موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

انتشار اطلاعیه مصاحبه آزمون دکتری 98 دانشگاه تربیت مدرس

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

اطلاعیه دانشگاه تربیت مدرس در خصوص جزئیات برگزاری مرحله دوم آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی سال ۱۳۹۸ منتشر شد.

به گزارش پی اچ دی تست، بنا بر اعلام دانشگاه تربیت مدرس، کلیه داوطلبان ثبت نام و شرکت در مرحله دوم (بررسی سوابق آموزشی و پژوهشی، مصاحبه علمی و سنجش عملی) آزمون نیمه متمرکز دوره های دکتری سال ۱۳۹۸ این دانشگاه ضروری است با اطلاع کامل از شرایط و ضوابط نسبت به ثبت نام الکترونیکی، بارگذاری مدارک الزامی و دریافت گواهی انجام ثبت نام در مهلت اعلام شده در این اطلاعیه اقدام و سپس در قالب جدول زمان بندی نسبت به ارائه مدارک لازم و شرکت در مرحله دوم آزمون اقدام نمایند.

شرایط و ضوابط پذیرش دکتری دانشگاه تربیت مدرس

به کلیه داوطلبان تاکید می شود که شرکت داوطلبان در این مرحله صرفا بر اساس اطلاعات و مدارک خوداظهاری آنان انجام می شود. لذا، احراز کلیه شرایط و ضوابط و توضیحات مذکور در دفترچه شماره ۱ و دفترچه انتخاب رشته (شماره ۲) آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۳۹۸ سازمان سنجش و مندرجات این اطلاعیه و اطلاعیه های بعدی این دانشگاه برای داوطلبان الزامی است و چنانچه داوطلبی واجد شرایط و ضوابط الزامی نباشد و یا هرگونه مغایرتی در اطلاعات و اصالت مدارک وی وجود داشته باشد، مسئول عواقب آن است و در صورت قبولی در هر مرحله ای از پذیرش و تحصیل باشد به تحصیل وی خاتمه داده می شود.

۱) مدرک زبان معتبر و مهلت ارائه آن توسط پذیرفته شدگان: ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی مشروط به احراز حدنصاب زبان انگلیسی معتبر با حداقل نمره قابل قبول طبق جدول زیر و ارائه آن تا پایان نیمسال اول تحصیلی” است.

مدرک زبان مصاحبه دکتری 98 دانشگاه تربیت مدرس

تبصره: در صورتی که پذیرفته شده به صورت مشروط ثبت نام شده باشد، ولی موفق به احراز حد نصاب مدرک زبان انگلیسی معتبر به شرح جدول فوق در حداکثر مهلت ارائه آن نشود، ثبت نام مشروط وی لغو و اخراج می گردد.

۲) انتخاب زمینه های تحقیقاتی: داوطلبان برای آشنایی بیشتر با استادان این دانشگاه و اطلاع از فعالیت های علمی و تحقیقاتی آنان می توانند به لینک “زمینه های تحقیقاتی اعضای هیات علمی” در سایت دانشگاه مراجعه نمایند و زمینه تحقیقاتی مورد علاقه خود را هنگام انجام فرایند ثبت نام در سامانه گلستان در قسمت مربوط تعیین و انتخاب نمایند.زمان مصاحبه دکتری دانشگاه تربیت مدرس

در هر حال زمینه تحقیقاتی (موضوع رساله دکتری پذیرفته شدگان با توافق استاد راهنما، گروه آموزشی و دانشگاه پس از پذیرش و ثبت نام آنان تعیین خواهد شد و انتخاب زمینه تحقیقاتی توسط داوطلبان حقی در این خصوص برای آنان ایجاد نمی کند.

۳) سهمیه مربی: داوطلبانی که متقاضی استفاده از سهمیه مربی گردیده اند، موظف به ارائه گواهی های معتبر در این خصوص می باشند. لازم به توضیح است منحصرا مربیاتی که واجد شرایط و ضوابط وزارت علوم تحقیقات و فناوری و سازمان سنجش آموزش کشور باشند، مجاز به استفاده از سهمیه مربی در آزمون ورودی دکتری (نیمه متمرکز) سال ۱۳۹۸ می باشند.

پذیرش آن دسته از دانشجویانی که با استفاده از سهمیه مربی پذیرفته می شوند مشروط به انعقاد قرارداد آموزشی با دانشگاه محل خدمت و پرداخت هزینه تحصیلی مصوب هیات امنای دانشگاه حسب رشته گرایش مربوط به شرح ذیل می باشد که ۵۰% آن در ابتدای تحصیل و هنگام عقد قرار داد، ۲۵% یک سال پس از شروع تحصیل و ۲۵% باقیمانده دو سال پس از شروع تحصیل اخذ می شود.

داوطلبان در صورت دارا بودن و احراز شرایط مذکور، ارائه مدارک ذیل هنگام ثبت نام در سیستم جهت شرکت در مصاحبه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۳۹۸ و انجام تعهدات مالی به شرح فوق مجاز به استفاده از سهمیه مربی» هستند. در غیر اینصورت، در هر مرحله ای از پذیرش تحصیل که باشند به تحصیل آنان خاتمه داده می شود.

  •  فرم تایید شده مخصوص استفاده از سهمیه مربی» در آزمون دکتری نیمه متمرکز از سال ۱۳۹۸

  • اولین حکم استخدام رسمی آزمایشی ممهور توسط هیأت ممیزه مرکزی با هیأت ممیزه منصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی ذیربط : آخرین حکم استخدامی دانشگاه یا موسسه آموزش عالی ذیربط

  • تائیدیه صلاحیت عمومی داوطلب، صادره از هیات مرکزی گزینش استاد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

۴) دوره های نوبت دوم: پذیرش این داوطلبان مشروط به پرداخت شهریه در هر رشته/ گرایش است، لذا مقتضی است داوطلبانی که توانایی پرداخت شهریه را ندارند از ثبت نام و شرکت در مصاحبه دکتری خودداری نمایند.

نکته مهم: داوطلبان این دوره ها ملزم هستند برای ثبت نام و شرکت در مرحله ارزیابی تخصصی دانشگاه فرم مخصوص تعهد پرداخت شهریه / هزینه تحصیل را تکمیل و هنگام ثبت نام بارگذاری نمایند، در غیر این صورت مجاز به ثبت نام برای شرکت در مرحله دوم در کدرشته محل های دوره های نوبت دوم نخواهند بود.

چگونگی ثبت نام در سامانه الکترونیکی و شرکت در مرحله دوم آزمون (مصاحبه علمی) دانشگاه تربیت مدرس

داوطلبان واجد شرایط لازم است مدارک و مستندات مورد نیاز را به فرمت مناسب تهیه نمایند و هنگام ثبت نام الکترونیکی در سامانه جامع دانشگاهی (گلستان) آنها را به شرح مذکور در ذیل این اطلاعیه (مدارک لازم و چگونگی بارگذاری آن ها) بارگذاری نمایند.

اندازه هر یک از فایل مدارک ارسالی (به جز عکس) نباید از ۸۰ کیلو بایت کمتر باشد. ثبت نام الکترونیکی از ۵ تا ۱۱ خرداد ماه خواهد بود.

توجه: در صورت راه یابی داوطلب به مصاحبه علمی ضروری است اصل کلیه مدارک شناسایی (کارت ملی و شناسنامه) و نسخه کامل کلیه مدارک و سوابق آموزشی و پژوهشی بارگذاری شده در سیستم جامع دانشگاهی (گلستان) در روز برگزاری مصاحبه ارائه شود.

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه تربیت مدرس

زمان مصاحبه علمی کلیه رشته های این دانشگاه در بازه زمانی ۲۵ الی ۲۹ خرداد ماه سال ۱۳۹۸ خواهد بود و جزئیات زمان و محل برگزاری مرحله دوم آزمون (مصاحبه علمی) و نیز نتایج بررسی مدارک داوطلبان از طریق اطلاعیه متعاقبا در بخش آموزش وبگاه دانشگاه تربیت مدرس منتشر خواهد شد. مرحله دوم آزمون شامل بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و مصاحبه علمی است.

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه تربیت مدرس 98 - 99

٣- نکات مهم

۱) کلیه مقالات داوطلبان اعم از علمی- پژوهشی، علمی- ترویجی و مقالات چاپ شده در کنفرانس ها در صورتی قابل امتیاز دهی هستند که مستخرج از پایان نامه یا مرتبط با حوزه تخصصی داوطلب باشند و توسط استاد راهنمای اصلی داوطلب تایید شده باشند.

۲) مقالاتی که در مجلات ممنوعه (فاقد اعتبار علمی از نظر وزارتین علوم و بهداشت) چاپ شده باشند قابل بررسی و امتیازدهی نیستند.

۳) در صورت ارائه تالیف یا ترجمه کتاب، بایستی تالیف یا ترجمه ارائه شده مرتبط با رشته تحصیلی داوطلب باشد، در غیر اینصورت امتیازی به آن تعلق نمی گیرد.

۴) پذیرفته شدگان این دانشگاه به صورت تمام وقت در دوره دکتری اشتغال به تحصیل خواهند داشت و مشمول کلیه مقررات آموزشی و انضباطی دانشگاه خواهند بود. 

۵) پذیرفته شدگانی که در استخدام دستگاه های دولتی هستند باید برای ثبت نام (شروع به تحصیل مدارک لازم مبنی بر موافقت با تحصیل تمام وقت یا ماموریت تحصیلی را ارائه نمایند.

۶) چنانچه در هر مرحله از ثبت نام، بررسی و اشتغال به تحصیل مشخص شود که داوطلب دارای هر یک از شرایط ورود به دوره دکتری مذکور در اطلاعیه های سازمان سنجش و این اطلاعیه نبوده است، بلافاصله از ثبت نام و ادامه تحصیل او جلوگیری و مطابق مقررات در هر مرحله ای از پذیرش یا تحصیل باشد به تحصیل وی خاتمه داده می شود.

۷) در صورتی که مدارک الزامی برای بررسی پذیرش داوطلبان به طور کامل توسط داوطلب در سامانه بارگذاری نشده باشد، به درخواست پذیرش وی ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجه پرداختی نیز قابل استرداد نخواهد بود.

 

پیشنهادات:

شهریه دکتری شبانه دانشگاه تربیت مدرس

مشاوره آزمون دکتری

مشاوره انتخاب رشته دکتری

مدارک مصاحبه دکتری

سوالات مصاحبه دکتری

توصیه نامه مصاحبه دکتری

رزومه مصاحبه دکتری

زمان مصاحبه دکتری

فرم صلاحیت عمومی دکتری

ثبت‌نام
باخبرم کن!

31 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m
خرداد ۱۳, ۱۳۹۸ ۸:۴۳ ق٫ظ

فرمهایی که باید پرکنیم ودر سامانه بارگذاری کنیم در سایت دانشگاه نیست برداشته شده؟

G.h
خرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۱:۵۱ ق٫ظ

من نتونستم همه مدارک و بارگزاری کنم زمان تموم شد الان چیکار کنم ؟

مهندس
خرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۹:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  G.h

منم همینطور نتونستم ثبت نام کنم…چرا تمدید نکردن زمان ثبت نامو…چیکار کنم حالا :(

آناهیتا
خرداد ۱۱, ۱۳۹۸ ۷:۴۶ ب٫ظ

سلام
اینکه در فرم ثبت اطلاعات، زمینه های موردعلاقه رو باید بنویسیم؛ همون قدر کلی که خودشون جلو اسم اساتید نوشتن؟
دیگه لازم نیست ریز بشیم؟

فاطمه
خرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۰:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  آناهیتا

آره همون کافیه

مهسا
خرداد ۱۱, ۱۳۹۸ ۱۱:۰۳ ق٫ظ

سلام دانشگاه تربیت مدرس برای رشته شیمی تا چه رتبه ای رو معمولا میپذیرند؟ اصلا از دانشگاه های دیگه دانشجو میگیرن یا فقط دانشجویان خودشونو برمیدارن؟

ژنتیک
خرداد ۱۰, ۱۳۹۸ ۹:۳۰ ب٫ظ

دوستان سلام
ایا امکان داره تربیت مدرس بعد از ارسال مدارک و بررسی انها، اجازه ورود به جلسه مصاجبه رو نده؟

رویا
خرداد ۱۰, ۱۳۹۸ ۹:۲۱ ب٫ظ

سلام خسته نباشید
اینکه دانشگاه تربیت مدرس زمان بررسی مدارک ثبت نامی رو ۱۸ ام زده، این یعنی اینکه احتمال داره بعد از ارسال مدارکمون و بررسی ای که انجام بدن، رد کنن و اجازه ورود به جلسه مصاحبه رو ندن؟

حمزه
خرداد ۱۰, ۱۳۹۸ ۷:۱۶ ب٫ظ

این فرم شاره ۱ پس کو؟

گلی
خرداد ۱۰, ۱۳۹۸ ۱۰:۱۳ ق٫ظ

در صفحه سامانه گلستان دانشگاه تربیت مدرس اصلا جایی واسه ثبت نام مصاحبه وجود نداره.

افسانه
خرداد ۱۰, ۱۳۹۸ ۱۱:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  گلی

شما وارد گلستان تربیت مدرس میشی و نام کاربری =شماره داوطلبی در ازمون دکتری+۸۰ و رمز عبور هم که شماره ملی ت وارد میکنی و صفحه بارگذاری مدارک باز میشه

ندا
خرداد ۱۰, ۱۳۹۸ ۳:۱۱ ق٫ظ

کسی میدونه چطوری متقاضیان دکتری باید وارد سیستم گلستان دانشگاه تربیت مدرس بشون؟ رمز و پسووردچی باید بزنیم؟ هرچی سرچ زدم هیچی پیدا نکردم. تو رو خدا یکی جواب بده.

گلی
خرداد ۱۰, ۱۳۹۸ ۱۰:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  ندا

یوزر: اول عدد ۸۰ بعد شماره داوطلبی تون.
پسورد: شماره ملی تون

مشکل اینه که تو صفحه ای که من باز می کنم اصلا جایی واسه ورود اطلاعات نداره.

افسانه
خرداد ۱۰, ۱۳۹۸ ۱۱:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  گلی

یوزر و پس که وارد کردی
وارد صفحه که شدی از بالا به ترتیب این مسیر رو میری
ازمون-ثبت نام-دانشگاه تربیت مدرس-تقاضای ثبت نام در مصاحبه علمی…. رو میری و به ترتیب اول مشخصاتتو پر میکنی بعد ۱۰۰ تومن و میپردازی تا الی اخر

سعید
خرداد ۲۵, ۱۳۹۸ ۱۱:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  ندا

سلام پسورد شماره داوطلبی۸۰ روز عبورم ش ملی هست

رویا
خرداد ۹, ۱۳۹۸ ۳:۲۶ ب٫ظ

سلام دوستان
لطف میکنید به سوال من سریعتر جواب بدید
در مدارک ثبت نامی دانشگاه تربیت مدرس، فرم شماره ۱ که همون فرم معدل و تاریخ فارق التحصیلی هست باید توسط دانشگاه امضابشه و یه فرم دیگه هم داره با عنوان فرم جایگزین شماره ۱. من متوجه این فرم نشدم لطف میکنید بفرمایید من باید چیکارکنم؟
چون الان دسترسی به دانشگاهم ندارم میتونم الان فرم جایگزین رو پرکنم و بفرستم؟ ممنون از راهنماییتون

افسانه
خرداد ۱۰, ۱۳۹۸ ۱۱:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  رویا

ببینید شما یا باید فرم ۱ رو ببری دانشگاه ارشد واست کامل کنن و مهر و امضا و پیوست و شماره بززن و بعدش بذاری تو سایت یا اگه دسترسی نداری به دانشگاهت ،باید اون فرم جایگزین فرم ۱ رو پر کنی ومثلا تعهد بدی که بعدا میری و اون فرم رو از دانشگاه ارشدت تهیه میکنی
پس شما همون جایگزین و پر کن و امضا کن و بارگذاری کن و مشکلی نیست

محمد
خرداد ۸, ۱۳۹۸ ۳:۱۸ ق٫ظ

رمز و پسووورد ورود به سیستم گلستان دانشگاه تربیت مدرس چه می باشد؟ توضیحی ندادید. فقط دانشگاه تهران با شهیدبهشتی واضح رمز ورود رو گفته. ولی علم و صنعت و تربیت مدرس و خواجه نصیر هیچی نیس تو متن در مورد ورود به سیستم گلستان

زهرا
خرداد ۸, ۱۳۹۸ ۴:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

تو اینترنت سرچ کنید

آناهیتا
خرداد ۶, ۱۳۹۸ ۷:۱۹ ب٫ظ

برای آزمون زبان، این دانشگاه آزمون دانشگاه تهران UTEPT رو قبول نداره؟

میثم
خرداد ۹, ۱۳۹۸ ۳:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  آناهیتا

منم آزمون زبان دانشگاه تهران رو با نمره ۶۶ دارم اما فک کنم به جز تهران هیجان جایی قبول نمیکنن،

آناهیتا
خرداد ۱۱, ۱۳۹۸ ۷:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  میثم

شما دانشگاه های دیگه رو هم چک کردید؟ علامه؟ بهشتی؟

میثم
خرداد ۱۱, ۱۳۹۸ ۸:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  آناهیتا

به جز بهشتی و شریف بقیه قبول ندارن مدرک زبان utept رو

آناهیتا
خرداد ۱۱, ۱۳۹۸ ۸:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  میثم

عجب!!!
یعنی اصلا براشون اعتبار نداره؟ بفرستیم یا نه؟؟

کیمیا
خرداد ۶, ۱۳۹۸ ۱۱:۲۹ ق٫ظ

سلام چرا دانشگاه مازندران اطلاعیش رو از سایت برداشت؟؟دیروز اطلاعیه زد امروز رفتم دیدم نیست

مهسا
خرداد ۶, ۱۳۹۸ ۵:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  کیمیا

سلام
منظورتون دانشگاه بابلسره؟
از کیفیتش اطلاعی دارید؟

کیمیا
خرداد ۶, ۱۳۹۸ ۶:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

سلام بله..برای رشته من عالیه..امکانات خیلی زیادی داره..اساتیدشم خوبن.

مهسا
خرداد ۶, ۱۳۹۸ ۷:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  کیمیا

من رشته ام فیزیکه و ترازش پایینه برای همین نمیدونم مصاحبه اش برم یا نه
شما چه رشته ای هستین؟
از امکانات رفاهی و خوابگاهی و محیط آموزشی اش راضی بودین

sima
خرداد ۷, ۱۳۹۸ ۱۲:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

من رشتم تربیت بدنیه.. اونجا تحصیل نکردم فقط یه بار رفتم دانشگاهش خیلی خوشم اومد خوب بود..

kimia
خرداد ۷, ۱۳۹۸ ۱۲:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

تراز پایین دلیل بر بی کیفیتی نیست..امسال هر کی هرجور دلش خواسته تراز داده. به نظرم همون پیج دانشگاهشون برید سوالتون بپرسید ج میدن بهتون

مهسا
خرداد ۷, ۱۳۹۸ ۲:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  kimia

ممنون دوستان