مدرسان شریف
پارسه
وکیلی
نوگام
استعداد تحصیلی طورانی
کاکایی
کاکایی
مدرسان شریف
آنالیز آکادمی
عالم زاده
مدرسان شریف
وکیلی
نوگام
آنالیز آکادمی
عالم زاده

بررسی پذیرش مقاطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد در شورای گسترش

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم حداکثر ظرفیت پذیرش هر کدرشته دکتری دانشگاه آزاد اسلامی را هفت نفر تعیین کرد.

به گزارش  خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، این شورا براساس ماده 17 اساسنامه اصلاحی دانشگاه آزاد اسلامی با ظرفیت پذیرش دانشجو درآن دانشگاه در هر کد رشته محل در مقطع کارشناسی حداکثر 60 نفر در هر کد رشته محل در مقطع کارشناسی ارشد حداکثر 20 نفر و در هرکد رشته محل در مقطع دکتری تخصصی حداکثر 7 نفر برای سال تحصیلی 95-94 موافقت کرد.

بر اساس این گزارش، شورای گسترش آموزش عالی تصویب کرد تمام کد رشته‌هایی که نتوانسته‌اند مجوز لازم را از شورای گسترش آموزش عالی اخذ کنند باید از دفترچه آزمون پذیرش دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی در سال 95-94 حذف شوند و با توجه به اینکه مأموریت کمیته 5 نفره رسیدگی به پرونده‌های فاقد مجوز دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان اردیبهشت 94 بوده است، با توجه به اتمام دوره مأموریت، وظیفه این کمیته پایان یافته تلقی می‌شود. لذا از این پس پرونده‌های جدید دریافت شده از طریق سامانه دفتر گسترش آموزش عالی طبق روال سایر دانشگاه‌ها توسط گروه‌های تخصصی شورا مورد بررسی و تصمیم گیری قرار خواهد گرفت.

 براساس تصویب این شورا، از این پس هرگونه ایجاد رشته محل جدید و پذیرش دانشجو در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی، برابر ضوابط و مصوبات شورای گسترش آموزش عالی و پس از تأیید این شورا اعلام و اجرا شود و هرگونه جذب و پذیرش دانشجو در رشته های غیرمصوب، غیرقانونی است و دانشگاه آزاد اسلامی موظف است براساس ماده 3 اساسنامه اصلاحی آن دانشگاه مصوب 682 جلسه 26 بهمن‌ماه سال 89 شورای عالی انقلاب فرهنگی، کلیه تصمیمات موضوع این بند را به شورای گسترش آموزش عالی اعلام کنند.

شورای گسترش آموزش عالی با تأسیس واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی مستقر در شهر تهران موافقت قطعی کرد و مصوب شد پذیرش دانشجو به شیوه الکترونیکی(مجازی) در دانشگاه آزاد اسلامی طبق ضوابط و مقررات و منحصراً در واحد مزبور امکان پذیر است و مجوز پذیرش دانشجو در هر رشته باید بطور جداگانه از شورای گسترش آموزش عالی اخذ شود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

182 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جهان
مهر ۲۸, ۱۳۹۵ ۶:۰۴ ب٫ظ

سلام ایا مدرک دکتری دانشگاه آزاد رشته مدیریت دولتی واحد الکترونیکی در کشورهایی مثل آلمان و استرالیا و سوئد و… ارزشی داره.تو تکمیل ظرفیت دکتری واحد الکترونیکی تهران قبول شدم.میخوام برم واسه ثبت نام لطفا راهنمایی کنید.اگه کسی در این زمینه اطلاعاتی داره لطفا راهنمایی کنید.ممنون

علی
شهریور ۴, ۱۳۹۴ ۱۰:۲۳ ب٫ظ

سلام
کسی از رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه ازاد واحد الکترونیکی خبر داره که مجوز ندارند اخرش چی میشه

لیلا
تیر ۱۲, ۱۳۹۴ ۶:۵۲ ب٫ظ

سلام.کسی میدونه شهریه دانشگاه آزاد برا ورددی های جدید رشته های علوم انسانی چقدر میشه……

محمد حسین
تیر ۱۳, ۱۳۹۴ ۴:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  لیلا

در کل چیزی حدود ۶۰ میلیون

محمد حسین
تیر ۶, ۱۳۹۴ ۳:۱۴ ب٫ظ

سلام و خسته نباشید ببخشید من دکتری شرکت کرده بودم مصاحبه ام رو هم خوب دادم انتخاب اولم علوم تحقیقاته دومی تهران شما ولی تهران شمال مجوز نگرفته . می خواستم ببینم اگر مجوز نگیره و من نمره علوم و تحقیقات رو نیارم تکلیفم چیه . الان ۱۰ روز شدیدا تو استرسم ؟

جواب مسئول پاسخگویی : باید تا شهریور صبر کنی …. بوق بوق …

محمد حسین
تیر ۶, ۱۳۹۴ ۱:۴۵ ب٫ظ

سلام سوال مجدد من از دانشگاه آزاد به صورت ای میل :

شرح: سلام طاعات قبول . ببخشید می خواستم بدونم کسی که انتخاب اولش در آزمون دکتری علوم تحقیقات تهران و دومین انتخابش تهران شمال و سومین انتخابش ورامین هست اگر امتیاز علوم وتحقیقات رو نیاره در تهران شمال شانسش با کسی که انتخاب اولش تهران شمال بوده برابره ؟ و یک سوال دیگه اینکه من با رتبه حدود ۳۰ در رشته صنایع غذایی شانسی برای قبولی در واحد علوم و تحقیقات رو دارم با توجه به اینکه انتخاب اولم است ؟ سپاسگزارم

پاسخ همیشگی دانشگاه آزاد به من :

لطفا منتظر بررسی واعلام نتیجه باشید

مریم
تیر ۶, ۱۳۹۴ ۹:۴۰ ق٫ظ

سلام
از دوستانی که سال گذشته امتحان دادند (با آزمون و بدون آزمون) میخوام بپرسم . آیا بعد از مصاحبه دوباره انتخاب محل کردند یا فقط همون بار اول در زمان ثبت نام انتخاب محل کردند؟
خواهشا اگه کسی میدونه پاسخ بده
ممنونم

محمد حسین
تیر ۶, ۱۳۹۴ ۸:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

همون بار اول در زمان ثبت نام

متقاضی دکتری
تیر ۶, ۱۳۹۴ ۹:۲۰ ق٫ظ

واقعا اینجوریه در دکتری حقوق خصوصی دانشگاه آزاد ارومیه که بدون مجوزه چند نفر که تابحال ارشد هم ندارند دارند تدریس می کنند و دانشجویان سوادشان بالاتره و اصلا دانشیار هم که نیستند و چند نفر را با عجله جذب کرد و قرارداد زد که دانشجوی دکتری هستند آنهم نه در دانشگاه سراسری غیر انتفاعی پیام نور بلکه خود واحدهای آزاد که آشنایند واقعا…………

محمد حسین
تیر ۵, ۱۳۹۴ ۱:۵۴ ق٫ظ

دوستان احتمال زیاد تا قبل از مهر مشکل برطرف میشه . دارن استادای حق التدریس رو هیئت علمی می کنن و استادیار و دانشیار اضافه می کنن مهلت هم خواستن . یعنی از پول دانشجوی دکتری نمی گذرن درنتیجه امسال هم مثل سال گذشته پذیرش زیاد هست مثلا دو تا کلاس ۷ نفره تشکیل میدن یکی در مهر و یکی در بهمن شاید هم بیشتر از ۷ تا بردارن . اکثر جاها هم مجوز میگیره . هممون دعا کنیم که بشه

سینا
تیر ۵, ۱۳۹۴ ۱۰:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  محمد حسین

ایشالله
خدا از دهنت بشنوه

بابک
تیر ۴, ۱۳۹۴ ۳:۵۸ ب٫ظ

بچه ها منظورم ارشد هست نه دکتری آیا مجوز داره ورودی علوم تحقیقات های پارسال؟؟؟؟

بابک
تیر ۴, ۱۳۹۴ ۲:۱۲ ب٫ظ

بچه ها تکلیف ورودی ها ۹۳ بدون مجوز چیه؟

مقطع تحصیلی دکتری
تیر ۴, ۱۳۹۴ ۳:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  بابک

هیچ واحدی بدون مجوز نبود فقط واحدها تجمیع شدن. که همه رشته محل ها، سر ریزهای رشته های واحد علوم تحقیقات تهران بودند.
واقعا حق بچه های دکتری سال قبل اینه که مدارکشون از Harvard University صادر شه :) مصاحبه پارسال خیلی سخت بود.

پروین
تیر ۴, ۱۳۹۴ ۱:۰۱ ب٫ظ

من رتبه م ٣٩ شده انتخاب اولم علوم تحقیقات بوده بقیه انتخابهام بدون مجوز اعلام شدن ، به نظرتون با این شرایط من قبول میشم

محمد حسین
تیر ۴, ۱۳۹۴ ۱:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  پروین

من صنایع غذایی با رتبه ۳۷ با مصاحبه میشم حدود ۳۰ دقیقا شرایط شما رو دارم و به شدت تحت استرسم

بهروز
تیر ۴, ۱۳۹۴ ۲:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  محمد حسین

از کجا میدونی بعد از مصاحبه میشی ۳۰؟؟؟؟

محمد حسین
تیر ۴, ۱۳۹۴ ۷:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  بهروز

حدس مییزنم . چون هم زبان رو خوب پاسخ دادم هم مقاله داشتم . پایان نامه ام هم موضوعش جدید بود و به سوالاتشون جواب دادم . یکی از دوستانم پارسال رتبه اش ۴۲ بود . بعد از مصاحبه از مصاحبه نمره ۴۰ گرفاه بود رتبه اش رسیده بود به ۳۵ . منم حدس میزنم بشم حدود ۳۰

بهروز
تیر ۴, ۱۳۹۴ ۸:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  محمد حسین

واقعا؟ پس یعنی من با رتبه ۱۶ امیدوار باشم؟

مهدی
تیر ۷, ۱۳۹۴ ۱۲:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  محمد حسین

محمدحسین جان
اساتید کیا بودن؟ چه سوالایی شد؟ منم تکنولو‍‍ژی صنایع غذایی ام
اگه راهنمایی کنی ممنون میشم

محمد حسین
تیر ۷, ۱۳۹۴ ۶:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

دکتر سیدین – دکتر میزانی – دکتر هنرور – دکتر قوامی – دو نفر دیگه هم بودند و من نمیشناختمشون . البته فرق می کنه چون جند روز بعد که دوست من رفته بود همه استاد عوض شده بودند . سوالات بیشتر در مورد پایان نامه است . مقالتت رو می بیینن متن انگلیسی زبان میدن بهت یک نصفه صفحه باید بخونی ترجمه کنی بعد بهت میگن در مورد موضوعی به انگلیسی صحبت کن مثلا خودت رو معرفی کن یا شهرت رو یا دلیلی که می خوای دکتری بخونی ….. بستگی به سوال کننده داره

محمد حسین
تیر ۷, ۱۳۹۴ ۶:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

آقا مهدی رتبت چن شده و انتخاب اولت کجا بود ؟ کجا ارشد خوندی ؟

دانشگاه بدون مجوزبه سیما
تیر ۴, ۱۳۹۴ ۱۲:۴۵ ب٫ظ

منم فقط یه انتخاب داشتم واونم مجوز نگرفته از سازمان مرکزی هم دوبار پرسیدم .هر دوبارش گفتن باید تا شهریور منتظر باشی اونوقت انتخابهاتون بررسی میشه!!!

الی
تیر ۴, ۱۳۹۴ ۱۲:۲۷ ب٫ظ

چرا هیچکس یه جواب درست و حسابی به ماها نمی ده…آخه حقمونه که بدونیم .۲سا ل رو در سرگردونی و گیجی گذروندیم اون از پارسال اینم از داستان امسالشون.بسمونه به خدا… نمی دونن که چه زمانی رو از ما گرفتن.خسته شدم به خدا ازین سرگردونی

عاطفه
تیر ۴, ۱۳۹۴ ۱۲:۱۸ ب٫ظ

واقعاظلمه ،اگه بذارن پارسالیها ادامه بدن، ظرفیت رو برگردونند به سال ٩٢ و قبلش، اشکالی نداره ولی ورودیهای ٩٣ خیلی الکی دکتر شدن، ظلمه واز اون بدتر که میگن میخوان مدارکشون هم به اسم علوم و تحقیقات تهران و یا واحد اصفهان بزنن، خیلی بی انصافیه، در مورد صدور مدارک واحدهای تجمیع شده علوم و تحقیقات من سوال کردم، اولا فقط واحدهای علوم و تحقیقات اصفهان و شیراز و اهواز و کرمانشاه دارای مقطع دکتری بودند وبقیه که پردیس بودند( نه واحد) فقط ارشد داشتند، حالا این چند واحد مجری دکتری اگه مدارکشون به اسم علوم و تحقیقات تهران هم بخوره ایرادی نداره چرا که تعدادشون خیلی کم بوده ولی پارسالیها که با رتبه ۴٠٠ دکتری حسابداری قبول شدند بسیار بی انصافیه که مدارکشون به اسم علوم و تحقیقات تهران و یا واحد اصفهان( خوراسگان) ویا واحدهای ممتاز دیگه ای بخوره که دانشجوهاش با هزار زحمت فارغ التحصیل باید بشن ، خواهشا بذارین اینها دوباره کنکور بدن، نذارین حق اینهمه دانشجو ( چه ورودیهای ٩٢ و قبل از اون و چه کنکوریهای بدشانس امسال که متاسفانه من هم یکیشونم !!) ضایع بشه. خواااااااهش

رضا
تیر ۴, ۱۳۹۴ ۱:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  عاطفه

خانم عاطفه متاسفانه ورودی های ۹۳ سطح علمی بسیار پایین تری(بجز رتبه های ممتاز ۹۳) نسبت به ورودی های ۹۲ و قبلش دارن
این در صحبتهای اساتید گروه ها مشهوده و این به ضرر همه داره تمام میشه

عاطفه
تیر ۴, ۱۳۹۴ ۱:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

آقا رضا، کسانی که حداقل من میشناختم، خودشون هم به دانشجو شدنشان در دوره دکترا ، میخندن، واقعا نباید با اعتبار این دوره بازی بشه، دوما از لحاظ حتی شرعی حق امثال ماهایی که با بدبختی ارشد قبول شدیم و الان هر کسی که میبینی بهش ارشد دادن، پایمال کردن، به نوبه خودم راضی نیستم به این راحتی وارد مقطعی بشم که قبلیها با زحمت فوق العاده وارد شدن ، یه نوع حق کشیه.

یاس
تیر ۴, ۱۳۹۴ ۴:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  عاطفه

هیچ حقی از کسی سلب نمیشه.
در هر اتفاقی حکمتی نهفته است.

علی
تیر ۵, ۱۳۹۴ ۴:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  عاطفه

با سلام
بجز واحد هایی که شما نام بردید واحد های دیگه ای هم مجری دکتری بودن مثل علوم تحقیقات نیشابور که خیلی هم بی کیفیت بود

ابوالفضل
تیر ۹, ۱۳۹۴ ۲:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  علی

اونها پردیس بودند و فقط ارشد داشتند

اکبر (حسابداری)
تیر ۶, ۱۳۹۴ ۴:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  عاطفه

عاطفه خانم شما رتبتون چند شد امسال؟

سیما
تیر ۴, ۱۳۹۴ ۱۰:۰۹ ق٫ظ

دوستان کسی که فقط یه انتخاب داشته و اون بدون مجوز اعلام شده تکلیف چیه؟در ضمن وضعیت انتقالی دانشگاه ازاد به چه صورته؟

بابک
تیر ۴, ۱۳۹۴ ۱۰:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  سیما

سلام شما نمیدونین قبولی پارسال بدون مجوز تکلیفشون پیه؟؟

محمد حسین
تیر ۴, ۱۳۹۴ ۷:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  سیما

سیما جان در دوره دکتری میهمانی و انتقالی نمی دهند مگر در شرایط خاص تعریف شده خودشان مثل برخی بیماری ها و ازدواج یا طلاق و …… که اون هم به اینصورته که علاوه بر هزینه دانشگاه میهمان باید نصف شهریه ثابت دانشگاه مبدا که حدود دو میلیون تومن میشه بپردازین

بابک
تیر ۳, ۱۳۹۴ ۱۱:۱۷ ب٫ظ

کسی که سال ۹۳ ورود به مقطع ارشد داشته باشه در واحد علوم تحقیقات کرمانشاه الان که واحد ها برداشته شدن فقط مال تهران مانده آیا مدارک این دانشجویان دارای تاییده وزارت علوم هست؟؟؟؟الا رفتم سایت وزارت علوم واحد کرمانشاه رشته مارو نداشت مجوز یعنی ما مجوزمون از علوم تحقیقات تهرانه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟تایید میشه یا نه؟؟؟؟؟ کسی هست جوابمو کامل بده

Golnosh
تیر ۳, ۱۳۹۴ ۷:۲۴ ب٫ظ

به نظرتون این عادلانس که مدرک بقیه از علوم تحقیقات تهران صادر بشه با منی که از علوم تحقیقات فارغ التحصیل شدم!!!!!!!!!

بهروز
تیر ۳, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  Golnosh

علوم تحقیقات تهران صادر نمیشه دوست عزیز. اسم واحد استان ذکر میشه. در ضمن رشته من استادای دانشگام بسیار سختگیر تر از علوم تحقیقات تهران بودند. دکتر وصال استاد تمام هستند و حتی اساتید تهران از ایشون حساب میبرند. کار ما فوق العاده سخت تر از بچه های علوم تحقیقات تهران بود

Phd
تیر ۴, ۱۳۹۴ ۹:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  Golnosh

منم با نظر بهروز موافقم. اساتید خیلی از دانشگاه های استان از علوم و تحقیقات تهران سختگیرترند حالا دانشگاه آزاد مجبور شد اینکارو کنه به خاطر اینه که واحدهای علوم تحقیقات در واحدهای استانی و واحدهای بزرگ تجمیع شدند.

بابک
تیر ۳, ۱۳۹۴ ۵:۰۲ ب٫ظ

کسی جواب منو نمیدهههههههههههههههههههههههههههههه
یعنی من ورودی ۹۳ هستم ارشد ۹۳
واحد علوم تحقیقات کرمانشاه
مدرکم فاقد مجوز هست یا بعدا مال تهران صادر میشه؟؟؟؟؟یا تایید نمیشه

اسلامی
تیر ۳, ۱۳۹۴ ۶:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  بابک

سلام علیکم
نگران نباشید مجوز میدن

مریم
تیر ۷, ۱۳۹۴ ۱۰:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  بابک

سلام من ارشد رتبه ۲۴ اورذم اما چونامکان نداشتم برم تهران شهر خودم رفتم دفاع هم کردم تمام شد مجوز هم از شهر خودم صادر شد اول می گفتن اعتبار نداره اما بعد مشکلش حل شد و از دانشگاه ازاد مدرک صادر شد

علی مدیریت دولتی
تیر ۳, ۱۳۹۴ ۳:۵۱ ب٫ظ

غریبی اظهار داشت: نقصی که وزارت علوم به آن اشاره دارد مربوط به فضای آزمایشگاهی و یا منابع اطلاعاتی دانشگاه نمی شود، بلکه نقص در تعداد اعضای هیئت علمی است که با برنامه ۴ ساله این نقص جبران می شود. ضمن اینکه باید به این موضوع نیز توجه داشت که فرایند جذب هیئت علمی به خاطر مقررات جدید روند طولانی تری دارد.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه نواقص موجود در این رشته ها طی یک تعامل با وزارت علوم در حال حل شدن است، گفت: همچنین طبق توافقی که با شورای عالی انقلاب فرهنگی داشتیم قرار شده بخشی از این نواقص را با عقد قراردادهای جدید با اساتید جبران و قبل از شروع مهر۱۳۹۴ برطرف کنیم.

غریبی در پاسخ به این سوال که برای دانشجویانی که در این رشته ها تحصیل می کنند مشکلی به وجود می آید یا خیر، گفت: طی توافقی که با وزارت علوم داشتیم قرار شد دانشجویان مشغول به تحصیل در این رشته ها بدون ایجاد مشکل جدید بتوانند به تحصیل خود ادامه دهند، لذا مشکلی برای دانشجویان پیش نمی آید.

معماری
تیر ۳, ۱۳۹۴ ۴:۰۱ ب٫ظ

شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم در جلسه ۱۰خردادماه ۱۳۹۴ خود با درخواست ایجاد رشته های تحصیلی جدید در دانشگاههای متقاضی موافقت کرد .
به گزارش روابط عمومی وزارت علوم ، این شورا با ایجاد ۳۵ رشته تحصیلی در دوره کارشناسی ارشد و ۵۰ رشته تحصیلی دوره کارشناسی در دانشگاههای دولتی ،۱۴ رشته تحصیلی در دوره کارشناسی ارشد و ۳ رشته تحصیلی کارشناسی در دانشگاه پیام نور ، ۴۴ رشته تحصیلی در دوره دکترا و ۸۰ رشته تحصیلی دوره کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد اسلامی ،۴۱ رشته کارشناسی ناپیوسته در دانشگاه فنی و حرفه ای و۱۵ رشته دوره کارشناسی ارشد در دانشگاه فرهنگیان موافقت کرد.

…..
تاریخ صدور مجوز ۴۴ کدرشته در تاریخ ۱۰خرداد اعلام شده درحالی که لیست مجوزها در تاریخ ۳۰ خرداد منتشر شد پس این ۴۴ کدرشته داخل لیست هست و مازاد بر آن چیزی اضافه نشده

پاسخ دادن

سعید
تیر ۳, ۱۳۹۴ ۳:۳۷ ب٫ظ

سلام…من همین الان تماس گرفتم گفتند ملاک دفترچه راهنماست…اصلا نگران نباشید…واسه مصاحبه اماده بشید

محمد حسین
تیر ۳, ۱۳۹۴ ۷:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

خوش خبر باشی سعید جان . مرسی از این اطلاع رسانیت

بابک
تیر ۳, ۱۳۹۴ ۳:۲۱ ب٫ظ

یعنی من ورودی ۹۳ هستم ارشد ۹۳
واحد علوم تحقیقات کرمانشاه
مدرکم فاقد مجوز هست یا بعدا مال تهران صادر میشه؟؟؟؟؟یا تایید نمیشه

بابک
تیر ۳, ۱۳۹۴ ۳:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  بابک

آخه الان کد رشته محل ما جز مجوز دار وزارت علوم نیست

رضا
تیر ۳, ۱۳۹۴ ۳:۱۰ ب٫ظ

شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم در جلسه ۱۰خردادماه ۱۳۹۴ خود با درخواست ایجاد رشته های تحصیلی جدید در دانشگاههای متقاضی موافقت کرد .
به گزارش روابط عمومی وزارت علوم ، این شورا با ایجاد ۳۵ رشته تحصیلی در دوره کارشناسی ارشد و ۵۰ رشته تحصیلی دوره کارشناسی در دانشگاههای دولتی ،۱۴ رشته تحصیلی در دوره کارشناسی ارشد و ۳ رشته تحصیلی کارشناسی در دانشگاه پیام نور ، ۴۴ رشته تحصیلی در دوره دکترا و ۸۰ رشته تحصیلی دوره کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد اسلامی ،۴۱ رشته کارشناسی ناپیوسته در دانشگاه فنی و حرفه ای و۱۵ رشته دوره کارشناسی ارشد در دانشگاه فرهنگیان موافقت کرد.

…..
تاریخ صدور مجوز ۴۴ کدرشته در تاریخ ۱۰خرداد اعلام شده درحالی که لیست مجوزها در تاریخ ۳۰ خرداد منتشر شد پس این ۴۴ کدرشته داخل لیست هست و مازاد بر آن چیزی اضافه نشده

college
تیر ۳, ۱۳۹۴ ۲:۴۴ ب٫ظ

مدارک تمامی دانشجویان که کدرشته محلشون مجوز نداشت از علوم و تحقیقات تهران صادر میشه (چون تمامی این واحدها در زمان پذیرش دانشجو تحت تابع مادر یعنی علوم و تحقیقات تهران بودند- دانشگاه آزاد هم با همین دلیل دانشجو جذب کرد)

فاقد مجوزی ها برین کیف کنید… :)

رضا
تیر ۳, ۱۳۹۴ ۳:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  college

فقط مدارک دانش آموختگان واحدهای علوم تحقیقات استانها که پارسال تجمیع شدن مدارکشون تحت عنوان علوم تحقیقات تهران(اسم استان) صادر خواهد شد
کدرشته های علوم تحقیقات شهرستان دارای مجوز بودند
اگر دفترچه ۹۲ دکتری دانشگاه آزاد را با لیست واحدهای دارای مجوز که اخیرا وزارت علوم اعلام کرد مقایسه کنید همه کدرشته ها دارای مجوز بوده اند

بابک
تیر ۳, ۱۳۹۴ ۳:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  college

یعنی مدرک ورودی ۹۳ علوم تحقیقات تهران …دمت گرم

بابک
تیر ۳, ۱۳۹۴ ۲:۰۶ ب٫ظ

خواهشا کسی
جواب بده
یعنی برای ما که ورودی ۹۳ هستیم مثلا دانشگاه ازاد همدان در اون کد رشته مجوز نداره…مدارکمون از کجا صادر میشه ؟؟؟ منظورم کنکوری های ارشد پارسال

کیارش
تیر ۳, ۱۳۹۴ ۱:۰۷ ب٫ظ

دوستان من هم از دانشگاه ازاد استعلام کردم. پاسخى که هم اکنون دریافت کردم این است:ملاک لیست رشته محلهاى موجود در دفترچه ٩۴ است.چنانچه تغییرى ایجادشود متعاقبا در شهریور ماه اعلام خواهد شد،در این مرحله شما فقط دعوت به مصاحبه شده اید.

Golnosh
تیر ۳, ۱۳۹۴ ۱:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  کیارش

خب دارن از الان تغییر شهریور ماه رو می گن دیگه!!نمی گن!؟!به نظرتون این خبرا به طور ضمنی دارن بهمون میفهمونن .من اینجوری برداشت کردم شما اگه مدل دیگه ای برداشت کردید بگید لطفا به منم !!!!

کیارش
تیر ۳, ۱۳۹۴ ۱:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  Golnosh

من هم با شما هم نظرم

محمد حسین
تیر ۳, ۱۳۹۴ ۱:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  کیارش

منم بارشون ایمیل دادم سوا و پاسخ رو مشاهده کنین :

سوال :

با سلام و خسته نباشید و آرزوی قبولی طاعات و عبادات ببخشید ما داوطلبان دکتری هر روز داریم با یک حرف و یک نظر و یک مطلب در مورد میزان پذیرش و تعداد کد رشته های حذف شده رو به رو می شویم . واقعا شوک و نگرانی بسیاری داریم تا شهریور ماه . من خودم رشته ام صنایع غذایی بوده و انتخاب اولم علوم و تحقیقات و انتخاب دومم تهران شمال رتبه ام ۳۷ و مصاحبه ام را خوب دادم و راضی هستم . هنوز فقط به امید قبولی در علوم و تحقیقات تهران دکتری را در دانشگاه آزاد انتخاب کردم چون سال پیش دوستم می گفت تا رتبه ۴۰ پس از مصاحبه در رشته صنایع غذایی شانس قبولی در علوم و تحقیقات را دارد . بسیار استرس گرفته ام .لطفا پاسخی بدهید تا خیال من و امثال من راحت شود که امسال قبول هستیم و به فکر درس باشیم یا نیستیم و خود را برای سال بعد آماده کنیم . آیا کد رشته ها حذف می شود ؟ آیا ظرفیت می شود هر واحد هفت نفر ؟ ۲۵۰ نفر دعوت به مصاحبه چه می شود ؟ کسی که انتخاب اولش مجوز نگرفته تکلیفش چیست ؟ منتظر پاسختان هستیم . سپاس بیکران . التماس دعا خدانگهدار

جواب :

داوظلب گرامی لطفا منتظر بررسی واعلام نتایج بمانید

ص صنایع غذایی
تیر ۳, ۱۳۹۴ ۵:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  محمد حسین

همه ایمیل بزنیم و مشابه متن ایشون بنویسیم اینجوری مجبورن جواب بدن اخه انجوری که نمیشه؟

Golnosh
تیر ۳, ۱۳۹۴ ۷:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  محمد حسین

لطفا کنید بگید به کجا ایمیل بزنیم!؟ادرس ایمیل رو بدید بچه ها لطفا همه با همه ایمیل بزنیم لطفا

محمد حسین
تیر ۳, ۱۳۹۴ ۷:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  Golnosh

http://82.99.219.50/Index.aspx?tempname=main&lang=1&sub=0 پایین صفحه قسمت پرسش و پاسخ . اول باید ثبت نام کنید بعد سوالتون رو وارد کنید

محمد حسین
تیر ۳, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  Golnosh

خانم گلنوش موافقم باید داوطلبان به دانشگاه آزاد فشار بیاود تا کوتاه نیاید . باور کنید حجمه صد ها ایمیل آنها را هم مستاصل می کند و به خاطر اعتبار شان در داخل و خارج از کشور هر کاری را می کنند . من مطمئنم خودشون هم می دونند وقتی در رشته ای مثل صنایع غذایی ۲۵۰ نفر رو دعوت به مصاحبه می کنند اگر ( ۵ دانشگاه هر کدام ۷ نفر ) بردارند که در میان آن ها اعضای هیئت علمی و سهمیه ها نصف بیشتر این تعداد هستند . این دانشگاه اعتبار خودشون نزد دانشجو از دست میده و هر دانشجویی پس از اخذ فوق لیسانس به سمت کشورهایی مثل مالزی و ارمنستان و سنگاپور میره که مدرک شون رو ایران قبول داره و هزینه تحصیل هم مثل ایرانه و بسیار با کیفیت تر . و یا کسانی که تمکن مالی خوبی دارند به امریکا و اروپا می روند . با توجه به کاهش جمعیت دانشجو علی الخصوص دانشگاه آزاد در کارشناسی و بعضا کارشناسی ارشد. ما هم باید بهشون فشار بیاریم و اعلام نارضایتی کنیم از هفته پیش تا الان تمام ناخن هامو خوردم و کلاس زبانم رو پیچوندم و از استرس بسیار عصبی شدم و با همه اعضای خانواده پرخاش می کنم . یکی باید جواب من دانشجو و امثال من رو بده . همه باید به دست هم ایمیل و تماس و حتی بیانیه و به صورت حضوری وارد عمل بشیم . ما گناهی نکردیم که می خواهیم دکتری بخونیم

رها
تیر ۴, ۱۳۹۴ ۱:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  محمد حسین

درود موافقم

ص صنایع غذایی
تیر ۴, ۱۳۹۴ ۷:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  Golnosh

بچه ها تو رو خذا به جای اینکههمش بگید چه کنم به این ایمیلی که اقای محمذدحسین لینکش گزاشته ایمیل بزنید و ازشون بخواین ی جواب به ما بدهند باور کنید تاثیر داره من هم ایمیل زدم

فرگاه
تیر ۱۰, ۱۳۹۴ ۹:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  محمد حسین

اقای محمد حسین شما از کجا میدونین که توی رشته ما ٢۵٠ نفر دعوت به مصاحبه شدند؟ اخه توی کارنامه من اخرین فرد دعوت شده به مصاحبه رو رتبه ٢١۴ زده!!!!

زیست سلولی به سلولی مولکولی
تیر ۳, ۱۳۹۴ ۱۲:۱۹ ب٫ظ

مگه ما بهمن ۹۳ امتحان ندادیم؟ پس دفترچمون ۹۳ ۹۴ بوده چطور می،ید ۹۴ ۹۵

دکتر
تیر ۳, ۱۳۹۴ ۱۲:۵۳ ب٫ظ

شما برای ورودی ۹۴-۹۵ امتحان دادین….کنکور رو با سال ورودی میسنجن نه سال برگزاری کنکور..

مهرداد علوم سیاسی
تیر ۳, ۱۳۹۴ ۱۱:۱۹ ق٫ظ

اونایی که تو محلهای بدون مجوز میخونند تکلیفشون چیه؟!؟
چرا حرفو صریح و صحیح و کامل نمیزنید؟!

نگار
تیر ۳, ۱۳۹۴ ۱۲:۳۲ ب٫ظ

فکر می کنم به اونا کاری نداشته باشن…:) و مجبورنا اون ورودی ها رو مجوز بدن و مدرکشون رو معتبر بدونن … :)چون این قانون از امسال اومده

داوطلب دکترا
تیر ۳, ۱۳۹۴ ۱۰:۵۰ ق٫ظ

منم اگه اینجوری باشه با همین هزینه حالا یکم بیشتر میرم خارج از کشور حداقل اینقد حرص جوش نمی خورم

رضا
تیر ۳, ۱۳۹۴ ۱۰:۵۹ ق٫ظ

دانشگاه های معتبر خارج خیلی از روزانه ما هم سختر است به این راحتیها نیست.

رها
تیر ۳, ۱۳۹۴ ۱۰:۴۵ ق٫ظ

سلام منم کاملا با حقوق جزا موافقم همانطور که برای دانشجویای پارسال میخوان فک کنن برای ماهم باید فکری بردارن واقعا بی عدالتی هست که ما رو دعوت کنن پول بگیرن بعد بزارن سر کار از نظر اخلاقی اصلا پسندیده نیس و مسولین محترم باید پاسخگو باشن

حقوق جزا
تیر ۳, ۱۳۹۴ ۹:۵۱ ق٫ظ

اگه این خبرا ها تا قبل ده بهمن سال ۹۳بود حق با اونا بود حالا که ما امتحان دادیم قبول شدیم نباید این مسایل پیش بیاد همون طور که پارسالی ها بهشون حق میدن ما هم بهمون حق میدیم اما یه نکته مهم اگه مجوز ها باطل بشه همه دانشجویان واحد های فاقد مجوز باید در این پنج واحد دارای مجوز پخش بشن!؟آخه سه از ادامه تحصیلشون مونده باز!اونجوری باشه هر واحد میشد حدود چند صد نفر فقط از دانشجویان پارسال به اضافه هفت نفر امسال که با عقل جور در نمیاد دوستان با نظر من موافق هستید؟

رضا
تیر ۳, ۱۳۹۴ ۹:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  حقوق جزا

اونها اغلب درس هاشون تمام شده میخواند پایان نامه بگیرند پایانامه اخذ کنن استاد راهنما هر جا بگیرن اشکال نداره

حقوق خصوصی ،تینا
تیر ۳, ۱۳۹۴ ۱۰:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  حقوق جزا

کاملا

مهندسی کامپیوتر-هوش مصنوعی
تیر ۳, ۱۳۹۴ ۹:۴۴ ق٫ظ

حالا هی بگین رشته های ما ۲۰ یا ۳۰ جا یا بیشتر میگرفته و امسال فقط ۳ یا ۴ جا مجوز گرفتن و ۳۰۰ نفر دعوت به مصاحبه شدن.پس من چی بگم که رشتمون شاید ۱۰ ساله فقط علوم تحقیقات تهران میگرفت که امسال همین یه دانشگاهم مجوز نگرفت.یعنی مصاحبه هم نداریم اینجوری.بخدا خسته شدیم دیگه.این همه خوندیم.دولتی سال قبل با رتبه ۶ و مصاحبه دانشگاه شریف رد شدم.امسالم دولتی رتبه ۱۵ شدم و دانشگاه علم و صنعت ولی اصلاً به خاطر دانشگاه آزاد بودنمون همه دید بدی دارن و از سال دیگه هم که کنکورش کلاً سلیقه ایه. اینم از آزاد که با رتبه ۱۵ اصلاً نمیدونیم مصاحبمون تشکیل میشه یا نه. خوب آدم دردش رو به کی بگه.

وطنم
تیر ۳, ۱۳۹۴ ۱۰:۲۲ ق٫ظ

ناراحت شدم توکلتان بر خدا باشد

مینا
تیر ۳, ۱۳۹۴ ۹:۳۱ ق٫ظ

سلام دوستان با نظر سینا موافقم یه عده ای الکی قبول شدن پارسال تازه از اساتید که می پرسی میگن مدرکشون از علوم و تحقیقات تهران صادر میشه دیگه بهتر از این نمیشه با رتبه های بالا قبول شدن مدرکم از بهترین واحد ازاد می گیرن

حقوق خصوصی ،تینا
تیر ۳, ۱۳۹۴ ۱۰:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  مینا

این اصلا منصفانه نیس.پارسال ۵۶۵ نفر دعوت به مصاحبه شدن. امسال ۴٢٢ نفر یعنی حتی نسبت به پارسال کاهش داشته .تازه بدون هیچ کدوم از این بحثا!تازه کنکور پارسال نسبت به امسال فوق العاده ساده بوده من درصدای رتبه ۶ رو دیدم که با من که٢٠٠ شدم در کل ١٠ درصد فاصله داشت .!!!امسال چون ظرفیتا زیاد اعلام شده بود حجم شرکت کننده بالا رفته با اینکه ازمون سخت تر بود خیلی سخت تر و من درصدامو خوب زدم بازم رتبم این شده..!!!حالا با این تفاصیل عادلانس که پارسال یکی با ازمون ساده درصدایه یکم بهتر علوم تحقیقات دکتری بخونه و من هیچ جا قبول نشم با ازمون سخت تر و تفاوت درصد کم.!

سیمین
تیر ۳, ۱۳۹۴ ۱۲:۳۴ ب٫ظ

صحبتاتون کاملا منطقیه حرف دل منو خیلیا رو زدین

حقوق جزا
تیر ۳, ۱۳۹۴ ۹:۲۰ ق٫ظ

سلام دانشجوی دکترا
تو هم جای ما بودی نمی گفتی در این مقطع ظرفیت ها کم بشه

داوطلب دکتری
تیر ۳, ۱۳۹۴ ۹:۱۶ ق٫ظ

سلام بر دوستان عزیز ، من ۱۰۰ میلیون تومان برای هزینه دکتری کنار گذاشته بودم ، اگر رشته محلهای پارسال تائید بشه حتما قبول میشم در غیر اینصورت مقداری به سرمایه ام اضافه میکنم و برای تحصیل در خارج از کشور هزینه میکنم . والسلام

حقوق خصوصی ،تینا
تیر ۳, ۱۳۹۴ ۱۰:۴۱ ق٫ظ

منم با نظر شما موافقم .ولی رشته من که خارج از کشور جایگاهی نداره چی!!!!من چی کار کنم؟!

دانشجوی دکترای
تیر ۳, ۱۳۹۴ ۹:۰۴ ق٫ظ

دوستان ایشالا همه تون قبولین … ولی واقعا وضعیت دکتری آزاد خرابه … ایشالا ظرفیت ها به شدت کم بشه … اگه هم قبول نشدید، ایشالا یه شغل پر درآمد و خوب گیرتون بیاد

امید به خدا

محسن
تیر ۳, ۱۳۹۴ ۸:۵۴ ق٫ظ

من مدرک تحصیلیم را میخوام بدم به شرکتی که الان دارم براش کار میکنم و در واقع در این شرکت شاغل هستم. حالا وزارت علوم میخواد مجوز بده میخواد نده همین مهمه که دانشگاه آزاد یه گواهی (حتی در حد گواهی موقت) به من بده. شرکت من که از وزارت علوم استعلام نمیکنه در بهترین حالت صحت مدرک تحصیلی را از دانشگاه صادر کننده استعلام میکنن.

....
تیر ۳, ۱۳۹۴ ۹:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  محسن

سلام اقا محسن جهت اطلاعتون باید بگم هر شرکتی برای اینکه مدرکتتون براش امتیاز بیاره باید تو سامانه ساجاد ثبتش کنه و بعد مدارک از وزارت علوم استعلام گرفته می شه، برای تمام شرکت ها با هر نوع زمینه کاری نزدیک به ٢ ساله این ضروری شده، می تونید برای صحت مطلبم از افراد متخصص پیگیری کنید

محسن
تیر ۳, ۱۳۹۴ ۱۰:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  ....

ممنون از توضیحتون اما این موضوع اوصولا در مورد شرکتی که من ازش حرف میزتم صدق نمیکنه و نیازی به امتیاز نداره

علی
تیر ۳, ۱۳۹۴ ۹:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  محسن

خوش ب حال شما. ماها فقط به فکر خودمونیم، برای همین دانشگاه این کارا رو باهامون میکنه

سینا
تیر ۳, ۱۳۹۴ ۸:۳۱ ق٫ظ

کار وزارت علوم درسته چون واقعا پارسال شرایط دکتری دانشگاه ازاد اسفبار بود منم با این شرایط امسال قبول نمی شم و خوش به حال اون افرادی که پارسال قبول شدن و به طور شانسی پذیرفته شدن چون پارسال رتبه ۳۵۰ تو رشتمون قبول شد ولی امسال کلا ۵ تا واحد مجوز گرفتن.

علی محمد
تیر ۳, ۱۳۹۴ ۸:۱۸ ق٫ظ

سلام پس تکلیف اونایی که پارسال قبول شدن چیه اونا خیلی الکی دکتر شدن تو رشته ما(حسابداری) بنده با رتبه ۵۰ امید قبولیم بسیار کمه چون کلا ۷ تا واحد مجوز گرفتن اونوقت پارسال یکی از همکلاسیام با رتبه ۴۰۰ قبول شده چون ۳۴ تا واحد پذیرش داشتن یکی بیاد بگه پس اونا هم دوباره امتحان بدن

ستاره
تیر ۳, ۱۳۹۴ ۹:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  علی محمد

نه دیگه اوضاع شما خوبه . ۷ واحد هر کدوم ۷ نفر میشه ۴۹ نفر . پس قبولی شما . کافیه ۱ نفر نیاد یا شما مصاحبت یکم از یک نفر بهتر باشه . رشته من فقط ۲ واحد مجازه میشه ۱۴ نفر تمام . برای من که میشه ۷ نفر چون شهرستان نمیتونم برم . بقیه الکی رفتن مصاحبه . ۱۰۰ نفر هم دعوت به مصاحبه بودن .

arezoo
تیر ۳, ۱۳۹۴ ۹:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  علی محمد

سلام ببخشید دوستتون کجا قبول شد .

رضا
تیر ۳, ۱۳۹۴ ۳:۵۵ ق٫ظ

حداکثر ۵ نفر بیشتر برای کلاس دکتری به هیچ وجهی جالب نیست و باعث افت کلاس می گردد کلاس دکتری باید سوال و جواب توامان استاد دانشجو و به صورت کنفرانسی باشد

امین
تیر ۳, ۱۳۹۴ ۳:۰۱ ق٫ظ

سلام دوستان
یک سوال داشتم لطفا راهنمایی کنید
بنده کارشناسیم و کارشناسی ارشدم مدیریته اما تصمیم گرفتم با توجه به شرایط شغلیم کارشناسی مهندسی معماری بخونم و گرایش دکتری رو هم معماری ادامه بدم، آیا این کار منطقی است

علی مدیریت دولتی
تیر ۳, ۱۳۹۴ ۱:۲۸ ق٫ظ

اقای منصور اگه متن خبر رو کامل بخونی ۱۴۷۷ رشته مجموع رشته های ارشد و دکترا و کاردانی و کارشناسی که تا الان تصویب شده.و کماکان ۱۴۰۰ رشته غیر مجوز دار سر جاش باقیست . باید از دفترچه لغو شه

صبا
تیر ۳, ۱۳۹۴ ۱:۳۶ ق٫ظ

یعنی برای مهر و بهمن کلا هر واحد ۷ نفر ؟
یا برا هر کدوم ۷؟

علی
تیر ۳, ۱۳۹۴ ۹:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  صبا

فعلا اصن صحبتی از بهمن نیست

بد شانسان عالم هستی ما هستی
تیر ۳, ۱۳۹۴ ۰:۱۱ ق٫ظ

در غمه ما روز ها اگاه شد
روز ها با سوز ها همراه شد
هر کس به طریقی دله ما می شکند
بیگانه جدا دوست(دانشگاه ازاد)جدا می شگند
بیگانه گر می شگند حرفی نیست
از دوست بپرسید که جرا چرا چرا دله ما می شکند
وقتی به یاده شب هایی میفتم که به عشق دکتر شدن عذاب ها کشیده ام بسیار افسوس می خورم می گویند خدا جواب یه زحمتی را بدون جواب نمی گذارد منم جواب زحمتم را می خواهم والله می خواهم عذاب کشیدم براش در روستایی که از کلیه امکانات محروم بودم بدون سهمیه از بینه چندین هزار نفر ۵۵ از ۴۴۹ برای مصاحبه شدم دردم رو به کی بگم خدا خدا خدا

سروش
تیر ۳, ۱۳۹۴ ۰:۳۱ ق٫ظ

قبولی دوست عزیز
مطمئن باش

هادی حقوق جزا
تیر ۳, ۱۳۹۴ ۰:۴۱ ق٫ظ

چرا ناراحتی دوست من؟
خیالت راحت باشه که قبول میشی

وطنم
تیر ۳, ۱۳۹۴ ۲:۰۳ ق٫ظ

غصه نخورید خدا بزرگ است توکلتان بر خدا باشد

نزدیک سحری
تیر ۳, ۱۳۹۴ ۲:۳۵ ق٫ظ

دوست عزیز شما رتبتون عالی شده
چرا الکی غصه میخوری
قطعا قبول هستی با این رتبه

مریم ریاضی
تیر ۲, ۱۳۹۴ ۱۰:۲۴ ب٫ظ

الان ریاضی کاربردی کلا هر دانشگاه هفت نفر میگیره؟
یا عددی هفت تا تحقیق هفت تا؟؟؟؟

علی منصور
تیر ۲, ۱۳۹۴ ۱۰:۰۸ ب٫ظ

شرح وظایف معاونت آموزشی در گفت‌وگو با دکتر غریبی
صدور مجوز ۱۴۷۷ رشته‌محل طی دو سال، نتیجه تعامل خوب بین وزارت علوم و دانشگاه آزاد و مدیریت منابع است پس این چیه مال امروزه در مصاحبه با انا

مجید
تیر ۲, ۱۳۹۴ ۹:۰۲ ب٫ظ

آقا کیارش رشته ما ۱۴ رشته محل پذیرش میکنه تازه فکر کنم پذیرش ۷ نفره برای سال بعد باشه ولی بازهم نمیدونم ممنونم از لطفتون

کیارش
تیر ۲, ۱۳۹۴ ۱۱:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  مجید

امیدوارم موفق بشید دوست خوبم

بازاریابی خواهشا کمک
تیر ۲, ۱۳۹۴ ۸:۵۳ ب٫ظ

حالا که انتخاب اول مجوز نگرفته انتخاب های بعدی اعمال میشوند؟

پارسا
تیر ۲, ۱۳۹۴ ۱۱:۵۵ ب٫ظ

بله

علی
تیر ۲, ۱۳۹۴ ۸:۵۳ ب٫ظ

دوستان عزیز دانشگاه آزاد که بدش نمیاد همه قبول شن. واسه همین تعداد افراد دعوت به مصاحبه رو بالا برده به امید اینکه اتفاق خاصی بیفته و بتونه دانجشو بگیره. این ۷ نفر رو هم وزارت علوم گفته. پس باید ببینیم زور کدوم بیشتره. وزارت یا دانشگاه آزاد. فعلا چیزی معلوم نیست.

هادی حقوق جزا
تیر ۲, ۱۳۹۴ ۸:۴۶ ب٫ظ

سلام دوستان شما هم می تونید از این طریق استعلام کنید

http://82.99.219.50:81/

حقوق جزا
تیر ۲, ۱۳۹۴ ۸:۲۳ ب٫ظ

آقای هادی حقوق جزا وقتی که وزارت علوم میگه کلیه پذیرشهای دانشگاه آزاد در واحدهای غیر مجاز غیر قانونی است !!!!!! اونوقت ملاک و استعلام دانشگاه آزاد به چه درد میخوره یعنی وزارت علوم از حالا گفته که فارغ التحصیلان واحدهای غیر مجاز مدرکشون معتبر نیست حالا مابیایم هم چند سال وقت صرف کنیم هم اینهمه هزینه که آخرش بگن مدرکتون بی اعتباره !!!!!!؟؟؟

هادی حقوق جزا
تیر ۲, ۱۳۹۴ ۸:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  حقوق جزا

سلام
اگر پذیرش بشین این اطمینان را داشته باشید که تا زمانی که میخواین فارغ التحصیل بشین مجوزش هم اخذ میشه

رضا
تیر ۲, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۱ ب٫ظ

شما بخون اخبارو وزارت علوم گفته به ورودی ها مجوز ندارند مدرک معتبر نمیدن

ساراااااااااااا روانشناسی تربیتی
تیر ۲, ۱۳۹۴ ۸:۰۷ ب٫ظ

بله امسال سال تحصیلی ۹۵-۹۴ هستش
چیزی که مسلمه اینه که یه عده دانشجو برنامه ریزی کردند وقت و انرژی گذاشتن نباید به این شکل هر دقیقه شوک بشن!
نه افراط نه تفریط چون که پارسال خیلی برداشتن دلیل نمیشه امسال تا این حد طرفیتا رو پایین بیارن!این بی عدالتی در حق خیلیاس

دکتر
تیر ۲, ۱۳۹۴ ۹:۰۳ ب٫ظ

سارا خانم این بی برنامگی از دانشگاه آزاد بوده که بدون هماهنگی با وزارتخونه و بدون مجوز این کار رو کزده….آخه خیلی از رشته محلها حتی استادیار هم ندارن این چجور میخواستن دکتری بگیرن….واقعا متاسفم..که وقت و انرژی این همه جوون …

rezaee
تیر ۲, ۱۳۹۴ ۸:۰۵ ب٫ظ

من که ۹۹ درصد امسال قبولم ولی کنکوری های سال بعد خیلی گناه دارن چون بلا تکلیفی ادمو از کار میندازه

علی
تیر ۲, ۱۳۹۴ ۸:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  rezaee

سهمیه داری؟

دکتر
تیر ۲, ۱۳۹۴ ۷:۵۷ ب٫ظ

دوستان عزیز خودتون درگیر این سال ها نکنید…کنکوری که دادین کنکور ۹۴-۹۵ بوده…دفترچش هم الان در اینترنت موجوده…پس تمام تغییرات مربوط به همین کنکور می باشد…اینجا تقصیر وزارت علوم نیست…تقصیر دانشگاه آزاد هست که بخاطر کمبود بودجه و دانشجو در مقطع لیسانس ..بدون مجوز اقدام به گرفتن دانشجوی دکتری کرده…

سحر
تیر ۲, ۱۳۹۴ ۷:۴۶ ب٫ظ

دفترچه امسال ۹۵-۹۴ هست…این یعنی چه!!! حالا ما چی کار کنیم..هفته دیگه مصاحبه دارم رشته محل اولم حذف شده…چی کار کنم….خسته شدیم از استرس بسته دیگهههههه….

علی
تیر ۲, ۱۳۹۴ ۷:۳۷ ب٫ظ

نگران نباشید دوستان گفته از دفترچه ۹۵-۹۴ حذف بشه!
روزهای قبل معاون وزیر علوم گفت باید رفع نقص بشن نه اینکه مجوز ندارند.

دکتر اینده
تیر ۲, ۱۳۹۴ ۷:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  علی

امسال ۹۴_۹۵ خوب.

هادی حقوق جزا
تیر ۲, ۱۳۹۴ ۷:۱۸ ب٫ظ

دوستان اصلا نگران نباشند
من خودم از مرکز آزمون دانشگاه آزاد استعلام گرفتم
جواب اونها این بود:
ملاک لیست رشته محل های مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دکتری سال ۹۴ می باشد.

مهرداد علوم سیاسی
تیر ۲, ۱۳۹۴ ۷:۳۲ ب٫ظ

بله
ملاک صدور مدرکشون چیه؟!؟ عدم تایید مدرک توسط دفتر گسترش اموزش عالی وزارت علوم ؟؟؟؟

فرزاد
تیر ۲, ۱۳۹۴ ۷:۴۹ ب٫ظ

آقا مهرداد آقای دکتر میرزاده اعلام کرده اند که دانشگاه ازاد راهی ندارد جز کم کردن ضرر و افزایش سود و پذیرش دکتری ماهانه بیش از ١۴ میلیارد تومان برای دانشگاه استفاده دارد به این دلیل دانشگاه ازاد کوتاه نمیاد چون با طرح تجمیع ٢ برای صرفه جویی در هزینه ها تنها ماهانه ١٠ میلیارد صرفه جویی می شود اما با پذیرش دکتری ١۴ میلیارد!!!! اما اینکه اکثرا مجوز می گیرند نه همه دلیلش این است که سال پیش رشته ما حدود ٣۶٠ نفر دعوت به مصاحبه شدند و ١٣ رشته محل بوده امسال ١۶٠ نفر دعوت به مصاحبه شده پس طبق قاعده باید حدود ۶ دانشگاه حداقل مجوز بگیرد در صورتی که در لیست الان تنها ٣ دانشگاه مجوز دارد.حتی اگر اینگونه عمل نکنند هر واحد ٧دانشجو بگیرد فعلا برای مهر حداقل ٢١ نفر و برای بهمن ٢١ نفر دیگر پذیرش می کند که مانند وجود ۶ رشته محل می شود ظرفیت.نظر شخصی من این است که باز واحدهایی مجوز می گیرند و دانشگاه ازاد با پذیرش در ٢کلاس یا ٢ نیمسال تعداد پذیرفته شدگان نهایی را بسیار افزایش می دهد

کیارش
تیر ۲, ۱۳۹۴ ۸:۱۹ ب٫ظ

شما چطور استعلام کردید هادى جان؟! شاید اگر متوجه پریشانى داوطلبان شوند زودتر یک تصمیم قاطع بگیرند. سایت انا هنوز این خبر را اعلام هم نکرده!

ساراااااااااااا روانشناسی تربیتی
تیر ۲, ۱۳۹۴ ۷:۰۳ ب٫ظ

ببینید با یه حساب سر انگشتی میشه نتیجه گرفت این خبر منطقی نیست!
مثلا تو رشته من دوره روزانه حدود ۹۵ نفر میگیره شبانه و پردیس خود گران هم روی هم حدود ۳۰نفر!
حالا دانشگاه آزاد مجوز به ۳ رشته محل تعلق گرفته یعنی طبق این اخبارجدید ۲۱ نفر!!!
اصلا منطقی نیست که دانشگاه آزاد حتی یک سوم سراسری پذیرش نداشته باشه!

سروش
تیر ۲, ۱۳۹۴ ۷:۳۳ ب٫ظ

شما پتانسیل دانشگاه های سراسری رو با آزاد یکی فرض میگیرین!!!

کیارش
تیر ۲, ۱۳۹۴ ۷:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  سروش

شاید پتانسیل سراسرى بالاتر باشد اما فراموش نفرمایید دانشگاه ازاد یک ارگان خصوصى است ! قانون همه جاى دنیا این بوده که دانشگاههاى خصوصى براى تأمین هزینه هایشان هم که هست تعداد بیشترى دانشجو میپذیرند

ساراااااااااااا روانشناسی تربیتی
تیر ۲, ۱۳۹۴ ۷:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  کیارش

آقای سروش بحث ما اصلا پتانسیل دانشگاه بخصوصی نیست!
صحبت از ظرفیتها و تعداد پذیرشی هست که اصلا منطقی بنظر نمیرسه!
بنده خودم دو مقطع قبلیم دانشگاه سراسری بودم همچین پتانسیلی هم که صحبت میشه از دانشگاهای سراسری ما ندیدیم!

سروش
تیر ۲, ۱۳۹۴ ۷:۵۹ ب٫ظ

بنده خودم هم لیسانس و فوق لیسانس دانشگاه سراسری مادر درس خوندم، منظورم اینه که آیا شما دانشگاه هایی مثل تهران و بهشتی و مدرس و شریف و و امیرکبیر و فردوسی و علامه و… رو با واحد دهاقان و زابل و لامرد و بافت و … یکی می انگارید ؟!!
که دانشگاههای مادر مثلا هر رشته ۵ تا بگیره اونوقت این واحدها هم ۷ تا دانشجو دکتری !!!
یکی از واحدهای رشته ی من فقط ۳ تا استادیار داره ولی دکتری مجوز دار شده ، حالا شما فرض کنین بدون مجوز ها به چه صورتیه…!!!

شادی
تیر ۳, ۱۳۹۴ ۹:۱۱ ق٫ظ

جوابتون عالی بود!

شادی
تیر ۳, ۱۳۹۴ ۹:۱۳ ق٫ظ

منظورم جواب سارا جان بود. مرسی سارااا جون

بیوالکتریک
تیر ۲, ۱۳۹۴ ۶:۵۷ ب٫ظ

پس فقط تا رتبه ده برن مصاحبه؟ میشه اعلام کنن الان برای هر کد رشته چند نفر برن مصاحبه؟
آیا چون مشکل اشتغال وجود داره باید جلوی تحصیل هم گرفته بشه؟ اگه اینطوره کلا تحصیلات دانشگاهی رو تعطیل کنن، چون الان امکان استخدام برای افراد دیپلمه راحت تر از مقاطع بالاتره.

رضا
تیر ۲, ۱۳۹۴ ۷:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  بیوالکتریک

بحث استخدام نیست بحث اینه که دانشگاه هایی که شرایط پذیرش ندارن نباید بگیرن
این به نفع همه هست

بیوالکتریک
تیر ۲, ۱۳۹۴ ۷:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

این درسته به شرطی که ظرفیت دانشگاههای دارای مجوز رو یه مقدار افزایش بدن. نه اینکه همه راهها رو ببندن.

کیارش
تیر ۲, ۱۳۹۴ ۷:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

جناب رضا اتفاقا بحث شرایط و صلاحیت دانشگاه أصلا مطرح نیست!! جهت اطلاع شما عرض کنم که دانشگاه علوم تحقیقات اصفهان به علت نداشتن شرایط لازم دوسال پیش منحل گردید و دانشجویان ان به واحد خوراسگان انتقال داده شدند. حالا طبق مصوبه جدید وزارت علوم دانشگاه علوم تحقیقات اصفهان که دو سال پیش منحل اعلام شده مجوز دریافت کرده و دانشگاه خوراسگان (اصفهان) که پذیراى دانشجویان منحل شده بود در رشته روانشناسى با داشتن سابقه درخشان ، إمکانات کافى و اساتید با رتبه هاى علمى عالى مجوز دریافت نکرده!!!!

رضا
تیر ۲, ۱۳۹۴ ۸:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  کیارش

اساتید علوم تحقیقات اصفهان همگی به واحد اصفهان(خوراسگان) منتقل شدن، همین طور تمام کدرشته های دایر در علوم تحقیقات اصفهان.
آخر لیست مجوزها هم نوشته مجوزهایی که به نام واحدهای علوم تحقیقات استانهاست به واحدهای مادر استان منتقل شدن
با این حساب فرقی بین مجوز علوم تحقیقات اصفهان با واحد اصفهان(خوراسگان) نیست

سروش
تیر ۲, ۱۳۹۴ ۶:۳۵ ب٫ظ

اینجوری که اینا میگن به نظرم فقط رتبه های ۱ تا ۱۰ برن مصاحبه ، بقیه ماها با این ظرفیت شانسمون بسیار ناچیز شده متاسفانه
واقعا کار بدی کرد دانشگاه آزاد که بدون مجوز ها رو اولا تو دفترچه قرار داد و بعدش هم این همه رو مجاز کرد ، تکلیفشون پایان اردیبهشت مشخص بوده ولی بازم ۶ خرداد اینهمه مجاز کردن !

مهرداد علوم سیاسی
تیر ۲, ۱۳۹۴ ۶:۳۰ ب٫ظ

اونایی که تو محلهای بدون مجوز میخونند تکلیفشون چیه؟!؟
چرا حرفو صریح و صحیح و کامل نمیزنید؟!

مهندسی شیمی
تیر ۲, ۱۳۹۴ ۶:۱۲ ب٫ظ

معلوم نیست میخان با ما چکار کنن همش استرس ماه رمضون بهمون تلخ کردن یک روز یه مصاحبه میکنن میگن ظرفیتا کم شده لیست میدن بعد میگن نگران نباشید همه رشته محل ها تصویب میشه
حالا هم که میگن هر واحد ٧ نَفَر
بابا تو رشته ما ۵ واحد مجوز گرفته هر واحد ٧ نَفَر بگیره میشه ٣۵ نَفَر
بعد ٢٣٠ نَفَر دعوت به مصاحبه شدن
بابا ما تنها امیدمون این بود هر واحد ٢٠ نَفَر بگیره که حالا گفتن ٧ نَفَر
پس هر رشته ١٠ نَفَر اول بره مصاحبه

ویانا
تیر ۲, ۱۳۹۴ ۵:۳۷ ب٫ظ

اما به نظر من امسال مثل بچه های پارسال میشه اعمال این قانون برای سال دیگه میشه چون دانشگاه امسال با دید مثل سال قبل تعداد افراد دعوت به مصاحبه رو زیاد گرفته حتما پذیرش هم چیزی بیشتر از اعمال این قانونه.این قانون احتمالا برای سال دیگه اجرا میشه چون در غیر اینصورت داوطلبان امسال از این که چرا قبل از ثبت نام در دفترچه ها اصلاح صورت نگرفته و افرادی با امید به تعداد رشته محل بیشتر و دلخواهشون ثبت نام کردند معترص خواهند شد.امیدوارم مسئولان دانشگاه به خصوص بخش سنجش و پذیرش دانشگاه ازاد اسلامی بهترین تصمیم را اتخاذ کنند.

کیارش
تیر ۲, ۱۳۹۴ ۶:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  ویانا

امیدوارم دانشگاه ازاد همین شیوه را پیش بگیره

ساراااااااااااا روانشناسی تربیتی
تیر ۲, ۱۳۹۴ ۵:۳۲ ب٫ظ

خواهشا تکلیف ما رو روشن کنید
خسته شدیم ازین همه اخبار ضد ونقیض!
چرا کسی تکلیف ما رو روشن نمیکنه هر روز یه خبر جدید!

ویانا
تیر ۲, ۱۳۹۴ ۵:۲۶ ب٫ظ

بچه ها پس چرا این همه دعوت به مصاحبه شده.دانشگاه ازاد که قبل از اعلام نتایج دعوت به مصاحبه میدونسته که تعدادی از رشته محل ها مجوز نداره پس هدفش از دعوت به مصاحبه با این امار بالا نسبت به پذیرش خیلی کمی که میگن مثلا هر رشته محل دارای مجوز ۷ نفر چیه.من که واقعا نمیدونم کدوم مطلب بالاخره درسته

نگار
تیر ۲, ۱۳۹۴ ۵:۲۵ ب٫ظ

دوستان این تصمیم به سود همه مونه … این همه دانشجوی ارشد و دکتری گرفتن به ضرر خودمون تموم میشه و بعد هیچ شغلی پیدا نمیشه .. من با این اقدام موافقم …

ساراااااااااااا روانشناسی تربیتی
تیر ۲, ۱۳۹۴ ۵:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  نگار

خانوم محترم این اقدام با تموم موافقا و مخالفاش باید خیلی قبلتر انجام میشد نه اینکه یه عده دانشجو رو تا این مرحله پیش ببرن و دقیقه ۹۰ با این اخبار ضدونقیض تو شوک بذارن!

ویانا
تیر ۲, ۱۳۹۴ ۵:۴۲ ب٫ظ

دقیقا موافقم باید قبل از این که رشته محل ها در دفترچه اعلام میشد اصلاحات و میزان پذیرش مشخص میشد نه الان که عده ای دعوت به مصاحبه شده و از وضعیت انتخابها با خبر شده اند که مثلا چند انتخابشون مجوز نداشته

مجتبی ،مهندسی شیمی
تیر ۲, ۱۳۹۴ ۵:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  نگار

نگار خانم مگه هر کی میاد دکتری میخونه شغلی نداره، اتفاقا خیلی از دانشجوهای ارشد و دکتری شاغل هستن

م
تیر ۲, ۱۳۹۴ ۶:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  نگار

منم موافقم. با اینکه در استرس ایم ولی مطمینم که هیچ کدوم از شما ها نمیخواد ۸۰ میلیون بده تا در یک دانشگاه بدوم مجوز درس بخونه

لیلا
تیر ۲, ۱۳۹۴ ۵:۱۴ ب٫ظ

سلام
از مسئولین دانشگاه آزاد خواهشن جواب سوالات زیر رو بدن لطفا، چون سوال همه دوستان هست

١-آیا دانشگاه آزاد امسال در محل های فاقد مجوز پذیرش میکند؟
٢- کسی که انتخاب اولش مجوز نداره، تکلیفش چی میشه؟
٣- آیا مجددا انتخاب رشته صورت میگیره؟
۴- کنکوری که امسال دادیم ٩٣-٩۴ بود یا ٩۴-٩۵؟

محمد حسین
تیر ۷, ۱۳۹۴ ۴:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  لیلا

سلام لیلا خانم . کنکور ما ۹۴ – ۹۵ بوده . من تمام این سوالت رو در قالب یک پرسش از دانشگاه آزاد در ایمیل قسمت پرسش و پاسخ پرسیدم . جوابشون این بود : داوطلب گرامی لطفا تا زمان اعلام نتایج صبر کنین

علی احمدی
تیر ۲, ۱۳۹۴ ۵:۱۱ ب٫ظ

رشته طراحی محیط زیست کسی هست؟

داوطلب دکتری94
تیر ۲, ۱۳۹۴ ۵:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  علی احمدی

من آمایش محیط زیست هستم

س.م
تیر ۲, ۱۳۹۴ ۵:۱۰ ب٫ظ

آخرش هم اتفاقی که میفته اینه که همه میرند مصاحبه، شهریور نتایج اعلام میشه، هیچ کس نمیدونه جایی که قبول شده، مجوز داره یا نه! یکسری ریسک می کنند و ثبت نام می کنند، یکسری هم ثبت نام نمی کنند و به هر دری میزنند هیچ پاسخ روشن و شفافی نمیگیرند!!!
و این اتفاق هر سال تکرار خواهد شد.

علی
تیر ۲, ۱۳۹۴ ۸:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  س.م

دمت گرم

محمد حسین
تیر ۷, ۱۳۹۴ ۴:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  س.م

یعنی اگر مثلا بنویسه علوم تحقیقات قبول شدیم ، اونجا نمیریم سرریز می شیم مثلا دامغان ؟

جغرافی
تیر ۲, ۱۳۹۴ ۵:۰۵ ب٫ظ

به نظرم بهتره اعتراض بنویسیم، نظر شما چیه؟

صادق
تیر ۲, ۱۳۹۴ ۵:۰۲ ب٫ظ

یاد این ضرب المثل افتادم
سیب رو که بندازی هوا ؛ تا برگرده زمین هزار تا چرخ میخوره
تا شهریور معلوم نیست چی بخواد بشه

arash
تیر ۲, ۱۳۹۴ ۵:۰۲ ب٫ظ

سلام دوستان. من فقط یک رشته محل زدم اون هم حذف شده و مجوز نداره…مصاحبه منتفیه؟ هزینه ثبت نام را بر می گردونن؟ یعنی آماده مصاحبه نشم؟

؟
تیر ۲, ۱۳۹۴ ۴:۵۶ ب٫ظ

این ها که میگن واقعیت داره؟

مجید
تیر ۲, ۱۳۹۴ ۴:۵۴ ب٫ظ

رشته فقه ومبانی حقوق اسلامی

بهار
تیر ۲, ۱۳۹۴ ۴:۵۴ ب٫ظ

خدایا چرا اینقدر باید استرس بکشیم چقدر باید اذیت بشیم اخه چرا اینقدر ناهماهنگی
تکلیف ما چیه خدایا خودت بهمون کمک کن

مجید
تیر ۲, ۱۳۹۴ ۴:۵۳ ب٫ظ

باسلام دوستان بارتبه ۲۶۸ دعوت به مصاحبه شدم رتبه آخرین فرد۳۰۴ است امیدی هست.

کیارش
تیر ۲, ۱۳۹۴ ۵:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  مجید

اقا مجید یه نگاه به بالاى صفحه بنداز خبرو بخون برادر! اگر حداقل ٢۵ رشته محل تو رشته شما مجوز گرفته اند امیدوار باش دوست عزیز!!!!!

عرفان
تیر ۲, ۱۳۹۴ ۵:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  مجید

با این تفاسیر خودتون چی فکر میکنین..؟

رضا
تیر ۲, ۱۳۹۴ ۱۰:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  عرفان

خیلی ضعیف است

کیارش
تیر ۲, ۱۳۹۴ ۴:۵۳ ب٫ظ

ما نمی گوییم ۱۴۰۰ رشته محل باقی مانده، فاقد مجوز هستند، بلکه می گوییم به لحاظ شاخص هایی که در آموزش عالی تعریف شده دارای نقص هستند و دانشگاه آزاد باید نسبت به رفع نقص آنها اقدام کند.

معاون آموزشی وزارت علوم افزود: ما کاملا با مدیریت این دانشگاه هماهنگ هستیم، دانشگاه آزاد نیز به دنبال رفع نقص رشته محل های مذکور است………..این مطلب رو معاون وزارت علوم دو روز پیش اعلام کردند! پس تکلیف ما چیه؟!!!

علوم سیاسی
تیر ۲, ۱۳۹۴ ۴:۵۳ ب٫ظ

پس چرا ایقدر دعوت به مصاحبه میکنن تا رتبه ۲۰ دعوت کنن

کبیری
تیر ۲, ۱۳۹۴ ۴:۴۸ ب٫ظ

تو رشته ما از سی رشته محل، ۲۷ تاش حذف شده

جغرافی
تیر ۲, ۱۳۹۴ ۵:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  کبیری

سلام. معلومه که حقیقت داره، چرا اینو می پرسی؟

مجتبی مهندسی شیمی
تیر ۲, ۱۳۹۴ ۴:۴۲ ب٫ظ

پس باید از اول انتخاب رشته محل کنیم. اخه رشته ما ۱۱تا مجوز نگرفته و یکی هم الان اضافه شده ک او موقع تو دفترچه نبوده.

دانشگاه بدون مجوز
تیر ۲, ۱۳۹۴ ۴:۳۹ ب٫ظ

خدایا کمممممممممممممممممممممممممک
کممممممممممممممممممممممممممممممک

کیارش
تیر ۲, ۱۳۹۴ ۴:۳۶ ب٫ظ

تمام خبرها انقدر مبهم و غیر فأبل درکه که هیچ نتیجه اى ازش نمیشه گرفت.منظور از دفترچه ٩۴ ٩۵ چیه؟!!! چرا صریح اعلام نمیشه که تکلیف یک عده زیاد إنسان چشم انتظار و نگران که یک سال از زندگى و وقت و کارشون هزینه کردن چیه؟!!!!!

رها
تیر ۲, ۱۳۹۴ ۴:۳۶ ب٫ظ

با این حساب فقط رتبه های زیر ده شانس قبولی دارن چون تو رشته ما فقط کرج مجوز داره و دورشته محل دیگه مجوز نداره و ۷ نفرم که بیشتر نمیخواد

نازنین
تیر ۲, ۱۳۹۴ ۴:۲۰ ب٫ظ

چقدر ما رو اذیت می کنن؟چقددددررررر؟آخه ما چی رو باور کنیم؟چی قراره به سرمون بیاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مسایل ایران
تیر ۲, ۱۳۹۴ ۴:۱۷ ب٫ظ

هر روز یک جور استرس همین خسته شدیم

دانشگاه بدون مجوز
تیر ۲, ۱۳۹۴ ۴:۰۳ ب٫ظ

واویلا واویلا بدبخت شدیم رفت……

مجتبی ،مهندسی شیمی
تیر ۲, ۱۳۹۴ ۳:۵۸ ب٫ظ

حالا این یعنی چی؟ یعنی امسال اونایی که تو دفترچه بودن پذیرش انجام میدن. اخه نوشته از دفترچه ۹۴-۹۵ باید حذف بشه

دکتر
تیر ۲, ۱۳۹۴ ۴:۲۸ ب٫ظ

کنکور امسال کنکور ۹۴-۹۵است…یعنی کنکوری که دادین…

عرفان
تیر ۲, ۱۳۹۴ ۴:۲۹ ب٫ظ

نه دوست عزیز ، دفترچه ۹۴-۹۵ همین دفترچه ی ماست ، دفترچه سال بعد که هنوز منتشر نشده که بخواد حذف بشه ! دفترچه سال بعد میشه ۹۵-۹۶
تمام کد رشته هایی که مجوز نگرفتن باید حذف بشن متاسفانه !
خدایا خودت کمک کن…

محمد رضا
تیر ۲, ۱۳۹۴ ۳:۳۸ ب٫ظ

اوه !
گفته ماموریت تمام شده است !
فکر نکنم بقیه کد رشته ها مجوز بگیرن برای امسال!
دانشگاه آزاد تلاشش رو کرده ولی موفق نشده متاسفانه !