پارسه
وکیلی
نوگام
کیهان روان
مدرسان شریف
موسسه آموزشی نگاره
عالم زاده
وکیلی
نوگام
دوره نگاره
عالم زاده

اعلام پروتکل‌های بهداشتی آزمون دکتری ۱۴۰۱

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

دستورالعمل بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و الزامات بهداشتی کنکور دکتری ۱۴۰۱ اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، بر اساس اعلام سازمان سنجش، زمان کنکور دکتری ۱۴۰۱ ششم اسفندماه خواهد بود. فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۰۰ صبح آغاز و درهای ورود به جلسه حوزه های برگزاری در ساعت ۷:۳۰ صبح بسته خواهد شد، لذا متقاضیان می‌بایست قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

کارت آزمون دکتری ۱۴۰۱ نیز سوم اسفندماه منتشر خواهد شد.

تعداد ثبت نام کنندگان کنکور دکتری ۱۴۰۱ حدود ۱۸۶هزار نفر اعلام شده است.

بر اساس اعلام این سازمان لازم است داوطلبان موارد زیر را مورد توجه و آنها را رعایت نمایید:

۱- زمان مناسب منزل تا حوزه امتحانی را برآورد و به موقع در محل آزمون حضور یابید. حوزه برگزاری آزمون از ساعت ۶:۳۰ صبح روز برگزاری آزمون آماده حضور شما خواهد بود.

۲- برای پیشگیری از تجمع، حضور خود را به دقایق پایانی موکول ننمایید.

۳- از تردد بی مورد در محل آزمون جداً خودداری نمایید.

۴- هنگام ورود و خروج به حوزه با دیگر متقاضیان فاصله مناسب (حداقل یک متر) را حفظ نمایید.

۵- همراه داشتن ماسک ۳ لایه معمولی (بدون فیلتر) و استفاده صحیح از آن (از بالای بینی تا زیر چانه)، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی الزامی می‌باشد.

۶- در زمان استقرار در محل صندلی از صحبت کردن با سایر متقاضیان مجاور جداً خودداری نمایید.

۷- از تماس دست ها با چشم، دهان و بینی در حین آزمون جداً خودداری نمایید.

۸- هنگام عطسه یا سرفه کردن از دستمال کاغذی استفاده نمایید. درصورتی که دستمال وجود نداشت از قسمت داخلی آرنج استفاده کنید.

۹- در صورت داشتن سئوال ضروری از عوامل اجرایی در طول برگزاری آزمون حتما با رعایت فاصله مناسب و داشتن ماسک اقدام به صحبت نمایید.

۱۰- در پایان آزمون تا زمان اعلام خروج از سالن توسط عوامل اجرایی همچنان بر صندلی خود مستقر باشید. به پیام هایی که حاوی نکات اجرایی و بهداشتی است و درجلسه آزمون از بلندگو پخش می شود با دقت گوش کرده و به آن عمل کنید.

۱۱- سعی کنید از تماس دست با سطوحی که اغلب لمس می شود نظیر صندلی ها، دستگیره درب ها و شیرآلات سرویس بهداشتی و… خودداری نموده و از دستمال کاغذی استفاده کنید.

۱۱- چنانچه مبتلا به بیماری کرونا هستید در زمان ورود به حوزه برگزاری آزمون، (با ارائه رسید نتیجه آزمایش PCR) مسئولین حوزه را مطلع نمایید تا پیش‌بینی‌های لازم را در این خصوص بعمل آورند.

جهت مشاهده آخرین اخبار تعویق آزمون دکتری ۱۴۰۱ کلیک کنید.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

51 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
افروز
اسفند ۲, ۱۴۰۰ ۱۰:۵۸ ب٫ظ

شک نکنید لحظه آخر تعویق می شه. ارشد ۹۹ یادتون نیست؟ کارت هم‌گرفتیم و‌تعویق شد

زیتون بانو
اسفند ۲, ۱۴۰۰ ۳:۴۳ ق٫ظ

مگه نمیگن با مشاهده هرگونه علامتی خودتون رو ۱۵ روز قرنطینه کنید؟ خب الان من که علائم دارم چجوری هم خودم رو قرنطینه کنم هم برم سر جلسه؟! بعد میگه تست PCR بیارید، یعنی من که هنوز علائم بیماریم شدید نیست و درگیری ریه ندارم برم تو مطب و آزمایشگاه و بیمارستان که آلوده‌ترین جاست که یه برگه بگیرم؟ واسه چی؟ که یه جای جداگونه بشینم فقط، تازه اونم اگه رعایت بشه. ولی در راه رفت و برگشت و در طول جلسه به چند نفر انتقال بدم خدا می‌دونه… بعد من باید با سردرد و گرفتگی بینی و گلو چهار ساعت هم تمرکز کنم سر سؤالات…

منا
اسفند ۱, ۱۴۰۰ ۱:۲۸ ب٫ظ

چیزی که کاملا واضحو روشنه اینه که تعدادمعترضین نسبت به موافقین برایه برگزاری آزمون بیشتر ، وچقدر افسوس داره اون فردی که تمام تلاششو کرده یکسال درس خونده الان به خاطر بیماری که درگیرش شده نتونه بیاد واگرهم بیاد به دلیل بیماری نتونه امتحان موفقیت آمیزی داشته باشه

برگزاری کنکور
اسفند ۱, ۱۴۰۰ ۱۲:۵۷ ب٫ظ

دوستان فرصتی که دارید را قدر بدونید به حواشی توجه نکنید احتمال تعویق کنکور صفر بنابراین به جمع بندی بپردازید.

ع ممهد
اسفند ۱, ۱۴۰۰ ۱۱:۴۹ ق٫ظ

لطفا با تعویق کنکور موافقت کنید.چندین ساعت تو محیط بسته پارسال دوستم میگفت هیچ پروتکل خاصی رعایت نشده بود.من خودم کلاس رفتم و واسه کنکور آماده ام و بهانه نمیارم اما واقعا خانواده ما چه گناهی کردن اگه ناقل شیم .من خودم مادر سالمند تو خونه دارم و خیلی خیلی رعایت میکنیم .دوستانی که خیلی راحت میگن شماها نیاین ما هم اندازه شما زحمت کشیدیم و خوندیم اما حداقل صبر کنن تا پیک این دوره رو طی کنیم بعد همه با هم با خیال راحت سر جلسه آماده شیم

لاله
اسفند ۱, ۱۴۰۰ ۱۲:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  ع ممهد

بنده هم شرایطم عین شماست ولی کسی نیست که به درد ما رسیدگی کنه…متاسفانه…

تعویق دکترا
اسفند ۱, ۱۴۰۰ ۱۲:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  ع ممهد

کاملا درسته

علیرضا ۱۴۰۰
اسفند ۱, ۱۴۰۰ ۱۱:۴۴ ق٫ظ

دوستان، با توجه به تعویق کنکور ازمون دکتری سال ۱۳۹۸, و برخی از عواقب سوء آن، آزمون برگزار خواهد شد هرچند که کیفیت ابزاری محل ازمون‌ها را نیز دیده‌ایم اما در چند روز باقی‌مانده تمرکزتان را روی جمع‌بندی و مرور مطالب بگذارید. تصور کنید در مترو، خط واحد، دورهمی‌ها و یا سرکار هستید. برای همگی آرزوی موفقیت دارم.

اورانوس غیاثی
اسفند ۱, ۱۴۰۰ ۱۱:۲۱ ق٫ظ

داوطلبان گرامی : من نظر خودم را گفتم ، لطفا رعایت کنید ، به دیگران توهین نشود ، ممنونم

سیمین بهرام زاده
اسفند ۱, ۱۴۰۰ ۱۱:۰۴ ق٫ظ

تعویق کنکور دکتری ۱۴۰۱
جان مردم ارزشمند است

مارال
اسفند ۱, ۱۴۰۰ ۱۰:۵۰ ق٫ظ

الان اینا پروتکل ویژه س؟؟!!

برگزاری کنکور دکتری
اسفند ۱, ۱۴۰۰ ۱۰:۵۰ ق٫ظ

از کجا معلوم عقب افتادن کرونا اونم مثلا در اردیبهشا
ت در اون زمان کرونا شدید تر نشده باشه.

مخالف تعویق کنکور دکتری
اسفند ۱, ۱۴۰۰ ۱۰:۴۸ ق٫ظ

بابا دوساعت کنکور مگه کیا کشته شما یعنی اصلا بیرون نمیرید که حالا کنکور را بهانه کردید

اورانوس غیاثی
اسفند ۱, ۱۴۰۰ ۱۰:۴۴ ق٫ظ

مادر من الان درICU. بین مرگ و زندگی است .

اورانوس غیاثی
اسفند ۱, ۱۴۰۰ ۱۰:۴۱ ق٫ظ

با سلام، لطفا جلوی این فاجعه را بگیرید ، در لحظه ، کرونا جان همه را میگیرد.

زهرا
اسفند ۱, ۱۴۰۰ ۱۰:۳۵ ق٫ظ

اونهایی که انقدر حساسن به جای غر غر کردن به جلسه نروند! دیگه انقدر سروصدا و غر غر نداره. همه بازار و خرید و گردش و پیک نیک و مهمونی میرن دو ساعت کنکور فقط کشنده است؟ گیرم تا پنج سال دیگه کرونا بود نباید از زندگی عقب بیفتیم که. خداروشکر دولت در این یک مورد عاقله به این گروههای موافق تعویق و… گوش نمیده وگرنه بیچاره بودیم.

دقیق و زیرک
اسفند ۱, ۱۴۰۰ ۱۰:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

واضح هست که برنامه ریزی کردی برای تقلب توی کنکور، احتمالا دوستات قراره برات جواب سوالا رو بفرستن و سخته برات دوباره دور هم جمعشون کنی.

محدثه
اسفند ۱, ۱۴۰۰ ۱۲:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  دقیق و زیرک

کی تو این شرایط میتونه تقلب کنه؟ ربطش چیه؟
گوشی گرفتی دستت تهمت میزنی به مردم

سلامتی
اسفند ۱, ۱۴۰۰ ۱۲:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  محدثه

پارسال که خیلی ها از موقعیت استفاده کردن چون ایست بازرسی نبود موبایل بردن و تقلب کردن تنها پروتکل شون همین هست ایست بازرسی درستی نیست و به راحتی میشه موبایل با خود به جلسه برد مگر عکسهای سلفی از درون جلسات ندیدید؟؟؟

مرادی
اسفند ۱, ۱۴۰۰ ۱۰:۰۴ ق٫ظ

واقعا متاسفم
کل کشور قرمز هست
پروتکل اگر رعایت میشد امار اینقدر بالا نبود همانطور که مدارس هم گفتند پروتکل رعایت میشه بچه های بیگناه را راهی بیمارستان کردند

#موافق تعویق
بهمن ۳۰, ۱۴۰۰ ۱:۲۱ ب٫ظ

تو حوزه ی پارسالِ ما، که تازه کلی تبلیغات میکردن که پروتکل رعایت میکنیم و… جمعیت زیاد داخل یه کلاس کوچیک تو زیر زمین بودیم و فاصله هامون از چهار طرف، نیم متر هم نمیشد با اون صندلیهای کوچیک!! بخاری ها هم که خاموش و پنجره دم سقف رو با یه زحمتی باز کردن و تاآخر آزمون از شدت سرما انگشتامون رو هم به زور تکون میدادیم بخواهیم چیزی بنویسیم!!تمام سالنها پر آدم، اتوبوسهای حمل و نقل دانشگاه هم که داوطلبین کاملا چسبیده بهم بودند بخاطر کمبود اتوبوس!!دیگه ازدحام جلوی در و… به کنار!!واقعا فاجعه ست با این سطح از امکانات محدود و این شیوع سریع ا میکرون، سلامت داوطلبین و خونواده هاشون رو بخوان تضمین کنند!!محاله بعد این تجمع چهارساعته ی این جمعیت توی این تعداد محدود حوزه ها در کل کشور، کسی مبتلا نشه!!…خدا رحم کنه بهمون…

عرفان
بهمن ۳۰, ۱۴۰۰ ۱۲:۴۶ ب٫ظ

عجیبه پارسال توی دامغان برگزار شد و خیلی هم خوب همه چیز رعایت شد. تعداد داوطلب ها هم کم نبود. امسال باید ۶۰ کیلومتر تا شاهرود بریم که یجورایی توی این شرایط تجمع بیشتر هم محسوب میشه.

مریم
بهمن ۳۰, ۱۴۰۰ ۱۲:۴۶ ب٫ظ

خواهشمندم آزمون دکتری ۱۴۰۱ به تعویق بیفتد و آزمون در شرایط مناسب تری برگزار بشود .

سپیده
بهمن ۳۰, ۱۴۰۰ ۹:۲۵ ق٫ظ

والا جایی که من پارسال کنکور دادم همه‌ی مسائل رعایت شده بود.. ضدعفونی و فاصله و…

مهر
بهمن ۳۰, ۱۴۰۰ ۱:۳۸ ق٫ظ

من خودم مخالف تعویق هستم چون هر تاریخی غیر از اسفند ماه ضربه بیشتری بهمون میزنه و وقت رو از دست میدیم اما راجب پروتکل های بهداشتی میشه گفت که همش کشکه. من دوسال پیش ارشد امتحان دادم اصن انگار کرونایی وجود نداره ۴ ساعت با دوتا ماسک تو صورتم داشتم امتحان میدادم. حالا اون موقع تابستون بود یه پنجره ای میشد باز کرد الان که دیگه هییچی بدترم هست

رضا
بهمن ۳۰, ۱۴۰۰ ۱:۲۹ ق٫ظ

موضوع خیلی ساده است . کسانی که جونشون براشون مهمه نیان سر جلسه …

**
بهمن ۳۰, ۱۴۰۰ ۱۰:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  رضا

نه بابااااااااا الکییییی جدی میفرمایید؟؟؟؟

رضا ۲
بهمن ۳۰, ۱۴۰۰ ۱۲:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

تا با نیومدن اونها بخاطر بیماریشون و یا عدم تمرکز و حال نداریشون بخاطر کورونا ،تعداد داوطلبین کم بشه و یانتونن امتحان خوب بدن و شما بتونید از آب گل آلود ماهی بگیرید.

ح
بهمن ۳۰, ۱۴۰۰ ۰:۵۱ ق٫ظ

با توجه به وضعیت بد داوطلبان، بهتر است به پیج های فضای مجازی که به دولت وابسته نیستن پیام بدهید. چون هیچ کس (صدا و سیما، رادیو و روزنامه ها ) صدای داوطلبان مظلوم را به گوش عموم نمی رسانند. نمایندگان مجلس هم مثل همیشه خودشان را به بی خیالی می زنند. پس تا فرصت هست از ظرفیت فضای مجازی به خوبی استفاده کنید.

اقتصادزاده
بهمن ۳۰, ۱۴۰۰ ۰:۳۳ ق٫ظ

عین الاقتصادیون ؟
اقتصادی ها کجایید ؟ چرا اصلا نمی آیید ؟

عسل
بهمن ۳۰, ۱۴۰۰ ۰:۲۲ ق٫ظ

چرا آزمون عقب نمیفته ؟؟؟ آیا امیدی هست به تعویق آزمون ؟؟؟؟

سیمین بهرام زاده
اسفند ۱, ۱۴۰۰ ۱۱:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  عسل

خدا بزرگه

دخترم زندگیم
بهمن ۲۹, ۱۴۰۰ ۱۱:۲۷ ب٫ظ

وای برما با این رعایتشون

فاطمه یاس
بهمن ۲۹, ۱۴۰۰ ۱۰:۵۰ ب٫ظ

#تعویق دکتری ۱۴۰۱. ما جان داریم. خانواده داریم. بچه و کهنسال داریم. چقدر آخه این وزیر بهداشت بی ملاحطه هست. فکر نمی‌کنم انسان فرهیخته در این اوضاع برگزار کنه هر گونه کنکوری رو.

حقوق
بهمن ۲۹, ۱۴۰۰ ۱۰:۳۷ ب٫ظ

پارسال اونجایی که من امتحان دادم خبری از پروتکل نبود فاصله طوری بود که میتونستی برگه کناریاتو ببینی یعنی به زور نیم متر بود

سلامتی
اسفند ۱, ۱۴۰۰ ۱۱:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  حقوق

دقیقا من هیچ دوره از کنکورهای که داده بودم فاصله به این کمی نبود نیمکت ها به هم چسبیده بود و در هر نیمکت داوطلب نشسته بود یکی در وسط نیمکت یکی در اول یکی در اخر هرکس در هر جای نیمکت دوست داشت می توانست بشینه سقف راهرو هم کوتاه بود و ما چون در راهرو بودیم پتجره ای هم نداشتیم که بخوایم باز کنند ولی هنگام ورود به جلسه دستگاه ضد عفونی گذاشته بودن

زیتون بانو
اسفند ۲, ۱۴۰۰ ۳:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  حقوق

پروتکل یعنی یه حرفی روی کاغذ. خود عوامل اجرایی رعایت نمی‌کنند چه برسه به داوطلب…

سپیده بهاری
بهمن ۲۹, ۱۴۰۰ ۱۰:۳۳ ب٫ظ

همین امشب اخبار شبکه ۱ ساعت ۲۱ گفت کشور قرمز شد! و تعداد فوتی‌ها و مبتلایان بیش از حد انتظار شدند! چه دلیلی داره آخه الان! من کاملا مسلط هستم. مرور هم کردم رزومه‌م رو هم قوی کردم. ولی خب دلیل نمیشه سلامتی رو نادید گرفت! هیچ اتفاق خاصی نمیوفته بابت تعویق نترسید. من سال پیش رتبه ۷ و دوستم رتبه ۹ شد رد شدیم به خاطر رزومه ولی همکلاسی‌مون با رتبه ۱۸ قبول شد. به خاطر رزومه خوب. پس به خاطر خوندن نیست که میگیم تعویق. فقط جونمون رو غز سر راه نیاوردیم. لطفا #تعویق آزمون دکتری.

عسل
بهمن ۲۹, ۱۴۰۰ ۱۰:۱۱ ب٫ظ

امیدی هست آزمون عقب بیفته ؟

نرگس
بهمن ۲۹, ۱۴۰۰ ۹:۵۶ ب٫ظ

میرن از یه جاهایی فیلم می گیرن و عکس میذارن که مثلا رعایت شده. همه جا رعایت بشه دیگه

التماسانه
بهمن ۲۹, ۱۴۰۰ ۹:۵۱ ب٫ظ

سلام.دوستان مکاتبه با نمایندگان مجلس شهرتون فراموش نشه.
با این وضعیت کی کنکور میده؟من دو روزه درگیر شدم .جون ندارم از جام بلند بشم.چه برسه مرور کنم.این یک هفته را گذاشته بودم برای مرور.
امار مبتلایان و متوفیان گواه بر این هست که روند رو به رشدی داریم.سه دوز واکسن زدیم.اما الان مادرمم هم یکهفته درگیره. و امروز عملا از درد قفسه سینه و ریه میناله.
کاش یک هم شرایط ماها که مبتلا شدیم را درک میکردید.اونهایی که اصرار به برگزاری دارید.

رضا
بهمن ۲۹, ۱۴۰۰ ۹:۱۳ ب٫ظ

حفظ نفوس از جمله جان دانشجو و خانواده اش برای سازمان سنجش اصلا مهم نیست فقط میخوان امتحان برگزار بشه اونم به هر قیمتی
#تعویق ازمون دکتری

**
بهمن ۲۹, ۱۴۰۰ ۹:۱۱ ب٫ظ

پروتکل اینه شما انگشت نمیزنید وگرنه چیز خاص دیگه ای سال پیش نبود

عسل
بهمن ۲۹, ۱۴۰۰ ۸:۴۸ ب٫ظ

خواهشمندیم آزمون دکتری ۱۴۰۱ تعویق بشود .
خواهشمندیم در زمان مناسب تری آزمون برگزار بشود

سپهر
بهمن ۲۹, ۱۴۰۰ ۷:۴۲ ب٫ظ

چند وقت پیش آزمون msrt برگزار شد، بعد از آزمون، همه داوطلبان که تعدادشان زیاد بود را در یک راهرو کوچک نگه داشته بودند و اجازه بیرون رفتن را نمی‌دادند. به قدر زیادی شلوغ و رعایت پروتکل ها صفر بود‌.

امیررضا
بهمن ۲۹, ۱۴۰۰ ۷:۲۲ ب٫ظ

چه رویی داری سنجش!

سپردیم به خدا
بهمن ۲۹, ۱۴۰۰ ۷:۱۹ ب٫ظ

همه چیز همونحور روال سال قبل…..فقط خدا کمک کنه ان شالله
بند دوازده مربوط به تست را لطفا همه رعایت کنن خودمون دلمون برای هم بسوزه.قبلا فرم خوداظهاری بود پارسال،امسال تقریبا همه ……
هرچند که ناقلین بی علامت یا بیماران بدون تست حتما هستند،اگر مثل پارسال نشه که ماسک برمیداشتن و با تذکر مراقب میذاشتن تمرکز بقیه هم به هم میریختن.
چند ساعته دیگه تحمل کنید و به همدیگر رحم کنیم خودمون رعایت کنیم تا به خیر بگذره .

سارا
بهمن ۲۹, ۱۴۰۰ ۶:۲۴ ب٫ظ

خواهشا فاصله هارو زیاد کنین

S
بهمن ۲۹, ۱۴۰۰ ۶:۱۲ ب٫ظ

کاش اینقدر نمیکفتید پروتکل

وقتی رعایت نمیشه

...
بهمن ۲۹, ۱۴۰۰ ۶:۰۴ ب٫ظ

سنجش براش مهم نیست جان آدما، ما برامون مهمه. من مریض شدم چجوری برم سر جلسه؟من وجدانم قبول نمیکنه برم سر جلسه باعث پخش ویرووس باشم. شاید کسی از من گرفت مرد، چجوری خودمو ببخشم!! نمیشه نتیجه زحمت چند ماهه من و خیلی های دیگه به خاطر تصمیم نادرست سنجش هدر بره.

Sasy
بهمن ۲۹, ۱۴۰۰ ۵:۱۴ ب٫ظ

بابا چه پروتکلی چه کشکی چه دوغی ؟!!