پارسه
وکیلی
کیهان روان
مدرسان شریف
موسسه آموزشی نگاره
عالم زاده
وکیلی
دوره نگاره
عالم زاده

فراخوان ثبت نام آزمون اختصاصی دکتری ۱۴۰۱ دانشگاه عالی دفاع ملی

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

فراخوان ثبت نام آزمون ورودی دوره های دکتری تخصصی سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ در دانشگاه عالی دفاع ملی منتشر شد.

به گزارش پی اچ دی تست، دانشگاه عالی دفاع ملی در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ از طریق آزمون اختصاصی در رشته گرایش‌های تحصیلی مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دانشجوی دکترای تخصصی (Ph.D) پذیرش می‌نماید.

نحوه ثبت‌نام

علاقه‌مندان می‌توانند تا 13 اسفند 1400 با مراجعه به تارنمای دانشگاه به نشانی (www.sndu.ac.ir) (بخش سامانه ثبت نام) یا مراجعه مستقیم به لینک سامانه ثبت نام به نشانی (www.azmoon.sndu.ac.ir) نسبت به دریافت دفترچه و راهنمای ثبت نام و انجام مراحل ثبت نام در آزمون ورودی اقدام نمایند.

جامعه هدف برای پذیرش

1) فرماندهان و مدیران راهبردی: فرماندهان و مدیرانی که در سطح راهبردی نظام در عرصه‌های مختلف نظامی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مسئولیت هدایت، راهبری، سیاستگذاری و کنترل و نظارت راهبردی را بر عهده دارند.

2) پژوهشگران راهبردی: افرادی که قدرت تجزیه و تحلیل و تحقیق مسائل کلان و اساسی در مقیاس ملی، بخشی و سازمانی را داشته باشند.

3) مربیان هیئت علمی: مربیان هیئت علمی موسسات آموزش عالی سازمانهای لشکری و کشوری

4) کارشناسان راهبردی: افرادی که مسئولیت بررسی های کارشناسی، برنامه ریزی، مشاوره و اقدام در سطح راهبردی را در سطوح مختلف بر عهده دارند.

رشته های دارای پذیرش

فهرست رشته‌/گرایش‌های دارای پذیرش در مقطع دکتری تخصصی دانشگاه عالی دفاع مالی از طریق آزمون اختصاصی در سال 1401 به شرح جدول زیر است:

رشته های دکتری دانشگاه عالی دفاع ملی

جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی دانشگاه عالی دفاع ملی به دفترچه ثبت نام مراجعه نمایید.

دفترچه ثبت نام آزمون دکتری 1401 دانشگاه عالی دفاع ملی

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها