مدرسان شریف
پارسه
وکیلی
نوگام
استعداد تحصیلی طورانی
کاکایی
زمان کنکور دکتری ۱۴۰۴
کاکایی
همپا
مدرسان شریف
دانلود سوالات دکتری
آنالیز آکادمی
آکادمی تحلیلی
عالم زاده
مدرسان شریف
وکیلی
نوگام
آنالیز آکادمی
آکادمی تحلیلی
عالم زاده

تمدید ثبت‌نام کنکور دکتری ۱۴۰۴

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

مهلت ثبت‌نام آزمون دکتری سال ۱۴۰۴ تا چهارشنبه ۹ آبان‌ماه تمدید شد.

به گزارش پی اچ دی تست، بنا بر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، پیرو اطلاعیه تاریخ های ۱۴۰۳/۰۷/۲۹ و ۱۴۰۳/۰۸/۰۲،، به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در آزمون دکتری سال ۱۴۰۴ می‌رساند، به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن‌دسته از متقاضیانی که تا این تاریخ (۱۴۰۳/۰۸/۰۵) برای ثبت‌نام اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا روز چهارشنبه به تاریخ ۱۴۰۳/۰۸/۰۹ نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

 

لذا متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و برای ثبت‌نام اقدام نمایند.

آن‌دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام نموده اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

به گزارش روابط عمومی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور، دکتر علی صدر گفت: ثبت نام درآزمون دکتری تخصصی از ۲۹ مهر آغاز شده که تا به امروز ۵ آبان نیز ادامه دارد و تاکنون بیش از ۷۰ هزار متقاضی در این آزمون ثبت نام کرده اند.

معاون آزمون‌های سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور گفت: برای داوطلبانی که تاکنون موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اطلاعیه اصلاحات و نیز فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، بتوانند تا روز چهارشنبه ۹ آبان ماه به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کرده و اقدام به ثبت‌نام نمایند.

وی تاکید کرد: ثبت‌نام داوطلبان فقط زمانی تکمیل شده است که در انتهای مراحل ثبت نام شماره پرونده ۶ رقمی و کد پیگیری ۱۶ رقمی دریافت کنند که باید هر داوطلب یک نسخه پرینت از تقاضانامه ثبت نام خود، تهیه و تا اعلام نتایج نهایی نزد خود نگهداری کند.
دکتر صدر یادآور شد: متقاضیانی که تاکنون در این آزمون ثبت نام کرده و کدپیگیری دریافت کرده‌اند نیز درصورت لزوم، صرفاً تا روز چهارشنبه ۹ آبان می‌توانند نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

ثبت‌نام برای شرکت در آزمون دکتری ۱۴۰۴ کلیه دوره‌های دانشگاه‌های سراسری و دانشگاه آزاد، منحصراً از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org امکان‌پذیر است.

راهنمای تصویری نحوه ثبت‌نام کنکور دکتری ۱۴۰۴ را از این صفحه می‌توانید دریافت کنید.

مطابق دفترچه ثبت‌نام کنکور دکتری ۱۴۰۴، جدول زمانبندی برگزاری آزمون دکتری سال ۱۴۰۴ به شرح زیر است:

ردیف

مرحله

زمان انجام

  ۱

ثبت‌نام 

۱۴۰۳/۰۷/۲۹تا ۱۴۰۳/۰۸/۰۵

۲

مشاهده، کنترل اطلاعات ثبت‌نامی و یا ویرایش (همزمان با ثبت‌نام)

۱۴۰۳/۰۷/۲۹تا ۱۴۰۳/۰۸/۰۵

۳

انتشار اطلاعیه دریافت کارت ورود به جلسه و برگزاری آزمون

۲۴ بهمن ماه ۱۴۰۳

۴

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون و برگ راهنمای آزمون

۱۴۰۳/۱۱/۲۹ تا ۱۴۰۳/۱۲/۰۱

۵

زمان برگزاری آزمون ورودی دکتری (Ph.D)

عصر پنجشنبه ۲ اسفند ماه ۱۴۰۳

۶

اعلام نتایج اولیه آزمون بصورت کارنامه

دهه اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۴

۷

انتخاب رشته اینترنتی برای متقاضیان مجاز به انتخاب رشته

نیمه اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۴

 ۸

اعلام نتایج نهایی 

نیمه اول شهریور ماه ۱۴۰۴

ثبت‌نام
باخبرم کن!

4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
لاله
آبان ۶, ۱۴۰۳ ۱:۰۶ ب٫ظ

طبق گفته سنجش هفته پیش به دانشگاه محل قبولی مراجعه کردیم ولی ثبت نام با تاخیر انجام ندادن…..در حال حاضر هم که علیرغم لغو محرومیت نمیتونیم در سایت سنجش ثبت نام انجام بدیم….
پس باید چیکار کنیم

عماد
آبان ۶, ۱۴۰۳ ۰:۵۲ ق٫ظ

پس چی شد این دستور رییس جمهور؟؟؟ این بازی روانی چیه سازمان سنجش در آورده؟؟؟

ریحانه
آبان ۵, ۱۴۰۳ ۶:۱۹ ب٫ظ

تو روخدا محرومیت کنکور دکتری را لغو کنید هنوز نمیشه ارور میده من پول هم واریز کردم الان چکار کنم مگه اعلام نکردن که ِلغو شده

ثنا
آبان ۵, ۱۴۰۳ ۲:۴۳ ب٫ظ

تو رو خدا بگید محرومین دکتری را طبق دستور دولت باز کنن هنوز باز نشده ارور میده