پارسه
وکیلی
کیهان روان
مدرسان شریف
موسسه آموزشی نگاره
عالم زاده
وکیلی
دوره نگاره
عالم زاده

اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور دکتری ۱۴۰۲ در دهه سوم اردیبهشت

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

نتایج انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۲ سراسری در دهه سوم اردیبهشت منتشر خواهد شد.

انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۲

به گزارش پی اچ دی تست، بنا بر اعلام سازمان سنجش، زمان انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۲ برای آن‌ دسته از افرادی که براساس مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی شده‌اند، از روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۱/۲۹ تا روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۰۲ است. مجازشدگان در این بازه زمانی می‌توانند نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی خود (حداکثر ۵۰ کدرشته محل درصورت وجود) با توجه به رشته امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، در سایت انتخاب رشته دکتری اقدام نمایند.

ضروری است متقاضیان در ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته دکتری 1402 اقدام کنند، سپس کدرشته‌محل‌های مورد علاقه خود را از کدرشته‌محل‌های مربوط به رشته امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه، مرتب کرد و پس از آن نسبت به ثبت انتخاب های خود اقدام نمایند.

برای استفاده از خدمات رایگان مشاوره انتخاب رشته دکتری پی اچ دی تست کلیک کنید.

انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

زمان انتخاب رشته دکتری دانشگاه‌ ازاد از ۳۰ فروردین تا ۶ اردیبهشت ماه اعلام شده است. داوطلبان این دانشگاه لازم است با پرداخت ۱۹۰هزار تومان به عنوان هزینه انتخاب رشته دکتری آزاد نسبت به ثبت اولویت های خود در سایت azmoon.org اقدام کنند.

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۲

 اسامی معرفی‌شدگان دارای  حد نصاب دعوت به مصاحبه دکتری به منظور شرکت در مرحله دوم (مصاحبه دکتری، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و…) یا همان نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری در دهه سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش منتشر خواهد شد.

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

زمان اعلام نتایج دعوت به مصاحبه دکترا آزاد ۱۴۰۲ هنوز مشخص نشده است.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شکوفه
اردیبهشت ۴, ۱۴۰۲ ۶:۲۵ ب٫ظ

سلام من رتبه ۸۱سهمیه شدم تراز هم ۱۷۶۱هست به نظرتون شانس دعوت به مصاحبه رو دارم؟؟دانشگاه های خوراسگان ومیمه ولامرد وبوشهر انتخاب کردم