پارسه
وکیلی
کیهان روان
مدرسان شریف
موسسه آموزشی نگاره
عالم زاده
وکیلی
دوره نگاره
عالم زاده

انتشار اصلاحات دفترچه ثبت نام کنکور دکتری ۱۴۰۲

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص اصلاحات دفترچه راهنما و تمدید مهلت ثبت نام آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۲ منتشر شد.

به گزارش پی اچ دی تست، متن اطلاعیه سازمان سنجش به شرح زیر است:

پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه‌متمرکز (Ph. D) ۱۴۰۲ مورخ ۱۴۰۱/۰۸/۲۲، ضمن اعلام اصلاحات به شرح ذیل به اطلاع داوطلبان آزمون مذکور می‌رساند، به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (۱۴۰۱/۰۸/۲۹) برای ثبت‌نام اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۰۳ نسبت به ثبت‌نام یا ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند. داوطلبان در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اطلاعیه‌های صادره و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به درگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام نمایند.

ضمناً متقاضیانی که قبلاً ثبت نام خود را تکمیل و کدرهگیری دریافت کرده‌اند در صورت تمایل می‌توانند تا تاریخ فوق نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام نمایند.

اصلاحات دفترچه:

براساس تقاضای دانشگاه ارومیه و دانشگاه شیراز مجموعه امتحانی «۲۲۰۶ – زمین‌شناسی زیست‌محیطی» همانند سال قبل به مجموعه‌های امتحانی و دارای پذیرش سال ۱۴۰۲ اضافه شد.

۲۲۰۶- زمین‌شناسی زیست‌محیطی

عناوین دروس امتحانی:  ۱- مجموعه دروس تخصصی در سطوح کارشناسی شامل (زمین‌شناسی ایران – زمین‌شناسی زیست‌محیطی) و کارشناسی ارشد شامل (زمین‌شیمی زیست‌محیطی – زمین‌شناسی پزشکی)، ۲- استعداد تحصیلی و ۳- زبان انگلیسی.

رشته

گرایش

رشته­ های مرتبط که فارغ ­التحصیلان آن می­توانند در این مجموعه امتحانی شرکت کنند

علوم زمین

زمین­ شناسی زیست‌محیطی

تمامی رشته‌ها

ثبت‌نام
باخبرم کن!

6 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خادم
آذر ۴, ۱۴۰۱ ۶:۳۷ ق٫ظ

سلام بندرعباس داره دکتری روانشناسی ؟

مهسا
آذر ۴, ۱۴۰۱ ۱۱:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  خادم

سلام
این که دقیقا هر رشته در کدام دانشگاه پذیرش داره در دفترچه انتخاب رشته دکتری مشخص میشه که بعد از اعلام نتایج اولیه این دفترچه منتشر میشه.

A
آبان ۲۹, ۱۴۰۱ ۲:۰۶ ب٫ظ

همونطور که آزمون دکتری وقت خودش ویک حالت اسفند ماه بذار ید ثبت نام آزمون هم یک مرحله ای باشد، نه دو مرحله‌ای خواهشاً اینکار رو نکنید.

آیلین
آبان ۲۹, ۱۴۰۱ ۲:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  A

علت مخالفتتون چیه ؟ خب شاید یکی گرفتار بوده نرسیده ثبت نام کنه! البته خودم ۲۷ام ثبت نام کردم و تموم شده

رها*
آبان ۲۹, ۱۴۰۱ ۳:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  آیلین

درست میفرماین آیلین جان
شاید کسی اخر ماه پول نداشته حقوقا که تا ۱۰ روز اول ماه تموم میشن
بعدم ۴۰۰ زیاده واسه خیلیا درک کنید

A
آبان ۲۹, ۱۴۰۱ ۲:۰۱ ب٫ظ

یک بار تمدید بس، دیگر تمدید نکنید اگر با هزینه تمدید میخواهید سرمایه‌گذاری کنید دست نگه دارید.کسی به فکر دانش آموختگی هست که از همون اول ثبت نام ولو تا یک هفته خودشو به ثبت‌نام میرساند.