مدرسان شریف
پارسه
وکیلی
نوگام
استعداد تحصیلی طورانی
کاکایی
کاکایی
مدرسان شریف
آنالیز آکادمی
نوگولرن
عالم زاده
یازدهمین کنگره سالانه ملی عمران، معماری، هنر و توسعه شهری
مدرسان شریف
وکیلی
نوگام
آنالیز آکادمی
نوگولرن
عالم زاده
یازدهمین کنگره سالانه ملی عمران، معماری، هنر و توسعه شهری

پذیرش دکتری استاد محور دانشگاه کردستان ۱۴۰۲

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

زمان و نحوه ثبت نام فراخوان پذیرش دکتری استاد محور دانشگاه کردستان در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، دانشگاه کردستان در راستای اجرای سیاست های حمایت از دانشجویان برتر برای ورود به دکتری، با استناد به آیین نامه پذیرش دکتری استاد محور و آیین نامه دکتری استعداد درخشان وزارت علوم تحقیقات و فناوری از میان برگزیدگان علمی واجد شرایط دانشگاه کردستان و سایر دانشگاه‌ها در دوره دکتری به شیوه استاد محور و منحصرا برای موضوعات پیشنهادی استادان محترم راهنما برای نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ دانشجو می‌پذیرد.

دکتری استاد محور دانشگاه کردستان

شرایط ثبت نام دکتری استاد محور دانشگاه کردستان

۱ – متقاضیان باید دانش آموخته و یا دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی ارشد باشند.

۲- از تاریخ دانش آموختگی متقاضیان تا مهر ۱۴۰۲ بیش از دو سال نگذشته باشد، لذا دانش آموختگانی که در تاریخ ۱۴۰۰/۶/۳۱ و قبل از آن دانش آموخته شده باشند مجاز به شرکت در این فراخوان نیستند.

۳- متقاضیانی که دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی ارشد هستند لازم است تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ دانش آموخته شوند.

۴- داشتن حداقل معدل کل ۱۶ در مقطع کارشناسی و حداقل معدل کل ۱۷ بدون احتساب نمره پایان نامه در مقطع کارشناسی ارشد.

تبصره ۱: دانش آموختگان یا دانشجویان سال آخر کارشناسی ارشد با کسب میانگین حداقل ۱۶/۶۶ از احتساب میانگین معدل دوره کارشناسی با ضریب ۱ (به شرط کمتر نبودن معدل دوره کارشناسی از ۱۴) و کارشناسی ارشد با ضریب ۲ میتوانند در فراخوان پذیرش بدون آزمون دکتری شرکت نمایند. بدیهی است اولویت پذیرش با افرادی است که واجد شرایط بند ۴ باشند.

۵- پذیرش متقاضیان صرفاً در همان رشته تحصیلی یا رشته‌های تحصیلی مرتبط با رشته تحصیلی دوره کارشناسی ارشد متقاضی به تشخیص گروه آموزشی و تأیید شورای آموزشی دانشگاه امکان‌پذیر است.

۶- کسب حداقل ۷ امتیاز از بند (۱) جدول شماره (۱).

تبصره ۲: دانش آموختگان و دانشجویان کارشناسی ارشد که کلیه دروس را تا پایان نیمسال سوم گذرانده باشند، چنانچه تعداد دانشجویان هم ورودی و هم رشته-گرایش آنان بین ۳ تا ۱۰ نفر باشند رتبه اول و اگر بیشتر از ۱۰ نفر باشند، رتبه‌های اول و دوم از امتیاز ویتویی این بند برخوردار خواهند شد.

۷- کسب حداقل ۶۰ امتیاز از مجموع امتیازات سوابق پژوهشی (جدول شماره ۱ با حداکثر ۴۰ امتیاز)، سوابق آموزشی (جدول شماره ۲ با حداکثر ۳۰ امتیاز) و مصاحبه (جدول شماره ۳ با حداکثر ۳۰ امتیاز).

۸- متقاضیان نباید رابطه سببی و نسبی با استاد پذیرنده (راهنما) داشته باشند و در صورت احراز تخلف، مطابق مقررات اقدام خواهد شد.

۹- پذیرش از طریق این آیین نامه در دوره‌های روزانه به صورت رایگان است و پذیرفته شدگان در صورت انصراف از تحصیل پس از پذیرش نهایی و ثبت نام در دوره روزانه، مشمول مقررات آموزشی دانشجویان انصرافی می‌شوند.

نحوه امتیازدهی دکتری استاد محور دانشگاه کردستان ۱۴۰۲

جدول شماره ۱- نحوه محاسبه امتیازات پژوهشی

ردیفنوع فعالیتحداقل امتیازحداکثر امتیازنحوه ارزیابیامتیاز کسب شده
۱-۱مقالات علمی – پژوهشی (داخلی و خارجی) مرتبط با پایان نامه۷ امتیاز هر مقاله تا ۷ امتیاز مطابق با آیین نامه ارتقاء 
۱-۲گواهی ثبت اختراع بین المللی مورد تأیید سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایرانگواهی ثبت اختراع بین المللی هر مورد تا ۷ و داخلی تا ۵ امتیاز 
۱-۳برگزیدگی در جشنواره های علمی معتبر بین المللی (خوارزمی، فارابی، رازی و ابن سینا)برگزیدگی داخلی تا ۳ و بین المللی تا ۷ امتیاز 
۲مقالات علمی – ترویجی مرتبط با پایان نامه۶ امتیازهر مقاله تا ۳ امتیاز بر اساس آیین نامه ارتقاء 
۳مقالات چاپ شده در کنفرانسهای معتبر داخلی یا خارجی۴ امتیازهر مقاله خارجی تا ۲ و داخلی تا ۱ امتیاز 
۴تألیف یا ترجمه کتاب مرتبط با رشته تحصیلی۴ امتیازبراساس آیین نامه ارتقاء 
۵کیفیت پایان نامه کارشناسی ارشد۴ امتیازدرجه عالی تا ۴ امتیاز و بسیار خوب تا ۲ امتیاز 
۶احراز عناوین دانشجوی نمونه، نخبه و استعداد درخشان۱۰ امتیازمطابق جدول ۱-۱ 
 ۷ امتیازحداکثر امتیاز قابل محاسبه۴۰ امتیاز

 

۱- مقالات ارائه شده، براساس جدول شماره ۱ مورد ارزیابی قرار گرفته و باید چاپ شده یا دارای گواهی پذیرش چاپ بوده و حتما مرتبط با پایان نامه متقاضی باشند.

۲- هر گونه ثبت اختراع باید مورد تأیید سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران باشد.

۳- برگزیدگان جشنواره‌های علمی معتبر (خوارزمی، فارابی، رازی و یا ابن سینا) باید تأییدیه دبیرخانه جشنواره را کسب و ارائه نمایند.

۴- مقاله و کتابی مورد پذیرش قرار خواهد گرفت که داوطلب در آن، نفر اول باشد و یا نام وی بلافاصله بعد از نام استاد راهنما یا مشاور ذکر شود (نام دانشجو باید اولین نویسنده در لیست دانشجویان باشد).

جدول شماره ۱-۱- نحوه محاسبه امتیازات احراز دانشجوی نمونه نخبه و استعداد درخشان

ردیفعنوانامتیاز
۱دانشجوی نمونه کشوری۳ امتیاز
۲دانشجوی مشمول جوایز ملی بنیاد نخبگان۳ امتیاز
۳پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد با استفاده از سهمیه استعدادهای درخشان۲ امتیاز
۴عضویت در گروه امور حمایت از استعدادهای درخشان۲ امتیاز

جدول شماره ۲- نحوه محاسبه امتیازات آموزشی

ردیفنوع فعالیت آموزشیحداکثر امتیازنحوه امتیاز دهی
۱معدل کل نمرات و کیفیت دانشگاه محل تحصیل دوره کارشناسی۶ امتیازمطابق جدول ۱-۲
۲معدل کل نمرات و کیفیت دانشگاه محل تحصیل دوره کارشناسی ارشد۵ امتیازمطابق جدول ۱-۲
۳طول مدت تحصیل در دوره کارشناسی۳ امتیازبیش از ۸ نیمسال کارشناسی پیوسته و بیش از ۴ نیمسال کارشناسی ناپیوسته امتیازی ندارد*
۴طول مدت تحصیل در دوره کارشناسی ارشد۳ امتیازبیش از ۴ نیمسال امتیازی ندارد
۵برگزیدگان المپیادهای علمی دانشجویی۵ امتیازمطابق جدول ۲-۲
۶داشتن توانمندی زبان خارجی۸ امتیازمطابق جدول۳-۲
مجموع امتیازات قابل محاسبه برای سوابق آموزشی۳۰ امتیاز

 

تبصره ۳: رشته هایی که برنامه درسی آن‌ها طبق مصوبه شورای عالی برنامه ریزی آموزشی در دوره کارشناسی پیوسته بیش از ۸ نیمسال تحصیلی و در دوره کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد ناپیوسته بیش از ۴ نیمسال تحصیلی و در دوره کارشناسی ارشد پیوسته بیش از ۱۲ نیمسال تحصیلی تصویب شده اند، با نظر کمیته مصاحبه کننده میتوانند از امتیازات طول دوره تحصیلی بهرمند شوند.

جدول شماره ۲-۱- نحوه محاسبه امتیاز معدل کل نمرات و کیفیت دانشگاه محل تحصیل

ردیفدانشگاه/موسسه آموزشی محل تحصیلکارشناسیکارشناسی ارشد
۱دانشگاه کردستان و دانشگاه های سطح ۱تا ۶ امتیاز۵ امتیاز
۲دانشگاه های دولتی مراکز استان ها۵ امتیاز۴ امتیاز
۳سایر دانشگاه ها۴ امتیاز۳ امتیاز

جدول ۲-۲- نحوه محاسبه امتیازات برگزیدگان مرحله نهایی المپیادهای علمی دانشجویی

ردیفرتبه المپیادامتیاز
۱رتبه ۱ تا ۳۵ امتیاز
۲رتبه ۴ تا ۶۴ امتیاز
۳رتبه ۷ تا ۹۳ امتیاز
۴رتبه ۱۰ تا ۱۲ ۲ امتیاز
۵رتبه ۱۳ تا ۱۵۱ امتیاز

جدول ۲-۳- نحوه محاسبه نمره مربوط به آزمون زبان انگلیسی

MSRT
(MCHE)
IELTS
(Equivalent)
TOEFL
(IBT)
TOEFL
(computer)
TOEFL PAPER+
TOLIMO
حداکثر امتیاز
۱۰۰-۹۰۷-۹۹۶-۱۲۰۲۵۰-۳۰۰۶۰۰-۶۸۰۸
۸۵-۸۹۶/۵-۶/۹۸۶-۹۵۲۳۲-۲۲۹۵۷۵-۵۹۹۷
۸۰-۸۲۶-۶/۲۷۶-۸۵۲۱۳-۲۳۱۵۵۰-۵۷۳۶
۷۵-۷۹۵/۵-۵/۹۶۶-۷۵۱۹۶-۲۱۲۵۲۵-۵۴۹۵
۷۰-۷۲۵-۵/۲۵۶-۶۵۱۷۳-۱۹۵۵۰۰-۵۲۴۴
۶۵-۶۹۴/۵-۴/۹۴۶-۵۵۱۵۲-۱۷۲۴۷۵-۴۹۹۳
۶۰-۶۶۴-۴/۲۳۶-۲۵۱۳۳-۱۵۱۳۵۰-۳۷۳۲
۵۰-۵۹۳/۵-۳/۹۲۹-۳۵۱۱۳-۱۳۲۳۲۵-۳۳۹۱

جدول شماره ۳- نحوه محاسبه امتیازات مصاحبه

ردیفشاخص ارزیابیحداکثر امتیاز
۱تسلط در تجزیه و تحلیل مسائل علمی و پاسخگویی به سوالات۳ امتیاز
۲وسعت نظر، نوآوری و کار آفرینی۳ امتیاز
۳شخصیت، متانت و نحوه تعامل۳ امتیاز
۴نگرش و اطلاعات فناورانه مرتبط با رشته تحصیلی۳ امتیاز
۵توانایی فن بیان و انتقال مطلب۳ امتیاز
۶همراستایی زمینه پژوهش داوطلب با اولویتهای علمی اعضای گروه۱۵ امتیاز
حداکثر امتیازات قابل محاسبه۳۰ امتیاز

 

 فرآیند پذیرش دکتری استاد محور دانشگاه کردستان

۱- اعلام فراخوان پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان دانشگاه کردستان در دوره دکتری به شیوه استاد محور توسط گروه امور حمایت از استعدادهای درخشان دانشگاه از تاریخ ۵/۲ /۱۴۰۲ تا ۱۴۰۲/۵/۱۷

۲- گروه امور حمایت از استعدادهای درخشان پس از دریافت، بررسی اولیه پرونده‌ها و اطمینان از احراز شرایط مندرج در این دستورالعمل، مدارک و سوابق متقاضیان را جهت بررسی و ارزیابی علمی برای استادان راهنمای مربوطه ارسال می‌کند.

پس از امتیازدهی به کلیه فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی داوطلبان براساس جداول شماره ۱، ۲ و ۳، که توسط استاد راهنمای مربوطه صورت میگیرد، داوطلبان حائز شرایط (طبق نظر استاد راهنما) به مصاحبه دعوت می‌شوند. لازم به ذکر است دعوت به مصاحبه به معنی پذیرش نمی‌باشد.

۳- داوطلبانی که حداقل ۶۰ امتیاز از فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی و مصاحبه را مطابق با جداول شماره ۱، ۲ و ۳ کسب نمایند، به ترتیب امتیاز در اولویت پذیرش قرار خواهند گرفت.

۴- پس از بررسی نهایی، اسامی پذیرفته شدگان اولیه در موعد مقرر، ازطریق وب سایت دانشگاه اعلام خواهد شد.

۵- پس از اعلام نتایج، آن دسته از پذیرفته شدگانی که تمایل به انصراف از پذیرش دارند، بایستی در موعد مقرر در اطلاعیه پذیرش، نسبت به اعلام انصراف کتبی اقدام نمایند تا نفرات ذخیره جایگزین آن‌ها شوند. عواقب ناشی از عدم اعلام انصراف کتبی در موعد مقرر بر عهده شخص متقاضی است.

۶- پذیرش نهایی و قطعی داوطلبان منحصراً پس از تأیید علمی توسط سازمان سنجش آموزش کشور و تأیید صلاحیت عمومی توسط دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش دانشجو وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صورت خواهد گرفت.

نکات مهم

– تغییر رشته و گرایش و تغییر استاد راهنما و موضوع رساله بعد از قبولی و کسب پذیرش، به هیچ عنوان امکانپذیر نخواهد بود.

– مدارک داوطلبان به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد، لذا به داوطلبان توصیه میشود با دقت لازم، مفاد فراخوان را مطالعه و تنها درصورت دارا بودن شرایط مربوطه، نسبت به ثبت نام در فراخوان اقدام نمایند.

– ارائه یک نسخه از پایان نامه (برای دانش آموختگان) و نیز نسخه اصلی کلیه مقالات، کتابها، تألیفات و سایر فعالیتهای آموزشی، پژوهشی و اجرایی داوطلب در زمان مصاحبه الزامی است.

– با توجه به اینکه ادامه تحصیل در مقطع دکتری به صورت تمام وقت میباشد، داوطلبان شاغل در وزارتخانه ها، سازمانها و نهادهای دولتی باید قبل از ثبت نام موافقت کتبی و بدون قید و شرط محل کار خود را مبنی بر ادامه تحصیل کسب نمایند.

مدارک ثبت نام دکتری استادمحور دانشگاه کردستان ۱۴۰۲

۱- فرم‌های تکمیل شده تقاضای ثبت نام (فرم های شماره ۱، ۲، ۳) به همراه یک قطعه عکس ۳×۴ الصاق شده به فرم شماره ۱.

۲- یک نسخه تصویر صفحه اول شناسنامه و کارت ملی.

۳- تصویر مدرک وضعیت نظام وظیفه برای داوطلبان ذکور.

۴- تصویر گواهینامه و ریز نمرات دوره کارشناسی ارشد که در آن معدل دوره کارشناسی ارشد بدون احتساب نمره پایان نامه قید شده باشد. درجه پایان نامه (درصورت دفاع) باید ارائه شود. (ارائه درجه پایان نامه برای دانشجویان سال آخر که تا ۱۴۰۲/۶/۳۱ دانش آموخته می‌شوند الزامی نیست).

۵- تصویر گواهینامه و ریزنمرات دوره کارشناسی

۶- معرفی نامه از دبیرخانه المپیاد علمی دانشجویی (برای دانشجویان المپیادی)

۷- معرفی نامه از دبیرخانه جشنواره های معتبر علمی خوارزمی، فارابی، رازی و ابن سینا (برای برگزیدگان این جشنواره ها).

۸- تصویر کامل کلیه مقالات علمی-پژوهشی و علمی ترویجی منتشر شده همراه با تصویر جلد مجله.

۹- تصویر کامل کلیه مقالات ارائه شده در کنفرانسهای معتبر ملی و بین المللی به همراه گواهی ارائه.

۱۰- تصویر جلد شناسنامه و فهرست مطالب کتابهای تألیفی و ترجمه ای.

۱۱- گواهی پذیرش چاپ مقاله برای آن دسته از مقالاتی که در زمان تقاضا به چاپ نرسیده باشند (نسخه کامل مقاله نیز ضمیمه شود).

۱۲- گواهی اعتبار درجه‌ی علمی مجلات داخلی و خارجی که مقالات متقاضی در آن چاپ شده و یا خواهد شد.

۱۳- اصل و کپی فیش بانکی به مبلغ ۱/۰۰۰/۰۰۰ ریال (یکصد هزار تومان) به حساب درآمد اختصاصی دانشگاه کردستان.

توجه

* در تکمیل فرم‌ ها و ارسال مدارک دقت شود، چون مدارک ارسالی ناقص بررسی نخواهد شد.

* مسئولیت صحت اطلاعات ارسالی به عهده متقاضی بوده و در صورت‌ عدم صحت، دانشگاه هیچ مسئولیتی در قبال آن‌ها ندارد.

* مدارک ارسالی و وجه پرداختی عودت داده نمی‌شود.

نحوه و زمان ثبت نام دکتری استاد محور ۱۴۰۲ دانشگاه کردستان

مهلت ارسال مدارک حداکثر تا پایان وقت اداری روز سه شنبه ۱۴۰۲/۰۵/۱۷ خواهد بود.

داوطلبان حائز شرایط می‌توانند فرم‌های تکمیل شده و سایر مدارک مورد نیاز را با پست پیشتاز، به آدرس زیر ارسال نمایند:

سنندج، بلوار پاسداران- دانشگاه کردستان- کدپستی ۱۵۱۷۵۶۶۱۷۷- سازمان مرکزی- دفتر معاونت آموزشی دانشگاه.

درج عبارت (مربوط به پذیرش بدون آزمون دکتری به شیوه استاد محور سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳) و نام و نام خانوادگی، نام دانشکده، مقطع تحصیلی و عنوان رشته/ گرایش مورد تقاضا) روی پاکت الزامی است.

متقاضیان همچنین لازم است اسکن مدارک را از طریق پست الکترونیکی estedad@uok.ac.ir ارسال نمایند.

عناوین طرح های دکتری استاد محور ۱۴۰۲ دانشگاه کردستان

فهرست رشته ها و موضوعات مورد تقاضا برای پذیرش دکتری استاد محور دانشگاه کردستان در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ به شرح زیر است:

دانشکده نام و نام خانوادگی   استاد پذیرنده (راهنما)رشته تحصیلی موضوع
منابع طبیعیبابک سوریمحیط زیست ارایه راهکار در ارتباط با افزایش کیفیت خاک
سید علی جوهریشیلاتاستفاده از فناوری نانو در تولید آبزیان پرورشی
علوم انسانی و اجتماعی  بهزاد ایزدیمدیریت ورزشیگذار از ورزش آماتور به ورزش حرفه ای در انجمن های ورزش های رزمی ایران…
سردار محمدیمدیریت ورزشیچالش های فرا روی بازاریابی محصولات ورزشی اومنی کانال در ایران
سردار محمدیمدیریت ورزشیمقایسه انواع روش های خرید دیجیتال در فروشگاه های ورزشی 
فاتح رحمانیروانشناسیاثربخشی روان درمانی کوتاه مدت فشرده بر مهار پیامدهای روانشناختی ناشی از  ضربه های کنونی و کودکی
ناصر شیر بیگیعلوم تربیتی تدوین الگویی برای تفکیک کارکردهای «راهبر آموزشی» و «ارزشیاب معلم» در فرایند نظارت و راهنمایی آموزشی مدارس کشور  
یحیی معروفیعلوم تربیتی  بررسی انتقادی سیاستهای گسترش کمّّی آموزش عالی و نقش آن در ترویج فساد آکادمیک
امید عیسی نژادمشاورهمقایسه اثربخشی برنامه های توانمندسازی والدین بر کیفیت رابطه والد -فرزندی، کاهش استفاده از خشونت علیه کودکان و مادران و کاهش مشکلات رفتاری کودکان
جمال سلیمیعلوم تربیتیترسیم مدل اقتصادی توسعه آموزش عالی ایران؛ مطالعه حوزه های مطالعاتی
ناصر یوسفیمشاورهرابطه سبک های عشق ورزی و سازگاری زناشویی با توجه به نقش واسطه شفقت خود و تمایزیافتگی در زوجین  دارای تعارض زناشویی
احمد امانیمشاورهطراحی و اعتباریابی الگوی مشاوره پیش از ازدواج و بررسی اثر بخشی آن بر تصمیم گیری ازدواج، انتظارات و خود کارآمدی در انتخاب همسر  
کشاورزیقادر میرزاقادریمهندسی تولید و ژنتیک گیاهی  آنالیز بیوانفورماتیکی اعضای خانواده ژنی C2H2-ZFP و بررسی بیان برخی از آنها در گندم های وحشی دیپلوئید تحت تنش خشکی
فرزاد نظریعلوم و مهندسی باغبانی  بررسی فیلوژنی، کشت بافت و ارزیابی ویژگی های زینتی-دارویی برخی گونه های لاله واژگون ایران
زبان و ادبیات تیمور مالمیرزبان و ادبیات فارسی نقد شرح و تصحیح آثار عطار نیشابوری چاپ شفیعی کدکنی براساس زبانها و گویشها و مسائل محلی
تیمور مالمیرزبان و ادبیات فارسی نقد شرح و تصحیح شاهنامه فردوسی چاپ خالقی مطلق براساس دانش معانی
شرافت کریمیزبان و ادبیات عربیادبیات پسا استعماری در عراق
محسن پیشواییزبان و ادبیات عربیمطالعات ادبیات تطبیقی عربی و فارسی
پارسا یعقوبیزبان و ادبیات فارسی برساخت سوژگی و ژست/ چهره در روایتهای ادبی فارسی (کلاسیک و معاصر)
پارسا یعقوبیزبان و ادبیات فارسی ساختار و کارکرد انواع مقوله بندی در روایتهای ادبی سیاسی- اخلاقی کلاسیک فارسی
هادی رضوانزبان و ادبیات عربی  جرجانی پژوهی نزد بلاغیان قدیم و جدید
عبدالله رسول نژادزبان و ادبیات عربی  بررسی تطبیقی  ادبیات  ملتهای اسلامی (نمونه موردی عربی، کردی و فارسی)
مهندسیسعدون عزیزیمهندسی کامپیوترارائه یک چارچوب مدیریت منابع مبتنی بر یادگیری ماشین برای سیستم های رایانش لبه پایدار در عصر اینترنت اشیا صنعتی
عبدالسلام قادریمهندسی صنایع بهینه سازی سیستم جمع آوری و حمل و نقل پسماند در استان مازندران با استفاده از مدلهای ریاضی و سیستم های اطلاعات جغرافیایی
روناک دقیقمهندسی مکانیک طراحی و آنالیز سیستم ترکیبی هیت پمپ خورشیدی با استفاده از سیستم های لوله های تحت خلا جهت تأمین بار گرمایش و سرمایش ساختمان
هنر و معماری  کیومرث حبیبیشهرسازی

ارزیابی میزان اثرگذاری شورای شهر در شکلگیری حکمروایی خوب شهری با رویکرد تناسب سنجی وظ

ایف و اختیارات شورا در مدیریت شهری  

ثبت‌نام
باخبرم کن!

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
اکبر
مرداد ۲۷, ۱۴۰۲ ۱۲:۰۴ ب٫ظ

چی بگم