پارسه
وکیلی
کیهان روان
مدرسان شریف
موسسه آموزشی نگاره
عالم زاده
وکیلی
دوره نگاره
عالم زاده

سه شنبه؛ آخرین مهلت ثبت نام در مصاحبه دکتری بدون آزمون آزاد 98

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

مهلت ثبت‌نام در مصاحبه دوره بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی ۱۱ تیر ماه پایان می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، مهلت ثبت نام در مصاحبه دوره دکتری تخصصی بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی تا روز سه شنبه ۱۱ تیر ماه ادامه دارد.

نتایج اولیه دوره دکتری تخصصی بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) سال ۱۳۹۸ دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شده است.

داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی https://azmoon.iau.ac.ir/ با وارد کردن شناسه ثبت نام که در زمان ثبت نام دریافت کرده اند و کد ملی از نتیجه خود مطلع شوند.

آن دسته از داوطلبانی که در یک یا چند کد رشته / گرایش دعوت به مصاحبه شدند، لازم است حداکثر تا روز سه شنبه مورخ ۱۱ تیر ماه از طریق سامانه فوق نسبت به ثبت‌نام به منظور شرکت در مصاحبه اقدام کنند. عدم ثبت‌نام در سامانه جهت شرکت در مصاحبه به منزله انصراف است.

مصاحبه تمام رشته گرایش‌های دوره دکتری تخصصی سال ۹۸ به صورت متمرکز از ۲۲ تیر ماه در تهران برگزار می شود. زمان و نحوه شرکت داوطلبان در مصاحبه این دوره متعاقباً اعلام خواهد شد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

11 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ناشناس
تیر ۱۱, ۱۳۹۸ ۷:۳۷ ب٫ظ

سلام دوستان
برای ثبت نام مصاحبه دکتری بدون آزمون استعداد های درخشان فقط واریز وجه ۹۲ هزار تومان کافیه یا مرحله دیگری هم داره برای ثبت نام ؟

سایه
تیر ۱۱, ۱۳۹۸ ۱:۴۸ ب٫ظ

با سلام
من در دوره بدون آزمون گروه زبان شرکت کردم و در حالی که تمام شرایط را دارا بودم الان گروه زبان را زیر گروه علوم انسانی عنوان میکنند سوال اینجاست کجای دفترچه نوشته شده که گروه زبان زیر گروه علوم انسانی هست؟ آخه حق کشی تا کی!!!! حداقل معدل برای علوم انسانی ۱۸/۵ و برای سایر گروهها که گروه زبان هم جزو سایر گروهها و به عنوان گروهی مستقل عنوان شده معدل ۱۷/۵ ذکر شده!

لیلا
تیر ۱۵, ۱۳۹۸ ۲:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  سایه

سلام
با آزمون شرکت کن.براحتی قبولی

مانا
تیر ۱۱, ۱۳۹۸ ۱۲:۱۴ ب٫ظ

دوستان کسی از تاریخ دقیق مصاحبه رشته های مختلف اطلاعی نداره؟بی فکری تا چه حد!!!!چرا فکر نمیکنن داوطلبان هم بر نامه ریزی لازم دارن برای زندگی و کارشون!!!!

A
تیر ۱۴, ۱۳۹۸ ۱۰:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  مانا

کار و زندگی که داری درس رو بیخیال شو… ۴ سال از عمر گرانقدرتو میگیره…اخرشم یه مدرک به درد نخور بهت میدن…با شور جوانی و اشتیاق شروع میکنی با خسته جانی و موهای سپید شده تمام میشی…

سیده ملک‌ناز رضازاده
تیر ۱۱, ۱۳۹۸ ۱۱:۱۴ ق٫ظ

در رابطه با ثبت نام دوره‌ی دکترا بدون آزمون

سیده ملک‌ناز رضازاده
تیر ۱۱, ۱۳۹۸ ۱۱:۱۳ ق٫ظ

با سلام
اینجانب فارغ‌التحصیل ۱۳۹۷ در دوره‌ی دکترای بدون آزمون شرکت کردم و تمامی شرایط را دارا هستم فقط یک مورد آنهم نمره‌ی پایان‌نامه هست که بدون ارائه‌ی مقاله در ابتدا کل نمره که ۱۸ بود را گرفتم و دو نمره‌ی دیگر مربوط به مقاله بود که قبل از ارائه مقاله غفلتی که کردم این بود که مدرکم را گرفتم و خودم را فارغ‌التحصیل کردم …بعد از ارائه‌ی مقاله‌ام متوجه شدم که نمره‌ای برای آن در پایان نامه لحاظ نخواهد شد و نمره‌ی پایان‌نامه‌ی من نیم نمره از شرط دوره‌ی دکتری بدون آزمون کمتر است در حالیکه مقاله‌ی من در همایش بین‌المللی پذیرفته و سخنرانی شد…..با در نظر گرفتن این مطلب که شاید طبق شرایط در سال آینده نتوانم در استعدادهای درخشان شرکت کنم لطفا راهنمایی فرمایید که باید چکار کنم …سپاسگزارم

بهار
تیر ۱۱, ۱۳۹۸ ۱۱:۳۹ ق٫ظ

برای بدون آزمون بی خیال شو چون شرایطش تغییر نخواهد کرد و از سال دیگه برای کنکور بخون

فاطمه
تیر ۱۱, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۳ ق٫ظ

خیلی متاسفم که با وجود تمام شرایط خوب ، این مورد پیش آمده . به هر حال امسال که گذشت . اما برای سال بعد باید به آموزش و پژوهش سازمان مرکزی دانشگاه مراجعه کنید . بعد از گفتن شرایط خود و هماهنگی با اداره ی فارغ تحصیلان و معاون آموزش دانشکده باید از همه امضا بگیرید و نامه بگیرید و درخواستتون و ارایه بدین به شورای اموزشی که در کمیسیون موارد خاص بررسی بشه و اگر به امید خدا موافقت کردن پروفایلتون و باز کنند نمره ی جدید پایان نامه ( یا درجه ی کیفی ) تغییر پیدا کنه . بعد از ثبت در سایت دانشگاه ریز نمرات جدید و همراه صورت جلسه ی شورا رو به سازمان مرکزی ببرید تا کارنامه قبلی و از بایگانی خارج و کارنامه ی جدید را جایگزین کنند . اما متاسفانه اون شورا خیلی سختگیر هستند . و قبل از اون باز کردن فایل یک فارغ تحصیل خیلی حساسیت بر انگیزه . به هر حال امیدوارم با پیگیری سماجت این تغییر برای شما انجام شود .

دکتر
تیر ۱۱, ۱۳۹۸ ۱۰:۵۱ ق٫ظ

چرا رشته ها مشخص نمیکنن چ روزی باید برن برا مصاحبه

ت
تیر ۱۳, ۱۳۹۸ ۱۱:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر

سلام دوستان لطف کنید به محض اطلاع از هر اطلاعیه مبنی بر روز مصاحبه و جدول دانشگاههای انتخابی ازاین طریق به اشتراک بگذارید