پارسه
وکیلی
کیهان روان
مدرسان شریف
موسسه آموزشی نگاره
عالم زاده
وکیلی
دوره نگاره
عالم زاده

پذیرش دکتری استاد محور دانشگاه خواجه نصیر ۱۴۰۳

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

فراخوان پذیرش دکتری بدون آزمون به شیوه استادمحور دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی ۱۴۰۳ منتشر شد.

به گزارش پی اچ دی تست، دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی به استناد آیین نامه پذیرش دکتری استاد محور مبتنی بر رفع نیازهای کشور و مصوبات داخلی از میان دانش آموختگان و دانشجویان نیمسال آخر مقطع کارشناسی ارشد مطابق شرایط اعلام شده در این فراخوان برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ در مقطع دکتری به شیوه استادمحور دانشجو می‌پذیرد.

نحوه و زمان ثبت نام دکتری استاد محور ۱۴۰۳ دانشگاه خواجه نصیر

داوطلبان واجد شرایط می‌توانند پس از مطالعه کامل راهنمای ثبت نام از روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۶ تا جمعه ۱۴۰۳/۰۳/۲۵ از طریق سامانه جامع دانشگاهی گلستان (https://golestan.kntu.ac.ir) با ورود اطلاعات و بارگذاری مدارک مورد نیاز در قسمت‌های پیش بینی شده، ثبت نام نمایند.

* تکمیل، امضا و بارگذاری فرم ب برای ثبت نام ضروری است.

پرداخت هزینه ثبت نام به مبلغ ۲/۰۰۰/۰۰۰ ریال به صورت الکترونیکی از طریق سامانه جامع دانشگاهی گلستان خواهد بود.

دکتری استاد محور دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی

نکات مهم

توجه ۱: در صورت تایید شرایط عمومی داوطلب و راهیابی به مرحله مصاحبه علمی، ضروری است اصل و تصویر کلیه مدارک شناسایی و نسخه کامل مدارک و سوابق آموزشی و پژوهشی بارگذاری شده در سامانه جامع دانشگاهی، در روز برگزاری مصاحبه ارائه گردد. شرایط اختصاصی و مصاحبه در کمیته تخصصی بررسی و انجام خواهد شد.

توجه ۲: لطفاً پیش از اقدام به بارگذاری مدارک و ثبت نام، اطلاعیه و راهنمای ثبت نام را به دقت مطالعه نمایید. پس از ثبت نام وجه پرداختی بازگشت داده نمیشود.

توجه ۳: دانشجویان نیمسال آخر مقطع کارشناسی ارشد در صورت پذیرش، باید حداکثر تا پایان ۱۴۰۳/۰۶/۳۱ دانش آموخته گردند. در غیر این صورت قبولی آن‌ها منتفی خواهد شد.

توجه ۴: پذیرش در مرحله اول و مصاحبه به منزله پذیرش نهایی نمی‌باشد. پذیرش قطعی منوط به اعمال ظرفیت، تایید شورای آموزشی دانشگاه، تایید صلاحیت عمومی توسط مراجع ذیصلاح مربوطه و تایید سازمان سنجش آموزش کشور خواهد بود.

توجه ۵: متقاضیان اتباع غیرایرانی باید پس از ورود به سیستم گلستان در منوی آزمون ⇐ ثبت نام ⇐ ثبت مشخصات اولیه داوطلب غیرایرانی را انتخاب نمایند.

توجه ۶: شرایط پذیرش و راهنمای ثبت نام از وضوح کافی برخوردار است. بنابراین خواهشمند است از مراجعه حضوری و یا تماس تلفنی به منظور پرسش مجدد موارد یا اصرار بر تغییر آن جداً خودداری فرمایید.

عناوین طرح های دکتری استاد محور ۱۴۰۳ دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی

عناوین دارای پذیرش دکتری استاد محور دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ به شرح زیر هستند:

عناوین دارای پذیرش دکتری استاد محور دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی 1403

ثبت‌نام
باخبرم کن!

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Soraya
خرداد ۲۲, ۱۴۰۳ ۱۲:۲۹ ب٫ظ

بچه ها میشه بعد مصاحبه از دانشگاهی از مصاحبه ای که کردیم انصراف بدیم?