مدرسان شریف
پارسه
وکیلی
نوگام
استعداد تحصیلی طورانی
کاکایی
زمان کنکور دکتری ۱۴۰۴
کاکایی
همپا
مدرسان شریف
دانلود سوالات دکتری
آنالیز آکادمی
عالم زاده
مدرسان شریف
وکیلی
نوگام
آنالیز آکادمی
عالم زاده

دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری ۹۴ مجموعه مهندسی برق (۱) کد۲۳۰۱

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

دفترچه سوالات کنکور دکتری  مجموعه مهندسی برق (۱) جهت دانلود رایگان خدمتتان تقدیم می گردد.

این رشته شامل گرایش الکترونیک است.

دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری مجموعه مهندسی برق (۱)۱۳۹۴

کلید سوالات دفترچه سوالات کنکور دکترا مجموعه مهندسی برق (۱)

2301

ثبت‌نام
باخبرم کن!

221 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
بهنام
اردیبهشت ۲۸, ۱۳۹۸ ۱۱:۰۳ ب٫ظ

عکس پاسخنامه نمایش داده نمیشه؟!!!

بهروز
مرداد ۲۱, ۱۳۹۴ ۱۲:۵۳ ب٫ظ

بچه هایی که قبول شدید بگویید کجا وووو
شیرینی یادتون نره

برق الکترونیک
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۴ ۶:۲۳ ب٫ظ

سلام. من یه مقاله اماده دارم دنبال جایی می گردم که یک ماهه جواب بده. اعتبارش هم برام مهم نیست. فقط می خوام واسه مصاحبه مقاله دستم باشه. ممنون میشم اگر راهنماییم کنید

مهدی الکترونیک
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۴ ۹:۴۵ ب٫ظ

سلام
دوستان سریع جواب بدید.
زمینه مدار و سیستم برای دانشگاه تهران به pattern recognition و پردازش تصویر ربط داره؟

لطفا لطفا لطفا

انتخاب رشته
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۱۱:۱۰ ب٫ظ

سلام ب همه دوستان .
یک سوالی پیش اومده برام
من موقع ثبت نام زده بودم متقاضی بورس هستم
ولی موقع انتخاب رشته گزینه نمیباشم را زدم.
اشکالی پیش میاد ؟؟
اصن اینا ربطی به هم دارن ؟؟
ممنون

مشاور
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۴ ۰:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  انتخاب رشته

سلام
بله ربط دارند. اگر “نمی باشم” را انتخاب کرده اید، فرصت بورس خارج را از دست داده اید.

انتخاب رشته
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۴ ۱۱:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  مشاور

بنظرتون یکی با رتبه ۱۵۰ ممکنه بورس شه ؟؟

الهه به مهدی الکترونیک
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۹:۲۸ ب٫ظ

آقا مهدی شما در یکی از کامنتهاتون گفتید برای اینکه زبانتون قوی بشه فیلم های خارجی را نگاه میکردید. لطف میکنید به من بگید من چطور میتونم زبانمو قوی کنم و این فیلمهای خارجی را چگونه میتونم دانلود کنم؟ اگر لطف کنید راهنمایی کنید ممنون میشم. تشکر

مهدی الکترونیک
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۴ ۱:۰۲ ق٫ظ

سلام
فیلم seinfeld خیلی خنده داره ولی شاید بهتر باشه شما friends را ببینید چون اولی پسرانه تره.
friends هم خنده داره.
البته اگر علاقه بیشتری به مستند عملی دارید، مستند دیدن بهتر از سریال دیدنه چون که رسمی تر صحبت می کنند

youtube پر از مستند های زیر نویس داره.
seinfeld و friends هم می تونید با torrent دانلود کنید.
باید حتما لغات را یادداشت کنید چون در غیر اینصورت فیلم دیدن نمی تونه کمک چندانی به شما بکنه.
برای یادداشت می تونید از نرم افزار anymemo استفاده کنید

(لطفا به سوالی که در پایین پرسیده ام کسی جواب دهد)

بهروز
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۴ ۴:۴۱ ب٫ظ

بنظر میرسه که دانشگاهها تقریبا ۵تا۸برابر ظرفیت هررشته محل، دعوت به مصاحبه میکنند.
گرایش ما هم بترتیب از آنالوگ به دیجیتال وافزاره کمتر میشود. این را با توجه به نتایج سالهای گذشته میگویم.

مهدی الکترونیک
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۴ ۸:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  بهروز

تشکر آقا بهروز. پس منظورتان این است که تعداد داوطلبان نسبت به ظرفیت در آنالوگ بالاترین و در دیجیتال و افزاره پایین ترین است؟

الهه به رشته های برق
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۹:۲۴ ب٫ظ

سلام آقا مهدی و تمام بچه های خوب و فعال تمام گرایشهای رشته برق. رشته من مهندسی کشاورزی گرایش ژنتیک و اصلاح نژاد دام با رتبه ۵۶. تو رشته ما کسی کامنت نمیذاره به خاطر همین اومدم در رشته شما کامنت بذارم. بچه ها من امروز انتخاب رشته کردم. ولی خیلی با استرس انتخاب رشته کردم. ولی توکلم به خداست. بچه ها توخدا سر نماز برای من دعا کنید که امسال قبول بشم.
بچه ها کسی از رشته من اطلاعی داره. اگر کسی اطلاعی داره و بتونه منو در رابطه با انتخاب رشته راهنمایی کنه ممنون میشم.

مهدی الکترونیک
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۴ ۱:۰۴ ق٫ظ

نه اطلاعی ندارم ولی بهتره به استادا ایمیل بزنید تا یکشنبه وقت هست.

راهنمایی ( در جواب معصومه )
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۵:۰۱ ق٫ظ

آنالوگ میخای بخونی در تهران اولیتت اینا باشن : امیر کبیر دکتر یاوری ( حس میکنی که خود رضوی داره درس میده. با حوصله همرو محاسبه میکنه. سخت گیر ) شریف دکتر شریف بختیار ( مفاهیم را عالی بلده و خوش اخلاق و سخت گیر البته فیلماشم هست تو نت ندیدم اونارو متاسفانه) تهران نمیشناسم ولی قطعا استاد عالی داره و شایدم بیشتر از دوتای بالا باشه ( چون نمیشناختم نگفتم) علم و صنعت دکتر ابریشمی فر داره که انسان درست و بسیار محترمی هستن. سطح مقالاتشونو ببینید کمک میکنه. بهشتی یکی داشت ولی تو همین سطح علم و صنعته مدرس فک کنم تو آنالوگ زیر ایناست چون من نشنیدم استاد اسم و رسم دار از اونجا خواجه نصیر دکتر سوداگر خیلی خوبه و کار بلده و خوب هم راهنمایی میکنه و کمک میکنه و تو رشه خودش شناخته شده هست . بنظرم بعد امیرکبیر و شریف و تهران خواجه را بزن. بقیه جاها نمیشناسم ببینید در هر دانشگاه برا هر گرایش چنتا استاد هست ولی خب شما باید بگردی دنبال اونی ک میخای. من باسواداشو گفتم و البته سخت گیرترینان. یعنی دور کار و این چیا ی خط خشکل و پر رنگ باید بکشی . رک میگم اگر میخای تو دکترا حال کنی با اینا برندار که بیچارت میکنن. دیدم که میگم . دانشگاه ارشدت مهمه اونم بزن اگر تهران نیستی و مقاله نداری من بعید میدونم برت دارن . ببیندی رک بگم دیگه آزمون تا همینجا بود بعد ای رزومه و کار ارشدتون ملاکه و اینکه ارشد کجا… ادامه نظر»

معصومه
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۱۰:۲۳ ق٫ظ

ارشد فردوسی بودم. خواجه نصیر اگه دکتر سوداگر دانشجو نگیره استاد انالوگی دیگه کی هست؟ برای دانشگاه صنعتی اصفهان شانسی دارم؟
بهشتی رو بذارم کنار کلا؟

راهنمایی
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۱:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  معصومه

من بنظرم شانس دارید و حتما قوبلید در تهران ها
ولی با اساتید دیگه صحبت کنید. برید تو سایت
اگر شهرستانید و نمیتونید برید تهران رزومتونو ایمیل کنید.
اگر ایده ای دارید بنویسید براشون.
کلا با بقیه در ارتباط باشید.
خواجه نصیر نمیدونم. یکی دیگه داره که خوبه . اسمش یادم نیست. ولی خیلی راحته خوندن باهاش نسبت ب بقیه.
شما اولویتت دانشگاهای تهران و امیرکبیر باشه.
ابریشمی فر میذاره برید سر کار ولی نمیدونم با چ شرایطی.
بقیه عمرن بذارن
برا همین میگم با بقیه حرف بزنید
فردوسی یکی از بهترین اساتیدو داره
دکتر لطفی رزومش خیلی خوبه. میگره شمارو
فردوسی را اولین دانشگاه شهرستان بزنید.
اگر میتونید برید اونجام حرف بزنید باهاشون.
معمولا بعضی دانشگاها مث فردوسی میگن اینجارو اول بزنید برید ببینید چی میگن. ب یک جمع بندی برسید.
موفق باشید

معصومه
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۴ ۱۱:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  راهنمایی

مرسی از راهنمایی هاتون
اون استاد دیگه خواجه نصیر دکتر احسانیان نیست؟
به نظرتون اول ظرفیت شریف پر میشه یا دانشگاه تهران؟
من هنوز واسم سوالها دانشگاه های بهشتی و علم و صنعت تو چه رتبه ای هستن؟ ینی قبل فردوسی میشه این دو تا رو زد یا فردوسی بهتره؟

راهنمایی
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۴ ۱۱:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  معصومه

نمیشناسم اون یکی استادو.
مسملما شریف .
علم و صنعت بعد از امیرکبیر و هم تراز مدرس هست.
بهشتی زیر ایناست. ما داریم در زمینه گرایش الکترونیک حرف میزنیم نه رشته دیگر.
موفق باشید

معصومه
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۴ ۶:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  معصومه

مرسی از جوابتون
من منظورم گرایش الکترونیک در زمینه آنالوگ بود. رده بندی شما دیوایس رو هم در نظر میگیره. مثلا من توی سایت علم و صنعت استادی که آنالوگ کار کنه خیلی کم دیدم.

کنکوری
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۱:۲۷ ق٫ظ

سلام به همه دوستان و تبریک ب کسایی ک خوب شده رتبشون.
بچه ها ی سوال دارم خدمتتون.
فرض کنید یکی رتبش برا روزانه مجاز شده باشه
اگر روزانه انتخاب کنه و بگن برا مصاحبه بیا و بنا ب هر دلیلی نره مصاحبه ( غیبت در مصاحبه) برا آزمون سال بعد مشکل یپیش میاد ؟؟ دلیل و عذر موجه میخان ؟؟ اگر تعداد این مکان ها بیش از یکی یا دوتا باشه چی ؟؟
دقت کنید گفتم روزانه.
لطفا اگر مطمعنید بگید.
ممنون اگر راهنمایی بفرمایید.

مهدی الکترونیک
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۳:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  کنکوری

اگر مصاحبه نرید هیچ مشکلی براتون پیش نمی یاد اگر برید و رد بشید باز هم مشکلی پیش نمی آید. اگر بروید و قبول بشید اونوقت مشکل پیش می آید. البته بچه ها می گفتن اونم کسی بررسی نمی کنه ولی ریسک نکنید.

مشاور
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۵:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  کنکوری

سلام
تنها پذیرش نهایی، موجب محرومیت یک ساله از آزمون می شود و دعوت به مصاحبه و شرکت نکردن در آن مشکلی ایجاد نمی کند.
اما توصیه می کنیم اگر قصد شرکت در مصاحبه نداری، انتخاب رشته نکنی و فرصت را به کسانی بدهی که قصد شرکت در مصاحبه و تلاش برای پذیرش نهایی دارند.

mechanic
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۴ ۲:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  کنکوری

من پارسال ۴جا دعوت شدم ونرفتم مصاحبه….اینا بیشتر روشبانه و پردیس حساس اند که نری(برعکس مقاطع قبلی ..چون روی دانشجو که خودش هزینه تحصیل و..رومیده حساب وا میکنند (اصولا ظریب دعوت شبانه خیلی بیشتر ازروزانست دیگه (حدود۸.۹وحتی۱۰برابرظرفیت..در صورتی که در روزانه ۳.۴ ۵و..برابره…..جواب شما:هیچ مشکلی پیش نمیاد که به مصاحبه نرید(حتی اگه ۵جای روزانه هم دعوت بشوید ونروید..(جون به اندازه کافی دعوت میکنند که اون ظرفیت خالی نمونه…دقت کنید که دعوت شدن به مصاحبه هنوز ۳۰درصد کاره و قسمت اصلی پذیرش باقی مونده هنوز…

سارا
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۰:۱۱ ق٫ظ

دوستان راجع به سطح دانشگاه شهید رجایی من رو راهنمایی کنید.
موندم قبل شیراز بزنم یا بعدش.

با توجه به اینکه تهرانی نیستم.

راهنمایی
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۱:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  سارا

ببینید رجایی در رتبه بندی دانشگاهای درجه یک کشور جایی نداره. دانشگاه درجه ۲ هست. ولی اگر تهران دوست دارید بزنید. فوقش مصاحبشو نمیرید که اتفاقی هم نمیفته. سطح اساتیدش هم باید کسی ک اونجا بوده بگه. چون سطح استاد ی چیزه و کمک کردن یچیز دیگه. در هرصورت ی دانشگاه درجه ۲ هست که در شهر تهرانه. از خیلی از شهرتانها هم پایینتره مثلا همین شیراز. توجه کنید خود شیراز نه صنعتی شیراز

مهدی الکترونیک
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۱۰:۴۸ ب٫ظ

دوستان تجمع داوطلبان در کدام گرایش ها بیشتر و در کدامها کمتر است؟
تجمع تقسیم بر ظرفیت البته
(منظور کدام قبول شدن سخت و کدام قبول شدن راحت تر است؟)

راهنمایی
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۱۱:۳۶ ب٫ظ

فک نکنم دوستانی ک مثلا نور کار کردن بتونن برن آنالوگ یا دیجیتال و یا برعکس
چون معمولا تو اون گرایش مقاله دارن مگر اینکه کارشون ترکیبی باشه. چون اصن فک کنم مصاحبه برا همینه وگرنه خب مث ارشد با رتبه میرفتی دیگه . چ کاریه بری مصاحبه و این همخ دردسر .
شاید اشتباه میکنم ک راهنمایی کنن دوستان مطلع تر.
اصن سوال خودم هم بود چون من نمیدونم مثلا کار درستیه مثلا دانشگاه تهران هر دوتا کد رشته را بزنیم یا نه ؟ منظورم ایه ک همه گرایشارو بزنیم. آخه اینا مصاحبه هاشن یک روز نیست معمولا پشت سر هم در ۲ یا ۳ روز هست.

سارا
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۰:۰۷ ق٫ظ

برخلاف نظر خانم/اقای راهنمایی من دو دانشگاه صنعتی سهند و اصفهان با استعداد درخشان دعوت شده بودم، و چون هیچ کدام نور کار نمی کردند، گفتند که به زمینه ما اصلا نمیخوری، و باید اطلاعات تو رو ۱۸۰ درجه بچرخونیم.

به نظرم اساتید کسی رو برمیدارند که زمینه دانشجو به زمینه کاری استاد نزدیک باشه.
نه اینکه با کسی کار کنه که بخواد تو اون گرایش از صفر شروع کنه.

سارا
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۰:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  سارا

البته موافق نظر خ/آ راهنمایی

راهنمایی
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۱:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  سارا

اره نظر منم اینه ک باید هم گرایش باشه. فک نکنم جایی خلاف این باشه. مرسی ک گفتید. اساتید دانشگاه تهران ک مطمعنم مو ب مو میپرسن حتی در مورد ایده مقاله ها. خودم رفتم قبلا. علم و صنعت ک کلا در حد احوال پرسیه و چ خبر و این چیزا … .
بقیه را نمیدونم. بنظرم مدرس و امیرکبیر دقیقتر هست نسبت ب علم و صنعت مصاحبشون.
شریف هم خب اولین سوال از اکثر دوستام این بود : اینجا بودی قبلا ؟؟
گفتی آره یکمی میگن خوبه بقیه و اکر نه میکوبونن .
بهشتی و خواجه نصیر و بقیه را نمیدونم.
کلا بنظرم روش قدیمی بهتر بود. روشی که با کمی تغیییر تو خارج هست.
الانم دانشگاها سعی دارن تا میتونن وزن آزمونو به سمت صفر میل بدن و اینم باعث میشه که استعداد های خوب شهرستان ها تا حدود و نه کامل نا امید بشن از تهران ها. در هر صورت امیدوارم هرچی هست ب نفع داوطلبا بشه .

سارا
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۹:۳۶ ب٫ظ

دوستان یه سوال؟
امکان تمدید هست؟
تا شنبه ساعت ۲۴ تمدید میشه؟

مهدی الکترونیک
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۱۰:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

امکانش زیاده ولی خوب انتخاب رشته کنید و بعدا می تونید ویرایش کنید.

مهدی الکترونیک
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۷:۵۹ ب٫ظ

از دوستان یک نفر توضیح بده که این ها چین و چه فرقی با هم دارن

زمینه دیجیتال
زمینه افزاره و نیمه هادی
زمینه میکرو الکترونیک و نانو الکترونیک
زمینه مدارهای مجتمع الکترونیک
زمینه آنالوگ
زمینه ادوات نیمه هادی
….

مهندسی برق-الکترونیک (naz)
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۹:۲۰ ب٫ظ

شما باید به موضوع پایان نامه ی خودتون دقت کنید که به کدوم نزدیک تره

سارا
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۹:۲۲ ب٫ظ

یرای اینکه با زمینه های که نوشتید بیشتر آشنا بشید و اینکه بدونید که با زمینه کاری شما ربط داره یا نه، به نظرم برید سایت یکی از دانشگاه ها.
اول علاقه مندی ها رو نگاه کنید بعد عنوان ۳-۴ از مقاله های چاپ شده از اون استاد رو.

به فرض مثال آنالوگ ها رو سوییچ ها و مبدل آنالوگ به دیجیتال کار میکنند.

راهنمایی
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۸ ب٫ظ

مصداقی بگم بهتره دیجیتال : مثلا فرض کن میخای با یک الگوریتم خاص مث ازدحام ذرات یک سیگنال را بهینه کنید یا مدولش کنید و بعد کدشو برای fpga بنویسید یا مثلا پیاده سازی یک سری core های خاص در fpga یا مثلا پردازش صوت و تصوری و سیگنال و غیره آنالوگ = مدار مجتمع الکترونیک=میکرو الکترونیک : طراحی یک مدار مبدل دیج به آنالوگ و غیره و این چیزا . مدار مجتمع با مخلفات شبیه سازی و این چیزا دیگه زمینه افزاره و ادوات نیمه هادی کلا دو دسته ان: یا نور توشونه : مث سلول خورشیدی و ال ای دی و آشکار ساز ها و غیره یا نور توشون نیست مثل ترانزیستورها ک خب خیلی زیادن برای انواع فرکانس ها داریم خودش دنیایی هست مث طراحی انواع فت ها و غیره ی زمینه دیگه هم هست که زیر مجموعه همین افزاره و نیمه هادی هست که کلا نور هست مث انواع موجبرها و مدارهای مجتمع نوری و …. مثلا فرض کن بخای ی نیم جمع کننده نوری داشته باشی با سرعت نور کار کنه یا انواع فیلتر های نوری ( همونفیلترهای درس فیلتر و سنتز را میان با مدارهای نوری پیاده میکنن ) مدارهای نوری کلا فرق داره دیگه سلف و خازن نیست :))))) نانو الکترونیک : بررسی انواع افزاره های نانو مثل آشکارسازهایبرپایه نقاط کوانتومی یا چاه کوانتومی و خیی جدیدش میشه ادوات مبتنی بر گرافن (یک بلور دوبعدی هست ) کلا ببین دنیای افزاره زیادی گستردست تقریبا گسترده ترین گرایشه و البته سخت ترینش چون فیزیک… ادامه نظر»

مهدی الکترونیک
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۳:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  راهنمایی

تشکر از شما

مهدی الکترونیک
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۷:۱۰ ب٫ظ

دوستان منم به شدت نیاز به راهنمایی دارم و هنوز انتخاب رشته نگردم. خیلی ممنون می شوم بگویید به جای من بودید چگونه انتخاب رشته می کردید؟

رتبه ۱۲
زبان msrt 72

تخصصی ۴۳
زبان ۶۷
استعداد ۲۸

معدل ارشد ۱۵.۳۳
معدل کارشناسی ۱۵.۲۲

مقاله غیر معتبر ۲ مورد مولف سوم
یک کنفرانس ieee مولف چهارم

تواناییی فنی matlab, php, linux, javascript, , mysql ,arm , codevisioion
در حد حرفه ای

پایان نامه ام هم پردازش تصویر بوده

لطفا راهنماییم کنید چطور انتخاب رشته کنم تشکر

مشاور
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۵:۲۶ ق٫ظ

سلام
قاعدتا شانس دعوت به مصاحبه برای همه دانشگاه ها را داری.
اما رزومه پژوهشی جالب توجهی نداری.
اگر دانشگاه های مقاطع قبلی تان نیز جزو دانشگاه های برتر نیست، انتخاب دانشگاه های متوسط به پایین را نیز در انتخاب رشته مدنظر داشته باشی.
همچنین اگر دانشگاه های مقاطع قبلی تان پذیرش دکتری دارند، توصیه می شود آنها را در اولویت هایتان داشته باشی.
ضمنا با توجه به تاثیر ۷۰ درصدی مصاحبه و اهمیت آن در پذیرش نهایی، و رتبه خوبی که کسب کرده اید، مطالعه کتاب مصاحبه دکتری و نیز مطالب دیگر جهت حضور موثر در جلسه مصاحبه به شما شدیدا توصیه می شود:
http://phdmarket.ir/product/%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%B1%D8%A7%D9%87%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D9%88%D9%81%D9%82%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%B5%D8%A7%D8%AD%D8%A8%D9%87-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C/
و
https://phdtest.ir/1391/03/%D9%86%DA%A9%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D9%87%D9%85-%D8%AA%D9%88%D8%AC%D9%87-%D8%B3%D9%88%D8%A7%D9%84-%D9%85%D8%B5%D8%A7%D8%AD%D8%A8%D9%87-%D8%A2%D9%85%D8%A7%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C/
و نیز
https://phdtest.ir/1393/03/%D8%AA%D8%AC%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D8%B5%D8%A7%D8%AD%D8%A8%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A2%D8%B2%D9%85%D9%88%D9%86-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C-93/

حسین
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۳:۱۶ ب٫ظ

سلام دوستان
به نظر شما با رتبه ۲۴۰ برای مصاحبه به دانشگاههای درجه ۲ دعوت می شوم؟

مشاور
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۷:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

سلام
اگر خوش شانس باشید و رقبا دانشگاه هایی که به مصاحبه نمی روند را انتخاب نکنند، شانس دعوت به مصاحبه روزانه دانشگاه های پایین تر شهرستان را داری، اما اگر می خواهی حتما در مصاحبه حضور داشته باشی، توصیه می کنیم فرصت انتخاب رشته در دوره شبانه را نادیده نگیری.

مهندسی برق-الکترونیک (naz)
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۲:۴۸ ب٫ظ

من رتبم ۳۶۹ شده
تخصصی ۱۶
استعداد ۳۳
زبان ۲۳
معدل کارشناسی ۱۵.۴۰
معدل ارشد ۱۸.۸۰
به نظرتون واسه پردیس دعوت میشم؟

مشاور
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۷:۲۱ ب٫ظ

سلام
به نظر می رسد تقریبا امید دعوت به مصاحبه پردیس دانشگاه ها برای شما وجود دارد. انتخاب رشته کنید و منتظر اعلام نتایج باشید.

داوطلب سال بعد
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۲:۳۹ ب٫ظ

سلام ب آقای مهدی
تبریک میگم بهتون
خواهشا دوستانی که همچین ادعاهایی میکنن یکمی صادق تر باشن. چون با منطق نمیخوره همچین ادعاهایی.
شما گفتید که کتاب پلامر برای درس تعوری مطالعه کردید. در خوب و کامل بودن این کتاب شکی نیست
ولی من کتابشو دیدم قبلا که واقعا خیلی حجیمه ؟
متن خارجیشو بخاد یکی بخونه ی سال زمان میبره تازه بخاد بفهمه برای امتحانی مث کنکور دیگه خودتون میتونید تصور کنید چقد وقت و انرژی میبره.
طرف اگر زبانش هم خوب باشه بازم زمان میبره دیگه از فارسی نمیشه روان تر خوند که. فرض کنید این کتاب فارسی بود (موقع برگردان به فارسی تقریبا میشد ۷۰۰ – ۹۰۰ صفحه ) بنظرتون چجوری باید خوندش ؟؟
شما مطعنید همین زبان اصلی را خوندید؟
ببخشید ولی من شک دارم واقعا یکی بخاد این کتابو بصورت زبان اصلی برای کنکور بخونه.
مگر اینکه چیز خلاصه تری باشه یا ترجمش باشه که خب ترجمش هم نیست.
اگر چیزی هم هست لطفا بگید تهیه کنیم.
اگر روشی هم برای مطالعش دارید بگید . ممون میشم
ممنون میشم راهنمایی کنید آقای مهدی . مرسی . اجرت با خدا

مهدی الکترونیک
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۵:۰۲ ب٫ظ

بله خوندن پلومر خیلی زمان میبره و من بعدا ال کاره را دیدم گفتم کاش همونو می خوندم. ولی چون هنوز ال کاره را نخومدم بازم شک دارم که مثل پلومر هست یا نه.

البته همه پلومر را نمیشه خوند. منم simulation ها را نخوندم. فصل یک را نخوندم. اینطوری خیلی از کناب حذف میشه.
ولی ال کاره خیلی جمع جورتره

درصد های من به تفکیک
۷۸ الکترونیک
۱۴ مجتمع
۴۵ تئوری

داوطلب سال بعد
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۶:۰۸ ب٫ظ

ممنون جواب میدید. خدا خیرت بده .
حقیقتش تو بعضی از سایتا ( همون سایتی ک خودتون تو پایین صفحه گفته بودید ) ک پاسخ دکترا گذاشتن سوالای تعوری را به کتاب پلامر ارجاع دادن یعنی مثلا گفتن این جمله فلان صفحه و فلان خطه .
حالا من میترسم بریم الکاره بخونیم دستمون بمونه تو پوست گردو .
نظر شما چیه ؟

مهدی الکترونیک
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۶:۵۵ ب٫ظ

اخه این ها سولاتیه که همه توش شک داشتن و اونهایی که اکثر رتبه های خوب زدن در هر دو کتاب هست. بعضی چیز ها هم در ال کاره هست ولی در پلومر نیست.

در کتاب پلومر من مباحثی دیدم که بهترین سوالا را می شد ازش داد. ولی مشخصه کا خود طراحان کنکور هم این ها را نمی خونن.
من که جای شما بودم ال کاره می خوندم.
پلومر برای هر فصل چند بخش داره
تاریخچه
بحث اصلی
روش های ساخت در عمل
شبیه سازی
روش های اندازه گیری

چون مولف اصرار داشته در همه فصول این بخش ها باشن. خیلی مبحث ها را در طول کتاب تکرار می کنه.
این تکرار هم حوصله آدمو سر می بره و هم وقت را می گیره

داوطلب سال بعد
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۱:۱۱ ق٫ظ

خیلی ممنون. واقعا براتون بهترینارو آرزو میکنم.
الکاره را دیدم یجوری سر راست تره و حاشیه توش یا نیست یا خیلی کمه و همش بحث اصلی درسه فقط بعضی جاهاش سنگین میشه خب انورا نمیریم.
دستتون درد نکنه در هر صورت با حوصله جواب میدید.

برق
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۹:۰۲ ب٫ظ

من کتاب پلومر رو خوندم، آشنایی هم دارم ولی کتاب ال کاره رو ندیدم، لطفا راهنمایی کنید چطور میتونم پیداش کنم.خیلی ممنون میشم.

داوطلب سال بعد
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۱:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  برق

اسم دقیقش اینه .
Fundamentals of Semiconductor Processing Technology 1995

Badih El-Kareh

موفق باشید.

برق
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۹:۵۱ ق٫ظ

خیلی ممنون.
شما امسال برای کنکور دکترا شرکت کردید؟ رتبتون چند شده اگر تمایل دارید لطفا بهم بگید. چون من میخام انشاا… برای سال آینده بخونم.

معصومه (پاسخ الک)
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۲:۳۰ ب٫ظ

با رتبه ۳۶ کدوم دانشگاه تهران؟
در مورد گرایش الکترونیک دانشگاه بهشتی کسی نظری داره؟
منابعی که خوندم:
الک و مدارمجتمع: مدرسان شریف و پارسه و کنکورهای سالهای قبل
تئوری و تکنولوژی: پلامر و الکاره

راهنمایی
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۲:۴۲ ب٫ظ

خود تهران دیگه. درش مث کتابه :))))
مرسی .
ببخشید پارسه را از کجا باید تهیه کرد ؟؟
بنظرتون خوب بود ؟؟
پلامر و الکاره چجوری خوندید خیلی حجیمن.
راهنمایی کنید لطفا . ممنون

مشاور
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۷:۲۴ ب٫ظ

سلام
بستگی به انتخاب سایر داوطلبان هم دارد، اما برای دانشگاه هایی که ظرفیت بالا دارند مثل شریف و امیرکبیر و علم و صنعت، تقریبا شانس زیادی برای دعوت به مصاحبه شما هست.
البته چون در مورد رزومه تان چیزی به ما نگفته ای، بنابراین پیشنهاد می کنیم اولا ریسک نکنی و همه دانشگاه های تهران را انتخاب کنی، دوما اگر سابقه آموزشی و پژوهشی خوبی نداری، به دانشگاه های شهرستان هم فکر کنی.

بررررررق
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۱:۵۴ ب٫ظ

سلام
بجه ها لطفا هر کسی بگه دانشگاه خودش تو چه زمینه ای کار میکنه یا حتی اگر هم از دانشگاه های دیگه اطلاعاتی داره بگه تا به بقیه کمک بشه
ممنون از همگی

سارا
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۲:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  بررررررق

تقریبا از روی سایت دانشگاه مشخص هست.

فقط مشکل این هست که کیا ظرفیت اعلام کردند.

به فرض مثال تبریز هر ۳ گرایش نور- آنالوگ و دیجیتال کار می کنند.

ولی حالا پیدا کن با ظرفیت ۲ نفر ، کیا ظرفیت اعلام کردند.
الله اعلم.

سارا به مهدی الکترونیک
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۱:۳۶ ب٫ظ

آقا مهدی شما که ارشدتان دانشگاه رجایی بودید، نظرتان راجع به این دانشگاه چیه؟

مهدی الکترونیک
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۷:۲۵ ب٫ظ

برای گرایش نور دکتر علیای متوسط به بالاست.

سارا
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۹:۰۹ ب٫ظ

تشکر از حضرت عالی و آرزوی موفقیت براتون دارم

سارا
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۱:۲۰ ب٫ظ

با سلام

با آرزوی موفقیت برای تمامی دوستان

من رتبه ۱۳۰ اکترونیک

زمینه کاری و تحصیلات نور

با رزومه ۲ کنفرانس داخلی، یک isiریوایز شده، و msrt, 50

از خدمتتان دوستان سوالی داشتم.
۱- کجا ها دعوت به مصاحبه میشم؟
۲- کدوم دانشگاه ها احتمال قبولی دارم؟
۳- نظرتان راجع به شهید رجایی؟

با تشکر

راهنمایی
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۱:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

ارشد اگر تهران باشید و اگر ب یکی از تهران ها دعوت بشید بخصوص دانشگاه ارشدتون امکان قبولی هست. امسال وزن رتبه تو مصاحبه کم شده ۳۰ درصد.
رجایی را آخرین جای تهران بزنید.
ارشد شهرستان باشید میتونید دانشگاهای تراز اول شهرستان قبول شید مث صنعتی اصفهان و مشهد و تبریز و شیراز احتمال بالا قبولید ب شرط مصاحبه خوب

سارا
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۱:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  راهنمایی

تشکر از خانم/آفای راهنمایی

ارشدم تبریز بود
تنهایی جایی که امید ندارم همون تبریزه.
دانشگاه صنعتی اصفهان نمیدونم نور برمیدارند یا نه؟

رجایی رو موندم از شیراز و صنعتی اصفهان جلوتر بزنم یا نه؟

محمد
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۱۲:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

سلام . ببخشید چرا تبریز را امید ندارید . من پایان نامه آنالوگ کار کردم . کجا ها دارن این گرایش رو؟ تشکر

سارا
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۴ ۱۱:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

تبریز داره- انگار این سال یک ظرفیت برا آنالوگ اعلام کرده.
ارومیه و سهند هم داره.
ارومیه خیلی خیلی سخت میگیره.(مشروطی،۶ساله)
سهند معمولا باید کارت ورود بزنی و هفته ای ؟ ساعت در دانشکده حضور داشته باشی.(دانشچوی پارسال آنالوگ سهند گفته).

تبریز به نظرم پ…. و آشنایی خیلی تاثیر گذاره، البته تو گرایش ما.

سارا
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۴ ۱۱:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

البته سهند ۵/۱ سال اول به حضور در دانشکده حساسه.

احسان. الکترونیک
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۱:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

سلام. تبریک میکم
میشه درصدهاتون رو بنویسید لطفا؟

سارا
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۱:۵۰ ب٫ظ

تشکر

ت:۳۲
ا:۳۲
ز:۱۰

مهدی الکترونیک
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۷:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

سلام
سارا خانوم.
به نظرم حتما رجایی دعوت می شوید.
رزومتون هم خوبه

برید پیش دکتر علیایی یا بهش ایمیل بزنید.
ایشون در دانشگاه شهید رجایی در زمینه الکترونیک نوری کار می کنن. استاد خوبی هم هست (یعنی بد نیست نه اینکه خیلی خوب باشه) فقط مواظب باشید گیر اونیکی استادش نیافتید.(اسم نمی برم)

مشاور
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۷:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

سلام
برای دعوت به مصاحبه می توانی به دانشگاه های پایین تر شهرستان امیدوار باشی. با توجه به رزومه آموزشی و پژوهشی تان و تاثیر ۷۰ درصدی مصاحبه شدیدا پیشنهاد می کنیم با خواندن مطالب مختلف در مورد مصاحبه دکتری، به خوبی برای حضور موثر در این مرحله آماده شوی.

http://phdmarket.ir/product/%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%B1%D8%A7%D9%87%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D9%88%D9%81%D9%82%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%B5%D8%A7%D8%AD%D8%A8%D9%87-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C/
و
https://phdtest.ir/1391/03/%D9%86%DA%A9%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D9%87%D9%85-%D8%AA%D9%88%D8%AC%D9%87-%D8%B3%D9%88%D8%A7%D9%84-%D9%85%D8%B5%D8%A7%D8%AD%D8%A8%D9%87-%D8%A2%D9%85%D8%A7%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C/
و نیز
https://phdtest.ir/1393/03/%D8%AA%D8%AC%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D8%B5%D8%A7%D8%AD%D8%A8%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A2%D8%B2%D9%85%D9%88%D9%86-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C-93/

سارا
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۹:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  مشاور

تشکر

انتخاب
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۱:۰۱ ب٫ظ

سلام . کسی میدونه که بین دانشگاه رجایی و شاهد کدوم بهتره ؟
من زمینه ام نیمه هادی هست ؟؟ کدومشون بهتر و معتبرترن. مرسی

سارا
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۱:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  انتخاب

من از مشاورین مدرسان شریف پرسیدم، شاهد رو تعریف نکردند. گفتند از بابت رتبه بندی دانشگاه ها در مکان خوبی نیست.

راهنمایی
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۱:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

حرف مشاورا زیاد مناسب نیست. شما وقتی تو تهران باشید امکانات دارید وقتی کار تزتون گیر کنه میتونید برید دانشگاه های دیگه . تو کدوم شهر این همه دانشگاه هست ؟؟ این همه آدم خوب تو رشته خودت هست ؟ مدرسانو ولش . اسمشو دوست ندارن میگن بده .
باید از دوستان هم رشته پرسید. بخصوص کسایی ک هردوجا بودن. یا آگاهی دارن

معصومه
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۴ ق٫ظ

سلام
با رتبه ۴۰ الکترونیک و رزومه متوسط کدوم دانشگاه ها رو ذنتخاب کنم؟

الک
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۱۲:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  معصومه

سلام تبریک میگم بهتون. تهران میتونید قبول شید. قبلا یکی با رتبه ۳۶ رفته بود تهران. بقیه هم خب امکانش زیاده. فقط باید قبلش برید با استاد مورد نظر اکی کنید.
ی سوال: لطفا میتونید منابعی که مطالعه کردید را بفرمایید. خیلی لطف میکنید.

مشاور
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۷:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  معصومه

سلام
شما شانس دعوت به مصاحبه برخی دانشگاه های تهران که ظرفیت بالایی دارند از جمله علم و صنعت و امیرکبیر را داری، اما اگر رزومه ات متوسط است، شانس خود را برای دانشگاه های پایین تر تهران و نیز دانشگاه های خوب شهرستان از دست نده.
ضمنا باید به خوبی برای مرحله مصاحبه حاضر شوی تا با عملکرد خوب خودت، قبولی ات را تضمین کنی. در این صفحه می توانی تجربیات داوطلبان سال گذشته را مطالعه کنی.
https://phdtest.ir/1393/03/%D8%AA%D8%AC%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D8%B5%D8%A7%D8%AD%D8%A8%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A2%D8%B2%D9%85%D9%88%D9%86-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C-93

معصومه
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۹:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  مشاور

مرسی از جوابتون. من مقاله فقط دوتا کنفرانسی دارم چون دو سال بعد ارشد شاغل بودم. علم و صنعت و بهشتی در زمینه الکترونیک آنالوگ خوب هستند؟ استادهایی که تو این زمینه کار میکنند میشناسین؟

برق الکترونیکی به همه دوستان
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۴ ق٫ظ

سلام بر همه دوستان.
من رتبه ام ۲۹۰ شدهو با اینکه میدونم احتمال دعوت به مصاحبه روزانه کم است. فقط قصد دارم روزانه بزنم.
به نظر شما دوستان به ترتیب کدام یک از این دانشگاهها را بزنم
اصفهان
بیرجند
کرمان
کرمانشاه
خرم آباد
اهواز
شاهرود
زنجان
سمنان
زاهدان

دوستان لطفا نظراتتان را بگید و من را راهنمایی کنید

احسان. الکترونیک
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۱:۱۳ ب٫ظ

به نظر خودت بیرجند خیلی نرفته بالا؟ میتونه بهد مرکز استان قرار بکیره. نه؟

برق الکترونیکی به احسان . الکترونیک
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۱:۲۱ ب٫ظ

آقا احسان من فقط دانشگاهها را نوشتم تا دوستان ترتیبش را کمکم کنن

راهنمایی
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۱:۴۰ ب٫ظ

با توجه به بزرگی و امکانات دانشگاه بزن. دور نزدیک بودن هم ملاک باشه. من فقط بزرگی ملاکم بوده تو ترتیب زیر ( خودت جابجاش کن )
اصفهان
شیراز
اهواز
کرمان
سمنان

بقیشو خودت میزان کن.
موفق باشید

راهنمایی
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۱:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  راهنمایی

مشهد و تبریز نذاشتید نگفتم وگرنه اونا میرن بالای شیراز.

احسان. الکترونیک
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۱:۴۶ ب٫ظ

به نظر من بعد اصفهان که طبیعتا بالاتر از همه است و اهواز و زنجان، بقیه دانشکاهها تقریبا هم سطح هستن و سایر معیارها مثل نزدیکی به شهرت رو در نظر بکیر

نونا
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۱۱:۰۸ ق٫ظ

تو رو خدا با رتبه ۲۰۴ کجا بزنم که مطمئن باشم مصاحبه هم رد نمی شم
رتبه اول دانشگاه سراسری صنعتی کرمان
معدل ۱۸/۴۰ و پایان نامه ۱۹.۴۰ کنفرتنس داخلی و یک کنفرانس بین المللی ist2012 که در ieee ]چاپ شده لطفا راهنماییم کنید وقتی نمونده

احسان. الکترونیک
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۱۲:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  نونا

سلام
جرا اینقدر استرس داری شما. رزومت و سابقت عالیه. نکران نباش. از روزانه ها شروع کن و اینکه کرمان هم که روزانه داره بعد برو شبانه ها.حتمت موفق میشی رزومت خوبه.

مشاور
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۷:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  نونا

سلام
شما احتمالاً برای روزانه دانشگاه های پایین تر شانس دعوت به مصاحبه داری. اگر قصد رفتن به دوره شبانه را داری، می توانی آنها را هم انتخاب کنی تا از دعوت به مصاحبه مطمئن باشی.
قبولی شما در مصاحبه به میزان زیادی به عملکردتان در جلسه مصاحبه بستگی دارد. پیشنهاد می کنیم کتاب “راهکارهای موفقیت در مصاحبه دکتری” را مطالعه کنی، تا از راهکاری حضور موثر در جلسه مصاحبه آگاه شوی.
موفق باشی
http://phdmarket.ir/product/%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%B1%D8%A7%D9%87%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D9%88%D9%81%D9%82%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%B5%D8%A7%D8%AD%D8%A8%D9%87-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C

علی
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۱۰:۲۸ ق٫ظ

سلام
من در رشته الکترونیک مجاز به انتخاب رشته شده ام
آیا می توانم از رشته های گرایش قدرت نیز انتخاب کنم؟

برق الکترونیکی
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۱۱:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  علی

نه شما نمیتوانید چون کد رشته متفاوته

علی
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۱:۱۷ ب٫ظ

اما کد رشته زده مجموعه مهندسی برق

مشاور
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۷:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  علی

سلام
خیر. کد رشته این دو گرایش با یکدیگر متفاوت است.

احسان. الکترونیک
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۴ ۱۱:۰۵ ب٫ظ

سلام
بجه ها این توضیحات که داده مثلا زمینه نیمه هادی، منظورش دقیقا جیه؟ ایا میشه مثلا با گرایش میکروالکترونیک تو ارشد رفت نیمه هادی و ادوات تو دکتری؟ تو مصاحبه مشکلی نشه؟

فرهاد
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۱:۱۶ ق٫ظ

سلام
اگه گرایش ارشدت نیمه هادی نیس به احتمال خیلی زیاد تو مصاحبه رد میکنن. چون هم زمینه کاری تز ارشدت ربطی به نیمه هادی نداره و هم درساشونو پاس نکردی.

بهروز
فروردین ۳۱, ۱۳۹۴ ۱۲:۱۶ ب٫ظ

سلام.
نظرتون را در مورد ترتیب اولویت دانشگاههای تهران چیه؟
شریف-تهران-امیرکبیر-تربیت مدرس-خواجه نصیر-بهشتی-علم و صنعت-رجایی-شاهد

احسان. الکترونیک
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۴ ۱۱:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  بهروز

سلام
به نظر من تربیت مدرس میتونه بره جلوتر از امیرکبیر و بهشتی بره جلوتر از خواجه نصیر

مجتبی-الکترونیک
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۹:۵۷ ب٫ظ

سلام
من رتبم ۶۹ شد به نظرتون کدوم دانشگاها دعوت میشم؟

مهدی الکترونیک
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۱۰:۲۲ ق٫ظ

سلام احتمالا همه

امین-الکترونیک
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۲:۳۸ ب٫ظ

از دوستان کسی در مورد دانشگاه شاهد اطلاعی داره؟به نظرتون ارزش داره قبل از صنعتی اصفهان و شیراز بزنم.لطفا راهنماییم کنین.

سارا
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۱۲:۵۲ ب٫ظ

من از دوستان پرسیدم.
گفت شاهد از بابت رتبه بندی دانشگاه ها در رده ی خوبی نیست.

سوال از اقا مهدی
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۱:۰۷ ب٫ظ

اقا مهدی شما با رتبه ۲۵۰ بارسال کجاها شبانه دعوت به مصاحبه شدی؟

مهدی الکترونیک
فروردین ۳۱, ۱۳۹۴ ۴:۲۴ ق٫ظ

سلام
تبریز-زنجان – رجایی – یک گرایش خاص تهران که یادم نیست.

saeed
فروردین ۲۸, ۱۳۹۴ ۸:۵۰ ب٫ظ

سلام. در جواب به مهدی
صددرصد در ابتدا دانشگاههای تهران را انتخاب بکن. حتی اگه مقاله ای نداشته باشی. من یکی از دوستام پارسال رتیه ی ۲۱ الکترونیک رو آورد. و فقط یه مقاله پولی داشت . بعد توی مصاحبه دانشگاه امیرکبیر ازش خواسته بودند که به انگلیسی خودش رو معرفی کنه ، ولی اون گفته بود که زبانش ضعیفه . در آخر هم دانشگاه امیر کبیر اونو قبول کرده بود. چون بالاخره کسی که رتبه اش دورقمی میشه لابد یه چیزی بلده. پس شک نکن که بهترین دانشگاه تهران قبولی

مهدی الکترونیک
فروردین ۲۹, ۱۳۹۴ ۰:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  saeed

تشکر آقا سعید من یک نگرانی دیگر هم دارم که معدلم هست.
لیسانس ۱۵.۲۲
ارشد ۱۵.۳۳

رضا الکترونیک
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۴:۳۵ ب٫ظ

با رتبه ۳۶۰ جایی دعوت به مصاحبه(شبانه) میشم؟
آخرین رتبه مجاز روزانه ۳۰۹

علی.الکترونیک
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۱:۳۱ ب٫ظ

خدا کنه و رزومه ام خوبه
۲ تا isi سابمیت کردم ، ایشالا جواباشون زودتری میاد

داود
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۱:۲۷ ب٫ظ

شهرستان دعوت به مصاحبه میشی

علی.الکترونیک
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۱:۲۵ ب٫ظ

پارسال رتبه ی مجاز روزانه چقد بود؟

سارا
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۱۲:۵۴ ب٫ظ

۲۸۰

علی.الکترونیک
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۱:۲۲ ب٫ظ

نخصصی ۳۰
استعداد ۲۰
زبان ۰
معدل ۱۵.۵۵
رتبه ۳۰۵
چقد شانس دعوت ب مصاحبه روز رو دارم ؟
از بچه های پارسال کسی هست و تجربه شو بگه ؟

داود
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۱:۱۶ ب٫ظ

به نظرتون با رتبه ٩٠ تهران دعوت به مصاحبه میشه

احسان. الکترونیک
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۲:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  داود

حتما. شک نکن

مهدی الکترونیک
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۱۲:۴۴ ب٫ظ

دوستان من به شدت نیاز به راهنمایی دارم.
رتبه ۱۲
معدل ارشد ۱۵.۳۳ شهید رجایی
معدل لیسانس ۱۵.۲۲ حکیم سبزواری

ژورنال نامعتبر غیر ISI دو تا که اسمم سوم هست
یک کنفرانس IEEE که اسمم چهارم هست.

حالا مشکل اینجاست که بعضی دوستام می گن که تو چون رزومت خوب نیست اصلا تهران را نزن و فقط دانشگاه های ضعیف را انتخاب کن تا انتخابات نسوزه
بعضی هم می گن که حیفه و ممکنه قبول شی پس دانشگاه های خوب را هم بزن.
من موندم چکار کنم.
لطفا منو راهنمایی کنید.

مهدی الکترونیک
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۱:۱۷ ب٫ظ

همچنین
msrt 72
تخصصی ۴۳
زبان ۶۷
استعداد ۲۸

احسان. الکترونیک
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۲:۳۹ ب٫ظ

به نظر من برو سریع اساتید مورد نظرت تو تهران رو بیدا کن و باهاشون صحبت کن.

مهدی الکترونیک
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۷:۳۹ ب٫ظ

تشکر که پاسخ دادید

راهنمایی
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۱:۱۱ ب٫ظ

دوست عزیز شما به احتمال قوی یا تهران یا شریف قوبلید. ببینید ۲ سال ییش رتبه ۱۸ رفته تهران.
پارسال رتبه ۱۱ میدان رفت شریف. البته هر دو مقطع اونجا بوده. پارسال مصاحبه یکی از دانشگاهای تهران ک خودم هم بودم البته فقط ناظر بودم چون دانشگاهم بود ی آقایی با ترنزکشن ieee و ی خروار مقاله isi رد شد. رفتن صنعتی اصفهان. رتبش حدود ۱۲۰ بود فک کنم. حقش شریف بود واقعا. چون توی دکترا ملاک تحقیق و پژوهش باید باشه نه رتبه ای که سر جلسه از ی مشت سوال تستی که همه میدونن چقد غلط توشه بدست بیاد. در هر صورت شما رتبت عالیه . غم مخور. تقریاب نصف کارو کرده رتبت. دانشگاه ارشدتو روش حساب کن. شما باید تو مصاحبه خوب ظاهر بشی. رزومت ضعیف هست تا حدودی ولی رتبت یکمیشو جبران میکنه. بقیش سلیقه استاداست ک باید یجوری سر مصاحبه بتونید خودتونو بهشون بقبولونید. من بنظرم شما شریف یا تهران قبولید ب شرط خوب ظاهر شدن در مصاحبه. توکلت ب خدا باشه

الکترونیک
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۱۰:۲۱ ق٫ظ

اقا با رتبه ی ۳۰۰ دعوت ب مصاحبه ی روزانه میشیم ‎:/‎

مهدی الکترونیک
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۱:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  الکترونیک

سلام
برای شبانه بله ولی روزانه من پارسال با ۲۵۰، زنجان را نیاوردم

سوال از مهدی الکترونیک
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۰:۴۵ ق٫ظ

من متقاضی دکترا سال آینده هستم، میشه در مورد درس تئوری منو راهنمایی کنید، چه کتاب یا جزوه ای بخونم، چی کنم که بتونم درس تئوری رو خوب بزنم

مهدی الکترونیک
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۱۲:۳۹ ب٫ظ

سلام
سراغ جزوه نرید چون نه تنها خودتون را راحت نمی کنید بلکه سر در گم تر می شید من plummer خوندم ولی به نظرم شما el kareh بخونید.

محمد
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۰:۱۷ ق٫ظ

با سلام من اصلا امسال نخوندم و تخصصی هارا حل می کردم ولی جون تمرین نداشتم اکثرا را گزینه اشتباه زدم با
تخصصی ۱۷/۸۳ درصد
استعداد ۲۸/۸۹ درصد
زبان سفید
معدل موثر ۱۵/۹۰

رتبه ۴۸۷ آیا امیدی به قبولی پولی است یا سال بعد با تشکر

امین-الکترونیک
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۱۱:۵۰ ب٫ظ

سلام به همه دوستان.با رتبه ۱۰۰ کجاها میشه قبول شد.تهران هم میشه امیدوار بود یا نه؟

محمد
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۰:۲۱ ق٫ظ

لطفا درصدهاتون را بزارید

امین-الکترونیک
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۰:۳۱ ق٫ظ

تخصصی ۳۵
استعداد ۴۴.۵
زبان سفید

رضا الکترونیک
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۷ ب٫ظ

با رتبه ۳۶۰ جایی دعوت به مصاحبه میشم؟
آخرین رتبه مجاز روزانه ۳۰۹

داود
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۲ ب٫ظ

تهران میخوای یا شهرستان?

محمد. لطفا کمکم کنید
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  داود

شهرستان داود جان

محمد. لطفا کمکم کنید
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۱۱:۱۴ ب٫ظ

سلام بجه ها. خواهش میکنم یکی کمکم کنه. با رتبه ۲۴۰ جایی دعوت به مصاحبه میشم. امسال مثل اینکه ظرفیت نسبت به بارسال بیشتره. روزانه شانس دارم؟ شبانه جی؟

مهدی الکترونیک
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۱۱:۱۷ ب٫ظ

سلام
شبانه حتما
من پارسال با ۲۵۰ نتونستم روزانه زنجان و تبریز را بیارم

مهدی الکترونیک
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۱۱:۰۴ ب٫ظ

سلام
من زبان ۶۶.۶
استعداد ۲۷.۷۸
تخصصی ۴۳.۴۱

مهدی الکترونیک
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۱۱:۰۴ ب٫ظ

رتبه ۱۲

راهنمایی
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۱:۱۵ ب٫ظ

سلام . ببخشید اگر میتونید منابعتون را بفرمایید دوستان استفاده کنند. ثواب داره.مرسی دوست خوبم

بهروز
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۹:۲۰ ب٫ظ

دانشگاههای خوب که بعیده آموزشی
قبول شوم مگر پژوهشی شاید امیرکبیر یا خواجه نصیر..
البته من با پژوهشی مشکلی ندارم.

داود
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۸:۵۹ ب٫ظ

سلام
حالا هدفت کدام دانشگاهه? بهروز جان

بهروز
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۸:۵۵ ب٫ظ

۴۵تخصصی ۲۰زبان۲۷استعداد
رتبه۵۳
فکر میکردم زیر ۲۰ بضوم.
حالم خیلی گرفته شد.

راهنمایی
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۱:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  بهروز

ارشد تهران ها بودی یا شهرستان؟

بهروز
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۴:۳۱ ب٫ظ

سلام. بعد از دریافت نتایج درصدها و رتبه هاتون را بگویید.

ali
فروردین ۱۲, ۱۳۹۴ ۴:۵۹ ب٫ظ

آقامهدى طبق تجربه چند نکته عرض کنم
۱-با اطمینان میگم میانگین بالاى ۳۷ رتبه ۱ تا ۱۰ میاره
۲-طبق تجربه سالهاى اخیر میانگین تخصصى بیشتر از ۴۵ احتمالش خیلى بعیده و درصد زبان خیلى تعیین کننده است
۳-به عنوان نمونه من پارسال با اینکه تخصصى خیلى اشتباه داشتم و ۲۵درصد زدم با زبان ۴۵ و هوش ۱۷ درصد رتبه ۵۶ شدم حال فرض کن با همین درصد زبان و تخصصى ۴۰ رتبه حتما زیر ۱۰ میشه
۴-طبق تجربه ۹۰ درصد داوطلبین یا زبان به این سختى را نمیزنند یا زىر ۱۰ درصد میزنند
۵-کسانى که در نت هستند اگر دقت کنى تحلیل هاى دقیقى دارند و صاحب نظر هستند و این مشخص میکنه از داوطلبین برجسته هستند
نکته آخر اینکه من تحلیل دوستان را درباره سوال ۱۴۵ تکنولوژى ساخت دیدم ولى به نظر من همان گزىنه ۴ درسته و نظر طراح مطمئنا گزینه ۴ است .در واقعىت یون ها در اکسید توزیع شده اند و ما براى سادگى تحلیل فرض میکنیم که به صورت میانگین در مرز اکسید هستند

مهدی الکترونیک
فروردین ۱۲, ۱۳۹۴ ۷:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  ali

سلام
اول از شما تشکر می کنم که تو بحث شرکت می کنید.
من سوالای ۲۴ و ۳۲ را بر اساس کلید سازمان سنجش غلط زدم و بر اساس وبلاگ زیر درست.
electronics-view.blogfa.com
شما درصد ۳۸ تون بر اساس کلید سازمان سنجشه؟ اگر اینطوریه تبریک می گم.
۱- انشالله خدا کنه همینطور باشه
۲- والا یکی گفته بود تخصصی را ۵۰ زده و زبان ۷۰ استعدادم فکر کنم ۵۰ یادم نیست کامنتش کجا بود ولی منم فکر می کنم یکم خوشخیال بوده.
۳- بله این بلا امسال سر من اومد و ۷ ۸ تا اشتباه فوق العاد بچه گانه داشتم. (استرس)
۴- اگر اینطوری باشه خیلی به نفع ما میشه.
۵- بله این هم منطقی به نظر می رسه چون من موقعی که الکی امتحان می دادم اصلا عین خیالم نبود مردم چیکار کردن و به اینترنتم سر نمی زدم.

مهدی الکترونیک
فروردین ۱۲, ۱۳۹۴ ۷:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  ali

راستی در مورد تست های زبان
نمی دونم این ها را زدید یا نه ولی نظرتون را بگید
۱۳۸ -نظر من ۲ نظر علما: بین ۱ و ۲ شک دارند
۱۵۱- نظر من ۴ نظر علما: ۲
۱۵۳- نظر من ۱ نظر علما: بین ۳ و ۱ اختلاف هست
۱۵۴- نظر من ۱ نظر علما: ۳
۱۶۰- نظر من ۴ نظر علما: بین ۱ و ۴ اختلاف هست

استعداد هم
۱۰۷- نظر من ۳ هست ولی باز هم علما در جواب شک دارند

لطفا نظرتون را بگید

ali
فروردین ۱۳, ۱۳۹۴ ۰:۰۰ ق٫ظ

من زبان بیشتر لغات کارکردم و ۹ لغت صحىح زدم متن ها را زیاد نرسیدم
سوال ۱۳۸ من گزینه ۱ زدم و ۱۶۰ گزینه ۴ زدم و به نظرم همین گزینه ها درست هستند
نگران نباش شما رتبه زیر ۳۰ حتما میارى ولى نکته اینجاست که تا رتبه ۷۰ هم به تمام دانشگاههاى معتبر دعوت میشوید مهم مصاحبه و داشتن مقاله خیلى مهم است(البته دانشگاههاى معمولى بدون داشتن مقاله و حتى تا رتبه ۱۵۰ میشه قبول شد ولی براى قبولی تو دانشگاههاى معتبر علاوه بر رتبه پایین مقاله و مدرک زبان خیلى مهم است

مهدی الکترونیک
فروردین ۱۳, ۱۳۹۴ ۱:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  ali

تشکر علی آقا چون من مقاله ISI ندارم از مصاحبه خیلی می ترسم.
نمره msrt من ۷۲ هست
به درصدی زبانی که در کنکور زدیم هم توجه می کنن؟

ali
فروردین ۱۳, ۱۳۹۴ ۸:۰۲ ق٫ظ

سلام
براى مصاحبه یه فرمى هست که تو مصاحبه به همه آنها امتیاز تعلق میگیره و مجموع تمام آنها ۷۰ میشه.
معدل کارشناسى و کارشناسى ارشد
دانشگاه محل تحصیل ارشد
مقاله و کنفرانس
مدرک زبان
سوابق تدریس
امتیاز مخصوص اساتید(۲۰ امتیار)
البته رتبه پاىین هم خیلى تاثیر داره

mekanic
فروردین ۱۳, ۱۳۹۴ ۹:۳۷ ب٫ظ

اگه مثل من مقاله ندارید تهران رو وشهرهای خوب رو هم نزنید(هرچند من یکی از دوستام فقط با یک مقاله داخلی ۲سال پیش تربیت مدرس قبول شد.البته رتبه ای که بدست اورده بو دیکمی از تربیت مدرس بالاتر بود(درحد شریف و تهران )(رتبه۱۷ از میان ۱۰۵۰ نفر و ظرفیت روزانه۱۱۰نفرو.. ..ولی از درصد زبانتون مشخصه که رتبه خوبی بدست میارید(نگران نباشید) تربیت مدرس رو حتما انتخاب کن(عادلانه برخورد می کنن) اگه دانشجو بگیره و شهر فوق لیسانس خودت حتما جز انتخابهات بزار.موفق باشید(چشم رو هم بزاریم میشه اواخر فروردین و رتبه ها میاد..)

ali
فروردین ۱۳, ۱۳۹۴ ۰:۰۴ ق٫ظ

من سوال ۱۰۷ مثل شما گزینه ۳ زدم و احتمال زیاد همین درسته چون بقیه گزینه ها اگر دقت کنى تو متن هستند

mekanic
فروردین ۱۳, ۱۳۹۴ ۰:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  ali

عذر میخوام که اظهار نظر میکنم(مهدی الکترنیک)منو میشناسه اونور با هم اطلاعات ردوبدل می کردیم و..) ولی از شواهد معلومه که سوالای تخصصی شما جزئ سخت ترین گروه هاست که اینقدر درصدا پایینه..ولی یه چیزیو خواستم بدونید و اون اینکه در گروههای با این ویژگی متاسفانه گاهی وقتا تفاوت درصدی بین ali و مهدی الکترونیک و..که با مثلا۳ماه یا بیشتر مطالعه بین۳۰-۴۰ زدید با کسی که یک مرور یک هفته ای انجام داده بدلیل اینکه افرادی که مطالعه کردند سعی می کنند بیشتر بزنند و بدلیل نکته دار بودن و سخت تر بودن سوالا .دصد منفیشون زیاد میشه و درصد اونا به درصد کسی که سطح علمیش ضعیفتره و حدود ۳۰درصد ساده سوالا رو جواب داده میرسه میرسه در نتیجه ممکنه ali;که فکر میکنه و حقشم هست که رتبه عالی بشه (مثلا زیر۵)یدفعه تو اعلام نتایج میبینه میشه۱۲(البته خدا نکنه.)و مثلا مهدی الکترونیک به جای اینکه به اندازه سطح علمیش که مثلا رتبه زیر۲۰ هست برسه یدفعه رتبش بدتر میشه مثلا۳۹….اینا رو طبق تجربه پارسال کنکور خودمون که سخت بود گفتم.. .با این هدف که تمامی موارد رو برا روزی که رتبه میاد در نظر بگیرید و ..موفق باشید…

مهدی الکترونیک
فروردین ۱۳, ۱۳۹۴ ۲:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  mekanic

سلام
من قبل کنکور چون اصلا درس نمی خوندم رفتم همه جا پر کردم که من دارم دکتری می خونم که قضیه حیثیتی بشه و مجبور بشم بخونم. البته این روشم جواب داد و مجبور شدم و خوندم ولی باعث شد انقدر استرس داشته باشم که هم شب نخوابیدم و هم سر جلسه خیلی هول شده بودم و ۷ ۸ تا اشتباه کردم.
وقتی هم کلید ها اومد کلی استرس داشتم حالا فکر کن رتبه ها بیاد چی میشه.
ضمنا من در تمام دوران تحصیلم به بی خیالی و درس نخواندن معروف بودم و سابقه داشته که یک ساعت مونده به امتحان بچه ها بگن امروز امتحان پایان ترمه و من تازه با آرامش شروع کردم به خوندن.

برق سال اینده
فروردین ۱۱, ۱۳۹۴ ۴:۴۴ ب٫ظ

مهدی الکترونیک درصدهاتون حدوداچند هستش(زبان ۶۰ خیلی به عالی شدن رتبتون کمک میکنه…)البته اگر حداقل۳۸درصد تخصصی زده باشید..

مهدی الکترونیک
فروردین ۱۱, ۱۳۹۴ ۵:۵۶ ب٫ظ

سلام
من بعضی تست ها را شک دارم کدوم ها را زدم و با احتساب تردید حدود درصد هام اینطوری هست:
در صورت عدم اصلاح کلید ها:
تخصصی: ۳۲-۴۱
درصورت اصلاح کلید ها:
تخصصی: ۳۸.۵-۴۷

زبان:۵۵-۷۱ (در بین گزینه ها بین علما بحث هست)
استعداد: ۳۵-۴۰ (در بین گزینه ها بین علما بحث هست)

mekanic
فروردین ۱۲, ۱۳۹۴ ۰:۴۵ ق٫ظ

سلام اقا مهدی الکترونیک اینجا هم اومدم پیدات کردم…. منم مثل شما چند ساله کنکور میدهم و پارسال۲۸۰ شدم ولی شرکت کننده ما۱۰۵۰نفرسرجلسه و من هم تخصصی ۵۱ استعداد۲۶-۳۱ زبان ۰ میانگینم یکم از شما کمتره ۳۸.۵ هستم اگه کلید ما هم اصلاح بشه میشم میانگین۴۰..معدل وزنی۱۴ موثر۱۵.۴ و دنبال رتبه۷۰ هستم (کنکور ما یکمی از شما ساده تر بود)تا ببینم خدا چی میخاد..امیدوارم به هدفتون برسید…از طریق سایت رتبه و..رو دنبال می کنم و…

مهدی الکترونیک
فروردین ۱۲, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  mekanic

سلام. من که از سالی که این آزمون را بنا کردن در کنکور بودم. (البته بدون خواندن) ولی امسال خونده بودم. امیدوارم قبول شیم دیگه فکر کنم می خوان این کنکور را بردارن.

mekanic
فروردین ۱۲, ۱۳۹۴ ۳:۵۴ ب٫ظ

اگه کنکور را بر دارند هم مطمئن باش نمیدنش دست دانشگاهها با این همه اعتراض که داوطلبا دارند ..شاید ازمون زبان و استعداد جدا بشه و کسایی که کف قابل قبول رو از اون بدست بیارند به مرحله بعدی برن..که سوالا تخصصی هستش و فکر کنم اون موقع۵۰-۵۰ بین ازمون و مصاحبه بشه…و دیگه کسی بهانه نمیاره که زبان و استعداد رتبمون رو خراب کرد و…

mekanic
فروردین ۱۲, ۱۳۹۴ ۰:۴۸ ق٫ظ

اقا مهدی در درس استعداد تحصیلی ..سوال ۱۱ (مخزنها) مگه نباید جوابش اینطوری باشه ۳+۵ تقسیم بر ۲ سپس تقسیم بر۳ و نهایتا ضربدر۶۰ دقیقه یعنی گزینه۲(۸۰دقیقه) ولی چرا میگن گزینه ۱(۷۵ دقیقه درسته)..حل کردید این سوال رو…..هر کسی حل کرده نظر بده…

مهدی الکترونیک
فروردین ۱۲, ۱۳۹۴ ۱۱:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  mekanic

سلام من اینو سر جلسه به خاطر هول شدن نتونستم حل کنم ولی همینکه اومدم بیرون فهمیدم اشکالم کجا بود. (آخر جلسه بود ۲ سه دیقه مونده بود تموم شه)

الان روش حلشه دقیقا می گم
یک گالن در ۵ ساعت کامل تخلیه میشه
یعنی سرعت تخلیه اش یک پنجم بشکه در ساعته
یک گالن در ۳ ساعت کامل تخلیه میشه
یعنی سرعت تخلیه اش یک سوم بشکه در ساعته

حالا مجموع سرعت این ها میشه هشت پانزدهم.

گفته که گالن ها مشابه هستن و چقدر می کشه که یک سوم هر دو گالن خالی بشه.
خوب اگر یک سوم هر گالن خالی باشه مقدار آب تخلیه شده هست دو سوم گالن

d=vt این فرمول یادتونه؟
d= دو سوم
v= هشت پانزدم
t=؟
حالا اگر حساب کنید t را بر حسب ساعت می ده که اگر بخواهید به دقیقه تبدیل کنید باید در ۶۰ ضرب کنید.
حساب کنید ۷۵ میاد

mekanic
فروردین ۱۲, ۱۳۹۴ ۳:۵۰ ب٫ظ

ممنون از پاسختون

مهدی الکترونیک
فروردین ۱۰, ۱۳۹۴ ۸:۲۳ ب٫ظ

میانگین نفر اول پارسال ۳۹ درصد بوده.
حالا به نظر شما امسال میانگین درصد نفر اول چقدر خواهد بود.
لطفا همه بنویسند که نظرشون چیه امسال دروس سخت تر بودن یا راحت تر

نظر من:
تخصصی – خیلی ها می گن راحت تر بوده ولی من واقعا نمی تونم نظری بدهم
استعداد تحصیلی – به نظرم راحت تر از پاسال بود
زبان – به نظرم سخت تر از پارسال بود.

میانگین نفر اول همان ۴۰ پارسال

لطفا بچه ها همه نظر بدن
ضمنا دوستان سعی کنن که ذهنشون از چیزایی که دیگران گفتن bias نگیره و نظرشون را مستقل بگن

احسان. الکترونیک
فروردین ۱۰, ۱۳۹۴ ۱۱:۳۲ ب٫ظ

به نظر من تخصصی راحتتر، استعداد هم سطح سال قبل و زبان سخت تر بود. به نظرم میانکین بیشتر از سال قبل میشه مثلا ۴۵

ali
فروردین ۱۱, ۱۳۹۴ ۳:۴۴ ب٫ظ

سلام
به نظر من میانگین امسال بین ۳۹ تا ۴۲ است(من خودم پارسال با میانگین ۲۷ درصد ۵۶ شدم و امسال میانگین من ۳۸ تا ۳۹ است)امیدوارم تک رقمی بشم

مهدی الکترونیک
فروردین ۱۲, ۱۳۹۴ ۱۲:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  ali

انشالله. ولی خودمونیم الان من ۴ نفر در نت پیدا کردم که درصدشاشون همین عیار من و شماست. حالا نمی دونم رتبه های خوب اینجا هستند یا امسال خیلی راحت بوده

مهدی الکترونیک
فروردین ۵, ۱۳۹۴ ۱:۱۷ ب٫ظ

از دوستان اگر کسی می دونه که آخرین رتبه دعوت شما به مصاحبه روزانه پارسال چند بوده حتما بگه.

حمید
فروردین ۷, ۱۳۹۴ ۱۲:۱۰ ب٫ظ

فکر می کنم حدود ۲۱۰ بوده

مهدی الکترونیک
فروردین ۹, ۱۳۹۴ ۸:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  حمید

تشکر از شما آقا حمید.

احسان. الکترونیک
فروردین ۲, ۱۳۹۴ ۱۱:۰۸ ق٫ظ

سلام. بجه هایی که زبان رو بالا زدن لطفا راهنمایی کنن از رو جه کتابی واسه کنکور مطالعه کردن؟

مهدی الکترونیک
فروردین ۲, ۱۳۹۴ ۶:۲۸ ب٫ظ

سلام
من فکر کنم زبان را بالای ۶۰ زدم. ولی زبان را از کتاب یاد نگرفتم از روش دیگری استفاده کردم.
نگاه کردن به مستند های زیر نویس دار
نگاه کردن به سریال seinfeld و friends با زیرنویس.
زیرنویس باید انگلیسی باشه
البته نگاه کردن خالی فایده نداره و باید هر جا لغت جدید دیدید در نرم افزار anymemo یادداشت کنید.
این روش که اختراع خودمه خیلی خوب جواب میده مخصوصا برای آدم های تنبل که زیاد حوصله کتاب خوندن ندارند.
البته باید حتما تمام لغات موجود در کنکور های قبلی را هم بلد باشید.
ممکنه بعضی کلمه ها در کتاب ها باشه که در فیلم ها نباشه که این نقطه ضعف روش من هست و همچنین ممکنه که لغت هایی یاد بگیرید که امکان نداره در کنکور بیاد. با این وجود اگر دیدگاهتون این باشه که هدف یادگیری هم هست نه فقط کنکور ایرادی نداره.

احسان
فروردین ۲, ۱۳۹۴ ۹:۰۲ ب٫ظ

ممنون از لطفتون

محمد
فروردین ۳, ۱۳۹۴ ۱:۳۰ ب٫ظ

سلام بچهها شما اعتراض زدین ؟ آقا مهدی شما اعتراض زدین ؟

مهدی الکترونیک
فروردین ۴, ۱۳۹۴ ۱:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

من ۴ اعتراض فرستادم بعلاوه یکی دیگه به خاطر عدم انتشار کلید سوالات عمومی

محمد
فروردین ۵, ۱۳۹۴ ۸:۰۷ ب٫ظ

سلام آقا مهدی شما کدام سوالات را اعتراض زدین؟

ali
فروردین ۱, ۱۳۹۴ ۱۲:۲۶ ب٫ظ

الکترونیک
من پارسال با درصدهای زیر ۵۶ شدم
تخصصی ۲۴.۴زبان ۴۳.۳ و هوش ۱۶.۶۶(میانگین ۲۷)
نفر دوم پارسال میانگینش ۳۷ بوده
درصدهای امسال من
تخصصی ۳۸زبان ۴۵ و هوش ۴۰(میانگین ۳۸.۵)
رتبه من چند میشه؟

Agha Payame Khub
فروردین ۱, ۱۳۹۴ ۷:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  ali

با این رتبه شما جایی قبول نشدید؟ کجاها معرفی شده بودید؟

ali
فروردین ۱, ۱۳۹۴ ۸:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  Agha Payame Khub

قبول میشدم ولی من چون پایان نامه ام تموم نشده بود پارسال آزمایشی امتحان دادم

ali
فروردین ۱, ۱۳۹۴ ۸:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  Agha Payame Khub

علم و صنعت – شیراز-تهران-شهید بهشتی
دعوت شده بودم ولی برای مصاحبه نرفتم

Agha Payame Khub
فروردین ۲, ۱۳۹۴ ۹:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  ali

امسال وضعتون خیلی بهتره. انشاالله که موفق باشید. به نظرم قطعا زیر ۲۰ میشید. ارشد کدوم دانشکاه بودید؟

ali
فروردین ۲, ۱۳۹۴ ۱۱:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  Agha Payame Khub

shiraz university

مجتبی-الکترونیک
فروردین ۲, ۱۳۹۴ ۹:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  ali

سلام
به نظر شما سوال ۱۳ غلط نبود ؟ پلاریته مثبت و منفی آپ امپ باید عوض میشد چون فیدبک مثبت میشه اینجوری

اصغر
فروردین ۳, ۱۳۹۴ ۱۰:۴۳ ق٫ظ

به نظرم با همین پلاریته به ظاهر برعکس هم درسته چون در هر صورت خروجی مقدار محدودی داره و بر مقدار گین آپ امپ تقسیم کنی پایه + مقدار کوچیکی میشه و اونوقت پایه + و – تقریبا هم پتانسیل میشن من شمارو ارجاع میدم به سوال ۱۰۴ ارشد ۹۳ که همین نکته اونجا هم هست ببین اون چطوری حل میشه

مجتبی-الکترونیک
فروردین ۳, ۱۳۹۴ ۱:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  اصغر

سوال ۱۰۴ ارشد الکترونیک ۹۳، فیدبک منفیه! فرض کن vo زیاد بشه اونوقت ولتاژ گیت سورس ماسفت هم زیاد میشه و جریانش هم زیاد میشه و این باعث افت ولتاژ ورودی مثبت آپ امپ میشه و vo اینجوری کم میشه …ولی سوال ۱۳ رو ببین یه مدار اینورتر هست که برای تقویت جریان خروحیش از یه ساختار پوش پول استفاده کرده و فیدبک رو از خروجی گرفته داده به پایه ورودی مثبت آپ امپ حالا تو این حالت فرض کن خروجی زیاد بشه اونوقت پایه مثبت هم ولتاژش زیاد میشه و دوباره خروجی زیادتر میشه تا جاییکه آپ امپ به اشباع بره . تو این حالت دیگه ورودی مثبت آپ امپ نمی تونه با منفی برابر بشه چون فیدبک منفی آپ امپ برقرار نشده

داود
اسفند ۲۹, ۱۳۹۳ ۰:۲۵ ق٫ظ

با تخصصی ۴٠
استعداد ٣۵
زبان ۵
رتبم چند میشه؟؟؟

بهروز
اسفند ۲۹, ۱۳۹۳ ۰:۰۱ ق٫ظ

سلام بچه ها.
تخصصی ۵۵ و استعداد ۳۵ و زبان ۱۵
ممکنه کسی بگه حدود رتبه ام چند میشه؟

مهدی الکترونیک
فروردین ۲, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  بهروز

به نظرم زیر ۲۰ یا ۱۰
تخصصی را فوق العاده زدید از خودم ناامید شدم.

حسن
اسفند ۲۸, ۱۳۹۳ ۹:۱۸ ب٫ظ

با سلام
دوستان جواب سوال ۳۴ دو گزینه تکراری داره
با تشکر

احسان. الکترونیک
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۹:۳۳ ب٫ظ

سلام. بجه ها کسی میدونه با ۲۵ درصد تخصصی، ۳۵ درصد استعداد و ۸ درصد زبان حدود رتیه جقدره؟

اصغر- الکترونیک
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۹:۵۶ ب٫ظ

احتمالا زیر ۲۰۰ میشی اینقدر استرس نداشته باش

نکته ای در مورد سوال ۳۲ (تئوری) می خواستم بگم نظر شما چیه احسان؟

گزینه اول: در درست بودنش شکی نیست ص ۶۸ کتاب کاتوزیان – ص ۱۵۳ کتاب دکتر ادیبی

گزینه دوم: عامل محدود کننده را به نفوذ مولکول های اکسید کننده (یعنی به اکسیژن O2 ربط داده دقت کنید) در صورتی که عامل محدود کننده با افزایش ضخامت، بوجود آمدن مانع طبیعی یعنی SiO2 می باشد (ص ۶۱ کاتوزیان) نه اینکه اکسیژن باشه

گزینه سوم: یکی از بچه ها گفتن در کتاب پلامر گفته شده است که با انجام عمل اکسیداسیون در حرارت های بالا اتم های سیلیکن پیوندهای بیشتری تشکیل داده و در نتیجه بارهای در اکساید کاهش می یابند.پس غلطه

گزینه چهارم: (در کتاب نتونستم پیدا کنم) ولی به نظرم غلطه چون در محیط H2O و O2 هم بخار آب و هم اکسیژن شرکت دارند به دلیل کمتر بودن سرعت رشد در اکسیژن در مجموع سرعت رشد کمتر از H2O خالص می باشد چون اونجا اکسیژنی نیست که بخواهد سرعت رو کمی کمتر کنه

احسان. الکترونیک
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۱۱:۳۴ ب٫ظ

توضیح کزینه دوم کاملا درسته اصغر اقا جون دقیقا مولکولهای اکسیزن نفوذ میکنن و خودشون رو به سطح سیلیکون میرسونن و با نظر شما مخالفم

اصغر- الکترونیک
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۸:۵۴ ق٫ظ

آخه عامل محدود کننده نفوذ اکسیژن، SiO2 هست نه نفوذ خود اکسیژن. SiO2 باعث میشه که نفوذ اکسیژن انجام نشه

انسی- الکترونیک
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۹:۰۵ ب٫ظ

توضیحات مربوط به صحت گزینه ۳ سوال ۴۵ در صفحات ۳۰۸,۳۰۹ مربوط به فصل ۶ (oxidation) کتاب پلامر آمده است که با استفاده از روش اندازه گیری cv نشان داده شده است که این جابجایی برابر با q Qf/Cox می باشد.

سوال ۳۲
گزینه ۱(رابطه ۶٫۴۰ صفحه ۳۳۱ کتاب پلامر)
گزینه ۲(از پاراگراف آخر صفحه ۳۱۵ تا قبل رابطه ۶٫۲۰ صفحه ۳۱۶ کتاب پلامر)
ر سوال ۳۲ فک کنم منظور طراح این بوده که کدام گزینه نادرست است که به اشتباه نوشته شده است کدام گزینه درست است.گزینه های ۱و۲ ۴ پاسخ های صحیحی می باشند که در کتاب پلامر آمده است.هچنین گزینه ۳ نادرست است زیرا در کتاب پلامر گفته شده است که با انجام عمل اکسیداسیون در حرارت های بالا اتم های سیلیکن پیوندهای بیشتری تشکیل داده و در نتیجه بارهای در اکساید کاهش می یابند.

احسان. الکترونیک
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۹:۳۱ ب٫ظ

کاملا درست توضیح دادن. منم موافقم ولی ایا ترتیب اثر میدن؟

اصغر- الکترونیک
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۱۰:۰۳ ب٫ظ

اگر تعداد زیاد باشه بله. یادمه تو کنکور ارشد ۹۱ چند تا سوال اشکال داشت یا سوال یا جواب نداشت یا دو جواب داشت که در نظر گرفته بودند که به نظرم چون تعداد اعتراض زیاد بود پیگیری کردند ولی مثلا پارسال ظاهرن تعداد اعتراض کم بود ترتیب اثر ندادن

انسی- الکترونیک
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۱۱:۳۳ ب٫ظ

نمی دونم اثر می دن یا نه ولی ما به خاطر این سوالات نمره منفی می گیریم، منم میانگین درصد هام مثل شماست ولی کاملا ناامید شدم هرچند که زحمتی نکشیده بودم ولی فک می کنم حتی اگه خیلی خونده بودم وضعیت درس تئوری با این سوال ها و جواب هایی که گذاشتن بهتر از این نمی شد واقعا دلم برای کسایی که چندین ماه از وقتشونو گذاشتن واسه درس تئوری ولی طراح های محترم این طور از خجالتشون در اومدن

مهدی الکترونیک
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۷:۳۲ ب٫ظ

کسی خبر نداره کلید عمومی ها را کی می خوان منتشر کنن؟

مجتبی-الکترونیک
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۵:۴۰ ب٫ظ

سلام
من تخصصی ۴۲
استعداد ۳۸
زبان صفر
به نظرتون رتبم چقد میشه

داوطلب پارسال
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۷:۴۳ ب٫ظ

به نظر من اگه زبان بیست درصد میزدید حتما زیر ۵۰ بودین. با این حال درصد تخصصی خوب بوده

مجتبی-الکترونیک
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۸:۰۴ ب٫ظ

ممنون از نظرتون ولی آیا با این درصد رتبم میتونه ۱۰۰ یا کمتر از صد شه

اصغر-الکترونیک
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۱:۲۴ ق٫ظ

به نظرم زیر ۱۰۰ میشی

احمد
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۳:۵۸ ب٫ظ

آقا کسی درصد و رتبه خاصی از پارسالیا نداره؟

داوطلب پارسال
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۷:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  احمد

پارسال به دلیل سخت بودن سوالات تخصصی . درصد زبان تعیین کننده بود
۲۰ تخصصی
۲۳ زیان
۲۵ استعداد
حدودا رتبه ۱۵۰

با همین درصد ها تقریبا زبان صفر. رتبه ۲۵۰
و زبان ۴۰-۵۰ حدودا ۵۰!!
تا جایی ک من خاطرم هست

داوطلب پارسال
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۷:۴۶ ب٫ظ

ببخشید استعداد ۱۵

انسی- الکترونیک
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۳:۱۰ ب٫ظ

دوستانی که رشته برق-الکترونیک هستن طبق نظر اساتید سوال های ۳۲،۴۴،۴۵ تئوری قابل اعتراض هستن. در سوال ۳۲ منظور طراح گزینه نادرست بوده که باید به آن اعتراض کرد. جواب سوال ۴۴ گزینه ۴ میشه. جواب سوال ۴۵ هم گزینه ۳ میشه. برای اعتراض تا ۵ فروردین وقت هست. اگه همه با هم با یک دلیل واحد به صورت منسجم روی چند سوال مشخص اعتراض کنیم امید به اصلاح بیشتره،

مجتبی-الکترونیک
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۸:۳۳ ب٫ظ

در ضمن سوال ۱۳ رو هم باید به لیست سوالهای غلط اضافه کنیم . چون اگه دقت کنید پلاریته مثبت و منفی آپ امپ رو بر عکس کشیده و باعث میشه که مدار فیدبک مثبت بشه و آپ امپ به اشباع بره و گزینه صحیح تو گزینه ها نیست اما بر اساس پلاریته معکوس که فیدبک منفی هست اگه حساب کنیم گزینه ۲ درست میشه

اصغر-الکترونیک
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۱:۱۲ ق٫ظ

به نظرم با همین پلاریته به ظاهر برعکس هم درسته چون در هر صورت خروجی مقدار محدودی داره و بر مقدار گین آپ امپ تقسیم کنی پایه + مقدار کوچیکی میشه و اونوقت پایه + و – تقریبا هم پتانسیل میشن من شمارو ارجاع میدم به سوال ۱۰۴ ارشد ۹۳ که همین نکته اونجا هم هست ببین اون چطوری حل میشه

محمد
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۲:۲۰ ب٫ظ

شما اعتراض زدید ؟خواهشا همه همکاری کنند وروی چند تا سوال که اشتباهش مشخص است متمرکز بشوند دلایل را هم مستدل بنویسید تا انشاالله سنجش کلید فعلی را اصلاح کند. تا جمعه هم وقت داره .من هنوز اعتراض نزدم .در سوالات ۴۵ و ۳۲ کلید سنجش غلط است.یکی دو سوال دیگر هم کلید ایراد دارد.

انسی- الکترونیک
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۰:۵۳ ق٫ظ

سلام دوستان طبق نظر اساتید سوال ۳۲و۴۴و۴۵ درس تئوری قابل اعتراض هست، اگه کسی خواست برای استناد به یک منبع درسی خاص کمک بگیره ، من می تونم کمکتون کنم، سوال ۳۲ ، ۲ جواب درست داره گزینه ۱ و ۲، سوال ۴۴ گزینه ۴ میشه و سوال ۴۵ گزینه ۳ میشه

محمد
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۱۰:۰۰ ق٫ظ

سلام، سال قبل هم همینطور بود هیچ ترتیب اثر ندادند.

اصغر- الکترونیک
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۱۰:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

به نظرم چون تعداد معترضین کم بود

هلن
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۱۰:۵۹ ق٫ظ

سلام من این سوالات و جواب ندادم
درصد شما چی شده؟
به نظر میاد خوب باشه

محمد
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۱:۲۰ ب٫ظ

سوال ۴۵ حتما گزینه ۳درست است . سوال ۳۲ نیز با کلید فعلی سنجش معلوم میشه گزینه نا درست مد نظر طراح سوال بوده که به اشتباه گرینه درست در دفترچه آمده بود چون گزینه های ۱و۲و۴ هر سه کاملا صحیح اند.حالا چه جوری اعتراض کنیم ؟ تاکی برای اعتراض وفت داره

انسی- الکترونیک
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۲:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

بله سوال ۳۲ گزینه نادرست مد نظر طراح بوده، تا ۵ فروردین وقت هست ، دوستان اساتیدی که کلید سوال های تئوری رو قبل از کلید سنجش دادن در حال آماده کردن یه متن درست برای سوال ۴۴ و ۴۵ با ذکر علت و مرجع هستن، من شما رو در جریان می گذارم همه با یک دلیل واحد و به صورت منسجم روی چند سوال مشخص اعتراض کنیم امید به اصلاح کلید بیشتره

حمید
اسفند ۲۵, ۱۳۹۳ ۱۱:۳۸ ب٫ظ

سلام
درصدها:تخصصی ۳۲، استعداد ۵۹، زبان ۶
استعداد و زبان بر حسب کلید مربوط به سایتهای مختلفه ولی برای تخصصی، از روی سنجش درآوردم. به نظرتون رتبم چند میشه؟

اصغر-الکترونیک
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۱:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  حمید

احتمالا زیر ۷۰ میشی

الکترونیک
اسفند ۲۵, ۱۳۹۳ ۱۱:۳۷ ب٫ظ

۳۳ تخصصی، استعداد با کلید غیر معتبر ۱۹ با کلید سنجش نمیدونم، زبان ۰

هلن
اسفند ۲۵, ۱۳۹۳ ۱۰:۵۶ ب٫ظ

دوستان الکترونیک لطفا اگه درصداتون و در اوردین اینجا بگید تا حدود درصدا دستمون بیاد
ممنون

اصغر-الکترونیک
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۱:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  هلن

تخصصی ۲۲ با همین کلید سنجش

استعداد ۴۸ کلید های سایت (امیدوارم کمتر نشه)

زبان ۰
به نظرتون چند میشم

هلن
اسفند ۲۵, ۱۳۹۳ ۶:۴۶ ب٫ظ

سلام دوستان
درصد احتمالی من
تخصصی ۱۵
استعداد ۲۶
زبان ۱۳
امسال سوالا سخت بود
به نظرتون چند میشم

مهدی الکترونیک
اسفند ۲۵, ۱۳۹۳ ۹:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  هلن

حدود ۲۵۰ تا ۳۵۰

الکترونیک
اسفند ۲۵, ۱۳۹۳ ۱۰:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  هلن

سلام،این درصد ها پارسال بین ۴۰۰ تا۵۰۰ بوده.

مهدی الکترونیک
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۱۱:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  الکترونیک

من پارسال با درصد های زیر شدم ۲۵۰
تخصصی ۲۰
استعداد ۲۰
زبان ۰
مجموع با احتساب ضریب ۴ برای تخصصی می شود ۱۰۰

حالا برای درصد های هلن خانم مجموع می شود
۹۹
پس فرق زیادی با من ندارند البته می گم امسال راحت تر بوده که در اینصورت رتبشون بیشتر میشه

هلن
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۱۲:۰۲ ب٫ظ

سلام
ممنون از راهنمایی تون
جایی هم قبول شدین؟

الکترونیک
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۱:۴۲ ب٫ظ

اقا مهدی با رتبه ۲۵۰ دعوت به مصاحبه شدید برا روزانه

مهدی الکترونیک
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۷:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  الکترونیک

نه برای روزانه دعوت نشدم البته من به غیر از تهران و تبریز و ارومیه روزانه جای دیگری را نزدم و شاید امکان قبولی بود ولی شبانه تبریز زنجان رجایی تهران را قبول شدم ولی مصاحبه نرفتم.