پارسه
گروه آموزشی وکیلی
تجربیات مصاحبه دکتری ۱۴۰۳
زمان مصاحبه دکتری آزاد ۱۴۰۳
همپا
موسسه آموزشی نگاره
عالم زاده
گروه آموزشی وکیلی
دوره نگاره
عالم زاده

انجمن آزمون دکتری مجموعه مهندسی هوافضا

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

انجمن دکتری مهندسی هوافضا به بحث و تبادل نظر داوطلبان آزمون دکترا این رشته اختصاص یافته است.

انجمن آزمون دکتری مهندسی هوافضا - آیرودینامیک

 

گرایش‌های دکتری مهندسی هوافضا – آیرودینامیک

مطابق دفترچه آزمون دکتری ۱۴۰۲، رشته مهندسی هوافضا – آیرودینامیک در مقطع دکتری دارای پذیرش در یک گرایش می‌باشد.

ظرفیت پذیرش آزمون دکتری مهندسی هوافضا – آیرودینامیک

جهت مشاهده ظرفیت پذیرش آزمون دکتری مهندسی هوافضا – آیرودینامیک در رشته/گرایش‌های فوق در دانشگاه سراسری و نیز دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۱۴۰۱ می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

 

همچنین برای اطلاع از دانشگاه های دارای پذیرش در مقطع دکترا در این رشته به صفحه زیر مراجعه کنید:

 

سرفصل های آزمون دکتری مهندسی هوافضا – آیرودینامیک

داوطلبان آزمون دکتری رشته مهندسی هوافضا – آیرودینامیک لازم است به همه سؤالات سرفصل‌های امتحانی آزمون دکتری این رشته که در دفترچه‌ ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۲ معرفی شده، پاسخ دهند.

عناوین دروس امتحانی رشته مهندسی هوافضا – آیرودینامیک در کنکور دکتری به شرح زیر است:

 

رشته های مجاز به شرکت در کنکور دکتری مهندسی هوافضا – آیرودینامیک

مطابق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، برای شرکت در آزمون دکتری رشته مهندسی هوافضا – آیرودینامیک نیازی به داشتن مدرک کارشناسی ارشد با رشته مرتبط نیست.

فارغ‌‌التحصیلان کلیه رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور مجاز به ثبت‌نام در کنکور دکتری این رشته هستند. جزئیات را می‌توانید در لینک زیر مشاهده نمایید:

 

همچنین در صورتی که مایلید اطلاعات بیشتری درخصوص رشته های مجاز دکتری ۱۴۰۲ و نیز رشته های دکتری بدون شرط تجانس کسب کنید کلیک کنید.

منابع آزمون دکتری مهندسی هوافضا – آیرودینامیک

سازمان سنجش هر ساله تنها به اعلام عناوین دروس امتحانی آزمون دکتری مهندسی هوافضا – آیرودینامیک به‌صورت کلی اقدام می‌کند و جزئیات منابع آزمون دکتری رشته مهندسی هوافضا – آیرودینامیک اعلام نمی‌شود.

در لینک زیر منابع پیشنهادی آزمون دکتری مهندسی هوافضا – آیرودینامیک که می‌توانند منابع مناسبی جهت موفقیت داوطلبان در آزمون دکتری ۱۴۰۲ باشند ارائه شده است.

 

همچنین جهت اطلاع از منابع استعداد تحصیلی و منابع زبان عمومی آزمون دکتری می‌توانید به صفحات مربوطه مراجعه نمایید.

سوالات کنکور دکتری مهندسی هوافضا – آیرودینامیک

همواره یکی از منابع مهم جهت مطالعه برای کسب آمادگی آزمون دکتری، بررسی سؤالات کنکور سال‌های گذشته است. سؤالات آزمون دکتری مهندسی هوافضا – آیرودینامیک سال‌های گذشته از طریق لینک‌های زیر قابل دریافت است:

انتخاب رشته آزمون دکترا مهندسی هوافضا – آیرودینامیک

بعد از شرکت در کنکور، نتایج اولیه آزمون دکتری از طریق سازمان سنجش اعلام می‌شود. نتایج شامل درصد کسب‌شده توسط داوطلب در دروس تخصصی، زبان و استعداد تحصیلی، نمره تراز و نیز رتبه است.

بر اساس اطلاعات کارنامه، داوطلبان می‌توانند هم برای دانشگاه‌های سراسری و هم دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب رشته نمایند.

 

جهت استفاده از خدمات رایگان مشاوره انتخاب رشته دکتری کلیک کنید.

سپس نتایج انتخاب رشته دکتری از سوی سازمان سنجش اعلام می‌شود. در این مرحله داوطلبان متوجه خواهند شد که برای مصاحبه کدام دانشگاه‌ها دعوت شده‌اند.

مصاحبه دکتری مهندسی هوافضا – آیرودینامیک

دعوت به مصاحبه دکتری بر اساس کسب حدنصاب نمره تراز تعیین‌شده توسط دانشگاه‌ها صورت می‌گیرد. یعنی اگر داوطلبان بر اساس مندرجات کارنامه نتایج اولیه دکتری، نمره ترازی بالاتر از حدنصاب مدنظر یک دانشگاه کسب کرده باشند، به مصاحبه آن دانشگاه دعوت خواهند شد.

در لینک زیر نمونه حدنصاب نمره تراز دعوت‌شدگان به مصاحبه دکتری مهندسی هوافضا – آیرودینامیک دانشگاه‌های مختلف آورده شده است:

 

اطلاع از جزئیات مدارک مصاحبه دکتری، سوالات مصاحبه دکتری و نیز تجربیات مختلف از جلسات مصاحبه آزمون دکتری می‌تواند به داوطلبان کمک کند تا آگاهانه‌تر در مصاحبه حضور پیدا کرده و شانس قبولی خود را تا حد زیادی افزایش دهند.

در لینک زیر تلاش شده تا با معرفی جزئیات این جلسه و ارائه چندین تجربه مصاحبه دکتری رشته مهندسی هوافضا – آیرودینامیک، زمینه شناخت بیشتر از فضای مصاحبه این رشته برای داوطلبانش فراهم شود.

 

در صورتی که علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر درخصوص رتبه‌های قبولی کنکور دکتری این رشته هستید، به صفحه زیر مراجعه کنید:

 

انجمن آزمون دکتری مهندسی هوافضا - جلوبرندگی

 

گرایش‌های دکتری مهندسی هوافضا – جلوبرندگی

مطابق دفترچه آزمون دکتری ۱۴۰۲، رشته مهندسی هوافضا – جلوبرندگی در مقطع دکتری دارای پذیرش در یک گرایش می‌باشد.

ظرفیت پذیرش آزمون دکتری مهندسی هوافضا – جلوبرندگی

جهت مشاهده ظرفیت پذیرش آزمون دکتری مهندسی هوافضا – جلوبرندگی در رشته/گرایش‌های فوق در دانشگاه سراسری و نیز دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۱۴۰۱ می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

 

همچنین برای اطلاع از دانشگاه های دارای پذیرش در مقطع دکترا در این رشته به صفحه زیر مراجعه کنید:

 

سرفصل های آزمون دکتری مهندسی هوافضا – جلوبرندگی

داوطلبان آزمون دکتری رشته مهندسی هوافضا – جلوبرندگی لازم است به همه سؤالات سرفصل‌های امتحانی آزمون دکتری این رشته که در دفترچه‌ ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۲ معرفی شده، پاسخ دهند.

عناوین دروس امتحانی رشته مهندسی هوافضا – جلوبرندگی در کنکور دکتری به شرح زیر است:

 

رشته های مجاز به شرکت در کنکور دکتری مهندسی هوافضا – جلوبرندگی

مطابق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، برای شرکت در آزمون دکتری رشته مهندسی هوافضا – جلوبرندگی نیازی به داشتن مدرک کارشناسی ارشد با رشته مرتبط نیست.

فارغ‌‌التحصیلان کلیه رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور مجاز به ثبت‌نام در کنکور دکتری این رشته هستند. جزئیات را می‌توانید در لینک زیر مشاهده نمایید:

 

همچنین در صورتی که مایلید اطلاعات بیشتری درخصوص رشته های مجاز دکتری ۱۴۰۲ و نیز رشته های دکتری بدون شرط تجانس کسب کنید کلیک کنید.

منابع آزمون دکتری مهندسی هوافضا – جلوبرندگی

سازمان سنجش هر ساله تنها به اعلام عناوین دروس امتحانی آزمون دکتری مهندسی هوافضا – جلوبرندگی به‌صورت کلی اقدام می‌کند و جزئیات منابع آزمون دکتری رشته مهندسی هوافضا – جلوبرندگی اعلام نمی‌شود.

در لینک زیر منابع پیشنهادی آزمون دکتری مهندسی هوافضا – جلوبرندگی که می‌توانند منابع مناسبی جهت موفقیت داوطلبان در آزمون دکتری ۱۴۰۲ باشند ارائه شده است.

 

همچنین جهت اطلاع از منابع استعداد تحصیلی و منابع زبان عمومی آزمون دکتری می‌توانید به صفحات مربوطه مراجعه نمایید.

سوالات کنکور دکتری مهندسی هوافضا – جلوبرندگی

همواره یکی از منابع مهم جهت مطالعه برای کسب آمادگی آزمون دکتری، بررسی سؤالات کنکور سال‌های گذشته است. سؤالات آزمون دکتری مهندسی هوافضا – جلوبرندگی سال‌های گذشته از طریق لینک‌های زیر قابل دریافت است:

انتخاب رشته آزمون دکترا مهندسی هوافضا – جلوبرندگی

بعد از شرکت در کنکور، نتایج اولیه آزمون دکتری از طریق سازمان سنجش اعلام می‌شود. نتایج شامل درصد کسب‌شده توسط داوطلب در دروس تخصصی، زبان و استعداد تحصیلی، نمره تراز و نیز رتبه است.

بر اساس اطلاعات کارنامه، داوطلبان می‌توانند هم برای دانشگاه‌های سراسری و هم دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب رشته نمایند.

 

جهت استفاده از خدمات رایگان مشاوره انتخاب رشته دکتری کلیک کنید.

سپس نتایج انتخاب رشته دکتری از سوی سازمان سنجش اعلام می‌شود. در این مرحله داوطلبان متوجه خواهند شد که برای مصاحبه کدام دانشگاه‌ها دعوت شده‌اند.

مصاحبه دکتری مهندسی هوافضا – جلوبرندگی

دعوت به مصاحبه دکتری بر اساس کسب حدنصاب نمره تراز تعیین‌شده توسط دانشگاه‌ها صورت می‌گیرد. یعنی اگر داوطلبان بر اساس مندرجات کارنامه نتایج اولیه دکتری، نمره ترازی بالاتر از حدنصاب مدنظر یک دانشگاه کسب کرده باشند، به مصاحبه آن دانشگاه دعوت خواهند شد.

در لینک زیر نمونه حدنصاب نمره تراز دعوت‌شدگان به مصاحبه دکتری مهندسی هوافضا – جلوبرندگی دانشگاه‌های مختلف آورده شده است:

 

اطلاع از جزئیات مدارک مصاحبه دکتری، سوالات مصاحبه دکتری و نیز تجربیات مختلف از جلسات مصاحبه آزمون دکتری می‌تواند به داوطلبان کمک کند تا آگاهانه‌تر در مصاحبه حضور پیدا کرده و شانس قبولی خود را تا حد زیادی افزایش دهند.

در لینک زیر تلاش شده تا با معرفی جزئیات این جلسه و ارائه چندین تجربه مصاحبه دکتری رشته مهندسی هوافضا – جلوبرندگی، زمینه شناخت بیشتر از فضای مصاحبه این رشته برای داوطلبانش فراهم شود.

 

در صورتی که علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر درخصوص رتبه‌های قبولی کنکور دکتری این رشته هستید، به صفحه زیر مراجعه کنید:

 

انجمن آزمون دکتری مهندسی هوافضا - سازه‌های هوایی

 

گرایش‌های دکتری مهندسی هوافضا – سازه‌های هوایی

مطابق دفترچه آزمون دکتری ۱۴۰۲، رشته مهندسی هوافضا – سازه‌های هوایی در مقطع دکتری دارای پذیرش در یک گرایش می‌باشد.

ظرفیت پذیرش آزمون دکتری مهندسی هوافضا – سازه‌های هوایی

جهت مشاهده ظرفیت پذیرش آزمون دکتری مهندسی هوافضا – سازه‌های هوایی در رشته/گرایش‌های فوق در دانشگاه سراسری و نیز دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۱۴۰۱ می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

 

همچنین برای اطلاع از دانشگاه های دارای پذیرش در مقطع دکترا در این رشته به صفحه زیر مراجعه کنید:

 

سرفصل های آزمون دکتری مهندسی هوافضا – سازه‌های هوایی

داوطلبان آزمون دکتری رشته مهندسی هوافضا – سازه‌های هوایی لازم است به همه سؤالات سرفصل‌های امتحانی آزمون دکتری این رشته که در دفترچه‌ ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۲ معرفی شده، پاسخ دهند.

عناوین دروس امتحانی رشته مهندسی هوافضا – سازه‌های هوایی در کنکور دکتری به شرح زیر است:

 

رشته های مجاز به شرکت در کنکور دکتری مهندسی هوافضا – سازه‌های هوایی

مطابق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، برای شرکت در آزمون دکتری رشته مهندسی هوافضا – سازه‌های هوایی نیازی به داشتن مدرک کارشناسی ارشد با رشته مرتبط نیست.

فارغ‌‌التحصیلان کلیه رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور مجاز به ثبت‌نام در کنکور دکتری این رشته هستند. جزئیات را می‌توانید در لینک زیر مشاهده نمایید:

 

همچنین در صورتی که مایلید اطلاعات بیشتری درخصوص رشته های مجاز دکتری ۱۴۰۲ و نیز رشته های دکتری بدون شرط تجانس کسب کنید کلیک کنید.

منابع آزمون دکتری مهندسی هوافضا – سازه‌های هوایی

سازمان سنجش هر ساله تنها به اعلام عناوین دروس امتحانی آزمون دکتری مهندسی هوافضا – سازه‌های هوایی به‌صورت کلی اقدام می‌کند و جزئیات منابع آزمون دکتری رشته مهندسی هوافضا – سازه‌های هوایی اعلام نمی‌شود.

در لینک زیر منابع پیشنهادی آزمون دکتری مهندسی هوافضا – سازه‌های هوایی که می‌توانند منابع مناسبی جهت موفقیت داوطلبان در آزمون دکتری ۱۴۰۲ باشند ارائه شده است.

 

همچنین جهت اطلاع از منابع استعداد تحصیلی و منابع زبان عمومی آزمون دکتری می‌توانید به صفحات مربوطه مراجعه نمایید.

سوالات کنکور دکتری مهندسی هوافضا – سازه‌های هوایی

همواره یکی از منابع مهم جهت مطالعه برای کسب آمادگی آزمون دکتری، بررسی سؤالات کنکور سال‌های گذشته است. سؤالات آزمون دکتری مهندسی هوافضا – سازه‌های هوایی سال‌های گذشته از طریق لینک‌های زیر قابل دریافت است:

انتخاب رشته آزمون دکترا مهندسی هوافضا – سازه‌های هوایی

بعد از شرکت در کنکور، نتایج اولیه آزمون دکتری از طریق سازمان سنجش اعلام می‌شود. نتایج شامل درصد کسب‌شده توسط داوطلب در دروس تخصصی، زبان و استعداد تحصیلی، نمره تراز و نیز رتبه است.

بر اساس اطلاعات کارنامه، داوطلبان می‌توانند هم برای دانشگاه‌های سراسری و هم دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب رشته نمایند.

 

جهت استفاده از خدمات رایگان مشاوره انتخاب رشته دکتری کلیک کنید.

سپس نتایج انتخاب رشته دکتری از سوی سازمان سنجش اعلام می‌شود. در این مرحله داوطلبان متوجه خواهند شد که برای مصاحبه کدام دانشگاه‌ها دعوت شده‌اند.

مصاحبه دکتری مهندسی هوافضا – سازه‌های هوایی

دعوت به مصاحبه دکتری بر اساس کسب حدنصاب نمره تراز تعیین‌شده توسط دانشگاه‌ها صورت می‌گیرد. یعنی اگر داوطلبان بر اساس مندرجات کارنامه نتایج اولیه دکتری، نمره ترازی بالاتر از حدنصاب مدنظر یک دانشگاه کسب کرده باشند، به مصاحبه آن دانشگاه دعوت خواهند شد.

در لینک زیر نمونه حدنصاب نمره تراز دعوت‌شدگان به مصاحبه دکتری مهندسی هوافضا – سازه‌های هوایی دانشگاه‌های مختلف آورده شده است:

 

اطلاع از جزئیات مدارک مصاحبه دکتری، سوالات مصاحبه دکتری و نیز تجربیات مختلف از جلسات مصاحبه آزمون دکتری می‌تواند به داوطلبان کمک کند تا آگاهانه‌تر در مصاحبه حضور پیدا کرده و شانس قبولی خود را تا حد زیادی افزایش دهند.

در لینک زیر تلاش شده تا با معرفی جزئیات این جلسه و ارائه چندین تجربه مصاحبه دکتری رشته مهندسی هوافضا – سازه‌های هوایی، زمینه شناخت بیشتر از فضای مصاحبه این رشته برای داوطلبانش فراهم شود.

 

در صورتی که علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر درخصوص رتبه‌های قبولی کنکور دکتری این رشته هستید، به صفحه زیر مراجعه کنید:

 

انجمن آزمون دکتری مهندسی هوافضا - دینامیک پرواز و کنترل

 

گرایش‌های دکتری مهندسی هوافضا – دینامیک پرواز و کنترل

مطابق دفترچه آزمون دکتری ۱۴۰۲، رشته مهندسی هوافضا – دینامیک پرواز و کنترل در مقطع دکتری دارای پذیرش در 2 گرایش به شرح زیر است:

1) دینامیک پرواز و کنترل

2) مهندسی فضایی

ظرفیت پذیرش آزمون دکتری مهندسی هوافضا – دینامیک پرواز و کنترل

جهت مشاهده ظرفیت پذیرش آزمون دکتری مهندسی هوافضا – دینامیک پرواز و کنترل در رشته/گرایش‌های فوق در دانشگاه سراسری و نیز دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۱۴۰۱ می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

 

همچنین برای اطلاع از دانشگاه های دارای پذیرش در مقطع دکترا در این رشته به صفحه زیر مراجعه کنید:

 

سرفصل های آزمون دکتری مهندسی هوافضا – دینامیک پرواز و کنترل

داوطلبان آزمون دکتری رشته مهندسی هوافضا – دینامیک پرواز و کنترل لازم است به همه سؤالات سرفصل‌های امتحانی آزمون دکتری این رشته که در دفترچه‌ ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۲ معرفی شده، پاسخ دهند.

عناوین دروس امتحانی رشته مهندسی هوافضا – دینامیک پرواز و کنترل در کنکور دکتری به شرح زیر است:

 

رشته های مجاز به شرکت در کنکور دکتری مهندسی هوافضا – دینامیک پرواز و کنترل

مطابق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، برای شرکت در آزمون دکتری رشته مهندسی هوافضا – دینامیک پرواز و کنترل نیازی به داشتن مدرک کارشناسی ارشد با رشته مرتبط نیست.

فارغ‌‌التحصیلان کلیه رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور مجاز به ثبت‌نام در کنکور دکتری این رشته هستند. جزئیات را می‌توانید در لینک زیر مشاهده نمایید:

 

همچنین در صورتی که مایلید اطلاعات بیشتری درخصوص رشته های مجاز دکتری ۱۴۰۲ و نیز رشته های دکتری بدون شرط تجانس کسب کنید کلیک کنید.

منابع آزمون دکتری مهندسی هوافضا – دینامیک پرواز و کنترل

سازمان سنجش هر ساله تنها به اعلام عناوین دروس امتحانی آزمون دکتری مهندسی هوافضا – دینامیک پرواز و کنترل به‌صورت کلی اقدام می‌کند و جزئیات منابع آزمون دکتری رشته مهندسی هوافضا – دینامیک پرواز و کنترل اعلام نمی‌شود.

در لینک زیر منابع پیشنهادی آزمون دکتری مهندسی هوافضا – دینامیک پرواز و کنترل که می‌توانند منابع مناسبی جهت موفقیت داوطلبان در آزمون دکتری ۱۴۰۲ باشند ارائه شده است.

 

همچنین جهت اطلاع از منابع استعداد تحصیلی و منابع زبان عمومی آزمون دکتری می‌توانید به صفحات مربوطه مراجعه نمایید.

سوالات کنکور دکتری مهندسی هوافضا – دینامیک پرواز و کنترل

همواره یکی از منابع مهم جهت مطالعه برای کسب آمادگی آزمون دکتری، بررسی سؤالات کنکور سال‌های گذشته است. سؤالات آزمون دکتری مهندسی هوافضا – دینامیک پرواز و کنترل سال‌های گذشته از طریق لینک‌های زیر قابل دریافت است:

انتخاب رشته آزمون دکترا مهندسی هوافضا – دینامیک پرواز و کنترل

بعد از شرکت در کنکور، نتایج اولیه آزمون دکتری از طریق سازمان سنجش اعلام می‌شود. نتایج شامل درصد کسب‌شده توسط داوطلب در دروس تخصصی، زبان و استعداد تحصیلی، نمره تراز و نیز رتبه است.

بر اساس اطلاعات کارنامه، داوطلبان می‌توانند هم برای دانشگاه‌های سراسری و هم دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب رشته نمایند.

 

جهت استفاده از خدمات رایگان مشاوره انتخاب رشته دکتری کلیک کنید.

سپس نتایج انتخاب رشته دکتری از سوی سازمان سنجش اعلام می‌شود. در این مرحله داوطلبان متوجه خواهند شد که برای مصاحبه کدام دانشگاه‌ها دعوت شده‌اند.

مصاحبه دکتری مهندسی هوافضا – دینامیک پرواز و کنترل

دعوت به مصاحبه دکتری بر اساس کسب حدنصاب نمره تراز تعیین‌شده توسط دانشگاه‌ها صورت می‌گیرد. یعنی اگر داوطلبان بر اساس مندرجات کارنامه نتایج اولیه دکتری، نمره ترازی بالاتر از حدنصاب مدنظر یک دانشگاه کسب کرده باشند، به مصاحبه آن دانشگاه دعوت خواهند شد.

در لینک زیر نمونه حدنصاب نمره تراز دعوت‌شدگان به مصاحبه دکتری مهندسی هوافضا – دینامیک پرواز و کنترل دانشگاه‌های مختلف آورده شده است:

 

اطلاع از جزئیات مدارک مصاحبه دکتری، سوالات مصاحبه دکتری و نیز تجربیات مختلف از جلسات مصاحبه آزمون دکتری می‌تواند به داوطلبان کمک کند تا آگاهانه‌تر در مصاحبه حضور پیدا کرده و شانس قبولی خود را تا حد زیادی افزایش دهند.

در لینک زیر تلاش شده تا با معرفی جزئیات این جلسه و ارائه چندین تجربه مصاحبه دکتری رشته مهندسی هوافضا – دینامیک پرواز و کنترل، زمینه شناخت بیشتر از فضای مصاحبه این رشته برای داوطلبانش فراهم شود.

 

در صورتی که علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر درخصوص رتبه‌های قبولی کنکور دکتری این رشته هستید، به صفحه زیر مراجعه کنید:

ثبت‌نام
باخبرم کن!

23 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
لیلا
اسفند ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۲ ب٫ظ

من چرا هوافضا نخوندم. کوفتتون نشه :(

هانا
تیر ۲۸, ۱۳۹۸ ۱۰:۵۹ ق٫ظ

با سلام
لطفا با اطلاع رسانی به دوستان و حمایت از موضوع خالی نگهداشتن ظرفیت دکتری به آدرس ذیل، خبر را رسانه ای کنید.هیچ گونه تبعاتی هم برای داوطلبان حمایت کننده وجود ندارد..با سپاس

https://my.farsnews.com/c/9535

یعنی با این طرح «نمره ی داوطلبینی که مطابق میل اساتید نیستند، زیر حد نصاب تعیین شده از طرف دانشگاه، تعیین می کنند و با این اوصاف، حتی اگر داوطلب رتبه برتر باشد، نمره کارنامه سنجش آن، کاملا بی اثر خواهد شد و نتیجه دکتری داوطلب، مردود اعلام می شود.»

هوافضا ۲
بهمن ۱۹, ۱۳۹۶ ۹:۴۳ ق٫ظ

درود و سلام بر دوستان گرامی،اینک فرصتی دست داد تا از باب تجربه خدمت دوستان عرض کنم من یعنی همان داوطلب ۵۱ ساله ازمون دکتری هوافضا ۹۵ در نهایت در ازمون یکپارچه سال ۹۶ ،علوم و تحقیقات تهران قبول شدم ،درسته که هم پایه دانشگاه های دولتی نیست ولی برای فردی مشتاق ادامه تحصیل و کسب دانش ( البته در این سن سال و پیری) شاید بهترین و تنها گزینه موجود بود،در هر حال مقصود از این عرایض و خبر ان بود که به دوستان و داوطلبان گرامی که قطعا بسیاری جوانتراز این حقیر هستید بگویم هرگز نا امید نشوید و برای قبولی در دانشگاه و رشته دلخواه هرگز دست از،تلاش بر ندارید،همیشه زندگیتان سرشار از امید ، توان و کامیابیهای بزرگ همراه با تندرستی پایدار باد انشاالله

پیشرانش
خرداد ۵, ۱۳۹۶ ۱۲:۳۸ ب٫ظ

کسی پیشرانش هست؟! تاریخ سنجش همش این هفته از ۷ تا ۱۳ خرداد بود! تمام دانشگاهها تغییر دادند!؟
شریف ۲۱ و ۲۲ خرداد امیر کبیر ۲۲ تا ۲۴ و مالک اشتر ۲۳
این مغادله رو کی می تونه حل کنه شریف با امیر کبیر تداخل داره!
امیر کبیر با مال اشتر… ای خدا

پاسخ به پیشرانش
خرداد ۵, ۱۳۹۶ ۹:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  پیشرانش

دوست گرامی البته من پیشرانش نیستم دینامیک پرواز هستم و رتبه ام ۶۸ شده و امید زیادی به روزانه ندارم شاید پردیس اگر خدا بخواد یا آزاد، نگران نباش ممکن هست ساعتهای مصاحبه شما با هم تلاقی نداشته باشه در هر حال شما نگران نباش و اقدام کن اگر تداخل کامل پیش آمد با دانشکده مربوطه تماس بگیر ساعتها را براتون جابجا کنند، انشالله موفق باشی

Erfan
خرداد ۴, ۱۳۹۶ ۵:۵۹ ب٫ظ

با سلام و عرض خسته نباشید
به نظر من خیلی بهتره که به جای کنترل بهینه هر سال کنترل پیشرفته باشه-مطالب بهینه سخت هستش و کنترل پیشرفته رو روی هم رفته میشه جمعش کرد.
با تشکر از سایت

هوافضا
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۶ ۱۱:۱۴ ق٫ظ

دوستان گرامی آیا کسی میدونه با رتبه ۶۸ در مهندسی هوافضا در بین ۱۸۷ نفر (گرایش دینامیک پرواز و کنترل) و ظرفیت ۳۰ نفر سراسری
و آزاد که فقط دو تا کد رشته واحد علوم تخقیقات داره امکان پذیرش هست یا نه، متشکرم اگر از دوستان کسی نظر یا راهنمایی دارد اعلام فرمایید، با سپاس و احترام و آرزی موفقیت همگی انشالله

هوافضا
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۶ ۱۰:۵۷ ق٫ظ

دوستان گرامی آیا کسی از رتبه تقریبی لازم برای قبولی در دکتری هوافضا علوم تحقیقات اطلاعی داره؟

کنترل اتوماتیک پیشرفته
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۶ ۱۰:۴۴ ق٫ظ

سلام به همه برو بچه های گل هوافضا،دوستان بهترین رفرنس برای کنترل پیشرفته مخصوصا برای رشته هوافضا. چه مرجعی را پیشنهاد میفرمایید.

دینامیک پرواز علوم تحقیقات
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۶ ۱۰:۴۱ ق٫ظ

دوستان گرامی آیا از سطح کیفیت دوره های هوافضای واحد علوم تحقیقات مقطع دکتری کسی اطلاعی داره؟ ممنون

دینامیک پرواز و کنترل
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۶ ۱۰:۳۸ ق٫ظ

سلام دوستان گرامی آیا کسی میدونه بهترین جزوه دانشگاهی دینامیک پرواز و کنترل پیشرفته مربوط به کدام استاد هست و میشه تو‌نت یافت من گشتم جز متاب نلسون و چند مرجع انگلیسی فارسی چیزی پیدا نکردم. ممنون از راهنماییهاتون

Nemati
بهمن ۱۳, ۱۳۹۵ ۱۰:۲۳ ب٫ظ

سلام دوستان
راجع پذیرش دکتری در پژوهشگاه هوافضا، نحوه و شرایطش اطلاعی دارید????

مصاحبه هوافضا امیرکبیر
خرداد ۱۶, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۳ ب٫ظ

سلام دوستان امروز من رفته بودم مصاحبه امیرکبیر البته برای شبانه و پردیس هوافضا سوالات کلی بود بخصوص در گرایش آیرودینامیک در گرایش دینامیک پرواز سوالات کمی دیتیل بیشتری داشت ولی چون لیسانسم آی تی شیراز و فوقم مهندسی فضایی خواجه نصیر بود هر دو مجازی و آموزش محور مقاله هم که هیچی برخورد اساتید خیلی خوب بود ترازم برای پردیس که حد نصاب ۵۸ بود تراز من ۱۸۸۷ هست ولی گرچه اساتید نا امیدم نکردند مخصوصا دینامیک پرواز خیلی امیدوار نیستم اصلا در مورد سمینار و پروژه های درسی کارشناسی و ارشدم هم سوال خاصی نکردند فقط اساتید دینامیک پرواز پرسیدند چه زمینه ای را برای دکتری دوست دارم کار کنم منم گفتم کنترل تطبیقی و شبکه عصبی سنم هم که ۵۱ هست خلاصه همه شرایطم عالی هست! ( البته از دیدگاه طنز) فقط باید به انتظار معجزه باشم با آرزوی موفقیت همه عزیزان قدر عمر و جوانی تون را بدانید مباد مانند من باشید همیشه دل و جانتان جوان و پر امید باشه انشاالله

هوافضا
تیر ۳, ۱۳۹۵ ۸:۵۴ ق٫ظ

در ضمن من هم در نهایت پذیرش نشدم البته خودم هم خیلی امیدوار نبودم چون رزومه و رتبه خوبی هم اصلا نداشتم و واقعاَ دیگرعزیزان بس شایسته تر بودند حالا باید با ۵۱ سال سن بخونم برای سال بعد
برای رزومه و رتبه خوب، پس شما عزیزان که قطعا سن وسالتون کمتر از من هم هست اگر احیاناً در دانشگاه و رشته مورد نظر خود قبول نشده اید باید ناامید نشوید و انشاالله به سن من که برسید چند تا دکتری و کلی کامیابی های بزرگ کسب کرده باشید.

م
خرداد ۹, ۱۳۹۵ ۷:۲۰ ب٫ظ

سلام دوستان
میشه راهنمایی کنید بهترین ترجمه برای کتابهای ترمودینامیک رشته مکانیک ون وایلن و سنجل چی هست؟
“کتابی که در دانشگاههای تهران معرفی میشه

مهدی
اردیبهشت ۲۰, ۱۳۹۵ ۶:۲۰ ب٫ظ

سلام دوستان
به نظزتون دکتری شبانه تو دانشگاه های تهران ارزش داره؟

امیر.م
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۸:۲۶ ب٫ظ

دوستان کسی میتونه منو در مورد نحوه مصاحبه و شانس قبولی در رشته هوا فضا پردیس امیر کبیر راهنمایی کنه حد نصاب اعلام شده خوب خیلی پایینه ۵۸ هست من ترازم ۱۸۸۷ هست نمیدونم دقیقا وضعیتم تو داوطلبان گرامی پردیس پلی تکنیک الان چگونه هست
ممنون اگر کسی بتونه راهنمایی ام کنه
موفق باشید همگی انشاالله

فرهاد
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۹:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  امیر.م

پردیس امیر کبیر خیلی راحت میشه قبول شد…..به نظر من اگه نظر استاد رو جلب کنی، خیلی راحت میتونی قبول شی…..رقابت اصلی توی رو زانه هستش و تعداد افرادی که واسه پردیس میرن مصاحبه قابل توجه نیست….

امیر.م
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۱۰:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  فرهاد

ممنون دوست گرامی بابت پاسخگویی و راهنمایی شما البته من دانشگاه خواجه نصیر بودم و از استادهای امیر کبیر کسی را نمی شناسم خیلی ممنون دوست من انشاالله شاد و پیروز باشید

omid
اسفند ۲۰, ۱۳۹۴ ۱۰:۵۷ ق٫ظ

سلام
به نظر شما کنکور امسال چطور بود؟

احسان
دی ۱۳, ۱۳۹۴ ۱۰:۳۸ ب٫ظ

دوستان بنظرتون کدوم موسسه منابعش برای رشته هوافضا بهتره برای کنکور دکتری ۹۵؟

احسان
آبان ۶, ۱۳۹۴ ۱:۱۹ ق٫ظ

دوستان من هم با شما موافقم اما صرفا باید یادآوری بکنم که دروس فوق در سطح کارشناسی میباشد و ما در کارشناسی که گرایش نداشتیم هرچند با این گونه برگذاری امتحان مخالفم اما جهت یادآوری عرض کرد

هادی
مرداد ۲۰, ۱۳۹۴ ۴:۱۳ ب٫ظ

سلام
واقعا بی انصافی هست
از سه درس تخصصی که برای امتحان گذاشتن دروس تحلیل سازه های هوایی و ترمودینامیک اصلا ربطی به گرایش ما که آیرودینامیک هستیم نداره. برای گرایش مکانیک پرواز، کنترل هم همینطوره.