پارسه
گروه آموزشی وکیلی
کیهان روان
زمان مصاحبه دکتری آزاد ۱۴۰۳
همپا
مدرسان شریف
تجربیات مصاحبه دکتری ۱۴۰۳
موسسه آموزشی نگاره
گروه آموزشی وکیلی
دوره نگاره
عالم زاده

فراخوان دکتری استاد محور دانشگاه ارومیه ۱۴۰۳

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

جزئیات پذیرش دکتری استعداد درخشان به شیوه استاد محور دانشگاه ارومیه ۱۴۰۳ اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، دانشگاه ارومیه در راستای اجرای سیاست‌های پذیرش دانشجوی استادمحور و نیازمحور، و هدایت و حمایت از دانشجویان برتر برای ورود به دوره دکتری تخصصی، برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ بر اساس آیین نامه پذیرش دکتری استاد محور، از بین متقاضیان حائز شرایط استعداد درخشان، برای عناوین ثبت شده توسط اعضای هیات علمی دانشگاه ارومیه در سامانه نظام ایده‌ها و نیازها (سامانه نان)، با رعایت کامل مقررات مربوطه دانشجو می‌پذیرد.

شرایط ثبت نام دکتری استاد محور دانشگاه ارومیه

شرایط پذیرش دکتری استاد محور دانشگاه ارومیه به شرح زیر هستند:

۱- داشتن حداقل میانگین کل ۱۶ در دوره کارشناسی و حداقل میانگین کل ۱۷ (بدون احتساب نمره پایان نامه) در دوره کارشناسی ارشد یا دکتری عمومی دامپزشکی پس از ترازبندی میانگین کل بر اساس جدول ۱ شیوه نامه امتیازدهی.

۲- نگذشتن بیشتر از ۳ سال از تاریخ دانش آموختگی متقاضی (فارغ التحصیلن پایان شهریور ۱۴۰۰ تا پایان شهریور ۱۴۰۳).

تبصره ۱: در صورت پذیرش، متقاضی هنگام ثبت نام در دوره دکتری باید مدرک فراغت از تحصیل دوره کارشناسی ارشد یا دکتری عمومی تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۳۱ و به قبل را ارائه نماید.

۳- کسب حداقل ۷ امتیاز از ردیف ۱ و ۲ جدول ۲ شیوه نامه امتیازدهی.

تبصره ۱: دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی ۱۴۰۱ و دکتری عمومی دامپزشکی ورودی ۱۳۹۷ دانشگاه‌های همتراز و بالاتر از دانشگاه ارومیه (بر اساس جدول شماره ۱ شیوه نامه امتیازدهی) که تمام واحدهای تئوری (غیر از پایان نامه) خود را گذرانده باشند، در صورتی که رتبه اول هم رشته هم ورودی خود باشند (شامل رشته‌هایی با تعداد هم ورودی حداقل پنج نفر می‌شود)، با ارائه تائیدیه استاد راهنما مبنی بر اتمام کارهای پایان نامه و دفاع تا پایان شهریور۱۴۰۳، می‌توانند بدون کسب حداقل ۷ امتیاز از ردیف ۱ و ۲ جدول ۲ در فراخوان شرکت نمایند (ارسال گواهی رتبه الزامی است).

۴- کسب حداقل ۶۰ امتیاز از سوابق آموزشی، پژوهشی و مصاحبه مطابق جداول ۲ تا ۴ شیوه نامه امتیازدهی.

تبصره ۱: رشته مورد درخواست در مقطع دکتری باید مرتبط با رشته کارشناسی ارشد/دکتری عمومی باشد.

۵- دانشجوی پذیرفته شده به شیوه استادمحور، نباید رابطه سببی و نسبی با استاد میزبان داشته باشد.

تذکرهای لازم

۱- ارائه درخواست متقاضی به منزله پذیرش قطعی نمی‌باشد و پذیرش قطعی متقاضیان پس از بررسی و اعلام نتایج نهایی توسط اداره هدایت استعدادهای درخشان دانشگاه و منوط به تایید سازمان سنجش آموزش کشور خواهد بود.

۲- درخواست متقاضیانی که در مهلت مقرر اقدام به ثبت نام ننمایند به هیچ وجه بررسی نخواهد شد.

۳- مدارک ارسالی و وجه پرداختی در صورت انصراف و یا عدم پذیرش به هیچ عنوان مسترد نمی‌گردد. لذا توصیه می‌شود قبل از واریز هزینه، اطلاعیه فراخوان پذیرش بدون آزمون را به دقت مطالعه نمائید.

۴- مسئولیت صحت اطلاعات ارسالی به عهده متقاضی بوده و در صورت محرز شدن هر گونه مغایرت در هر مرحله ای، درخواست متقاضی از فرایند بررسی خارج خواهد شد و دانشگاه هیچگونه مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

۵- تغییر رشته و میهمانی برای متقاضیان پذیرفته شده از طریق آیین نامه استعدادهای درخشان ممنوع است.

دکتری استاد محور دانشگاه ارومیه

عناوین طرح های دکتری استاد محور ۱۴۰۳ دانشگاه ارومیه

عناوین دارای پذیرش دکتری استاد محور دانشگاه ارومیه در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ به شرح لینک زیر هستند:

 

نحوه و زمان ثبت نام دکتری استاد محور ۱۴۰۳ دانشگاه ارومیه

۱- مهلت ثبت نام در فراخوان تا ۲۰ تیرماه ۱۴۰۳ می‌باشد.

۲- به متقاضیانی که قبلا در فراخوان پذیرش دکتری بدون کنکور دانشگاه ارومیه ۱۴۰۳ ثبت نام نموده‌اند و برای رشته-گرایش درخواستی آن‌ها، موضوع ثبت شده توسط اعضای هیات علمی دانشگاه ارومیه در سامانه نان وجود دارد، توصیه می‌شود در این فراخوان شرکت نمایند. این متقاضیان فقط کافی است در فرم ثبت نام، اولویت‌های اول و دوم عنوان رساله دوره دکتری خود را از جدول مربوطه تعیین و به اداره استعدادهای درخشان دانشگاه ارومیه تحویل دهند و نیازی به ارسال سایر مدارک و پرداخت مجدد هزینه ندارند.

۳- سایر متقاضیان باید مدارک لازم را از طریق پست پیشتاز به دفتر هدایت استعدادهای درخشان دانشگاه به آدرس دانشگاه ارسال نمایند (یا به صورت حضوری تحویل دهند). روی پاکت پستی علاوه بر مشخصات متقاضی، درج شود مربوط به استعدادهای درخشان استادمحور جهت ورود به دوره دکتری تخصصی رشته …

توجه: به مدارک ناقص ترتیب اثر داده نمی‌شود.

۴- معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارومیه، ضمن انتشار اسامی متقاضیان حائز شرایط که درخواست آن‌ها مورد موافقت استاد میزبان قرار گرفته است (از طریق سایت معاونت آموزشی)، مدارک ایشان را برای تایید صلاحیت عمومی و نهایی شدن پذیرش به سازمان سنجش آموزش کشور ارسال خواهد نمود.

مدارک ثبت نام دکتری استاد محور دانشگاه ارومیه ۱۴۰۳

۱- تکمیل فرم ثبت نام

۲- تعیین اولویت‌های اول و دوم عنوان رساله در فرم ثبت نام بر اساس جدول موضوعات ثبت شده توسط اعضای هیات علمی دانشگاه ارومیه در سامانه نظام ایده‌ها و نیازها (سامانه نان)

۳- تصویر گواهی فارغ التحصیلی و ریزنمرات دوره کارشناسی (مختص دانشجویان سایر دانشگاه ها).

۴- تصویر گواهی فارغ التحصیلی (برای فارغ التحصیلن) و ریزنمرات دوره کارشناسی ارشد (مختص دانشجویان سایر دانشگاه ها).

۵- تصویر صفحه اول شناسنامه و کارت ملی (مختص دانشجویان سایر دانشگاه ها).

۶- تصویر صفحه اول و چکیده پایان نامه دوره کارشناسی ارشد

۷- مستندات سوابق آموزشی و پژوهشی بر اساس جداول ۲ و ۳ شیوه نامه امتیازدهی. متقاضی باید روی هر یک از مستندات مشخص کند که مربوط به کدام ردیف از جدول ۲ یا جدول ۳ است.

۸- تصویر صفحه پرداخت مبلغ ۳.۰۰۰.۰۰۰ ریال (سه میلیون ریال) از طریق درگاه پرداخت الکترونیکی دانشگاه ارومیه (http://pay.urmia.ac.ir/form2).

توجه: در فرم پرداخت، درگاه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی و بابت استعداد درخشان (دکتری) انتخاب شود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها