چیز دیگست؟

مجتبی
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۳ ۸:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  حقوق خصوصی

به حقوق خصوصی
من خودم ارشد مفید بودم دانشگاه خیلی خوبیه و از غیر انتفاعی های دیگه و حتی برخی شبانه ها بهتره. مخصوصا اینکه شانس قبولی شما تو این دانشگاه زیاده.دقیق نمی دونم که در هیات علمی شدن چه ملاک هایی رو دخالت می دن ولی قطعا ملاک اصلی علم و پژوهش شماست.
در مورد تکمیل ظرفیت هم عرض کنم برخی دانشگاه ممکنه به دلیل برخی پروسه های اداری ظرفیتشون رو اعلام نکرده باشن مخصوصا اینکه اگه سالهای قبل پذیرش کرده باشن.بطور کلی در تکمیل ظرفیت علاوه بر ظرفیت های تکمیل نشده دانشگاههایی که برای سال اول می گیرن و دانشگاههایی که نرسیده باشن که به موقع اعلام ظرفیت کنن هم اعلام ظرفیت می کنن.
ولی در نظر داشته باشید اینکه تکمیل ظرفیت روزانه بگیرن خلاف قاعده است.

به آقا مجتبی
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۳ ۸:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  مجتبی

از کجا می گین که تکمیل ظرفیت زیاد بدن؟! جایی شنیدین یا فقظ حدس می زنین

مجتبی
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۳ ۲:۰۰ ب٫ظ

به دوستانی که مقاله ندارن:
دوستای خوبی که دعوت شدید و تا این تاریخ مقاله ی اکسپت شده ای ندارید و احتمالا دو یا سه هفته ی دیگه برای مصاحبه باید برید؛ به نظر من شماها نباید نگران باشید چون که بیشتر دوستان مقاله ندارند، اونهایی هم که دارن یک یا دو مقاله دارن کم پیدا می شه کسی مقاله زیاد داشته باشه و برخی از کسایی هم که مقاله زیاد دارن دوستان آموزش محور هستند که فاقد پایان نامه هستند. بهترین کار اینه که خیلی ذهن خودتون رو درگیر نداشتن مقاله نکنید بهتر اینه که رو مصاحبه متمرکز بشید و اگه رتبه ی فارغ التحصیلی خوبی دارید همون رو آماده کنید.یا رتبه در آزمون وکالت یا قضاوت و … . سعی کنید رو پایان نامتون مسلط باشید و اساتید مصاحبه کننده ی هر دانشگاهی که دعوت میشید رو شناسایی کنید و مقالاتی رو که نوشتن بخونید به حوزه های فعالیتشون هم آگاهی پیدا کنید.
و در مصاحبه هم مسلط باشید بخصوص در خواندن و ترجمه ی متون فقه و زبان.

به آقای مجتبی
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۳ ۳:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  مجتبی

میشه بگید من با ۱۳۰ چطوری انتخاب کنم؟مگه اگر اول روزانه ها که رویایی هستند رو بزنم کار اشتباهی کردم؟اخه به سحر گفتید که اول روزانه شهرستان رو بزن! چرا خوب؟تاثیری داره؟یعنی پس من الان اول باید شبانه هارو بزنم؟؟؟لطفا به من بگید نگران و سردرگمم

سحر
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۳ ۳:۱۹ ب٫ظ

من هم می خواستم همینوبگم مثلا از تهران که رویایی با این رتبه بزنم اشکالی داره؟

مجتبی
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۳ ۴:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

به سحر
هیچ ایرادی نداره که شما مثلا گزینه ی یکتون رو دانشگاه تهران روزانه بزنید چون تاثیری در وضعیت شما نداره. نمی دونم شما رزومتون چطوره اگه رزومه ی شما مثل دوست عزیزمون که گفتند ۱۳۰ شدن و ۷ تا مقاله دارن هست اگه رویایی هم انتخاب کنید ضرر نمی کنید. ولی اگه رزومتون ضعیفه( به معنی دقیق مقاله نداشته باشید) شما در انتخابهاتون باید دقت کنید چون مثلا ممکنه شما مازندران رو دعوت شید و دوستی هم با رتبه ی ۶۰ دعوت شه و دقیقا مثل هم مصاحبه بدید نتیجش این می شه که این دوست که ۶۰ شده قبول می شه و شما خدایی نکرده قبول نمی شید و یک انتخابتون می سوزه . ولی در مورد اون دوستی که ۷ مقاله داره مثلا به فرضی که بعید هست اگه مازندران با این دوستی که ۶۰ شده دعوت شن و مثل هم مصاحبه بدن رزومه ی ایشون باعث می شه که نمره ی نهاییشون بهتر از اون دوست رتبه ی ۶۰ بشه و قبول بشن.

سحر
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۳ ۴:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  مجتبی

ممنونم من نوشتم ۴ تا مقاله دارم یکیش پزوهشیه و یکی علمی و ترویجی و دوتا کنفرانس بین المللی که در ایران برگزار شده و یک کتاب که نوسنده اولم و نفر دیگری کمکم کرده/سابقه تدریس هم دارم تو پیام نور

سحر
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۳ ۴:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  مجتبی

ممنونم

مجتبی
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۳ ۴:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

به سحر
من الان کامنت رزومتون رو دیدم شما هم رزومتون عالیه بهتره شما بین دانشگاههای قم شیراز اصفهان و بابلسر یکیشون رو گزینه ی اول کنید(منظور گزینه ی اولی که منطقیه نه رویایی) و بعد موسسه عالی آموزش … و خوارزمی تهران و کرج و بعد شبانه ها.اگه ۵ گزینه دعوت کنن این بهترین انتخابه ممکنه. البته حواستون به اصلاحات هم باشه ممکنه برخی ظرفیت های روزانه طی چند روز آتی اعلام بشه.

سحر
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۳ ۴:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  مجتبی

خیلی ممنونم دعا کینین امیدوارم ظرفیت ها اضافه بشه / واقعا از راهنمای تون خیلی ممنونم /خیلی کمک می کنین

مجتبی
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۳ ۶:۱۹ ب٫ظ

به دوستایی که امسال ۸۸،۱۱۳،۱۳۰ شدن
بهتون حق می دم که شماها نگران تر از بقیه باشید چون امسال ظرفیت روزانه کمتر شده بیشترین ستم به شماها شده ولی بجای اینکه نگران باشید بهتره به فکر مصاحبه باشید.تو سیستم دکتری هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و ممکنه هر اتفاقی بیفته. بهترین کار اینه تمام کوشش خودتون رو انجام بدین و مابقی رو به خدا بسپرید انشالله که جاهای خوبی دعوت بشید.

به آقای مجتبی
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۳ ۳:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  مجتبی

خوب من با ۱۳۰ چطوری انتخاب کنم؟ میشه بگید؟

به آقای مجتبی
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۳ ۳:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  مجتبی

در ضمن رزومم هم فبلا گفتم ۷ مقاله اعم از علمی پژوهشی علمی ترویجی و سخنرانی و سابقه تدریس نمره پایان نامه ۱۹.۷۵ از دانشگاه فردوسی و در شرف چاپ کتاب . کارآموز وکالت کانون مرکز نمیدونم اینم امتیازه یا نه.. میشه بگید امیدوار باشم؟من امسال واس اولین بار امتحانی آزمون دادم ولی الان واسم مهم شده و نگرانم

مجتبی
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۳ ۳:۵۰ ب٫ظ

به دوستیکه ۱۳۰ شده و فارغ التحصیل فردوسی مشهد هست
، اگر شما مایل باشید شبانه یا غیر انتفاعی برید یقین داشته باشید با این تعداد مقالات که قطعا معرف علم بالای شماست بی تردید قبول می شید حتی اگر دانشگاه تهران باشه. منتهای امر مهم اینه که چه جایی دعوت می شید.همونطور که به خانم سحر گفتم شما هم موسسه عال آموزش و مدیریت … و خوارزمی ها رو بزنید زیرا ضرری نمی کنید چون مصاحبه ۷۰ درصد نمره داره و مثلا اون دوستی که ۶۰ شده با شما از حیث نمره ی کتبی تفاوت چندانی نداره در اینصورت اگر شما روزانه این دانشگاهها رو دعوت شید رزومه ی شما بی تردید سبب قبولی شما میشه. به نظر حقیر شما اگر همه ی روزانه ها رو هم بزنید و بعد شبانه ها رو حتی اگر یک درصد احتمال دعوت شما به مصاحبه روزانه باشه و شانس باهاتون یار باشه و دعوت شید قطعا به امید خدا قبول می شید، هر چند که شما با این رزومه شایستگی دانشگاه تهران رو هم دارید.اون یک نفری که دانشگاه تربیت مدرس بورس بنیاد رو هم بزنید چون خیلیل اون رو نمی زنن.

به آقای مجتبی
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۳ ۵:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  مجتبی

ببخشید دانشجوی دکتری به من گفتند که من شبانع امید به دعوت ندارم ولی پارسال خودتون گفتید که یا خود ایشان دقیق یادم نیست که با ۱۲۸ برای شبانه خوارزمی دعوت شدند. دوست مت پارسال با ۱۶۵شبانه خوارزمی دعوت شده پس چرا الان اینطور میگید؟
بخدا دیگه خسته شدم از نگرانی

راد
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۳ ۱:۵۰ ب٫ظ

سلام
من امتیازات رتبه اول و دانشگاه رو دارم
کسی میتونه راهنمایی کنه چه جوری تو این مدت کم اکسپت بگیرم و آیا چنین چیزی امکان داره؟
اکسپت مقاله هم مانند چاپ مقاله معتبره؟؟؟؟
با توجه به این که مقاله دستنویس آماده دارم که سطح بالایی هم داشته باشه.
لطفا راهنمایی کنید؟؟

سحر
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۳ ۳:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  راد

کدوم دانشگاه خوندین؟ به استاد راهنماتون بگین اگه مقالتون خوب باشه راهنمایی تون می کنه