موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

مصاحبه‌ دکتری دانشگاه آزاد + تجربه مصاحبه و سوالات!

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد از ۱۷ تیرماه آغاز خواهد شد. زمان برگزاری مصاحبه با تاخیر هم از ۲۰ مرداد شروع شد. تجربه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد در سال‌های گذشته به شما کمک خواهد کرد برای حضور در این جلسه آمادگی بیشتری داشته باشید و شانس قبولی در دکتری دانشگاه آزاد برای شما بیشتر شود.

به گزارش پی اچ دی تست، داوطلبان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی نیز همانند داوطلبان سایر دانشگاه‌ها ملزم به شرکت در مصاحبه‌ دکتری جهت پذیرش خواهند بود. مصاحبه دکتری آزاد در پذیرش نهایی داوطلبان دکتری این دانشگاه تأثیر 50 درصدی دارد. 

مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد | مصاحبه دکتری استعداد درخشان دانشگاه آزاد

مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه آزاد

نتایج انتخاب رشته داوطلبان کنکور دکتری دانشگاه آزاد احتمالا اواخر اردیبهشت اعلام می‌شود. پس از اعلام نتایج دعوت به مصاحبه (انتخاب رشته)، همه داوطلبان باید در جلسه مصاحبه شفاهی مطابق زمان‌بندی اعلام‌شده حضور پیدا کنند. پس از برگزاری مصاحبه ها نتایج نهایی دکتری از سوی سازمان سنجش منتشر می‌شود.

کلیه مراحل مصاحبه دانشگاه آزاد از سوی این دانشگاه (و مستقل از سازمان سنجش) برگزار می‌شود.

مصاحبه دکتری استعداد درخشان دانشگاه آزاد

داوطلبان دکتری بدون آزمون استعداد درخشان دانشگاه آزاد نیز باید در مصاحبه شرکت کنند. پس از اعلام نتایج دعوت به مصاحبه، همه داوطلبان باید در جلسه مصاحبه شفاهی مطابق زمان‌بندی اعلام‌شده حضور پیدا کنند. عموما زمان‌بندی و سایر جزییات برگزاری مصاحبه استعدادهای درخشان مشابه داوطلبان با آزمون است.

شانس قبولی در مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

برخی داوطلبان با تصور این که قبولی در دانشگاه آزاد ساده است تلاش زیادی برای آن نمی‌کنند. در ادامه نکات مهمی را در این خصوص به شما خواهیم گفت:

۱- بدون شرکت در مصاحبه دکتری امکان قبولی در دانشگاه‌ ازاد وجود ندارد. بنابراین این مرحله را دست کم نگیرید.

۲- برخلاف مقاطع گذشته، با توجه به این که ظرفیت در دوره دکترا محدود است، رقابت هم زیاد است. پس گمان نکنید که قبولی در مصاحبه دانشگاه آزاد ساده و حتمی است.

علاوه بر این، با توجه به این که در مقطع دکتری بسیاری از داوطلبان شاغل هستند، ترجیح می‌دهند به جای رفتن به دانشگاه های سراسری شهرستان، در دانشگاه آزاد شهر خودشان تحصیل کنند و همین امر هم باعث بالاتر رفتن رقابت می‌شود.

۳- تخمین قبولی دکتری دانشگاه آزاد چندان ساده نیست. ممکن است در برخی واحدهای شهرستان که به هر علت کم طرفدار هستند بتوان با نمره نه چندان بالای مصاحبه هم قبول شد، اما رقابت برای قبولی واحدهای بزرگ دانشگاه ازاد بخصوص واحدهای شهر تهران زیاد است.

برای کسب اطلاعات بیشتر به مطلب شانس قبولی در مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد مراجعه کنید.

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ از ۱۷ تیرماه اعلام شده است.

سامانه دریافت اطلاعات تاریخ، محل و زمان مصاحبه کنکور دکتری، دکتری بدون کنکور استعداد درخشان ۱۴۰۲ و تکمیل ظرفیت واحدهای بین الملل در تاریخ ۱۲ تیرماه فعال شد. تاریخ و زمان برگزاری مصاحبه‌ دکتری ۱۴۰۲ دانشگاه آزاد هر فرد در این سامانه درج شده است.

مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد استعداد درخشان کی است؟

عموما زمان بندی برگزاری مصاحبه های دکتری دانشگاه آزاد به نحوی است که داوطلبان با کنکور و بدون کنکور استعداد درخشان یک رشته به صورت همزمان مصاحبه می‌شوند.

مکان مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

تا پیش از سال 96 تقریباً تمام مصاحبه‌های دکتری دانشگاه آزاد در واحد علوم و تحقیقات (واقع در شهر تهران) برگزار می‌شد. اما در آزمون دکتری 96، برگزاری مصاحبه‎ها به واحدهای استان‌ها واگذار شد.

مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد در سال 97، در 10 منطقه انجام شد؛ بدین صورت که مثلاً در استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی مصاحبه در تبریز به عنوان مرکز مصاحبه منطقه، در استان‌های گیلان، مازندران و گرگان مصاحبه در ساری و به همین ترتیب در بقیه استان‌ها مصاحبه انجام شد.

روال شرکت در مصاحبه بدین صورت بود که پس از اعلام نتایج دعوت به مصاحبه آزاد، داوطلبانی که به مصاحبه دعوت شده بودند، بنا بر اطلاعاتی که اعلام شده بود، نسبت به انتخاب مناطق آمایشی جهت شرکت در مصاحبه اقدام می‌نمودند.

به عنوان مثال، اگر داوطلبی از ۴۰ رشته‌محل انتخابی خود در ۱۵ رشته‌محل برای مصاحبه دعوت شده بود و این ۱۵ رشته‌محل مثلاً در ۵ منطقه آمایشی دانشگاه آزاد واقع شده بود، داوطلب باید با مراجعه به سایت در صورت تمایل با پرداخت هزینه مصاحبه در هر منطقه نسبت به انتخاب مناطق مذکور به صورت هر ۵ منطقه یا تعدادی از آن‌ها اقدام می‌کرد.

در سال 98، مصاحبه‌های دکتری این دانشگاه مجدداً به‌صورت متمرکز در واحد علوم و تحقیقات تهران برگزار شد.

در سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ با توجه به شیوع کرونا مصاحبه دکتری دانشگاه‌ ازاد به صورت مجازی برگزار شد.

مصاحبه علمی داوطلبان آزمون دکتری تخصصی در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ به صورت حضوری و متمرکز در شهر تهران برگزار شد.

ردیفسالنحوه برگزاری مصاحبه
‍۱۱۳۹۷برگزاری مصاحبه در ۱۰ منطقه آمایشی
۲۱۳۹۸برگزاری مصاحبه دکتری به صورت متمرکز (یعنی یک مصاحبه برای همه انتخاب‌های مدنظر داوطلبان) در شهر تهران
۳۱۳۹۹ و ۱۴۰۰برگزاری مصاحبه به صورت متمرکز (یعنی یک مصاحبه برای همه انتخاب‌های مدنظر داوطلبان) و مجازی (به علت شیوع کرونا)
۴۱۴۰۱برگزاری مصاحبه دکتری به صورت متمرکز (یعنی یک مصاحبه برای همه انتخاب‌های مدنظر داوطلبان) در شهر تهران
 ۱۴۰۲برگزاری مصاحبه دکتری به صورت متمرکز (یعنی یک مصاحبه برای همه انتخاب‌های مدنظر داوطلبان) در شهر تهران

در سال ۱۴۰۲ مصاحبه دکتری آزاد به صورت متمرکز و در واحدهای دانشگاه آزاد در شهر تهران برگزار می‌شود. بدین معنا که هر داوطلب تنها در یک مصاحبه شرکت کرده و نمره آن برای همه انتخاب‌هایش درج می‌شود. در ضمن تفاوتی ندارد که داوطلب به مصاحبه کدام دانشگاه دعوت شده، به هر صورت همه داوطلبان لازم است برای مصاحبه در واحدهای دانشگاهی شهر تهران حضور پیدا کنند.

گروه‌های مصاحبه متشکل از اساتید در رشته‌های مختلف تشکیل و هر یک از دعوت‌شدگان به مصاحبه بر اساس رشته‌های انتخابی در میان این هیئت‌ها حاضر می‌شوند و اعضای هیئت علمی سنجش‌های لازم را به عمل می‌آورند.

هر یک از داوطلبان می‌توانند در بیش از یک کدرشته دعوت شوند و در گروه‌های مصاحبه حاضر شوند.

داوطلبانی که به مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد در رشته‌های مختلف دعوت شده بودند، می‌بایست به‌منظور اعلام آمادگی جهت شرکت در مصاحبه نسبت به ثبت‌نام در سامانه اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اقدام می‌نمودند.

ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

داوطلبانی که بر اساس نتایج اولیه انتخاب رشته واجد شرایط دعوت به مصاحبه شده و تمایل به شرکت در این مرحله از ارزیابی علمی و تخصصی را دارند لازم است به سایت مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org مراجعه کنند. داوطلبان لازم است نسبت به انتخاب رشته (یا رشته های) مورد نظر خود جهت ثبت نام و حضور در مصاحبه علمی در این سایت اقدام کنند.

زمان ثبت نام مصاحبه دکتری ۱۴۰۲ دانشگاه آزاد

زمان ثبت نام مصاحبه از ۳۰ اردیبهشت تا ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ است. داوطلبان به منظور ورود به سامانه لازم است کد دسترسی انتخاب رشته (مندرج در ذیل کارنامه اولیه منتشر شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور) و کد ملی خود را وارد نمایند.

توجه: مهلت ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد تا ۱۷ خرداد تمدید شد.

سامانه ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

به محض شروع مهلت ثبت نام جهت شرکت در مصاحبه دانشگاه آزاد، لینک سامانه ثبت نام مصاحبه در سایت مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه‌ آزاد به آدرس azmoon.org فعال می‌شود.

مهم: عدم ثبت نام در سامانه فوق در موعد مقرر به منزله انصراف از پذیرش است.

فرم مربوط به سوابق تحصیلی، علمی، آموزشی و پژوهشی داوطلبان از طریق سامانه قابل دریافت بوده و متقاضیان ثبت نام لازم است فرم مذکور را از سامانه دریافت و نسبت به تکمیل آن اقدام نمایند. داوطلبان لازم است فرم مربوطه را به همراه سایر سوابق علمی پژوهشی خود در روز مصاحبه به همراه داشته باشند.

برای دریافت فرم سوابق تحصیلی، آموزشی و پژوهشی مصاحبه دکتری آزاد به صورت ورد به لینک زیر مراجعه کنید:

 

توجه: در سال ۱۴۰۰ لازم بود داوطلبان در زمان ثبت نام جهت مصاحبه نسخه ای از سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی خود را بر اساس فرمی که از طریق سامانه فوق قابل دریافت است، تهیه و در قالب فایل pdf در زمان ثبت نام در سامانه بارگذاری نمایند. اما در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ تنها واریز هزینه ثبت نام مصاحبه کافی بود و امکان بارگذاری فرم سوابق یا مدارک در سامانه وجود نداشت.

هزینه مصاحبه‌ دکتری دانشگاه آزاد

داوطلبان جهت ثبت نام و شرکت در مصاحبه لازم است نسبت به پرداخت هزینه به صورت آنلاین اقدام نمایند.

هزینه مصاحبه‌ دکتری دانشگاه آزاد در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۲۸۵هزار تومان است که نسبت به سال گذشته ۸۵هزار تومان افزایش داشته است. هزینه شرکت در مصاحبه دکتری آزاد ۱۴۰۲ در سال‌های گذشته به شرح زیر بوده است:

  • مصاحبه ۱۴۰۱: ۲۰۰هزار تومان
  • مصاحبه ۱۴۰۰: ۱۴۴هزار تومان

داوطلبان لازم است پس از پرداخت وجه مصاحبه و ثبت نام در رشته (رشته های) مورد نظر خود رسید ثبت نام را از منوی سمت راست از سامانه دریافت و تا زمان دریافت برگه ورود به جلسه مصاحبه نزد خود حفظ نمایند.

پس از پرداخت وجه و ثبت نام به منظور شرکت در مصاحبه امکان لغو ثبت نام و عودت وجه تحت هیچ شرایطی وجود ندارد اما داوطلبانی که در بیش از یک رشته دعوت به مصاحبه شده اند می توانند تا پایان مهلت ثبت نام با مراجعه به سامانه ثبت نام پرداخت وجه و ثبت نام در رشته های مجاز خود اقدام نمایند.

نحوه ثبت نام مصاحبه دکتری آزاد ۱۴۰۲

1- جهت ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد؛ به سایت مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.iau.ac.ir مراجعه کنید.

سایت ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

2- سپس کد ملی و کد دسترسی ۷ رقمی انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد (که در زیر کارنامه اعلام نتایج اولیه دکتری ۱۴۰۲ در سایت سنجش درج شده) را وارد کنید.

سامانه ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

3- سپس نسبت به آپلود کلیه مدارک و سوابق تحصیلی اقدام کنید.

مدارک مصاحبه دکتری آزاد

4- مکان مصاحبه خود را انتخاب کنید.

انتخاب محل مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

5- رشته خود جهت حضور در مصاحبه دکتری آزاد را انتخاب کنید.

6- سپس نسبت به پرداخت هزینه مصاحبه دکتری آزاد و دریافت رسید ثبت نام اقدام کنید.

لزوم تکمیل فرم صلاحیت عمومی توسط داوطلبان دکتری آزاد

در سال‌های گذشته فقط داوطلبان آزمون دکتری سراسری ملزم به تکمیل فرم صلاحیت عمومی آزمون دکتری بودند. اما در سال ۱۴۰۲ اعلام شد که داوطلبان دانشگاه آزاد هم باید این فرم را تکمیل کنند.

داوطلبانی که در مصاحبه‌های دکتری سراسری شرکت می‌کنند و فرم صلاحیت عمومی را در سایت سنجش تکمیل می‌کنند نیازی به تکمیل مجدد فرم ندارند. اما داوطلبانی که صرفا در مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد شرکت می‌کنند تا ۳۱ خرداد فرصت دارند تا از لینک موجود در کارنامه اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری آزاد نسبت به تکمیل فرم صلاحیت عمومی اقدام کنند. هزینه تکمیل این فرم ۲۱۴ هزار تومان است.

نکته مهم: برخی داوطلبان پرداخت هزینه فرم صلاحیت عمومی و تکمیل فرم آن را با ثبت نام مصاحبه دکتری اشتباه گرفته‌اند. برای شرکت در مصاحبه دکتری آزاد ۱۴۰۲ لازم است هر دو مورد زیر را انجام دهید:

  • تکمیل فرم صلاحیت عمومی به صورت آنلاین از طریق لینک موجود در کارنامه انتخاب رشته و پرداخت هزینه ۲۱۴هزار تومان
  • ثبت نام مصاحبه دکتری آزاد و پرداخت هزینه ۲۸۵هزار تومان، تکمیل فرم مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد (فرم سوابق)‌ و به همراه داشتن در جلسه مصاحبه

کارت مصاحبه دکتری 1402 دانشگاه آزاد

کلیه داوطلبان دعوت شده به مصاحبه آزمون دکتری تخصصی سال 1402 و دوره بدون آزمون این مقطع ویژه استعدادهای درخشان که در موعد مقرر نسبت به ثبت نام به منظور شرکت در مصاحبه اقدام کرده اند و همچنین ثبت نام کنندگان تکمیل ظرفیت آزمون اختصاصی واحدهای ارس، کیش و امارات می توانند به سامانه دریافت اطلاعات تاریخ، محل و زمان مصاحبه به آدرس ssp.iau.ir مراجعه کنند.

زمان و نحوه دریافت برگه ورود به جلسه مصاحبه دکتری ۱۴۰۲ دانشگاه آزاد ۱۲ تیر ماه اطلاع رسانی شد.

مصاحبه با تاخیر دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

دانشگاه آزاد در سال ۱۴۰۲ فرصتی برای مصاحبه با تاخیر جاماندگان مصاحبه آزمون دکتری و نیز دکتری بدون کنکور استعداد درخشان در نظر گرفت. داوطلبان لازم بود برای شرکت در مصاحبه با تاخیر دکتری آزاد ثبت نام کنند.

پس از اتمام مهلت ثبت نام، زمان و محل مصاحبه داوطلبان آغاز شد. مصاحبه غایبان دکتری آزاد ۱۴۰۲ از ۲۰ مرداد آغاز شد.

مدارک لازم مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

داوطلبان لازم است برای شرکت در مصاحبه و ارزیابی تخصصی دانشگاه آزاد مدارک ذیل را در سامانه بارگذاری کنند.

  • مدارک شناسایی (اصل شناسنامه و کارت ملی)
  • کلیه سوابق علمی، آموزشی، تحقیقاتی شامل مقاله، پروژه، ترجمه، تالیف، گواهی ثبت اختراع و یا کسب مقام درجشنواره‌های علمی در زمینه‌های مرتبط با رشته
  • نسخه‌ای از ریزنمرات مقطع ارشد
  • یک نسخه پایان‌نامه کارشناسی ارشد
  • مدرک زبان خارجی معتبر (در صورتی که مدرک دارید)
  • فیش واریزی هزینه مصاحبه

برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص مدارک مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد کلیک کنید.

سوالات مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد چیست؟

سوالات مصاحبه دکتری آزاد طیف وسیعی شامل سوالات تخصصی مرتبط با رشته، سوالات مرتبط با زمینه تخصصی پژوهشی داوطلب و نیز سوالات عمومی را شامل می‌شود.

سوالات مصاحبه دکتری

در همه مصاحبه دکترا دانشگاه آزاد نیز همانند سایر دانشگاه‌ها سوالات مختلفی پرسیده می‌شود که عبارت است از:

1. علایق پژوهشی شما در دوره دکتری چیست؟ قصد دارید برای رساله دکتری در چه زمینه‌ای کار کنید؟

2. پایان‌ نامه کارشناسی ارشد شما در چه زمینه‌ای بوده است؟ چرا این موضوع را کار کردید؟ با چه روشی کار کردید؟ چه نتیجه‌ای گرفتید؟

* نکته: ممکن است پایان نامه ارشد شما در جلسه مصاحبه به چالش کشیده شود.

3. سوالات تخصصی رشته

4. سوالات سنجش زبان انگلیسی:

  • ارائه متن انگلیسی و درخواست روخوانی و ترجمه آن؛
  • پرسیدن لغات تخصصی رشته موردنظر؛
  • پرسیدن چکیده پایان‌نامه ارشد؛
  • پرسیدن زمینه پژوهشی مدنظر برای رساله دکتری؛
  • مکالمه انگلیسی اساتید با داوطلب.

5. چه مقالات و طرح‌های پژوهشی دارید؟ (ممکن است جزئیات آن‌ها نیز پرسیده شود)

6. سوالات آمار و روش تحقیق

7. انگیزه از ادامه تحصیل، اهداف علمی و شغلی آینده

8. سوالات عمومی مانند مانند سن، تاهل، شغل و …

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سوالات مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد کلیک کنید.

همچنین در صورتی که نیاز به آشنایی با فروم رزومه مصاحبه دکتری و یا نمونه توصیه نامه مصاحبه دکتری دارید، کلیک کنید.

در مصاحبه‌ دکتری بسیار مهم است که اعتمادبه‌نفس داشته باشید و آرامش خود را حفظ کنید.

امتیازات مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد اسلامی جهت امتیازدهی به داوطلبان پذیرش در این دانشگاه از طریق کنکور یا از طریق سهمیه استعدادهای درخشان به صورت بدون کنکور (جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد کلیک کنید) جداول امتیازدهی مجزایی در نظر گرفته است.

نمره مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد از چند است؟

نمره مصاحبه داوطلبان دکتری با کنکور دانشگاه آزاد از ۵۰ است که نمره مصاحبه بعدا با نمره آزمون کتبی جمع زده می‌شود تا نتایج نهایی مشخص شود.

نمره مصاحبه دکتری استعداد درخشان دانشگاه آزاد از ۸۹ نمره است. 

نمره نهایی مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد شامل شامل امتیاز سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری و مصاحبه شفاهی می‌باشد.

نحوه امتیازدهی مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه آزاد

ارزشیابی داوطلبان با آزمون شامل موارد ذیل می‌باشد:

الف: احراز هویت فرد با تطبیق چهره داوطلب با تصویر مندرج در فرم.
ب: تعیین امتیاز سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری.
ج: تعیین امتیاز مصاحبه علمی.
د: امضای کلیه اعضای حاضر در جلسه و تأیید مدیر گروه در ذیل آن.

در ادامه جداول امتیازدهی مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد جهت اطلاع این عزیزان ارائه شده است:

امتیاز سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری (حداکثر 20 امتیاز)

ردیف

نوع فعالیت

حداکثر امتیاز

نحوه ارزیابی

1

1-1- مقالات علمی-پژوهشی (داخلی و خارجی) مرتبط با رشته تحصیلی

7

هر مقاله تا 3 امتیاز

2-1- گواهی ثبت اختراع مورد تأیید سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران

هر اختراع تا 3 امتیاز

3-1- برگزیدگی در جشنواره‌های علمی معتبر

هر مورد تا 1 امتیاز

2

مقالات علمی-ترویجی مرتبط با رشته تحصیلی

2

هر مقاله تا نیم امتیاز

3

مقاله چاپ‌شده در کنفرانس‌های معتبر (داخلی یا خارجی)

2

هر مقاله تا نیم امتیاز
4

تألیف یا ترجمه کتاب مرتبط با رشته تحصیلی

3

هر مورد تا 2 امتیاز

5

معدل و کیفیت دانشگاه محل تحصیل

2

طبق نظر کمیته مصاحبه‌کننده

6

برگزیدگان المپیادهای علمی-دانشجویی

2

طبق نظر کمیته مصاحبه‌کننده

7

مدرک زبان معتبر

2

طبق جدول شیوه‌نامه

 

جمع

20

 

مجموع بندهای 1-1 و 1-2 و 1-3 تا سقف 7 امتیاز می باشد و هر کدام از بندهای ردیف 1 به تنهایی هم می تواند تا سقف امتیاز را کسب نماید.

امتیازات مصاحبه علمی (حداکثر 30 امتیاز)

ردیف

نوع فعالیت

حداکثر امتیاز

1

تسلط در تجزیه و تحلیل مسائل علمی و پاسخگویی به سؤالات

10

2

وسعت نظر، نوآوری و کارآفرینی در رشته مربوطه

10

3

نگرش و اطلاعات فناورانه مرتبط با رشته

5

4

توانایی فن بیان و انتقال مطالب (اخلاق علمی و مهارتی)

5

 

جمع

30

 

نحوه امتیازدهی مصاحبه دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد

– ارزشیابی داوطلب بدون آزمون ویژه استعدادهای درخشان شامل موارد ذیل خواهد بود:
الف: احراز هویت فرد با تطبیق چهره داوطلب با تصویر مندرج در فرم و علامت گذاری در محل مربوطه فرم.
د: تعیین امتیاز سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری.
ج: تعیین امتیاز سوابق آموزشی.
د: تعیین امتیاز مصاحبه علمی.
– مشخص نمودن تجانس رشته متقاضی در مقاطع کارشناسی ارشد با رشته مورد تقاضا در مقطع دکتری با علامت گذاری در محل مربوطه.

در ادامه جداول امتیازدهی مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد ویژه داوطلبان پذیرش از طریق سهمیه استعدادهای درخشان جهت اطلاع این عزیزان ارائه شده است:

نحوه محاسبه امتیازات پژوهشی (حداکثر 40 امتیاز)

ردیف

نوع فعالیت

حداکثر امتیاز

نحوه ارزیابی

1

مقالات علمی-پژوهشی خارجی مستخرج از پایان‌نامه کارشناسی ارشد

حداکثر 14 امتیاز

هر مقاله تا 7 امتیاز

2

مقالات علمی-پژوهشی (مورد تأیید وزارتین) مستخرج از پایان‌نامه کارشناسی ارشد

حداکثر 10 امتیاز

هر مقاله تا 5 امتیاز

3

ارائه مقاله کنفرانس‌های معتبر (در هر کنفرانس حداکثر 2 مقاله) مستخرج از پایان‌نامه کارشناسی ارشد

حداکثر 4 امتیاز

کنفرانس ملی: ارائه پوستر 0/5 امتیاز، سخنرانی 1 امتیاز

کنفرانس بین‌المللی: ارائه پوستر 0/75 امتیاز، سخنرانی 1/5 امتیاز

4

گواهی ثبت اختراع مورد تأیید سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران

حداکثر 4 امتیاز

هر اختراع تا 2 امتیاز

5

برگزیدگی در جشنواره‌های علمی معتبر

حداکثر 4 امتیاز

هر مورد تا 2 امتیاز

6

ترجمه کتاب مرتبط با رشته تحصیلی

حداکثر 4 امتیاز

هر مورد تا 2 امتیاز

 

جمع

40 امتیاز

 

 

نحوه محاسبه امتیازات آموزشی (حداکثر 19 امتیاز)

ردیف

نوع فعالیت

حداکثر امتیاز

نحوه ارزیابی

1

دانشگاه محل تحصیل مقطع کارشناسی ارشد

حداکثر 13 امتیاز

طبق نظر کمیته مصاحبه‌کننده

3

مدرک زبان معتبر

حداکثر 6 امتیاز

طبق جدول شیوه‌نامه

 

جمع

19 امتیاز

 

 

نحوه محاسبه امتیازات مصاحبه دوره بدون آزمون (حداکثر 30 امتیاز)

ردیف

نوع فعالیت

حداکثر امتیاز

1

تسلط در تجزیه و تحلیل مسائل علمی و پاسخگویی به سؤالات

حداکثر 5 امتیاز

2

وسعت نظر، نوآوری و کارآفرینی

حداکثر 5 امتیاز

3

شخصیت، متانت و نحوه تعامل

حداکثر 5 امتیاز

4

نگرش و اطلاعات فناورانه مرتبط با رشته تحصیلی

حداکثر 5 امتیاز

5

توانایی فن بیان و انتقال مطالب

حداکثر 5 امتیاز

6

تسلط به زبان انگلیسی

حداکثر 5 امتیاز

 

جمع

30 امتیاز

 

نحوه امتیازدهی به مدرک زبان در مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

نحوه امتیازدهی به مدرک زبان در مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

 

* برای کسب اطلاع در خصوص امتیاز تدریس در مصاحبه دکتری بدین لینک مراجعه کنید. همچنین برای این که اطلاعات بیشتری درخصوص تاثیر مقاله در مصاحبه دکتری کسب کنید، می توانید این مطلب را بخوانید.

امتیازدهی مصاحبه دکتری داوطلبان واحدهای بین‌الملل دانشگاه آزاد

ارزشیابی داوطلبان ارس، کیش و امارات شامل موارد ذیل می‌باشد:

الف: احراز هویت فرد با تطبیق چهره داوطلب تصویر مندرج در فرم؛
ب: تعیین امتیاز سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری؛
ج: تعین امتیاز سوابق آموزشی؛
د: تعین امتیاز مصاحبه علمی.

تجربه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

تجربیات مصاحبه دکتری دانشگاه ازاددر صفحه زیر نظرات و تجربیات مصاحبه‌شوندگان دکتری 1400 دانشگاه آزاد ارائه شده است.

تجربیات مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

مطالعه تجربیات مصاحبه‌ دکتری دانشگاه آزاد در سال‌های گذشته می‌تواند داوطلبان را با همه­ موقعیت­‌های محتملی که ممکن است در زمان مصاحبه با آن‌ها روبه‌رو شود، آشنا کند تا برای داشتن بهترین عملکرد آماده باشند.

نکات مهم شرکت در مصاحبه دکتری 1402 دانشگاه آزاد

۱- حضور در تاریخ و زمان اعلام شده در محل مصاحبه الزامی و عدم حضور در زمان مقرر به منزله انصراف است.

۲- در زمان حضور در جلسه مصاحبه لازم است اصل کارت ملی و یا شناسنامه عکس دار را همراه داشته باشند.

۳- همراه داشتن فرم تکمیل شده سوابق تحصیلی، علمی، آموزشی و پژوهشی به انضمام کلیه مستندات پژوهشی و آموزشی مربوطه در زمان حضور در جلسه مصاحبه الزامی است. فرم مذکور لازم است در جلسه مصاحبه تحویل گروه تخصصی مربوطه شود.

۴- رعایت کلیه دستورالعمل های بهداشتی در زمان حضور در جلسه مصاحبه الزامی است.

دانلود رایگان کتاب تجربیات مصاحبه‌ دکتری آزاد 

در ادامه لینک دانلود کتاب تجربیات داوطلبان شرکت‌کننده در مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد که به تفکیک رشته به بیان تجربیات پرداخته، آورده شده است:

برای مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد چند مقاله لازم است؟

هیچ عدد مشخصی برای انواع رزومه پژوهشی داوطلبان جهت شرکت در مصاحبه دکترا دانشگاه آزاد اسلامی اعلام نشده است. کما این که داشتن مقاله به عنوان یک مؤلفه امتیازآور در مصاحبه دکتری آزاد مطرح است و نه به عنوان یک اجبار و شرط لازم جهت پذیرش. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید مقاله مصاحبه دکتری و نیز مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد را مطالعه کنید.

در مصاحبه دکتری آزاد چه سوالاتی پرسیده می‌شود؟

سوالاتی که در مصاحبه دکتری از داوطلبان پرسیده می‌شود، طیف گسترده‌ای دارد که شامل سوالات عمومی، تخصصی، پایان نامه ارشد، رساله دکترا و سنجش زبان عمومی است. اطلاعات بیشتر در متن همین مقاله و نیز مقاله سوالات مصاحبه دکتری درج شده است.

آیا بدون شرکت در مصاحبه می‌توان در مقطع دکتری دانشگاه آزاد پذیرش شد؟

خیر، شرکت در مصاحبه دکتری جهت پذیرش در دانشگاه آزاد نیز همانند دیگر دانشگاه‌ها ضروری است. در صورت عدم شرکت در مصاحبه نیمی از نمره آزمون به داوطلب تعلق نخواهد گرفت.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

3.9K نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رویا
اسفند ۱۷, ۱۴۰۲ ۲:۴۸ ب٫ظ

سلام وقت بخیر من اگه بخام دکتری شرکت کنم معدلم بالاست ولی پایان نامه نداشتم آموزش محور بودم آیا امکان شرکت در این خصوص یعنی پذیرش بدون ازمون رو دارم یا نه؟

احمدی
شهریور ۸, ۱۴۰۲ ۱۱:۲۲ ب٫ظ

سلام دوستان.
امروز نتایج دکتری دانشگاه آزاد بالاخره اعلام شد و شکر خدا، بنده در اولین انتخاب دانشگاهی در دانشگاه علوم و تحقیقات توانستم نمره قبولی لازم رو بدست آورم و پذیرفته شدم.
در چند نظر پایین تر در مورد وضعیت مصاحبه دکتری خودم، برای دوستان سعی کردم بصورت خلاصه شرحی داده باشم. امیدوارم کمکی کرده باشد.
آرزوی موفقیت برای همه دوستان را دارم.

یوسفی
شهریور ۲۰, ۱۴۰۲ ۹:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  احمدی

سلام
به سلامتی
ممنون بابت راهنمایی ها
امیدوارم همواره موفق و سربلند باشید

فرشید
مرداد ۲۱, ۱۴۰۲ ۱۱:۲۹ ق٫ظ

سلام ، نتایج مصاحبه دانشگاه آزاد رو کی اعلام می کن ، از دوستان کسی از طرف دانشگاه آزاد با معرف هاتون تماس گرفته یا نه ؟

محمدیان
مرداد ۳, ۱۴۰۲ ۷:۰۰ ب٫ظ

سلام.
من روز مصاحبه دکتری آزاد نتونستم شرکت کنم. به نظرتون امکان مصاحبه مجدد وجود داره؟ برا کسایی که جاموندن فرصت دوباره میدن؟

سارا
تیر ۲۸, ۱۴۰۲ ۹:۳۴ ب٫ظ

بنده در مصاحبه ادبیات شرکت کردم.با رزومه ی کامل.برخلاف چیزی که دوستان و آشنایان که سال های قبل در مصاحبه سراسری و آزاد شرکت کرده بودن و برای من تعریف کردن و در سایت ها خونده بودم اصلا نگاه درست حسابی به رزومه من نکردن.دو مقاله داشتم.دو تالیف کتاب.سوابق جشنواره.تحصیل در دانشگاههای معتبر….. ولی اصلا توجهی نکردن.اصلا از پایان نامه چیزی نپرسیدن.کلا حرفی از زبان و مدرک زبان نزدن و عین مدرسه ازم درس پرسیدن.شاهنامه و سعدی جلو رووم گذاشتن بخونم و انواع سوالات را پرسیدن….بنده هم اعتماد به نفسم از دست دادم و درست پاسخگو نبودم.گفتن موفق باشی و به سلامت…

مریم
تیر ۲۹, ۱۴۰۲ ۱:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  سارا

دقیقا مثل من

حمیده
تیر ۳۰, ۱۴۰۲ ۱:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

سلام روز خوش منم به اینصورت بود حتی ازاساتید پرسیدم که مدارک ورزومه رو چک نمیکنید گفتن لازم نیست

مهران
تیر ۲۸, ۱۴۰۲ ۱:۰۴ ب٫ظ

با سلام
من ۲۶ تیر در مصاحبه دکتری استعداد درخشان دانشگاه آزاد شرکت کردم. امروز که این مطلب رو خوندم به نظرم رسید که با وجود اینکه ترازم ۸۴۰۰ شده، ولی شانس زیادی برای قبولی ندارم.
– در مورد امتیازات پژوهشی، مقاله من در مرحله داوری هست و امتیازی بهم ندادن.
– در مورد امتیازات آموزشی هم چون مقطع ارشد رو توی دانشگاه غیر انتفاعی بودم، جو جلسه خیلی غیر دوستانه بود و رتبه اول و معدل ۱۹ هم اساتید رو راضی نکرد و فکر نکنم از این قسمت هم امتیازی بگیرم.
– در طول مصاحبه هم فقط عنوان پایان نامه رو به انگلیسی ازم پرسیدن و وارد محتوا نشدن بنابراین نمره بالای پایان نامه هم تاثیری نداره.
– از مباحث درسی هم اونقدر سوال مطرح میکردن که نهایتا به آخرین سوال نتونم جواب ندم. مثلا در مورد کنترل پروژه تمام سوالات رو پاسخ دادم. در نهایت پرسیدن: به کدوم نرم افزار مسلط هستم؟ گفتم: آموزش نرم افزار نداشتیم. گفتن: خب پس این نقطه ضعفه! بعدش رفتن سراغ یک درس دیگه و به همین ترتیب…
در سالن انتظار شنیدم که سعی میکنن داوطلب رو عصبی کنن تا آستانه تحملش رو بسنجند. به هر حال با وجود اینکه تعداد داوطلبان زیاد نبود، انتظار قبول شدن ندارم.

فرشید
مرداد ۲۱, ۱۴۰۲ ۶:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  مهران

سلام ، مصاحبه دانشگاه ازاد یا دولتی ؟

امیر
تیر ۲۶, ۱۴۰۲ ۴:۵۹ ب٫ظ

دویتان سلام با آرزوی موفقیت ، من روز مصاحبه فرم سوابقم رو دیدن و بررسی کردن و بعد بهم پس دادن آیا نیاز بوده حتما گرفته بشه ازم و اینکه آیا ربطی به قبولی داره یا نه ؟ ممنون میشم اگر مطلع هستید پاسخ بدین

سارا
تیر ۲۸, ۱۴۰۲ ۹:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

به بنده هم پس دادن.درست حسابی هم نگاه نکردن.

علی روانشناسی
تیر ۲۵, ۱۴۰۲ ۱۱:۳۶ ق٫ظ

سلام،دوستان آیا برای مصاحبه مدارک علمی پژوهشی علاوه بر کپی شون اصلشونم باید ببریم؟ و آیا مدارک بهمون برمیگردونن؟

داوطلب دکتری
تیر ۲۴, ۱۴۰۲ ۶:۳۶ ب٫ظ

سلام .. وقت بخیر … ببخشید متصدع اوقات شریفتون میشم … یک سوال فقط داشتم
امسال برای دانشگاه ازاد فرمی چیزی نیاز نیست که آپلود کنیم؟ فقط با خودمون همراه داشته باشیم؟سپاسگزارم

علی محسنی
تیر ۲۴, ۱۴۰۲ ۲:۰۳ ب٫ظ

سلام دوستان
لطفا پاسخ بدین
کسی عمران-سازه مصاحبه شرکت نکرده ؟
اگه کسی شرکت کرده لطفا از شرایط مصاحبه و سوالات بگه
خیلی ممنون

محمد رضا
تیر ۲۰, ۱۴۰۲ ۱۲:۴۶ ب٫ظ

بسمه تعالی
سلام من امروز مصاحبه دانشگاه آزاد داشتم . رشته حقوق خصوصی .
بسیار اساتید خوش برخورد و با انرژی دهی مثبت مقاله و کتاب نداشتم. زبان هم در حد لغات تخصصی سوال پرسیدند از معدل دانشگاه در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد پرسیدند . پایان نامه من موضوعش مرتبط به داوری بود خیلی از سوالها را از موضوع داوری مطرح کردند. از متون فقه و قواعد فقهی هم سوال کردند و از حقوق مدنی و تجارت هم سوال پرسیدند . سوالهای که پاسخ آنها اختلافی بود پرسیدند و از نظر من و دلیل اینکه این نظر را دارم سوال پرسیدند.
مطالب و راهنمایی های خوبی راجع به پایان نامه فرمودند.
در کل خیلی اساتید محترم و خوش برخورد و مثبتی بودند.
امیدوارم همه موفق باشند.

احمد پ
تیر ۲۰, ۱۴۰۲ ۹:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  محمد رضا

سلام خداقوت از متون فقه و قواعد فقهی چه سوالاتی پرسیدند؟ و اینکه سوالاتشون پیچیده بود؟

محمد رضا
تیر ۲۳, ۱۴۰۲ ۶:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  احمد پ

سلام زنده باشید .
بلی متون راجع به خیار مجلس پرسیدند.
سوال ها پیچیده نبود اتفاقا استاد محترم مصاحبه کننده سعی در رسیدن به جواب به صورت اجتهادی و با همکاری من داشت. خیلی جو خوبی بود. امیدوارم همه دوستان به بهترین وجه پذیرفته بشوند.

داوطلب دکتری
تیر ۲۴, ۱۴۰۲ ۶:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  محمد رضا

سلام .. وقت بخیر … مدرک خاصی نیاز نیست که آپلود کنم؟ سپاسگزارم

محمد رضا
تیر ۲۸, ۱۴۰۲ ۹:۵۲ ب٫ظ

سلام
ممنون
نه نیاز به آپلود نیست و امکان آپلود مدارک هم وجود نداره . تا اونجا که می دونم

M
آبان ۱۸, ۱۴۰۲ ۸:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  محمد رضا

سلام وقت شما بخیر.
معدل و دانشگاه مقطع ارشد براشون مهم بود؟یا صرفا سوابق پژوهشی و بار علمی مدنظرشون بود؟
درضمن اساتید کدومشون از واحد علوم و تحقیقات بودن؟

M
آبان ۱۸, ۱۴۰۲ ۳:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  محمد رضا

باسلام خدمت شما.اینکه میفرمایید از معدل مقطع کارشناسی و ارشد پرسیدن مگر مدارک و ریز نمرات رو تحویلشون ندادید؟
سوال بعد اینکه چقدر تاثیر داره دانشگاه محل تحصیل؟اگر هردو مقطع رو آزاد خونده باشیم.
سوال بعد اینکه چند نفر و کدام اساتید از خود دانشگاه علوم و تحقیقات بودن؟
باتشکر.

احمدی
تیر ۱۸, ۱۴۰۲ ۱۱:۵۴ ق٫ظ

سلام دوستان. امروز بنده مصاحبه دکتری در رشته مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه آزاد داشتم، تصور می کنم اولین نفر بودم. راستش خیلی مصاحبه عجیب و شاید بگم برخلاف تصورم ساده بود (حالا نتیجه اش چه خواهد بود، انشالله که خیر باشه و دعا می کنم که قبول شم – شما هم دعا بفرمایید، ممنون) در مورد وضعیت خودم بگم. اول ورود به اتاق مصاحبه، ۳ نفر از اساتید حاضر بودند که از من مدارک مقاله و کارهای تحقیقاتی رو خواستند و چون من خیلی خوب اونها رو در چند پوشه دسته بندی کرده بودم، خیلی نظم اطلاعات بر روی نظرشون و برخودشون تاثیر داشت. رشته فوق لیسانس من در همین رشته مدیریت فناوری اطلاعات از دانشگاه علم و صنعت بود که براشون مهم بود که رشته فوق با دکتری در یک راستا باشه. از من خواستند در مورد خودم بگم، که یک سناریو رو قبلا برای توصیف خودم، رشته ام، کارها و سوابق، اطلاعاتی در خصوص حوزه فناوری اطلاعات و کارهای پژوهشی و کنفرانسی و افرادی که باهاشون کار کرده بودم، آماده داشتم. بدون اینکه در صحبت هام وارد بشوند خیلی دقیق گوش دادند. من در ۲ تا کتاب انگلیسی یکی از نویسندگان بودم، کتابها رو ورق زدند و تایید کردند و ۲ تا مقاله کنفرانسی و ۲ تا هم چاپ شده در مجله داشتم که فقط نگاه شون کردند و هیچ چیزی نگفتند. مدرک زبان نداشتم ولی وقتی پرسیدند که مدرک زبان دارم یا نه، با زبان انگلیسی کامل و در چند جمله توضیح دادم و لبخند رضایت زدند.… ادامه نظر»

محمد
تیر ۱۸, ۱۴۰۲ ۱۲:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  احمدی

سلام خداقوت سوالات اختصاصی هم داشتید؟
و آیا سوال کردین که چه زمانی نتایج اعلام می شود؟

احمدی
تیر ۱۸, ۱۴۰۲ ۲:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

اون ۳-۴ تا سوال، اختصاصی بودند تقریبا
ولی در مورد زمان، نه راستش. علی رغم اینکه خیلی کنجکاو بودم ولی صلاح ندیدم اونجا بپرسم

پ، روانشناسی
تیر ۱۸, ۱۴۰۲ ۴:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  احمدی

با سلام و خدا قوت بسیار عالی انشالله که موفقیت حاصل میشه .
مدارک و پوشه های مدارک را به شما برگردوندند؟ یا برا بررسی بیشتر برداشتند ؟

احمدی
تیر ۱۹, ۱۴۰۲ ۶:۴۹ ب٫ظ

سلام.
تمام مدارک و پوشه ها رو برگردوندند.

پ، روانشناسی
تیر ۱۹, ۱۴۰۲ ۱۱:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  احمدی

تشکر .موق باشید

یاسمن
تیر ۱۹, ۱۴۰۲ ۹:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  احمدی

سلام وقت شما بخیر
میشه بدونم کدوم دانشگاه رو انتخاب کرده بودید؟

احمدی
تیر ۱۹, ۱۴۰۲ ۱۰:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  یاسمن

سلام. دانشگاههای انتخابی تماما شعب داشچنشگاه آزاد تهران انتخاب کرده بودم. به ترتیب: علوم و تحقیقات ، مرکزی، جنوب و شمال.

Leils
تیر ۲۴, ۱۴۰۲ ۸:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  احمدی

باسلام، خدا قوت با آرزوی موفقیت شما
سوالی داشتم ، آیا از شما مدارک و آن فرم رزومه دانشگاه آزاد را در نهایت تحویل گرفتند یا اینکه فقط اساتید آن مدارک را دریافت و مطالعه نمودند ؟

Ziba
خرداد ۲۹, ۱۴۰۲ ۴:۳۴ ق٫ظ

سلام دوستان کسی رشته حسابداری بدون آزمون استعداد درخشان مصاحبه داره ؟

صادق
تیر ۱۱, ۱۴۰۲ ۱:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  Ziba

سلام و درود دوست عزیز
حاضر
منم دارم دوست عزیز

شمیم
خرداد ۲۷, ۱۴۰۲ ۵:۱۵ ب٫ظ

سلام دوستانی که مصاحبه آزاد رفتن، آیا نیاز به توصیه نامه هم هست؟

مهسا
تیر ۳, ۱۴۰۲ ۱۲:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  شمیم

سلام
برای دانشگاه آزاد معمولا نیازی نیست. اما اگه داشته باشید ضرری نداره.

رضا قربانی
خرداد ۲۱, ۱۴۰۲ ۳:۱۷ ب٫ظ

سلام
خواهشا به این سوال من جواب بدید.
من مدرک ارشد از دانشگاه علم و صنعت دوره روزانه گرفتم اما آموزش محور بودم. آیا در دانشگاه علوم و تحقیقات قبول میشوم؟

مهسا
خرداد ۲۶, ۱۴۰۲ ۱۱:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  رضا قربانی

سلام
اگه رزومه پژوهشی دارید بله. مشکل آموزش محور اینه که اساتید تصور میکنند که چون پایان نامه نداشتید با پژوهش و روش تحقیق بیگانه اید. داشتن رزومه یا هر روش دیگه که اثبات کنه با پژوهش بیگانه نیستید کمک کننده است

رجبی
خرداد ۲۰, ۱۴۰۲ ۰:۱۳ ق٫ظ

لطفا پاسخ دهید
آیا تکمیل فرم صلاحیت عمومی برای استعداد درخشان لازمه؟چجوری باید اقدام کرد از کدام قسمت؟ممنون

مهسا
خرداد ۲۶, ۱۴۰۲ ۱۱:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  رجبی

سلام
خیر فقط داوطلبان آزمون دکتری باید فرم صلاحیت عمومی رو تکمیل کنند و داوطلبان استعداد درخشان لازم نیست فرم رو تکمیل کنند.

امیر
خرداد ۱۹, ۱۴۰۲ ۴:۴۹ ب٫ظ

سلام ، برای استعداد درخشان فرم صلاحیت عمومی نداره ، چجوری باید پر کنیم ؟ اصن نیازی هست ؟

مهسا
خرداد ۲۰, ۱۴۰۲ ۱:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  امیر

سلام
خیر برای استعداد درخشان دانشگاه ازاد نیازی به تکمیل فرم صلاحیت عمومی نیست. نگران نباشید.

عارفه
خرداد ۱۶, ۱۴۰۲ ۱۰:۵۹ ب٫ظ

سلام من فقط۲۸۵۰۰۰تومان پول را ریختم وسایت دانشگاههای آزاد میرم چیزی نمی. بینم فقط نوشته ۲۸۵۰۰۰هزار تومان آیا برای هر دانشگاه آزاد که مصاحبه دعوت شدم باید پول بریزم یا ۲۸۵۰۰۰تومان کافیه ومدارکمو هم بارزگذاری نمیتونم بکنم جایی برای آپلوید میست

مهسا
خرداد ۲۰, ۱۴۰۲ ۱:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  عارفه

سلام
برای مصاحبه باید ۲۸۵ تومان واریز کنید و ثبت نام کنید. نیازی به بارگذاری مدارک نیست. مستندات و فرم سوابق رو باید در جلسه مصاحبه ببرید.
اما اگه به مصاحبه با ازمون دعوت شدید و در سایت سنجش فرم صلاحیت عمومی رو تکمیل نکردید باید اونم پر کنید

زهرا
خرداد ۱۳, ۱۴۰۲ ۰:۱۰ ق٫ظ

من دعوت به مصاحبه شدم برای دکترای ازاد صبت نام و واریز انجام دادم اما جایی برای آپلود مدارک نبود .و من نتونستم مدارکم رو اپلود کنم میشه لطفا راهنمایی بفرمایین

مهسا
خرداد ۱۳, ۱۴۰۲ ۲:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

سلام
نیازی به اپلود فرم سوابق و رزومه تون نیست. اینها رو در جلسه مصاحبه همراه داشته باشید کافیه

زهرا
خرداد ۱۳, ۱۴۰۲ ۱۲:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

سلام سپاس گزارم

جاسم
اردیبهشت ۳۱, ۱۴۰۲ ۱۱:۴۲ ق٫ظ

سلام دوره دکترای استعدادهای درخشان جهت ثبت نام حضور درجلسه مصاحبه نیاز به کد دسترسی ۷رقمی هست این کدازکجاتهیه کنیم

مهسا
خرداد ۱۳, ۱۴۰۲ ۲:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  جاسم

سلام
خیر برای دکتری استعداد درخشان کد نمیخواد. کد ملی و شماره شناسنامه و سال تولد میخواد. شما اشتباها وارد بخش مصاحبه آزمون دکتری شدید.

داوطلب دکترا
اردیبهشت ۳۱, ۱۴۰۲ ۱۱:۰۸ ق٫ظ

سلام
فرم صلاحیت عمومی واسه دانشگاه ازاد باید پر کنیم؟

مهسا
خرداد ۱۳, ۱۴۰۲ ۳:۰۰ ق٫ظ

سلام
اگه تو سایت سازمان سنجش تکمیل نکردید بله برای دانشگاه ازاد تکمیل کردید. اما اگه تو سایت سنجش تکمیل کردید دیکه نیازی نیست مجدد پر کنید فرمو

خادم
اردیبهشت ۲۹, ۱۴۰۲ ۹:۴۹ ب٫ظ

سلام کی اعلام میشه زمان مصاحبه ازاد؟

مهسا
خرداد ۱۳, ۱۴۰۲ ۳:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  خادم

سلام
اواسط تیرماه اطلاع رسانی میشه زمان و نحوه دقیق برگزاری مصاحبه دکتری ازاد

ساسان
اردیبهشت ۲۹, ۱۴۰۲ ۶:۲۶ ق٫ظ

سلام ایا می توان واحد های مختلف را برای مصاحبه انتخاب کرد یعنی از چند جا دعوت به مصاحبه شده باشیم و جند واحد را انتخاب کنیم یا فقط حق یک مصاحبه را داریم

مهسا
اردیبهشت ۲۹, ۱۴۰۲ ۹:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  ساسان

سلام
احتمالا فقط یک مصاحبه برای همه انتخاب هاتون برگزار میشه و نمره ش برای همه انتخاب هایی که دعوت به مصاحبه شدید درج میشه.

یاری
مرداد ۲۳, ۱۴۰۱ ۱:۵۸ ب٫ظ

من برای مصاحبه ثبت نام کردم ولی نتونستم شرکت کنم مهلتش تمام شده؟

ناشناس
خرداد ۲۲, ۱۴۰۱ ۰:۲۳ ق٫ظ

من تا الان نتونستم برای مصاحبه دانشگاه آزاد ثبت کنم امکانش هست مهلت ثبت نام تمدید شود؟

es
خرداد ۲۴, ۱۴۰۱ ۱۰:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  ناشناس

الان تمدید هسته

نظری
خرداد ۲۱, ۱۴۰۱ ۱۱:۴۷ ب٫ظ

سلام کسی مدارک رو آپلودکرد

داوطلب حسابداری
خرداد ۲۱, ۱۴۰۱ ۴:۲۶ ب٫ظ

سلام وقت بخیر،من از آزاد بدون آزمون دعوت به مصاحبه شدم.
آیا داشتن مقاله جزو شروط هست یا خیر
واینکه اگه مدرک زبان نداشته باشیم و مقاله چاپ شده هم نداشته باشیم امیدوار باشیم برای قبولی؟
واینکه استعداد درخشان چند برابر ظرفیت دعوت به مصاحبه میشن.
ممنون میشم جواب بدین

فائزه
خرداد ۱۸, ۱۴۰۱ ۲:۵۲ ق٫ظ

سلام .ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
برای ثبت نام مصاحبه دکتری استعداد درخشان آزاد کد دسترسی انتخاب رشته رو از کجا باید به دست بیاریم؟

مهدی
خرداد ۱۸, ۱۴۰۱ ۱۱:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  فائزه

زیر کارنامه ای که از سازمان سنجش میگیرید کد نوشته شده

محمد
خرداد ۱۸, ۱۴۰۱ ۱:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  فائزه

سلام. وقت بخیر، در اطلاعیه مربوطه که با آزمون اعلام شده است. زمانی هم که کد دسترسی انتخاب رشته در سامانه معرفی شده معلوم هست که مربوط به با آزمون هست . بدون آزمون هنوز ثبت نامش شروع نشده.
در صورت مواجه شدن با هر گونه مشکل یا پرسش، می توانید در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸:۰۰ صبح الی ۱۲:۰۰ و ۱۳:۰۰ الی ۱۴:۳۰ با شماره تلفن گویای مرکز سنجش ، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی تماس حاصل فرمایید ۰۲۱۴۷۴۳

راضیه
خرداد ۱۶, ۱۴۰۱ ۸:۵۲ ب٫ظ

سلام این مدارک رو کجا باید آپلود کنیم؟ منم نمیدونم واقعا، و کجا نوشته تا ٢١ خرداد فرصت هست؟ لطفا یکی که مطلع هست جواب بده

مهدی
خرداد ۱۷, ۱۴۰۱ ۰:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  راضیه

سلام توقسمت ثبت نام مصاحبه یاعضوکانال دکترادر تلگرام بشو

مینا
خرداد ۱۷, ۱۴۰۱ ۱۱:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  راضیه

اگه امکانش هست راهنمایی کنین مشکل منم هست.و زمان مصاحبه رو چطور باید بدونم

مهسا
خرداد ۲۰, ۱۴۰۱ ۴:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  مینا

سلام
بعد از اتمام مهلت ثبت نام بهتون یه کارت (برگه ورود به جلسه) مصاحبه میدن و توی اون زمان دقیق مصاحبه مشخص میشه.

محمدرضا
خرداد ۲۸, ۱۴۰۱ ۳:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

سلام. نحوه اعلام نتایج باتوجه به انتخاب رشته چطوریه؟ با یک مصاحبه برای کل واحدها قبولی میاد؟ میشه بین واحدها دوباره انتخاب کرد یا کدمحلی را حذف کرد؟

مهدی
تیر ۱۴, ۱۴۰۱ ۶:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  راضیه

مگه باید اصلا چیزی رو آپلود کنیم ؟

نظری
خرداد ۱۴, ۱۴۰۱ ۳:۲۴ ب٫ظ

سلام من مدارکم رونمی دونم کجابارگذاری کنم

مهسا
خرداد ۲۰, ۱۴۰۱ ۴:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  نظری

سلام. امسال جایی برای اپلود فرم سوابق و مدارک نیست در سامانه ثبت نام. حضوری ببرید

سامرا
خرداد ۱۳, ۱۴۰۱ ۴:۵۳ ب٫ظ

من هرکارمیکنم نمی تونم وارد بشم برای طی مراحل بعدی مصاحبه مشکل کجا هست . هم کد دسترسی رشته و هم کد ملی رو میزنم و پاسخ میاد اطلاعات پیدا نشد . این یعنی چی؟باید چکار کنم ؟ ۲۰ بار امتحان کردم

مهسا
خرداد ۱۳, ۱۴۰۱ ۱۰:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  سامرا

سلام
شما کنکور شرکت کرده بودید یا استعداد درخشان؟

محمد
شهریور ۱۷, ۱۴۰۰ ۱۲:۴۱ ب٫ظ

سلام
تو کارنامه نهایی من قبولی دکتری دانشگاه آزاد نمره مصاحبه ۵۰۰ زده یعنی چند درصد از کل نمره ؟ کسی میدونه ؟

صداقت
خرداد ۵, ۱۴۰۲ ۴:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

نمره مصاحبه چگونه محاسبه میشه؟

عبدالرضا
مرداد ۲۴, ۱۴۰۰ ۳:۳۵ ب٫ظ

سلام من دکترای زلزله ازاد بین الملل کیش قبول شدم ایا رشته به درد بخوری هست؟

داوطلب
مرداد ۱۵, ۱۴۰۰ ۳:۵۲ ب٫ظ

آزاد هر جا می زنید فقط رشته مدیریت واحد زنجان رو نزنید…مدیریت گروه اش افتضاح است

...
تیر ۲۵, ۱۴۰۰ ۹:۳۸ ق٫ظ

سلام دوستان، بنظر شما برا اطلاع از قبولی دانشگاه آزاد میشه مثل دانشگاه سراسری با مدیر گروه دانشگاهی که اولویت اولمونه تماس بگیریم و وضعیت قبولی رو بپرسیم؟ تا شهریور خیلیه، اگه قبول نشدم لااقل شروع به درس خوندن کنم

داوطلب
مرداد ۱۵, ۱۴۰۰ ۳:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  ...

من دو ترم آزاد دکتری خواندم میخوام انصراف بدم دوباره کنکور بدم…فاجعه بود

بی نام
خرداد ۱۴, ۱۴۰۱ ۱۰:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

کار خوبی کردین
کاش من هم عقلم رسیده بود کلا وارد دانشگاه آزاد نمی شدم
پیش دفاع دکتری در نوع خودش یک نوع شکنجه قرون وسطایی با حضور ۹ تا داوره
تجربه دردناکیه توصیه اش نمی کنم

مریم
تیر ۱۵, ۱۴۰۲ ۱:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

چرا؟؟ دلیل انصرافتون چی بود؟

مرادی
تیر ۲۲, ۱۴۰۰ ۶:۱۲ ب٫ظ

کسی می دونه اگه مصاحبه و مقاله چقدر برای دانشگاه آزاد مهمه
اگه رتبه دو رقمی باشه تراز علمی هم خوب باشه احتمال قبولی چقدره ؟

سوفی
تیر ۱۹, ۱۴۰۰ ۹:۱۰ ق٫ظ

من امروز مصاحبه داشتم، ۱ ساعت زودتر تماس گرفتن که انلاین شم و مصاحبه ۴۰ دقیقه زودتر انجام شد.
بسیار رفتار محترمانه‌ای داشتن و اصلا اضطرابی حس نکردم ؛ بیشتر سوالاتشون رو وقت میدادن تا توضیح بدم و همه‌ی سوال‌ها دور محور علایق و مطالعات رساله ارشدم و در اینده دکتری بود. اسم چند نویسنده که خودم گفتمدر میون حرفام؛ اسامی کتاب‌هاشون رو خواستن و اسم رساله‌ی ارشد رو به انگلیسی پرسیدن. در مجموع بسیار خوب و محترمانه برخورد کردند.

...
تیر ۲۰, ۱۴۰۰ ۶:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  سوفی

اساتیدی که از من مصاحبه گرفتند، هر سوال تخصصی که بلد نبودم مثل کلاس درس برام توضیح میدادن، توو همون جلسه مصاحبه کلی چیز یاد گرفتم، رشتم روانشناسیه و مصاحبه م حدود نیم ساعت طول کشید :-) :-)

مریم
اردیبهشت ۳, ۱۴۰۱ ۱:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  ...

میشه بیشتر توضیح بدید که سوالات زبان در چه حدی بود

محمد
تیر ۱۷, ۱۴۰۰ ۸:۴۹ ب٫ظ

اساتید دانشگاهها سوالات بسیار سختی می پرسند.واقعا بی انصافیه.نه به دانشگاه دولتی که سوالات بسیار سخت بود و نه به دانشگاه آزاد که سوالات بسیار ابتدایی بود.

محمد
تیر ۱۷, ۱۴۰۰ ۸:۴۶ ب٫ظ

سلام
من در رشته ی ادبیات فارسی با رتبه عالی قبول شدم‌.در تمام انتخاب رشته هام دعوت به مصاحبه شدم.با پرداخت نزدیک یک و نیم میلیون تومان در تمام دانشگاهها برای مصاحبه ثبت نام کردم.دانشگاه بابلسر و کرمان در اطلاع رسانی برای مصاحبه وحشتناک و بسیار افتضاح عمل کردند.البته دانشگاه باهنر،جبران کردند و بعد از مصاحبه ی اول که هیچ اطلاعی نداده بودند،تماس گرفتند،اما متاسفانه از دانشگاه مازندران هیچ خبری نشد.جالب اینکه در اطلاعیه ی دانشگاه نوشته شده بود،کارشناسان با شما تماس خواهند گرفت…

بهار
فروردین ۲۷, ۱۴۰۱ ۱۱:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

دانشگاه مازندران کجاش شباهت به آدم حسابى داره؟
من ارشدم مازندران درس خوندم پوستم کنده شد از
بى قانونى دانشگاه

اکرامی
تیر ۱۷, ۱۴۰۰ ۰:۳۵ ق٫ظ

سلام بزرگواران،بنده مصاحبه ی دکتری ادبیات داشتما مروز ساعت ۱۷ البته با گوشی همرام مصاحبه دادم که به موقع اجازه ی ورود در سایت برام فعال شد
برخورد گرم و صمیمانه ی اساتید بسیار لذت بخش بود.
از مدرک اخذ شده سوال کردند،پایان نامه فقط موضوعش را پرسیدند
قبلش زنگ زدند کتاب حافظ را دم دست داشته باشید و غزلی را گفتند بخوان
و یک بیت را گفتند چه آرایه هایی به کار رفته و غزل در چه وزنی است
و تمام

حیدری
تیر ۲۶, ۱۴۰۱ ۱۱:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  اکرامی

سلام دوست عزیز این کدام دانشگاه بود که مصاحبه دادید؟ممنون میشم بفرمایید

داوطلب دکتری
تیر ۱۶, ۱۴۰۰ ۹:۱۱ ق٫ظ

سلام من داوطلب دکتری برق کنترل هستم الان مصاحبه داشتم، کیفیت صدا و تصویر خوب بود ، معرفی خواستن و فقط سوال درسی پرسیدن به نظر من مصاحبه علمی دکتری باید سوالات پژوهشی باشه ما ضبط صوت که نیستیم فقط حفظ کنیم تحویل بدیم
رفتارشونم اصلا شایسته نبود
من مصاحبه دانشگاه های سراسری هم رفتم به ۱۲ کد رشته دعوت شدم که ۴ تاشو رفتم تربیت مدرس اخلاق عالی داشتن، برنامه ریزی عالی داشتن واقعا نقصی ندیدم، مالک اشتر برنامه ریزی ضعیف بود اما رفتارشون محترمانه بود، دانشگاه تبریز رفتار خوبی داشتن
ولی از ازاد واقعا ناراضی م
موفق باشید

بهروز
تیر ۱۵, ۱۴۰۰ ۱۱:۱۴ ب٫ظ

دوستان لطفا دانشگاه ازاد شهرستان رو انتخاب نکنید مخصوصا شهری مثل لاهیجان کیفیت اموزشی صفر دارند وسعی کنید واحدهای بالا مثل تهران رو بزنیدچون مشتری ندارند کلی واسه دفاع معطل میشین چند ترم با این هزینه وحشتناک من تجربه خودمو گفتم دیگ خود دانید

سولماز
تیر ۱۶, ۱۴۰۰ ۱:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  بهروز

سلام آقا بهروز . شما ارشد اونجا خوندید؟ چه رشته ای

نیما
تیر ۱۵, ۱۴۰۰ ۸:۴۳ ب٫ظ

سلام کسی مصاحبه رشته عمران مدیریت منابع اب بوده

دانشجو
تیر ۱۵, ۱۴۰۰ ۲:۳۶ ب٫ظ

سلام من امروز مصاحبه زبان و ادبیات انگلیسی داشتم اصلا از پایان نامه ام سوالی نشد راجع به کتابی که ترجمه کردم یک سوال کردند و سوالات دیگر همش تخصصی سخت بود که بعضی از آنها را حتی اسمشان هم نشنیده بودم در کل خوب نبود چون منطقی نبود باید سوالات متناسب باشه و از همه چیز باشه نه اینکه فقط تخصصی باشه انهم اینقدر سخت.

علی
تیر ۱۵, ۱۴۰۰ ۲:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  دانشجو

دوست داشتم بدانم کسانیکه اولین روزها مصاحبه میشن، با مسانیکه روزهای آخر بر اساس رتبه شون هست؟

مریم
تیر ۱۶, ۱۴۰۰ ۱:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  علی

سلام بله بر اساس تراز

ایمان
تیر ۱۶, ۱۴۰۰ ۱۰:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

یعنی اونایی که ترازشون بهتر هست اول مصاحبه میشن؟

مریم
تیر ۱۸, ۱۴۰۰ ۱۰:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  ایمان

بله فکر کنم کسایی که هر چی ترازشون بالاتر بود روزای اول مصاحبه شدن

سولماز
تیر ۱۴, ۱۴۰۰ ۶:۴۲ ب٫ظ

سلام. من رشته هوش مصنوعی بودم امروز مصاحبه داشتم کسی هست هوش؟

ایمان
تیر ۱۴, ۱۴۰۰ ۹:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  سولماز

سلام بله منم هوش بودم
رتبتون چند شده؟ مقاله و کتاب داشتین؟

سولماز
تیر ۱۵, ۱۴۰۰ ۱:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  ایمان

سلام آقا ایمان. بله ی مقاله داشتم و ی چاپ کتاب. رتبه ۲۵۰ شما چی؟ کجاها مصاحبه دادید چه ازاد چه سراسری

سارا
تیر ۱۰, ۱۴۰۲ ۸:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  سولماز

سلام، ببخشید میشه بفرمایید قبول شدید؟ و کجا؟

داوطلب
تیر ۱۴, ۱۴۰۰ ۱:۳۵ ب٫ظ

ببخشید کسی تجربه مصاحبه برنامه ریزی رو داره؟ لطفا جواب بدهید

مهدی
تیر ۱۴, ۱۴۰۰ ۱۲:۲۶ ب٫ظ

رشته ام برق الکیترونیک

مهدی
تیر ۱۴, ۱۴۰۰ ۱۲:۲۵ ب٫ظ

من امروز مصاحبه داشتم تمام سوالات از پایان نامه ام بود ویک سوال از درس و شبیه سازی بود تا حدودی خوب بود انشالله قبول بشم

محمد
تیر ۱۵, ۱۴۰۰ ۸:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

سلام، خوبی شما؟
در مورد چی بود سوال‌ها؟ کیا بودن اساتید مصاحبه کننده؟

میلاد
تیر ۱۳, ۱۴۰۰ ۲:۲۶ ق٫ظ

سلام من روز ۷ تیر مصاحبه داشتم روانشناسی عمومی فقط زده بودم اون هم در شهری که مشغول کارم که دانشگاه تیپ سه محسوب میشه
مصاحبه که نیم ساعت زود تر شروع شد یعنی زنگ زدن گفتن بیا
بعد هم اول آقای مصاحبه کننده گفتن من که رزومت رو نمیبینم حالا بعدا پیدا میکنم بعد با بی میلی یه چند تا سوال پرسیدن از نظریه های شخصیت که بلد نبودم درباره راجرز بود بعد یه سئوال روش تحقیق پرسید جواب دادم بعد سئوال نظریه رو رشد رو هنوز شروع نکرده بودم بگم گفت خب بذار بریم سر روانشناسی مرضی
در تمام طول مصاحبه ای که نزدیک ۷ دقیقه طول کشید چند بار تاکید کردن که ارشدت روانشناسی نیست و باید خودت رو به بقیه برسونی و خیلی عقب هستی ایشالا ببینیمت نمیدونم یعنی سال بعد دوباره یا تو دوره دکتری
راستش من ۸ سال هیات علمی هستم و رزومه خیلی خوبی دارم اما نمیدونم به نظر شما چی میشه

الناز
تیر ۱۲, ۱۴۰۰ ۹:۰۷ ب٫ظ

سلام. ما روز قبل از مصاحبه برای تست کردن باید با کسی هماهنگ کنیم یا خودمون بریم وارد سامانه بشیم؟ و بعد از وارد کردن نام کاربری و رمز چه کار دیگری باید انجام دهیم؟

الناز
تیر ۱۱, ۱۴۰۰ ۱۱:۱۵ ق٫ظ

سلام. کسی رشته زبان و ادبیات انگلیسی مصاحبه داده؟ یا کسی رو میشناسه که بگن مصاحبه به چه صورت بوده و چه سوالاتی پرسیدن لطفا

...
تیر ۹, ۱۴۰۰ ۱۰:۱۹ ق٫ظ

سلام
کسی امروز مصاحبه روانشناسی داشته؟؟ لطفا بگید سخت بود یا آسون؟؟

دانشجو
تیر ۱۰, ۱۴۰۰ ۱۱:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  ...

سلام بله من داشتم گرایش بالینی معدلم بالاست ولی برای من خیلی سخت بود…امیدوارم موفق باشید

...
تیر ۱۰, ۱۴۰۰ ۶:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  دانشجو

خیلی ممنون. برای منم خیلی سخت بود

فاطیما
تیر ۸, ۱۴۰۰ ۲:۵۳ ب٫ظ

دوستان کسی از رشته کامپیوتر یا آی تی مصاحبه نداده؟ لطفا اگر کسی هست بگید مصاحبه چه طور پیش رفته براتون؟؟؟؟؟؟؟

آیا مصاحبه در منزل و با سیستم شخصی خودمون انجام میشه؟

فروغ
تیر ۸, ۱۴۰۰ ۳:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  فاطیما

سلام بله مصاحبه در منزل هست.البته کارت ورود به جلسه ی مصاحبه تون رو هم چک کنید.چون بعضی از دانشگاه ها به صورت حضوری برگزار شده ولی دانشگاه آزاد به صورت مجازی.

دانشجو
تیر ۸, ۱۴۰۰ ۴:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  فاطیما

سلام من مصاحبه دادم ،گویا مصاحبه بستگی به اساتید داره ،برای من ۴ دقیقه طول کشید بدون سلام و… بدون سوال از پایان نامه و مقاله و زبان و… یک راست سریع سوال تخصصی راجبع مهندسی نرم افزار پرسید کلا ۴ تا سوال بعدشم گفت خسته نباشید امسال خیلی مصاحبه ها نا مشخصه و معلوم نیست چطور سنجش میکنند،بله من از کامپیوتر (pc) وصل شدم ولی وب کم لازم هستش
امیدوارم موفق باشید.

فاطیما
تیر ۸, ۱۴۰۰ ۷:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  دانشجو

گرایش ارشد چی بودید؟ و دکتری چه رگرایشی قبول شدید؟
کدوم دانشگاه الویت اولتونه؟

یعنی برای رشته کامپیوتر یک تیم هستن که مصاحبه میکنند فقط یا نفرات مصاحبه کننده عوض میشن؟

دانشجو
تیر ۸, ۱۴۰۰ ۱۱:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  فاطیما

سلام
من گرایش مهنئسی نرم افزار هستم سه تا مقاله داشتم و زبانم هم بد نیست ،ولی کلا ۴ تا سوال تخصصی بعدش هم خسته نباشید؛برای رشته کامپیوتر مهندسی نرم افزار یک استاد فقط سوال میکنه ،چون دوستان من هم همینطور گفتند ،بیشتر مصاحبه روی دروس تخصصی که قبلش میپرسند روی چه درسی مسلط هستید که شامل سیستم عامل و مهندسی نرم افزار میباشد
امیدوارم شما هم تو مصاحبه موفق باشید

الناز
تیر ۷, ۱۴۰۰ ۴:۴۶ ب٫ظ

سلام. ما باید چه جوری تست کنیم که وصل میشه؟ و چه نرم افزارهایی مد نظر هست؟

فروغ
تیر ۸, ۱۴۰۰ ۳:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  الناز

سلام
روز قبل از مصاحبه امکان تست وجود دارد.
نرم افزار adobe connect

ترنج
تیر ۷, ۱۴۰۰ ۴:۳۲ ب٫ظ

سلام من امروز مصاحبه داشتم ‘۲ ساعت جلوتر از زمان مشخص شده تماس گرفتن ‘ وخواستن آنلاین بشم’
آمادگی داشته باشید برای اتفاقای این شکلی
مصاحبه خوب بود ‘ومشکلی نبود خدارو شکر

دانشجو
تیر ۶, ۱۴۰۰ ۶:۱۲ ب٫ظ

سلام از کجا میشه فهمید هر گرایش و دانشگاهی چند نفر دعوت به مصاحبه شده اند؟

فرزانه
تیر ۶, ۱۴۰۰ ۲:۵۷ ب٫ظ

سلام من امروز مصاحبه دادم اولش برای تست مصاحبه به مشکل برخردم اما قبل از شروع با ۴۷۴۳ تماس گرفتم و از طریق تلفن به مسئولش گفتن که به من اجازه دسترسی بده و مشکل حل شد . مصاحبه کننده یک نفر بود و فوق العاده خوش برخورد و اروم . یکی از سوالا رو که جواب دادم به من گفتن اشتباهه اما من از جوابم مطمئن بودم و ایشون فکر میکنم استاد رشد بودن چون به من داشتن یاد میدادن که چرا اشتباه جواب دادم میگفت بذار الان که اینجایی برات اینو توضیح بدم . سوالای مختلف کردن و من تقریبا نصفشو جواب دادم و نصفش رو گفتم حضور ذهن ندارم و یا باید مطالعه کنم در این مورد .

S
تیر ۶, ۱۴۰۰ ۱۱:۱۶ ق٫ظ

سلام
من امروز مصاحبه مدیریت ورزشی داشتم .تماس صوتی قطع شد و با تلفن حرف زدم .ولی اساتید بسیار اروم و با احترام صحبت کردن پنج تا استاد بودن که هر کدام سوال جداگانه پرسیدن و کاملا وقت میدن که جواب بدین و به جوابها توجه میکنند .بر عکس دولتی که فقط میخوان تموم شه ازاد خیلی به ادم ارامش میدن .
امیدوارم مصاحبه همه خوب باشه

حسین
تیر ۶, ۱۴۰۰ ۹:۰۰ ق٫ظ

با سلام / دوستان کسی رشته ارتباطات آزاد مصاحبه داره؟ یا مصاحبه انجام داده که تجربش رو در اختیار من بزاره.من ۱۴ تیرماه مصاحبه دارم. با تشکر

دانشجو
تیر ۵, ۱۴۰۰ ۷:۲۴ ب٫ظ

سلام من امروز مصاحبه بالینی و سلامت داشتم از همه تم سوالی پرسیدند.سوالات بیشتر تحلیلی بودند که قدرت تحلیل و استدلال و حل‌مسئله دانشجو رو بسنجند. هر مصاحبه حدود یک ربع تا بیست دقیقه طول کشید. قطعی نت و سیستم هم اصلا نداشتم. بالینی سه نفر داور بودند و سلامت چهار نفر. در هر دو مصاحبه در مورد پایان نامه پرسیدند روش آماری و چرایی انتخاب آن روش آماری. زبان پرسیدند لغت فارسی به لاتین و بالعکس. در مورد برنامه آینده اینکه هدفت چیه از خوندن دکترا به خصوص برای سلامت پرسیدند و علت معدل بالام که چطور تونستی نمرات عالی بگیری. پرسیدند آخرین کتابی که خوندی آخرین فیلمی که دیدی و ….آخرین مقاله ای که خوندی به خصوص به زبان اصلی و در کدام سایت بود؟!

امید
تیر ۵, ۱۴۰۰ ۵:۴۳ ب٫ظ

سلام دوستان من هر کاری میکنم نرم افزار مصاحبه باز نمیشه چکاری باید انجام بدم ؟

ایمان
تیر ۵, ۱۴۰۰ ۳:۵۲ ب٫ظ

سلام دوستان
من امروز مصاحبه داشتم، ۱۵ دقیقه طول کشید
از پایان نامه سوال کردن، یکم هم سوالات تخصصی
۲ نفر از من سوال پرسیدن، تقریبا به سوالات پاسخ دادم

دانشجو
تیر ۵, ۱۴۰۰ ۱:۳۴ ب٫ظ

سلام دوستان
اگر زمان مصاحبه کم باشه ,یعنی کلا ۴ دقیقه مصاحبه من طول کشید فقط سوال تخصصی ۴ تا دو تا شو جواب دادم ،سه تا مقاله داشتم اصلا سوال نکرد،حتی سوال زبان هم نپرسید؛اخرش گفت خسته نباشید, گفتم استاد زبان نمیپرسید گفتند من نمرمو بر اساس سوالایی که کردم میدم به نظر شما وقتی راجبع مقاله و … سوال نمیپرسن یعنی رد میشم،لطفا راهنمایی بفرمایید

وحید فیروزی
تیر ۵, ۱۴۰۰ ۱:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  دانشجو

سلام با توجه به تجربه من، کلا وقتی مصاحبه خیلی زمانش کم میشه یعنی فرد به سوالات یا جواب نداده یا کوتاه پاسخ داده و بعضی وقتها هم مصاحبه کننده از مسیر فرعی سوال میپرسه تا به هدف اصلی برسه مثلا از من سوال کرد تی مستقل کاربردش چیه؟ اگه جواب نمیدادم میفهمید که من چیزی از پژوهش نمیدونم و رزومه ام کار خودم نبوده! و وقتی سوالات فرعیش درست در بیاد دلیلی نمیبینه بخواد سوالات بیشتری بپرسه (مثلا یه نفرو در نظر بگیر که ادعا میکنه که قاری قرآن هست و تمام قران رو حفظه) وقتی نتونه سوره توحید رو درست و مسلط بخونه معلوم میشه که بلد نیست چیزی و مصاحبه رو زود خاتمه میدن.
این نظر شخصی منه.

دانشجو
تیر ۵, ۱۴۰۰ ۳:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  وحید فیروزی

مرسی ،پس شما منظورت اینه من قبول نمیشم
از خیلی از دوستان فقط سوال تخصصی پرسیده شده
از مقاله ،پایان نامه ، زبان …. هیچی اصلا سوال نکردند درصورتی که خود من خیلی وقت گذاشتم
برخورد جوری بود انگار از قبل همه چیز مشخص هستش ،شاید مشکل کمبود وقت بوده ولی در کل این معیار مناسبی برای سنجش افراد اونم با دو تا سوال نیست ،
تو اوج استرس اینترنت قطع نشه برق نره و… نیست
کاش حضوری بود

ایمان
تیر ۵, ۱۴۰۰ ۴:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  دانشجو

دوست عزیز
به امید خدا، ان شالله قبول میشی، نا امید نشو
قطعا متوجه شدن شما به بحث مسلط هستی برای همین زود تمومش کردن، وقتی ۱ سوال کردنو درست جواب دادی هر کی باشه خیالش راحت میشه
و هو معکم این ما کنتم

S
تیر ۶, ۱۴۰۰ ۱:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  دانشجو

بنظرم یعنی سوالی نداشتن و نمراتتون تکمیل بود .مال من دقیقا سی دقیقه طول کشید و از همه چی به ذهن ادم میرسه سوال کردن

م
تیر ۵, ۱۴۰۰ ۱:۲۹ ب٫ظ

سلام، من امروز ساعت ۲:۳۰ ، رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی استعدادهای درخشان وقت مصاحبه داشتم، اما ساعت ۱۲ بهم زنگ زدن و گفتن الان وصل شو و مصاحبه رو انجام بده، هم زمان برق قطع شد، با کلی دردسر وصل شدم اما چون صدا قطع میشد با موبایل با اساتید صحبت کردم، دو نفر بودند که بسیار هم خوش برخورد بودند و فقط سوالات تخصصی از مدیریت استراتژیک و بازاریابی و مقالات چاپ شده پرسیدند و از پایان نامه یا زبان سوالی نکردند، کلا ۲۰ دقیقه طول کشید

فرزانه
تیر ۴, ۱۴۰۰ ۶:۲۲ ب٫ظ

سلام دوستان کسی هست روانشناسی مصاحبه شرکت کرده باشه ؟ چطور بود اینقدر استرس دارم همه چیز از یادم رفته انگار

دانشجو
تیر ۵, ۱۴۰۰ ۱۱:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  فرزانه

سلام و عرض ادب من امروز مصاحبه بالینی داشتم خیلی سخت بود ازم سوال آماری پرسید دو تا خارج از پایان نامه و نوروسایکو و مسیرهای عصبی و استرس و …. نمی‌دونم چی بشه کلا یک ربع زمان برد البته برای گرایش بالینی دوستان رشته عمومی بودند سوالاتشتن نسبتا راحت تر بود

سارا
تیر ۵, ۱۴۰۰ ۱۱:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  فرزانه

سلام من امروز مصاحبه آزاد با آزمون روانشناسی عمومی داشتم. راستش سخت بود، اولش معدل و دانشگاه های محل تحصیل پرسیدن. هیچی در مورد زبان و هدف دکترا نپرسیدن. فقط سوالات درسی با جزئیات بیشترشون در مورد آمار، رشد، شخصیت و آسیب کردن.
در کل واقعا نمیشه پیش‌بینی کرد که از هرکسی از چه درسایی سوال میشه، پس برای چیزی که نمیتونید کنترلشون کنید مضطرب نباشید و بزارید فرایند طی بشه. موفق باشید

فرزانه
تیر ۵, ۱۴۰۰ ۱۱:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  سارا

ممنونم
امیدوارم همه به اون چیزی که میخوایم برسیم
موفق باشید

دانشجو
تیر ۵, ۱۴۰۰ ۷:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  فرزانه

سلام… بله در چند پست بالاتر نوشتم

شهرام
تیر ۳, ۱۴۰۰ ۸:۳۶ ب٫ظ

من امروز مصاحبه داشتم رشته نرم افزار, سه تا مقاله داشتم دو تا کنفراسی یدونه علمی ترویجی و زبانم گفتم میتونم صحبت کنم فقط چهار تا سوال پرسید دوتا شو جواب دادم کلش ۴ دقیقه طول کشید اخرش گفت خسته نباشید, گفتم استاد زبان نمیپرسید گفتند من نمرمو بر اساس سوالایی که کردم میدم, خیلی سریع سوال میپرسیدند, حالا نمیدونم رد میشم قبول میشم, چون خیلی زود تموم شد

گرزالدین
تیر ۳, ۱۴۰۰ ۱۱:۴۴ ق٫ظ

باسلام
من دیروز در رشته حقوق عمومی مصاحبه انجام دادم، برخورد استاد خیلی مودبانه و محترمانه بود، زمان مصاحبه حدود ۱۵ دقیقه و بدون مشکل فنی بود، ابتدا معرفی و محل دانشگاه ها و رشته های تحصیلی رو سوال کردند و در ادامه با توجه به شغلم و موضوع پایان نامه سوالات تخصصی نظیر اعاده دادرسی در کمیسیون ماده صد، نحوه مصوبات شوراهای اسلامی در شهرها و بخش هایی از قانون اساسی رو از من پرسیدند البته بابت مدرک زبان و کتاب و مقاله هم سوال کردند.
در کل مصاحبه خوبی بود، به امید قبولی در مصاحبه…

علی
تیر ۳, ۱۴۰۰ ۹:۴۳ ق٫ظ

کسی مهندسی مالی یا مدیریت مالی دانشگاه ازاد مصاحبه داده؟

N
تیر ۲, ۱۴۰۰ ۹:۰۹ ب٫ظ

سلام و عرض ادب وآرزوی پیروزی برای همه عزیزان.من حقوق خصوصی هستم و ۷ تیر مصاحبه دارم.دوستان حقوقی لطف میکنید تجربه مصابه تون و سوالاتی که ازتون پرسیده شد و زمان مصابه که چقدر طول کشیده رو به اشتراک بگذارید؟ متشکرم

داوطلب
تیر ۳, ۱۴۰۰ ۹:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  N

سلام. فقط دروس تخصصی . فقه . متون حقوقی. تجارت. مدنی

الی
تیر ۲, ۱۴۰۰ ۷:۵۷ ب٫ظ

سلام، من امروز تست کردم، صدا وصل شد ولی دوربینم کار نمیکرد، یعنی فقط صدای منو داشتن، تصویرمو نمیتونستن ببینن، فردا صبح مصاحبه دارم، باید چکار کنم؟

فروغ
تیر ۲, ۱۴۰۰ ۹:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  الی

سلام
آیکن دوربین را روشن کنید و بعد گزینه ی sharing my webcam رو بزنید

ziba
تیر ۲, ۱۴۰۰ ۷:۵۶ ب٫ظ

سلام ، دوستانی که امروز و دیروز مصاحبه دادین با آزمون هستین یا بدون آزمون؟؟

بهرام
تیر ۲, ۱۴۰۰ ۸:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  ziba

با آزمون بودم من …

ziba
تیر ۳, ۱۴۰۰ ۰:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  بهرام

چطور بود مصاحبه تون؟

دانشجو
تیر ۵, ۱۴۰۰ ۷:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  ziba

خوب ولی سخت بود برای من

دانشجو
تیر ۵, ۱۴۰۰ ۷:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  ziba

بدون آزمون

ناصر
تیر ۲, ۱۴۰۰ ۷:۱۱ ب٫ظ

سلام دوستان من دیروز وقت مصاحبه داشتم موقع برقراری ارتباط موفق نشدم وصل بشم .نتونستم مصاحبه بدم باید چکار کنم؟

فروغ
تیر ۲, ۱۴۰۰ ۸:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  ناصر

سلام
باید همان موقع با شماره ۰۲۱-۴۷۴۳ تماس میگرفتید و اطلاع میدادید. الان میتونید تماس بگیرید. شاید یک نوبت دیگر به شما بدهند.

ایمان
تیر ۲, ۱۴۰۰ ۲:۴۵ ب٫ظ

سلام، روز بخیر
دوستان کسی اطلاع داره، نفرات مصاحبه کننده دکتری آموزش زبان انگلیسی دانشگاه آزاد چه کسانی هستن؟
و دوستانی که تو این رشته مصاحبه دادن، لطف کنن تجربه خودشونو اعلام کنن.
ممنونم

فروغ
تیر ۲, ۱۴۰۰ ۵:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  ایمان

سلام
من امروز مصاحبه داشتم. مصاحبه کنندگان ۳نفر بودند که برخورد بسیار خوب و محترمانه ای داشتند. مصاحبه حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه طول کشید. ابتدا خواستند که خودم را معرفی کنم و از سوابق آموزشی بگویم. بعد در مورد sample& method پایان نامه پرسیدند و تعریف هرکدام. بعد سوالات تحلیلی و چالشی پرسیدند و جواب بیشتر سوالات رو با مثال میخواستند.البته زمان کافی برای پاسخ به هر سوال را میدادند.در نهایت در مورد انتخاب اولویت اول پرسیدند که کدام شهر را انتخاب کردند…بسیار تشکر کردند و خداحافظی

ziba
تیر ۲, ۱۴۰۰ ۷:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  فروغ

عزیزم شما با آزمون بودین یا بدون آزمون؟

فروغ
تیر ۲, ۱۴۰۰ ۹:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  ziba

با آزمون…روز یکشنبه بدون آزمون مصاحبه دارم

داوطلب
تیر ۲, ۱۴۰۰ ۲:۰۵ ب٫ظ

سلام دوستان من امروز مصاحبه حقوق خصوصی داشتم از دوستان دیگه کسی هست مصاحبه ش تموم شده باشه ببینیم تو چه اوضاعی هستیم

پوریا
تیر ۳, ۱۴۰۰ ۸:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

سلام چه سوالاتی پرسیدند

داوطلب
تیر ۵, ۱۴۰۰ ۴:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  پوریا

فقط تخصصی. فقه . متون حقوقی . تجارت. مدنی

نوشین
تیر ۵, ۱۴۰۰ ۶:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

من حقوق جزا فردا امتحان دارم کسی هست راهنمایی کنه

بهرام
تیر ۲, ۱۴۰۰ ۱۲:۲۲ ب٫ظ

سلام
من امروز مصاحبه دکتری معماری داشتم
ابتدا از من خواسته شد که خودم رو معرفی کنم و دانشگاه محل تحصیل و موضوع پایان نامم رو توضیح بدم
بعد از اون نسبت به موضوع پایان نامه سوال پرسیده شد . تفاوت باز زنده سازی و باز سازی و نوسازی رو پرسیدن. که در ادامه آن من یه توضیح کوچکی در مورد رویکرد موضوع پایان نامم دادم .
موضوع پیشنهادی رساله دکتری رو پرسیدن .
بعد گفتن که خودت رو به انگلیسی معرفی کن و بعدش ۲ سوال انگلیسی پرسیدن .
در آخر هم خودم گفتم که ۷ مقاله دارم و آخر سر هم خداحافظی کردن…
امیدوارم خوب بوده باشه …

Mehdi
تیر ۲, ۱۴۰۰ ۲:۱۰ ق٫ظ

دروود ..
نگران نباشین
کی بهتر از آدمایی که پول یامفت بریزن توی حلقوم دانشگاه آزاد
ترمی ۲۰ میلیون ناقابل باید پول بدیم
خیالتون راحت آخرش هم اس ام اس میدن التماستون میکنن بیایین بخونین

وحید فیروزی
تیر ۲, ۱۴۰۰ ۱:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  Mehdi

خواهش میکنم حرف بی خود و بی سند نزنید بنده ۴ ساله در مصاحبه دکتری رد میشم همین دانشگاه آزاد، لطف کنید حرفی نزنید که دانشجویی که با هزار شوق میخواد پا در عرصه دکتری بزاره مایوس بشه و فکر کنه دانشگاه آزاد تنها پول میگیرن و مدرک میدن و هیچ پیشرفتی در علم و حیطه پژوهشی شون ایجاد نمیشه.
دوستانی که مصاحبه دارن با تمام سعی و تلاش و با دست پر برن برای مصاحبه و دسته کم نگیرن.

محمد
تیر ۱, ۱۴۰۰ ۹:۲۶ ب٫ظ

سلام.من امروز مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد داشتم از طریق واتساپ تلفن همراه با اساتید مصاحبه کننده ارتباط برقرار کردم .روز ثبت نان مقالات وکتاب من حاضرنبود که بارگذاری کنم ولی امروز روز مصاحبه همه مقالات وکتابم آماده بود واستاد ازمن پرسید مقاله وکتاب دارید گفتم بله وبراش خوندم وتوضیح دادم وبه شماره هاشون واتساپ کردم خیلی هم خوش اخلاق بودن وپاسخ سوالاتشون رو هم فکر کنم خوب جواب دادم.سوالم از شما دوستان این هست آیا باواتساپ به شماره واتساپ خود اساتید مصاحبه کننده مقاله ها وکتاب وتوصیه نامه رو ارسال کردم وملاحظه کرده بودن.
آیا ترتیب اثر به کتاب ومقاله های من با این شرایط داده میشه؟ راهنمایی کنین ممنون میشم.

دانشجو
تیر ۱, ۱۴۰۰ ۱۱:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

سلام و عرض ادب. یعنی مصاحبه به وسیله تماس تصویری واتس اپ درست است؟

محمد
تیر ۱, ۱۴۰۰ ۷:۱۴ ب٫ظ

سلام
من امروز مصاحبه دکتری دانشگاه ازاد رشته عمران گرایش سازه داشتم . کسی میدونه اساتید کیا بودن و یا فامیلیشون چی بود؟ من حتی تصویر هم‌نداشتم.

سبحان
تیر ۱, ۱۴۰۰ ۳:۲۱ ب٫ظ

سلام.
من رشته ی مدیریت ورزشی رو در دوتا واحد اموزشی بابل و ساری پذیرفته شدم. الان برای مصاحبه فقط یک لینک دعوت دادن. از کجا بدونم این لینک برای کدومه؟

مشخصا از کجا باید واحد دانشگاهی بابل رو انتخاب کنم؟

ن
تیر ۱, ۱۴۰۰ ۷:۵۸ ق٫ظ

دوستان؟ از من فقط درباره پایان نامه سوالات زیادی پرسیدند و.چند تا سوال از دروس رشته م و دوتا لغت انگلیسی، از کتاب و مقاله و هدف و اینا هیچی نپرسیدند، نظرتون چیه؟ نگرانم

الی
تیر ۱, ۱۴۰۰ ۰:۴۸ ق٫ظ

از طریق ادوب کانکت باید ارتباط برقرار کنیم یا سایت دانشگاه؟ تو رو خدا راهنمایی کنید

...
تیر ۱, ۱۴۰۰ ۷:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  الی

سلام من ادوبی کانکت رو روی گوشی نصب کردم، بعد از طریق لینکی که داخل فایل راهنما نوشته شده، وارد شدم، نام کاربری و کلمه عبوری رو که در کارت ورود به مصاحبه بود، وارد کردم

رویا
تیر ۱, ۱۴۰۰ ۸:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  الی

نوشته وارد سایت بشوید بروید قسمت مصاحبه دکتری رو بزنید روی لینک آبی ، بعد خودش میپرسه با چه برنامه ای میخواهید وارد شوید . بزنید روی ادوب کانکت
موفق باشید

الی
تیر ۱, ۱۴۰۰ ۰:۴۶ ق٫ظ

سلام به همگی، میشه افرادی که مصاحبه شون رو انجام دادن، بگن که دقیقا چطور باید ارتباط برقرار کنیم، یعنی کدی چیزی داره، لینک داره؟چجوریه؟

نازنین
تیر ۲, ۱۴۰۰ ۱:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  الی

سلام
وارد سایت azmoon.org میشید همون اولین آیتم که قرمز رنگ هم هست نوشته مصاحبه دکترای تخصصی اون رو میزنید و ازتون کد کاربری و رمز میخواد که اینا تو کارت ورود به جلسه نوشته شده.

لیلا
خرداد ۳۱, ۱۴۰۰ ۶:۵۹ ب٫ظ

سلام ، حدنصاب نمره ای که باید در مصاحبه بیاریم برای قبولی در مصاحبه چقدره ؟ ممنون میشم اگر کسی میدونه بگه

...
تیر ۱, ۱۴۰۰ ۷:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  لیلا

اصلا معلوم نیست بستگی به رقبای شما داره

لیلا
تیر ۱, ۱۴۰۰ ۷:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  ...

الان نحوه امتیاز دهی دانشگاه سراسری و آزاد فرق داره ؟ چون سراسری از ۵۰ نمره است و اگر مصاحبه کمتر از ۲۵ بشه قبول نیست .. واسه دانشگاه آزاد امتیاز از ۱۰۰ نمره بازم همین قانونه؟ چون جدولش سه تا بخش مختلف در مجموع ۱۰۰ نمره

.
خرداد ۳۱, ۱۴۰۰ ۴:۳۶ ب٫ظ

سلام
دوستان کسی مدیریت ورزشی مصاحبه داده؟؟؟؟؟؟

نازنین
خرداد ۳۱, ۱۴۰۰ ۴:۱۶ ب٫ظ

سلام دوستان
وقت همگی بخیر و آرزوی موفقیت برای یکایکتون دارم.
کسی از دوستان مصاحبه حقوق بین الملل انجام داده؟
ممنون میشم اگر کسی انجام داده تجربه ش رو به اشتراک بزاره.

مهدی
تیر ۲, ۱۴۰۰ ۳:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  نازنین

بله .دوتا سوا تخصصی پرسیدن و معنی انگلیسی چند کلمه

ندا
خرداد ۳۱, ۱۴۰۰ ۳:۲۲ ب٫ظ

کسی تونسته تست کنه یه روز قبل آزمون؟من‌نمیتونم

ثنا
تیر ۱, ۱۴۰۰ ۰:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  ندا

اره من تونستم

ندا
خرداد ۳۱, ۱۴۰۰ ۳:۲۲ ب٫ظ

سلام کسی مدیریت آموزشی مصاحبه داده؟

مصطفی
خرداد ۳۱, ۱۴۰۰ ۳:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  ندا

من امروز مدیریت آموزشی مصاحبه دادم .کلا ۱۰ دقیقه طول کشید ۵ تا سوال تخصصی از رشته پرسیدن

ندا
خرداد ۳۱, ۱۴۰۰ ۴:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  مصطفی

کدوم دانشگاه و چه سوالاتی پرسیدن

.
خرداد ۳۱, ۱۴۰۰ ۴:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  مصطفی

سلام
سوالات تخصصی در چه سطح؟ کلی یا جزئی؟

داوطب
خرداد ۳۱, ۱۴۰۰ ۱۲:۵۱ ب٫ظ

لطفا عزیزان رشته حسابداری اگه مصاحبه کردن اطلاعات خودشون عرضه کنند

سارا
خرداد ۳۱, ۱۴۰۰ ۱۰:۲۲ ق٫ظ

سلام کسی از دوستان مصاحیه رشته اقتصاد دانشگاه آزاد رفته؟

داوطلب
تیر ۱۷, ۱۴۰۰ ۸:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

سلام بنده رشته اقتصاد مصاحبه دادم ۷ تا سوال تخصصی که ۴ تا رو جواب دادم از خرد کلان توسعه بعد گفتن کارشناسی و ارشد رو کدوم دانشگاه بعد اولویت اتتخاب رو پرسیدن از مقالات و کتابی که به چاب رسوندم سوالی نشد در کل رفتار مصاحبه کنده ها خوب بود

...
خرداد ۳۱, ۱۴۰۰ ۹:۱۴ ق٫ظ

سلام من دیروز مصاحبه داشتم اول با لب تاپ وارد شدم ولی قطع و وصل میشد بعد با گوشی وارد شدم، تصویرم رو اساتید داشتن و یه شماره دادند با اون تماس گرفتم و از طریق تلفن جواب سوالات رو میدام، پس نگران نباشید، اتفاقا با گوشی خیلی هم راحت تره

داوطلب
خرداد ۳۱, ۱۴۰۰ ۱۰:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  ...

جسارتا سوالا چه جوری بود و زمان مصاحبه چقدر بود

...
خرداد ۳۱, ۱۴۰۰ ۱:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

والا برا من نیم ساعت طول کشید، از همه دروس سوال پرسیدند و مخصوصا پایان نامه رو به چالش کشیدن

داوطلب
خرداد ۳۱, ۱۴۰۰ ۸:۵۳ ق٫ظ

سلام دوستان
من چهارشنبه مصاحبه دکتری آزاد حقوق خصوصی دارم. جسارتا عزیزانی که مصاحبه دادن حالا تو هر رشته ای ممکنه راهنمایی کنید چی میپرسن و این که زمان مصاحبه چقدر هستش

مریم
خرداد ۳۱, ۱۴۰۰ ۱۰:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  داوطلب

سلام من الان مصاحبم تموم شد ،اول تماس گرفتن و گفتن که انلاین باشم ،با گوشی وصل شدم و اول صدا و تصویرو تست کردن ،بعد سوال درمورد داشتن و نداشتن مقاله و ثبت اختراعو…. پرسیدن ،بعد عنوان پایان نامه به فارسی وانگلسی ،ولغات انگلیسی معنیشو از پایان نامه پرسیدن و از نظریه پردازا پرسیدن و هدف ادامه تحصیل

مریم
خرداد ۳۱, ۱۴۰۰ ۱۰:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

زمان مصاحبه هم حدودا ۷ دقیقه شد شایدم کم تر

داوطلب
خرداد ۳۱, ۱۴۰۰ ۱۰:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

ممنون

م.صادقی
خرداد ۳۰, ۱۴۰۰ ۵:۵۰ ب٫ظ

سلام
من امروز مصاحبه دکترای دانشگاه ازاد داشتم. ابتدا در مورد شغلم پرسیدن و در مورد رشته ام چندین سوال تخصصی مطرح شد و سپس در مورد پایان نامه ام به انگلیسی یک خلاصه خواستن که بگم. همچنین یک سوال به انگلیسی در مورد رشته ام پرسیدن. همچنین در مورد کتابهایی که داشتم پرسیدن. در اخر گفتن که اولویتم کدام واحد دانشگاهی است.

امید
خرداد ۳۰, ۱۴۰۰ ۹:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  م.صادقی

چه رشته ای؟

م.صادقی
خرداد ۳۱, ۱۴۰۰ ۱:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  امید

زیست شناسی

سبحان
تیر ۱, ۱۴۰۰ ۳:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  م.صادقی

من یک رشته رو در دو واحد اموزشی دعوت شدم. چطوری باید اولویت رو انتخاب کنم؟ بعد از مصاحبه؟

فرشته
خرداد ۳۰, ۱۴۰۰ ۵:۲۹ ب٫ظ

سلام
دوستانی که امروز مصاحبه رشته حقوق جزا و جرم شناسی داشته اند لطف کنید بگید مصاحبه چطور بود و چه سوال هایی از شما پرسیدند؟ من فردا صبح مصاحبه دارم و خیلی ناامیدم

Anonymous
خرداد ۳۰, ۱۴۰۰ ۱۱:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  فرشته

سلام
من امروز مصاحبه داشتم کلا ۴ دقیقه طول کشید. اصلا جای نگرانی و استرس نیست.

hamid
خرداد ۳۱, ۱۴۰۰ ۴:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  Anonymous

سلام
خب تو ۴ دقیقه دقیقا چی پرسیدن؟
چجوری شروع کردین؟

نوشین
تیر ۵, ۱۴۰۰ ۶:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  فرشته

لطفا تجربه تونو به اشتراک بزارید من فردا حقوق جزا امتحان دارم

سمانه
خرداد ۳۰, ۱۴۰۰ ۵:۱۲ ب٫ظ

سلام لطفا از تجربیات مصاحبه دانشگاه آزاد بگید؟ جو چطوری بود، چی ها پرسیدن، چند نفر بودند ، کیفیت صدا و دوربین چطور بود ؟ چه مسائلی براشون مهم بوده. هر نکته مهم دیگر رو ممنون می شم به اشتراک بزارید

تفسانه
خرداد ۳۰, ۱۴۰۰ ۱۱:۳۱ ق٫ظ

سلام
ایا میتونیم الان که مصاحبه هم انجام گرفته اولویت انتخاب شهرمون رو عوض کنین؟

مهسا
خرداد ۳۰, ۱۴۰۰ ۹:۲۳ ق٫ظ

سلام.من برا دکتری بدون آزمون بهداشت مواد غذایی ثبتنام کردم ممکنه منم راهنمایی کنید دفعه اولمه.۱۵ تیروقت مصاحبه دادن بهم

سیدعلی
خرداد ۳۰, ۱۴۰۰ ۵:۳۷ ق٫ظ

تست جلسه مصاحبه را دانشگاه آزاد گذاشته بعد از ورود به سایت تست جلسه مصاحبه را انتخاب کنید تا ساعت آن را ببینید.(معمولا یک روز قبل از ۷:۳۰تا ساعت ۱۸)

Sepehr
خرداد ۳۰, ۱۴۰۰ ۰:۵۴ ق٫ظ

سلام دوباره و جسارتا سواله دوباره. اینکه با گوشی هم میشه خوب کانکت شد و ایا کسی بوده که انجام داده باشه؟ و سوال دومم اینه که برا دکترا روانشناسی کسی تجربه ایی داشته یا شما سراغ دارین تو چه احوالی سپری شده؟

علی رضا
خرداد ۳۰, ۱۴۰۰ ۱۲:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  Sepehr

سلام و احترام
کامنت های قبلیم رو بخونید توضیح دادم. با گوشی خیلی راحت تر هستید و قطعی ارتباط هم کمتره. ادوبی روی گوشی اندرویدی عالیه.

ندا
خرداد ۳۱, ۱۴۰۰ ۱۱:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  علی رضا

سلام من نصب کردم ولی تو کادر چه بنویسیم؟کادر کنار next-enter metting URL

داوطلب
خرداد ۲۹, ۱۴۰۰ ۱۱:۳۵ ب٫ظ

چجوری باید اساتید رو قانع کنیم؟؟

دکتر بهزاد بالازاده
خرداد ۳۰, ۱۴۰۰ ۲:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

دوست گرامی اساتید را قانع کنید ؟ باید ارزش و دانشی را که دارید در زمان کم مصاحبه بروز دهید مواظب باشید نوع لغات و کلماتی که بکار میبرید محترمانه باشه اصلا عصبانی نشوید .در مورد اساتید مطرح داخلی و خارجی رشته خودتان اطلاعات داشته باشید .بدونید هدفتان از تحصیل در دکتری شناسایی و پیدا کردن خلا های علمی و گپ هایی هست که در رساله های قبلی میتونید پیدا کنید.علاقه و اشتیاق بهکسب دانش و رشد و توسعه دانش یعنی مدیریت دانش و…..

داوطلب
خرداد ۲۹, ۱۴۰۰ ۱۱:۳۴ ب٫ظ

سلام
دوستانی که امروز مصاحبه داشتن لطططفا راهنمایی کنن چجوری بود؟ چقد زمان میدن؟ چه چیزایی رو پرسیدن؟؟؟؟

داوطلب
خرداد ۳۰, ۱۴۰۰ ۱:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

لطفا کسایی که میدونن راهنمایی کنن خیلی استرس دارم

سام
خرداد ۳۰, ۱۴۰۰ ۱۱:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

سلام
اصلا جای نگرانی نیست. فقط به پایان نامه تون و لغات تخصصی رشته تون مسلط باشید.