مدرسان شریف
پارسه
وکیلی
نوگام
استعداد تحصیلی طورانی
کاکایی
کاکایی
مدرسان شریف
آنالیز آکادمی
عالم زاده
مدرسان شریف
وکیلی
نوگام
آنالیز آکادمی
عالم زاده

اعلام شرایط دکتری 95 بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

شرایط و نحوه ثبت نام متقاضیان پذیرش دکتری تخصصی بدون آزمون استعدادهای برتر سال 95 دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، با انتشار دفترچه ثبت نام دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی، شرایط ثبت نام در دوره دکتری تخصصی بدون آزمون اعلام شد.

براساس بخشنامه شماره 70/19171 مورخ 94/3/26 موضوع آیین نامه جامع پذیرش بدون آزمون استعدادهای برتر و فارغ التحصیلان ممتاز برای ورود به دوره های تحصیلی بالاتر در دانشگاه آزاد اسلامی شرایط پذیرش بدون آزمون به شرح زیر است:

1- کلیه حائزین شرایط درخواست کنند ه دوره دکتری تخصصی شامل استعدادهای برتر و فارغ التحصیلان ممتاز براساس حداقل معدل 17 برای رشته های پزشکی و دامپزشکی، 18/5 برای رشته های علوم انسانی و 17/5 برای سایر رشته ها، با رعایت سایر شرایط مندرج در شیوه نامه اجرایی براساس معدل و رتبه بندی و متناسب با ظرفیت برای هر یک از رشته/محلهای انتخابی گزینش و برای مصاحبه علمی به گروههای تخصصی مربوط معرفی می شوند. امتیاز نهایی هر داوطلب براساس شاخصهای پژوهشی – آموزشی و مصاحبه منطبق بر شیوه نامه اجرایی محاسبه و به عنوان شاخص برای گزینش نهایی داوطلبان ملاک عمل قرار میگیرد.

2- دارا بودن حداقل نمره پایان نامه 18/50 برای کلیه رشته ها.

3- متجانس و همنام بودن رشته فارغ التحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد با رشته انتخابی در مقطع دکتری تخصصی.

4- داوطلبان دوره بدون آزمون در صورت کسب شرایط دعوت به مصاحبه لازم است نسخه ای از فایل مقالات و تولیدات علمی چاپ شده در مجلات ISI یا مجلات علمی  پژوهشی فارسی زبان و غیر فارسی زبان داخلی یا خارجی یا ISC خود را با فرمت اعلام شده در زمان مصاحبه به گروه  تخصصی مربوطه ارائه نمایند.

5- ترم تابستانی و مرخصی بدون احتساب سنوات جزء نیمسالهای تحصیلی محسوب نمیشوند مشروط به این که تعداد نیمسالهای تحصیلی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته از 4 نیمسال بیشتر نشود.

6- دانشجویانی که دارای دروس معادلسازی شده باشند، شامل پذیرش بدون آزمون نمیشوند.

7- متقاضیان دوره دکتری تخصصی بدون آزمون لازم است در زمان ثبتنام (آذر ماه 94) از مقطع کارشناسی ارشد و یا دکتری عمومی یا حرفهای فارغ التحصیل شده باشند.

داوطلبان این دوره میتوانند با پرداخت مبلغ 350000 ریال یک کارت اعتباری ثبت نام خریداری نمایند. نحوه ورود به سامانه ثبتنام اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش و انجام مراحل ثبتنام این دوره کاملاً مشابه عملیات نظیر برای ثبتنام در دوره دکتری تخصصی با آزمون است.

هزینه دعوت به مصاحبه برای آن عده از بدون آزمون که پس (Ph.D) داوطلبان دوره دکتری تخصصی از بررسی مدارک به مصاحبه دعوت میشوند مبلغ 700000 ریال میباشد.

تذکر 1: جهت پذیرش در دوره بدون آزمون برای مربیان رسمی شاغل در دانشگاه آزاد اسلامی، سهمیه جداگانه ای وجود ندارد و کلیه داوطلبان در پذیرش از شرایط یکسان برخوردارند.

تذکر 2: از آنجایی که صرف دارا بودن شرایط ثبت نام در دوره بدون آزمون به منزله قبولی نمیباشد و پذیرش در این دوره براساس ظرفیت موجود و اولویت افراد میباشد لذا به منظور استفاده از امکان قبولی در آزمون دکتری تخصصی در صورت عدم پذیرش از طریق بدون آزمون به داوطلبان توصیه میگردد که در دوره دکتری تخصصی با آزمون نیز شرکت نمایند.

تذکر 3: داوطلبان دوره دکتری تخصصی بدون آزمون لازم است اصل مدرک فارغ التحصیلی و تصویر آن را در زمان دعوت به مصاحبه همراه داشته باشند. همچنین همراه داشتن اصل شناسنامه یا کارت ملی نیز در زمان دعوت به مصاحبه الزامی است.

تذکر 4: با توجه به این که اطلاعات فارغ التحصیلی متقاضیان بدون آزمون شامل : رشته فارغ التحصیلی، معدل و نمره پایان نامه از شرایط اصلی در این دوره است لذا ارائه اطلاعات نادرست توسط شخص داوطلب، تخلف محسوب گردیده و مطابق قانون با فرد متخلف برخورد خواهد شد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

336 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سارا.ج
دی ۱۹, ۱۳۹۵ ۲:۳۸ ب٫ظ

سلام
با توجه به اینکه معدل کلم ۱۹/۰۱ و نمره پایان نامه ام ۱۹/۵۰ شده است و شهریور امسال فارغ التحصیل شدم در واقع سه ترمه تموم کردم از دانشگاه تهران مرکزی، خیلی پیگیر ثبت نام بدون ازمون دکترا هستم
لطفا راهنمایی کنید چه باید بکنم ؟ چون نمیخوام فرصت امسال رو از دست بدم.در ازمون دکترا هم شرکت کردم ولی هرچی در اینترنت جستجو می کنم پاسخی در مورد ثبت نام بدون ازمون دکترا ازاد وجود نداره!!!!!!!!!!!

سوفیا
آذر ۲۹, ۱۳۹۵ ۳:۳۹ ق٫ظ

باسلام
لطفا سوال من را به دلیل زمان محدود سریع پاسخ دهید،
دکترى بدون آزمون دانشگاه آزاد آیا در آزمون امسال وجود دارد!!!؟
و زمان آن آیا تا ٣٠ آذر مى باشد یعنى در همین دفترچه با آزمون مى باشد.
لطفا راهنمایی بفرمایید
ممنون.

شیما
آذر ۲۱, ۱۳۹۵ ۱۱:۵۱ ق٫ظ

سلام خدمت همه ی دوستان
من پارسال به مصاحبه ی دکترا رفتم. و اونجا خیلی از افراد بودن که مثلا معدلشون بین ۱۸ تا ۱۸,۵۰ بود،مثلا یه خانمی بود که معدلش ۱۸,۱۹ صدم بود و ارشد رو پنج ترمه تموم کرده بود ولی واسه مصاحبه دعوت شده بود.برای بدون آزمون فقط باید مقاله داشته باشید که اون خانم هم داشت.کسیکه مقاله داره و معدلش تنها چن صدم تا حد نساب فاصله داره احتمال دعوت به مصاحبه رو داره.

فرشته
آذر ۲۱, ۱۳۹۵ ۱:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  شیما

ممنون شیما جان

نیکا
آذر ۱۷, ۱۳۹۵ ۱:۰۸ ق٫ظ

سلام دوستان من در رشته ژنتیک با معدل ۱۸.۰۳ و پایان نامه ۱۹.۹۰ با مقاله isiفارع التحصیل شدم البته در ۵ ترم کامل نه ۴ ترم و دوماه یعنی ابان دفاع کردم ایا بنطرتون میتونم شرکت کنم ?

فرشته
آذر ۱۴, ۱۳۹۵ ۱:۰۵ ب٫ظ

سلام
من یا معدل ۱۹/۵ و نمره پایان نامه ۲۰ و ۷ مقاله، درسم در ۵ نیمسال تمام شد.
آیا شرایط ثبت نام برای دکتری بدون آزمون را دارا هستمم؟
لطفا دوستان راهنمایی فرمایید.باسپاس

zahra
آبان ۱, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۴ ق٫ظ

سلام دوستان ،من کارشناسى ارشد بالینى رو چهارترمه تموم کردم با معدل ١٧/۵ و یه مقاله isiاز پایان نامه دارم با یه کتاب تالیفى و یه ترجمه کتاب ،٨-٩ تا مقالات مختلف در کنگره هاى داخلى وبین المللى ،بنظرتون دکترى بدون ازمون شرکت کنم ؟امیدى هست با این معدل منو به مصاحبه دعوت کنن
ممنون میشم جوابمو بدید

مبینا مبین
آبان ۵, ۱۳۹۵ ۵:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  zahra

سلام دوست عزیز
معدلتان باید ۱۸/۵ به بالا باشد.موفق باشید

سعید
مهر ۲۷, ۱۳۹۵ ۸:۱۸ ب٫ظ

سلام

درمورد پذیریش دانشجویان ممتاز بدون کنکور سواال ینده اینست که یکیاز شرایط آن تمام کردن در ۴ نیمسال باشد .

اگر در ۴ نیمسال درس ایشان در ۳ نبم ترم تمام شود ولی دفاع از پایان نامه آن به دلایلی خاص از زمان ثبت پروپزال تا زمان دفاع آن در دوماه اول ترم ۵ صورت گیرد ایا :

راهی وجوددارد که ۴ ترمه محسوب شود .. ممنون میشم راهنمایی نمایید

پریمان
مهر ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۳ ق٫ظ

من شنیدم در صورت رزومه قوی، پنج ترمه بودن بخشیده میشه :/
دوستان ممنون میشم جواب من رو بدید….
شما کسی رو سراغ دارید که تمام شرایط رو در حد عالی داشته باشه و فقط بخاطر پنج ترمه بودن رد شده باشه؟؟ :(
خواهش میکنم اگر کسی بااین شرایط وارد شده بگه

دانشجو
مهر ۱۶, ۱۳۹۵ ۸:۴۷ ق٫ظ

سلام – وقت بخیر

سوال اولی که دارم این است که اگر برای اولین دوره بعد از دریافت مدرک ارشد، برای کنکور بدون آزمون دکتری شرکت کردیم و قبول نشدیم، باز میتوان برای این مدل پذیرش(بدون کنکور) در سال بعد هم اقدام کرد ؟ یا فقط هر نفر یک مرتبه می تواند در پذیرش بدون کنکور دکتری شرکت کند ؟

سوال دوم هم اینکه من در تاریخ ۹۵/۷/۱۳ پایان نامه ام رو دفاع کردم که گفتند برای ترم تابستان ۹۵ تا ۱۵ مهر ۹۵ وقت دارید دفاع کنید. یعنی کل ارشدم رو در ۴ ترم اصلی و ۲ تابستان خواندم. با این حالت، آیا میشوم ۴ ترمه یا ۵ ترمه ؟؟

ممنونم

پ
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۹:۱۱ ب٫ظ

سلام، من رو به خاطر ۵ترمه بودن رد کردن، واقعا متاسفم، از همون مرحله پروپوزال دانشگاه کارها رو به تاخیر میاندازد، این شرط بی معنی هست، امکان اعتراض هست؟ باید چه کار کنم برای اعتراض؟ بدون آزمون تکمیل ظرفیت هم داره؟

shiiiiiivaaaaa
شهریور ۲۹, ۱۳۹۵ ۸:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  پ

سلام. ببخشید اگر کسی کارشناسی ارشدش را ۶ ترمه تمام کرده باشه و برای مصاحبه بدون ازمون هم دعوت شده باشه، اگر قبول بشه بعدا ممکنه با مشکل مواجه بشه یا نه؟ یا ملاک بررسی مدارک برای دعوت به مصاحبه است و همینکه دعوت به مصاحبه شده یعنی مورد قبول آنها بوده؟؟؟

مبینا مبین
شهریور ۳۰, ۱۳۹۵ ۶:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  shiiiiiivaaaaa

منم سوالم همینه!!!چون اونایی که تو مصاحبه خیلی قوی بودن به نیمسالهاشون اهمیت داده نشده.

پریمان
مهر ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۱:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  مبینا مبین

مبینا جان شما مطمئنید؟؟؟؟؟؟
کسی رو سراغ دارید که با شرایط عالی ولی پنج ترمه پذیرش شده باشه؟؟؟
ممنون میشم جواب بدید

مبینا مبین
آبان ۵, ۱۳۹۵ ۵:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  پریمان

منم از یکی از دوستام شنیدم که خواهرش چون فوق لیسانسشو علامه گرفته بوده،و رزومه قوی داشته به پنج ترمه بودنش گیر ندادن…دیگه راستو دروغش رو نمیدونم والا

امسال قبول نشدم
شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ ۶:۴۳ ب٫ظ

کی میتونیم تکمیل ظرفیت ثبتنام کنیم

ناشناس
شهریور ۲۷, ۱۳۹۵ ۲:۳۹ ب٫ظ

به خدا مردیم از استرس
چرا جواب دکتری بدون ازمون اعلام نمی کنید
حداقل یه ساعت میدادین که انقدر دم به دیقه نریم تو سایت ازمون
اهه

سارا
شهریور ۲۷, ۱۳۹۵ ۱۱:۲۳ ق٫ظ

نتایج بدون ازمدن دکترا امده امروز قرار بود بیاد

قائدی
شهریور ۲۶, ۱۳۹۵ ۸:۲۳ ب٫ظ

سلام دوستان من برای مصاحبه مردود شدم.آیا این مساله قابل پیگیری هست؟و اینکه منظور از تکمیل ظرفیت چیه؟میشه شرکت کرد؟متشکر میشم پاسخ بدید.

مینا
مرداد ۱۲, ۱۳۹۵ ۹:۵۸ ب٫ظ

سلام من کارشناسی ارشد رشته گرافیک با مدل ۱۹.۶۵ با نمره پایان نامه ۲۰ رو دارم .۴ ترمه هم تموم کردم .با مقاله استخراج شده از پایان نامه و یک مقاله داخلی و یک کتاب ترجمه و تالیف شانس قبولی در دکتری بدون آزمون آزاد رو دارم به نظرتون .هنر و معماری تهران مرکز خوندم در کارشناسی و کاردانی هم رتبه ۱ دارم. از استادیار هیعت علمی هم گواهی تایید دارم.با توجه به اینکه تمام شرایط رو دارم ولی مقاله isi ندارم و گرافیک دکتری نداره باید پژوهش هنر شرکت کنم به نظرتون چه قدر شانس قبولی دارم ؟ فقط یک دوره میتونم از این سهمیه بون ازمون استفاده کنم ؟ یعنی برا دکتری ۹۶؟ لطفا اگه کسی میدونه کمکم کنه

سینا
تیر ۳۱, ۱۳۹۵ ۱:۵۰ ق٫ظ

آقای دکتر میرزاده خواهش میکنم در دکتری ۹۶سقف سنوات رو به پنج یا شش ترم برسانید خیلی از دانشجویان ممتاز و لایق بنا به دلایلی همچون عدم کد استاد برای اخذ پایان نامه شش ترمه یا پنج ترمه درس رو به اتمام رساندند(مثل سابق شود)تشکر ….دوستان خواهش میکنم شما هم ایمیل بزنید به آقای دکتر mirzade@iau.ac.ir

لاله
مرداد ۳, ۱۳۹۵ ۱:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  سینا

من هم زنگ زدم هم ایمیل دادم
ضعف دانشگاه ازاد در عدم روان و سلیس نوشتن بند ۵
چرا عده ای باید به خاطر نامفهوم و گنگ بودن بند مربوطه بدبخت شوند اگر میدانستم با ازمون شرکت میکردم

نگار
تیر ۲۱, ۱۳۹۵ ۳:۵۷ ب٫ظ

دوستان سلام
من امسال آزمون دادم اما چون شک داشتم قبول میشم بدون آزمون هم شرکت کردم الان هر دو رو توی دو روز مختلف دعوت به مصاحبه شدم باید هر دورو برم یا یکیش کافیه ؟ به نظرتون کدومش الویت داره .چون رزومه ام بد نیست اما رتبه مجاز شدنم ممکنه خوب نباشه

م
تیر ۱۷, ۱۳۹۵ ۱۰:۳۹ ق٫ظ

دوستانی که پنج ترمه ارشدشونو تموم کردن بخاطر کد استاد برای مصاحبه ،با وجود اینکه سازمان اعلام کرده کسانی که بیش از ۴ ترم ارشدشونو تموم کردن رد میکنه، ایا در مصاحبه شرکت میکنن؟ بنظرتون امیدی هست, چون من هر چی فکر میکنم میبینم در حالت خوش بینانه در مصاحبه اگر قبول بشمو و به واحد مورد نظر معرفی ، از اونجا که توی مدارکم سال شروع و اتمام دوره و نحوه جذب دانشجو ثبت شده با یه حساب سر انگشتی مشخصه پنج ترم گذروندم اون وقت اونا گیر میدن و من میمونم و کلی هزینه ایی که کردم کل دوره دکتری باید تنم بلرزه

شیرین
تیر ۳۱, ۱۳۹۵ ۹:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  م

سلام.
من ۵ ترمه بودم و شرکت کردمدر مصاحبه. اولین چیزی که میپرسند اینه که چند ترمه ماس کردی و یه جورایی باقی مصاحبه حس این رو داشتم که ردم.

پریمان
مهر ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۱:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  شیرین

نتیجه چی شد شیرین جان؟؟؟؟

سارا
تیر ۱۱, ۱۳۹۵ ۴:۲۱ ق٫ظ

سلام یک سوال خیلی مهم دارم.
من نیمه ابان ۹۴ دفاع کردم و به یک مجله مقاله مستخرج از پایان نامه دادم ک شرایط پذیرشش حداکثر ۴ ماه بودو دو هفته بعد از ارسال مقاله سریعا نتیجه داوری اولیه اومد و فرستادم برای داوری نهایی.من بدون ازمون ثبت نام کرد با معدل ۱۸ رشته مهندسی و تمام کارهای اولیه فارغ التحصیلی را کرده بودم و فقط منتظر بودم نمره مقاله را بگیرم تا فارغ التحصیل شم اما مجله اوایل تیر ۹۵ اکسپت مقاله را به من داد و من تازه فارغ التحصیل شدم حالا که قبول شدم تو شرایط زده باید تا قبل ۱۱ اردیبهشت فارغ التحصیل شده باشم, لطفا کمک کنید یعنی من نمیتونم با رزومه خوب و پایان نامه ۲۰ و معدل ۱۸ برم مصاحبه؟ فقط ب خاطر تاریخ؟

مریم ( مهندسی صنایع)
تیر ۱۱, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  سارا

سلام عزیزم
تاریخ فارغ التحصیلی شما که در مدرکتون نوشته میشه همان روز دفاع شماست.یعنی شما در نیمه آبان ۹۴ فارغ التحصیل شدین پس نگران نباشید و ایشالا در مصاحبه موفق باشید.

سارا
تیر ۱۱, ۱۳۹۵ ۱۲:۵۸ ب٫ظ

ممنون از راهنماییتون ان شاالله اینطور که شما میگید باشه.

اما خب من نمرمو ثبت نکردم اون زمان. نمره پایان ناممو فردا ثبت میکنن.میترسم ملاک زمان ثبت نمره باشه
خدا کنه تاریخ دفاع ملاک باسه. واقعا ناراحتم

سارا
تیر ۱۴, ۱۳۹۵ ۷:۴۹ ق٫ظ

ممنون از راهنمایی درستتون مریم جان, کارامو کردم و حرف شما کاملا درست بود. موفق باشید

مژگان
مهر ۱۲, ۱۳۹۵ ۱۱:۳۳ ق٫ظ

سلام خانم مریم عزیز
من ارشد روان شناسی بالینی ازاد هستم وشرایطم مثل خانم سارا بود که شما به ایشون پاسخ داده بودیدولی دانشگاه اصلا قبول نداره ومیگه چون شهریور ۹۴ دفاع کردی باید تا قبل از ۹۵ در مصاحبه دکتری شرکت میکردی در صورتی که من منتظر اکسپت مقاله ونمره پایان نامه ام بودم
ایا اینکه گفتید تاریخ دفاع همون تاریخ فارغ التحصیلی هست در بخشنامه ای امده که من به دانشگاه نشان بدم؟

ازاده
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۳:۱۰ ب٫ظ

سلام .
من درسم و در ۳ ترم تموم کردم و به دلیل کد خالی نبودن اساتید پایان نامم دو ترم طول کشید..یعنی کل تحصیل من ۵ ترم شد ..نمره ی پایان نامه ی من ۱۹/۲۵ و معدلم ۱۹/۱۴ و یه مقاله isiهم دارم ..الان برای مصاحبه دعوت شدم اما نمی دونستم شرط ۴ تا نیمسال تحصیلی و گذاشتن ..الان من باید چیکار کنم؟ایا مشمول من میشه؟

مائده
خرداد ۲۸, ۱۳۹۵ ۰:۵۱ ق٫ظ

سلام. من بدون آزمون دعوت به مصاحبه شدم رشته مدیریت بازرگانی- بازاریابی ولی سابقه علمی ندارم معدلم ۱۸.۶۴ وپایان نامم ۲۰ شدم دوتا مقاله داخلی از پان نامم استخراج کردم کسی میدونه شانسی برا قبولی هم دارم ؟

ایناز
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۲:۱۴ ب٫ظ

سلام
لطفا منو راهنمایی کنید من ۲ ترم درسم بود ۳ ترم تمدید پایان نامه به علت عوض شدن استاد پایان نامم ۵ ترمه شدم معدل ۱۸ بود نمره پایان نامم ۱۹.۶۵ من نمی دونستم شرط ورود به دکترا بدون ازمون ۴ ترمه هست ۳ تا هم مقاله بین المللی دارم الان دعوت به مصاحبه شدم الان باید چکار کنم لطفا منو راهنمایی کنید

سیما
تیر ۲۳, ۱۳۹۵ ۱۰:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  ایناز

سلام دوست عزیز،میشه بگید رشتتون چی هست؟؟؟؟ ممنون

آنیسا
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۹:۵۶ ق٫ظ

سلام و عرض ادب
ببخشید من سال ۸۹ در رشته ی مدیریت با معدل ۱۸/۱۹ و پایان نامه با نمره ی ۱۸/۵۰ و چاپ یک مقاله ی علمی پژوهشی به پایان رسوندم، آیا شرایطش رو دارم؟ الان هم ۳۹ سال دارم
سپاس فراوان از شما

ایمان
خرداد ۱۸, ۱۳۹۵ ۹:۵۶ ق٫ظ

با سلام
اینکه بعضی دوستان میگن اگه از استاد راهنمای ارشد معرفی نامه ببری که دانشجوی نمونه ای بوده تو مصاحبه تاثیر داره درسته؟
و آیا اینکه از پایان نامه ارشدم یه مقاله علمی پژوهشی درآوردم چقدر میتونه تاثیر داشته باشه؟

فروغ
خرداد ۱۷, ۱۳۹۵ ۹:۱۵ ب٫ظ

سلام،خسته نباشید
محل و زمان مصاحبه دکتری بدون آزمون اعلام شده؟
تو قسمت شماره داوطلبی و شماره شناسنامه که وارد میکنم چیزی نمیاد،و میگه که اطلاعات رو کنترل کنید با متعاقبا اعلام میشه!!!!!
ولی تو جدول رشته ها حقوق کیفری و جرم شناسی هست.

مهدی
خرداد ۱۰, ۱۳۹۵ ۳:۲۴ ب٫ظ

نتایج دکتری آزاد بدون آزمون اعلام شد

محمد
خرداد ۱۲, ۱۳۹۵ ۱۲:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

سلام و ممنون تاریخ مصاحبه و مکان مصاحبهبدون آزمون مشخص نیست؟

تارا
خرداد ۵, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۵ ب٫ظ

سلام ببخشید نتایج بدون ازمون دکتری دانشگاه ازاد کی اعلام میشه؟

هستی
خرداد ۵, ۱۳۹۵ ۹:۵۸ ب٫ظ

سلام.وقت همگی بخیر.کسی از دوستان تماس گرفته راجع به زمان اعلام نتایج بدون ازمون پرسیده باشه؟لطف بفرمایید اگر خبری کسب کردید ,بی خبرمان نگذارید….

محمد رضا
خرداد ۵, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  هستی

با سلام، من امروز تماس گرفتم، گفتن توی خرداد ماه، تاریخ دقیق رو مشخص نکردن، اما گفتن توی خرداد ماه

محمد
خرداد ۴, ۱۳۹۵ ۱:۲۴ ب٫ظ

رشته معماری

a
خرداد ۴, ۱۳۹۵ ۴:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

به محمد
سلام بدون مقاله isi امکان نداره ، من خودم برای رشته برق برای تازه نه تهران بلکه برای یکی از شهرستان های شمالی کشور پارسال دعوت به مصاحبه شدم تازه پایا نامه ام ۲۰ و دارای مدرک زبانم بودم ولی بهم گفتن اگر چند تا مقاله علمی و ترویجی و چندتا مقاله علمی پژوهشی هم داشتی شاید میشد ولی من را رد کردند و امسال خدا را شکر با ازمون دعوت به مصاحبه شدم البته اگر با این وضع نگفتن رتبه ها و درصد ها معلوم نیست چی میشه ؟؟؟؟؟
التماس دعا

محمد
خرداد ۶, ۱۳۹۵ ۹:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  a

ممنونم من یکی از شهرهای جنوبی رو انتخاب کردم انشاالله امسال پذیرفته بشین
محتاجیم به دعا

محمد
خرداد ۴, ۱۳۹۵ ۱:۲۴ ب٫ظ

با سلام من معدل کلم ۱۸/۳۰ شده و نمره پایان نامه ۱۸/۷۵ هست . ۴مقاله دارم که ۲مورد بین المللی خارج از کشور هست و یک مورد بین المللی داخل کشور یه مورد مقاله داخلی .
بنظر شما آیا در مصاحبه بدون آزمون پذیرفته میشم یاخیر
ممنون میشم بابت پاسخ شما

میترا
خرداد ۳, ۱۳۹۵ ۱۲:۱۴ ب٫ظ

نتایج دکتری بدون آرمون ( دانشجو شرط معدلی ممتاز) چه موقع معلوم میشه؟ تشکر

milad
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۵ ۱۱:۱۸ ب٫ظ

دوستان یه سوال.من ۵ ترمه تموم کردم .و بدون ازمون ثبت نام کردم.یعنی اشتباه کردم؟ اخه تو قوانین مستقیم نگفته ۴ترم .فقط گفته ترم تابستان و مرخصی اگر از ۴ترم بیشتر بشه سنوات حساب میشه

مریم
اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۵ ۲:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  milad

کار خوبی کردین ثبت نام کردین٬چون فعلا با توجه به حرفای خودشون معدلو پایان نامه و شرط تجانسو بررسی میکنن٬ایشالا اگه دعوت به مصاحبه شدین و احیانا اگر به این ۵ ترمه بودن گیر دادن که احتمالش خیلی کمه٬ براشون دلیل قانع کننده بیارید.

میلاد
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۱۱:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

ممنونم از پاسخ شما. من ترم ۴ فقط سمینار و پایان نامه داشتم.برای ترم ۵ هم فقط پایان نامه تمدید کردم. رزومه خوبی هم دارم. امیدوارم مشکلی پیش نیاد

هدیه
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۵ ۸:۱۵ ب٫ظ

سلام جواب بدون ازمون و پژوهش محور کسی میدونه کی هست؟

لیدا
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۰ ق٫ظ

سلام من برای ازمون بدون کنکور با شرط معدل و پژوهش محور ٩۵شرکت کردم ولی نتایج ان رو نمیتونم پیدا کنم ایا نتایج اعلام شده از کجا میتونم ببینم

مریم
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۵ ۱۰:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  لیدا

سلام
نه عزیزم هنوز نتایج اون دو تا اعلام نشده

سحر
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۵ ۷:۴۳ ب٫ظ

سلام من ارشد رو تابستان ۹۵ تمام می کنم می تونم دکتری بدون آزمون شرکت کنم؟

شیوا
اردیبهشت ۲۵, ۱۳۹۵ ۹:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

سلام .شما دکتری بدون آزمون سال ۹۶ میتونید شرکت کنید.

اناهیتا
فروردین ۲۶, ۱۳۹۵ ۰:۰۰ ق٫ظ

سلام.ممنون از اطلاع رسانی. در رشته ادبیات پایان نامه ۲۰ است تالیف دارم.ایا معدل ۱۸.۳۳ پذیرفته میشود؟

اناهیتا
فروردین ۲۵, ۱۳۹۵ ۱۱:۵۸ ب٫ظ

سلام .نمره پایان نامه من ۲۰ ومعدلم ۱۸.۳۳ در رشته ادبیات فارسی است.تالیف هم دارم .ایا اندک تفاوت معدل با ۱۸.۵ مانع پذیرشم می شود؟

شیوا
اردیبهشت ۲۵, ۱۳۹۵ ۹:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  اناهیتا

سلام نه متاسفانه این اختلاف کم هم مانع پذیرفتن است. شما در رقابت با افرادی قرار میگیرید که معدل های بالاتر از ۱۸/۵ دارند.

رامین
اسفند ۱۹, ۱۳۹۴ ۹:۵۱ ق٫ظ

ا سلام خدمت دوستان حسابداری که شرایط بدون آزمون دکتری ۹۴که گفتن همانند سایر رشته های علوم انسانی معدل ۱۸٫۵ باشد ولی شرایط سالهای قبل ۹۴ که رشته حسابداری با سایر رشته های علوم انسانی فرق داشت و یکسری از بچه ها که ورودی سال ۹۳ حسابداری هستند و دوترم در سال ۹۳ گذروند واقعا ظلم است که این دانشجویان را با قوانین سال ۹۴ مورد پذیرش قرار دهند از بچه ها تقاضا دارم جهت گرفتن حقمون همگی اعتراض به دانشگاه آزاد اعلام کنیم متشکرم

نهال
اسفند ۱۰, ۱۳۹۴ ۵:۵۳ ب٫ظ

با سلام
من فارغ التحصیل ارشد نرم افزار دانشگاه ازاد واحد علوم تحقیقاتم با معدل ۱۷:۳۲ و نمره پایانامه ۲۰ و یک مقاله داخلی و یک مقاله خارجی دارم ایا میتونم بدون ازمون دانشگاه ازاد۹۵ شرکت کنم؟؟؟
ممنون میشم زود جواب بدین امشب اخرین مهلت ثبت نام هست

مریم
تیر ۲۱, ۱۳۹۵ ۸:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  نهال

با سلام من رسته کامپیوترم و دعوت به مصاحبه شدم برای دکتری بدون آزمون یه سوال داشتم من امسال قصد رفتن به دانشگاه رو ندارم می خواستم ببینم اگه توی مصاحبه قبول بشم می تونم سالی دیگه هم شرکت کنم یا امتیازم برای یک بار و از دست دادم یا اینکه اصلا به مصاحبه نرم که امتیازم از بین نره میشه لطفا سریع جواب بدبن وقت ندارم

سعید
بهمن ۲۸, ۱۳۹۴ ۳:۳۵ ق٫ظ

سلام
من ارشد صنایع ۴ ترم با معدل ۱۸.۶ و نمره پایان نامه ۱۹.۲۵، ۶/۹۴ گرفتم، امکان معرفی به مصاحبه دکترا بدون آزمون واسه من چند درصد؟ آیا سال قبل کسی با شرایط مشابه معرفی شده؟

اشکان
بهمن ۲۷, ۱۳۹۴ ۸:۱۳ ب٫ظ

با سلام بنده پنچ ترمه ارشدم را به اتمام رساندم، سایر شرایط را دارا می باشم آیا میتوانم امسال شرکت کنم؟

سیما
فروردین ۱۴, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  اشکان

منم شرایط شما رو دارم.

شیوا
اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۵ ۹:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  اشکان

سلام، شرط شرکت بدون آزمون ، اتمام تحصیل در ۴ ترم است

پریمان
مهر ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  شیوا

فکر نمیکنم
من شنیدم در صورت رزومه قوی، پنج ترمه بودن بخشیده میشه :/
دوستان ممنون میشم جواب من رو بدید….
شما کسی رو سراغ دارید که تمام شرایط رو در حد عالی داشته باشه و فقط بخاطر پنج ترمه بودن رد شده باشه؟؟ :(

نسترن
بهمن ۲۶, ۱۳۹۴ ۲:۰۶ ب٫ظ

با سلام من دانشجوی ارشد معارف اسلامی و حقوق گرایش حقوق خانواده در مرحله پایان نامه هستم وهنوز معدلم مشخص نیست می تونم در دوره دکتری حقوق خصوصی شرکت کنم ؟لطفا راهنمایی کنید

صراف
دی ۳۰, ۱۳۹۴ ۰:۲۷ ق٫ظ

با سلام و احترام
اینجانب ورودی مهر ۸۷هستم و شهریور۹۱فرغ التحصیل شدم البته دو ترم رو فقط واحد پایان نامه داشتم.ایا برای ثبت نام بدون ازمون میتوانم شرکت کنم.لطفا راهنمایی فرمایید.تشکر میکنم

سیما
فروردین ۱۴, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  صراف

نه متاسفانه

میثم
دی ۱۹, ۱۳۹۴ ۴:۲۲ ب٫ظ

با عرض سلام و خسته نباشید
من فارغ التحصیل مهندسی کشاورزی – زراعت سال ۸۶ هستم با معدل ۱۸/۰۴ و نمره پایان نامه ۱۹.۷۵ … البته سنوات تحصیل من ۷ ترم بود با سه ترم مرخصی قبل از دفاع … به نظر شما می تونم تو بدون آزمون شرکت کنم؟؟
با تشکر

فرشته
دی ۳, ۱۳۹۴ ۱۱:۰۸ ق٫ظ

سلام به دوستان
پارسال جز شرایط بدون ازمون ۴ ترم نبود ولی امسال هست ایا ما که پایان نامه سختی داشتیم و متاسفانه به علت نبودن کد خالی دفاع ۵ یا ۶ ترمه شدیم نمی تونیم شرکت کنیم
من معدلم ۱۹.۳۵ و نمره پایان نامم ۱۹ هست ولی با ۵ ترم تمام کردم و هنوز تسویه حساب دانشگاه رو هم نکردم ۳۱/۶/۹۴ دفاع کردم
مقاله هم دارم ایا می تونم شرکت کنم یا نه خواهش میکنم اگر اطلاعات دارید بهم بگید تا مهلت تمام نشده ممنونم

شروین
دی ۴, ۱۳۹۴ ۱۱:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  فرشته

سلام فرشته خانم
شرط ۴ ترم برای دانشجویانی که در بند ۵ قید شده، نه کلیه دانشجویان

پریمان
مهر ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  شروین

یعنی چی؟؟

دانشگاه ازادی
آذر ۲۹, ۱۳۹۴ ۰:۰۴ ق٫ظ

سلام برای ثبت نام بدون ازمون آیا همون دانشگاهی که درس خواندیم باید انتخاب کنیم یا نه هر دانشگاهی میشود بدون ازمون شرکت کرد وچندین انتخاب میتوان کرد لطفا پاسخ دهید ممنونم

آرزو
آذر ۳۰, ۱۳۹۴ ۷:۵۰ ب٫ظ

سلام دوست عزیز هر دانشگاهی که تو لیست هست میتونید به انتخاب و اولویت خودتون انتخاب کنید البته شانس قبولیتون تو دانشگاه خودتون بالاتره البته باز هم چون دانشگاه آزاد به تفکیک محل مصاحبه نمیکنه گمون نکنم فرقی داشته باشه براشون – ولی اولویت خودتون مهمه

آرزو
آذر ۳۰, ۱۳۹۴ ۷:۵۰ ب٫ظ

—-سلام دوست عزیز هر دانشگاهی که تو لیست هست میتونید به انتخاب و اولویت خودتون انتخاب کنید البته شانس قبولیتون تو دانشگاه خودتون بالاتره البته باز هم چون دانشگاه آزاد به تفکیک محل مصاحبه نمیکنه گمون نکنم فرقی داشته باشه براشون – ولی اولویت خودتون مهمه

دانشگاه ازاد
آذر ۲۵, ۱۳۹۴ ۱۰:۲۶ ق٫ظ

من معدل ارشدم ۱۷.۴۰ هست. رشته مهندسی مکاترونیک میتونم بدون ازمون رشته هوش مصنوعی را بزنم؟

مهسا
آذر ۲۵, ۱۳۹۴ ۱۱:۰۰ ق٫ظ

سلام
در صفحه مشاوره دکتری، پاسختون رو دادم دوست عزیز.

جواب احسان
آذر ۲۵, ۱۳۹۴ ۱۰:۰۱ ق٫ظ

دوران دروس جبرانی جز ۴ترم نیس میتونی شرکت کنی

golbarg
آذر ۲۵, ۱۳۹۴ ۱۰:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  جواب احسان

یعنی چی این حرفتون؟؟

احسان
آذر ۲۶, ۱۳۹۴ ۲:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  جواب احسان

رفرنس حرفتون چیه جناب “جواب احسان” ؟

golbarg
آذر ۲۵, ۱۳۹۴ ۹:۱۷ ق٫ظ

سلام بچه ها. بچه ها ایمیل دکتر میرزاده هست بیایین همه به ایشون ایمیل بزنیم و در مورد شرط تعداد نیمسال بخواهیم تجدید نظر کنند و شرایطمونو بگیم که ناچارا ۴ ترمه نشدیم.

احسان
آذر ۲۶, ۱۳۹۴ ۲:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  golbarg

ایمیل دکتر میرزاده رو سرچ کنین هست تو اینترنت.

golbarg
آذر ۲۷, ۱۳۹۴ ۵:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  احسان

بله پیدا کردم. و پیغام دادم.

َhasti
آذر ۲۴, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۱ ب٫ظ

لطفا کسی اگه جواب سوال من رو میدونه بگه :(
من نمیدونم واقعا این پذیرش و دعوت به ازمون بدون کنکور چطوریه (به تعداد انتخابامون مصاحبه داریم؟)

golbarg
آذر ۲۵, ۱۳۹۴ ۱۰:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  َhasti

فکر میکنم که اینطور باشه: هر دانشگاهی معدل خاص خودشو برمیداره, پس شما تو همه انتخاباتون قبول نمیشید در ۵ انتخاب ک قبول میشید دعوت به مصاحبه هم میشید!البته بازم تحقیق کنید من از حرفای بچه ها اینطور متوجه شدم

َhasti
آذر ۲۵, ۱۳۹۴ ۲:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  golbarg

الان به ترتیب علاقه و خوب بودن دانشگاه اولویت بندی کنم یا به ترتیب احتمال و شانس قبولی؟؟؟؟

می ترسم از تهران شروع کنم به اولویت بندی بعد یهو چون معدلم بخوره برم دعوت به مصاحبه ولی از مصاحبش رد شم :( ولی در مقابل اگه سومین انتخابم رو مثلا اگه اول مینوشتم قبول میشدم
نمیدونم تونستم خوب منظورم رو بفهمونم یا نه :(
نمیدونم به چه ترتیبی check میکنن.دونه دونه یا نه مثلا اگه از اولی قبول شدی، فقط برا همون میری مصاحبه؟

golbarg
آذر ۲۵, ۱۳۹۴ ۸:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  َhasti

بله منظور حرفتون را متوجه شدم, راست میگید خب .
والا اینو نمیدونم.از استاد راهنماتون و یا یکی از کارمندهای پژوهش یا اموزش دانشگاهتون بپرسید

دکتری روانشناسی سلامت
آذر ۲۴, ۱۳۹۴ ۱۱:۳۰ ب٫ظ

پاسخ به رز و دریا
در مورد سوال خانم دریا من چند ساله از فضای مهندسی کشاورزی دور هستم و واقعا اطلاعاتی در نحوه پذیرش این رشته ندارم اما در مور رزومه معدل ارشدم ۱۹/۸۰ و ده مقاله و پایان نامه ۲۰
خانم رز ممنون از پیام تبریکتون من کرج پذیرش شدم با توجه به شرایطی که گفتید به نظر من گرایش عمومی بهتره برای شما و شما قطعا به مصاحبه دعوت میشید فقط این که کجا قبول میشید بستگی به شرایط رقیباتون داره هر دو موفق باشید

رز روانشناسی به دکترای روانشناسی سلامت
آذر ۲۵, ۱۳۹۴ ۰:۱۲ ق٫ظ

واقعا از راهنمایتون ممنونم اتفاقا واحدی که توی شهر ما هست دکترای عمومی داره و خودم هم ارشد همونجا هستم

reyhan
آذر ۲۴, ۱۳۹۴ ۱۰:۱۳ ب٫ظ

سلام بچه ها. من نمره پایاننامم و کارای فارق التحصیلیم هفته دیگه اکی میشه و معدلم کامل میشه. تو دفترچه زده تا اخر آذر ماه فارق التحصیل شده باشین, یعنی من نمیتونم ثبت نام کنم چون میشم اول دی ماه؟؟؟

َhasti
آذر ۲۴, ۱۳۹۴ ۱۱:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  reyhan

اگه تا ۹ دی معدل قطعیتون معلوم بشه میتونید وگرنه نه نمیتونید. (من خودمم همین مشکل رو داشتم و زنگ زدم پرسیدم اینجور گفتن، فقط حتما باید عددی که وارد میکنید برای معدل و پایان نامه دقیق و درست باشه

دکترای روانشناسی سلامت
آذر ۲۴, ۱۳۹۴ ۴:۴۰ ب٫ظ

سلام سمیه خانم بله حتما دعوت میشید به مصاحبه ، ولی کدام واحد قبول شید بستگی به رقباتون داره و اینکه لطفا اطلاعات صحیح بدید آقا رسول من خودم بدون آزمون امسال با رتبه ۱ قبول شدم ولی رشته لیسانسم مهندسی کشاورزی بود فقط واحدهای ارشد نباید معادلسازی شده باشند همین

دریا
آذر ۲۴, ۱۳۹۴ ۶:۰۴ ب٫ظ

من هم کشاورزی زراعت بدون آزمون قصد شرکت دارم ممکن اطلاعات بزارید از رزومه خودتون متشکر

رز روانشناسی به دکترای روانشناسی سلامت
آذر ۲۴, ۱۳۹۴ ۸:۰۰ ب٫ظ

سلام به دکترای روانشناسی سلامت و تبریک قبولیتون میشه به سوالات منم پاسخ بدید امسال سال اولی هست که شرکت میکنم ارشد بالینی هستم با معدل ۱۸/۹۴و نمره پایان نامه ۲۰ یه اکسپت مقاله isi گرفتم دو تا مقاله دیگه چاپ شده و کنفرانس بین‌المللی هم شرکت کردم به نظر شما اولا من توی چه گرایشهای میتونم بدون آزمون شرکت کنم عمومی و استثنایی و سلامت؟ وبه نظر شما با توجه به معدلهای سال قبل امکان دعوت به مصاحبه در کدام گرایش برای من با شرایطی که گفتم بیشتر است چون میخوام حتما امسال قبول بشم و هر ۳گرایش را هم دوست دارم خواهش میکنم بهم جواب بدید ممنونم

سمیه
آذر ۲۴, ۱۳۹۴ ۱۲:۵۳ ب٫ظ

سلام به همه… آرزوی موفقیت و قبولی همه
من رشته حقوق خصوصی از دانشگاه علوم و تحقیقات با معدل ۱۸/۸۳و نمره پایان نامه ۱۹/۷۵ هستم ۲تا مقاله isi هم دارم به نظر شما برای مصاحبه دعوت میشم؟
کسایی که بدون آزمون شرکت میکنن میتونن توی تکمیل ظرفیت دکترا شرکت کنن؟

َhasti
آذر ۲۳, ۱۳۹۴ ۲:۳۴ ب٫ظ

توروخدا کسی اگه میدونه جواب بده.من گیر کردم.نمیدونم…. مرکز ازمون هم جواب نمیده.۳ بار پرسیدم هربار یه چیز ناواضح گفته

کسی در مورد نحوه دعوت به مصاحبه خبر داره؟یعنی مثلا اگه ۵ تا دانشگاه رو انتخاب کرده باشیم با معدل ۲۰ به فرض، نحوه گزینش و انتخاب چطور خواهد بود؟ اصلا چطوری برگزار میشه؟ یعنی مثلا انتخاب اول که امکان دعوت به مصاحبه است ، گزینه های بعدی حذف میشه؟؟ خب شاید رفتیم مصاحبه و رد شدیم. با اینکه تو گزینه ۵ شاید قبول می شدیم از مصاحبه
کسی سال پیش شرکت کرده و میدونه که اصلا چطوریه؟ میخوام بدونم ترتیب رو چطور بزنم
اول اونی رو بزنم که دانشگاه بهتری ه یا اونی رو بزنم که احتمال قبولی بالا ه؟؟؟

رز روانشناسی
آذر ۲۳, ۱۳۹۴ ۱:۵۰ ب٫ظ

سلام بچه‌ها در بدون آزمون چند تا انتخاب میتونیم انجام بدیم؟ اخه در با آزمون تعداد۴۰ تا میشه انتخاب کرد لطفا پاسخ بدید ممنونم

mary
آذر ۲۳, ۱۳۹۴ ۱۲:۲۹ ب٫ظ

آقا رسول منظور معادلسازی دروس در مقطع ارشد یعنی اینکه مثلا به جای ۳ واحد اصلی تخصصی واحدهای مشابه نگرفته باشید برای پذیرش هر مقطع فقط با مقطع قبل سنجیده میشه لطفا بیش از این حد که خودمان استرس داریم استرس وارد نکنید دیگه.

احسان
آذر ۲۳, ۱۳۹۴ ۱۰:۴۱ ق٫ظ

شرط دکتری بدون آزمون مبنی بر ۴ ترمه تموم کردن ارشد ، خیلی تبعیض امیزه.

دانشگاه در مقطع ارشد بزور به ما ۱۰ واحد پیش نیاز داد. از اون طرف هم بعد از تصویب پروپوزال زودتر از ۶ ماه اجازه دفاع نمی داد. ولی به بعضیا پیش نیاز هم داده نشد.

با این اوصاف خداییش ظلمه ۴ ترم تموم کردن ،

بچه ها ایمیل بزنین به دکتر میرزاده بلکه تجدیدنظر بشه در این فرصت باقی مونده

من بیچاره با کلی برنامه ریزی ، معدل ۱۹ و پایان نامه ۲۰ چون ۵ ترمه شدم الان نمی تونم بیام

golbarg
آذر ۲۵, ۱۳۹۴ ۹:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  احسان

سلام به اقای میرزاده ایمیل بزنید من هم زدم شاید تاثیر داشت

رها
بهمن ۸, ۱۳۹۴ ۶:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  golbarg

منم ایمیل زدم

Rasoul
آذر ۲۳, ۱۳۹۴ ۷:۰۹ ق٫ظ

مریم خانم خوب شما بند۶ را درست مطالعه کنید کسانی که دروس معادل سازی داشته باشند شامل بدون کنکور نمیشوند کسانی که لیسانس با رشته ارشد تو یک گروه امتحانی باشه که درس هایشان معادل سازی نیاز نداره اما اگر کسی مدرک لیسانس ریاضی داشته باشه اگر بخواد ارشد تاریخ بخونه میگه نباید درس هاش معادل سازی بشه حرف شما در صورتی مورد تایید هست که اگر کسی کارشناسی ریاضی خونده و ارشد حسابداری یا امار یامالی و دروس هم نام رشته خود باشه نیازی به معادل نداره….

maryam
آذر ۲۳, ۱۳۹۴ ۰:۲۱ ق٫ظ

آقای رسول اطلاعات اشتباه ندید لطفا رشته لیسانس هیچ ربطی ندارد و فقط رشته ارشد مهم است.

Rasoul
آذر ۲۲, ۱۳۹۴ ۱۱:۵۹ ب٫ظ

این دو بند بعضی از دوستان را سر درگم کرده امروز زنگ زدم آزمون دانشگاه ازاد جواب گرفتم۵- ترم تابستانی و مرخصی بدون احتساب سنوات جزء نیمسالهای تحصیلی محسوب نمیشوند مشروط به این که تعداد نیمسالهای تحصیلی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته از ۴ نیمسال بیشتر نشود.
این به این معنی است که دروس تحصیلی در ۳نیم سال گذراننده شود کسانی که درترم ۳پایان نامه اخذ کردند ولی دفاع نکردند و پایان نامه خود را در ترم۴ تمدید کنند و ترم ۵دفاع نمایند. مشکلی برای ثبت نام بدون کنکور ندارند.
۶- دانشجویانی که دارای دروس معادلسازی شده باشند، شامل پذیرش بدون آزمون نمیشوند.
دانشجویانی که مدرک لیسانس آنها با مدرک ارسد متفاوت باشد حق شرکت در بدون آزمون ندارند چون کسی که مدرک لیسانس ریاضی داره و ارشد مثلا تاریخ خونده نمیتونه دکتری تاریخ بخونه چون تو ارشد دروس معادل سازی شده است.

golbarg
آذر ۲۳, ۱۳۹۴ ۲:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  Rasoul

یعنی کسی که درسهاش ترم ۳ تمام شده و ترم ۴ پایاننامه برداشته؟و ترم ۵ هم باز تمدید کرده, شامل حالش نمیشه؟؟؟

علیرضا
آذر ۲۴, ۱۳۹۴ ۱۱:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  Rasoul

لطفا اطلاعات غلط ندهید
باید شما در ۴ ترم فراعت از تحصیل گرفته باشید
کسی که یک ترم تمدید می کنه میره ترم ۵ کلا ۵ ترمه تموم میکنه
دوستان باید مقطع ارشدرو در ۴ نمیسال تمام کرده باشند یعنی در ۴ نیمسال فراغت از تحصیل گرفته باشند.

پریسان
آذر ۲۲, ۱۳۹۴ ۵:۴۴ ب٫ظ

شهریه با آزمون و بدون آزمون دانشگاه آزاد با هم تفاوت داره یا یکی هست ؟
دانشگاه علوم تحقیقات بدون آزمون امسال میگیره یا دوباره میفرسته برای شهرستانها ؟

َhasti
آذر ۲۲, ۱۳۹۴ ۶:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  پریسان

شهریه تا اونجایی که من میدونم یکی ه
چون تو ارشد یکی بود ،من بدون آزمون بودم و دقیقا شهریه ام مثل بقیه بود

َhasti
آذر ۲۲, ۱۳۹۴ ۱۲:۴۰ ب٫ظ

کسی در مورد نحوه دعوت به مصاحبه خبر داره؟یعنی مثلا اگه ۵ تا دانشگاه رو انتخاب کرده باشیم با معدل ۲۰ به فرض، نحوه گزینش و انتخاب چطور خواهد بود؟ اصلا چطوری برگزار میشه؟ یعنی مثلا انتخاب اول که امکان دعوت به مصاحبه است ، گزینه های بعدی حذف میشه؟؟ خب شاید رفتیم مصاحبه و رد شدیم. با اینکه تو گزینه ۵ شاید قبول می شدیم از مصاحبه
کسی سال پیش شرکت کرده و میدونه که اصلا چطوریه؟ میخوام بدونم ترتیب رو چطور بزنم
اول اونی رو بزنم که دانشگاه بهتری ه یا اونی رو بزنم که احتمال قبولی بالا ه؟؟؟

مهسا
آذر ۲۳, ۱۳۹۴ ۸:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  َhasti

سلام
۵ گزینه اول دعوت به مصاحبه میشید و دیگه انتخاب های بعدی تون از بین میره. بنابراین اگه اطمینان ندارید در ۵ کد رشته اول به هر دلیلی قبول میشید، انتخاب تون رو طوری بزنید که مطمئن باشید بعد از مصاحبه قبولید.
ترتیب انتخاب هم تاثیری در قبولی نداره. ۵ دانشگاه اولی که امتیاز لازم رو بیارید تو انتخاب هاتون، دعوت به مصاحبه میشید و بعدش هم طبق اولویت، هر کدوم که قبول شدید، به عنوان قبولی نهایی اعلام میشه و کدهای بعدی حذف میشه.

mohammad
آذر ۲۱, ۱۳۹۴ ۱۲:۵۳ ب٫ظ

سلام به همه دوستان
آقا کسی میتونه اطلاعاتی راجع به پژوهش محور بزاره که بدونم اصلا ماهیتش چیه و معایبش چیه و مزایایش چیه و کلا یعنی چی. بنده هیچ اطلاعاتی ندارم
میشه راهنمایی کنید. تشکر

مهسا
آذر ۲۳, ۱۳۹۴ ۸:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  mohammad

سلام
دوره دکتری پژوهش محور تعداد واحدهای درسی ش کمتر از دوره آموزشی پژوهشی هستش (بین ۳ تا ۸ واحد) و تعداد واحدهای تز دکتری (۲۸ تا ۳۳ واحد) هستش.
حداقل طول دوره ۳ سال هستش و بنابراین کمتر از دوره آموزشی پژوهشی.
هزینه ش تا ۲ برابر دوره آموزشی پژوهشی ممکنه برسه، اما پذیرشش بدون ازمونه در دانشگاه آزاد و تنها باید استاد راهنما و پروپوزال داشته باشی و بری مصاحبه و اگه نتونید قراردادی داشته باشید، باید هزینه دوره رو خودتون بدید.
مدرکش هم مثل دوره آموزشی پژوهشیه و فرقی نداره.

رز روانشناسی
آذر ۲۱, ۱۳۹۴ ۱:۴۷ ق٫ظ

سلام بچه‌ها من ارشد بالینی هستم و معدلم ۱۸/۹۴ و نمره پایان نامم ۲۰شده اکسپت مقاله isi را گرفتم توی کنفرانس خارجی مقاله داشتم و شرکت کردم همکار تالیفی یه کتاب هستم به نظرتون روانشناسی عمومی بدون آزمون قبول میشم؟ و اینکه شانس قبولیم توی گرایشهای عمومی و کودکان استثنایی و سلامت کدوم بهتره؟ خواهش میکنم منو راهنمایی کنید واقعا ممنونم

مریم
آذر ۲۱, ۱۳۹۴ ۲:۲۸ ب٫ظ

قطعا سلامت و بالینی شانس بیشتری دارید. شما در مصاحبه با منابع عمومی روبرو میشید. سوالها راجع به مباحثیه که بچه های عمومی روش به شدت مسلط هستند. همونطور که بچه های عمومی شانسشون کمتره تو مصاحبه بالینی و سلامت. تا امسال که بالینی نبود عمومی رو شامل بالبینی عمومی کرده بودند ولی متاسفانه با بالینی که اضافه شده.عمومی به شدت فکوسش رودروس خودشه. کما اینکه در با آزمون هم ضریب عمومی را ۴ کردند. به هر حال هر رشته ای بدون آزمون میری آزمونم بده.

رز روانشناسی
آذر ۲۱, ۱۳۹۴ ۳:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

سلام مریم جان و ممنون از پاسخگویتون مسکلم مباحث نیست چون انشاءالله اگر دعوت بشم تمام تلاشم را میکنم منظورم آینه که با این معدل توی کدوم گرایش بیشتر شانس دعوت به مصاحبه دارم اخه شنیدم معدلهای بالای ۱۹گرایش سلامت و بالینی را انتخاب میکنند و این گرایشها هم تعداد واحدهایی کم داره ولی عمومی ۳۴واحد پذیرش داره حال با توجه به این موضوع من کدوم گرایش را انتخاب کنم که شانس دعوت به مصاحبه بالا باشه اخه به نظر شما با شرایط من سلامت و بالینی دعوت میشم؟

عسل 2
آذر ۲۰, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۶ ب٫ظ

سلام
فکر نکنم بند ۵ برای کلیه داوطلبان باشه،جمله یکم ابهام داره ولی اگر منظور کلیه داوطلبان بود خوب باید واضح اشاره میشد!!
یا اینکه اشتباه میکنم ؟؟؟؟

golbarg
آذر ۲۱, ۱۳۹۴ ۱۰:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  عسل 2

همه مشکلشون همین بند ۵ هست گویا

ساناز فیزیولوژی جانوری
آذر ۲۰, ۱۳۹۴ ۸:۰۹ ب٫ظ

سلام بچه ها من برای فیزیولوژی جانوری منابع چی بخونم تا الان داشتم برن و لوی رو میخوندم قسمت قلب وعروقشو تو رو خدا بگین تا روز امتحان چی بخونم و کجا رو بخونم؟؟؟؟؟!

پریسان
آذر ۲۲, ۱۳۹۴ ۵:۴۹ ب٫ظ

من جزوه اساتیدمو میخونم و یه جاهایی هم از روی گایتون. جزوه اساتید خودتونو بخون البته مبحث CNS باید تسلط لازم داشته باشی برای همین فیزیولوژی۳ کارشناسی هم بخون

ساناز فیزیولوژی جانوری
آذر ۲۲, ۱۳۹۴ ۷:۵۳ ب٫ظ

به نظرت امسال شرکت کننده تو رشته ما چند نفر میشه؟ سال قبل چند نفر بود؟ خبر دارین؟

دوستان جواب من چی شد؟؟؟ کسی می داند آیاااا!!!
آذر ۲۰, ۱۳۹۴ ۷:۱۷ ب٫ظ

سلام دوستان
منظور از استعدادهای برتر در ایین نامه چیه؟
ممتازین تحصیلی که کاملا مشخصه ولی استعدادهای برتر نامشخصه
خواهرم معدلش ۱۹س و کلیه ی شرایط رو داراس ولی ممتاز تحصیلی نیس یعنی دارای رتبه نیس ایا می تواند در فراخوان شرکت کند؟

عسل 2
آذر ۲۰, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۷ ب٫ظ

بله می تواند شرکت کند

حقوق
آذر ۲۰, ۱۳۹۴ ۶:۰۵ ب٫ظ

بچه ها خواهرم امسال هم بی کنکور قبول شد هم با کنکور ولی خود مسئول دانشگاه بهش گفت به مدرک بدون کنکور اعتباری نیست،ومزایا شم تفاوت چندانی نداره اونم دانشگاه ازاد…و خواهرم با کنکور که قبول شده بود همون رو ثبت نام کرد و بدون کنکور رو بی خیال شد.

h
آذر ۲۰, ۱۳۹۴ ۷:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  حقوق

دوست عزیز همچین چیزی نیست. اولین باره همچین چیزی می شنوم. بدون ازمون یه امتیاز ویژه است برای استعدادها. مگه استعداد درخشان بودن جرمه که اعتبار نداشته باشه؟! اتفاقا اگر بفهمن بدون ازمون قبول شدی حساب ویژه ای روت باز می کنن چون می دونن کار پژوهشی داشتی و اهل کاری.
اما خواهرتون کار خوبی کرد که با ازمون رو رفت چون استعداد ها باید واحد جبرانی بگذرونن چون کنکور ندادن.

golbarg
آذر ۲۰, ۱۳۹۴ ۲:۳۵ ب٫ظ

اشکال نداره اینم شانس بد ما بود. که ارشد قبول شدن اونزمان کار راحتی نبود.حالا راحت که قبول میشن بعدشم با بخشنامه امسال نمره درس افتادشون تو معدلشون تاثیر نداره, درسهای پیشنیاز را براشون کم کردند,ترم تابستونی هم براشون ارایه میدند, هیچی دیگه همین ورودیها میشن استعداد درخشان و سال دیگه بدون کنکور قبولند

Rasoul
آذر ۲۰, ۱۳۹۴ ۲:۱۵ ب٫ظ

سلام دوستان لطفا راهنمایی کنید معدل۱۸.۷۰نمره پایان نامه۲۰شاگرد اول بودم دو تا مقاله از پایان نامه در ژورنال خارجی چاپ کردم دوتا مقاله از پایان نامه در کنفرانس دانشگاه شهید بهشتی داشتم یک مقاله در همایش دانشگاه بوشهر داشتم یه مقاله در مجله علمی پژوهشی دانشگاه شوشتر چاپ کردم و یک مقاله در دانشگاه بجنورد و یک مقاله در مجله دانشگاه بوشهر دوتا مقاله آی اس آ هم دارم ایا شانس قبولی در رشته تاریخ اسلام دارم

محمد حسام
آذر ۲۰, ۱۳۹۴ ۶:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  Rasoul

سلام شما با این شرایط دکتری بدون آزمون قبولی حتما حتما

دریا
آذر ۱۹, ۱۳۹۴ ۹:۲۴ ب٫ظ

توروخدا راهنمایی کنید لطفا با معدل ۱۸.۹۴ و پایان نامه ۱۸.۵ مقاله علمی پژوهش یکی و همایش دو عدد رشته مهندسی کشاورزی آیا بدون آزمون دعوت میشم و ۴ ترم تمام کردم … توروخدا جواب بدین

mm
آذر ۲۰, ۱۳۹۴ ۱۲:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  دریا

بله خانوم دریا شانستون زیاده.

امیر
آذر ۲۰, ۱۳۹۴ ۱:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  دریا

سلام رزومه ات خوبه دریا خانم اصلش تو مصاحبه است که بتونی جواب سوالات را بدی با این رزومه معدل و مقاله میشی گرایش زراعت شد سایر گرایش ها رو نمیدونم.

دریا
آذر ۲۰, ۱۳۹۴ ۱:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

ممنون منم زراعت مد نظرم

AM
آذر ۱۹, ۱۳۹۴ ۷:۰۱ ب٫ظ

با سلام به آرزو خانم .وضعیت شما خوب هست آن شاالله قبول می شوی

آرزو
آذر ۱۹, ۱۳۹۴ ۸:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  AM

ممنون امیدوام آخه قراره از سال دیگه آزمون دکترای دولتی و آزاد باهم یکی بشه

h
آذر ۲۰, ۱۳۹۴ ۲:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  آرزو

کی همچین چیزی گفته؟ آزمون دولتی و آزاد همیشه از هم جدا بوده. کجا همچین چیزی خوندین؟

آرزو
آذر ۲۱, ۱۳۹۴ ۱۰:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  h

نخوندم تواخبار گفت – احتمالش زیاده مثل آزمون کارشناسی تجمیع شن

آرزو
آذر ۲۳, ۱۳۹۴ ۱۰:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  h

همین سایت هم الان گذاشته خبر ادغام آزاد و دولتی رو

گلبرگ
آذر ۲۳, ۱۳۹۴ ۰:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  آرزو

وااای بدبخت شدیم اینم از شانس ما!! حالا که ما میخواهیم دکترا شرکت کنیم کلا همه قوانینو عوض میکنن

آرزو
آذر ۱۹, ۱۳۹۴ ۶:۳۹ ب٫ظ

یکی همجواب منو بده- با معدل ۱۸.۷۸و پایان نامه ۱۹.۵۰و ۲مقاله بین المللی و ۲مقاله همایش ملی ۲مقاله آی اس سی و یک مقاله علمی پژوهشی – ۴تمه دفاع کردم – تو روابط بین الملل شانسی دارم؟

AM
آذر ۱۹, ۱۳۹۴ ۶:۲۳ ب٫ظ

باسلام میشه با معدل ۱۶.۸۷ونمره پایان نامه ۲۰ تو ۳ ترم فارغ التحصیل شدم.تعداد مقالات ۵۰ تا و ۵جلد کتاب چاپ شده می توان ثبت نام کرد

a
آذر ۲۰, ۱۳۹۴ ۷:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  AM

خیر باید معدلتون باید بالای ۱۷ باشد اگر فنی هستید ۱۷.۵ به بالا

سپیده
آذر ۱۹, ۱۳۹۴ ۲:۱۱ ب٫ظ

دوستان عزیز کسی جوابمو نمیده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دوستان عزیزم سلام
چه بحث دکترا بدون کنکور داغه ها…
من ترم چهارم از پایان نامه ام دفاع کردم.
معدلم ۱۸٫۳۱ و نمره پایان نامه هم ۱۹٫۷۵
۷تا مقاله کنفرانسی دارم که ۶تاش ملی هست و یکی بین المللی
دو تا مقاله ژورنالی خارجی غیر ISI
دو تا هم ژورنالی علمی-پژوهشی
رشته ام هم مهندسی فناوری اطلاعات گرایش طراحی تولید نرم افزاره
به نظرتون شانس قبولی بدون کنکور دارم؟
کسی را میشناسید بدون آزمون قبول شده باشه؟
یه سوال دیگه برای آی تی امسال سال اولی هست که فقط سبزوار دکتری آورده.. به نظرتون من میتونم دکترای نرم افزار شرکت کنم. من ارشدم را کرمان خوندم و میخوام ایشالا دکترا را تهران بخونم.

رامتین
آذر ۱۹, ۱۳۹۴ ۳:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  سپیده

از نظر معدل و پایان نامه شانستون نسبتا خوبه البته بستگی به سایر شرکت کنندگان دارد.
از نظر پژوهشی، کنفرانس و ژورنال های پولی ارزش کمی دارند هر تعداد که میخواد باشه. ژورنال ISI با فاصله زیاد بسیار عالیه حتی اکسپتش، علمی پژوهشی معتبر مورد تایید وزارتین هم در رتبه بعد قرار دارند.

مریم
آذر ۱۹, ۱۳۹۴ ۴:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  سپیده

حالا یکسال گذشت، سال آینده شرایط استعدادها زیرو رو میشه! این موضوع ظاهرا کاملا مودیه. بی خیال استعدادمون شیم درس بخونیم. یه سال شرط سن بود یه سال اصل مقاله در دی ماه اکسپتم قبول نبود یه سال معدل ۱۸ بود. سال دیگه چیزایی میاد تو کار دهنمون باز بمونه این خط این نشون. پارسال من بخاطر شرط مقاله که اکسپتها قابل پذیرش نبود شرکت نکردم امسال مقالاتم تو جوب ۴ ترمه بودن شد شرط به قول محمد خان ۴ ترمه چیه استعداد درخشان باید ۳ ترمه دفاع کنه! وچون دانشگاه آزادیها به هزار و یک علت دانشگاهی نمیتونن آقایونو خانمهای محترم سراسری اینجارم اقدم رو چشممون میذارن. اما دانشگاههای خودشون ما با معدل ۲۰ هم استعداد نداریم چه برسه به درخشانش. قید میکنن دانشگاه آزاد اجازه نداره بیاد.

اکبر
آذر ۱۹, ۱۳۹۴ ۱۰:۳۴ ق٫ظ

با سلام
چرا گرایش های مورد پذیرش دکتری برق و مخابرات رو تو رشته محل ها ننوشتن. من که سیستم هستم از کجا بدونم واحد ارومیه یا اهر دکتری میدان هیتش یا سیستم ممنون میشم اگه جواب بدید

رز روانشناسی به AAA
آذر ۱۹, ۱۳۹۴ ۱:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  اکبر

سلام برای علوم انسانی باید معدل ۱۸/۵۰ باشه

رامتین
آذر ۱۹, ۱۳۹۴ ۳:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  اکبر

سلام. دانشگاه آزاد همینطوریه برای برق هیچ زیرگرایشی اعلام نمیکنه! شما انشالله قبول شید بعد بسته به اینکه اصلا اون واحد چندتا استاد با چه تخصص هایی داشته باشه درسهای اصلی و مباحث ویژه ارائه میده و خود به خود گرایشتون معلوم میشه. به هیئت علمی و رزومه واحد مورد نظرتون رجوع کنید البته اگه بود!

حقوق
آذر ۱۹, ۱۳۹۴ ۷:۳۱ ق٫ظ

سلام برای رشته های علوم انسانی با معدل کل ۳ ترم ۱۷.۱۸ و پایان نامه ۱۸.۷۵ با مقاله ،می شه بدون کنکور ثبتنام کرد؟بچه ها خواهش می کنم جواب من رو بدید.خواهش می کنم؟ برای علوم انسانی معدل معیار چنده ؟می خوام از زبون شما بشنوم…خودم دفترچه رو خوندم البته.لطفا خواهش می کنم پاسخ بدید.لطفااااااااااااااااا.

رامتین
آذر ۱۹, ۱۳۹۴ ۳:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  حقوق

سلام. معیار معدل ۱۸.۵ برای علوم انسانی است متاسفانه شما نمیتونید شرکت کنید.

عسل
آذر ۱۹, ۱۳۹۴ ۱:۲۲ ق٫ظ

ای کاش بند ۵ را کامل تشریح میکردند، اصلا شفاف توضیح داده نشده ۴ نیم سال برای کلیه دانشجویان مد نظر بوده یا فقط این دسته از دانشجویان که خودشون گفتند
این شرط اصلا منصفانه نیست

شروین
آذر ۱۹, ۱۳۹۴ ۱:۱۶ ق٫ظ

مرسی مریم جان از پاسخ شما.
ولی این خیلی بی انصافی میشه در حق ما،چون قانون دانشگاه این بوده که واحد پیش نیازها در ترم جداگانه گذرانده شود
درسته باید برای با آزمون هم خودمون را آماده کنیم ولی بالاخره اینم یک فرصت هست برای ورود به این مقطع ولیکن به خاطر تفاوت در سیستم آموزشی هر دانشگاه امکان داره عده ای این فرصت از دست بدهند.

محسن
آذر ۱۸, ۱۳۹۴ ۱۱:۵۹ ب٫ظ

سلام مجدد.
دوستان نگاه دقیق تری اگر به جمله گفته شده بندازیم ، منظور به نظرم این هست که همچنان مدت مجاز تحصیل همون ۶ترم هست اما…
اما اگر کسی مرخصی بدون احتساب و یا ترم تابستانی گرفته باشد، به شرطی جز این سه سال مدت مجاز حساب نمیشه که مدت نیمسال های تحصیلیش ۴ نیمسال باشه.
به عبارت ساده تر یعنی اگه کسی در ۵ نیمسال هم فارغ التحصیل شده باشه مشکلی نداره ، مگر اینکه مثلا ۲ ترم هم مرخصی گرفته باشه.
آقا ساده بگم یعنی گفته مرخصیهاتونم حساب میکنیم جز ۳ سال مجاز، مگر اینکه تو ۴ ترم نیمسال تحصیلی داشتته باشید که مرخصیهاتونو حساب نکنیم.
من که نظرم اینه.حالا دیگه نمیدونم چطور کارشناسا اونطور میگن.
موفق باشید

فرناز
آذر ۱۸, ۱۳۹۴ ۱۰:۳۶ ب٫ظ

به مریم و aaaببینید تو بخشنامه زده شرایط پذیرش برگزیدگان جشنواره و …. بعد بند های زیر مجموعه این بند زده سنوات ۳ و ۵. یعنی برای این افراد ۶ترم مجازه. نه برای ممتازین. مغزم داره می ترکه خداااااااایا

AAA
آذر ۱۸, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  فرناز

حق با شماست. اما جایی هم نگفته باید چهار ترمه تمام کرده باشید. شاید هم حالا که شرط معدل رو بردن بالا دیگه تعداد ترم های تحصیلی براشون مهم نبوده چون فرض بر این بوده که کسی که معدل بالایی داره حتما در ترم های مجاز فارغ التحصیل شده است.
موفق باشید

نعیم
آذر ۱۸, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  فرناز

اصلا نگران نباشید…نمیتونن به بخشنامه ای که امسال ابلاغ کردن و چیزی در مورد ۴ ترمه بودنش، نگفتن….به یکباره و طی چند ماه نظرشون برگرده، اگه که اینجوری بشه که واقعا مسخرهست…اگه واقعا این موضوع ۴ترمه انقدر اهمیت داشته، باید مثل پارسال جملشون رد همونطوری مینوشتن و به جای ۴، ۶ رو میذاشتن…نه انقدر مبهم مثل امسال

مریم
آذر ۱۹, ۱۳۹۴ ۰:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  فرناز

عزیزم اشاره دقیق به المپیادیا و … هست مال ماها هم که کاملا گنگه. متاسفانه در مورد مسائل دیگه اینقدر احتمالا سرشون شلوغه که نمیان شفاف سازی کنن هر چند عزیزم روی بدون آزمون به تنهایی نمیشه حساب کرد.سهمیش کمه. به جای استرس با آرامش درس ها خونده شه وبا آزمون بریم بهتره. من خیلی از دوستام با رزومه عالی از بی آزمون رد شدن. ولی آزمونیا قبول شدن ظرفیتها بالا رفته. ولی درد زیرو رو شدن منابعه!

شروین
آذر ۱۸, ۱۳۹۴ ۹:۴۹ ب٫ظ

با سلام و وقت بخیر
سوالی در مورد بند ۵ شرایط بدون آزمون داشتم، زمانیکه قانون بعضی از دانشگاهها بر این اساس است که واحد های پیشنیاز باید در ترم جداگانه گذرانده شود( نیم سال اول ورود به دانشگاه مقطع ارشد)، مسلما حق امتیاز اتمام تحصیل در ۴ ترم از این دست دانشجویان گرفته میشود،
آیا تبصره خاصی در رابطه با این شرایط وجود دارد؟

مریم
آذر ۱۹, ۱۳۹۴ ۱:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  شروین

خیر ماها کلا بی استعدادیم چون تغییر رشته دادیم. تازه کلی واحد مبانی کامپیوتر زورکی هم بهمون دادن نه معدلامونو بالا برد نه هیچ جا حساب شد فقط پول گرفتن ومارم از ۴ ترمگی که حقمون بود گرفتن.

دوستان لطفا جواب بدید
آذر ۱۸, ۱۳۹۴ ۸:۴۳ ب٫ظ

سلام دوستان
منظور از استعدادهای برتر در ایین نامه چیه؟
ممتازین تحصیلی که کاملا مشخصه ولی استعدادهای برتر نامشخصه
خواهرم معدلش ۱۹س و کلیه ی شرایط رو داراس ولی ممتاز تحصیلی نیس یعنی دارای رتبه نیس ایا می تواند در فراخوان شرکت کند؟

وبگرد
آذر ۱۸, ۱۳۹۴ ۸:۱۳ ب٫ظ

دوستان سلام
امروز هجدهم آذر ۹۴٫ به دنبال اختلافات دانشگاه آزاد و وزارت علوم، دفتر شورای گسترش وزارت علوم لیست رشته محل های دکتری و ارشد دانشگاه آزاد را به روز کرده است.
https://phdtest.ir/1394/09/%D9%81%D9%87%D8%B1%D8%B3%D8%AA-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%DA%A9%D8%AF%D8%B1%D8%B4%D8%AA%D9%87-%D8%B1%D8%B4%D8%AA%D9%87-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%AF-95-96/
منظور از دکتری، شیوه آموزش محور است و شیوه پژوهش محور دانشگاه آزاد از دید وزارت علوم فاقد مجوز است.
خیلی ممنون

آرزو
آذر ۱۸, ۱۳۹۴ ۷:۰۹ ب٫ظ

من معدلم ۱۸.۷۸ هست و پایان نامم ۱۹ونیم شده ۴ترمه دفاع کردم و یک مقاله علمی پژوهشی یک آی اس سی و ۲کنفرانس بین المللی و ۳کنفرانس ملی مقاله دارم به نظرتون شانس قبولی دارم؟

مینا
آذر ۱۸, ۱۳۹۴ ۶:۲۸ ب٫ظ

سلام بچه ها می شه راهنمایی کنید..
من معدل کل ۳ ترم۱۷/۱۸ شده و نمره پایان نامه ۱۷.۵۰ بدون مقاله البته.
یه مقاله علمی پِژوهشی دادم،و یه همایش بین المللی، اکسپتم شدن.. نمرش رو هنوز نرفتم مصاحبه کنن..البته من مهر ۹۲ قبول شدم و۳۱ خرداد ۹۴ دفاع کردم اما مقاله ها همین چند وقته پیش پذیرش شد یعنی ۶ ماه بعد دفاع…۴ ترمه هستم از نطر شما ؟ اگهمدرک بگیرم می شه ثبت نام بدون ازمون کنم؟ ممنون می شم جوابم رو بدید.

آرزو
آذر ۱۸, ۱۳۹۴ ۷:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  مینا

اکسپت مقاله کفایت میکنه منم یک ساله مقالم تو نوبت چاپه ولی اکسپتشو دارم

سپیده
آذر ۱۸, ۱۳۹۴ ۴:۱۰ ب٫ظ

دوستان عزیزم سلام
چه بحث دکترا بدون کنکور داغه ها…
من ترم چهارم از پایان نامه ام دفاع کردم.
معدلم ۱۸.۳۱ و نمره پایان نامه هم ۱۹.۷۵
۷تا مقاله کنفرانسی دارم که ۶تاش ملی هست و یکی بین المللی
دو تا مقاله ژورنالی خارجی غیر ISI
دو تا هم ژورنالی علمی-پژوهشی
رشته ام هم مهندسی فناوری اطلاعات گرایش طراحی تولید نرم افزاره
به نظرتون شانس قبولی بدون کنکور دارم؟
کسی را میشناسید بدون آزمون قبول شده باشه؟
یه سوال دیگه برای آی تی امسال سال اولی هست که فقط سبزوار دکتری آورده.. به نظرتون من میتونم دکترای نرم افزار شرکت کنم. من ارشدم را کرمان خوندم و میخوام ایشالا دکترا را تهران بخونم.

اسماعیل
آذر ۱۸, ۱۳۹۴ ۳:۰۴ ب٫ظ

واقعا مسخرس ، هر سال یه حرف میزنن ، مگه پارسال شرط معدل ۱۸ نبود ؟ من خودمو ترکوندم تا شدم ۱۸٫۰۸ دانشگاه دولتی اونم شیراز که فوق العاده سخته

پایان نامم ۱۹ گرفتم ، ۳ تا کتاب نوشتم و ۷ تا مقاله علمی ترویجی و ۲ تا پژوهشی نوشتم ، ۴ ترمه هم تموم کردم ،

زندگی مارو بهم ریختن برنامه ریزی کردم ۲ سال زحمت کشیدم یهو حرفشونو عوض کردن بخدا هیچی ثبات نداره که بخوای برا رسیدن بهش تلاش کنی ، هر چی زحمت بکشی به هدفت نزدیک شی یهو ۱۰۰ رنگ عوضش میکنن

مهدی
آذر ۱۸, ۱۳۹۴ ۵:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  اسماعیل

واقعا حق داری . یکی پیدا شد حرف دل آدمو بزنه . من مردمو زنده شدم تا معدلم ۱۷.۰۴ کنم . پایان نامم هم ۱۸.۷۵ شدم ۴ ترمه هم تموم کردم . حالا باید اینطوری بشه . واقعا مسخرست ….

زیبا
آذر ۱۸, ۱۳۹۴ ۱:۳۴ ب٫ظ

دوستان به هر حال خیلی هم نمیشه رو بدون آزمون حساب کرد حتما باید آزمون هم شرکت کنید پذیرش بدون آزمون خیلی کمه، شما حالا ثبت نامتونو بکنید فقط ۳۰۰۰۰تومن ریسک داره، اگه شرایط آیین نامه رو نداشته باشید نهایتش اینه که دعو ت به مصاحبه نمیشید، چون بررسی اولیه فرمهای ثبت نام کامپیوتریه هرگونه تناقض با شرایط اعلامی منجر به مردود شدن داوطلب میشه، یعنی آخرش اینه دیگه، پس به نظر من هرکی شک وشبهه داره ثبت نام کنه فوقش ۳۰۰۰۰تومنش میره،با زنگ زدن و ایمیل زدن و اعتراض راه به جایی نمی برید

golbarg
آذر ۱۸, ۱۳۹۴ ۱۲:۰۶ ب٫ظ

بچه ها من خود بخشنامه را برای مرکز آزمون فرستادم و نوشتم که تو بخشنامه زده ۶ ترم حداکثر ترم مجاز است, مرکز آزمون نوشت داوطلب گرامی حداکثر ترم مجاز ۴ ترم میباشد.

AAA
آذر ۱۸, ۱۳۹۴ ۱۲:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  golbarg

لطفا در پیام بعدی تون بخواهید “بخشنامه مصوبی که دقیقا در آن درج شده ۴ ترم” رو برای شما هم ارسال کنند.

مریم
آذر ۱۸, ۱۳۹۴ ۱:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  AAA

دوست گرامی شما هر چی بگید فایده نداره، خوب بعضی ها خودشون دوست دارند بپذیرند که نباید شرکت کنند! کسانی که در اونجا پاسخگوهستند رو هم احتمالا دکترفاضل میدونند. هرکسی دوست داره شرکت کنه نتیجش بعد معلوم میشه! افراد پاسخگو رو این دفترچه متاسفانه اشراف ندارند. سند هم برای بعضی دوستان گفته های اینهاست. یادمه بعد از ارشد رفته بودم پیش کارشناس آموزش دانشکده مدرک کارشناسیمو بگیرم گیر داده بود سفته بیارالا و للاقانون اینه! داغ کرده بودم۴ تا دفتر رفتم اومدم هر کارشناس همینو تکرار کرد یکی برگه تایپ شده داد پر کنم برم تو نوبت. اینقدر بالا پائین رفتم تا به رئیس آموزش رسیدم وقتی گفتم عصبانی شد که این قانون مال کسانیه که دارن درس میخونن نه شماها! اگه رئیسو ندیده بودم طبق قانون باید سفته میدادم مدرک کارشناسیمو میگرفتم! بعد کارشناس اصلیه اومد گفت چرا زیرآب میزنی!

golbarg
آذر ۱۸, ۱۳۹۴ ۷:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

مریم جان منم بخدا دوست دارم حرف شما درست باشه.
اما الان یه حرفی اقای محمد زد جالب بود, نوشته بود اول ماده ۳ را نگاه کنید راست میگن این ۶ ترم برای کسانی دیگه هست. شما خودتون هم دقت کنید

AAA
آذر ۱۸, ۱۳۹۴ ۸:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  golbarg

از اونجایی که هیچ بخشنامه دیگری به غیر از این بخشنامه برای دکترای بدون آزمون وجود نداره و در دفترچه هم عینا به همین بخشنامه به عنوان ملاک پذیرش رفرنس داده شده بنابراین هیچ جای نگرانی نیست.

من فکر میکنم شما و آقا محمد عزیز هر چی هم ما بگیم باز بدون استناد به هیچ بخشنامه ای میگید الا و بلا چهار ترمه شرط قبولیه!!! (الله اعلم)

در هر صورت هدف من از وارد شدن به این بحث صرفا راهنمایی دوستان بود که احساس کردم در برداشت از یکی از بندهای دفترچه دچار سوءتفاهم شده بودند. (اصراری هم ندارم که همه صحبتهای من درست هستند به هر حال انتظار میره دوستان خودشون بتونند بهترین برداشت رو از مسائل داشته باشند و نهایتا بهترین تصمیم رو برای زندگی شون بگیرن)

از سایت PHDTEST هم تشکر میکنم که این فرصت رو در اختیار ما قرار میدند که بتونیم به تبادل نظر بپردازیم.

دوستان برای همتون آرزوی موفقیت دارم سعی کنید بدور از استرس و نگرانی تصمیم های درستی برای زندگی تون بگیرید.

محمد
آذر ۱۸, ۱۳۹۴ ۲:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  AAA

ابتدای ماده سوم را بخونید متوجه میشید که ۶ ترم برای چه افرادی هست.از شماره بندی کاملا مشخص است.

golbarg
آذر ۱۸, ۱۳۹۴ ۱۰:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  AAA

والا ما هم دوست داریم حرفای شما درست باشه, درسته شما بخشننامه را استناد کردید اما به بندبخشنامه دقت نکردید که اگه اسمی تو اون بخشنامه در مورد سال و سنوات اومده اون قسمت گویا مربوط به افراد دیگر و همونطور که نوشته مربط به برگزیدگان جشنواره ها و مسابقات علمی و… هست که نوشته میتواند این شرایط را داشته باشند.
ضمنا من خودم کسی هستم ک مخالف این شرایطم و با همین شرط امسال نمیتونم شرکت کنم پس دلیلی نداره ک مخالفت کنم.

AAA
آذر ۱۸, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  golbarg

بله قبول اصلا حق با شما.
ولی اینم بپذیرید که شرط چهار ترمه بودن هیچ جا گفته نشده. بنده هم میلی به ادامه تحصیل ندارم و تنها نیتم کمک به دوستان بود. موفق باشید

فرناز
آذر ۱۸, ۱۳۹۴ ۱۲:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  golbarg

تورو خدا یک کاری کنید بمن هم بگید نمیدونم چکار باید بکنم

مریم
آذر ۱۸, ۱۳۹۴ ۱:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  فرناز

عزیزم طبق بخشنامه مصوب خودشون ثبت نام کن. اگه می خواستن ۴ ترمه باشید یک بند بدون توضیح پسوپیش می گفت دانشجویان در ۴ ترم فارق التحصیل شده باشند. چرا همه چیزمو به مو هست؟ تنها فرق امسال معدله.

فرناز
آذر ۱۸, ۱۳۹۴ ۹:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

خدا کنه. ممنونتم مریم جون

رامتین
آذر ۱۸, ۱۳۹۴ ۳:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  فرناز

اصلا نگران نباشید شرکت کنید واحد خودمونم انتخاب کنید انشالله قبولید. اینا همش فرمالیته است!
امروز آقای اسدی رو دیدم میگفت ۱۰ درصد بدون آزمون میگیریم بقیه با آزمون اون ۱۰ درصدم به معدل نگاه میکنیم از بالا شروع کن میایم پایین بستگی داره بهتر از شما وجود داشته باشه یا نه که با این وضع شهریه زیاد نیستن!
با آزمون هم حتما شرکت کنید.

فرناز
آذر ۱۸, ۱۳۹۴ ۹:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  رامتین

سلام . ممنون . شما رشتتون چیه؟؟ خوشبحالتون اگه مشهد دکتری حسابداری داشت من غمی نداشتم چون همه اساتید اشنا هستن. اما مشهد دکتری حسابداری رو نداره

فرناز
آذر ۱۸, ۱۳۹۴ ۱۰:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  رامتین

شما چند ترمه اید

رامتین
آذر ۱۸, ۱۳۹۴ ۱۱:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  فرناز

سلام، رشته من برق کنترل هست. بله واحد مشهد داره این رشته رو، من راستش دروس رو با وجود پیشنیازها که در جریان هستید در ۳ ترم تموم کردم ولی پایان نامه رو در ترم چهار داشتم که باز همانطور که از مشکلات دانشگاه باخبرید علیرغم آمادگی کامل برای دفاع در اوایل ترم پنجم دفاع کردم که البته ترمی هم حساب نمیشه چون شهریه رو هم پس دادند!

golbarg
آذر ۱۸, ۱۳۹۴ ۷:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  فرناز

راست میگیدااا هیچ کس دقت نکرده بود

مهدی
آذر ۱۸, ۱۳۹۴ ۱۰:۳۷ ق٫ظ

چرا هیچ کس هیچ اعتراضی به زیاد شدن شرط معدل نداره ؟؟؟!!!!

محمد
آذر ۱۸, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  مهدی

به نظرم اعتراضی وارد نیست من اگه مسئول بودم معدل نخبگی را ۱۹ اعلام می کردم و نمره مقاله رو ۱۹ میزدم.درس بخونید امتحان نزدیکه.شرط ۴ ترم هم واقعا عالیه

فرناز
آذر ۱۸, ۱۳۹۴ ۱۲:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

اونی که شما تفسیر کردی نخبه نیست. چون مشخصا کمبود استاد و قوانین جدیدشون واسه کد دادن تقصیر ما نبوده .

مریم
آذر ۱۸, ۱۳۹۴ ۱:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  فرناز

بی خیال شما حرص نخور. ۴ ترمی در کار نیست. یه خبر خوب برای یک عده تبدیل شد به کابوس همه.معیار نخبه حتی تو آسهای سراسری این نیست. اونها که میتونن ۳ ترمه دفاع کنن چون تو پایان نامه به مشکلات آزادیها نمیخورن. اونها که پیش نیاز اجباری تغییر رشتشون داخل ترمها ارائه میشه و اجباری ۵ ترمه نمیشن. بماند که دوست من تو دانشگاه تهران با ۱۹ وخورده ای ۳ ترمه دفاع کرد دانشگاه تهران پارسال فراخوان واسه رشتش نداد و برای اونهام بسیار حق کشی میشه.

مهدی
آذر ۱۸, ۱۳۹۴ ۱:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

محمد جان لطف کن رشته ای رو که خوندی بگو . بعد ببینم متوجه منظورم شدی یا نه .

رز روانشناسی به AAA
آذر ۱۸, ۱۳۹۴ ۱۰:۰۳ ق٫ظ

سلام بچه‌ها من ۲۲شهریور دفاع کردم و ۴ترم هم هستم اکسپت مقاله را گرفتم و نمره پایان نامه هم ۲۰ اعلام شد ولی گفتند تا ۲هفته دیگه نمره پایان نامه ثبت میشه و به معدل اضافه میشه به نظر شما من میتونم بدون آزمون امسال شرکت کنم خواهش میکنم راهنمایی کنید

AAA
آذر ۱۸, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۳ ق٫ظ

قطعا میتونید
شما میتونید تا بیست روز آینده صبر کنید و بعد از اینکه نمره پایان نامه تون در معدلتون حساب شداقدام به ثبت نام کنید.
یا اینکه یک درخواست کتبی به معاونت آموزشی دانشگاه تون بنویسید و بخواهید که معدل کل تون رو با احتساب پایان نامه کتبا بهتون اعلام کنند. (توجه کنید که خودتونم میتونید معدلتون رو حساب کنید اما مطمئن تر اینه که آموزش دانشگاه کتبا معدلتون رو بهتون اعلام کنه تا در آینده در صورت بروز مشکل مسئولیتی شامل شما نشه)

رز روانشناسی به AAA
آذر ۱۸, ۱۳۹۴ ۱۲:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  AAA

خیلی خیلی ممنونم لطف کردی خیلی استرس داشتم

دریا
آذر ۱۸, ۱۳۹۴ ۷:۰۸ ق٫ظ

دوستان خواهشا راهنمایی کنید معدل کل با نمره پایان نامه شامل میشه آیا و اینکه نوشتن مقالات روز مصاحبه همراه باشد آیا …

سارا مدیریت
آذر ۱۸, ۱۳۹۴ ۱:۴۵ ق٫ظ

ممنونم خانم زیبا

سارا مدیریت
آذر ۱۸, ۱۳۹۴ ۱:۱۱ ق٫ظ

لطفا اگه کسی سال گذشته شرکت کرده پاسخ بده مقالات را چگونه و در چه قسمتی از فرم ارسال کردید؟

زیبا
آذر ۱۸, ۱۳۹۴ ۱:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  سارا مدیریت

من پارسال شرکت کردم مقالات رو به صورت فایل pdf توی یه قسمتی از فرم ضمیمه کردیم ولی این واسه پارسال بود امسال دیگه نگفته که مقالات رو ارسال کنید زمانی که واسه مصاحبه رفتید با خودتون میبرید، پارسال هم ضمیمه کردن مقالات کاملا فرمالیته بود

رامتین
آذر ۱۸, ۱۳۹۴ ۱:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  زیبا

میشه بفرمایید در چه تاریخی دعوت به مصاحبه شدید؟ و اطلاعات دیگری اگر در مورد تفاوتش در مقایسه با با آزمون دارید؟

زیبا
آذر ۱۸, ۱۳۹۴ ۱۲:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  رامتین

مصاحبه دکتری پارسال نیمه دوم تیر ماه بود ،با آزمون ،بدون آزمون و متاخرین پژوهش محور همزمان باهم مصاحبه داشتند البته رشته حقوق اینطور بود اگه به طور کلی بخوام بگم از اواخر خرداد مصاحبه ها شروع شد تا اوایل شهریور اداما داشت، تمام داشته های علمی که دارید رو تو روز مصاحبه با خودتون میبرید،البته پارسال محل مصاحبه علوم تحقیقات تهران بود ولی ظاهرا امسال تو واحدهای انتخابی هر کس برگذار میشه

رامتین
آذر ۱۸, ۱۳۹۴ ۳:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  زیبا

ممنونم از شما برای پاسخگویی

مریم
آذر ۱۸, ۱۳۹۴ ۱:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  سارا مدیریت

عزیزم امسال تاکید کرده در صورت دعوت به مصاحبه به فرمتی که می گویند با خود در روز مصاحبه ببرید.

رامتین
آذر ۱۸, ۱۳۹۴ ۱:۰۰ ق٫ظ

در دفترچه سال گذشته (۹۴) در قسمت شرایط بدون آزمون صفحه ۱۴ بند ۴ به وضوح و خیلی سرراست نوشته “متقاضیان دوره بدون آزمون لازم است براساس مقررات آموزشی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته حداکثر در ۶ نیمسال فارغ التحصیل شده باشند.” تا جاییکه حضور ذهن دارم در سال قبلش هم همینطور بود و احتمالا سالهای قبل ترش هم، حالا نمیدونم چرا امسال این مساله رو قید نکرده و بجاش اون بند دارای ابهام رو آورده که سبب تفسیرهای مختلف شده!

golbarg
آذر ۱۸, ۱۳۹۴ ۸:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  رامتین

والا من دیروز برای مرکز آزمون پیغام دادم و دعوا کردم, جواب دادند قانون امسال براساس استعداد درخشان هست و در ۴نیمسال باید فارق التحصیل شده باشی

فرناز
آذر ۱۸, ۱۳۹۴ ۱۱:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  golbarg

مریم جون ببینید ایشون چی گفتن زنگ زدن گفتن بر اساس ااستعداده. چکار کنم من

golbarg
آذر ۱۸, ۱۳۹۴ ۱۱:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  فرناز

یه خبری امروز خوندم جالب بود, در راستای حرفای دیروز در مجلس بود: نوشته بود طبق قانون جذب هر۵ سال یکبار باید قوانین عوض شود.
جالبه امسال اما شب خوابیدن صبح پاشدن قانونو عوض کردند و گذاشتند ۴ نیمسال. خب ادم اگه از اول میدونست خیلی تکلیفش فرق میکرد

سارا مدیریت
آذر ۱۸, ۱۳۹۴ ۱:۰۰ ق٫ظ

در فرم هیچ جایی برای ارسال مقاله ها نیست پس باید چه جوری ارسال کنیم؟
لطفا هر عزیزی که میدونه پاسخ بده

رامتین
آذر ۱۸, ۱۳۹۴ ۱:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  سارا مدیریت

۴- داوطلبان دوره بدون آزمون در صورت کسب شرایط دعوت به مصاحبه لازم است نسخه ای از فایل مقالات و تولیدات علمی چاپ شده در مجلات ISI یا مجلات علمی پژوهشی فارسی زبان و غیر فارسی زبان داخلی یا خارجی یا ISC خود را با فرمت اعلام شده در زمان مصاحبه به گروه تخصصی مربوطه ارائه نمایند.

زیبا
آذر ۱۸, ۱۳۹۴ ۰:۵۵ ق٫ظ

من خودم معدلم ۱۸.۳۰ شده و نمی تونم شرکت کنم ولی کلا ۳ ترمه دفاع کردم و به نظرم اگه هر ترم واحدهای کمتری میگرفتم و ۴ ترمه یا ۵ ترمه تموم می کردم الان معدلم بالای ۱۹ بود و راحت قبول بودم،، پسسس اگه بنا بر استعداد درخشان بودنه باید واقعا درخشان باشی، کسی که هر ترم ۸ وحد بر میداره و نمره های بالا میگیره نباید با کسی که هر ترم ۱۴ واحد بر میداره یکی باشه، بنابراین اگه توی ۴ ترم معدلت بالای ۱۸.۵ در رشته انسانی باشه یعنی نسبت به بقیه سری در واقع با این رقابتی که هست هرکی که قوی تر باشه باید قبول بشه، من با کلیت قضیه موافقم رقابت شدید شده پس حد نصابارو باید بالا ببرن ولی می تونستند مثل پژوهش محور برای دانشگاه های جامع که تو نمره دهی سختگیرترن ضریب معدل بذارن که در حقشون اجحاف نشه

فرناز
آذر ۱۸, ۱۳۹۴ ۱۲:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  زیبا

شما مگه پارسال شرکت نکردید. چند بار مگه میشه شرکت کرد. پارسال چی شد نرفتید اخه

زیبا
آذر ۱۸, ۱۳۹۴ ۱:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  فرناز

تا دو سه بار میتونم شرکت کنم دقیقا نمیدونم ولی حداکثر ۲ یا ۳ سال باید از فارغ التحصیلی گذشته باشه، پارسالم چون پدرم ۲روز قبل مصاحبه فوت کرد شرایط روحی مناسبی واسه مصاحبه نداشتم نتونستم برم، نه برای با آزمون نه بدون آزمون نه متاخرین پژوهش محور،چون ۲روز پشت هم بود، الان باز اعلام کردند از اونایی که واسه مصاحبه پژوهش محور غایب بودند دوباره مصاحبه میگیرند منتظرم که تاریج مصاحبه رو اعلام کنند،هر چی خدا بخواد همون میشه

مریم
آذر ۱۸, ۱۳۹۴ ۱:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  زیبا

عزیزم شرط سن و تعدادسالهایی که از اتمام درست گذشته مدتهاست حذف شده، از دوره ای کهرئیس دانشگاه عوض شدند آزاد این شرطو دیگه نداره.

فرناز
آذر ۱۸, ۱۳۹۴ ۹:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

من اگه امسال رد بشم سال دیگه یعنی میتونم دوباره شرکت کنم؟؟بهمن ۹۳ فارغ شدم

فرناز
آذر ۱۸, ۱۳۹۴ ۱۰:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  زیبا

هر سه تا رو دعوت به مصاحبه شدید؟؟میشه باهم بیشتر در ارتباط باشیم چون من تو فکر پژوهش محور هم هستم اما اطلاعات کافی ندارم.

یونس شیرزاد
آذر ۱۷, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۳ ب٫ظ

سهمیه فرزندان شاهد به چه شکلی می باشد؟

--
آذر ۱۷, ۱۳۹۴ ۱۱:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  یونس شیرزاد

در ماده ۷۰ قانون خدمات رسانی به ایثارگران اومده