پارسه
وکیلی
کیهان روان
مدرسان شریف
موسسه آموزشی نگاره
عالم زاده
وکیلی
دوره نگاره
عالم زاده

فراخوان پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه لرستان ۱۴۰۳

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

شرایط، مدارک و سایر جزئیات پذیرش استعدادهای درخشان در مقطع دکتری بدون آزمون ۱۴۰۳ دانشگاه لرستان اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، دانشگاه لرستان بر اساس آیین نامه دکتری استعداد درخشان، از میان دانش آموختگان و دانشجویان ممتاز مقطع کارشناسی ارشد که واجد شرایط ذیل باشند، از طریق بررسی سوابق، مصاحبه و بدون شرکت در آزمون، برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ دانشجو می‌پذیرد.

شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه لرستان

متقاضیان استفاده از تسهیلات آیین نامه دکتری بدون آزمون باید دارای شرایط ذیل باشند:

۱- تمام دانشجویانی که بر اساس «قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی کشور» در مقطع کارشناسی ارشد وارد دانشگاهها و مراکز آموزش عالی می شوند و مدرک معتبر مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را دریافت می کنند، در صورت داشتن شرایط می توانند از تسهیلات این آیین نامه بهره مند شوند.
 
۲- دارندگان مدرک حوزوی معادل کارشناسی چنانچه دوره کارشناسی ارشد خود را از طریق آزمون تحصیلات تکمیلی سازمان سنجش وارد شده اند، با احراز سایر شرایط می توانند متقاضی استفاده از تسهیلات این آیین نامه باشند.
 
۳- پذیرش در رشته های تحصیلی مرتبط به رشته دوره کارشناسی ارشد، بر اساس تشخیص گروه آموزشی و تأیید کمیته منتخب تحصیلات تکمیلی دانشگاه امکانپذیر است.
 
۴- داشتن حداقل معدل کل ۱۶ در دوره کارشناسی و معدل کل ۱۷ در دوره کارشناسی ارشد مرتبط یا معدل همتراز شده هر یک از دوره های یادشده طبق دستورالعمل مصوب شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه (معدل دوره کارشناسی ارشد بدون احتساب نمره پایان نامه) همترازی معدل توسط دفتر استعدادهای درخشان انجام می گیرد.
 
۵- بیش از سه سال از تاریخ دانش آموختگی در مقطع کارشناسی ارشد نگذشته باشد (تاریخ فراغت از تحصیل ایشان لازم است بعد از ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ باشد و فارغ التحصیلان قبل از ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ مجاز به شرکت در این فراخوان نیستند).
 
۶- دانشجویان نیم سال آخر، چنانچه حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ فارغ التحصیل شوند، مجاز خواهند بود با رعایت سایر شرایط و با ارائه مدارک لازم در این فراخوان شرکت نمایند.
 
۷- کسب حداقل ۲۰ امتیاز از فعالیتهای آموزشی، پژوهشی و مصاحبه مطابق جدولهای ارزشیابی (انتهای این صفحه) ضروری است.
 
۸- کسب حداقل ۵ امتیاز از بند ۱-۱ (جدول شماره ۱ انتهای صفحه)
 
۹- پذیرش نهایی داوطلبان مصاحبه شده منوط به پذیرش حداقل یک نفر از طریق آزمون سازمان سنجش آموزش کشور در رشته مورد تقاضا می باشد و در صورت عدم پذیرش دانشجو از طریق آزمون، پذیرش از طریق استعدادهای درخشان نیز امکانپذیر نخواهد بود.

نحوه ارائه مقالات یا فعالیتهای علمی برگزیده

– مقالات ارائه شده طبق جدول شماره ۱ مورد ارزیابی قرار گرفته و باید چاپ شده یا دارای گواهی پذیرش معتبر باشند (برای مقالات خارجی، پذیرشی معتبر است که DOI در آن نگاشته شده باشد).

تبصره الف: از بین مقالات علمی بایستی حداقل یک مقاله مرتبط با پایان نامه باشد (حداقل یک مقاله ISI-JCR و یا علمی پژوهشی معتبر وزارتین، ISC دارای ضریب تأثیر و Web of Sciences و Scopus که در فهرست سیاه نباشند). برای اطلاع بیشتر به جدول شماره ۱ مراجعه شود.

توضیح: ارائه موارد یاد شده به منزله پذیرش نیست و فقط شرط لازم و اولیه برای بررسی روند پذیرش می باشد.

تبصره ب: کتاب بایستی روند داوری را گذرانده و آرم موسسات آموزشی و یا پژوهشی تابع وزارتین (وزارت علوم، تحقیقات، فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی) را بر روی جلد داشته باشد.

– ارائه تأییدیه سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران برای هرگونه ثبت اختراع.

– ارائه تأییدیه دبیرخانه جشنواره، برای برگزیدگان جشنواره های علمی معتبر (خوارزمی، فارابی، رازی و یا ابن سینا).

– ارائه تأییدیه دبیرخانه المپیاد، برای برگزیدگان المپیادهای علمی دانشجویی.

ظرفیت پذیرش دکتری استعداد درخشان دانشگاه لرستان

* ظرفیت پذیرش روزانه بدون آزمون حداکثر به اندازه ۲۰ درصد ظرفیت پذیرش با آزمون دوره روزانه در هر کد رشته محل (عدد غیر صحیح به صورت ریاضی گرد و به عدد صحیح تبدیل شود) است.

* پذیرش از طریق این آیین نامه در دوره های روزانه به صورت رایگان انجام می شود.

* اتباع غیرایرانی مقیم ایران ورودی کارشناسی ارشد سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ و بعد از آن در صورت داشتن شرایط می توانند از تسهیلات این آیین نامه بهره مند شوند.

توافقنامه حمایت از جذب استعدادهای برتر در رشته های اولویت دار کشور و شیوه  نامه طرح شهید احدی برای پذیرش بدون آزمون در دوره دکتری تخصصی، برای پذیرش بدون آزمون مورد تأیید می باشند.

نکات مهم

۱- مدارک داوطلبان به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد. لذا به داوطلبان توصیه می شود با دقت لازم، مفاد آگهی را مطالعه و فقط در صورت دارا بودن شرایط مربوط، نسبت به ثبت نام در فراخوان اقدام نمایند.

۲- همراه داشتن یک نسخه از پایان نامه و نیز یک نسخه از کلیه مقالات، کتابها، تألیفات و مستندات سایر فعالیتهای آموزشی، پژوهشی و اجرایی داوطلب در زمان مصاحبه الزامی است.

۳- به داوطلبان توصیه می شود به منظور اطلاع از زمان و مکان برگزاری مصاحبه، اطلاعیه های مربوط را در سایت دانشگاه به نشانی www.lu.ac.ir (بخش اطلاعیه ها) به طور منظم پیگیری نمایند.

۴- دانشگاه از اختیارات لازم در رد یا قبول تقاضای داوطلبان برخوردار بوده و ملزم به تکمیل ظرفیت دوره دکتری خود در این سهمیه نخواهد بود.

۵- تغییر رشته و گرایش بعد از قبولی و کسب پذیرش، به هیچ عنوان امکانپذیر نخواهد بود.

۶- به مدارک ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد.

دکتری بدون آزمون دانشگاه لرستان

فرآیند پذیرش دکتری بدون کنکور دانشگاه لرستان

– مدارک واصله، پس از بررسی اولیه توسط دفتر استعدادهای درخشان، جهت ارزیابی علمی به گروههای آموزشی مربوطه ارجاع داده می شود.

– امتیازدهی توسط کمیته علمی رشته ذیربط به کلیه فعالیتهای آموزشی و پژوهشی داوطلب صورت می گیرد.

– داوطلبان دارای شرایط (طبق نظر گروه آموزشی مربوطه) به مصاحبه دعوت می شوند.

– داوطلبانی که حداقل ۶۰ امتیاز از فعالیتهای آموزشی، پژوهشی و مصاحبه را کسب نمایند، به ترتیب امتیاز، در اولویت بررسی قرار می گیرند. امتیاز پژوهشی: حداکثر ۴۰ امتیاز، امتیاز آموزشی: حداکثر ۳۰ امتیاز و امتیاز مصاحبه: حداکثر ۳۰ امتیاز است.

– پس از بررسی های نهایی، اسامی پذیرفته شدگان اولیه در موعد مقرر، از طریق پایگاه اینترنتی دانشگاه و یا تماس تلفنی اعلام خواهد شد.

پذیرش نهایی و قطعی داوطلبان، مطابق ضوابط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مقررات دانشگاه، منحصراً پس از تأیید سازمان سنجش و آموزش کشور انجام می پذیرد. بدیهی است تشکیل پرونده و دعوت به مصاحبه، هیچگونه حقی برای داوطلب ایجاد نخواهد کرد و نتایج پس از ارزیابی و امتیازدهی به فعالیتها و سوابق داوطلبین تعیین و اعلام خواهد شد.

مدارک ثبت نام دکتری استعداد درخشان دانشگاه لرستان ۱۴۰۳

۱- فرم تکمیل شده تقاضای ثبت نام (فرم شماره ۱) به همراه یک قطعه عکس ۳×۴ تمام رخ الصاقی.

۲- فرم شماره ۲ مهر و امضا شده توسط مسئولان ذیربط و متقاضی (برای دانشجویان/دانش آموختگان دانشگاه لرستان، نیاز نیست).

۳- تصویر صفحه اول شناسنامه و کارت ملی.

۴- تصویر گواهینامه دانش آموختگی و ریز نمرات دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد (برای دانش آموختگان).

۵- تصویر کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت یا دفترچه آماده به خدمت معتبر برای داوطلبان مرد.

۶- تصویر صفحه اول و چکیده پایان نامه همراه با تصویر صورت جلسه دفاع از پایان نامه کارشناسی ارشد.

۷- تصویر کامل از کلیه مقالات علمی و گزارشهای پژوهشی منتشر شده.

۸- تصویر گواهی پذیرش قطعی مقاله برای آن دسته از مقالاتی که در زمان تقاضا به چاپ نرسیده اند.

۹- تصویر گواهی اعتبار درجه علمی ترویجی یا علمی پژوهشی، ISC، ISI، مجلات داخلی یا خارجی که مقالات متقاضی در آن چاپ شده یا خواهد شد.

۱۰- مستندات کلیه فعالیتهای پژوهشی قابل امتیاز در جدول شماره ۱ شامل گواهی ثبت اختراع، برگزیدگی در جشنواره های معتبر، انجام طرح پژوهشی و غیره.

۱۱- مستندات کتاب، تصویر صفحه جلد، عنوان و شناسنامه کتاب.

۱۲- تصویر معرفینامه علمی از استاد (دوران تحصیل) ترجیحاً دوره کارشناسی ارشد (برای بررسی صلاحیت علمی داوطلب در زمان مصاحبه).

۱۳- تصویر فیش پرداخت مبلغ ۲/۰۰۰/۰۰۰ ریال که صرفاً از طریق درگاه https://pay.lu.ac.ir قسمت پرداخت بر اساس عنوان، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی، دفتر امور استعدادهای درخشان با عنوان متقاضی دکتری استعدادهای درخشان، انجام می شود.

وجه پرداختی به هیچ عنوان مسترد نمی گردد.

تبصره: بدیهی است تشکیل پرونده و دعوت به مصاحبه هیچگونه حقی برای داوطلب ایجاد نخواهد کرد.

نحوه ثبت نام و ارسال مدارک دکتری استعداد درخشان دانشگاه لرستان

– ثبت نام و ارسال مدارک دکتری استعداد درخشان صرفاً از طریق سامانه ایمیل به آدرس Estedadphd.lu@gmail.com انجام خواهد پذیرفت.

– داوطلبان لازم است کلیه مدارک خود را در فرمت JPG یا PDF درآورده و در نهایت همه مدارک را به صورت یک فایل زیپ شده به ایمیل فوق ارسال کنند.

– آخرین مهلت ثبت نام حداکثر تا روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ خواهد بود.

– ثبت نام اولیه بر اساس مدارک و سوابق داوطلبین صورت می گیرد و به مدارک ناقص و یا دریافت شده بعد از تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ ترتیب اثر داده نخواهد شد.

– نتایج اولیه پس از مصاحبه حضوری از داوطلب توسط گروه مربوطه اعلام خواهد شد.

– ثبت نام قطعی پس از پذیرش علمی و تایید دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش دانشجو مستقر در سازمان سنجش و آموزش کشور خواهد بود، بنابراین دانشگاه لرستان از صدور هرگونه گواهی اشتغال به تحصیل تا دریافت این تأییدیه، معذور است.

– چنانچه در هر مرحله از ثبت نام، بررسی مدارک و اشتغال به تحصیل، مشخص شود که متقاضی شرایط پذیرش را از طریق این فراخوان ندارد یا مغایرتی بین مدارک و مستندات ارائه شده با اصل مدرک وجود داشته باشد، ثبت نام ایشان لغو خواهد شد.

– مدارک ارسالی و وجه واریزی، به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد. لذا به داوطلبان توصیه می شود با دقت لازم، مفاد اطلاعیه را مطالعه و فقط در صورت دارا بودن شرایط مربوط، نسبت به ثبت نام در فراخوان اقدام نمایند.

تذکرات مهم

  • در قسمت subject ایمیل، به زبان فارسی «نام متقاضی و رشته» مورد تقاضا نوشته شود.

  • فایلهای مدارک و مستندات به صورت JPG و یا PDF تهیه شوند.

  • فایلهای بارگذاری شده به صورت فشرده (RAR / Zip) پیوست گردد.

  • زمان و مکان برگزاری مصاحبه در موقع مقتضی از طریق سایت دانشگاه به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

  • در صورت احراز هرگونه مطلب خلاف واقع در مدارک ارسالی داوطلب در هر مرحله از ثبت نام و یا تحصیل، از ادامه تحصیل وی جلوگیری به عمل خواهد آمد و مسئولیت عواقب آن بر عهده داوطلب خواهد بود.

  • درخواست داوطلبانی که در مهلت مقرر ثبت نام اینترنتی نکرده باشند و یا مدارک بارگذاری شده (اسکن شده) آنها ناخوانا و نامرتبط باشد، بررسی نخواهد شد.

رشته‌های دکتری بدون آزمون ۱۴۰۳ دانشگاه لرستان

رشته‌های دارای پذیرش دکتری بدون آزمون استعدادهای درخشان دانشگاه لرستان برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ به شرح زیر هستند:

ردیفرشته گرایشردیفرشته گرایش
۱مهندسی برق – الکترونیک۲۵آگروتکنولوژی – فیزیولوژی گیاهان زراعی
۲مهندسی برق – قدرت۲۶آگروتکنولوژی – اکولوژی گیاهان زراعی
۳علوم دامی – تغذیه دام۲۷فیزیک – ذرات بنیادی و نظریه میدانها
۴علوم دامی – تغذیه طیور۲۸فیزیک – فیزیک ماده چگال
۵علوم و مهندسی جنگل – مدیریت جنگل۲۹فیزیک – اپتیک و لیزر
۶علوم و مهندسی جنگل – علوم زیستی جنگل۳۰شیمی – آلی
۷علوم و مهندسی آبخیز- حفاظت آب و خاک۳۱شیمی- معدنی
۸علوم و مهندسی آبخیز – مدیریت حوزه های آبخیز۳۲شیمی – تجزیه
۹مدیریت منابع خاک – فیزیک و حفاظت خاک۳۳شیمی – فیزیک
۱۰مدیریت منابع خاک – منابع خاک و ارزیابی اراضی۳۴زیست شناسی گیاهی – فیزیولوژی
۱۱علوم و مهندسی باغبانی- فیزیولوژی تولید و پس از برداشت۳۵زیست شناسی گیاهی – سیستماتیک
۱۲علوم و مهندسی باغبانی- اصلاح و بیوتکنولوژی گیاهان باغبانی۳۶مدیریت دولتی – مدیریت منابع انسانی
۱۳حشره شناسی کشاورزی۳۷مدیریت دولتی – رفتار سازمانی
۱۴بیماری شناسی گیاهی۳۸تاریخ – تاریخ ایران بعد از اسلام
۱۵علوم اقتصادی – اقتصاد بخش عمومی۳۹تاریخ – تاریخ اسلام
۱۶بیوتکنولوژی کشاورزی۴۰جغرافیا – آب و هوا شناسی
۱۷ژنتیک و به نژادی گیاهی۴۱ریاضی – کاربردی
۱۸علوم و مهندسی آب – سازه های آبی۴۲ریاضی – آنالیز
۱۹علوم زمین – زمین شناسی اقتصادی۴۳ریاضی – جبر
۲۰علوم زمین – فسیل شناسی و چینه شناسی۴۴فیزیولوژی ورزشی
۲۱علوم زمین – پترولوژی۴۵زبان و ادبیات عربی
۲۲روانشناسی۴۶ادبیات و زبان فارسی
۲۳روانشناسی تربیتی۴۷ادبیات و زبان فارسی- ادبیات عرفانی
۲۴مدیریت آموزشی۴۸دامپزشکی – باکتری شناسی

جداول ارزشیابی داوطلبان بدون آزمون دکتری

جداول ارزشیابی داوطلبان بدون آزمون دکتری موضوع بند ۳-۳ ماده ۳ آیین نامه جدید دکتری استعداد درخشان به شرح زیر هستند:

جدول ۱- نحوه محاسبه امتیازات پژوهشی (حداکثر ۴۰ امتیاز)

ردیفنوع فعالیت حداقل امتیاز حداکثر امتیازنحوه ارزیابی
۱

۱- مقالات علمی-پژوهشی (داخلی و خارجی) 

 

۲- همکاری در طرح های پژوهشی درون دانشگاهی و برون دانشگاهی

 

۳- گواهی ثبت اختراع مورد تأیید  سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران 

 

۴- برگزیدگی در جشنواره‌های علمی معتبر بین‌المللی (خوارزمی، فارابی، رازی و ابن سینا)

 

۵- -تقاضا محور بودن موضوع پایان نامه 

۷ امتیاز۴۰ امتیاز

بند ۱: هر مقاله تا ۷ امتیاز (شرط پذیرش اولیه، داشتن حداقل ۱ مقاله مرتبط با پایان نامه است)

 

بند ۲: به ازای هر همکاری در طرح های پژوهشی درون دانشگاهی ۱ امتیاز و  برون دانشگاهی ۲ امتیاز (حداکثر ۴ امتیاز)*

 

بند ۳: گواهی ثبت اختراع بین‌المللی تا ۷ و داخلی تا ۵ امتیاز

 

بند ۴: برگزیدگی داخلی تا ۳ و بین‌المللی تا ۷ امتیاز

 

بند ۵: با تایید شورای گروه آموزشی و دفتر ارتباط با جامعه (حداکثر ۲ امتیاز)*

۲مقالات علمی – ترویجی مرتبط با پایان‌نامه ۶ امتیازهر مقاله تا ۳ امتیاز
۳مقالات چاپ شده در کنفرانسهای معتبر (داخلی یا خارجی)۴ امتیاز

خارجی تا ۲

و داخلی ۱ امتیاز

۴تألیف یا ترجمه کتاب مرتبط با رشته تحصیلی۴ امتیاز 
۵کیفیت پایان‌نامه کارشناسی ارشد۴ امتیاز

عالی تا ۴

و بسیار خوب تا ۲ امتیاز

حداقل و حداکثر امتیاز قابل محاسبه ۷۴۰

* با توجه به مجوز معاونت محترم آموزشی وزارت عتف (۲/۱۲۸۱/م مورخ ۹۹/۴/۲) و مصوبه شورای آموزشی دانشگاه (۳۲/۱۶۱۴ ۹۹/۹/۲۳) ردیف ۱ اصلاح گردید

جدول ۲- نحوه محاسبه امتیازات آموزشی:‌حداکثر ۳۰ امتیاز)

ردیفنوع فعالیت حداکثر امتیازنحوه ارزیابی(طبق نظر کمیته مصاحبه کننده)
۶میانگین کل و کیفیت دانشگاه محل تحصیل دوره کارشناسی۶ امتیازمطابق با دستورالعمل اجرایی شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه
۷میانگین کل نمرات و کیفیت دانشگاه محل تحصیل دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته (بدون احتساب نمره پایان‌نامه)۵ امتیازمطابق با دستورالعمل اجرایی شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه
۸طول مدت تحصیل در دوره کارشناسی۳ امتیازبیش از ۸ نیمسال کارشناسی پیوسته و بیش از ۴ نیمسال کارشناسی ناپیوسته امتیازی ندارد*
۹طول مدت تحصیل در دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته ۳ امتیازبیش از ۵ نیمسال امتیازی ندارد.*
۱۰برگزیدگان المپیادهای علمی دانشجویی۵ امتیاز 

رتبه ۱ تا ۳، ۵ امتیاز،

رتبه ۴ تا ۶،  ۴ امتیاز،

رتبه ۷ تا ۹، ۳ امتیاز،

رتبه ۱۰ تا ۱۲، ۲ امتیاز 

و رتبه ۱۳ تا ۱۵، ۱ امتیاز

۱۱داشتن مدرک زبان معتبر۸ امتیازطبق جدول شماره ۴
جمع ۳۰ 

* رشته هایی که طبق مصوبه شورای برنامه ریزی آموزش عالی در دوره کارشناسی برای ۹ نیمسال و کارشناسی ناپیوسته برای ۵ نیمسال تصویب شده اندٰ با نظر کمیته مصاحبه کننده، می توانند از مجموع امتیازهای بندهای ۸ و ۹ بهره مند شوند.

جدول شماره ۳- امتیازات مصاحبه (حداکثر ۳۰ امتیاز)

ردیفشاخص ارزیابیحداکثر امتیاز 
۱۲تسلط در تجزیه و تحلیل مسائل علمی و پاسخگویی به سؤالات ۳ امتیاز
۱۳وسعت نظر نوآوری و کارآفرینی۳ امتیاز
۱۴شخصیت، متانت و نحوه تعامل۳ امتیاز
۱۵نگرش و اطلاعات فناورانه مرتبط با رشته تحصیلی۳ امتیاز
۱۶توانایی فن بیان و انتقال مطالب۳ امتیاز
۱۷هم‌راستایی زمینه پژوهشی داوطلب با اولویت‌های علمی اعضای گروه 
۱۵ امتیاز
جمع۳۰

جدول ۴- همترازی نمرات آزمون های ملی و بین المللی زبان انگلیسی 

MSRT (MCHE)IELTS EquivalentTOEFL IBTTOEFL Computer+ TOEFL PAPER
TOLIMO
حداکثر نمره
90-1007-9/096-120250-300600-6808
85-896/5-6/986-95232-249575-5997
80-846-6/476-85213-231550-5746
75-795/5-5/966-75196-212525-5495
70-745-5/456-65173-195500-5244
65-694/5-4/946-55152-172475-4993
60-644-4/436-45133-151450-4742
50-593/5-3/929-35113-132425-4491
ثبت‌نام
باخبرم کن!

9 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mayahi
خرداد ۲۳, ۱۴۰۳ ۹:۳۷ ق٫ظ

سلام ،کلاسهای دکترا ی روانشناسی چند روز در هفته هست؟

مهسا
خرداد ۲۴, ۱۴۰۳ ۶:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  Mayahi

سلام کاملا بستگی به برنامه ریزی گروه آموزش هر دانشگاه داره اما بصورت معمول بین ۱ الی ۲ روز در هفته

مهران ارشادی
خرداد ۲۳, ۱۴۰۳ ۸:۴۹ ق٫ظ

باسلام و احترام ببخشید من تمام شرایط را دارم فقط کارشناسی ارشد آموزش محور بودم و بجای پایان‌نامه سمینار ارائه داده ام آیا میتوانم شرکت کنم یا خیر؟ و ارشدم برنامه ریزی درسی هست چه رشته ای میتوانم انتخاب کنم اگر منعی برای ثبت نام نداشته باشم ممنون میشم پاسخ بدهید باسپاس

مهسا
خرداد ۲۴, ۱۴۰۳ ۶:۲۱ ق٫ظ

بعیده که بتونید شرکت کنید چون در شروط ذکر شده که باید حداقل ۱ مقاله مرتبط با پایان نامه داشته باشید و وقتی پایان نامه ای نبوده طبیعتا مقاله مرتبط با پایان نامه ای هم وجود نداره، همچنین در مدارک ارسالی شما باید تصویری از صفحات پایان نامه و صورت جلسه دفاع رو ارسال کنید که در این مورد هم به مشکل میخورید.
موفق باشید

Hooshang
خرداد ۱۸, ۱۴۰۳ ۱۱:۱۹ ق٫ظ

کارسناسی ارشد بامعدل ۱۶/۵ ودوتامقاله بین المللی می تونم ثبت نام کنم ؟معدل کارشناسی هم ۱۶بوده

مهسا
خرداد ۱۹, ۱۴۰۳ ۷:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  Hooshang

یکی از شروط داشتن معدل ۱۷ و بالاتر برای دوره کارشناسی ارشد هست که متاسفانه برای شما ۱۶ و نیمه

مریم
خرداد ۱۸, ۱۴۰۳ ۸:۰۸ ق٫ظ

من تمام شرایط رو دارم اما ۳۰خرداد زمان کمی هست برام برای بارگذاری مدارک،و شهریه را هم نفرمودید.

مهسا
خرداد ۱۹, ۱۴۰۳ ۷:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

دوره روزانه هست و نیاز به پرداخت شهریه نداره

به نام حق
خرداد ۱۷, ۱۴۰۳ ۳:۴۱ ب٫ظ

سلام مصاحبه بدون ازمون سخت تر هست؟زبانم خوب نیست