پارسه
وکیلی
نوگام
کیهان روان
مدرسان شریف
موسسه آموزشی نگاره
عالم زاده
وکیلی
نوگام
دوره نگاره
عالم زاده

برگزاری مصاحبه های دکتری 1401 به صورت حضوری

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

مرحله دوم آزمون دکتری 1401 به صورت حضوری برگزاری خواهد شد.

به گزارش پی اچ دی تست، بر اساس اعلام سازمان سنجش، متقاضیان معرفی شده به مصاحبه دکتری در سال 1401 می بایست براساس دستورالعمل مربوطه و همچنین بازه برنامه زمان بندی که طی اطلاعیه ای در دهه سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ برای مرحله مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی اعلام می شود، مدارک و مستندات مورد نیاز را تهیه و در زمان مقرر پس از مطالعه اطلاعیه های مندرج در درگاه اطلاع رسانی این سازمان و یا دانشگاه های مربوطه، برای انجام مرحله مصاحبه و بررسی مدارک بر اساس اطلاعیه های آن اقدام نمایند.

در صورت نیاز و همچنین تشخیص مؤسسه مبنی بر برگزاری آزمون تخصصی، مواد آزمون و ضرایب امتحانی از طریق درگاه اطلاع رسانی دانشگاه یا مؤسسه به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی (مرحله دوم آزمون)، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بصورت حضوری انجام خواهد شد.

دانشگاه‌ها مجاز به برگزاری آزمون کتبی و شفاهی از متقاضیان معرفی شده برای مرحله دوم بوده و نمره آن در مقدار نمره مصاحبه علمی و سنجش عملی لحاظ می‌گردد.

عدم شرکت در مرحله بررسی سوابق علمی و پژوهشی، به منزله انصراف از آزمون تلقی گردیده و متقاضی غایب از گزینش نهایی حذف خواهد شد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

57 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mohammad
اردیبهشت ۱۰, ۱۴۰۱ ۰:۵۲ ق٫ظ

سلام دوستان عزیز
متاسفانه بعضی ها فک می کنن فقط بحث هزینه است، اما نه، مصاحبه چه حضوری چه مجازی بخشیش مدارکتونه، بخشیش سوالات و مدرک قبلی و پایان نامتون. پس فرق زیادی نمی کنه.
یکی دیگه از موارد بحث جاده هاش کشور و هست و سیستم فرسوده حمل و نقل و تصادفات و بحث کرونا و سختی های که بعضی ها از مصافتهای دور باید بکشن تا برسن.
یکی از دلایلی هم که بعضی ها مخلفت می کنن کاملا مشخصه، چون رتبشون بده، و می دونن حضوری شه شاید تعداد کم تری بیان، و احتمال قبولیشون بالا بره.
امیدوارم سازمان سنجش هم حضوری بزاره و هم برا کسیی که مجازی می خوان مجازی.

محمدیان
فروردین ۳۰, ۱۴۰۱ ۶:۳۴ ق٫ظ

سلام دیگه دوره و زمونه عوض شده و علم پیشرفت کرده وقتی تکنولوژی هست چرا دوباره راه صد سال پیش رو بریم اینجوری جهت امنیت بیشتر برای دریافت حقوق گونی ببریم بانک پول بگیریم و کارت های بانکی و عابر بانک ها و پرداخت های اینترنتی رو هم کنسل کنید همه چیز واقعی و حضوریش خوبه !!!!!! . بهترین دانشگاه ها هم قبل از کرونا تو خارج بصورت مجازی مصاحبه میگرفتن …..

سعید
اردیبهشت ۲۳, ۱۴۰۱ ۱۱:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  محمدیان

در مصاحبه مجازی فضای گفتگو زمین تا آسمان با مصاحبه حضوری فرق میکنه. این کاملا بدیهیه ولی دوستانی که نمیخوان هزینه و زمان بذارن و میخوان از زیر پتو همه جا مصاحبه کنن خودشون رو به اون راه میزنن.

سارا
فروردین ۲۸, ۱۴۰۱ ۱۱:۰۶ ب٫ظ

مصاحبه مجازی مزخرف ترین راه اثبات بار علمی وتوانایی که داوطلب داره اصلا نمی تونی با اساتید ارتباط برقرار کنی چه برسه بخوای نشون بدی که توانایی هایی خوبی داری

توجه . توجه
فروردین ۲۸, ۱۴۰۱ ۱۰:۴۷ ب٫ظ

با سلام . پاسخنامه شخصی هم امروز اومد . همزمان با کارنامه میتونید پاسخنامه تون رو هم دریافت کنید

رفتارحرکتی
فروردین ۲۸, ۱۴۰۱ ۷:۴۶ ب٫ظ

الحمدالله حضوری شد
اینو از منی که هم سابقه مصاحبه حضوری هم مجازی داره قبول کنید
مصاحبه مجازی اصلااااا مناسب نیست
بحث قطع و وصل شدن اینترنت هم نمیکنم
فضااااش و شرایطش زمین تا آسمون فرق داره

...
فروردین ۲۸, ۱۴۰۱ ۱۰:۴۳ ق٫ظ

کاش مجازی برگزار بشه، واقعا سخته هی بخای جابجا بشی بین شهرهای دور از هم. وضعیت اقتصادیمون هم قوز بالا قوزه. تورو خدا به فکر داوطلبان باشین

سونیا
فروردین ۲۸, ۱۴۰۱ ۵:۰۹ ق٫ظ

تنها حسن مصاحبه مجازی کاهش هزینه ها و زمان طی طریقه! چونکه اگر به طور مثال داوطلبی ساکن مشهد باشه مثلا اگر دانشگاه ها هماهنگ باشند و در زمان مصاحبه ها همپوشانی نباشد. و اگر بخواهد در مصاحبه دانشگاه تهران، اصفهان، فردوسی مشهد، تبریز و کرمان شرکت نماید. بجز فردوسی مشهد در بقیه هم هزینه ایاب و ذهاب دارد هم هزینه خوراک و هم هزینه اسکان! دانشگاه ها اذعان دارند که مگر نه اینکه دوره دکتری تمام وقته پس اگر الان مشکل آمد و شد و . . . دارد در حداقل دوره ۴ ساله دکتری چه می خواهد بکند به قول معروف هرکه طاووس خواهد رنج هندوستان کشد!

داوطلببب
فروردین ۲۸, ۱۴۰۱ ۹:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  سونیا

اون موقع که دانشجوییم و آواره نیستیم.
حالا دکتری هم همچین طاووسی نیست، گزینه دیگه ای نداریم.

سعید
فروردین ۲۷, ۱۴۰۱ ۱۱:۵۶ ب٫ظ

مصاحبه حضوری به مراتب بهتر از مصاحبه مجازی هست! طرف برای اینکه پول رفت و آمد نده میخواد همه رو مجاب به مصاحبه مجازی کنه! خدا رو شکر آمار کرونا هم در حال کاهش هست دیگه بهانه ای ندارن :))

داوطلببب
فروردین ۲۸, ۱۴۰۱ ۱:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  سعید

فقط پولش نیست، اصلا امکان سفرهای متعدد برای خیلی ها فراهم نیست.
از تجربه دوران کرونا میتونیم استفاده کنیم و همون رویه رو پیش بگیریم.
مشکل شما با مصاحبه ویدیو کنفرانسی چیه؟

سورنا
فروردین ۲۸, ۱۴۰۱ ۶:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلببب

عزیز مشکل اینه که سرعت نت وسط کار بره یعنی کارت تمومه هرچقدم قوی باشی

mohammad
اردیبهشت ۱۰, ۱۴۰۱ ۰:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  سورنا

نه احتمالش یک هزارم هم نیست
شماها رتبتون خوب نبوده، می خواین از راه دور نیان شهرتون که قبول شین

mohammad
اردیبهشت ۱۰, ۱۴۰۱ ۰:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  داوطلببب

موافقم، نمی دونم چرا بعضی ها همیشه مخالفن

محمد
فروردین ۲۷, ۱۴۰۱ ۷:۲۷ ب٫ظ

سلام. وقت بخیر. مصاحبه دانشگاه آزاد امسال مجازی برگزار میشه یا حضوری؟؟؟

مهدی مهندسی مکانیک
فروردین ۲۶, ۱۴۰۱ ۶:۲۴ ب٫ظ

در اینکه مصاحبه مجازی راحت تره و داوطلب هزینه اسکان و حمل و نقل و…نمیده که حرفی نیست مشخصه.خب خستگی جسمی و روانی سفر و استرسی که داوطلب داره هم درسته.ولی شما از بعضی داوطلبان سالهای گذشته که مجازی مصاحبه شدن بپرسین که چه مشکلاتی داشتن چقدر حقشون به مدل های مختلف تضییع شده و چه فرصت هایی از دست دادن که اگر حضوری بود شاید از دست نمی رفت و می تونستن خودشون رو اثبات کنن.مصاحبه مجازی هم استرس خودش رو داره.در هر دو صورت احتمال تضییع حقوق داوطلبان هست ولی به نظر من در حضوری کمتره.
ضمن اینکه وقتی مصاحبه حضوری باشه شما با چشم بازتری انتخاب می کنی هم شهر رو می بینی هم دانشگاه رو بالاخره در حد یکی دو روز با محیط آشنا میشی.افراد زیادی داشتیم بعد از قبولی پشیمون شدن که‌چرا در انتخاب دقت بیشتری نداشتن.

مجازی برگزار کنید
فروردین ۲۷, ۱۴۰۱ ۵:۱۹ ب٫ظ

کلا چه مجازی چه حضوری
حق بخوان ضایع کنن انجام میدن و اونی که بخوان قبول میشه.

mohammad
اردیبهشت ۱۰, ۱۴۰۱ ۰:۳۰ ق٫ظ

من مجازی بود، مشکلی هم نداشتم، فقط رزوم ضعیف بود قبول نشدم پارسال

کنکور
فروردین ۲۶, ۱۴۰۱ ۵:۴۷ ب٫ظ

دوستان همگی برید به سیستم پاسخگویی سنجش پیام بدید که مصاحبه ها مجازی کنن.شاید ترتیب اثر دادن

محسن
فروردین ۲۶, ۱۴۰۱ ۴:۲۰ ب٫ظ

کاش مسئولین یه ذره به فکر دانشجوها بودند. یک دانشجو چطوری قرار دور ایران رو بگرده برای مصاحبه حضوری تو این وضع گرونی چقدر هزینه اش میشه

بهروز
فروردین ۲۷, ۱۴۰۱ ۳:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  محسن

اتفاقا خیلی خوبه
خیلی وقته سفر نرفتیم
بهانه ای مشه برا سفر

خخخ

داوطلببب
فروردین ۲۸, ۱۴۰۱ ۱:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  محسن

کاربر محسن محترم دقیقا حق با شماست. مصاحبه حضوری یه اشتباه بزرگه.

صبا
فروردین ۲۸, ۱۴۰۱ ۸:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  محسن

حالا شما مجاز مصاحبه بشو ببین چند تا رو میاری بعد غصه بخور دور ایرانو چطور بگردی(:

mohammad
اردیبهشت ۱۰, ۱۴۰۱ ۰:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  محسن

واقعا، وقتی امکانات هست، چهارتا سوال می پرسن مجازی حضوری نداره، مهم مدرارک

ابوالفضل
فروردین ۲۶, ۱۴۰۱ ۴:۰۵ ب٫ظ

واقعا بسیار عالی هست از نظر من بهترین کار رو انجام دادن من هر ۱۱ انتخاب رو بصورت حضوری میرم مصاحبه..‌.

دمتون گرم…
عالی بود و گل کاشتید…

سارا
فروردین ۲۸, ۱۴۰۱ ۱۱:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  ابوالفضل

۱۱ تا انتخاب میشه رفت برای مصاحبه؟

Mehrzad
فروردین ۲۶, ۱۴۰۱ ۳:۳۵ ب٫ظ

حیف قابل نقل وانتقال نیست من مدرکشو دارم تقدیم می کردم واس اونایی که اینقدر حرص دکترشدن دارن

صبا
فروردین ۲۸, ۱۴۰۱ ۸:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  Mehrzad

شما هم سالی که رفتید مصاحبه همینقدر حرص والبته ذوق و اشتیاق داشتید حالا گذشته و یادتون رفته اون مسایلو و از طرفی با مشکلات بعدیش هم مواجه شدید با تجربه شدید ولی بپذیرید انگیزه و هدف هرکس و رشته متفاوته

سورنا
فروردین ۲۸, ۱۴۰۱ ۶:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  Mehrzad

واقعا حرف دلمو زدید

۱۳۲۱
فروردین ۲۶, ۱۴۰۱ ۲:۵۰ ب٫ظ

سلام.اگه میشه مصاحبه ها رو مجازی برگزار کنید.چون هم صرفه جویی در زمانه هم هزینه علاوه بر این گاهی یه مصاحبه امروز شمال ایرانه روز بعدش جنوب ایران و سخته برسیم.هزینه اسکانم که….

داوطلب
فروردین ۲۶, ۱۴۰۱ ۲:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  ۱۳۲۱

دقیقا.
کاش مجازی برگزار بشه

حیدری
فروردین ۲۶, ۱۴۰۱ ۲:۴۰ ب٫ظ

والا به خدا دیگه خسته شدیم از این همه سوء تدبیر. هر روز یک خبر جدید و یک استرس جدید اصلا درست نیست این همه اذیت میکنند چی میشد اگر همون مجازی باشه.

نیما
فروردین ۲۶, ۱۴۰۱ ۲:۰۱ ب٫ظ

دوستان من یک سوالی داشتم.
اگر از طریق سنجش انتخاب رشته رو انجام داده باشیم و قبول بشیم، باید بریم سایت دانشگاه مربوطه مدارکمون رو بارگذاری کنیم. سوال من این جاست که آیا ممکنه دانشگاه دعوت به مصاحبه نکنه؟ یا حتما دعوت به مصاحبه می‌شیم و حالا بعد مصاحبه، اساتید در مورد پذیرش تصمیم می‌گیرند؟

ویکتاریون
فروردین ۲۶, ۱۴۰۱ ۳:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  نیما

کلمه ها رو چرا جابه جا به کار می بری خب؟:))
مدتی بعد از انتخاب رشته، سنجش یه کارنامه بهت میده که حاوی نتایج انتخاب رشته س. و نشون میده شما دعوت به مصاحبه شدی یا نه. به اون مرحله نمی گن قبولی، اسمش دعوت به مصاحبه س.
دانشگاه فقط سایتش رو برای آپلود مدارک و پول گرفتن باز می کنه و اگر طبق نتایج سنجش شما به مصاحبه دعوت شده باشی می تونی به سایت دانشگاه وارد بشی و اقدامات مورد نیاز برای شرکت در مصاحبه رو انجام بدی.
اگر منظورت مثل دانشگاه های خارجیه که رزومه می فرستی و اونا طبق رزومه ممکنه دعوت بکنن یا نه، باید بگم که اینجا اینطوری نیست. چون رزومه فقط بیست درصد نمره ی نهایی رو به خودش اختصاص میده و دانشگاه ها اجازه ندارن طبق رزومه غربالگری انجام بدن و بگن بیای مصاحبه یا نیای.

نیما
فروردین ۲۶, ۱۴۰۱ ۶:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  ویکتاریون

خیلی ممنون. بله منظورم قسمت آخر توضیحاتتون بود.

مونا
فروردین ۲۶, ۱۴۰۱ ۱:۵۳ ب٫ظ

سلام. با تراز ۲۵۰۰ برای مصاحبه رشته ی روانشناسی استثنایی جایی دعوت میشم؟ کلا فقط دانشگاه تهران ، علامه و اصفهان روزانه و شبانه روی هم ۱۴ نفر میگیرن و پردیس علامه هم ۵ نفر میگیره؟ اما ۱۵۴ نفر مجاز کردن. کسی اطلاع داره ممنون میشم جواب بده

مهسا
فروردین ۲۶, ۱۴۰۱ ۶:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  مونا

سلام
برای روزانه و شبانه یه کم شانستون ضعیفه. برای پردیس ممکنه. اما به هر صورت چون انتخاب هاتون هم محدوده حتما بر اساس علاقه انتخاب رشته کنید.

مارال
فروردین ۲۶, ۱۴۰۱ ۹:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

من پارسال با رتبه ۱۱۵ و تراز ۳۷۰۰ در حالیکه اختصاصی ۲۳درصد و زبان ۴۹ درصد زده بودم قبول نشدم در حالیکه غره شدم و آزاد واجد شرایط شده و انتخاب رشته کردم ولی مصاحبه نرفتم لذا هیچ جا قبول نشدم الان آرزو میکنم کاش لااقل مصاحبه آزاد میرفتم و قبول میشدم بنظرتون امکانش هست؟

**
فروردین ۲۶, ۱۴۰۱ ۱:۴۸ ب٫ظ

کاش مجازی برگزار بشه من دو بار بخوام برم تهران یه بار هم برم مشهد کلی باید هزینه رفت و آمد و اسکان بدم
کم کم هشت نه میلیون هزینش میشه در آخر هم مشخص نیست چی بشه
این در صورتیه چن تا دانشگاه هم چشم پوشی می کنم و بخاطر هزینش نمیرم

مجازی برگزار کنید
فروردین ۲۶, ۱۴۰۱ ۳:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  **

کاش مجازی برگزار بشه.
هزینه اسکان هزینه رفت و آمد از این شهر به شهر دیگر

سورنا
فروردین ۲۸, ۱۴۰۱ ۶:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  **

احتمالا شما خیلی ولخرجین چخبره

نفس
فروردین ۲۶, ۱۴۰۱ ۱:۴۶ ب٫ظ

لطفا تجدید نظر بشه برا مصاحبه حضوری،،، همون مجازی بهتره . خدا رو خوش نمیاد تو این شرایط بد اقتصادی خرج تراشی بکنین و از این گذشته ی دختر خانم چطور میتونه همزمان چن شهر کشورو بخاطر مصاحبه تو رفت و آمد باشه،

حیدر
فروردین ۲۶, ۱۴۰۱ ۱۲:۴۷ ب٫ظ

امیدواریم مثل مقطع دبستان در مصاحبه ها یکسری سوالات و جواب درسی انجام نشه

M
فروردین ۲۶, ۱۴۰۱ ۱۱:۲۶ ق٫ظ

سلام کاش تجدید نظر بشه
مصاحبه که دلیل قبولی صد درصد نیست
ولی دانشجو باید هزینه رفت و آمد بده
هزینه سکونت هست علاوه بر این خود هزینه مصاحبه
این شکلی باید خیلی محدود شهرهارو زد
تازه ی وقتایی مصاحبه ی شخص پشت سرهم میشه چطور خودشو از شهری به شهری بسونه

زینب
فروردین ۲۶, ۱۴۰۱ ۱۱:۰۶ ق٫ظ

با سلام
انجام مصاحبه حضوری نه به سود دولت هست نهردانشگاه ها و نه داوطلبین.
با توجه به روند افزایشی مجدد شیوع ویروس کرونا و پیش رفتن به سمت پیک هفتم با این همه مسافرت اجباری که برای داوطلبین پیش خواهد آمد باز هم این بیماری به اوج خواهد رسید و قتل و عام سراسری دیگری رخ خواهد داد.
از طرف دیگر با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم ، هزینه های سفر برای عده زیادی از داوطلبین که یکسال درس خوانده اند و رتبه های خوبی کسب کرده اند بسیار زیاد بوده و امکان شرکت در مصاحبه ها رو ندارند‌ لطفا وزارت علوم، سازمان سنجش برای داوطلبینی که در شهرستان‌های دور هستند و امکان سفر ندارن و تدابیری بیاندیشد. لااقل برای این دسته مصاحبه مجازی برگزار کنند.

ح
فروردین ۲۷, ۱۴۰۱ ۱۱:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  زینب

ای کاش مسئولان وزارت علوم یک تعقلی در خصوص پیشنهاد شما داشته باشند اصلا نه به صرفه است و نه منطقی، ممکنه برخی از مصاحبه ها فاصله اش دو ساعت باشد من یادمه سال ۹۹ مصاحبه اهواز و تبریز فاصله اش دو ساعت بیشتر نبود و برخی از اساتید قبول نمی کردن که تغییری در این مورد داشته باشند میگن بر اساس حروف الفبا فامیلی برنامه ریزی را انجام می دهند و برایشان مهم نیست پول ثبت نام داده باشید.

abas
فروردین ۲۶, ۱۴۰۱ ۱۱:۰۰ ق٫ظ

سلام دوستان..ایا کسی در مورد مصاحبه دانشگاه ازاد خبر داره چه طوریه؟منظورهر دانشگاهی که دعوت شیم بایدحضوری بریم یا مثل سه سال قبل یک جای ثابت برگزار میشه ؟؟ممنون میشم راهنمایی کنید…

دیپلمات
فروردین ۲۶, ۱۴۰۱ ۱۲:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  abas

سلام
دانشگاه آزاد که مصاحبه اش فرمالیته و صوره .
کلا میری فقط ثبت نام میکنی

مسعود
فروردین ۲۶, ۱۴۰۱ ۵:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  دیپلمات

نه دیگه قربونت برم . اینطور نیست . شما یه چیزی شنیدی ولی باید تشریف ببرید مصاحبه بعد قضاوت کنید

داوطلب
فروردین ۲۶, ۱۴۰۱ ۵:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  abas

مصاحبه دانشگاه آزاد بصورت منطقه ای انجام میشه . مثلا دانشگاه های تهران و شهرهای اطراف همه تهران برگزار میشه . یا دانشگاه های یزد و کاشان و اصفهان و شهرضا و … همه اصفهان برگزار میشه . بطور کلی متمرکز هست و چند تا دانشگاه باهم برگزار میشه و هر کدام که حد نصاب رو داشته باشند همون میشه رشته قبولی .
ولی دانشگاه دولتی هر دانشگاه برای خودش مصاحبه میذاره

abas
فروردین ۲۶, ۱۴۰۱ ۹:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

ممنون از پاسخ کاملتون..

منصوری
فروردین ۲۶, ۱۴۰۱ ۱۰:۲۸ ق٫ظ

سلام کاش مصاحبه بصورت مجازی باشه هم بهتره و هم کاهش خطرات تصادفات جاده‌ای میاد پایین و هم احتمال اوج کرونا هم داریم

سپهر
فروردین ۲۶, ۱۴۰۱ ۱۲:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  منصوری

کاهش خطرات تصادفات جاده‌ای !

Abz
فروردین ۲۶, ۱۴۰۱ ۱۰:۲۰ ق٫ظ

زمان حدودی برگزاری مصاحبه کی هست؟

داوطلب
فروردین ۲۶, ۱۴۰۱ ۱۱:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  Abz

احتمالا مثل سال های قبل توی خرداد ماه

رضا
فروردین ۲۶, ۱۴۰۱ ۱۱:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  Abz

خرداد

مهسا
فروردین ۲۶, ۱۴۰۱ ۶:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  Abz

سلام
بر اساس اعلام سنجش نتایج دعوت به مصاحبه دهه سوم اردیبهشت اعلام میشه. بنابراین قاعدتا باید منتظر شروع مصاحبه ها از خردادماه باشیم که حدودا یکی دو ماهی هم طول میکشه برگزاریشون