مدرسان شریف
پارسه
وکیلی
نوگام
استعداد تحصیلی طورانی
کاکایی
کاکایی
مدرسان شریف
آنالیز آکادمی
عالم زاده
مدرسان شریف
وکیلی
نوگام
آنالیز آکادمی
عالم زاده

عدم پذیرش رشته محل های بدون مجوز دانشگاه آزاد در مهرماه 94

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

پذیرش برخی رشته محل های دانشگاه آزاد اسلامی که مراحل اخذ مجوز آنها به طور کامل طی نشده است به بهمن ماه موکول شد.
به گزارش خبرگزاری آنا، دکتر حمید میرزاده در یکصد و بیست و ششمین جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به برگزاری جلسه ای با وزیر علوم تحقیقات و فناوری در خصوص تصویب رشته‌ها ، عنوان کرد: خوشبختانه زمینه همکاری و تفاهم وزارت علوم تحقیقات و فناوری با دانشگاه آزاد اسلامی روز‌به‌روز بهتر می‌شود و مجموعه مدیریت وزارت علوم اذعان دارند که دانشگاه آزاد اسلامی توسعه کیفی، نظم و انضباط کاری و جذب نیروی انسانی توانمند را تقویت کرده و در چارچوب قانون عمل می کند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خاطر نشان کرد: در این جلسه مقرر شد دانشگاه در رشته هایی که تا آخر شهریور تعیین تکلیف می‌شوند دانشجو جذب کند و اگر رشته‌ای بنا به هر دلیلی رفع نقص آن به تاخیر افتاد برای ترم بهمن جذب دانشجو داشته باشد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

489 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مدیریت آموزشی
شهریور ۱, ۱۳۹۴ ۱۱:۳۹ ق٫ظ

اگه ۵ دانشگاه مجوز دارند هر دانشگاه ۷ نفر پذیرش داشته باشه تا رتبه ۳۵ قبول میشن.حداکثر ۴۰. همینه که نگران شدم. روز مصاحبه مصاحبه کننده ها می گفتند مشکلی نیست. حالا دکتر میرزاده یه چیز دیگه میگه.

مدیر آموزشی
شهریور ۱, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۸ ق٫ظ

اگه رشته محل ها مجوز نگیرن که قبول نمیشیم

مدیریت آموزشی
شهریور ۱, ۱۳۹۴ ۱۰:۳۸ ق٫ظ

سلام مدیر آموزشی رتبه ۷۵ . منم رتبه ام ۶۶ شده. مصاحبه ام خوب بوده . انتخاب اولم مجوز نداره. ولی ۲۰ تا انتخاب کردم. به نظر شما قبول میشم؟ چند تا دانشگاه مجوز گرفتن؟

مدیر آموزشی
شهریور ۱, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۶ ق٫ظ

منم ۲۰ تا انتخاب کردم گزینه به انتخاب دانشگاه هم زدم ولی نمیدونم وضعیت مجوزها چی میشه چون انتخاب اولم مجوز نگرفته .

مدیر آموزشی
شهریور ۱, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۷ ق٫ظ

در حال حاضر که فکر کنم ۵ یا ۴ دانشگاه مجوز گرفتن . ان شااله که قبولی

مدیر آموزشی
مرداد ۳۱, ۱۳۹۴ ۱۲:۲۹ ب٫ظ

من رتبه ام ۷۵ بود و مصاحبه عالی دادم اما هنگام انتخاب رشته گزینه گزینش توسط دانشگاه آزاد رو زدم حالا انتخاب اولم مجوز نگرفته ممکنه به دلیل نداشتن مجوز دانشگاه منو واسه یه جایی دیگه انتخاب کنه یا نه تو همون اولویت اول واسه بهمن ماه میمونم

امیر
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۶:۱۳ ق٫ظ

سلام امید و دوستان
من بعلت عمل جراحی با یک روز تاخیر به مصاحبه رسیدم و از من مصاحبه نگرفتن گفتن باید در خواست بدی به معاونت سنجش. شاید پس از اتمام مصاحبه همه رشته ها برای جاماندگان وقت مصاحبه تعیین کنند. من هنوز امیدوارم که مصاحبه بگیرن. رتبه من عالی بود ولی افسوس…..‌

دکتری
مرداد ۲۷, ۱۳۹۴ ۱۲:۴۳ ب٫ظ

بچه ها چه روزهای سختی. واقعا نمیدونیم چی میشه. خیلی خستم.
خدایا کمک کن
خدایاااا

نگار
مرداد ۲۷, ۱۳۹۴ ۱۲:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری

واقعا استرس نابودمون کرد….منم هر روز که از خواب پامیشم اول کارم اینه که بیام به این سایت سر بزنم خدا به دادمون برسه….

عالم
شهریور ۲, ۱۳۹۴ ۲:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  نگار

سلام نگار
واقعا منم تا از خواب بیدار میشم و هنوز تو رختخوابم تبلت رو بر میدارم میام تو پی اچ دی تست

مریمم صنایع غذایی
مرداد ۳۱, ۱۳۹۴ ۹:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری

واقعا همینطوره که میگی خسته شدم منم بلاتکلیفم شدید حداقل سرم به درسم گرم بود حالا چی؟ واقعا دوست دارم درس خوندنا خدا کنه قبول بشیم انشالا

مهندسی شیمی
مرداد ۲۷, ۱۳۹۴ ۱۲:۲۸ ب٫ظ

بچه ها الان دکتر علوی فاضل مصاحبه کرد گفت ۱۶ شهریور نتایج میاد
خدایا چرا اینقدر دیر کردیم از استرس
https://phdtest.ir/1394/05/%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%B9%D9%84%D8%A7%D9%85-%D9%86%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D8%AC-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D9%BE%DA%98%D9%88%D9%87%D8%B4-%D9%85%D8%AD%D9%88%D8%B1-%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%AF-9/

امیر محمد
مرداد ۲۷, ۱۳۹۴ ۱۲:۲۳ ب٫ظ

نگران نباشین همه مجوز ها گرفته میشه یعنی باید گرفته بشه

دانشگاه ازاد در همه رشته محل های دفترچه سال ۹۴ صد در صد در مهر ماه پذیرش داره
ظرفیت ها اگر زیاد نشود مطمئنا کم نخواهد شد

دانشگاه آزاد دانشگاه قوی ای است و مسئولان دانشگاه آزاد باید جهت اخذ مجوز رشته های دکتری بیشتر تلاش کنند و به فکر دانشجویان باشند

واحد های تهران دانشگاه ازاد صد درصد پتانسیل راه اندازی دوره دکتری را دارند .

توکل بر خدا کنید و اصلا و به هیچ وجه نگران نباشید

در ضمن باید شهریه دکتری کاهش پیدا کند و وام به اندازه کافی به دانشجویان دکتری پرداخت گردد

☹ ☹■■ جامعه شناسی ••• تهران شمال ■■☹ ☹
مرداد ۲۷, ۱۳۹۴ ۹:۵۶ ق٫ظ

☆☆☆ help me

من اولین و تنها انتخابم جامعه شناسی تهران شماله … یعنی امسال واسه ترم مهر این دانشگاه پذیرش نداره ؟؟؟؟؟؟ تکلیف من چی میشه ؟؟؟؟؟،

روح اله
مرداد ۲۷, ۱۳۹۴ ۱۰:۰۵ ق٫ظ

نگران نباشین مجوز میگیره

محسن
مرداد ۲۷, ۱۳۹۴ ۱۲:۲۴ ب٫ظ

نگران نباشین مجوز میگیره

روح اله
مرداد ۲۷, ۱۳۹۴ ۹:۳۰ ق٫ظ

باسلام ادب و احترام
دوستان من ارشدتکنولوژی آموزشی هستم، ولی دکتری مشاوره شرکت کردم،۲۲از۱۵۹شدم، روزمه خوبی ندارم، مصاحبه ام هم تعریفی نداشت، احتمال قبولیم هست؟

علوم سیاسی-لیلی
مرداد ۲۷, ۱۳۹۴ ۱۰:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  روح اله

کجا ها رو انتخاب کردی؟

روح اله
مرداد ۲۷, ۱۳۹۴ ۱۱:۱۲ ق٫ظ

همه کد رشته های دفترچه ثبت نام رو زدم.
ممنون

دکتری
مرداد ۲۷, ۱۳۹۴ ۸:۴۲ ق٫ظ

لطف الهی بکند کار خویش
مژده رحمت برساند سروش

....
مرداد ۲۷, ۱۳۹۴ ۱:۴۳ ق٫ظ

یعنی کل زندگیم تحت شعاع اعلام نتایج دکتری شده !!!!!
خدااااا کنه هر چی زودتر نتایج رو اعلام کنن و من به آرزوم برسم و همونجا که دوست دارم درس بخونم

علوم سیاسی-لیلی
مرداد ۲۷, ۱۳۹۴ ۱۰:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  ....

مثل من هر تصمیمی می خوام بگیرم میگم بزار نتایج بیاد بعد تصمیم میگیرم اخه همه برنامه هام موکول شده به نتایج

علی
مرداد ۲۷, ۱۳۹۴ ۰:۴۰ ق٫ظ

کلاس دکتری نباید بیش از ۵ نفر داتشجو داشته باشد.

عمران
مرداد ۲۶, ۱۳۹۴ ۱۱:۵۱ ب٫ظ

سلام دوستان روز مصاحبه از من در مورد محل های انتخابی سوال کردن
گفتن تهران زدی؟؟ گفتم نزدم ؟؟ بعدش گفتن چرا نزدی؟؟ منظورشون چی بود؟؟

علوم سیاسی-لیلی
مرداد ۲۷, ۱۳۹۴ ۱۰:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  عمران

خوب شاید چون خیلی مصاحبه و رتبت خوب بوده این سوال رو پرسیدن

عمران
مرداد ۲۷, ۱۳۹۴ ۱۱:۳۶ ق٫ظ

رتبم خوبه ولی بازم گفتن میتونستی درصد بیشتری بزنی نمره مقالات ومعدل میدادن ولی بررسی نمیکردن !!!!!؟؟؟
٢ علمی پژوهشی داشتم ۱۰ بین الملل ٢ داخلی
معدل ارشد١٨
گفتن پایانامه رو به انگلیسی بگو ٢ خط گفتم گفت کافیه
دوستان میتونن نمره مقالات و معدل وکیفیت دانشگاه محل تحصیل رو ندن؟؟

sahar
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۱:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  عمران

منم سازه بودم.دوشنبه صبح مصاحبه رفتم.به منم گفت هدفت از دکتری رو به انگلیسی بگو دو سه تا جمله که گفتم گفت کافیه..واسه منم یه نگاهی به مقالات کردن و معدل و دانشگاههای کارشناسی و ارشدم رو یادداشت کردن و همه مدارکو بهم پس دادن.دوتا سوال از دینامیک و تحلیل بود که رفتم پای تخته حل کردم و یه چندتا سوال از پایان نامه..اخرشم یکی از استادا بهم گفت که خانم مهندس شما تهرانو میخواین دیگه؟ منم گفتم بله..نمیدونم دیگه چه منظوری داشتن از حرفشون..

حسن
مرداد ۲۶, ۱۳۹۴ ۷:۴۱ ب٫ظ

منم ساله پیش مثله شما در انتظار قبولی بودم و خدا رو شکر قبول شدم ولی باور کنید با قبولی اتفاق خاصی نمی افتد نه برایه کاره شما تاثیر چندانی دارد و نه برایه هییت علمی شدن تاثیر چندانی دارد همین الان هم تعداد زیاد از افراد هستن که مدرک دکتری دارند ولی هییت علمی نشدن

سمیرا
مرداد ۲۷, ۱۳۹۴ ۱۰:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  حسن

دقیقا همینه ، قبل از قبولی هیجان دارید وقتی وارد می شید می بینید چه قدر بی خود استرس کشیدید

وحید
مرداد ۲۶, ۱۳۹۴ ۶:۳۵ ب٫ظ

سلام دوستان.اینقدر به خودتون استرس وارد نکنید.باور کنید مجوزها رو کم هم کنن قبول میشید.چون اولا خیلی ها واسه مصاحبه نیومدن.خیلی هام مثل پذیرفته شدگان دانشگاه های سراسری وقتی قبول شن اصلا نمیان ثبت نام.من خودم وقتی رفتم واسه مصاحبه از ۲۲ نفر ۱۱ نفر اومدن مصاحبه.مطمین باشید همتون قبولید.یا حق.منتظر دوقلو شدن اسم هاتون باشید.به زودی نام دکتر در کنار نام شما قرار میگیرد.خخخخ

....
مرداد ۲۶, ۱۳۹۴ ۴:۵۷ ب٫ظ

سلام دوستان
شاید دانشگاه آزاد برای حفظ وجهه و مشروعیت خود در آموزش عالی رشته محل های بدون مجوز رو دانشجو نگیره ولی تردیدی نداشته باشین که رشته محل های دارای مجوز رو با ظرفیت بالا دانشجو می پذیره..
پارسال که همه جا ، حتی همه این جاهایی که مجوز ندارن رو دانشجو گرفته بود ، یه واحدی تو شهرستان رشته ی منو ۲۵ نفر گرفته بود، امسال اگر نتونه رشته محل های دیگری رو مجوز بگیره قطعا و یقینا ظرفیت واحد های مجوز دار رو به شدت بالا می بره

سینا
مرداد ۲۶, ۱۳۹۴ ۴:۵۶ ب٫ظ

دیروز دانشکده مدیریت تهران مرکز بودم که هفته پیش دفاعم بودش
مجوز پذیرش دکتری دانشکده صادر شده بود، دوستانی هم که شک دارن میتونن یه سر به دانشکده بزنن دفتر ریاست تا مطمئن بشن
رئیس دانشکده هم بهم گفت بقیه مجوزها به همین شکل صادر میشه و دانشگاه ها مهر یا بهمن پذیرش خواهند داشت.

کامران- کارآفرینی بین الملل
مرداد ۲۶, ۱۳۹۴ ۵:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  سینا

با درود
شما درمورد مجوز رشته کارآفرینی بین الملل هم خبری دارد؟ ممنون

سینا
مرداد ۲۷, ۱۳۹۴ ۱:۲۵ ق٫ظ

نه متاسفانه
ولی بر طبق این خبر انشالله اکثر مجوزها صادر میشه

ئالا
مرداد ۲۶, ۱۳۹۴ ۴:۵۰ ب٫ظ

سلام
از دوستان کسی خبر داره اخرین روز مصاحبه کی هست؟؟

وحید
مرداد ۲۶, ۱۳۹۴ ۶:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  ئالا

۲۹ مرداد

ثنا بانو
مرداد ۲۷, ۱۳۹۴ ۲:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  ئالا

یعنی امکان داره ۱۵ شهریور نتایج رو اعلام کنن؟

علوم سیاسی-لیلی
مرداد ۲۷, ۱۳۹۴ ۱۰:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  ثنا بانو

منم برا سواله

ایرج
مرداد ۲۶, ۱۳۹۴ ۴:۴۱ ب٫ظ

سلام. من چهارتا انتخاب اولم تهران و کرج هست و انتخاب آخرم یه شهرستان دور….وقتی سبک و سنگین میکنم میبینم احتمال قبولی چهار انتخاب اولم خیلی کمه ولی ممکنه شهرستان قبول بشم. الان شرایطی پیش اومده که نمیتونم شهرستان برم.آیا امکان داره انتخاب آخرمو حذف کنم؟شاید تو تکمیل ظرفیت تهران قبول بشم.یا اصلا میشه جابجا کرد؟

مهیار ،جرم شناسی
مرداد ۲۶, ۱۳۹۴ ۴:۱۱ ب٫ظ

باید ابتدا منصفانه و بعد منطقی به این موضوع نگاه کرد
منصفانه از این بابت که ما برای این دکترا زحمت کشیدیم تا در آزمون قبول شدیم و.حالا نباید حق و حقوق ما ضایع بشه و دانشگاه ازاد باید تمام سعی خودش رو در گرفتن مجوز واحد هایی که موقع ثبت نام بود انجام بده
منطقی از این بابت که اگه قراره من دانشجوی دکترا باشم و.بعد یه استاد یار بیاد بهم درس بده عملا منطقی نیست و چیزی عملا به سوادم اضافه نمیشه
لذا همین سیاست اخیر چه در قبال ورودی های پارسال و امسال یعنی پذیرش دانشجو با مجوز وزارت علوم چه برای ما که ورودی امسال هستیم و چه برا ورودی های پارسال بهتره

نگار
مرداد ۲۶, ۱۳۹۴ ۳:۵۳ ب٫ظ

الهی به حق حضرت معصومه هیچکی ناامید نشه وهرکی به اندازه زحمتش به نتیجه برسه

مهندسی شیمی
مرداد ۲۶, ۱۳۹۴ ۹:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  نگار

الهی امین

میترا
مرداد ۲۶, ۱۳۹۴ ۳:۵۲ ب٫ظ

دوستان ، لطفا بگید تکلیف بچه هاییکه سال پیش در محلهای بدون مجوز پذیرفته شدن و الان دو ترم از تحصیلشون گذشته چی میشه؟ مدرک معتبر نمی گیرن؟ انصراف بدن؟؟؟
لطفا خواهش میکنم پاسخ بدید مهمه

اکبر (حسابداری)
مرداد ۲۶, ۱۳۹۴ ۴:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  میترا

بنده خدا… با کی کار داری؟
ما ها همه خودمون موندیم تو وضعیتمون.
شما هم هی یه ساعت در میون بیا این کامنت رو بذار
الان ما بگیم انصراف بده انصراف میدی؟
الان این سوال شما رو وزیر علوم هم نمیتونه جواب بده.
هنوز تکلیف هیچی مشخص نیست

صادق..
مرداد ۲۶, ۱۳۹۴ ۴:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  میترا

اینجا نظرات شخصی رو میگن
بهتره از خود دانشگاه بپرسید
ولی معاون آموزشی وزیر علوم گفته بود مشکلی براشون نیست

دکتری
مرداد ۲۶, ۱۳۹۴ ۳:۱۸ ب٫ظ

دل برگرفته بودم از ایام گل ولی
کاری بکرد همت پاکان روزگار

یا رب دعای خسته دلان مستجاب کن….

رضا
مرداد ۲۶, ۱۳۹۴ ۱۲:۵۷ ب٫ظ

بعضی از افراد دوست دارند به هر قیمتی دکتر بگیرند و برایشان چیز دیگری مهم نیست مثلأ بیکاری زیاد می شود؟ اعتبار علمی کشور با آخرین مدرک تحصیلی چه می شود؟ وضعیت مالی خوبی هم دارند و هزینه برای آنها مهم نیست
ولی آیا سیستم آموزشی کشور می توند بر اساس خواست این افراد تصمیم بگیرد اعتبار علمی کشور چه می شود دیگران در رابطه با اعتبار علمی مدرک دکتری چه می گویند

صادق..
مرداد ۲۶, ۱۳۹۴ ۲:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

افرادی که میرن دانشگاه آزاد عموما شاغلند
اعتبار مدرک با زیاد شدن آن کم نمیشود ، مهم آن است که کارها و پایان نامه های انجام شده به درد جامعه بخورد ، اگر بدرد بخورد باید بیشتر بشه ، اگر بدرد نمیخوره هم بذار هر کی میخواد بره بگیره …
سیستم آموزشی و هر سیستم دیگری بر اساس نیاز و تقاضا پاسخگو میشود خود به خود

رضا2
مرداد ۲۶, ۱۳۹۴ ۲:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  صادق..

اگه واقعا نیاز و تقاضا باشه عالیه چون دکتری که هیچ، ظرفیت ارشدم اینجوری باید کم شه.
اعتبار مدرک با زیاد شدنش کم میشه. الان ارشد اعتبار داره دوست من ؟

صادق..
مرداد ۲۶, ۱۳۹۴ ۲:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  رضا2

منظورم تقاضا به ادامه تحصیل و ظرفیت ، وقتی تقاضا ادامه تحصیل زیاد بشه خود به خود ظرفیتم میره بالا
در مورد اشتغال مورد چیز دیگه ایه ، متاسفانه در اکثر رشته ها بعد از کارشناسی شما نمیتونی اشتغال داشته باشی و ناچارا (برای فرار از بیکاری) رو به ادامه تحصیل میاری پس ارشدای بیکار امروز احتمالا لیسانس های بیکار دیروز بودند … و مدرک تحصیلی ارزشش سر جای خودشه

شادی
مرداد ۲۶, ۱۳۹۴ ۲:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

اصلا مدرک ربطی به کار و شغل نداره البته واسه همه عرض میکنم! من خودم تو شرکت خصوصی در اصفهان کار میکردم که مدیر بخش سخت افزار معدل ۱۲ لیسانس از دانشگاه غیرانتفاعی شیخ بهایی بود و مدیر بخش زیر ساخت کاردانی عمران.
من تو زندگی به این نتیجه رسیدم که هیپ وقت فکر نکنم که موفقیت دیگران باعث جلوگیری از موفقیت های من میشه و سهم هر کسی هست که تو زندگی هر کاری دوست داره بکنه. دوستان من بنا به هر نیتی دوست دارن به هر قیمتی مدرک دکترا بگیرن!!!

نگار
مرداد ۲۶, ۱۳۹۴ ۱۲:۳۹ ب٫ظ

خداوکیلی اگر دانشجو دکتری هستید چکار به بقیه دارید اگرم واحد مجوز دار براتون مهمه کسی حرفی نزده در واحد مجوز دار ادامه بدهید …. دلیل نداره این همه جو رو غیردوستانه میکنید.!!!!!

اشکان
مرداد ۲۶, ۱۳۹۴ ۱۲:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  نگار

دارن با احساسات ما بازی میکنن

ارسلان
مرداد ۲۶, ۱۳۹۴ ۲:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  نگار

اخه خواهر من منم مثل شما امتحان دادم و منتظرم ولی نمی تونم خودم رو گول بزنم منم از خدامه با رتبه ۲۰۰ رشته خودم قبول بشم حتی واحد بدون مجوز چون خیلی برام مهمه منم برای اطمینان خاطر زنگ زدم که دیدم اون طرف اصلا حرفش صحت نداره و مرکز ازمون میگه فقط واحدهای مجوزدار پذیرش دارن

نگار
مرداد ۲۶, ۱۳۹۴ ۳:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  ارسلان

آقا ارسلان من پارسال سراسرس شرکت کردم رتبه ۷۷در مصاحبه بطور خیلی غیر منصفانه حتی شبانه هم نیاوردم امسالم رتبه ۱۸
ازاد رو اوردم با کلی مقاله و تالیف کتاب و همایش کنفرانس….فقط طبق دفترچه محل زندگی خودمو انتخاب کردم که متاسفانه در مقطع دکتری مجوز نداره من به راحتی علوم تحقیقلت تهران قبول بودم و الآن هر روز میرم دانشگاه میگن نگران مجوزها نباشید مراحل قانونی را طی میکنن….به نظر شما حق من ضایع نشده؟؟؟

زهرا
مرداد ۲۶, ۱۳۹۴ ۵:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  نگار

نه بابا این اقا رضا از پارسال همینطور مخالف افزایش ظرفیت ها بودن وحرص می خوردن البته بی ربط هم حرف نمی زنن

زیست سلولی
مرداد ۲۶, ۱۳۹۴ ۱۱:۵۶ ق٫ظ

همین طور بگذرد میریم که داشته باشیم نصف جمعیت ایران از نزدیکان سنجش باشند…عجیب اوضاعی شده

اکبر (حسابداری)
مرداد ۲۶, ۱۳۹۴ ۱۰:۱۲ ق٫ظ

همین الان طی صحبتی که با معاونت سنجش داشتم گفتن که دانشگاه آزاد تمام مجوز ها رو میگیره. شما نگران نباشید و به کار خودتون ادامه بدید

سعید
مرداد ۲۶, ۱۳۹۴ ۱۰:۳۱ ق٫ظ

شخصا صحبت کردین?رودرو?

ارسلان
مرداد ۲۶, ۱۳۹۴ ۱۱:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  سعید

تماس گرفتم با مرکز سنجش گفتن به هیچ وجه غیرقانونی اقدام نمی کنیم یعنی محلهایی که مجوز ندارند گرفته نمیشن

علوم سیاسی-لیلی
مرداد ۲۶, ۱۳۹۴ ۱:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  ارسلان

چرا مرکز سنجش به هر کی یه جوابی داده

مهرداد
مرداد ۲۶, ۱۳۹۴ ۱۰:۵۲ ق٫ظ

دوستان ، لطفا با منطق بگید تکلیف بچه هاییکه سال پیش در محلهای بدون مجوز پذیرفته شدن و الان دو ترم از تحصیلشون گذشته چی میشه؟ مدرک معتبر نمی گیرن؟ انصراف بدن؟؟؟
لطفا خواهش میکنم پاسخ بدید مهمه

امیر
مرداد ۲۶, ۱۳۹۴ ۱۱:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  مهرداد

منم مهمه برام مثل شما

سید ابوالفضل
مرداد ۲۶, ۱۳۹۴ ۵:۲۵ ب٫ظ

با سلام دوست گرامی من رتبه ۱۸۷شده ام مقاله داشتم پارسال تا رتبه ۴۰۰قبول شدن امکان داره امسال قبول بشم بااین رتبه ….دکتری نیمه متمرکز را آخر هفته ۹۴/۵/۲۸اعلام میکن برای دانشگاه آزاد را کی اعلام میکنن

دکتری
مرداد ۲۶, ۱۳۹۴ ۱۰:۰۶ ق٫ظ

سلام بچه ها
رشته من فقط علوم تحقیقات و اصفهان مجوز داره. با رتبه ۵۲ و مصاحبه خوب طوریکه گفتن مشخص خیلی آماده ای و خوب جواب دادی و مقاله هام بد نبود . معدل خوب و شاگرد اولی هم داشتم. به نظرتون علوم تحقیقات قبول میشم؟
انتخاب های من فقط تهران بود که مجوز نگرفتن و اصفهان هم نزدم و بنابراین فقط علوم تحقیقات برام میمونه.
به امید روزهای خوب
موفق باشید

زهرا
مرداد ۲۶, ۱۳۹۴ ۹:۲۵ ق٫ظ

سلام به همه دوستان
من دو روز پیش مصاحبه داشتم
خیلی حالم بده
رزومه تقریبا خوبی داشتم ولی سوالایی که پرسیدن را اگر درست جواب دادم گفتن غلطه!!خیلی گیر دادن، یکی از دوستای من با رتبه صدتا بیشتر از من از مصاحبش خیلی راضی بود چون استادش اونجا بوده.
من همیشه فکر میکردم مصاحبه آزاد عادلانه تر هست،
خیلی خیلی حالم بده…
اصلا کاش مجاز نشده بودم،کارگرهایی که اونجا کار میکردن و میدیدم و واقعا غبطه میخوردم،اینهمه استرس دیگه در توان من که نیست.

دکترا
مرداد ۲۶, ۱۳۹۴ ۹:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

سلام .زهرا.من هم ۶مرداد مصاحبه داشتم رتبه ام هم خیلی خوب بود.تو مصاحبه فقط ازم در مورد اینکه رساله چی میخوای کار کنی پرسیدن اون در حد ۲دقیقه. کلی مدارک با خودکام برده بودم ولی فقط دست خودم که بود نگاه کردن و می گفتن خوبه نمیخواد .اخرش هم بهم گفتن قبول هستی .هیچکدوم از اساتید را هم نمی شناختمم.کلا منظورم این بود که در ازاد بیشتر رتبه و نمره کتبی مهمه هست ۷۵درصد هم تاثیر داره.بنابراین اگه رتبه و نمراتون تک رقمی بوده اصلا نگران نباشید..انشاالله که قبول میشدی.

رها
مرداد ۲۶, ۱۳۹۴ ۱۱:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

اصل نمره مربوط به رزومه شماست شما فکر میکنی نمره مصاحبه ات خوب نشده اکثر نمره مصاحبه از مقالات وکتاب و مدرک زبان و معدل فوق شما هم امتیاز دارد سوالات شفاهی خیلی نمره نداره

ارسلان
مرداد ۲۶, ۱۳۹۴ ۸:۰۱ ق٫ظ

سلام دوستان یک خبر بد از یکی از دوستان بانفوذ شنیدم که مهرماه پذیرش دانشگاه ازاد مطابق مجوزهای داده شده توسط شورای گسترش هست که تغییر چندانی تو مجوزهای قبلی به وجود نمیاد و در ضمن احتمال پذیرش بهمن هم خیلی کمه ولی دوستانی که پارسال قبول شدن تو همون واحدهای بدون مجوز ادامه میدن و مشکلی براشون نیست فقط مدرک از تهران صادر میشه.یعنی خوشبختی رو خوشبختی.من بدبخت اکه پارسال که شهرستان قبول شده بودم رفته بودم حالا هم مدرک معتبر داشتم هم نگران قبولی نبودم

علی
مرداد ۲۶, ۱۳۹۴ ۹:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  ارسلان

این اتفاق عملا برای افرادی که ۲-۳ سال پیش در دانشگاه های دولتی پذیرفته شدن هم نسبت به متقاضیان امسال دانشگاه های دولتی افتاده (الان تقریبا ظرفیت ها نصف شده) ضمن اینکه سال آینده پذیرش آنها کمتر هم میشه
ولی نکته اینه که اونها کمتر غر میزنند

سینا
مرداد ۲۶, ۱۳۹۴ ۱۲:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  ارسلان

دوستان با نقوذ؟؟!!!
برادر من خبری که الان به صورت رسمی داری میبینی رو نادیده میگیری و حرف غیر رسمی دوستتون را ملاک میگیرین؟؟
تمامی واحدها پذیرش خواهند داشت، حالا یا مهر یا بهمن

رضا
مرداد ۲۶, ۱۳۹۴ ۲:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  سینا

سلام آقا سینا
باز با توپ پر اومدی و میگی مجوز میگیرن. اقا نمیگیرن. خیالت راحت :D

سینا
مرداد ۲۶, ۱۳۹۴ ۴:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

خخخخ

منتظر
مرداد ۲۶, ۱۳۹۴ ۲:۴۴ ق٫ظ

دوستان سلام دو چیز رو همیشه به یاد داشته باشید و انجام دهید حال برای هر کاری
۱_برای هر کاری توکل به خدا داشته باشید
۲_و برای هر کاری صبر پیشه کنید
این دو رمز موفقیت هستند
توکل به خدا یاد خدا آرامش دهنده قلبها ست

علیرضا
مرداد ۲۶, ۱۳۹۴ ۱:۴۱ ق٫ظ

سازمان سنجش چهار شنبه بیست هشتم مردادماه ۹۴ را زمان اعلام اسامی پذیرفته شدگان دکترا دانشگاههای دولتی اعلام کرده است و لذا مسولین محترم دانشگاه ازاد این نکته را مد نظر داشته باشند که بهترین زمان برای اعلام نتیجه دکترا دانشگاه ازاد ۱۲ شهریور ماه خواهد بود .باتشکر

علیرضا
مرداد ۲۶, ۱۳۹۴ ۱:۳۴ ق٫ظ

به مسولین محترم مرکز ازمون پیشنهاد میشه که نتایج دکترا دانشگاه ازاد رو دو هفته بعد از اعلام دانشگاههای دولتی منتشر کنند تا داوطلبان شهرستانی خودشونو برای ثبت نام اماده کنند وبرنامه ریزی درستی برای سال تحصیلی پیش رو داشته باشند . با تشکر

،،،،،،
مرداد ۲۶, ۱۳۹۴ ۴:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  علیرضا

سلام
این رو به سامانه مرکز آزمون ارسال کنید..
لطفا همه دوستان به سامانه مرکز آزمون مراجعه کنند و درخواست کنن که دو هفته بعد از اعلام نتایج سراسری ، نتایج آزاد رو هم اعلام کنن تا بتونیم برنامه ریزی کنیم

علیرضا
مرداد ۲۶, ۱۳۹۴ ۱:۲۹ ق٫ظ

ایا از دوستان کسی خبر داره واحد تهران شمال مجوز دکترا ادبیات عرب رو گرفته یا نه ؟ با تشکر

ئالا
مرداد ۲۶, ۱۳۹۴ ۱:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  علیرضا

سلام اقا علیرضا تا جایی که خبر دارم هنوز مجوز ندادن متاسفانه

دکترا
مرداد ۲۶, ۱۳۹۴ ۹:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  علیرضا

نه دوست گرامی .واحد تهران شمال مجوز ادبیات عرب نگرفته.علوم تحقیقات و تهران مرکز و کاشمر قم ابادان گرمسار مجوز دارن

رضا
مرداد ۲۵, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۳ ب٫ظ

دوستانی که میگویند برای هر رشته دکترا یک دانشیار نیاز است خبر زیر را بخوانند
تاریخ خبر:۷/۷/۹۳

حسین حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: برنامه اصلی شورای گسترش وزارت علوم سخت‌تر کردن شرایط اعطای مجوز رشته‌هاست تا یکسری الزامات بیشتر با وسواس بیشتر برای وضعیت هیات علمی دانشگاه‌ها مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در گذشته شرط صدرو مجوز رشته دکتری، داشتن یک دانشیار بود گفت: در حال حاضر وجود دو دانشیار شرط شده و برای اعطای مجوز رشته‌های ارشد، حداقل وجود یک استادیار در دانشگاه متقاضی الزامی شده است.

رضا
مرداد ۲۶, ۱۳۹۴ ۰:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  رضا

برای ذخیره فایل نام فایل را تغییر داده و سپس دانلود کنید

علی
مرداد ۲۶, ۱۳۹۴ ۹:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  رضا

۲ دانشیار + ۳ استادیار با ۵ سال سابقه استادیاری
زیر نامه هم که نوشته باید تمام وقت باشند
این که خیلی سخته. عملا بگن مجوز دکترا نمیدیم

.....
مرداد ۲۶, ۱۳۹۴ ۰:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  رضا

واحد باقت تو رشته ی من حتی یک دانشیار هم نداره ولی مجوز بهش دادن و الان مجوز داره !!!!!

صادق..
مرداد ۲۶, ۱۳۹۴ ۹:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  رضا

دانشگاه فردوس در رشته نرم افزار هم اساتید از مشهد میرن برا تدریس و استادیارن ،، خود مشهد دانشیار و استاد تمام هاش از دانشگاه فردوسین ، ولی فردوس مجوز گرفته، پس احتمالا قانون تبصره داره …

علی
مرداد ۲۶, ۱۳۹۴ ۱۰:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  صادق..

قانون قبلی(قبل ۹۳) شرط یک دانشیار(یا استادیار ۵ ساله)+۳ استادیار و شرط تمام وقت هم نداشته
لابد واحدی که شما میگید قبل ۹۳ مجوز گرفته

نرم افزار
مرداد ۲۶, ۱۳۹۴ ۱۲:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  علی

از مهر ۹۳ پذیرش میکنه و نداشته قبلش

حمید
مرداد ۲۵, ۱۳۹۴ ۱۰:۵۰ ب٫ظ

هر گونه ضربه زدن به اعتبار مدرک دکتری مثل افزایش بی رویه پذیرش پارسال جبران ناپذیر است.

ایرج
مرداد ۲۵, ۱۳۹۴ ۱۰:۲۸ ب٫ظ

سلام. من چهارتا انتخاب اولم تهران و کرج هست و انتخاب آخرم یه شهرستان دور….وقتی سبک و سنگین میکنم میبینم احتمال قبولی چهار انتخاب اولم خیلی کمه ولی ممکنه شهرستان قبول بشم. الان شرایطی پیش اومده که نمیتونم شهرستان برم.آیا امکان داره انتخاب آخرمو حذف کنم؟شاید تو تکمیل ظرفیت تهران قبول بشم.یا اصلا میشه جابجا کرد؟

علی
مرداد ۲۵, ۱۳۹۴ ۹:۵۸ ب٫ظ

خسته شدیم دیگه

علی
مرداد ۲۵, ۱۳۹۴ ۹:۵۷ ب٫ظ

سلام به همگی کسی نمی دونه نتایج کی میاد؟؟؟

مدیریت اموزشی
مرداد ۲۵, ۱۳۹۴ ۹:۲۰ ب٫ظ

سلام دوست عزیز دانشگاه ازاد هر ترم مبلغ ۱۵۰۰وام میده که باید تا اخر ترم تسویه کنی . علاوه بر این وزارت علوم نیز تا چهار ترم ،ترمی ۲۵۰۰ میده که بعد از فارغ التحصیلی با اقساط پایین تسویه میکنی.

مدیریت آموزشی اهواز
مرداد ۲۵, ۱۳۹۴ ۹:۰۰ ب٫ظ

منم هرشب نه ولی یه شب درمیون خواب میبینم قبول شدم قبول نشدم با هر قبول نشدن هم تبخال میزنم کل روز هم اعصابم خرابه….
اقاسعید به فشار آوردن نیست که کی نتایج بیاد وقتی مصاحبه ها تا حالا طول کشیده انتظار نیست زودتر از هفته سوم شهریور نتیجه بیاد.ضمنا دیر بدن بهتره تا خدای نکرده….. فقط دعا کنیم برای مجوزها

مهدیه
مرداد ۲۶, ۱۳۹۴ ۲:۳۲ ق٫ظ

سلام
دوست من ،انقدر ناراحت نباش ،خیلی از ماها مثل شما نگران هستیم.
سعی کن حواستو به چیزای دیگه پرت کنی.دکترا که همه ی زندگی نیست.به خدا من حاضرم دیپلم داشتم ولی … .همه چیز رو که نمیشه گفت.فقط خواستم بگم پوستت رو به خاطر چیزی خراب کن که ارزش داشته باشه.

مهدیه
مرداد ۲۶, ۱۳۹۴ ۲:۴۸ ق٫ظ

امیدوارم خدا برای همه کسانی که منتظر هستن بهترین سرنوشت رو رقم بزنه.

روانشناسی تربیتی
مرداد ۲۵, ۱۳۹۴ ۷:۵۵ ب٫ظ

سلام دوستان
من رشته م روانشناسی هستش امسال با رتبه خوب قبول شدم و مصاحبه هم خوب بود ولی یه نگرانی خیلی بزرگ دارم!
من شاغل نیستم وضعیت مالیم هم تعریفی نداره برا این آزمون خیلی زحمت کشیدم و با این سیستم جدید هم برای دانشگاه سراسری خوندن کار آسونی نیست علاوه بر اون من دیگه واقعا از کنکور خسته شدم!
دوستان شهریه برای رشته های انسانی ترمی چند هستش؟ و آیا دانشگاه وام میده که امیدوار بود؟ و اگر میدن وامشون به چه صورت هستش؟
ممنون

مهدی - جامعه شناسی
مرداد ۲۵, ۱۳۹۴ ۸:۱۹ ب٫ظ

دوست عزیز
فکر کنم ۷-۶ تومن بشه هر ترم
ظاهرا از ترم دوم وام میدن به اندازه ی نصف شهریه هر ترم
درکتون میکنم خیلی ها اینطوریه شرایطشون

به روانشناسی
مرداد ۲۵, ۱۳۹۴ ۸:۳۴ ب٫ظ

بعضی واحد ها نصف ثابت میگیرن بقیه تا قبل امتحان میتونی تسویه کنی وام هم ۲۵۰۰ هست بیشتر نیست.

م .مدیریت موزشی
مرداد ۲۵, ۱۳۹۴ ۷:۰۰ ب٫ظ

در مورد رشته من سال گذشته ۴۲۱ نفر دعوت به مصاحبه شدند ؛ امسال شده ۳۳۵ نفر ،رشته های دیگه هم اگه دقت کنید تقریبا به همین نسبت دعوتها کم شده ،این نسبت حدود ۲۰ درصد میشه براشت من اینه که امسال پذیرشها حدود ۲۰ درصد کمتر از سال قبل باشه . اگه اینجور باشه خیلی فاجعه نیست .

حمید حسابداری
مرداد ۲۵, ۱۳۹۴ ۹:۳۳ ب٫ظ

بچه ها نگران نباشین. بایکی از اساتید حسابداری صحبت کردم گفتم دکتر مجوزها چی میشه .گفت فقط می تونم بگم اصلا نگران نباشین .

اکبر (حسابداری)
مرداد ۲۶, ۱۳۹۴ ۸:۳۷ ق٫ظ

منم با مدیر آموزش یکی از واحدها صحبت کردم
گفت ما برنامه ریزی ها رو انجام دادیم واسه ترم جدید و بهمون دانشجو میدن

سید ابوالفضل
مرداد ۲۶, ۱۳۹۴ ۵:۳۵ ب٫ظ

با سلام همه ۴۰واحد داخل دفترچه دانشجو میگیرن
اگر هر واحد ۱۰تا دانشجو بگبرند ۴۰۰دانشجو در سراسر کشورمیشود من که رتبه ۱۸۷است پس جای امیدوار است

سید ابوالفضل
مرداد ۲۶, ۱۳۹۴ ۵:۳۷ ب٫ظ

با سلام همه ۴۰واحد داخل دفترچه دانشجو میگیرن
اگر هر واحد ۱۰تا دانشجو بگبرند ۴۰۰دانشجو در سراسر کشورمیشود من که رتبه ۱۸۷است پس جای امیدوار است

ایمان
مرداد ۲۵, ۱۳۹۴ ۶:۴۰ ب٫ظ

هرشب خواب دکترا میبینم یه شب قبول میشم یه شبم رد میشم شما هاچطور

سامان
مرداد ۲۵, ۱۳۹۴ ۷:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  ایمان

منم دقیقا مثل شما :-)
موندم حالا قبولم یا نه :-)

ایمان
مرداد ۲۵, ۱۳۹۴ ۶:۳۸ ب٫ظ

اصلا نمیتونم تمرکز کنم روی کارهام همه کارهام تحت تاثیر نتیجه ازمون قرار گرفته میخوام برای ازمون کارشناسی رسمی دادگستری اماده بشم واقعا نمیشه زود تر نتیجه دکترا اعلام بشه تا تکلیفمون مشخص بشه خیلی خوب میشه

سعید
مرداد ۲۵, ۱۳۹۴ ۷:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  ایمان

اگه همه بچه ها همت کنیم و هر روز با مرکز آزمون تماس بگیریم و تحت فشارشون قرار بدیم قطعا زودتر نتایج اعلام میشه

احسان به رها
مرداد ۲۵, ۱۳۹۴ ۶:۲۰ ب٫ظ

سلام رها جان .یه سوال داشتم شما که رفته بودی مصاحبه دکترا اموزش محور ،از شرایط قبولی دکترا پژوهش محور سوال کردی که چطوری است رقابت بیشتر بین کدوم دانشگاه ها بوده و تعداد شرکت کننده های دکترا پژوهش محور مهندسی شیمی چند بوده .ممنونم میشوم جواب بده

رها
مرداد ۲۵, ۱۳۹۴ ۷:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  احسان به رها

سلام
برای پژوهش محور مهندسی شیمی در تهران جنوب رقابت خیلی زیاد بود ۸نفر را من میشناسم ولی تعداد خیلی بیشتر از این صحبتهاست و ودر تهران تجمع روی این واحد است و برعکس علوم تحقیقات شرکت کننده بسیار کمی داشت این را یکی از مصاحبه کنندگان با تعجب گفت اهر هم چند نفری بودند ویک نفر هم بعنوان تاخیری مراجعه کرده فکر میکنم در کل حدود ۴۰تا۴۵نفراز ۶۶نفر به مصاحبه اومده بودند نمیدونم چه شرایطی پیش میاد خدا کنه تعداد پذیرش واحدها افزایش پیدا کنه

احسان به رها
مرداد ۲۵, ۱۳۹۴ ۸:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  رها

رها جان یه سوال دیگه .این که پذیرش دکترا توی هر واحد دانشگاهی ۷ نفر است یعنی این ۷ نفر با پژوهش محور است یا فقط ظرفیت امورش محور است .
بعد این که ملاک قبولی در دکترا پژوهش محور به چه صورتی بود یعنی براساس طرح پژوهشی بود یه کارهای پزوهشی و معدل

مهیار ،جرم شناسی
مرداد ۲۵, ۱۳۹۴ ۶:۰۲ ب٫ظ

رها خانم سلام
بنده فقط منظورم اینه که برا ما باید بیشتر امتیاز قایل بشن چون هم امتحان سخت بود هم حرص و جوشی که ما در طی این سال خوردیم روان ما رو آزرده خاطر نمود به نوعی یه نوع خسارت معنوی بزرگی برای ورودی های امسال به بار آورد

زیبا
مرداد ۲۵, ۱۳۹۴ ۵:۱۲ ب٫ظ

ای خدااااااااا این همه زحمت کشیدم معدلم بالای ۱۸ بشه الان باز میگن واسه دکتری بدون آزمون باید معدل بالای ۱۸.۵ بشه.. ما واسه زندگیمون برنامه ریزی کردبم ، چرا با آیندمون بازی می کنید؟؟؟؟

علی5
مرداد ۲۵, ۱۳۹۴ ۴:۰۷ ب٫ظ

سلام بردوستان عزیز وگرامی امروز نیز می خواهم آیه ای از قران کریم را برایتان عرض کنم که می فرماید ولینصرن الله من ینصره ان الله لقوی عزیز یعنی خداوند کسانی را که اورا یاری کنند (واز آئینش دفاع نمایند )یاری می کند خداوند قوی وشکست ناپذیر است .دوستان عزیز یقنا خدایاریمان خواهد کرد وبه این موضوع اطمینان قلبی وحتمی دارم واز دوستان عزیز تقاضا دارم پس از قبولی بشتر به یاد خداباشیم وتاجایی ازدستمان برمی آید دین خدا رایاری کنیم ضمنا عرض می کنم از روز تولد حضرت معصومه سلام الله علیها تاروز ولادت حضرت علی بن موسی الرضا دهه کرامت است که از کریمان جزءکرامت وبخشش بی حد وحصر نشاید ویقنا توسل به ایشان راهگشا و گشاینده تمتم مشکلات دین ودنیا ست .یاحق

مهیار ،جرم شناسی
مرداد ۲۵, ۱۳۹۴ ۳:۲۱ ب٫ظ

میخوام بگم برگ برنده در دست ماست دوستان هیچ از پست های بعضی از دوستان که قصدشان صرفا نا امید کردن ماست ناامید نشوید تا چند سال پیش آزمون وکالت برای آقایان بدون کارت پایان خدمت برگزار میشد اما گرفتن پروانه موکول میشد بعد از اتمام سربازی در همین حین یک متقاضی حقش ضایع شد و کارش رسید به ارکان بالای کانون وکلا و کانون هم برای اینکه حقش ضایع نشه کلا کارت پایان خدمت رو شرط اصلی برای ثبت نام آزمون وکالت قرار داد.حالا چرا این رو گفتم منظور این بود اون یک نفر بود به حقش رسید حالا که ما چندین هزار نفر هستیم پس اولا تا وقتی خدا رو دارید نا امید نشوید دوما اگر حقی از ما ضایع شود راه های جبرانش از طریق مراجع ذی ربط قابل پیگیری هست سوما ورودی های پارسال هم مطمن باشن اگه ما به حقمون نرسیم وضعیت شما خیلی بدتر خواهد شد چهارم تاریخ ثبت نام تاریخ آزمون تاریخ اعلام اولیه و …. چند مورد دیگر هست که کاملا حق رو به ما میدن
در پایان با این شعر ختم کلام میکنم
ما ز دریاییمو دریا میرویم
ما زبالا ییمو بالا میرویم

رها
مرداد ۲۵, ۱۳۹۴ ۵:۰۴ ب٫ظ

ببخشید اگر ما به حق خودمون برسیم یا نرسیم به ورودی های سال قبل ارتباطی ندارد چرا میفرمایید وضع اونها بدتر میشه
ما از اینکه اونها شرایط خوبی براشون پیش آمد و قبول شدند خوشحال هستیم ضمنا دوست داریم زحمات ما هم به نتیجه برسه و قبول بشیم و هر عملی که شرایط را برای قبولی های سال قبل سخت تر کند از اخلاق انسانی بدور است ان شا الله به درستی دریا دل باشیم

دکتری
مرداد ۲۵, ۱۳۹۴ ۲:۳۲ ب٫ظ

سلام بچه ها
هرکسی که تلاش کنه تا رزومشو قوی کنه تو دکترا موفق میشه و برای هیات علمی شدنش هم زمینه های خوبی ایجاد خواهد شد. انشاء الله هر کسی که تلاش کرده و لیاقتشو داره به هدفش برسه.
موفق باشید
یا حق

مکانیک جامدات
مرداد ۲۵, ۱۳۹۴ ۲:۱۹ ب٫ظ

سلام بچه ها من هم با ازمون و بی آزمون دعوت شدم با ازمون رفتم شک داشتم برای بدون ازمون چون تنها یک انتخاب کرده بودم و اونم بدون مجوز شد ولی الان تماس گرفتم معاونت سنجش گفتند همه اونایی که تو دفترچه بوده با هماهنگی با وزارت علوم پذیرش دارند حالا خیالم راحت شد

احسان
مرداد ۲۵, ۱۳۹۴ ۱:۳۴ ب٫ظ

دوستان من الان باور کنیدبه مدرک کار نمی دند چرا انهایی که دکترا قبول شدند فکر می کنند اگه دست تو دکترا بیشتر بشه انها ضرر می کنند . الان رقابت در سواد است نه نوع مدرک و نوع دانشگاه شما از هر کجا با هر مدرکی فارغ التحصیل شوید سواد شما ارزیابی می شود. الان هر کس سواد بالا دارد جایگاه خوبی هم در کار دارد . به خدا من اینقدر دانشجوی دکتری می شناسم که سواد انها حتی در سطح لیسانس هم نیست. موفق باشید.

رضا
مرداد ۲۵, ۱۳۹۴ ۳:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  احسان

دارم آتیش میگیرم از حرفت. الان رقابت در سواد هست؟؟؟!!!! الان رقابت در آشنا قوی هست و به همین دلیل مدرک مهمه نه سواد.

مهدی
مرداد ۲۵, ۱۳۹۴ ۵:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

لایک
نه نه صبر کن ۱۰۰۰ هزار لایک

محمودمهندسی شیمی
مرداد ۲۵, ۱۳۹۴ ۱۰:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

لاییییییییک

حقوق جزا و جرم شناسی...
مرداد ۲۵, ۱۳۹۴ ۱۲:۴۸ ب٫ظ

بنده هم با استدلال گفته هادی جان را قبلا عزضه داشتم
خودتون رو نگران نکنید

هادی حقوق جزا
مرداد ۲۵, ۱۳۹۴ ۱۲:۳۳ ب٫ظ

دوستان عزیز یه خبر خوب برای کسانی که میخوان در دانشگاه آزاد پذیرش بشوند دارم.
استعلامی از معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به عمل آوردم به این صورت:با سلام لطفا بفرمایید که پذیرش دکتری تخصصی امسال بر اساس رشته های مندرج در دفترچه ی کنکور خواهد بود و یا بر اساس مجوزهایی که وزارت علوم صادر کرده است؟ ممنون
جواب معاونت سنجش عینا به صورت زیر برام ارسال شد:کلیه رشته ها با هماهنگی مجوز وزارت علوم انجام شده و هیچ نگرانی درباره انها وجود ندارد .
با توجه به این پرسش و پاسخ تمامی رشته های دفترچه مجوز خواهند داشت اصلا خودتون رو درگیر نکنید و استرس بیجا به خود و دیگران وارد نکنید.
کسانی که زحمت کشیدند حتما قبول خواهند شد و همه ی واحدها هم دارای مجوز وزارت علوم خواهند بود بنابراین نگرانی از نداشتن مجوز و عدم تایید هم وجود ندارد.
عزیزانی هم که الآن دانشجوی دکتری هستند خودشون رو جای داوطلبان امسال بذارند و اینقدر فضا را مسموم نکنند.هر کسی بر اساس لیاقت خودش جایگاه شغلی خواهد داشت.
موفق باشید

محمدجعفر
مرداد ۲۵, ۱۳۹۴ ۱۲:۱۶ ب٫ظ

بنده تا فوق لیسانسم رو تو بهترین دانشگاه ایران (که میدونید کجاست) حسابداری خوندم …

ولی فهمیدم اشتباهه، چون وضعیت هیات علمی ش افتضاحه!!! هیج جا الان حسابداری رو بورس نمیکنه، هیات علمی حسابداری ش هم بسیار کم شده …

دولتی به راحتی میشه قبول شد،
آزاد پارسال تا ۵۰۰ نفر گرفته، با خودت فکر کردی این ۵۰۰ نفر میخان چیکار کنن؟؟؟

ایشالا همه تون موفق باشید
مطلب فوق رو برای راهنمایی و خط گرفتن شما عرض کردم، نه با هدف حسودی و خدایی نکرده کج ذهنی

مهیار ،جرم شناسی
مرداد ۲۵, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۸ ق٫ظ

ببینید دوستان ما نه حسود هستیم و نه دکترا گرفتن دیگران جای ما رو تنگ میکنه انا موضوع جالب اینه که اکثر اشخاصی که پارسال با رتبه های بالا قبول شدن چنان حق به جانب حرف میزنن که نگو و نپرس.تمامی حقوقی برا ورودی های پارسال در نظر گرفته شده بیش از آن با توجه به اینکه امسال آزمون خیلی سخت تر بوده باید در نظر گرفته بشه
لذا اگر از ورودی های امسال حمایت نمی کنید خواهشا انصاف رو رعایت کنین که ما بیش از شما سختی کشیدیم
به امید موفقیت همه چه پارسال چه امسال

رها آموزش زبان انگلیسی
مرداد ۲۵, ۱۳۹۴ ۱۲:۲۳ ب٫ظ

لایک دوست عزیز. کاملا باهاتون موافقم.

ترمه
مرداد ۲۵, ۱۳۹۴ ۱۲:۲۴ ب٫ظ

احسنت بر شما

TEFL
مرداد ۲۵, ۱۳۹۴ ۱۲:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  ترمه

ایول

روانشناس
مرداد ۲۵, ۱۳۹۴ ۱:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  TEFL

یاشا.ساغول.استدلال به این میگند.

دکتری
مرداد ۲۵, ۱۳۹۴ ۱۰:۵۴ ق٫ظ

سلام بچه ها
من پارسال رتبم ۱۱۸ شده بود و دعوت به مصاحبه شدم اما نرفتم می گفتم با این رتبه من اونجا چی بگم غافل از اینکه پارسال تا ۴۰۰ قبول شد.
امسال رتبم ۵۲ شده مصاحبم خوب بود اما امیدوار نیستم.
موفق باشید
یا ارحم الراحمین

هومن
مرداد ۲۵, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  دکتری

شما کار درستی کردی. پارسال می رفتین یه واحد ضعیف ترمی ۷ میلیون می دادین آخرشم یه مدرک بی اعتبار می گرفتین از یه شهرستان . اما امسال با رتبه خوب حرف برا گفتن زیاد دارین . حداقلش جای خوبی قبول می شین و ارزش هزینه کردن رو داره .

محمدجعفر
مرداد ۲۵, ۱۳۹۴ ۱۰:۳۴ ق٫ظ

حسابداری رفتی آزاد ….!!!
حسابداری که دولتی راحت میشه قبول شد … چرا آزاد …

اونم، ۵۰۰ نفر گرفته؟

حسابدار دکترا
مرداد ۲۵, ۱۳۹۴ ۱۱:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  محمدجعفر

سلام.خدمت شما عرض کنم بنده سال گذشته با رتبه ۲۰۰ سراسری(حتی پردیس) پذیرش نشدم چطور ۵۰۰ نفر گرفته..لطفا با استناد صحبت کنید.رشته حسابداری از رشته هایی هستش که استادانش تا چند سال گذشته خیلی به متقاضی ها لطف داشتن خوب مینوازیدن بچه ها رو….

منتظر
مرداد ۲۵, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  محمدجعفر

دوست گرامی حسابداری تو مقطع دکتری یکی از بهترین و کمیاب ترین رشته ها است که خیلی دانشگاه ها برای هیئت علمی دانشجوی دکتری رو بورس می کنند و پذیرش تو دانشگاه دولتی بسیار سخته چرا که حداقل ۱۰۰۰۰ نفر متقاضی هست در حالی که ۸۲ نفر پذیرش داره یعنی از یک درصد هم کمتر

زیست سلولی به مهرداد
مرداد ۲۵, ۱۳۹۴ ۱۰:۲۹ ق٫ظ

بهتر شما از شورای گسترش یا وزارت علوم بپرسید ..ولی من به شخصه فکر میکنم اگر قبل از قبولی شما این بحث مجوز ها نبوده و تازه داره مطرح میشه مشکلی واسمون پیش نمیاد چون عطف به ما سبق نمیشه قوانین ،،..ولی اگر همان زمان هم مجوز نداشتن مسلما دچار مشکل میشی. ..شما ها هم وضعیتتون سخته مثل ما… خدا کمکمون کنه….

مینا
مرداد ۲۵, ۱۳۹۴ ۱۰:۲۷ ق٫ظ

سلام، از بچه های شهرسازی کسی هست؟

مهرداد علوم سیاسی
مرداد ۲۵, ۱۳۹۴ ۱۰:۱۵ ق٫ظ

دوستان ، لطفا با منطق بگید تکلیف بچه هاییکه سال پیش در محلهای بدون مجوز پذیرفته شدن و الان دو ترم از تحصیلشون گذشته چی میشه؟ مدرک معتبر نمی گیرن؟ انصراف بدن؟؟؟
لطفا خواهش میکنم پاسخ بدید مهمه

علوم سیاسی-لیلی
مرداد ۲۵, ۱۳۹۴ ۱۰:۲۶ ق٫ظ

مهرداد من زنگ زدم روابط عمومی سازمان دانشگاه ازاد گفت تا آخر شهریور مجوز میگیرن

مدیریت
مرداد ۲۵, ۱۳۹۴ ۱۱:۳۴ ق٫ظ

جناب مهرداد بنده تو واحد بدون مجوز تحصیل کردم و در تاریخ شهریور۹۲ فارغ التحصیل شدم(کارشناسی ارشد) البته که مدرک هم دادند ولی از همون موقع دنبال تایید مدرک تحصیلی ام هستم که موفق نشدم . سازمان محل کارم که مدرکم رو از وزارت علوم استعلام کرد در پاسخ ،وزارت علوم بصورت مکتوب جواب داد که مدرک یاد شده فاقد اعتبار از سوی مراجع ذی صلاح اعلام می شود .و الان شخصا دنبال تایید هستم که هر روز یه بهانه ای میاره دانشگاه آزاد اسلامی !! اگراینجا کسی هست که شرایطش مثل بنده هست باهم در ارتباط باشیم بد نیست .

امیر
مرداد ۲۵, ۱۳۹۴ ۳:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  مدیریت

سلام مگه از دانشگاه استعلام نمیکنن؟ منم ورودی ۹۳ ام واحدبدون مجوز چ کار کنم

رها
مرداد ۲۵, ۱۳۹۴ ۵:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  مدیریت

مدرک موقت دانشگاه ازاد از واحد صادر کننده مدرک و دانشنامه دانشگاه ازاد از سازمان مرکزی دانشگاه ازاد استعلام میشود اشتباه محل کار شما ربطی به مجوز واحد ندارد مثل اینکه مدرک دانشگاه امیرکبیر را از خواجه نصیر استعلام کنید
برای داخل کشور به مشکل نمیخورید برای ترجمه مدرک و تایید وزارت علوم مدارکی که از واحدهای بدون مجوز صادر شده تایید نمیشوند اگرنه برای کار در داخل کشور استعلام از دانشگاه ازاد انجام میشه و هیچ مشکلی وجود ندارد

زیست سلولی
مرداد ۲۵, ۱۳۹۴ ۱۰:۰۹ ق٫ظ

جالب هست دوستان مطمینا وزارت علوم و نه روسای دانشگاه آزاد از من و شما نظر خواهی نمیکنن وآسه پذیرش دانشجو یا دادن مجوز پس تمنا دارم اینقدر دعوا نکنید مساله آینه که ما بر اساس اطلاعات دفترچه و سبک و سنگین کردن وضع زندگیمان تو یه آزمون شرکت کردیم و حالا این ظلم که بخواهد این اتفاق ها واسمون پیش بیاد چی میشه یکم خودتان را جای ما بذارید… خودتان از امکانات دکتری آزاد استفاده میکنید ….شما هم اول انصراف بدید و بعد بیاید و موعظه کنید..تحمل .استرس ماها فقط به زبان آسونه و امیدوارم خدا آن مع العسر یسری رو وآسه ما محقق کنه…

علی
مرداد ۲۵, ۱۳۹۴ ۹:۵۶ ق٫ظ

سلام دوستان.خیالتان راحت باشد.در حال گرفتن مجوزها هستند.

منتظر
مرداد ۲۵, ۱۳۹۴ ۹:۴۴ ق٫ظ

دوست عزیز اگه پارسال این وضعیت نشده بود امثال شما حالا حالا ها دکتری حسابداری قبول نمیشدین که جزء یکی از کمترین دکتراها حتی تو دانشگاه های دولتی است تا سال ۹۲ همین دانشگاه ازاد تو مقطع دکتری حسابداری ۴۳ نفر پذیرش داشت و دانشگاه های دولتی با اون همه استاد تمام و دانشیار کلا ۸۲ نفر اونوقت دانشگاه ازاد پارسال ۵۰۰ نفر پذیرش داشته پس خیلی خوش به حالتون شده دیگه چی میگین؟

خطاب به اقای توفیقی
مرداد ۲۵, ۱۳۹۴ ۷:۳۴ ق٫ظ

آقای توفیقی عزیز من دانشجوی مقطع دکتری همین دانشگاه ازاد هستم که اینگونه میفرمایید که امکانات عظیم و….ما یک کلاس ۱۴ نفره رشته حسابداری هستیم که یک استادیار و یک دانشجوی دکتری که تازه دارد تمام میشود همه درسهای این دوره را دارن تدریس میکنن در حالی که ترمی ۷ میلیون حدودا داریم هزینه میکنیم نمیدانم برچه اساسی دارید از کیفیت علمی صحبت میفرمایید؟؟؟؟

شیما
مرداد ۲۵, ۱۳۹۴ ۹:۳۲ ق٫ظ

قبل از قبولی هم همین نظرت بود!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شیما
مرداد ۲۵, ۱۳۹۴ ۹:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  شیما

بدتر از کلاس ۸۰ نفری ، درس تخصصی پیام نور که نیست!!!!!!!!!!!!!!!!

هومن
مرداد ۲۵, ۱۳۹۴ ۹:۴۷ ق٫ظ

دوست عزیز شما که میدونستی اینجوریه نمی رفتی صرفا به خاطر اینکه بهتون بگن آقای دکتر. من خودم پارسال شهرستان قبول شدم نرفتم چون می دونستم کیفیت لازم رو نداره. تازه جایی که من قبول شدم ۱ دانشیار و ۲ استادیار تدریس می کردن اما در کل کیفیت لازم رو نداشت . برا همین موندم تا امسال با رتبه بهتر تو واحد قوی تر و سر تری قبول بشم .
با استقبال از این واحد های بی کیفیت و ضعیف سطح دکتری رو میارد پایین . طرف رتبش نزدیک نفر آخر دعوت به مصاحبه س بعد انتظار قبولی و هیات علمی شدنم داره با درصد های منفی . در نهایت به ضرر خودتون میشه. مطمئن باشین کسی که تو واحد های ضعیف مدرک بگیره شانس خیلی کمی برا هیات علمی شدن داره .

رها
مرداد ۲۵, ۱۳۹۴ ۵:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  هومن

درصد منفی اصلا دعوت به مصاحبه نمیشه شما اگه تمام درسها ۱۰۰بشوید یک نمره منفی داشته باشید دعوت به مصاحبه نمی شوید

WQG
مرداد ۲۵, ۱۳۹۴ ۱:۲۹ ق٫ظ

آقای توفیقی صحبتهای بسیار زیبا و دلنشینی رو ایراد فرمودند. بایست مسوولین وزارت علوم به تمام واحدهای دانشگاه آزاد حق پذیرش دکترا بدهد، چراکه واقعا خبر ندارند که چقدر این دانشگاه امکانات عظیمی دارد. بسیار قویتر از آن است که تصور میکنند.

علی5
مرداد ۲۵, ۱۳۹۴ ۰:۱۹ ق٫ظ

وزیر اسبق علوم، توسعه تحصیلات تکمیلی را «حکم قانون» و منطبق بر برنامه پنجم توسعه عنوان کرد. به گزارش خبرگزاری آنا، دکتر جعفر توفیقی، به روزنامه فرهیختگان گفت: «به‌شدت باید مراقب کیفیت دوره‌های تحصیلات تکمیلی بود؛ بنابراین افزایش ظرفیت در این دوره‌ها زمانی توجیه خواهد داشت که ما مقدمات لازم را برای آن فراهم کرده باشیم. موضوعی که اکنون در دانشگاه آزاد اسلامی نیز دنبال می‌شود.» توفیقی هم چنین ظرفیت اظهار کرد که دوره‌های ارشد و دکتری به‌شدت وابسته به مراقبت از کیفیت جذب هیات‌علمی و منابع و امکانات پژوهشی است و مادامی که افزایش ظرفیت‌ها با تجهیز امکانات و نیروی انسانی همراه باشد، توسعه این دوره‌ها اقدامی مثبت است. وزیر علوم دولت اصلاحات با اشاره به قانون برنامه پنجم توسعه که در آن افزایش ظرفیت دوره‌های تحصیلات تکمیلی پیش‌بینی شده است، گفت: «توصیه آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی نیز درباره توسعه این دوره‌ها با توجه به سوابق و تجربیات ایشان توصیه مثبتی است.» البته توفیقی تاکید می‌کند ما باید مراقب باشیم تا ورودی‌ها به این دوره‌ها با بالاترین کیفیت فارغ‌التحصیل شوند. وی درباره مخالفت‌ها با توسعه تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: «دانشگاه آزاد اسلامی باید از جذب هیات‌ علمی و تجهیز آزمایشگاه‌های خود دفاع و در این باره اطلاع‌رسانی کند.» به گفته توفیقی مخالفان دو دسته هستند؛ دسته اول‌انگیزه‌های سیاسی دارند اما دسته دوم افرادی هستند که اطلاعات کافی نداشته و به دلیل عدم اطلاع از ظرفیت‌های این دانشگاه نگران افزایش تحصیلات تکمیلی هستند. سرپرست سابق وزارت علوم در دولت یازدهم هم چنین تاکید کرد: «دانشگاه آزاد اسلامی باید این… ادامه نظر»

علی5
مرداد ۲۵, ۱۳۹۴ ۰:۱۷ ق٫ظ

سلام دوستان عزیز
نظر اکتر تون رابنده می خونم امشب نگاهی به قران کریم انداختم به این آیه برخورد کردم حیفم آمد خدمت دوستان عرضه ندارم درسوره روم آیه ۴۷ آخر آیه این چنین است وکان حقا علینا نصرالمومنین یعنی هموارهیاری مومنان حقی است بر ما خدادراین ایه عزیز یاری مومنان را برخود واجب فرموده است .امیدوارم با عنایات ائمه اطهار علیهم السلام خاصه حضرت فاطمه معصومه روحی لها الفدا این بانوی مهربان که امشب شب ولادت ایشان است زمینه نصرت ویاری دوستان وبنده حقیر اگر مصلحت می داند فراهم سازد یاحق

رها-آموزش زبان انگلیسی
مرداد ۲۵, ۱۳۹۴ ۸:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  علی5

علی آقا همیشه با خوندن کامنت هاتون آرامش قلبی که از ایمان به خدا دارم ، دو چندان میشه. حرفهاتون خیلی منطقی و آرامش بخشه. مطمانم نتیجه این انرژی مثبت و حرهای خوبتون رو به بهترین شکل می بینین انشاله.
از خدای بزرگ و توانا ، موفقیت همیشگی تون رو در تمام مراحل زندگی میخوام.
التماس دعا.

ارتباطات
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۹ ب٫ظ

من پارسال شرکت نکرئه بودم و لی امسال با رتبه زیر ۲۴ و نمره مصاحبه به گواه مصاحبه کنندگان نمره بالایی کسب کردم. به من گفتند قبولی رتبه کلت از این هم پایین تر میاد. ولی متسفانه هیچ کدوم تز اولویتها در آخرین رشته های مجاز که از طرف دفتر گسترش وزارت علوم هیچ کدوم مجموز دوره دکتری را دریافت نکردند. البته امروز با دانشگاه تماس گرفتم گفتند نگران نباش مججوز ها تارآخر شهریور اعلام میشه…..یک ماه پر استرس دیگه در راه است…

بهنام
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۱۰:۰۵ ب٫ظ

سلام کسی برای مصاحبه عمران گرایش سازه شرکت کرده؟

sahar
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  بهنام

من دوشنبه صبح مصاحبه دارم..شما کی هست مصاحبتون؟این بچه هایی که سازه رفته بودن مصاحبه میگفتن بد بوده و کلی سوالات درسی سخت پرسیدن.

بهنام
مرداد ۲۵, ۱۳۹۴ ۱:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  sahar

من سه شنبه صبح هستم
در مورد مصاحبه اطلاعاتی دارید که بیشتر چی می پرسند؟از دوستانتون کسی مصاحبه رفته؟

زهرا
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۷:۴۶ ب٫ظ

وای خدای من زبان وادبیات فارسی ۳۳ واحد مجوز گرفته مگه جند واحد بوده که حالا ۳۳ واحدش مجوز دار شده یا ابوالفضل

آوا
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۱۱:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

دقیقا،،، مگه میشه مگه داریم اون موقع رشته ما که کاربرد بیشتری توجامعه داره فقط……

مطلع
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۱۱:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

چون رشته ای هست که دقیقا فارغ التحصیلاش از کارشناسی و ارشد و دکتری چه دولتی چه پیام نور و چه آزاد و پردیس و غیرانتفاعی در مقایسه با فارغ التحصیلای سایر رشته ها بالاترین تعداد بی کاران رو داره حتی تو علوم انسانی؟!!!!!!!!!

میترا
مرداد ۲۶, ۱۳۹۴ ۱:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  مطلع

یعنی دکترا هم بگیریم باز بیکاریم؟؟!!!:-(

مریم
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۶:۴۰ ب٫ظ

سلام به همه دوستان.
خوب البته اینکه واحدهای بدون مجوز دانشجو نگیرن منطقی تر از اینه که کلی هزینه کنی و درگیر تحصیل با کیفیت پایین و اخر هم یه مدرک بی اعتبار بشی. ولی خدا کنه لااقل امسال ظرفیت واحدهای مجوز دار رو لااقل افزایش بدن.
دوستانی که تجربه آزمون سالهای قبل رو دارن، به نظرتون تو رشته های فنی با رو رتبه زیر ٢٠ و یه مصاحبه نسبتا خوب علوم تحقیقات قبول میشیم؟
اونوقت این که گفتن واحدهای بدون مجوز بمونن واسه ترم بهمن، یعنی امسال هم باید باز کنکور بدیم؟ نمیشه که تا بهمن صبر کنیم و یکسال دیگه رو هم از دست بدیم…

رها
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۷:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

مریم جان شما که قبول هستید ان شا الله و به ازمون سال دیگه نمیرسه

مریم
مرداد ۲۵, ۱۳۹۴ ۳:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  رها

رها جان ممنون از دلگرمیت، امیدوارم خدا بهترین راه رو جلوی پای هممون بذاره.

☹ ☹■■ جامعه شناسی ••• تهران شمال ■■☹ ☹
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۵:۵۶ ب٫ظ

♧♧♧♧♧♧ help me ♧♧♧♧♧♧♧♧

من اولین و تنها انتخابم جامعه شناسی تهران شماله … یعنی امسال واسه ترم مهر این دانشگاه پذیرش نداره ؟؟؟؟؟؟ تکلیف من چی میشه ؟؟؟؟؟،

رها
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۷:۴۴ ب٫ظ

نگران نباش احتمالا بزودی مجوز میگیره نگران نباشید اون دانشگاههایی که لیسانس و ارشد را چند سالی هست که دارند گرفتن مجوز دکتری براشون سخت نیست

م-رض
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۱۱:۱۱ ب٫ظ

به نظر میرسد که شهریور ویرایش انتخاب رشته مجدد انجام شود

ایمان
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۵:۵۱ ب٫ظ

من که واقعا خسته شدم این همه درس خوندم رتبه یک رو آوردم حلا هم که مصاحبه رو خراب کردم اگه رد بشم دیگه حوصله خوندن ندارم واقعا سال سختی بود صبح سرکار هرروز ازساعت ۴ تا ۱۲ شب درس صبح از ساعت ۵تا ۶.۵ درس ۷تا ۱۴ اداره دوباره تکرار تا ۹ ماه ادمه داشت خیلی سخته که ادم قبول نشه

رها
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۷:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  ایمان

رتبه یک که حتما قبول میشه چون مصاحبه فقط به سوالاتی که میپرسند نیست عمده نمره مصاحبه مربوط به مقالات – کتاب – معدل-مدرک زبان و….است نگران نباش شما انتخاب اولت قبولی

چه می شود کرد ؟ سرنوشت پر زور تر از من است
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۹:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  ایمان

ایمان شما قبولین مطمئن باش . شیرینی یادت نره

.....
مرداد ۲۵, ۱۳۹۴ ۲:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  ایمان

رتبه ۱ هرچقدم مصاحبه رو خراب کرده باشین ، مطمئنا نمره خوبی بهت دادن، و قطعا انتخاب اولتون قبول خواهید شد

مهراز
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۵:۳۴ ب٫ظ

سلام. از رشته معماری هم کسی هست؟ امسال چند نفر رو پذیرش می کنن؟ با توجه به تاثیر ۲۵ درصدی مصاحبه، اونایی که رتبه خوبی ندارن، می تونن امیدوار باشن؟

به آقا مهراز
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۷:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  مهراز

سلام،بستگی به مصاحبتون داره من رتبم ۲۰۰ شده شما چند شدی؟من انتخاب اولم قزوین هست و ارشدم هم اومنجا بودم شما کجا خوندی ارشد؟

به آقا مهراز
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۷:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  به آقا مهراز

اگر با توجه به ۹ واحد اعلام شده باشه و هر واحد ۷ نفر ۶۳ نفر ولی اگر واحدهای دیگه مجوز بگیرن بیشتر میشه

مهراز
مرداد ۲۵, ۱۳۹۴ ۵:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  به آقا مهراز

رتبه ام ۲۸۰ شده. مصاحبه بدک نبود، خیلی کوتاه و با سرعت برگزار شد. زبان هم که خیلی سخت بود. من ارشدم سراسریه. نمی دونم چی پیش می آد… شما مصاحبه ات چطور بود؟

سیاوش
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۵:۲۳ ب٫ظ

ببخشید با عرض معذرت، اینجا مربوط به منتظران نتایج کنکور دکتری ۱۳۹۴ سنجش هست و نه دانشگاه آزاد.لطفا درباره دانشگاه آزاد اگر مطلبی هست در صفحه مربوطه بیان کنید.با تشکر

ایرج
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۶:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  سیاوش

کامنتها درباره متن خبره و متن خبر درباره دانشگاه آزاده….

دکتر
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۴:۴۷ ب٫ظ

سلام دوستان. ببینید اینجوری نیست یکنفر رتبه اش ۴ و ۵ شده ولی چون انتخاب اولش مجوز نداره بهش بگن برو بهمن .اونوقت کسی که ۳۰شده انتخاب اولش مجوز داره بگن مهر بیا .اصلا اینجوری نیست رتبه های اعلام شده تو هر رشته سراسری بوده انتخاب هم بوسیله دستی که نیست.بنابراین دوستانی که رتبه خوب دارن ولی انتخاب اول و حتی دوم شون مجوز نداره نگران نباشن.فقط مشکل براکسانی هست که تمام انتخابهاشون مجوز نداره که اونهم اگر گزینه انتخاب خود دانشگاه رو زده باشن حله .اصلا منطقی نیست رتبه ۳ و یا ۷ چون انتخاب اولش مجوز نداره کنار بره رتبه ۴۰ بیاد بره دانشگاه.اصلا اینکار خنده داره

SARA
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۶:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر

مگه انتخاب دانشگاه هم داشت؟

دکتر
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۹:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  SARA

سارا خانم .نه انتخاب رشته منظورم نیست.منظورم رتبه اعلام شده تو رشته هست.البته که دانشگاه ازاد رشته محل انتخاب میکنی و نتیجه کل رشته اعلام میشه

م-رض
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۱۱:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر

دکتر شما بر اساس منبع معتبر می گوید یا خودتان حدس میزنید؟

مهدی
مرداد ۲۵, ۱۳۹۴ ۱۱:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر

منطقی اینه که سایت دانشگاه رو برای انتخاب دانشگاه مجدد باز کنن. این کار رو تا اونجا که من شنیدم پارسال کردن بنابراین با باز کردن سایت این مشکلات حل میشه

مهندسی شیمی
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۴:۳۷ ب٫ظ

بچه ها خداوکیلی برید به پست إعلام نتیجه بچه های دولتی سر بزنین و کامنتا رو بخونین بخدا پر از انرژی و شوخی و حرفای باحال بود من که لذت بردم
بابا ول کنید مجوز و بدون مجوز حداقل بیایم تا اعلام نتایج با هم دوست بشیم و حرفای جالب بزنیم تا هم زمان برامون بگذره و هم استرس بیخودی بهم ندیم
من که از خوندن کامنتاشون لذت بردم شما هم میخاین استرستون کم بشه برن کامنتارو بخونید
ه

وحید
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۳:۵۷ ب٫ظ

سلام دوستان.با رتبه ۱۸۷ رشته حسابداری.مصاحبه متوسط.۲ تا مقاله پژوهش یه ترویجی احتما قبولی دارم؟انتخاب اولم مبارکه بود

امیر - مدیریت اموزشی
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۳:۵۳ ب٫ظ

دوستان عزیز
در تحصیلات تکمیلی علاوه بر مسئله علم با موضوع اقتصاد سروکار داریم و خواسته یا نا خواسته باید بپذیریم که هدف نهایی از علم هم ارزش افزوده است یعنی تولید پول . بنابراین دانشگاهها هم از این امر مستثنی نیستند. هیچ دانشگاهی نمی تواند در دنیای متغییر و پر تنش امروز بدون توجه به مقوله اقتصاد خود را سرپا نگه دارد بنابراین اکنون دانشگاههای کشور حتی سراسری ها با کمبود دانشجو مواجه هستند بنابراین کادر اداری و هیئت علمی خود را نمی توانند اخراج کنند باید فکری به حال آنها بکنند و از طرفی تقاضا در مقاطع ارشد و دکترا به حد بحران رسیده است که باید مسئولین برنامه ریزی کنند پس چاره ای جز باز کردن درهای دانشگاه به روی متقاضیان وجود ندارد . با اینحال خود افراد هستند که تصمیم می گیرند با توجه به وضعیت موجود و شرایط خود برنامه ریزی کنند و ببینند ایا ادامه تحصیل به نفع آنان خواهد بود یا خیر؟ در همه دنیا هم وضعیت همین طور است . یقینا اگر کسی استعداد دارد و زحمت می کشد می تواند در دانشگاههای دولتی و با کیفیت ادامه تحصیل دهد و کسانی مثل من هم چشم به افزایش ظرفیتهای دانشگاه آزاد داشته باشد.

محمدجعفر
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۲:۵۴ ب٫ظ

آخه رشته محلی که هنوز لیسانس اون رشته رو نداره، چطوری داره دکتری میگیره …!!!

واقعاً با عقل جور در نمیاد

غریبه
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۱:۴۲ ب٫ظ

عزیزان اصلا منبع این خبر کجاست؟تو سایت های دیگه که چیزی نیومده

TEFL
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۱:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  غریبه

درباره خبر دکتر علوی فاضل میتونید تو سایت آنا بخونید.

غریبه
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۲:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  TEFL

چرا خود سایت دانشگاه آزاد چیزی نگفته

س.م
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۱:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  غریبه

نوشته خبرگزاری آنا

رضا
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۱:۲۳ ب٫ظ

مقطع دکتری چون آخرین مقطع تحصیلی است ابرو علمی یک کشور است و نباید با افزایش بی رویه اعتبار آن را کم کرد.

مهدی
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۲:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

آره منم با شما موافقم بعد همین رتبه های بالا انتظار هیات علمی شدن هم بعدها دارن!!!
من که اصلا موافق نیستم مثل پارسال هر کی از راه برسه قبول بشه !!!

فرزاد
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۲:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

عزیزم شما چقدر حرص می خورید اگر دانشجوی دکتری هستید برید به پژوهش و تحقیق برسید اگر هم امسال اصلا مجاز نشدید و یا دانشجوی ارشد هستید باز تشریف ببرید درس بخونید که انشاا… سال دیگه دانشگاه با مجوز قبول شوید.

مهندسی شیمی
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۳:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  فرزاد

اقا فرزاد این اقا خیلی حرص میخوره
دوست عزیز اقای مهدی ما هم رتبمون خوب شده رتبه بالا نیستیم فکر نکن فقط خودت رتبت خوب شده

TEFL
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۳:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  مهندسی شیمی

آفرین . گل گفتی.

شادی
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۳:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  فرزاد

عالی بودددددددد. مرسی

شادی
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۳:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  فرزاد

یعنی من با کلی خستگی کار و استرس از اعلام نتایج با خوندن کامنتتون کلی انرژی گرفتم آقا فرزاد. من نمیدونم چرا بعضیها فکر مبکنن دکترا خوندن فقط هیات علمی شدن!!!! نترسین من که به شخصه همچین قصدی ندارم!!!!

اشکان
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۳:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

از کجا معلوم همین شمایی که الان میگید ظرفیت را بیارن پایین از همون دسته که پارسال با رتبه بالا قبول شدن نیستید .

پویا
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۳:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  اشکان

دقیقاً
پارسال راحت قبول شدن
حالا نوبت ما که شده ، اینجوری میگن..
بابا بیخیال دکی جون..

hossein
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۳:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  اشکان

شک نکن همینه

محمد حسین
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۹:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

احتمالا خودتون هم یکی از همون پارسالی ها هستین آقا مهدی . من و دوستان شک نداریم . راستی چند تا شهرستان هیئت علمی می گیرن خواستی یه سرچ بزن و مدارکت رو بفرست . کسی جای کسی رو نمیگیره . اینقدر نگران نباش .

سحر
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  محمد حسین

لایک….?

مجتبی
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۱:۱۱ ب٫ظ

سلام
دوستان روال به این شکل خواهد بود که اگر انتخاب اول کسی مجوز نگرفته باشد اتوماتیک انتخاب بعدی که مجوز داره اول حساب می شه

فرزاد
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۲:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  مجتبی

با سلام
بعد طبق روال جنابعالی کسایی که یک انتخاب بدون مجوز دارند چی میشه؟

ص صنایع غذایی
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۳:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  فرزاد

با شما موافقم یا همه ی شهرا باید مجوز بگیره یا اجازه انتخاب مجدد به همه داده بشه

سالار
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۷:۰۶ ب٫ظ

خود دانشگاه به ترتیب حتی اگه انتخاب نکردین براتون انتخاب می کنه که این کار باعث میشه در مورد افراد انصاف کامل رعایت بشه در ضمن منم اعتقاد دارم افرادی که اصرار دارند ظرفیت کم بشه پارسال قبول شدن پس اونا هم دوباره باید ازمون بدن

فرزاد
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۸:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  سالار

یعنی مثلا کسی اصفهان هست یک انتخاب زده اصفهان و مجوز نگرفته دانشگاه ازاد خودش واسش مثلا دانشگاه خوزستان را انتخاب میکنه؟ اینجور انصاف کاملا از نظر شما رعایت میشه و منطقیه؟

رها
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۷:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  فرزاد

در سایت مثل پارسال قسمتی برای جابجایی باز میشه و اونهایی که انتخابشون مجوز نگرفته شانسشون را در واحدهای دیگه امتحان میکنند پارسال که اینطوری بود و یک حق انتخاب مجدد داده شد خدا کنه امسال هم اینطور باشه

فرزاد
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۸:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  رها

جا به جایی به این صورت بود که کسانی که شهر دیگه قبول شدند اما تراز شهر خودشون را داشتند توی جا به جایی شرکت کنند شرطی که وجود داشت شرط تراز بود ربطی به الان نداره!!!!

TEFL
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۱:۰۳ ب٫ظ

درباره خبر دکتر علوی فاضل میتونید تو سایت آنا بخونید.

مهندسی شیمی
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۱:۰۳ ب٫ظ

بچه ها چرا اینقدر ناراحتید خود دکتر علوی فاضل مصاحبه کرد و گفت پذیرش ١٢٠٠٠ هزار نفره مثل پارسال که از این تعداد ١۵٠٠ نَفَر پژوهش محور هستن یعنی فقط ١۵٠٠ نَفَر ظرفیتا از پارسال کم شده که با توجه به دعوت مصاحبه ها که پارسال ٢٢٠٠٠ هزار نَفَر بود و امسال ١٨٠٠٠ هزار نَفَر این مقدار پذیرش کاملا طبیعیه
بعدم مگه ممکنه دانشگاه یکسال پذیرش داشته باشه یکسال نداشته باشه
الان بچه ها یکسال تو اون دانشگاه درس خوندن بستر فراهم شده استاد اوردن واحد پاس کردن پس نمیشه همینجوری تمام این زحمات یکساله رو نادیده بگیرن پس اینقدر استرس نداشته باشیم
توکل بخدا بکنیم ان شالله همه چی درست میشه

hamidreza
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۱:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  مهندسی شیمی

با عرض پوزش شما که میفرمایید زحمت کشیدن استاد آوردن. همه این استادا حق التدرس هستند. و دو سه جای دیگر تدریس می کنند. به فرض اگر استادی ۳ دانشگاه در مقطع دکتری و ارشد تدریس میکنه و حداقل ۲۰ دانشجو فقط دکتری ( در حالت خوشبینانه ارشدو نادیده میگیریم) زیر دستشن. آیا میتونه استاد راهنمای همه اینا شه؟ این دانشجویان بیچاره باید چند سال منتظر استاد باشن تا کدش خالی شه؟ مگه یه استاد میتونه چند تا دانشجوی دکتری داشته باشه؟

TEFL
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۱:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  hamidreza

حق التدریس نیستن. هیئت علمی پاره وقت هستن.

مهدی
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۱:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  TEFL

نه خیر دوست عزیز اساتید دانشگاه دولتی نمی تونن هیئت علمی پاره وقت جای دیگه بشن

TEFL
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۱:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

می تونن دوست عزیز.

hamidreza
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۱:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  TEFL

حق التدرس هستند. چون از دو نفر از اساتید ما یکیشون حق التدریسه. تازه طبق مصوبه جدید وزارت علوم پاره وقت هم از مهر باید تعطیل سه

TEFL
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۱:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  hamidreza

میشه منبع خبر و بگین؟

hamidreza
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۱:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  hamidreza

به دانشگاه ها ابلاغ شد.

رها
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۸:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  hamidreza

استاد نیمه وقت جز قانون هستش تعطیل بشه یعنی چی کلمه پاره وقت درست نیست نیمه وقت صحیح است در دانشگاه دولتی هم اساتیدی که در صنعت شاغل هستند بصورت نیمه وقت (با ۲۰ساعت درهفته تدریس )داریم

رها
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۷:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  hamidreza

هر استادیار میتونه استاد راهنما باشه قرار نیست همه از اساتید دانشگاه خودشون استفاده کنند من خودم برای ارشدم دو نفر از یک دانشگاه دیگه اوردم یکی راهنما و یکی مشاور مشکلی نیست

TEFL
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۱۰:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  رها

من هینطور. استاد راهنما از دانشگاه دولتی و مشاور از دانشگاه خودمون. ضمنا عبارت پاره وقت در دانشگاه آزاد برای اساتیدی که هیت علمی دانشگاه سراسری هستند در حکم کار گزینشون نوشته میشه.

علی5
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۲:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  مهندسی شیمی

یاالله یا رحمان ویارحیم یا فاطمه زهرا انرژی مثت بود یاحق

آوا
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  علی5

فقط خدا

TEFL
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۱:۰۱ ب٫ظ

سلام دوستان. اگر خبرها رو دنبال کنید دکتر علوی فاضل در دانشگاه آزاد واحد مشهد گفتند که رشته های دکتری و ارشد با توجه به تصویب وزارت علوم در استان خراسان افزایش پیدا می کنه. این بدین معنی هستش واحدهایی که ظرفیت پذیرش دکتری دارن ولی هر چند در دفترچه نیامدن امسال دانشجو دکتری پذیرش مکنند . مثل واحد تهران غرب در رشته ما(آموزش زبان) که هیئت علمی خوبی جذب کرده(دکتر تاج الدین که استاد تمام هستن و دیگر اساتید). اگر یادتون باشه موقع ثبت نام یک گزینه ای آخر بود که در باره انتخاب دانشگاه بودش. اگر رشته شهری حذف شده باشه مطمنا رشته شهر دیگه ایی تعریف میکنند. انشائ الله هر کسی زحمت کشیده مزدشو میگیره. یا علی

hamidreza
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۱۲:۵۹ ب٫ظ

سلام.
آقای میرزاده از شما خواهش میکنم کیفیت را افزایش دهید.

همه رشته های بدون مجوز باید جمع بشه.
دانشگاه ها امکاناتشون در حد ناچیزه
استاد که اصلا نیست. چرا باید پذیرش کنند؟ سال قبل کسانی قبول شدن حتی یک مقاله در کنفرانس منطقه ای نداشتند. دریغ از یک ساعت تدریس.
خواهشا جمع کنید رشته بدون مجوز رو.
من و امثال من با ۵- ۶ حتی یکی از دوستان با ۷ سال تدریس در رشته نرم افزار نتونستن جایی برای هیئت علمی جذب شن. وای به حال اینکه هر کی با رتبه ۲۰۰- ۳۰۰ قبول شه و جذب شه.

پویا
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۲:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  hamidreza

آیا هر کسی که دکترا گرفت، لزوماً باید استاد دانشگاه بشود!؟

GIS
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۳:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  پویا

نخیر پویای عزیز
طرف دکترا میگیره بره ……

علی
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۱۲:۵۹ ب٫ظ

پارسال همین بحثها بود ولی پذیرش صورت گرفت طبق روال عادی

مهران
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۱۲:۵۵ ب٫ظ

متاسفانه اخبار تا حدوی صحت داره و محل رشته ها حذف شدن . کاشکی سال گزشته امتحان داده بودم .

حقوق جزا و جرم شناسی...
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۱۲:۲۶ ب٫ظ

با این فرصت کوتاه گمان نمی کنم باز دوباره سایت را باز کنند برای انتخاب رشته شهر
من فکر میکنم بر اساس انتخابهایی که داشتیم انتخاب رشته انجام بشه و همه برن دانشگاهشون و مجوزها رو بعدا کسب کنند
این تنها راه ممکنی هست که دانشگاه ازاد دچار تبعات قانونی بعدی نشه
بنابراین به احتمال قریب به یقین،اولا ظرفیتها کاهش پیدا میکنند(رشته شهری حذف نمی شود) ثانیا جذب صورت خواهد گرفت(درتمامی رشته محلهای انتخابی)و در نهایت اگر دانشگاه ازاد نتواند مجوز ها را اخذ نماید واحد صادر کننده مدرک واحدی مجوز دار خواهد بود هر چند محل تحصیل واحدی دیگر باشد.این بر اساس تجربه گذشته است…مهمترین مثالش واحد الکترونیکی دانشگاه ازاد بود به این صورت که از سال ۸۸ اقدام به پذیرش دانشجو نمود اما چون مجوزش صادر نشده بود مدرک دانشجویان ورودی ۸۸ و ۸۹ را دانشگاه تهران مرکز صادر کرد،و مدرک ورودی های ۹۰ و ۹۱ را علوم تحقیقات صادر کرد.
پس نگران این مسائل نباشید.
مطمعن باشید دانشگاه ازاد مشاوران حقوقی دارد که این مسائل را گوشزد میکنند و تبعات قانونی اقدامات نادرست را به گوش مسئولین این دانشگاه خواهند رساند.موفق باشید

مهدی
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۱۲:۳۸ ب٫ظ

نه عزیز جان ربطی به فرصت نداره باز کردن چند روزه یک سایت کار زمان بری نیست پارسال هم این کارو کردن!! همین قدرم زمان بوده!

حقوق جزا و جرم شناسی...
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۱۲:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

پارسال چه کار کردن؟

مهدی
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۲:۲۸ ب٫ظ

پارسال قبل از تکمیل ظرفیت سایت رو باز کردن که دوباره کسایی که می خوان انتخاب دانشگاه کنن

مهندسی شیمی
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۱۲:۵۲ ب٫ظ

با شما موافقم حقوق جزا
اقای مهدی اینقدر انرژی منفی ندید لطفا
هیچی معلوم نیست تا نتایج
ان شالله که هر چی به خیر و صلاح باشه همون پیش بیاد

مدیریت دولتی
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۱:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  مهندسی شیمی

مرسی حقوق و جزا بابت آرامشی که بهم دادید. واقعا ممنونم.من از کارم بخاطر خوندن دکتری استعفا دادم یعنی همه چیزم رو گذاشتم خوندم رتبه عالی شد واسم حیاتیه قبول شم.مرسی

رها
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۸:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  مهندسی شیمی

صحبتهای اقا مهدی عین واقعیت هستش اعلام نتایج اولیه که شد مجددا اجازه انتخاب رشته داده شد و با سرعت هم تکمیل ظرفیت اعلام کردند این که خیلی خوبه اونهایی که قبول شده بودند هم این اجازه را داشتند که شرکت کنند اگر در تکمیل قبول میشدند انتخاب اینکه کدام واحد را بروند داشتند اگر قبول هم نمیشدند واحدی که در اعلام اولیه قبول شده بودند براشون محفوظ بود خیلی خوب میشه اگر اجازه مجدد بدهند

نگار
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۲:۵۹ ب٫ظ

ممنون بابت حرف های دلگرمت کاملا با منطق نوشتی

احمدیان
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۱۲:۲۰ ب٫ظ

سلام دوستان من رتبه ۲۹ شدم نزدیک۸۰نفر دعوت به مصاحبه شدن مصاحبه ام عالی بود استادا خیلی تعریف کردن سهمیه هم دارم فقط یه رشتهمحل دارم چقدر احتمال اینکه تو ۷ نفر اول پددیرش بشم هست روز مصاحبه دوستانی که بودن زیاد رزومه و مصاحبه خوبی نداشتم و از طریق یکی از اساتید هم فهمیدم که جز نفرات دوم سوم روز مصاحبه ام بودم من روز دوم مصاحبه داشتم

احمدیان
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۱۲:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  احمدیان

دوستانی که روز مصاحبه بامن بودن رزومه خوبی نداشتن

رها
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۸:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  احمدیان

رتبه شما اگه مصاحبتون عالی بوده باشه و رقبا نمره بد گرفته باشند میتونه ۲۲نفر ارتقا پیدا کنه تازه شما سهمیه هم داری نگران نباش ان شالله قبول میشی

مدیریت دولتی
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۱۲:۰۴ ب٫ظ

یعنی چی؟ به همین راحتی بدون مجوز میره واسه بهمن؟؟؟؟ کی جواب مارو میده با رتبه ۳ و ۴ از شانس واقعا بدمون که هیچ تقصیر مانداشیم اومدیم رفتار سازمانی و خط و مشی گذاری قزوین رو زدیم که مثلا تو شهرمون درس بخونیم .اگه این رشته ها مجوز نداشت میزدیم منابع انسانی قزوین رو که مجوز دار بود . اینطور نمیشه .ما به دفترچه دانشگاه ۀآزاد اعتماد کردیم باید یه فرصت انتخاب دوباره بگذارند اگر همچین تصمیمی دارند ما تفننی آزمون ندادیم که الان اینطور راحت بگویند مهر پذیرش نداریم بماند برای بهمن.من تو کشور دیگری امتحان ندادم که مقرراتش فرق داشته باشد و الان متوجه شده باشم . لطفا طبق دفترچه عمل کنید. ما به شما اعتماد کردیم.

رها
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۸:۱۴ ب٫ظ

پارسال که فرصت انتخاب دوباره دادند امسال هم ان شاالله میدهند نگران نباش

م-رض
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۶ ب٫ظ

مدیریت دولتی مطمن باش دکتری

دکتری
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۱۱:۵۴ ق٫ظ

سلام بچه ها
واقعا چه روزهای سختی رو داریم سپری میکنیم.نمیدونم حکمت خدا چیه فقط امیدوارم خدا تلاشمونو دیده باشه و قبول بشیم. امیدوارم قبول شدنمونم بعدا تو اون رشته محل به خاطر مجوزها مشکل ساز نشه.
خیلی دلم میخواد علوم تحقیقات قبول بشه.
به امید روزهای خوب

رضا
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۱۱:۵۱ ق٫ظ

دانشگاه آزاد در خیلی از واحدهای که قابلیت پذیرش ارشد را هم ندارد دکتری پذیرش کرده است.

رها
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۸:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

من یادم هست پارسال هم ناراحت بودی

مینا
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۱۱:۰۱ ق٫ظ

دوستان لطفا کمک کنید
ترتیب پذیرش نهایی چطوره؟یعنی تمام کد محل ها رو چک میکنن به ترتیبی که انتخاب کردی بعد میرن سراغ نفر بعدی؟یا اینکه اگه به یه کد بدون مجوز رسید استاپ میکنه و میره سراغ نفر بعدی.لطفا جواب بدین

مهدی
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۱۱:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  مینا

اگر این خبر درست باشه قاعدتا باید سایت دانشگاه برای انتخاب رشته محلها دوباره باز بشه تا هر کسی دوباره حق انتخاب داشته باشه

شادی
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۱۱:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  مهدی

دقیقا ! چون بعضی ها رتبشون خوبه ولی تنها کد رشته و یا کد رشته اولشون حذف شده و این بی انصافیه یک ترم دیرتر شروع کنن.

ص صنایع غذایی
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۱۱:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  شادی

من هم موافقم باید اجازهی ویرایش داده بشه و کد رشته های دارای مجوز روی سایت بیاد تا هر کسی طبق شرایط دوباره انتخاب شهر کنه اینجوری که نمیشه

TEFL
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۱۲:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

درسته. بایستی سایت رو از دوباره باز کنن.

مهدی
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۱۲:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  مینا

پارسال هم این کار رو یک بار کردند و رشته محل ها رو دوباره باز کردند البته پارسال به این جهت بود که دانشگاه اضافه کرده بودند امسالم به جهت کاهش می تونن دوباره باز کنن مشکلی نیست خود من رتبم ۴ شده اگه باز کنن عوض می کنم دانشگاهمو

محمدجعفر
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۱۰:۵۷ ق٫ظ

ایشالا کمش کنن … آخه زیاد شدنش به درد کسی نمیخوره … بعد از اینکه وارد شدی متوجه میشید

ایشالا طبق نظر وزارت علوم با ظرفیت کم پذیرش کنند

مهرداد
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۱۰:۲۰ ق٫ظ

چرا استرس ایجاد میکنید؟ مطابق پارسال پذیرش صورت میگیرد.

مهدی
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۱۰:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  مهرداد

نه آقا چرا باور نمی کنی قرار کمش کنن! من از داخل مرکز آزمون هم خبر دارم این خبر رو قبول دارن

مهدی
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۱۰:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  مهرداد

شما چرا الکی امیدوار میکنید که بعدا ضربه روحی بخوریم با این مصاحبه ها دقیقا مطابق رشته های شورای گسترش پذیرش صورت می گیرد

هومن
مرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۱۱:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  مهرداد

منم شنیدم تو جلسه مصاحبه یکی از استادا گفته بود امسال پذیرش محدود خواهد شد و مثه پارسال نیست . البته هنوز هیچی مشخص نیست تا جوابا بیاد .