پارسه
وکیلی
کیهان روان
مدرسان شریف
موسسه آموزشی نگاره
عالم زاده
وکیلی
دوره نگاره
عالم زاده

آغاز ثبت نام دکتری پزشکی آزاد 98 از نیمه دوم دی ماه

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

رئیس سنجش آموزش پزشکی کشور از شروع ثبت نام آزمون دکتری 98 وزارت بهداشت از نیمه دوم دی ماه خبر داد.

آبتین حیدرزاده رئیس سنجش آموزش پزشکی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، از ثبت نام دکتری تخصصی و پژوهشی سال 98 گروه علوم پزشکی خبر داد و گفت: ثبت نام آزمون کتبی دکتری تخصصی و پژوهشی سال 98 گروه علوم پزشکی در نیمه دوم دی ماه در سایت سنجش پزشکی انجام می شود.

وی به زمان برگزاری آزمون دکتری سال 98 اشاره کرد و گفت: آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی سال 98 گروه علوم پزشکی در روزهای 12 و 13 اردیبهشت سال 98 برگزار می شود.

حیدرزاده اظهار کرد: دبیرخانه علوم پایه، بهداشت و تخصصی اعلام کرده است که رشته های ایمنی شناسی پزشکی و علوم سلولی کاربردی در آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) و دکتری پژوهشی سال 1398 مشابه سال گذشته به صورت تک رشته ای و جداگانه و نه به شکل مجموعه ای برگزار می شود.

وی در ادامه با اشاره به شرایط پذیرش دکتری اخلاق پزشکی گفت: شرط پذیرش در آزمون دکتری تخصصی رشته اخلاق پزشکی تغییری نکرده است و داوطلبان دکتری حرفه‌ای پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی و کارشناسی ارشد اخلاق پزشکی می‌توانند برای شرکت در دکتری اخلاق پزشکی ثبت نام کنند.

رئیس سنجش آموزش پزشکی یادآوری کرد: پیش از این نیز دبیرخانه علوم پایه، بهداشت و تخصصی اعلام کرده بود که رشته‌های ایمنی شناسی پزشکی و علوم سلولی کاربردی در آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) و دکتری پژوهشی سال 1398 مشابه سال گذشته به صورت جداگانه و تک رشته‌ای و نه مجموعه‌ای برگزار می‌شود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

6 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حمیدرضا
دی ۲۴, ۱۳۹۷ ۲:۳۱ ب٫ظ

سلام،با ارشد شیمی تجزیه میشه در این آزمون شرکت کرد؟
اگه میشه چ رشته ای؟

Kamraniazar
دی ۱۳, ۱۳۹۷ ۶:۲۵ ق٫ظ

سلام. ارشد رشته حقوق میتواند دراین آزمون شرکت بکند یاخیر؟

1
دی ۱۳, ۱۳۹۷ ۱۰:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  Kamraniazar

گرایش حقوق پزشکی

پژواک
دی ۱۲, ۱۳۹۷ ۱۱:۱۰ ق٫ظ

تو سایت که زده نیمه دوم بهمن ماه اما اینجا زده نیمه دوم دی ماه ؟

مسعود
دی ۱۲, ۱۳۹۷ ۱۰:۱۴ ق٫ظ

کسی اطلاع داره چه رشته های در ازمون هستن؟

1
دی ۱۲, ۱۳۹۷ ۴:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  مسعود

برق و عمران و کامپیوتر و معماری و شیمی و ….