پارسه
وکیلی
نوگام
کیهان روان
مدرسان شریف
موسسه آموزشی نگاره
عالم زاده
وکیلی
نوگام
دوره نگاره
عالم زاده

اعلام نتایج دکتری بدون کنکور دانشگاه الزهرا ۱۴۰۳

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

نتایج دکتری بدون آزمون به شیوه استعداد درخشان و استاد محور سال ۱۴۰۳ دانشگاه الزهرا اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، فهرست پذیرش اولیه دکتری بدون آزمون استعداد درخشان دانشگاه الزهرا و همچنین دکتری بدون آزمون استاد محور دانشگاه الزهرا برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ در جدول زیر به اطلاع می‌رسد.

اسامی پذیرفته شدگان دکتری بدون آزمون استعداد و استاد محور دانشگاه الزهرا ۱۴۰۳ اسامی قبولی دکتری بدون آزمون و استاد محور دانشگاه الزهرا ۱۴۰۳

قابل ذکر است که اعلام نتایج اولیه هیچ حقی برای متقاضیان ایجاد نکرده و پذیرش و ثبت نام نهایی منوط به تائید سازمان سنجش و آموزش کشور می‌باشد و احراز صلاحیت عمومی و انضباطی دانشجویان ضروری است.

♦ ضروری است متقاضیان حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۳/۶/۳۱ دانش آموخته شوند.

♦ چنانچه در هر زمان (حتی در زمان اشتغال به تحصیل) مشخص شود متقاضی حائز شرایط مندرج درآیین نامه دکتری استعداد درخشان و یا آیین نامه پذیرش دکتری استاد محور در مقطع دکتری نبوده و مدارک ارائه شده با شرایط وی مغایرت دارد، پذیرش از طریق سهمیه استعدادهای درخشان لغو شده و از تحصیل وی جلوگیری خواهد شد.

♦ هر متقاضی صرفا می‌تواند نسبت به اخذ پذیرش نهایی از یک دانشگاه اقدام کند. لذا ضروری است متقاضیان محترمی که موفق به اخذ پذیرش از چند دانشگاه شده‌اند در خصوص وضعیت پذیرش خود تصمیم گیری کرده و در اسرع وقت نسبت به اعلام رسمی انصراف از پذیرش در دانشگاهی که قصد پذیرش در آن را ندارند، اقدام کنند.

♦ درصورت انصراف از تقاضای پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه الزهرا (س) کاربرگ تکمیل شده انصراف خود را حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۳/۴/۳۱ به رایانامه اداره حمایت از استعدادهای درخشان به آدرس talents@alzahra.ac.ir با درج عنوان «درخواست انصراف (نام و نام خانوادگی)» در موضوع ایمیل ارسال کنید.

♦ متقاضیانی که منتظر نتایج کنکور دکتری هستند حداکثر تا روز اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری فرصت دارند تا انصراف خود را اعلام کنند

♦ در صورت تمایل به ادامه تحصیل در دانشگاه الزهرا (س) کاربرگ تقاضای ثبت نام را به رایانامه اداره حمایت از استعدادهای درخشان به آدرس talents@alzahra.ac.ir با درج عنوان «درخواست پذیرش (نام و نام خانوادگی)» در موضوع ایمیل ارسال کنید.

♦ تمامی عواقب ناشی از عدم اعلام انصراف کتبی در موعد مقرر به عهده شخص دانشجو است و اداره حمایت از استعدادهای درخشان دانشگاه الزهرا (س) هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.

♦ تنها اسامی پذیرفته شدگان اصلی در پرتال سازمان سنجش ثبت می‌شود و در صورت انصراف پذیرفته شدگان اصلی اسامی ذخیره به ترتیب اولویت و بر اساس ظرفیت موجود جایگزین خواهند شد.

نحوه و زمان ثبت نام غیر حضوری و حضوری پذیرفته شدگان ورودی ۱۴۰۳ اطلاع‌رسانی خواهد شد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها