پارسه
وکیلی
نوگام
کیهان روان
مدرسان شریف
موسسه آموزشی نگاره
عالم زاده
وکیلی
نوگام
دوره نگاره
عالم زاده

محدودیت مالی مانع اعزام دانشجویان دکتری به فرصت های مطالعاتی

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

وزیر علوم با تاکید بر اینکه سعی می کنیم دولت را متقاعد کنیم تا تعداد بیشتری از دانشجویان دانشگاه‌های ما بتوانند تعامل علمی بین المللی داشته باشند و به فرصت های مطالعاتی اعزام شوند، گفت: در حال حاضر محدودیت های مالی، دست ما را برای از سرگیری فرصت های مطالعاتی دانشجویان بسته است.

دکتر محمد علی زلفی گل در گفت و گو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا محدودیت‌هایی در رفت و آمدهای بین المللی دانشگاه ها ایجاد شد که بخشی از آن طبیعی است. اما آرزوی ما این است که هر دانشجوی تحصیلات تکمیلی بتواند حداقل یک تجربه بین المللی داشته باشد این تعاملات، رفت و آمدها و فرصت های مطالعاتی هزینه های خاص خودش را دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: شرایط فعلی اعتبارات لازم را برای اهداف و چشم اندازهای ما برای تعاملات بین المللی دانشجویان را محقق نمی کند اما سعی می کنیم دولت را متقاعد کنیم تا دانشجویان بیشتری از دانشگاه‌های ما بتوانند تعامل علمی داشته باشند و به فرصت های مطالعاتی بروند.

وزیر علوم خاطر نشان کرد: در حال حاضر محدودیت های مالی دست ما را برای از سرگیری فرصت های مطالعاتی دانشجویان بسته است.

دکتر زلفی گل همچنین تاکید کرد: من فکر می کنم با توجه به بودجه ای که برای آموزش عالی بسته شده است سال آینده با مشکل جدی در عرصه فرصت مطالعاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی مواجه خواهیم شد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مندل
بهمن ۲۴, ۱۴۰۰ ۱:۲۰ ب٫ظ

من به عنوان یک دانشجوی دکتری که نزدیک به ۳۰ سال از عمرم رو صرف تحصیل کردم و از زندگیم زدم خواهان حداقل فرصت مطالعاتی هستم.

دانشجوی دکتری
بهمن ۲۳, ۱۴۰۰ ۹:۱۸ ب٫ظ

من به عنوان دانشجوی دکتری در رشته فیزیک، خواهان استفاده از فرصت مطالعاتی در دانشگاهای خارج از کشور هستم. لطفا شرایط را برای دانشجویان فراهم کنید.

زهره
بهمن ۲۳, ۱۴۰۰ ۷:۰۶ ب٫ظ

سلام بنده خواهان فرصت مطالعاتی برای رفتن به کشورهای دارای سیستم حقوقی کامن لا هستم

نظامعلی طالشی
بهمن ۲۳, ۱۴۰۰ ۶:۵۰ ب٫ظ

بنده بعنوان دانشجوی دکتری خواهان اعزام برای فرصت مطالعاتی به یکی از کشورهایی هستم که دغدغه جهانی وچالش های بین المللی در جهت حل مسایل زیست محیطی ونیز تغییرات اقلیمی وراهکارهای لازم دراین مورد هستم( رشته تحصیلیم مدیریت جنگل از دانشگاه گیلان )