پارسه
وکیلی
نوگام
کیهان روان
مدرسان شریف
موسسه آموزشی نگاره
عالم زاده
وکیلی
نوگام
دوره نگاره
عالم زاده

تلاش برای افزایش مبلغ وام ویژه دکتری برای سال تحصیلی آینده

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

رئیس صندوق رفاه با اعلام شرایط دریافت وام ویژه دکتری گفت: سعی ما این است با کمک دولت و مجلس پیشنهاد افزایش مبلغ وام ویژه دکتری را به هیات امنای صندوق ارائه دهیم.
مسعود گنجی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شرایط وام ویژه دکتری گفت: دانشجویان دکتری به جز وام تحصیلی از سایر وام‌ها نیز می‌توانند استفاده کنند. وام ویژه دکتری همان وام تحصیلی دانشجویان دکتری محسوب می‌شود. این دانشجویان نمی‌توانند از وام تحصیلی استفاده کنند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم ادامه داد: وام ویژه دکتری به دو صورت پرداخت می‌شود یک نوع آن توسط بانک طرف قرارداد دانشگاه هر سه ماه یک بار پرداخت می‌شود و یک نوع دیگر از منابع صندوق رفاه دانشجویان هر ۶ ماه یک بار پرداخت می‌شود.

وی افزود: مدت استفاده از وام ویژه دکتری تخصصی ناپیوسته حداکثر ۸ نیمسال تحصیلی در طول مقطع تحصیلی است و مبلغ تسهیلات به صورت ماهانه یک میلیون تومان و در سال ۱۲ میلیون تومان است.

وی درباره افزایش وام دکتری برای سال تحصیلی آینده گفت: سعی ما این است با کمک دولت و مجلس شورای اسلامی پیشنهاد افزایش مبلغ وام ویژه دکتری برای سال تحصیلی آینده را به هیأت امنای صندوق ارائه داده و نیازهای دانشجویان را برطرف کنیم.

شرایط دریافت وام ویژه دکتری

ثبت‌نام
باخبرم کن!

7 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نادر
آذر ۲۰, ۱۴۰۰ ۴:۴۷ ب٫ظ

شما همون قبلی رو به موقع بده اضافه کردن پیش کش
خورده کف دیگ

****
آذر ۲۱, ۱۴۰۰ ۳:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  نادر

این وعده های تو خالی رو دولت های قبلی هم زیاد دادن، جدی نگیرید

ناشناس
آذر ۲۰, ۱۴۰۰ ۱۲:۲۷ ب٫ظ

سلام از لطفتون ممنونیم که به فکر ما دانشجویان هستین ولی بهتره به ما حقوق بدین تا وام چون من که حقوقی ندارم که وام و بپردازم ونمی تونم تا آخر عمرم وابسته مادر وپدرم باشم

امیر
آذر ۲۰, ۱۴۰۰ ۱۱:۴۹ ق٫ظ

برای دریافت وام از کی میتونیم ثبت نام کنیم؟ و سامانه اش چیه؟

ف
آذر ۲۰, ۱۴۰۰ ۴:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

از طریق این سامانه https://bp.swf.ir/

ستاره
آذر ۲۰, ۱۴۰۰ ۱۰:۳۶ ق٫ظ

جالبه پس حقوق دانشجویان دکتری چی شد؟ وزارت بهداشت از دانشجویان خودش حمایت میکنه هم حقوق میده و هم بیمه میکنه. دانشگاه فرهنگیان به دانشجویان کارشناسی خودش حقوق میده اونوقت وزارت علوم داره برای افزایش وام تلاش میکنه!!!!!دست مریزاد خسته نباشید

Sasy
آذر ۲۰, ۱۴۰۰ ۱۱:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  ستاره

خودتو ناراحت نکن دیگه مملکتمون اینجوریه حساب و کتابی نداره …