پارسه
وکیلی
نوگام
زمان نتایج دکتری ۱۴۰۳
مدرسان شریف
مدرسه پژوهش کمی و کیفی
موسسه آموزشی نگاره
عالم زاده
وکیلی
نوگام
دوره نگاره
عالم زاده

اعلام نتایج دعوت به مصاحبه دکتری بدون آزمون 98 دانشگاه تهران

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

اسامی متقاضیان حائز شرایط جهت حضور در مصاحبه دکتری بدون آزمون 98 دانشگاه تهران و جزئیات برگزاری مصاحبه این داوطلبان اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، معاونت آموزشی دانشگاه تهران درخصوص اعلام اسامی متقاضیان حائز حداقل شرایط لازم و زمان و مکان مصاحبه استعداد درخشان دوره دکتری سال 1398 اطلاعیه‌ای صادر کرد.

بر اساس اعلام این دانشگاه، پس از بررسی اولیه متقاضیان ورود به مقطع دکتری (.Ph.D) سال تحصیلی 98-99 از طریق سهمیه استعدادهای درخشان در دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه تهران، اسامی افرادی که بر اساس شیوه نامه پذیرش دارای حداقل شرایط لازم می‌باشند اعلام شده است.

 

لذا ضروری است این داوطلبان جهت مصاحبه و ارزیابی تخصصی با در دست داشتن مدارک و مستندات آموزشی و پژوهشی (قید شده در شیوه نامه)، طبق جدول زمانبندی مندرج در سایت پردیس/دانشکده‌های مربوط، برای مصاحبه مراجعه نمایند.

ضمناً در تمامی واحدهای دانشگاه، مصاحبه متقاضیان استعدادهای درخشان همزمان با مصاحبه معرفی شدگان آزمون دکتری برگزار می‌گردد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ستاره
خرداد ۱۰, ۱۳۹۸ ۳:۲۵ ق٫ظ

بدترین سال و بدترین نحوه انتخاب استعداد درخشان دانشگاه تهران. متاسفم برای دانشگاه تهران که رزومه و حتی رتبه کنکور دانشجوهای خودش رو هم نادیده میگیره و تبصره بی اساس دانشگاه دولتی برای مقطع کارشناسی رو اضافه کرده و کسانی رو که واقعا زحمت کشیدن و لیاقت داشتن رو حذف کرده و برای رشته ما بی استعدادترینها رو به مصاحبه دعوت کرده. این یعنی تلاش این همه سال یه عده به باد رفته فقط به این دلیل که به جای اینکه کارشناسی دانشگاه دولتی شهرهای کوچیک برن، ترجیح دادن بنا به شرایط دانشگاه آزاد مرکز استان خودشون باشن. خیلی باید تاسف خورد با این نحوه گزینش. اگر ما لیاقت نداشتیم که برای ارشد با رتبه یک کنکور دانشگاه تهران پذیرفته نمیشدیم!

Pari
خرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۴:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  ستاره

شما ارشد تهران بودین؟

آذر
خرداد ۹, ۱۳۹۸ ۹:۱۷ ق٫ظ

سلام خبر دارید دانشگاه فردوسی، اصفهان، اردبیل، چمران اهواز، هرمزگان کی اعلام میکنند؟؟؟
اخه دانشگاه فردوسی گفته زمان مصاحبه با روزانه ها یکی هست ولی لیستی اعلام نکرده…. یعنی چی؟؟؟

لطفا راهنمایی کنید

سعید
خرداد ۹, ۱۳۹۸ ۱:۲۷ ق٫ظ

ینی سواله برام چرا رشته ی ما یه نفر هم پذیرفته نشد….من خودم جای دیگه استعداد پذییرفته شدم با این شرایط اما دانشگاه تهران پذیرفته نشدم چرا اخه……ای بابا شورشو در اوردن امسال