پارسه
گروه آموزشی وکیلی
کیهان روان
زمان مصاحبه دکتری آزاد ۱۴۰۳
همپا
مدرسان شریف
تجربیات مصاحبه دکتری ۱۴۰۳
موسسه آموزشی نگاره
عالم زاده
گروه آموزشی وکیلی
دوره نگاره
عالم زاده

انتشار اطلاعیه مصاحبه دکتری 1400 دانشگاه صنعتی شاهرود

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

اطلاعیه دانشگاه صنعتی شاهرود در خصوص مرحله ارزیابی تخصصی آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۱۴۰۰ منتشر شد.

به گزارش پی اچ دی تست، بدینوسیله به اطلاع پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۱۴۰۰ که دارای حد نصاب سنجش علمی کد رشته محل های این دانشگاه می باشند، و کلیه شرایط عمومی و اختصاصی براساس موارد مندرج در صفحات ۱۶ تا ۱۸ دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون ( دفترچه شماره ۱)، ورود به مرحله دکتری را داشته باشند می رساند مرحله دوم این آزمون شامل بررسی سوابق علمی- پژوهشی و توانمندی علمی (مصاحبه) داوطلبان است که توسط دانشگاه صنعتی شاهرود به صورت مجازی و از طریق ثبت نام، تکمیل فرمها و مدارک در سامانه iphd.shahroodut.ac.ir انجام خواهد شد.

ثبت نام مصاحبه دکتری 1400 دانشگاه صنعتی شاهرود

لازم است متقاضیان شرکت در مصاحبه دکتری این دانشگاه مراحل ذیل را جهت ثبت نام و شرکت در مصاحبه انجام دهند.

مرحله ۱)- نحوه ورود: متقاضیان لازم است با استفاده از کد ملی (بدون صفرهای اول) وارد سامانه مورد نظر شوند. لازم به ذکر است که سامانه از ۲ خرداد ۱۴۰۰ در دسترس داوطلبان قرار خواهد گرفت.مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی شاهرود

مرحله ۲)- تکمیل اطلاعات پروفایل شخصی در مرحله بعد لازم است داوطلب اطلاعات پروفایل شخصی خود را تکمیل نماید (ایمیل حتما نوشته شود زیرا کلیه مکاتبات از طریق ایمیل صورت می‌گیرد)

مرحله ۳)- پرداخت هزینه مصاحبه: هر داوطلب موظف است مبلغ ۱۰۰۰۰۰۰ ریال (یکصد هزار تومان) بابت هزینه‌های مصاحبه پرداخت نماید که برای این کار لازم است از بخش پرداخت هزینه اقدام گردد. در پرداخت هزینه به تبصره ذیل توجه شود.

تبصره: داوطلبان برای مصاحبه دوره‌های روزانه و نوبت دوم فقط یک فیش واریز نمایند ولی در صورتی که در دوره‌های پردیس خودگردان شرکت نمایند بایستی یک فیش جداگانه دیگر علاوه بر دوره روزانه و نوبت دوم) پرداخت نمایند.

مرحله ۴)- پر کردن فرم‌های مربوط به مصاحبه: پس از پرداخت هزینه نسبت به پر کردن فرم های مربوطه اقدام نمایند. دقت شود پر کردن فرم‌ها به طور کامل صورت گیرد.

مرحله ۵)- بارگذاری مدارک در قسمت بارگذاری، کلیه مدارک خواسته شده را بارگذاری نمایند. توجه داشته باشید موارد ذیل را در بارگذاری مدارک مورد توجه قرار دهند.

مدارک مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی شاهرود

۱- مدرک (گواهینامه موقت یا دانشنامه کارشناسی ارشد (فوق لیسانس)

توجه: معرفی شدگانی که دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی ارشد بوده اند، می‌بایست تا تاریخ ۱۴۰۰/۶/۳۱ فارغ التحصیل شوند. در صورت نداشتن مدرک بایستی فرم شماره ۲ این اطلاعیه را کامل و بارگذاری کنند.

۲- مدرک (گواهینامه موقت یا دانشنامه کارشناسی (لیسانس).

تبصره: در صورتی که فارغ التحصیل کارشناسی ناپیوسته باشند باید مدرک کاردانی را نیز بارگذاری نمایند.

۳- شناسنامه و کارت ملی

۴- برای آن دسته از معرفی شدگانی که از امتیاز مربی در این آزمون استفاده نموده اند بایستی مربیان رسمی قطعی و یا رسمی تمامی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و سایر دستگاهها و دانشگاه آزاد اسلامی باشند. لازم به ذکر است که مدرسان و اعضای هیات علمی پیمانی، قراردادی، حق التدریس و دستیاران آموزشی اجازه استفاده از این سهمیه را نداشته اند.

براساس مندرجات دفترچه شماره ۲ سازمان سنجش داوطلبان پذیرش شده با استفاده از سهمیه مربی در کلیه دوره ها روزانه و نوبت دوم) ملزم به پرداخت شهریه مصوب هیات امنا دانشگاه می باشند.

تبصره: مربیان (اعم از رسمی قطعی یا رسمی آزمایشی) در صورتی می توانند در دوره روزانه یا شهریه پرداز ادامه تحصیل دهند که دانشگاه محل خدمت با ادامه تحصیل آنان موافقت نماید و نامه موافقت خود را قبل از ثبت نام در آزمون اعلام
نمایند

۵- مدرک زبان (در صورت داشتن مدرک)

مرحله ۶)- تعیین استاد راهنما: داوطلب پس از بارگذاری مدارک باید بنا به علایق خود اساتید راهنمای خود را به ترتیب اولویت انتخاب نماید. در صورت عدم انتخاب استاد راهنما امکان مصاحبه برای داوطلب وجود نخواهد داشت.

مرحله ۷)- تعیین زمان مصاحبه: در این مرحله داوطلب باید زمان شرکت در مصاحبه را انتخاب نماید.

توجه ۱- فرم های تکمیل شده و مدارک ارسالی توسط کارشناسان دانشگاه بررسی می گردد در صورت نقص در تکمیل فرمها و یا ارسال مدارک ثبت نام اولیه داوطلبان تایید نخواهد شد و این موضوع از طریق ایمیل ثبت شده و به صورت پیام در سامانه ثبت نام به داوطلب اطلاع رسانی خواهد شد. لذا داوطلبان لازم است علاوه بر سامانه، spam ایمیل خود را حتما چک نمایند.

توجه ۲- مصاحبه برای هر داوطلب صرفا یک بار مطابق جدول زمانبندی (جدول شماره ۱) اعلام شده برای هر رشته گرایش انجام خواهد شد. عدم حضور داوطلب در سامانه ثبت نام و مصاحبه حضوری به منزله انصراف وی تلقی شده و برگزاری مجدد جلسه مصاحبه برای داوطلب امکان پذیر نمی باشد.

توجه ۳- نحوه امتیاز دهی سوابق علمی، آموزشی، پژوهشی و مصاحبه بر اساس فرم شماره ۱ خواهد بود.

توجه ۴- راهنمای کار با سامانه در خود سامانه وجود دارد و داوطلبان در صورت برخورد با هر مشکلی می توانند از فایل راهنمای مذکور استفاده نمایند.

توجه ۵- از آنجایی که مصاحبه به صورت مجازی می باشد و لازم است متقاضی به صورت ویدئو کنفرانس با مصاحبه کنندگان در تماس باشد. لطفا در زمان مصاحبه غیر حضوری از قبیل اینترنت پرسرعت، کامپیوتر یا لپ تاپ، دوربین و میکروفن فراهم باشد.

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی شاهرود

مصاحبه های دکتری از ۹ خرداد آغاز خواهد شد.

تاریخ‌های مصاحبه آزمون دکتری نیمه متمرکز سال  ۱۴۰۰ دانشگاه صنعتی شاهرود به شرح جدول زیر است:

زمان مصاحبه دکتری 1400 دانشگاه صنعتی شاهرود

 

جزئیات زمان مصاحبه دکتری سال ۱۴۰۰ و بارگذاری مجدد برخی فرم ها و مدارک

به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی مصاحبه دکتری سال ۱۴۰۰ دانشگاه صنعتی شاهرود که مدارک و فرمهای مربوطه را به طور کامل در سامانه بارگذاری نموده و موارد مذکور به تایید کارشناس دانشگاه رسیده است، می رساند لازم است در اسرع وقت وارد سامانه ثبت نام شده و در قسمت جلسه مصاحبه براساس تاریخ و ساعتهای اعلام شده برای رشته گرایش های مختلف، روز و ساعت شرکت در مصاحبه خود را رزرو نمایند.

 

لطفا موارد ذیل را در انتخاب زمان مصاحبه مد نظر قرار دهید:

۱- حداکثر زمان مجاز برای ثبت نام در مصاحبه و رزرو روز و ساعت مصاحبه تا یک روز قبل از مصاحبه می باشد. بعد از آن امکان رزرو زمان وجود نداشته و متقاضی منصرف از شرکت در مصاحبه شناخته می شود.

۲- در انتخاب ساعت مصاحبه، ساعتهای ابتدایی (زودتر) را در اولویت قرار دهید و تا زمانی که ساعت مصاحبه زودتر وجود دارد از انتخاب زمانهای مصاحبه دیرتر اجتناب گردد. زیرا هرچه زمان مصاحبه زودتر باشد و مشکلاتی در اتصال اینترنتی ایجاد گردد، داوطلب زمان بیشتری برای رفع مشکل و شرکت مجدد در مصاحبه دارد. مشکلات ناشی از رزرو مصاحبه در ساعتهای انتهایی به عهده متقاضی می باشد.

٣- متقاضیان مصاحبه رشته کشاورزی بنا به انتخاب خود به شرح ذیل ساعتهای مصاحبه خود را انتخاب نمایند:

الف- گرایش اکولوژی گیاهان زراعی فقط ساعتهای مصاحبه را از ساعتهای ۸ الی ۱۳ و ۱۴ الی ۱۸ روز دوشنبه مورخ ۳/۱۷/ ۱۴۰۰ و ساعتهای ۸ الی ۱۳ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۰/۳/۱۸

ب- گرایش فیزیولوژی گیاهان زراعی فقط ساعتهای مصاحبه را از ساعتهای ۱۴ الی ۱۸ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۰/۳/۱۸ و ساعتهای ۸ الی ۱۳ و ۱۴ الی ۱۸ روز چهارشنبه مورخ ۳/۱۹/ ۱۴۰۰

۴- متقاضیان رشته فیزیک (غیر از گرایش نانو فیزیک) به ترتیب ذیل می توانند ساعت مصاحبه را انتخاب نمایند:

الف- رشته فیزیک هسته ای از ساعت ۸ الی ۱۲ و از ساعت ۱۳ الی ۱۷ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۰/۳/۱۸

ب- رشته فیزیک ذرات بنیادی از ساعت ۸ الی ۱۲ روز چهار شنبه مورخ ۱۴۰۰/۳/۱۹

ج- رشته فیزیک پلاسما از ساعت ۱۵/۳۰ الی ۱۸/۳۰ روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۳/۱۹

توجه: متقاضیان مصاحبه فیزیک گرایش نانوفیزیک می توانند روز چهارشنبه مورخ ۱۹ خرداد از ساعت ۸ الى ۱۲ و از ساعت ۱۴ الی ۱۷ زمان مصاحبه خود را با الویت زمانهای زودتر انتخاب نمایند.

۴- متقاضیان رشته ریاضی (غیر از گرایش آمار) به شرح ذیل می توانند ساعت مصاحبه خود را انتخاب نمایند:

الف – رشته ریاضی کاربردی ساعت ۸ الی ۱۴ روز چهارشنبه ۱۲ خرداد

ب- رشته ریاضی محض گرایش هندسه از ساعت ۱۵ الی ۱۸ روز پنجشنبه ۱۳ خرداد

د- رشته ریاضی محض گرایش آنالیز از ساعت ۸ الی ۱۴ روز پنجشنبه ۱۳ خرداد

– رشته ریاضی محض گرایش جبر از ساعت ۱۵ الی ۱۸ روز چهارشنبه ۱۲ خرداد

متقاضیان مصاحبه در رشته آمار می توانند روز چهارشنبه ۱۲ خرداد از ساعت ۹ الی ۱۳ و از ساعت ۱۵ الی ۱۸ زمان مصاحبه خود را با الویت زمانهای زودتر انتخاب نمایند.

نکات مهم

۱- داوطلبانی که در چند گرایش کشاورزی، فیزیک (غیر از نانو فیزیک) و ریاضی ( غیر از گرایش آمار) به طور همزمان متقاضی مصاحبه هستند لازم است ابتدا یک زمان مصاحبه (با الویت زمان زودتر) را انتخاب کرده و پس از شرکت در آن مصاحبه و اختتام مصاحبه، زمان مصاحبه الویت الویتهای بعدی را انتخاب نمایند. امکان انتخاب همزمان چند زمان برای چند مصاحبه در سامانه وجود ندارد.

۲- با توجه به اینکه رزرو زمان مصاحبه تا یک روز قبل از مصاحبه فراهم است، لذا کلیه زمانهای مصاحبه براساس ترتیب زمان بندی به تدریج در سامانه بارگذاری شده و قابل انتخاب خواهد بود. لذا در مواردی که هنوز ساعات مصاحبه بارگذاری نشده است نگرانی جهت رزرو زمان مصاحبه وجود ندارد.

٣- کلیه داوطلبان تمام مدارک و مستندات لازم (شناسنامه ای، آموزشی و پژوهشی را در زمان مصاحبه به همراه داشته باشند تا در صورت لزوم ارائه نمایید.

۴- زمان مصاحبه داوطلبانی که فقط در پردیس خودگردان دعوت به مصاحبه شده اند تاریخ ۱۴۰۰/۳/۳۱ خواهد بود.

۵- از آنجایی که مصاحبه به صورت مجازی می باشد و متقاضی به صورت ویدئو کنفرانس با مصاحبه کنندگان در تماس است. لذا لازم است تمام ابزار مورد نیاز جهت مصاحبه غیر حضوری را قبل از شروع مصاحبه فراهم گردد. مشکلات ناشی از نبود چنین امکاناتی در حین مصاحبه به عهده متقاضی می باشد.

۶- در زمان مصاحبه با کلیک بر روی کلید ورود به جلسه و با هر ، متقاضی می تواند وارد جلسه مصاحبه شود. در شروع جلسه باید دوربین و میکروفون حتما روشن باشد تا تصویر واضحی از داوطلب ارسال شود. همچنین توجه داشته باشید زمانهای اعلامی در سامانه مصاحبه به صورت تقریبی است و داوطلبان باید آمادگی شروع مصاحبه تا حداکثر یک ساعت قبل یا بعد از ساعت رزرو شده را داشته باشند ضمنا تعداد نفرات در صف مصاحبه در سامانه قابل مشاهده می باشد.

۷- داوطلبان موظف هستند در روز مصاحبه شماره همراه خود را روشن و فعال نگه دارند تا در موارد لزوم با آنان تماس گرفته شود.

۸- کلیه مدارک بارگذاری شده توسط داوطلبان در بازه دوم و سوم خرداد به دلیل قطع برق در حین بروزرسانی سامانه از دسترس خارج شده است لذا ضمن پوزش از این دسته از داوطلبان خواهشمند است با مراجعه به سامانه مذکور، مجددا ثبت نام برای مصاحبه را مطابق با اطلاعیه قبلی انجام دهند.

یادآوری: نام کاربری و کلمه عبور سامانه iphd.shahroodut.ac.ir  کدملی داوطلب (بدون صفرهای اول) می باشد.

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی شاهرود کی است؟

همه جزئیات لازم درخصوص مصاحبه دکتری 1400 دانشگاه صنعتی شاهرود در متن این مطلب آورده شده است.

فرم صلاحیت عمومی دکتری چیست؟

همه داوطلبانی که تمایل به شرکت در مصاحبه دکترا 1400 سراسری و قبولی در این مقطع تحصیلی دارند، لازم است نسبت به تکمیل فرم صلاحیت عمومی در سایت سازمان سنجش اقدام کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص فرم صلاحیت عمومی دکتری کلیک کنید.

چگونه از زمان بندی و سایر جزئیات مصاحبه دکترا دیگر دانشگاه‎ها مطلع شوم؟

پی اچ دی تست به صورت روزانه اطلاعیه‌های مصاحبه دکتری دانشگاه‌ها را درج می‌کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه مصاحبه دکتری مراجعه نمایید.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها