موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

تغییرات آزمون دکتری 99 رشته برنامه‌ریزی درسی

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

سرفصل های امتحانی آزمون دکتری 99 رشته برنامه‌ریزی درسی تغییراتی خواهد شد.

به گزارش پی اچ دی تست، با انتشار دفترچه آزمون دکتری 99 از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، سرفصل های آزمون دکتری اعلام شد. بر این اساس، به سرفصل‌های آزمون دکتری 99 رشته برنامه‌ریزی درسی، سرفصل طراحی و اجرای برنامه درسی به  اضافه شده است.

بنا بر این دفترچه، فارغ‌التحصیلان کارشناسی ارشد همه رشته‌ها مجاز به شرکت در کنکور دکتری رشته برنامه ‌ریزی درسی هستند.

داوطلبان عزیز می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص آزمون دکتری رشته برنامه‌ریزی درسی به انجمن دکتری علوم تربیتی مراجعه کنند.

مطالب مفید برای داوطلبان آزمون دکتری 99

ثبت‌نام
باخبرم کن!

2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
احمد
مهر ۱۱, ۱۳۹۸ ۰:۵۰ ق٫ظ

**** سلام دوستان یه سوال بی ربط
من میخام ازمون MSRT شرکت کنم و مشخصاتم رو به ادرس سامانه سجاد https://portal.saorg.ir ثبت کردم منتها هر بار نگا میکنم میگه که باید اطلاعاتت رو ثبت کنی ولی چندین بار ثبت میکنم باز انگار میزنه ثبت نشده. منتظر مسئول و کارشناس ثبت باشید و.. ولی یه هفته ای شده!!
کسی از دوستان با فرآیند و نحوه کار سامانه آشنا هست؟

rani
مهر ۹, ۱۳۹۸ ۶:۲۴ ب٫ظ

قبل از اینکه این تغییرات را بدهید با اساتید این رشته هماهنگ کنید. برای خود من پیش آمده در رشته خودم از گرایشی به یک گرایش دیگر رفتم با همه اینکه بیشتر از ۸۰ درصد واحدهای درسی مشترک بود، اساتید در مصاحبه می پرسیدند واسه چه اومدی مصاحبه؟! خوب می دانید که این سوال نیست … با رتبه و رزومه خوب و قابل قبول داخل یک رشته از گرایشی به گرایشی دیگر می رویم اساتید نک و نوک می کنند چه رسد بروم رشته ای متفاوت و مجزا … اگر رشته ای شرکت کننده کافی و متقاضی کافی را ندارد جمع کنید … تعارف که نداریم با کسی … اساتید هم کمی بی تقاضا بمانند غرور کاذبشان کم می شود!!