پارسه
وکیلی
کیهان روان
مدرسان شریف
موسسه آموزشی نگاره
عالم زاده
وکیلی
دوره نگاره
عالم زاده

انتشار اطلاعیه مصاحبه دکتری دانشگاه تبریز ۱۴۰۳

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

 اطلاعیه دانشگاه تبریز درخصوص مرحله مصاحبه آزمون نیمه متمرکز دکتری ۱۴۰۳ منتشر شد.

به گزارش پی اچ دی تست، مطابق اطلاعیه این دانشگاه، با توجه به آیین نامه آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی، پذیرش دانشجو در این آزمون شامل اجرای فرآیند دو مرحله‌ای خواهد بود که اجرای این مراحل مطابق با شیوه نامه ابلاغی شماره ۹۹۱۹ مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور صورت خواهد گرفت.

مرحله اول مربوط به آزمون متمرکز بوده که برگزاری آزمون آن از طریق سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور انجام میگیرد و مرحله دوم آن شامل مصاحبه علمی و سنجش عملی، بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری داوطلبان است که توسط دانشگاه‌های پذیرنده دانشجو صورت می‌گیرد. در راستای اجرای مرحله دوم (مصاحبه علمی و سنجش عملی و بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری) در دانشگاه تبریز، موارد ذیل را به اطلاع داوطلبان می‌رساند.

زمان ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه تبریز ۱۴۰۳

داوطلبان حاضر در جلسه آزمون مرحله اول (آزمون متمرکز) که برای آن‌ها کارنامه مرحله اول (آزمون متمرکز) توسط سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور صادر شده است در صورت دارا بودن حدنصاب مرحله اول (آزمون متمرکز) مطابق کارنامه کدرشته محل‌های انتخابی می‌توانند از تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ تا ۱۴۰۳/۰۳/۱۶ (با توجه به جدول زمانی مربوط به هر کد رشته محل) با مراجعه به وبگاه دانشگاه تبریز به نشانی www.tabrizu.ac.ir نسبت به ثبت نام برای مرحله دوم (مصاحبه علمی و سنجش عملی و بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری) و آپلود مدارک اقدام نمایند.

زمان مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه تبریز ۱۴۰۳

آزمون مرحله دوم (مصاحبه علمی و سنجش) از دو بخش آزمون شفاهی و مصاحبه تخصصی تشکیل شده است. عدم حضور در هر کدام از مراحل ارزیابی شفاهی و مصاحبه تخصصی به منزله انصراف داوطلب از درخواست پذیرش در دانشگاه تبریز است.

به اطلاع تمامی داوطلبین مرحله دوم (مصاحبه علمی و سنجش عملی و بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری) دانشگاه تبریز می‌رساند که برنامه زمانی اجرای مرحله دوم (مصاحبه علمی و سنجش عملی) آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی (Ph. D.) سال ۱۴۰۳ دانشگاه تبریز بر اساس برنامه زمانی اعلامی در وبگاه سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور خواهد بود.

لازم به توضیح است که با توجه به اینکه تاریخ برگزاری مصاحبه برخی رشته گرایش‌ها از جمله رشته‌های بیوشیمی و ژنتیک مولکولی در برنامه زمانی اعلام از طرف سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور مشخص نشده است، لذا به اطلاع داوطلبین دعوت شده در دو رشته گرایش مذکور نیز می رساند که تاریخ مصاحبه ایشان در روزهای ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ و ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ خواهد بود.

تبصره: برای افرادی که نتوانند در روزهای تعیین شده در وبگاه سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور در مصاحبه تخصصی دانشگاه تبریز شرکت نمایند زمان جایگزین روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۱ در نظر گرفته شده است.

نکته یک: عدم حضور در آزمون شفاهی و مصاحبه تخصصی در تاریخ مندرج در برنامه زمانی اعلامی به منزله انصراف داوطلب از درخواست پذیرش در دانشگاه تبریز میباشد.

نکته دو: داوطلبان جهت اطلاع از جزییات مصاحبه تخصصی به وبگاه دانشکده/گروه مربوطه در دانشگاه تبریز مراجعه نمایند.

زمان و مدارک مصاحبه دکتری دانشگاه تبریز ۱۴۰۳

مدارک مصاحبه دکتری ۱۴۰۳ دانشگاه تبریز

مدارک مورد نیاز متقاضیان پذیرش در آزمون نیمه متمرکز دوره دکتری سال ۱۴۰۳ دانشگاه تبریز که متقاضیان در روز مصاحبه تخصصی می‌بایست همراه داشته باشند و فایل اسکن مدارک زیر را از طریق وبگاه مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز به آدرس https://takmili.tabrizu.ac.ir آپلود نمایند به شرح زیر است:

فرم شماره ۱ تکمیل شده شامل مشخصات فردی، سوابق پژوهشی و آموزشی با فرمت jpg.

– تصویر کارنامه آزمون مرحله اول (آزمون متمرکز) دکتری سال ۱۴۰۳ با فرمت jpg.

– اصل و تصویر مدرک نظام وظیفه مخصوص آقایان (کارت پایان خدمت یا کارت معافیت دایم یا برگ آماده به خدمت بدون غیبت یا گواهی اشتغال به تحصیل برای دانشجویان سال آخر کارشناسی ارشد و دکتری عمومی) با فرمت jpg.

– اصل شناسنامه و کارت ملی و تصویر تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی با فرمت jpg.

– اصل و تصویر مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد یا دکتری عمومی و ریزنمرات تمامی مقاطع با فرمت jpg.

تبصره ۱- آن دسته از داوطلبان که دانش آموخته دوره کارشناسی ناپیوسته می‌باشند علاوه بر اصل مدرک کارشناسی ناپیوسته و ریزنمرات آن می‌بایست اصل مدرک کاردانی و ریزنمرات آن را نیز ارائه نمایند.

تبصره ۲- آن دسته از دانشجویان سال آخر که حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۳۱ در مقاطع کارشناسی ارشد یا دکتری عمومی دانش آموخته خواهند شد، می‌بایست اصل گواهی تایید شده توسط دانشگاه محل تحصیل، مربوط به معدل واحدهای گذرانده تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ را همراه داشته و ارائه نمایند. فرم اعلام معدل در دفترچه شماره ۲ راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳ موجود است.

مقالات چاپ شده یا پذیرفته شده در مجلات علمی- پژوهشی و یا علمی- ترویجی (توضیح: داوطلبان ضمن همراه داشتن تمامی صفحات هر مقاله در روز مصاحبه تخصصی، فقط صفحه اول هر مقاله با فرمت pdf را از طریق وبگاه ارسال نمایند).

مقالات ارائه شده در کنفرانس‌های داخلی و یا خارجی (توضیح: داوطلبان ضمن همراه داشتن تمامی صفحات هر مقاله در روز مصاحبه تخصصی، فقط صفحه اول هر مقاله با فرمت pdf را از طریق وبگاه ارسال نمایند).

– اصل و تصویر گواهی ثبت اختراع مورد تایید سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی به همراه تاییدیه علمی با فرمت jpg.

– اصل کتب تالیف/ترجمه شده مرتبط با رشته تحصیلی همراه با تصویر صفحه اول با فرمت jpg.

– اصل و تصویر مدارک مربوط به برگزیدگی در مسابقات و یا المپیادهای علمی دانشجویی و یا جشنواره‌های علمی معتبر با فرمت jpg.

پایان نامه دوره کارشناسی همراه با تصویر صفحه اول و چکیده.

پایان نامه دوره کارشناسی ارشد در صورت دفاع همراه با کپی صفحه اول و چکیده (ارسال فقط صفحه اول و چکیده با فرمت pdf از طریق وبگاه)؛ برای داوطلبانی که از پایان نامه خود دفاع ننموده‌اند ارائه فرم پیشنهاد پایان نامه الزامی است. (ارسال فقط چکیده پیشنهاد پایان نامه با فرمت pdf از طریق وبگاه)

– اصل و تصویر مدارک زبان معتبر با فرمت jpg.

– گواهی اتمام طرح پژوهشی با تایید مراجع ذیصلاح

– فرم مخصوص تعهد حضور تمام وقت دانشجویان دکتری تکمیل شده (فرم از قسمت فرم‌های وبگاه مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز برداشته و تکمیل شود) با فرمت jpg.

– اصل و تصویر حکم کارگزینی برای داوطلبان معرفی شده با سهمیه مربیان رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی تمامی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی با فرمت jpg.

فرم پیشنهاد استاد راهنما در وبگاه دانشکده و گروه مربوطه در دانشگاه تبریز

لازم است داوطلبان پس از تکمیل آپلود مدارک، کارت شرکت در آزمون مصاحبه علمی و سنجش عملی دانشگاه تبریز را از منوی مربوطه در قسمت آپلود مدارک، دریافت و چاپ نمایند و در روز آزمون به همراه داشته باشند. ورود به جلسه آزمون منوط به داشتن کارت شرکت در آزمون خواهدبود.

تذکر ۱: حجم هر کدام از فایل‌های آپلودی حداکثر باید ۵۰۰ کیلوبایت باشد.

هزینه و نحوه ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه تبریز

– تصویر فیش واریزی به مبلغ ۲/۸۰۰/۰۰۰ ریال (دو میلیون و هشتصد هزار ریال) بابت هزینه مرحله دوم (مصاحبه علمی و سنجش عملی) با فرمت jpg. واریز از طریق سامانه امور مالی دانشگاه تبریز قابل دستیابی در وبگاه به آدرس زیر: 

 

شرایط عمومی و اختصاصی مصاحبه دکتری دانشگاه تبریز ۱۴۰۲

– احراز تمامی شرایط اعلامی در دفترچه‌های شماره ۱ و ۲ آزمون دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور.

برای دانلود دفترچه ثبت نام کنکور دکتری ۱۴۰۳ (دفترچه شماره ۱) و دفترچه انتخاب رشته کنکور دکتری ۱۴۰۳ (دفترچه شماره ۲) کلیک کنید.

– شرکت در تمامی مراحل مرحله دوم اعلام شده در این اطلاعیه (اعم از آزمون شفاهی، مصاحبه تخصصی و…) برای تمامی متقاضیان جهت پذیرش نهایی الزامی میباشد.

شرایط اختصاصی دانشگاه تبریز

موضوع شیوه نامه اجرایی آیین نامه آزمون ورودی دوره دکتری سال ۱۴۰۳ ابلاغی طی نامه شماره ۹۹۱۹ مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور مطرح و پس از بررسی موارد ذیل به تصویب نهایی رسید:

– نمره مرحله دوم (مصاحبه علمی و سنجش عملی و بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری) شامل مجموع نمرات ارزیابی امتیاز پژوهشی و فناوری، امتیاز آموزشی، امتیاز آزمون شفاهی و امتیاز مصاحبه تخصصی میباشد و طبق جداول شماره ۲ الی ۴ انتهای این اطلاعیه انجام می‌گیرد.

نحوه امتیازدهی مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه تبریز ۱۴۰۳

لازم به توضیح است که مجموع نمرات مرحله دوم (مصاحبه علمی و سنجش عملی و بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری) از ۵۰ می‌باشد. نمره نهایی داوطلب با اعمال نمره مرحله اول و نمره مرحله دوم توسط سازمان ملی سنجش و ارشیابی نظام آموزش کشور محاسبه می‌شود. درصورت نیاز به گرد کردن نمره مرحله دوم به صورت زیر عمل می‌گردد:

اگر رقم بعد از آخرین رقمی که باید نگه داشته شود، کمتر از ۵ باشد، تمام ارقام بعدی حذف می‌شوند و آخرین رقم بدون تغییر باقی می‌ماند. اگر رقم بعد از آخرین رقمی که باید نگه داشته شود، مساوی یا بیشتر از ۵ باشد، به آخرین رقم یک واحد اضافه می‌شود و ارقام بعدی حذف می‌شوند.

 امتیازدهی طبق فرم‌های شماره ۲ و ۳ و جداول مشروحه مربوطه صورت خواهد پذیرفت.

ارزشیابی سوابق علمی و مصاحبه داوطلبان متقاضی ادامه تحصیل در دوره دکتری تخصصی شامل ۲ بخش به شرح زیر می‌باشد:

الف- سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری با حداکثر ۲۰ امتیاز (مطابق با جدول ۲)

ب- مصاحبه علمی و سنجش عملی با حداکثر ۳۰ امتیاز (مطابق با جدول ۳)

الف) امتیاز سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری:

جدول ۲- نحوه محاسبه امتیازات آموزشی، پژوهشی و فناوری توسط دانشگاه تبریز (حداکثر ۲۰ امتیاز)جدول ۲- نحوه محاسبه امتیازات آموزشی، پژوهشی و فناوری مصاحبه دکتری دانشگاه تبریز  ۱۴۰۳

جدول ۳- نحوه محاسبه امتیاز مصاحبه علمی و سنجش توسط دانشگاه تبریز (حداکثر ۳۰ امتیاز)

ردیفنوع فعالیتحداکثر متیازنحوه ارزیابی (طبق نظر کمیته مصاحبه کننده)امتیاز مکتسبه
۱۱آزمون شفاهی۲۰ امتیاز  
۱۲مصاحبه تخصصی۵ امتیاز  
۱۳نظر اساتید راهنما۵ امتیاز  
جمع۳۰ امتیاز  

امتیازدهی نهایی در جدول شماره ۴ درج و پس از تکمیل تمام اطلاعات لازم در این جدول و امضا و تایید آن توسط کلیه اعضای حاضر در جلسه مصاحبه، جدول شماره ۴ توسط دانشکده به مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارسال گردد.

جدول ۴- نمره کل داوطلبان کنکور دکتری دانشگاه تبریز

جدول شماره ۴ مصاحبه دکتری دانشگاه تبریز 1403

– در خصوص موارد ستاره دار (*) در جدول شماره ۲ به صورت زیر عمل شود:

– موضوع مقالات مستخرج از پایان نامه دانشجو مطرح و مقرر شد چنانچه نام دانشجو بلافاصله پس از اساتید کمیته هدایت پایان نامه درج شده باشد امتیاز نفر اول به دانشجو تعلق گیرد.

– موضوع مقالات غیرمستخرج از پایان نامه ولی مرتبط با رشته- گرایش تحصیلی دانشجو مطرح و مقرر شد امتیاز مقاله طبق آخرین مصوبه هیات ممیزه دانشگاه به دانشجو تعلق گیرد.

– موضوع گواهی ثبت اختراع مورد تایید سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی یا دانشگاه تبریز مطرح و مقرر شد صرفاً به گواهی‌های ثبت اختراعی امتیاز تعلق گیرد که دارای تاییدیه علمی از سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی یا دانشگاه تبریز باشند.

– امتیاز مقالات علمی- ترویجی مرتبط با رشته تحصیلی و یا مقالات چاپ شده در کنفرانس‌های معتبر (داخلی یا خارجی) قابل انتقال به امتیاز مقالات علمی- پژوهشی (داخلی و خارجی) مرتبط با رشته- گرایش تحصیلی می‌باشد. به عنوان مثال در صورتی که داوطلبی دارای مقالات علمی- ترویجی مرتبط با رشته تحصیلی و مقالات چاپ شده در کنفرانس‌های معتبر (داخلی یا خارجی) نباشد امتیاز ردیف ۱ جدول شماره ۲ حداکثر تا ۱۰ امتیاز خواهد بود.

– موضوع نحوه امتیازدهی به معدل و کیفیت دانشگاه محل تحصیل در دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد مطرح و مقرر شد امتیازدهی براساس جدول شماره ۵ و فرمول ذیل صورت پذیرد.

جدول ۵: نحوه امتیازدهی دانشگاه تبریز به محل تحصیل برای دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری عمومی

دانشگاه/موسسهپارامتر (A)
دانشگاه‌های سطح یک (اصفهان، تبریز، تربیت مدرس، تهران، خواجه نصیرالدین طوسی، شهید بهشتی، شیراز، صنعتی امیرکبیر، صنعتی اصفهان، صنعتی شریف، علامه طباطبایی، علم و صنعت ایران و فردوسی مشهد)۲
دانشگاه‌های دولتی مراکز استان‌ها ۱/۷
سایر دانشگاه‌های دولتی، دانشگاه‌های آزاد مراکز استان‌ها، مؤسسات غیر انتفاعی مراکز استان‌ها، پردیس‌های دانشگاهی و دانشگاه‌های پیام نور مراکز استان۱/۳
سایر دانشگاه‌های آزاد و پیام نور و سایر مؤسسات غیرانتفاعی۱

– موضوع طول مدت تحصیل در دوره‌های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری عمومی دامپزشکی مطرح و مقرر شد امتیازدهی براساس نیمسال فارغ التحصیلی و طبق جداول شماره ۶ و ۷ صورت گیرد.

جدول ۶: نحوه امتیازدهی دانشگاه تبریز به طول مدت تحصیل برای دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشدجدول ۶: نحوه امتیازدهی دانشگاه تبریز به طول مدت تحصیل برای دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد در مصاحبه دکتری 1403

جدول ۷: نحوه امتیازدهی دانشگاه تبریز به طول مدت تحصیل برای دوره دکتری عمومی دامپزشکیجدول ۷: نحوه امتیازدهی دانشگاه تبریز به طول مدت تحصیل برای دوره دکتری عمومی دامپزشکی، مصاحله دکنری 1403

-جدول همترازی نمرات آزمون های ملی و بین المللی زبان انگلیسی مطرح و مقرر شد جدول شماره ۸ ملاک امتیازدهی قرار گیرد. مدرک آزمون زبان انگلیسی عمومی دانشگاه تبریز (UTET) نیز معادل مدرک MSRT ارزیابی خواهد شد.

جدول ۸: نحوه امتیازدهی دانشگاه تبریز به مدرک آزمون زبان انگلیسی عمومی

MSRT (MCHE)IELTS EquivalentTOEFL IBTTOEFL Computer+ TOEFL PAPER
TOLIMO
حداکثر نمره
90-1007-9/096-120250-300600-6808
85-896/5-6/986-95232-249575-5997
80-846-6/476-85213-231550-5746
75-795/5-5/966-75196-212525-5495
70-745-5/456-65173-195500-5244
65-694/5-4/946-55152-172475-4993
60-644-4/436-45133-151450-4742
50-593/5-3/929-35113-132425-4491

تبصره: مدرک زبان دانشگاه‌های سطح یک (اصفهان، تبریز، تربیت مدرس، تهران، خواجه نصیرالدین طوسی، شهید بهشتی، شیراز، صنعتی امیرکبیر، صنعتی اصفهان، صنعتی شریف، علامه طباطبایی، فردوسی مشهد و علم و صنعت) نیز پذیرفته می‌شود و امتیازدهی به آن بر اساس آزمون UTET می‌باشد.

نحوه برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه تبریز

– آزمون شفاهی و مصاحبه تخصصی در دانشکده مربوطه در دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد. داوطلبان برای اطلاع از جزئیات بیشتر در این خصوص به وبگاه دانشکده مربوطه در دانشگاه تبریز مراجعه نمایند. لازم است داوطلبان با همراه داشتن اصل و کپی مدارک مندرج در بند ۳ این اطلاعیه (قسمت مدارک مصاحبه دکتری ۱۴۰۳ دانشگاه تبریز) در تاریخ‌هایی که به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد به دانشکده مربوطه مراجعه نمایند.

عدم مراجعه در این تاریخ‌ها به منزله انصراف داوطلب از درخواست پذیرش در دانشگاه تبریز می‌باشد.

 نحوه درخواست پذیرش از دانشگاه تبریز

۱- تشکیل پرونده جهت درخواست پذیرش داوطلبان:

درخواست پذیرش داوطلبان از طریق ثبت نام و آپلود مدارک مندرج در بند ۳ این اطلاعیه (قسمت مدارک مصاحبه دکتری ۱۴۰۳ دانشگاه تبریز) از تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ تا ۱۴۰۳/۰۳/۱۶ (با توجه به جدول زمانی مربوط به هر کد رشته محل) در وبگاه مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز امکانپذیر خواهد بود. لازم است داوطلبان قبل از ثبت نام به وبگاه دانشکده مربوطه مراجعه نمایند.

صحت اطلاعات وارد شده و مدارک آپلود شده توسط داوطلب در وبگاه مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز بر عهده داوطلب می‌باشد. در صورتیکه در هر مرحله از فرآیند پذیرش داوطلب و حتی پس از پذیرش داوطلب در دانشگاه مشخص گردد که اطلاعات وارد شده و مدارک آپلود شده توسط داوطلب در وبگاه با اطلاعات واقعی مغایرت دارد مطابق قوانین و مقررات برخورد خواهد شد.

همچنین ثبت نام داوطلب در وبگاه مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز به منزله مطالعه کامل اطلاعیه دانشگاه تبریز در خصوص نحوه پذیرش دانشجو در دوره دکتری سال ۱۴۰۳ و قبول کلیه شرایط مندرج در این اطلاعیه از طرف داوطلب می‌باشد. عدم ثبت نام در وبگاه مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز در زمان تایید شده به منزله انصراف داوطلب از درخواست پذیرش در دانشگاه تبریز است.

۲- شرکت در مرحله دوم (آزمون شفاهی و مصاحبه تخصصی و بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری):

کلیه داوطلبان حائز شرایط بایستی با در دست داشتن کارت شرکت در آزمون (که در انتهای مرحله آپلود مدارک از وبگاه مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز دریافت و چاپ نموده اند)، در زمان‌هایی که به زودی اعلام خواهد شد، جهت شرکت در آزمون شفاهی و مصاحبه تخصصی به دانشکده مربوطه مراجعه نمایند. عدم مراجعه در این تاریخ‌ها به منزله انصراف داوطلب از درخواست پذیرش در دانشگاه تبریز است.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

51 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مرتضی
خرداد ۱۸, ۱۴۰۳ ۹:۳۶ ق٫ظ

سلام دوستان کسی اطلاع داره هزینه شهریه دانشگاه تبریز شبانه رشته مهندسی برق چقدر هست؟؟؟

سارا
خرداد ۱۷, ۱۴۰۳ ۱۰:۳۳ ب٫ظ

چرا دانشکده مکانیک دانشگاه تبریز درآخرین اطلاعیه خود اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دکترا ۱۴۰۳ را که باید چند برابر ظرفیت باشد به تعدادقبوشدگان نهایی اعلام کرده است.

ناشناس
خرداد ۱۱, ۱۴۰۳ ۱۱:۳۹ ب٫ظ

شبانه هر ترم ۳۸۰میلیون؟
واقعا؟

ناشناس
خرداد ۱۱, ۱۴۰۳ ۱۱:۳۷ ب٫ظ

دوستان سلام ،شهریه هر ترم ۴۵۰میلیونه؟

فاتح
خرداد ۸, ۱۴۰۳ ۶:۵۹ ب٫ظ

من الان متوجه نمیشم
خوب انتخاب رشته کردم چند دانشگاه از چند شهر را انتخاب کردم چه روزانه چه شبانه. الان جریان چیه همینجوری بریم درخواست پذیرش داه آپلود مدارک کنیم؟ مگه قرار نیست اول نتیجه انتخاب رشته بیاد بعد؟
هنوز نتایج نیومده که اخه

علی‌محمدی
خرداد ۱۰, ۱۴۰۳ ۱۱:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  فاتح

منم نمیدونم، در حالی که می‌دانستم اگر، میگفتم ولله.

ستاره
خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ ۱۲:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  فاتح

همین سایت دانشگاه تبریز اپلود میکنیم یا سایت دیگه؟

منتظر امیدوار
خرداد ۸, ۱۴۰۳ ۲:۵۵ ب٫ظ

۸ خردادهم داره تموم میشه
نتایج رو ندادن
حدنصابهای بالا چیز بیخودی هست پس چرا ما رو مجاز میکنن تو خماری نگه دارن بعد حدنصابی میزنن نجومی حتما شبانه هم قبول نشیم دوسال قبل راحت قبول میشدیم با همین تراز
الان پردیس هم مجاز نمیشیم
چرا الکی سرکارمیزارند از اول مجاز نکنن این حق الناس نیست؟؟!!

نصیری
خرداد ۸, ۱۴۰۳ ۷:۰۴ ب٫ظ

درستش این بود فبل کنکور ما انتخاب رشته بکنیم جواب اولیه زاحت بهمون بگه آقا قیول شدی یا نشدی

مسعود شبستری
خرداد ۸, ۱۴۰۳ ۱:۲۵ ب٫ظ

یکی به اینا اعلام کنه نتایج نیومده داداش ‍

الناز سادات
خرداد ۸, ۱۴۰۳ ۱۲:۳۹ ب٫ظ

با سلام و خسته نباشین
من رتبه ۹ بیوشیمی ازمون دکتری تخصصی وزارت علوم سال ۴۰۳ هستم. بعد از انتخاب شهر و محل، از کجا باید بدونیم دعوت به مصاحبه شدیم یا نه؟

مهسا
خرداد ۸, ۱۴۰۳ ۱۰:۰۹ ق٫ظ

سلام لطفا جواب بدهید دانشگاه تبریز زده شروع مصاحبه از۱۱ خردادتا۱۶ خرداد من روز مصاحبه رشته خودم رو ازکجا میتونم ببینم؟؟؟

محمد
خرداد ۸, ۱۴۰۳ ۱۰:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  مهسا

روز انجام مصاحبه اعلام نشده است
فقط زمان ثبت نام اعلام شده

مهسا
خرداد ۸, ۱۴۰۳ ۶:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

ممنونم

سینا
خرداد ۸, ۱۴۰۳ ۱۰:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  مهسا

شروع ثبت نام برای فرایند مصاحبه از ۱۱ تا ۱۶ است،دقت بیشتری بفرمایید
مصاحبه از ۱۹ خرداد یا ۲۶ خرداد شروع میشه
قبل از ۱۹ خرداد هیچ مصاحبه ای نیست

الناز سادات
خرداد ۸, ۱۴۰۳ ۱۲:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  سینا

از کجا بدونیم دعوت به مصاحبه شدیم ؟

سینا
خرداد ۸, ۱۴۰۳ ۱:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  الناز سادات

هنوز نتایج اعلام نشده است،در سایت سازمان سنجش اطلاعات انتخاب رشته رو وارد می کنید و نتیجه رو می بینید و طبق زمانبندی به سایت دانشگاه های دعوت شده مراجعه و ثبت نام و نهایتا حضور پیدا می کنید
موفق باشید

الناز سادات
خرداد ۸, ۱۴۰۳ ۱:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  سینا

ممنونم ازتون

مهسا
خرداد ۸, ۱۴۰۳ ۶:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  سینا

ممنونم

‌؟؟
خرداد ۸, ۱۴۰۳ ۸:۳۱ ق٫ظ

‌دوستان ، به نظر شما ثبت نام در پردیس ها توجه اقتصادی داره؟ چند درصد از داوطلبین دکتری در پردیس ها ثبت نام می کنن؟ ممنون میشم دوستان جواب منو بدید.

سینا
خرداد ۸, ۱۴۰۳ ۱۰:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  ‌؟؟

بستگی به هدف خودتون داره،الزاما تحصیل در دکتری با هدف اقتصادی نیست.گاهی علاقه به ادامه تحصیل و کسب علم،گاهی دلایل شخصی دیگر،مثل ازدواج،جایگاه اجتماعی و خانوادگی بهتر،مهاجرت در آینده و غیره
روی هم رفته نسخه واحدی برای هر فردی نیست،و هر داوطلب با توجه به اهداف شخصی خودش تحصیل می کنه،البته در نهایت آپشن های بدیهی بعد از تحصیل دکتری برای شما فعال خواهد شد،مثل وضعیت بهتر و حقوق بیشتر در آزمون های استخدامی،امکان ثبت نام در سامانه جذب هیئت علمی،امکان مهاجرت کاری و غیره که بدیهی هستند.یا در بعضی رشته ها مثل رشته ی بنده،دامپزشکی،خواندن تخصص امتیاز بیشتری برای تاسیس کلینیک دارد.
پردیس بین الملل هم در دانشگاه های تراز اول توصیه می شود،به دلایلی که بالا عرض کردم
هرچند باز هم تاکید می کنم،رشته به رشته و فرد به فرد شرایط تحصیل در دکتری متفاوت است.
موفق باشید

‌؟؟
خرداد ۸, ۱۴۰۳ ۳:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  سینا

ممنون ازشما

؟؟
خرداد ۹, ۱۴۰۳ ۶:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  ‌؟؟

سلام، امسال هزینه پردیس وشبانه برای رشته‌ای فنی وعلوم پایه خیلللی بالاهست.دانشگاه تهران:
پردیس حدودا ۴۵۰ میلیون( فقط شهریه)
شبانه حدود۳۲۰میلیون ( فقط شهریه)
غیر از هزینه اسکان،خوراک،کتاب،پایان نامه ،….خدا بخیر کنه.

راحله
خرداد ۱۱, ۱۴۰۳ ۱۱:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  ؟؟

هرترمی یاکلا۴۵۰میلیون این رومعلوم کن

؟؟
خرداد ۹, ۱۴۰۳ ۶:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  ‌؟؟

شبانه ۳۵۰ میلیون وپردیس۴۲۰ میلیون

فاطمه
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۱۲:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  سینا

سلام پردیس بین الملل با پردیس خودگردان یکیه؟ اگه نه فرقشون چیه؟ از پردیس خودگردان شهیدبهشتی هم چیزی میدونید؟

علی 64
خرداد ۸, ۱۴۰۳ ۵:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  ‌؟؟

شبانه خوبه پردیس نه

از تبار بابکان
خرداد ۹, ۱۴۰۳ ۰:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  ‌؟؟

فقط رشته دندانپزشکی ارزش خوندن در پردیس و دانشگاه آزاد رو داره چون توجیه اقتصادی داره

Mirzaei
خرداد ۸, ۱۴۰۳ ۱:۴۳ ق٫ظ

سلام عرض ادب
دوستان دانشگاه های دیگه هم چیزی اعلام کرده اند؟
من دانشگاه پردیس کیش انتخاب رشته کرده ام. کجا باید نتیجه ام نگاه کنم؟ وقت مصاحبه کی هست؟
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

سینا
خرداد ۸, ۱۴۰۳ ۱۰:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  Mirzaei

هنوز نتایج اعلام نشده است،پردیس کیش دانشگاه تهران،سال دوم است که از طریق کنکور پذیرش دارد و باید مثل داوطلبان دوره ی روزانه رشته ای که شرکت کردید در دانشگاه تهران روزی که اعلام کردند حضور داشته باشید.
فعلا جزیره کیش مطرح نیست

؟؟
خرداد ۹, ۱۴۰۳ ۶:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  Mirzaei

سایت دانشگاه تهران ، اطلاعات کامل رو نوشته.موفق باشید.

سالاری
خرداد ۷, ۱۴۰۳ ۵:۴۸ ب٫ظ

دقت بفرمایید مصاحبه فکر می کنم ۱۹ به بعد باشه برای همه دانشگاهها

پیازپام
خرداد ۷, ۱۴۰۳ ۱:۴۹ ب٫ظ

فقط پول گرفتن شون (دانشگاه و سازمان سنجش) روی برنامه ست :))

سالاری
خرداد ۷, ۱۴۰۳ ۵:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  پیازپام

۴۰۰ هزارتومان بابت چی ، چه خبره واقعا

علی 64
خرداد ۷, ۱۴۰۳ ۱:۳۰ ب٫ظ

سال قبل دقیق مینوشتن کدوم استاد برمی‌داره امسال ننوشته اسم استادا رو اگه خبر دار شدید بگید

ستاره
خرداد ۷, ۱۴۰۳ ۱۲:۱۱ ب٫ظ

سلام دوستان برای پردیس بین اللملی هم باید از همین سایت دانشگاه تبریز اقدام کرد؟و از کدوم قسمت سایت چون من پیدا نکردم!و سنجش هنوز نتایجو نداده دانشگاه تاریخ ۱۱ ام رو روز مصاحبه مشخص میکنه واقعا خیلی هماهنگ هستن!!

الناز
خرداد ۷, ۱۴۰۳ ۲:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  ستاره

ستاره جان ۱۱ م مگه جمعه نیست؟ یعنی جمعه هم مصاحبه میگیرن؟

***
خرداد ۷, ۱۴۰۳ ۱۱:۴۹ ق٫ظ

سلام دوستان، پردیس بین المللی تبریز هم ، نحوه ارسال مدارک لازم را اعلام کرده. با آرزوی موفقیت

پریا
خرداد ۷, ۱۴۰۳ ۱:۵۴ ق٫ظ

سلام دوستان من نفهمیدم ثبت نام اینترنتی و ارسال مدارک از الانه یا طبق تاریخ که نوشته از یازدهم، چرا سایت پرداخت و آپلود فعاله در حالیکه هنوز نتایج سنجش نیومده ببینیم قبول شدیم اصلا این دانشگاه یا نه و این یازدهم ک نوشته چیه پس؟

نصیری
خرداد ۷, ۱۴۰۳ ۹:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  پریا

یعنی اینکه شما باید صبر کنید نتیجتون بیاد اگر دعوت شدید تاریخ ۱۱ شما میرید بقیه کاراش میکنید

پریا
خرداد ۷, ۱۴۰۳ ۲:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  نصیری

سپاس از پاسختون، از تاریخ یازده هنوز ثبت نام اینترنتی است؟

پر..ی
خرداد ۷, ۱۴۰۳ ۱:۱۷ ق٫ظ

سلام دوستان وقت بخیر چجوری باید متوجه بشم که زمان مصاحبه رشته من چه زمانی هست در دانشگاه تبریز
ممنون از راهنماییتون

با احترام به شهدای عزیز خدمت
خرداد ۶, ۱۴۰۳ ۱۱:۳۶ ب٫ظ

تو کار سنجش موندم
امسال از همیشه دوهفته ده روز زودتر برگزار کرد دکتری رو ولی از همیشه دیرتر جواب رو انتخاب رشته رو میگه.

علی
خرداد ۶, ۱۴۰۳ ۸:۳۹ ب٫ظ

آدم از این همه هماهنگی بین سنجش و دانشگاه ها لذت میبره

مرتضی
خرداد ۶, ۱۴۰۳ ۸:۳۲ ب٫ظ

چیز خاصی نیست که.زمان مصاحبه که مشخص نشده.فقط گفته کسانی که مجاز شدن در تاریخ فلان مدارک بارگذاری کنند،
نتایج هم تا این هفته میاد

مختاری
خرداد ۶, ۱۴۰۳ ۸:۲۲ ب٫ظ

داخل دفترچه سنجش مبلغ۳۴۲ بود چرا اینجا ۲۸۰؟؟؟

داوطلب
خرداد ۶, ۱۴۰۳ ۹:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  مختاری

اون ۳۴۲ تومن برای صلاحیت عمومی هست و در هرحال باید پرداخت بشه.
و هر دانشگاهی هم هزینه جداگانه‌ای برای مصاحبه خواهد داشت.

سینا
خرداد ۶, ۱۴۰۳ ۸:۰۵ ب٫ظ

بگذارید ببینیم قبول می شویم در دانشگاه وزین شما آقایان؟!
بعد تعهد تحصیل تمام وقت! و این همه تعهد مسخره رو برای مصاحبه بگیرید

امیررضا
خرداد ۶, ۱۴۰۳ ۶:۳۸ ب٫ظ

قشنگ شد
روز مصاحبه مشخص هست
اما نتیجه سازمان سنجش نه

مختاری
خرداد ۶, ۱۴۰۳ ۶:۰۶ ب٫ظ

وااا،هنوز سنجش چیزی اعلام نکرده،چطوری تاریخ مشخص کردن

مازیار
خرداد ۶, ۱۴۰۳ ۵:۳۷ ب٫ظ

هنوز اطلاعیه های درمورد جواب نیومده بعد این دانشگاه‌ها از کجا میفهمند ک قرارها بیاد جپاب‌ها؟ که حتی تاریخ ثبت‌نام مشخص می‌کنند!!!