پارسه
وکیلی
نوگام
استعداد تحصیلی طورانی
تجربیات مصاحبه دکتری ۱۴۰۳
مدرسان شریف
مدرسه پژوهش کمی و کیفی
موسسه آموزشی نگاره
عالم زاده
وکیلی
نوگام
دوره نگاره
عالم زاده

اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان دکتری بدون کنکور دانشگاه یزد ۱۴۰۳

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

نتایج دکتری بدون آزمون استعداد درخشان سال ۱۴۰۳ دانشگاه یزد اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، اسامی پذیرفته شدگان دکتری بدون آزمون دانشگاه یزد ۱۴۰۳ به شرح زیر اعلام می‌شود.

لازم به ذکر است پذیرفته شدگان اصلی و ذخیره که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه یزد را دارند حتما فرم الف را همراه با تصویر صفحات اول و دوم شناسنامه و افرادی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه یزد را ندارند فرم انصراف را حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۱۵ به آدرس پست الکترونیک مرکز استعدادهای درخشان دانشگاه یزد talented-std@offices.yazd.ac.ir ارسال و یا به صورت حضوری تحویل مرکز استعدادهای درخشان دانشگاه واقع در ساختمان شهید احمدی روشن نمایند.

شایان ذکر است نتایج اعلام شده هیچگونه حقی برای داوطلبان ایجاد ننموده و پذیرش نهایی منوط به احراز صلاحیت عمومی و تایید ظرفیت پذیرش از طرف سازمان سنجش آموزش کشور خواهد بود.

اسامی قبولی دکتری استعداد درخشان دانشگاه یزد 1403

پذیرفته شدگان می‌توانند جهت اطلاع از نحوه ثبت نام نیمه اول شهریورماه به سایت دانشگاه یزد مراجعه و یا با رایانامه talented-std@offices.yazd.ac.ir تماس حاصل نمایند.

بدیهی است ثبت نام قطعی پس از پذیرش علمی و تائید سازمان سنجش و تائید دبیرخانه هیات مرکزی گزینش دانشجو مستقر در سازمان سنجش آموزش کشور خواهد بود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها