پارسه
وکیلی
نوگام
کیهان روان
مدرسان شریف
موسسه آموزشی نگاره
عالم زاده
وکیلی
نوگام
دوره نگاره
عالم زاده

تغییر سهمیه‌های کنکور در دستور کار سازمان سنجش

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه سهمیه ایثارگران دیگر داوطلبی ندارد، گفت: تغییرات سهمیه های کنکور در مرحله بررسی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، پورعباس درباره نظرات سازمان سنجش درخصوص سهمیه‌های کنکوری گفت: هنوز درباره سهمیه‌ها وارد بحث تخصصی در شورای عالی انقلاب فرهنگی نشده‌ایم و تنها سازمان سنجش گزارش داده است. بیش از ۲۶ سهمیه در آزمون‌ها وجود دارد و برخی از آنها شرایط اش منقضی شده است.

سهمیه رزمندگان دیگر داوطلبی ندارد

وی گفت: به طور مثال سهمیه رزمندگان دیگر داوطلبی ندارد، برخی سهمیه‌ها جدید است، برخی سهمیه‌ها پر نمی‌شود و برخی نیز متقاضی بیشتری دارد. تصمیم گیری جدیدی صورت نگرفته است و به نظر می‌رسد که چند ماهی برای ساماندهی آن طول بکشد. اما در هر صورت سهمیه‌ها حذف نمی‌شود بلکه ساماندهی می‌شوند.

رئیس سازمان سنجش اضافه کرد: به طور مثال برای برخی از سهمیه ظرفیتی دیده شده که یک چهارم آن ظرفیت هم داوطلب نداریم. تمام این موارد ساماندهی می‌شود و ممکن است تجمیعی صورت بگیرد. پیشنهاد خاصی اکنون وجود ندارد و هر پیشنهادی که در آزمون‌های گذشته اجرا شده، آثار آن را به شورا گزارش می‌کنیم. فعلاً در مرحله گزارش دهی هستیم.

تغییرات سهمیه‌ها هنوز در مرحله بررسی است و قطعاً به آزمون‌های سال ۱۴۰۱ نمی‌رسد

وی گفت: تغییرات سهمیه‌ها هنوز در مرحله بررسی است و قطعاً به آزمون‌های سال ۱۴۰۱ نمی‌رسد. همه تغییرات آزمون‌های ۱۴۰۱ انجام شده و تغییر جدیدی ندارد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

5 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خانم دکتر
اسفند ۱۰, ۱۴۰۰ ۱۱:۰۷ ب٫ظ

عادلانه ترین کار رو انجام می دهند، هر چند عدالت با علی ( ع ) دفن شد . . . .

علی
اسفند ۱۰, ۱۴۰۰ ۱۱:۰۶ ق٫ظ

کل سهمیه ها رو بردارین. اصلا انصاف نیست.

داوطلب
اسفند ۱۰, ۱۴۰۰ ۱:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  علی

آره واقعا

ana
اسفند ۱۰, ۱۴۰۰ ۱:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  علی

شما نمیتونین این تعیین کنید

خانم دکتر
اسفند ۱۰, ۱۴۰۰ ۱۱:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  ana

پس کی میتونه تعیین کنه؟
اگر جزوه سهمیه ای ها هستید باید بگم که اگر امسال نه، ده سال دیگه هم نه، ۲۰ سال دیگه ریشه این سهمیه بالاخره میخشکه، چقدر ما تلاش کنیم و از تمام وجودمون مایه بذاریم که سهمیه ای ها بدون دردسر و تلاشی همه چی رو مال خودشان کنند، خدا همیشه هست، همیییییشه ها، همیییییشه