مدرسان شریف
پارسه
وکیلی
نوگام
استعداد تحصیلی طورانی
کاکایی
کاکایی
مدرسان شریف
آنالیز آکادمی
عالم زاده
مدرسان شریف
وکیلی
نوگام
آنالیز آکادمی
عالم زاده

نامه وزیر علوم به دانشگاه‌ها در خصوص آموزش حضوری ترم جدید

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص شرایط حضوری شدن آموزش در نیم سال جدید تحصیلی نامه‌ای به دانشگاه ها ارسال کرد.

به‌گزارش خبرگزاری مهر، محمد علی زلفی‌گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری در نامه‌ای به رؤسای دانشگاه‌ها اعلام کرد: در پی مصوبه اخیر ستاد ملی کرونا و ضرورت آغاز و تداوم آموزش‌های حضوری دانشجویان در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور مقتضی است:

۱- آموزش‌های حضوری به‌گونه‌ای تدریجی و با توجه به شرایط منطقه موردنظر و میزان واکسیناسیون دانشجویان و شرایط خوابگاهی برقرار شود تشخیص این امر بر عهده شورای مدیریت استانی آموزش عالی است.

۲- موضوع در جلسات فوق‌العاده شورای مدیریت استانی آموزش عالی مطرح و تصمیمات لازم متناسب با وضعیت مؤسسات آموزش عالی مستقر در استان اتخاذ شود.

۳- تصمیمات شورا با امضای رئیس شورا به مؤسسات ابلاغ شود و مؤسسات ملزم به اجرای آن‌ها هستند.

۴- مسئولیت نظارت و پیگیری برنامه برگزاری آموزش‌های حضوری در سطح وزارت برعهده معاون آموزشی است.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

72 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مهران
مهر ۳۰, ۱۴۰۰ ۵:۲۴ ب٫ظ

حتی اگه کرونا هم نباشه واقعا درسهای تئوری نیازی به این همه تجمع و رفت و آمد و صرف هزینه نیست وقتی با ادوب کانکت کار راه میفته

مدیریت
مهر ۳۰, ۱۴۰۰ ۲:۳۷ ق٫ظ

سلام دوستان سوال دارم هر کس اطلاع داره لطفا جواب بده
من بدهی صندوق رفاه دارم برا ارشد و لیسانس که آخرین قسط رو باید سال ۹۹ میدادم ولی پرداخت نکردم حدود ۵ میلیون
سوال:
۱. آیا برای دریافت وام باید قبلی‌ها رو تسویه کنم‌؟
۲. آیا همون ضامن قبلی رو قبول میکنن یا باید دوباره تعهد محضری ببرم چون ۱۰ سال از ارشدم گذشته
۳. وام ودیعه مسکن چقد هست؟
دانشجوی روزانه‌ام
ممنونم

امین
مهر ۳۰, ۱۴۰۰ ۲:۰۶ ق٫ظ

اقای دکتر ذولفی گل وقتی آزمایشگاه نداریم و دو تا سه نفر با استاد درس تئوری داریم تو محیط ادوب کانکت که تعامل کااامل با استاد دادیم ایا قصد جان جوانان و خانوادهاشون رو با انتشار کرونا تو اتوبوس و سالن و خوابگاه کردی چرا نمیگذاری تا مهر ۱۴۰۱ یا لااقل تابستان دستور و ایین نامه بازیتونو راه بندازید.
خودتونو شرمنده تاریخ نکنید.

صحرا
مهر ۳۰, ۱۴۰۰ ۹:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  امین

دمت گرم واقعا ایشون فقط برای اینکه چه چه و به به بکنن واسشون اینطوری برخورد میکنن والا من همدانم شما تصور کن من روزی ۴ بار برم دانشگاه شریف واسه چی تازه برای یک دزس تئوری که اصلا ارزش هزینه نداره همش تو اینترنت هست این دزسای تئوری فقط مجازی درسته چرا درک نمب کنید دانشجو تحصیلات تکمیلی هستیم نه ابتداییی امتحان ها حضوری باشه اوکی ما نمیگیم همه چی مجازی فقط آموزش حتی بازم کنن من که نمیرم فقط واسه امتحان میرم

مهران
مهر ۲۸, ۱۴۰۰ ۵:۵۸ ب٫ظ

خانم باران بزار خیالت راحت کنم
تا وقتی کرونا کاملا تمام نشه دانشگاه باز نمیشه
بشین تو خونه هم درس بخون هم به کارای خونه برس
تو این سرما کی میره دانشگاه
انشاالله اگر کرونا تموم شد سال بعد حضوری میری دانشگاه آزاد از فضای دانشگاه لذت میبری
و من الله توفیق

باران
مهر ۲۸, ۱۴۰۰ ۸:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  مهران

عجب ادبیاتی!! حالا شما چرا انقدر برآشفتید!! نکنه من وزیرم و رائیم تو تصمیم گیری مهم و تاثیرگزار خودم نمیدونستم!!!!
من یک نظر داشتم در این سایت همچون دیگران ثبت کردم یک آمارم دادم بر اساس اعلام روئسای دو دانشگاه!!
والا در زمان ارشد ما بیست سانت برف رو زمین بود ما یک ثانیه تاخیر هم نداشتیم چه برسه به غیبت!! الان هوا سرده!! شما در سیبری هستید!! دانشگاه آزاد و دولتی تفاوتی در مقطع دکتری ندارن به گفته خود اساتید . چون دانشجو خودش میتونه ترازش رو در حد حتی دانشجوی هاروارد بودن ببره بالا با مطالعه و مقالات گسترده در کنار دروس تئوریک. سند این حرفم اکسپت گرفته های پستداک.
در حال حاضر مجازی هست منظم و مرتب در کلاس ها بدون ثانیه ای تاخیر از جلسه اول حاضر بودم خدارو شکر . حضوری هم بشود اگر عمری باشد با همین جدیت شرکت خواهم کرد با این تفاوت که از کتابخانه دانشگاه و پژوهشگاه و افراد استفاده میکنم برای جمع آوری آمارهای پرسشنامه هام .
در آینده مشخص خواهد شد انشاالله که به چه صورت کلاسها ادامه پیدا میکنن. و تنها ستاد کرونا و روئسای دنشگاه ها اعمال نظر خواهند کرد و لاغیر. انشاالله همه هم میهنانمون سلامت باشند و مرگ و میر به صفر برسه . موفق باشید.

علی
مهر ۲۸, ۱۴۰۰ ۹:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  باران

سلام من امروز دانشگاه تهران بودم ، تمامی کلاس ها از ۲۰ آبان حضوری میشه

باران
مهر ۲۸, ۱۴۰۰ ۱۱:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  علی

سلام وقت شما بخیر
انشاالله

محمد
آبان ۱, ۱۴۰۰ ۲:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  علی

۲۰ آبان پنجشنبه است.

باران
آبان ۲, ۱۴۰۰ ۱۰:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

!!!!!!!!!!!!!!!!
مگه کارمندیم آموزشیم که روزش تفاوت داشته باشه جناب!!!!!
ارشد ما کلاسامون چهارشنبه ها و پنج شنبه ها بود!!!!!
لیسانس و دکتری و ارشد مجازی جمعه هم کلاس دارن!!!!!
موفق باشید.

ویکتاریون
آبان ۲, ۱۴۰۰ ۱۱:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  باران

چرا انقدر تعجب می کنید؟ ایشون گفته دانشگاه تهران. دولتی ها آخر هفته کلاس ندارن. دقیقا توی روزها و ساعات اداری کلاس دارن. دانشگاه آزاد طبیعیه بندازه آخر هفته به خاطر اشتغال اکثر دانشجوهاش.
لااقل در سطح روسای دانشکده می دونم که تاریخی ابلاغ نشده. ایشون هم اگر چیزی شنیده یا گمانه زنیه یا رده ی بالاتر و در سطح آموزش کل بوده.

حبه انگور
مهر ۲۸, ۱۴۰۰ ۱۱:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  باران

خانم باران، کتابخونه ها که بازن برای تمام دانشگاه ها حتی توی تابستون و تمام طول دوره شرایط کرونایی کتابخونه دانشگاه ها باز بودن البته من دانشگاه های دولتی رو می دونم، وهیچ گونه اطلاعاتی در مورد آزاد ندارم. شما هم به نظرم اگه نیاز به کتابخونه دانشگاه دارید یه سر به اونجا بزنید تا مطمئن شید.

زهرا
مهر ۲۸, ۱۴۰۰ ۱:۰۳ ب٫ظ

سلام وقت بخیر
لطفا با دقت بخونید و کمکم کنید
من چندساله دارم برای آزمون استخدامی تلاش میکنم. الان خیلی به قبولی نزدیکم. احساس میکنم تو یکی دو تا آزمون بعدی میتونم موفق باشم.
امسال میخوام کنکور دکتری بدم،بنظرتون کار درستیه.
روند استخدام یک سال طول میکشه.
فکر میکنم اگه بعد از استخدامی کنکور دکتری بدم، بدلیل اینکه شاغلم تو مصاحبه رد میشم.
الان هم میترسم کلاسهای دکتری و پروژه هاش خیلی وقتمو بگیره و نتونم برای آزمون استخدامی بخونم.
نظرتونو میگین لطفا.
خدا خیرتون بده

پدر ژپتو
مهر ۲۸, ۱۴۰۰ ۱:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

حالا شما اول استخدام بشین، بعد فرصت واسه نگرانی هست!

محمد
مهر ۲۸, ۱۴۰۰ ۲:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

سلام
بستگی به دانشگاهی داره که ارشد گرفتی اگه تو هیئت داوری باشن حمایت میکنن و گر نباش تلاشت دو برابر باید بکنی چون مصاحبه ۵۰ درصد شده

مریم
مهر ۲۸, ۱۴۰۰ ۷:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

سلام. من بعد لیسانسم آزمون آموزش و پرورش رو دادم. قبول شدم و بعدش ارشد و دکترا خوندم. نیاز نیست تو مصاحبه بگی من شاغلم. نمیفهمن.

ملیحه
مهر ۲۸, ۱۴۰۰ ۹:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

استخدامی با دکتری تداخل نداره.
بهتره استخدامی رو شرکت کنید و قبول بشید انشاءالله بعدش دکتری انشاءالله

رویا
مهر ۲۹, ۱۴۰۰ ۶:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

سلام.بنظرتم دوتاشوانجام بدید انشالله توهردوتاشم موفق میشید

موتور هوندا تک چرخ زاده اصل
مهر ۲۸, ۱۴۰۰ ۱۰:۵۰ ق٫ظ

این ادمایی که میگن ما حضوری بریم دانشگاه یه گروهی از افراد بیکارن که دل خوش دارن وگرنه کیفیت اموزش مجازی که خیلی بهتره‌ .کلاسها هم رکورد میشه ده بار میشه کلاسارو دید. تو همین وضعیت مجازی من دوتا مقاله ی آی اس آی نوشتم با استادم. انگار حوصلتون سر رفته بیکارم هستید خدارو شکر دنبال درد سر هستید.

:))) واقعا بعضی دانشجوا باعث ننگ هستن. انگار بچه های دو ساله

مندل
مهر ۲۸, ۱۴۰۰ ۱۱:۴۶ ق٫ظ

بنظرم شما موتورتو خاموش کن. شما یه نفر هستی یه نظر داری نباید نظرت رو تحمیل کنی که. باید به نظر بقیه احترام بذاری .
حتی اگه کارم آزمایشگاهی نبود هم آموزش حضوری میخواستم چون من دانشجوی تمام وقت روزانه هستم.

مندل
مهر ۲۸, ۱۴۰۰ ۱۱:۴۹ ق٫ظ

شمایی که ی جلسه کلاس حضوری سختت حتما کلاس مجازی رو ده بار گوش میبینی

سپیده
مهر ۲۸, ۱۴۰۰ ۱۲:۱۸ ب٫ظ

از دانشجوی دکترا بعیده این طرز صحبت کردن. ما هم نه بیکاریم نه دو سه ساله. ما هم مقاله نوشتیم با اساتیدمون این نیاز به پز دادن و فخر فروشی نداره. واقعا آدم میمونه در درک و منطق برخی افراد.

موتور هوندا تک چرخ زاده اصل
مهر ۲۸, ۱۴۰۰ ۲:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  سپیده

والا چیزی که من می بینم هم بیکارید هم دو سه ساله. اگر شما تونستی تو شرایط مجازی مقاله بنویسی و کیفیت کارت مشحصه پس چرا بالا پایین می پری ؟ همون کاری که تو شرایط حضوری باید میکردی بهترش رو مجازی انجام دادی با هزینه ی کمتر.

مسئله اینجاست که بعضیا کلشون باد داره. ما که دو تزم مجازی گذروندیم اینم ترم سوم دکتری ماست و تمام میشه کلاسامون. رتبه مونم از همه ی اینایی که اینجا کامنت میذارن بهتر بود. خلاصه اینکه گروهی عادت به دگماتیسم دارن و توانایی انطباق خودشون رو با شرایط ندارن.میخوان برن دانشگاه که سربار خانواده نباشن و یه پزیم بدن. انگار مثلا براشون جذابه!!

ازین خبرا نیست. بشینید درس بخونید نق نوقم نکنید:)))

مندل
مهر ۲۸, ۱۴۰۰ ۳:۰۵ ب٫ظ

لطفا مقاله تون رو بفرستید فقط یکی ش رو. وگرنه من خودم سالی ۱۰ تا مقاله مینویسم مجازی

باران
مهر ۲۸, ۱۴۰۰ ۱۱:۱۷ ب٫ظ

جناب هوندای اصل شما اطلاعات آماریتون رو بعد چجوری به دست میارید به صورت مجازی!!!!!!!!
اصلا مگر نظرسنجی مجازی برای اونم مقاله isi معتبره؟!!
والا ما روزی ۱۰ ساعت برای جمع آوری پرسش نامه در دانشگاه بودیم باز اساتید تحلیل آماری و روش تحقیق ۵۰۰ بار چک کردن تا رضایت دادن برای دفاع . بعد شما بدون هیچ داده آماری مجازی مقاله چاپ میکنید!!
دانشجو باید پژوهشگر باشه با جامعه تعامل داشته باشه!!
بنده الان مقاله چهارمم ۶ ماه در دست داوری هست چون علمی پژوهشی میدانی بعد شما تو ۱ سال دوتا isi چاپ کردید!!

نورا
آبان ۵, ۱۴۰۰ ۱:۰۰ ق٫ظ

کاملا با نظرتون موافقم، در این شرایط آموزش مجازی باید ادامه پیداکنه تا دانشجویان با آسودگی خاطر و بدون نگرانی از ابتلای خود و خانواده هاشون وقتشون رو صرف مطالعه و تحقیق کنند.

النبرگ
مهر ۲۸, ۱۴۰۰ ۱:۱۱ ب٫ظ

بله ما که میگیم بریم کلاس حضوری ما بیکاریم!!! اما شاغلین مثل امثال تو میخوان با کلاس مجازی از زیر تحقیق در برن و حضور غیابشون رو بزنند، شما ها که از حضور دو ساعته در دانشگاه میترسید کارتون از دستتون بره ما باید باور کنیم مقاله هم بلدین بنویسید !!!! و الا هر آدمی عاقلی میدونه که کیفیت مجازی بهتر هست یا حضوری، نگران نباش کلاس حضوری سریع تر شروع میشه وقتی کلاس حضوری شروع شد اون موقع تک چرخ زدن خیلی واجبت میشه اون موتورت رو داشته باش چون باید برای هر درس چند بار توی دتنشگاه در جا تک چرخ بزنی هههه!!!

پدر ژپتو
مهر ۲۸, ۱۴۰۰ ۲:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  النبرگ

ببین حضوری و مجازی هر کدوم مزایا و معایب خودشون رو دارند،

منتها عقلانیت یعنی با توجه به شرایط موجود تصمیم به بازگشت وضع به حالت قبل از کرونا بشه،

در حال حاض هنوز ۷۰% مردم دو دُز واکسن رو نزدن که بشه از ایمنی جمعی مطمئن بود.

به نظرم هر وقت آمار فوتی پایین بیاد (مثلاً زیر ده نفر) و برای مدتی این روند ثابت بمونه، کلاس ها حضوری میشه.

راستی، شما همون شمس الله / بیشترین ضرر نیستی که موقع تعویق آزمون سال ۹۹ دائم ضد حال میخورد ؟!

ایشون هم مثل شما دائم با همه سرِ ستیز داشت !!

شیرین
مهر ۲۸, ۱۴۰۰ ۲:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  النبرگ

جالبه کامنت های شما رو میخونم آقا و یا خانم النبرگ تنها چیزی که برداشت نمیشه قلم یک دانشجوی دکتراست… شما اگر روش تحقیق بلد بودین، یحتمل انقدر درگیر حضوری و یا مجازی شدن کلاس ها نبودین و از حداکثر وقت نهایت استفاده را میکردید، امیدوارم جسارت بنده ارو ببخشید، اما واقعا ترجیح می دادم بگم تا کمی قدرت درکتون را بالاتر ببرید نسبت به نظرات مخالف

موتور هوندا تک چرخ زاده اصل
مهر ۲۸, ۱۴۰۰ ۲:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  النبرگ

ما خدارو شکر ترم سومیم مجازیم هست تا اخرش. دانشگاه ما که اینجور اعلام شد.

کارمونم درست انجام دادیم. تنبلیم نکردیم مثل بعضیا.
خلاصه اینکه ما خدارو شکر تا مقطع دکتری نه پاچه خواری کردیم نه خودمونو لوس کردیم برا استادا!!! مثل مرد نمره گرفتیم مشتی بودیم.

الانم سوسول بازیارو تموم کنید

سحر
مهر ۲۸, ۱۴۰۰ ۳:۴۱ ب٫ظ

تو این شرایط خطرناک کرونا کلاس مجازی خیلی بهتر از حضوری هست و دوستان مشتاق کلاس حضوری اگه به کارهای تحقیقاتی علاقه دارید میتونید با دانشگاه محل زندگیتون همکاری کنید.خیلی از بچه ها بخاطر کلاس حضوری باید در خوابگاه زندگی کنن که تو این شرایط خیلی خطرناکه

حبه انگور
مهر ۲۸, ۱۴۰۰ ۱۰:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

موافقم

دیانا
آبان ۵, ۱۴۰۰ ۱:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  سحر

کاملا درسته، آموزش حضوری در این شرایط ریسک بزرگیه

النبرگ
مهر ۲۸, ۱۴۰۰ ۴:۳۰ ب٫ظ

غارم ماید کلمات یک موتور هندایی رو تکرار کنم ببینید: چه کلمه ای “مشتی” و “سوسول بازی” معمولا اینجور کلمات برای قهوه خانه ها مستعمل هستند تا دانشجوی دکترا، مشخصه چقدر فرهیخته هستید و چقدر هم مقاله نوشتید.

حبه انگور
مهر ۲۸, ۱۴۰۰ ۱۰:۴۷ ب٫ظ

آفرین برشما

عاشق عدالت/ متنفر از رانت
مهر ۲۸, ۱۴۰۰ ۳:۱۴ ب٫ظ

به سلام هوندا جان چه خبر؟ کمپینی چیزی برای تعویق دکتری امسال راه ننداختی؟
قدیمی های سایت فکر کنم شما رو یادشون باشه که چقدر جنگ اعصاب راه مینداختی سر تعویق های مکرر کنکور دکتری سال ۹۹. یادمه آخرین بار سر تعویق آزمون خرداد به تیر دنبال تعویق بودی که بعد از تعویق هم دیگه نتونستیم از نظراتتتون مستفیض بشیم. امیدوارم هر جا هستی موفق باشی ولی بدون با اون نظرات غیر اصولیت چقدر بچه ها رو اذیت کردی و ما اون وقت می گفتیم که والله بالله تعویق چاره کار نیست آخرش هم تو اوج کرونا سال ۹۹ یعنی مرداد که وضعیت خیلی بدتر از ماه های قبلش بود رفتیم امتحان دادیم. الان هم خواهشا نظرات گهربارت رو برای خودت نگه دار.

پدر ژپتو
مهر ۲۸, ۱۴۰۰ ۳:۳۵ ب٫ظ

سلام جناب عاشق عدالت / متنفر از رانت، آخرش نگفتی، شما که مخالف تعویق بودی، چرا به تعویق کنکور ۹ خرداد ۹۹ رأی دادی ؟!

عاشق عدالت/متنفر از رانت
مهر ۲۸, ۱۴۰۰ ۵:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  پدر ژپتو

پدر ژپتو عزیز
رای ندادم به کمپین اما به احترام حمید تو کف دکتری که برادرشون رو به خاطر کرونا از دست داده بودن و از بچه های قدیم سایت بودن گفتم اشکال نداره اگه این تعویق اتفاق بیفته فکر کنم قبلا هم گفته بودم.

النبرگ
مهر ۲۸, ۱۴۰۰ ۴:۳۱ ب٫ظ

اینها هر وقت به سودشون باشه مخالفت میکنند و تعویق میندازند هر وقت هم به سودشون بود دنبال مجازی شدند هستند، انتظار بیشتری نمیره از این جماعت

موتور هوندا تک چرخ زاده اصل
مهر ۲۸, ۱۴۰۰ ۶:۱۵ ب٫ظ

سلام خدا بر تو دیگه درگیر درسای دکتری شدیم و اون تعویق ها هم به من و دوستان دیگه کمک زیادی کرد تا رتبمون خوب شه. ولی نهایتا تصمیم ستاد کرونا بود این تعویق ها. من هرجا تشخیص بدم قطار داره از مسیر خارج میشه وارد جود میشم. مسیر و عوض میکنم. دانشگاه خودمونم فیتیله رو کشیدم پایین. باشد که رستگار شوند.

علی
مهر ۲۸, ۱۴۰۰ ۳:۳۸ ب٫ظ

موافقم دوست عزیر، دقیقا، واقعا یه سریها بیکارن، مجازی بهترین نوع درس خوندنه، هر کسی بخواد درس بخونه، به هر طریقی میخونه. اسمش روشه، دانش جووووو، خود طرف باید درس بخونه و دنبال علم بگرده، نه اینکه اینکه یسریها هنوز در دبیرستان گیر کردن، حالا اونم هیچ. چه کسی دوست داره با واکسنهای آشغال چینی ریسک کنه بیاد دانشگاه؟

پدر ژپتو
مهر ۲۸, ۱۴۰۰ ۴:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  علی

احسنت، حضوری شدن حداکثر تا پایان مقطع کارشناسی ضررویه، چون دانشجو هنوز نیاز به انضباط آموزشی داره. تو مقاطع تحصیلات تکمیلی (به ویژه دکتری) دانشجو باید خودش جویای علم باشه و استاد نقش راهنما و رافع اشکال رو بر عهده داره. از این جهت تفاوت چندانی بین حضوری و مجازی وجود نداره.

حبه انگور
مهر ۲۸, ۱۴۰۰ ۱۰:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  پدر ژپتو

احسنت

دانشجو
آبان ۵, ۱۴۰۰ ۱:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  علی

آفرین همین طوره، اگه واکسن معتبر وارد میکردن، مشکلی نبود حضوری بشه، اما با این اوضاع نابسامان سلامتی از هر چیزی واجب تره و باید تا زمانی که شرایط مطلوب بشه، کلاس ها مجازی باشه

مهری
مهر ۲۸, ۱۴۰۰ ۱۰:۱۵ ق٫ظ

گوبا دانشگاه ها از مجازی خوششون اومده واسشون کم دردسره.اینهمه هزینه حدقل بربم کلاس بچبزی یاد بگیریم

الینا
مهر ۲۸, ۱۴۰۰ ۱۰:۱۰ ق٫ظ

خیلی بی منطقن . قطعا برای دانشجوی غیربومی مجازی بهتره . تحصیلات تکمیلی هم اکثرا غیربومی هستن . کلاس تئوری مجازی باشه بهتره

سحر
مهر ۲۸, ۱۴۰۰ ۳:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  الینا

بله.منم با شما موافق هستم

دانشجوی دکتری
مهر ۲۸, ۱۴۰۰ ۱۰:۰۰ ق٫ظ

لطفا در مورد وام دانشجویی هم خبر بذارید.
گفتند ۲۵ مهر ثبتنام شروع میشه ولی برای من هنوز اجازه ثبت نام نمیده. ترم تحصیلی رو هم هنوز بهمن نشون میده، یعنی هنوز ترم جدید رو جایگزین نکرده!

mona
مهر ۲۷, ۱۴۰۰ ۱۱:۲۴ ب٫ظ

اشتباه پشت اشتباه…
بیاید رای گیری کنید بین دانشجوها ببینید درصد مجازی بیشتره یا حضوری.
اگه حضوری رای اورد من همین فردا میرم دانشگاه.

Reza
مهر ۲۸, ۱۴۰۰ ۷:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  mona

کاملا درسته. موافقم.

حبه انگور
مهر ۲۸, ۱۴۰۰ ۱۰:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  mona

. همکلاسی های من و دوره قبل همه با مجازی موافقن

شاهین
مهر ۲۹, ۱۴۰۰ ۷:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  mona

هیچ کی حضوری نمیاد. مگر اینکه دنبال ی چیزای دیگه باشن.

همسفر
مهر ۲۷, ۱۴۰۰ ۶:۵۴ ب٫ظ

بابا وزیر جون کلاس حضوری رو بیخیال
یه تکمیل ظرفیت ریز بزن کلاس های خالی دکتری رو پر کن هم پول میره تو جیبتون هم ماها به آرزومون میرسیم

منگول
مهر ۲۷, ۱۴۰۰ ۵:۱۲ ب٫ظ

مجازی خیلی خیلی …. بهتره

حبه انگور
مهر ۲۷, ۱۴۰۰ ۸:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  منگول

سلام داداش منگول.
درود برشما

منگول
مهر ۲۸, ۱۴۰۰ ۹:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  حبه انگور

سلام
حبه انگور عزیز

یادش بخیر چه روزهایی داشتیم برای اعلام نتایج.

حبه انگور
مهر ۲۸, ۱۴۰۰ ۱۰:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  منگول

واقعا. خداروشکر با نتیجه قبولی تبدیل به خاطرات به یاد موندنی شد.
همواره در زندگی تون موفق باشید.

سحر
مهر ۲۸, ۱۴۰۰ ۳:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  منگول

بلع

مهران
مهر ۲۷, ۱۴۰۰ ۱۰:۲۴ ق٫ظ

منظور از ترم جدید کدوم ترمه؟

باران
مهر ۲۷, ۱۴۰۰ ۴:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  مهران

ترم مهر تا دی ۱۴۰۰
انشاالله اگر روند واکسیناسیون به لجبازی مردم نرسه و تحصیلات تکمیلی سریع واکسن بزنن انشاالله از آذرماه دیگه ۹۰ درصد حضوری خواهد شد. در آخرین آمار در دانشجویان دکتری در ۲۶ آذرماه ۹۵درصد دانشجویان این مقطع واکسینه شده بودن که ۷۰ درصد دودوز دریافت کرده بودن . در مقطع ارشد ۷۰ درصد یک دوز و ۴۵ درصد دودوز.

باران
مهر ۲۷, ۱۴۰۰ ۴:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  باران

۲۶ مهرماه اشتباه آذرماه تایپ شد این نظرسنجی از تمام دانشجویان ثبت نام کرده از طریق سیستم دان صورت گرفته.

سپیده
مهر ۲۷, ۱۴۰۰ ۵:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  باران

امیدوارم که بازگشایی صورت بگیره. خسته شدیم از آموزش بی بازده مجازی

علی
مهر ۲۸, ۱۴۰۰ ۳:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  سپیده

شما چه واکسنی زدین؟ که اینقدر شوق حضور در کنار یک نفر کرونایی رو دارید؟ فراموش نکن موج ششم در راهه. اینکه چیزی نمیگن دلیل بر نبودنش نیست، . شما اگر دانش جووو باشین براتون نباید مجازی و حضوری فرق کنه. باید با دنیا پیش رفت در برابر دنیای مدرن مقاومت نکنید. یاد کامپیوتر افتادم که اجباری نبود و بعضی سازمانها باهاش مخالف بودن ولی الان تا کامپیوتر نباشه کار راه نمی افته

آنیتا
مهر ۲۷, ۱۴۰۰ ۵:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  باران

می شه بفرمایید منبع شما واسه این آمار از کجاست؟

باران
مهر ۲۷, ۱۴۰۰ ۵:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  آنیتا

منبع آمار رسمی که در سامانه به اساتید تحصیلات تکمیلی و روئسای دانشگاه ها فعلا گزارش و اعلام شده اما تا اول آبان ماه نظرسنجی ادامه داره!! و جالبه ۳۰ درصد هم یکبار مبتلا به کرونا شدن رو تجربه کرده بودن!!
اگر شما دانشجوی دانشگاه ازاد علوم تحقیقات و یا تهران جنوب باشید بنده از دانشگاه آزاد مطلع هستم و نه دولتی! قطعا در شروع کلاسهای این هفته از ۲۴ مهرماه در سامانه دان قبل از ورود به کلاسها و جلسات ملزم بودید که به سوالات پاسخ بدید مگرنه سامانه قفل میشد و اجازه شرکت در کلاسا رو نمیداد. موفق باشید.

آنیتا
مهر ۲۷, ۱۴۰۰ ۷:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  باران

که اینطور! پس این آمار مربوط به دانشجویان دانشگاه آزاده
من فکر می کردم مربوط به دانشگاههای دولتیه

مهناز
مهر ۲۷, ۱۴۰۰ ۸:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  آنیتا

این دانشگاه آزادیِ خدا کنه یه فرجی براش بشه.

علی
مهر ۲۸, ۱۴۰۰ ۳:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  باران

شما مگه فایزر زدین که با اطمینان و راحتی حرف از حضوری میزنید؟چند هزار نفر رو برات نام ببرم با زدن دو دوز واکسن سینوفارم اشغال کرونا گرفتن و فوت کردن؟ مجازی مگه چیه که اینقدر ناراحتید؟ بابا شما خیلی بیکارید و از جونتون سیر شدین. نگاهتون به اروپا نباشه که راحت میرن و میان، اونا همه چیزشون با ما فرق داره، که مهمترینش بهترین واکسن دنیا مدرنا و فایزره

باران
مهر ۲۸, ۱۴۰۰ ۸:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  علی

فایزر و مدرنا!! شوخی میکنید درسته؟!! فعلا که دودوز زده ها فایزر دارن میمیرن و ما که سینوفارم زدیم به همراه یک ملیارد و هفصد ملیون چینی داریم سالم به لطف پرودگار به حیات ادامه میدیم. شما کلا یک تجدید نظر در بینشتون داشته باشید. من الله توفیق.

Ali
مهر ۲۹, ۱۴۰۰ ۶:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  باران

فایزر بهترین واکسن دنیاست.

علی
آذر ۱۹, ۱۴۰۰ ۸:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  باران

فایزر زده ها دارن میمیرن. از کجا می دونی؟ درصد درگیری ریه های فایزر زده ها رو با درصد درگیری سینوفارم زده ها رو مقایسه کنی و میزان مرگ و میر رو مقایسه کنی بهتر دستت میاد. هیچ جایی نگفته فایزر زد ها از کرونا کشته شدن. چطوریه که از فایزر زده ها خبر داری ولی از کشورت خبر نداری؟ از خونه بلند شو برو بیمارستان های شهر محل زندگیت تا بهت بگم سینوفارم زده ها حالشون چطوریه. در ضمن دانشگاه دبیرستان و آموزش پرورش نیست، اسمش روشه دانش +جو، یعنی خودت باید دنبال دانش باشی، استاد فقط هدایتت میکنه، متاسفانه در کشور ما دانشجوها رو بد عادت کردن

دیانا
آبان ۵, ۱۴۰۰ ۱:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  علی

حق با شماست، نمیدونم وقتی میشه در شرایط ایمن کلاس ها ادامه داشته باشه و کسی آسیب نبینه، چه اصراری به حضوری شدن کلاس هاست؟