مدرسان شریف
پارسه
وکیلی
نوگام
استعداد تحصیلی طورانی
کاکایی
تجربیات مصاحبه دکتری ۱۴۰۳
مدرسان شریف
عالم زاده
مدرسان شریف
وکیلی
نوگام
عالم زاده

اعلام هزینه ثبت نام کنکور دکتری ۱۴۰۴

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

هزینه ثبت‌نام آزمون دکتری سال ۱۴۰۴ هشتصد و سی و دو هزار تومان خواهد بود.

به گزارش پی اچ دی تست، متن تصویب‌نامه هیات وزیران درخصوص تعیین هزینه خدمات ثبت نام دریافتی از داوطلبان شرکت در آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور در سال ۱۴۰۴ به شرح زیر است:

هیئت وزیران در جلسه ۱۴۰۳/۰۶/۲۵ به پیشنهادهای وزارت علوم تحقیقات و فناوری و وزارت آموزش و پرورش و به استناد بند (الف) تبصره (۴۹) قانون بودجه سال ۱۳۶۴ کل کشور و مصوبه شماره ۸۴۳ مورخ ۱۴۰۰/۴/۱۵ شورای عالی انقلاب فرهنگی و اصلاحات بعدی آن در خصوص سیاست‌ها و ضوابط ساماندهی سنجش و پذیرش متقاضیان ورود به آموزش عالی پس از پایان متوسطه تصویب کرد:

هزینه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۴

۱- هزینه خدمات ثبت نام دریافتی از داوطلبان شرکت در آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور در سال ۱۴۰۴ مطابق پیشنهاد سازمان یاد شده و توافق وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان برنامه و بودجه کشور به شرح جدول‌های زیر تعیین می‌شود.

درآمدهای سازمان سنجش آموزش کشور وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و وزارت آموزش و پرورش به حساب درآمدی مربوط نزد خزانه داری کل کشور واریز و مراتب در بخش درآمدهای اختصاصس و یا عمومی بودجه کل کشور حسب مورد، منظور می گردد و معادل هزینه‌های مورد نیاز برگزاری آزمونها از طریق درج در ردیفهای بودجه هزینه‌ای سازمان مذکور و وزارتخانه‌های یادشده در لایحه بودجه سنواتی پیش بینی و در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد:

۲- کلیه مراکز آموزشی و پژوهشی وابسته به وزارتخانه‌های علوم تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و آموزش و پرورش و دانشگاه آزاد اسلامی موظفند در خصوص حوزه برگزاری آزمون با سازمان سنجش آموزش کشور همکاری کنند.

۳- وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در چهارچوب قوانین و مقررات اقدام لازم در خصوص‌ عدم تسری ماده (۴۷) قانون تأمین اجتماعی به دستگاه‌های تابع مرتبط با اجرای آزمون‌ها را به عمل آورد.

۴- ضوابط صیانتی و امنیتی برگزاری آزمونهای موضوع این تصویب نامه توسط سازمان سنجش آموزش کشور وزارت آموزش و پرورش و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی حسب مورد تا اعلام نتایج آزمونهای مذکور به صورت یکسان انجام می‌شود.

۵- در صورت اخذ تسهیلات به منظور خرید تجهیزات چاپ مورد نیاز، پی از اخذ مجوز از هیئت امنای سازمان ملی سنجش و ارزشیابی کشور،‌سازمان برنامه و بودجه کشور تمهیدات لازم جهت بازپرداخت تسهیلات از محل منابع سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور را در لایحه بودجه سال ۱۴۰۴ کل کشور و از محل اعتبارات مصوب مربوط پیش بینی نماید.

تصویب‌نامه هیات وزیران درخصوص هزینه خدمات آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور در سال ۱۴۰۴

ثبت‌نام
باخبرم کن!

4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مهسا
مهر ۵, ۱۴۰۳ ۱۱:۱۹ ق٫ظ

سوالات رو ورق طلای ۲۴ عیار با چاپ نقره کوب و در جعبه منبت کاری تقدیم داوطلبین گرامی میشه.

مهسا
مهر ۵, ۱۴۰۳ ۱۱:۱۷ ق٫ظ

کاسبیه خوبیه برای تامین کسری ها!

Mahdi
مهر ۴, ۱۴۰۳ ۶:۱۶ ب٫ظ

سلام،
شاید می خواهند با این مبلغ سنگین کلید سوالات را به همراه پاسخنامه سر جلسه بدهند!

A
مهر ۴, ۱۴۰۳ ۵:۳۰ ب٫ظ

چخبره ! حرامتان باد