پارسه
وکیلی
نوگام
کیهان روان
مدرسان شریف
موسسه آموزشی نگاره
عالم زاده
وکیلی
نوگام
دوره نگاره
عالم زاده

زمان برگزاری آزمون دکتری دانشگاه عالی دفاع ملی

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

آزمون کتبی پذیرش دوره دکتری دانشگاه عالی دفاع ملی روز پنج شنبه 30 خردادماه برگزار شد.

به‌ گزارش ‌ایسنا، آزمون اختصاصی این دانشگاه از مسئولان و مدیران ارشد لشگری و کشوری از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۷:۰۰ روز (پنجشنبه‌) و در دو مرحله عمومی و تخصصی برگزار شد.

مهدی باقری، معاون آموزشی دانشگاه  و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی در گفت‌وگو با ایسنا، در توضیح این آزمون، گفت‌: آزمون دکترا در ۱۵ رشته برگزار شد که صبح برای آزمون آزمون عمومی یعنی معارف و زبان و بعد از ظهر آزمون تخصصی مرتبط با رشته داوطلبان است که به صورت تشریحی برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در صورتی که داوطلبان بتوانند نمره قبولی را کسب کنند برای مصاحبه دعوت می‌شوند. پذیرش ما هم بر اساس ظرفیت اعلام شده از سوی وزارت علوم است که نهایتا هفت نفر در هر رشته به صورت آموزش و پژوهش محور و احتمالا یک نفر برای پژوهش محور جذب می‌شوند.

باقری با بیان این که  ۷۱۱ نفر داوطلب شرکت در این آزمون بودند، خاطر نشان کرد: از این تعداد ۷۰ تا ۸۰ نفر جذب دانشگاه می‌شوند، جواب آزمون تا یک ماه آینده مشخص خواهد شد و پذیرفته شدگان تا مرداد ماه برای مصاحبه دعوت شده و سپس روند بررسی رزومه‌های آموزشی و پژوهشی طی شده و نتیجه‌ نهایی اواسط شهریور ماه اعلام خواهد شد.

زمان برگزاری آزمون دکتری دانشگاه عالی دفاع ملی

 معاون آموزشی دانشگاه  و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان این که  این دانشگاه متقاضی محور است، در این باره توضیح داد: ما در راستای تقویت مدیریت راهبردی کشور دوره‌های دکترا را برگزار خواهیم کرد. معمولا در کشورهای پیشرفته هم کسانی به دوره دکترا معرفی می‌شوند که زمینه و شغل داشته باشند. ما تنها دانشگاه در ایران هستیم که رویکرد تقاضا محور را در خدمات دکترا دنبال می‌کنیم.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سوادکوهی
بهمن ۲۷, ۱۴۰۲ ۱۰:۳۵ ب٫ظ

چرا باید کارمند رسمی باشد؟؟!!!!

این همه جوان نخبه و با استعداد در مملکت وجود دارند و تشنه یادگیری این علوم و خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، اما بواسطه اینکه پارتی نداشتند، نتوانستند کارمند دولتی شوند!!!!!

مهسا
تیر ۱, ۱۳۹۸ ۱:۳۴ ب٫ظ

آیا خانم ها هم میتونند در این دانشگاه در مقطع دکتری تحصیل کنند؟