موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

مصاحبه دکتری حقوق بین‌الملل عمومی (راهنما + سؤالات مصاحبه)

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

برای موفقیت در مصاحبه دکتری حقوق بین‌الملل عمومی لازم است خود را برای عملکرد مناسب در مصاحبه آماده کنید. اطلاع از سوالات مصاحبه و نکات مهم به شما کمک زیادی خواهد کرد.

پذیرش در مقطع دکتری رشته حقوق بین ‌الملل عمومی به سه شکل صورت می‌گیرد:

1- پذیرش از طریق آزمون دکتری (سراسری و آزاد)

2- پذیرش دکتری بدون آزمون (سراسری و آزاد)

3- پذیرش دکتری پردیس از طریق آزمون اختصاصی

در هر سه حالت فوق برگزاری مصاحبه دکتری جزء جدایی‌ناپذیر پذیرش در مقطع دکتری حقوق بین ‌الملل عمومی است. در ادامه درباره این سه شیوه توضیحاتی ارائه خواهیم کرد:

پذیرش از طریق آزمون دکتری حقوق بین ‌الملل عمومی

در پذیرش از طریق آزمون دکتری، معمولاً زمان برگزاری کنکور دکتری اوایل اسفند ماه هر سال است. پس از برگزاری آزمون دکتری، نتایج اولیه در فروردین ماه اعلام می‌شود. نتایج اولیه شامل رتبه، نمره‌تراز و نیز اعلام مجاز بودن داوطلبان به انتخاب رشته دکتری حقوق بین ‌الملل عمومی در دوره‌های روزانه، شبانه، پردیس، پیام نور، غیرانتفاعی و نیز دانشگاه آزاد اسلامی است.

با انتشار دفترچه انتخاب رشته دکتری سراسری داوطلبان نسبت به انتخاب رشته دکتری حقوق بین‌الملل عمومی در سایت سازمان سنجش اقدام می‌کنند. نتایج انتخاب رشته دکتری عموماً اواخر اردیبهشت‌ماه اطلاع‌رسانی می‌شود.

زمان مصاحبه دکتری حقوق بین ‌الملل عمومی دانشگاه‌های سراسری

دعوت به مصاحبه آزمون دکتری رشته حقوق بین‌الملل عمومی بر اساس نمره حد نصاب است؛ یعنی دانشگاه‌ها حداقل تراز مدنظر خود را مشخص کرده و همه کسانی که نمره آزمون کتبی آنها بالاتر از حد نصاب تراز دعوت به مصاحبه دکتری حقوق بین‌الملل عمومی آن دانشگاه باشد، به مصاحبه دعوت خواهند شد.

پس از اعلام نتایج دعوت به مصاحبه دکتری، زمان مصاحبه دکتری از سوی سازمان سنجش آموزش کشور و نیز سایت دانشگاه‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

همچنین لازم است داوطلبان در موعد مقرر نسبت به تکمیل فرم صلاحیت عمومی دکتری در سایت سازمان سنجش اقدام کنند.

محدودیتی در تعداد دانشگاه‌هایی که داوطلبان به مصاحبه آزمون دکتری حقوق بین ‌الملل عمومی دعوت می‌شوند وجود ندارد، چرا که دعوت به مصاحبه بر اساس حدنصاب نمره تراز است و داوطلبان در هر تعداد دانشگاهی که حدنصاب را کسب کنند، مجاز به حضور در مصاحبه خواهند بود.

زمان برگزاری مصاحبه دکتری حقوق بین ‌الملل عمومی دانشگاه آزاد

داوطلبان آزمون دکتری حقوق بین‌الملل عمومی در دانشگاه آزاد اسلامی نیز با انتشار دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد، نسبت به انتخاب رشته دکتری حقوق بین‌الملل عمومی در سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد اقدام می‌کنند.

زمان برگزاری مصاحبه دکتری حقوق بین‌الملل عمومی دانشگاه آزاد نیز پس از اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری آزاد، از سوی مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد در سال ۱۴۰۱ به صورت متمرکز و در تهران برگزار می‌شود. بدین صورت که داوطلبان دعوت‌شده به مصاحبه همه واحدهای دانشگاه آزاد لازم است تنها در یک مصاحبه در یکی از واحدهای دانشگاهی تهران در زمان اعلام‌شده حضور پیدا کنند.

تأثیر مصاحبه دکتری حقوق بین ‌الملل عمومی در پذیرش نهایی 50 درصد (30 درصد مصاحبه شفاهی و 20 درصد رزومه آموزشی و پژوهشی) و تأثیر آزمون کتبی نیز 50 درصد است. اما بسیار دیده شده که دانشگاه‌ها با دادن نمره بسیار بالا و یا بسیار پایین تأثیر مصاحبه را در پذیرش نهایی پررنگ کنند. بنابراین مصاحبه دکتری در پذیرش نهایی سهم بسزایی خواهد داشت.

پذیرش دکتری بدون آزمون حقوق بین ‌الملل عمومی

پذیرش دکتری بدون آزمون رشته حقوق بین ‌الملل عمومی در دانشگاه‌های سراسری و نیز دانشگاه آزاد اسلامی بدین صورت است که داوطلبان واجد شرایط، در موعد مقرر نسبت به ثبت‌نام و ارسال مدارک اقدام می‌کنند.

پس از بررسی مدارک اولیه، نتایج دعوت به مصاحبه دکتری بدون آزمون حقوق بین ‌الملل عمومی اعلام می‌شود و داوطلبان لازم است مطابق زمان‌بندی اعلام‌شده در مصاحبه حضور پیدا کنند.

تأثیر مصاحبه دکتری حقوق بین ‌الملل عمومی در پذیرش نهایی داوطلبان دکتری بدون آزمون 100 درصد است و تنها عامل تعیین‌کنند پذیرش، کسب امتیاز در مصاحبه دکتری است.

پذیرش دکتری پردیس حقوق بین ‌الملل عمومی

در پذیرش دکتری پردیس رشته حقوق بین ‌الملل عمومی نیز پس از برگزاری آزمون اختصاصی توسط دانشگاه‌ها، نتایج دعوت به مصاحبه اعلام خواهد شد و داوطلبان در زمانی که از سوی دانشگاه اعلام می‌شود در جلسه مصاحبه حضور خواهند یافت.

تأثیر مصاحبه دکتری حقوق بین ‌الملل عمومی در پذیرش نهایی داوطلبان دکتری پردیس کاملاً وابسته به نظر پردیس دانشگاهی مربوطه است.

نکته مهم این که در حال حاضر پذیرش مستقل دکتری پردیس بدون شرکت در کنکور سراسری تنها در پردیس‌های بین‌الملل دانشگاه‌ها صورت می‌گیرد.

مصاحبه دکتری حقوق بین ‌الملل عمومی

عوامل امتیازآور در مصاحبه دکتری رشته حقوق بین ‌الملل عمومی

در مجموع موارد زیر مهم‌ترین و مؤثرترین نکات برای قبولی در مصاحبه دکتری حقوق بین ‌الملل عمومی هستند:

  • معدل هر دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و نمره پایان‌نامه
  • دانشگاه‌های مقاطع قبلی (کارشناسی و کارشناسی ارشد)
  • کارهای تحقیقاتی و پژوهشی (شامل کتاب‌های ترجمه­‌شده و یا تألیفی، همکاری در طرح‌های پژوهشی، اختراعات ثبت‌­شده و سابقه همکاری با مراکز پژوهشی و انجمن‌های علمی و نیز مقالات)
  • سوابق تدریس دانشگاهی
  • مدرک زبان (مدرک زبان آزمون‌های زبان داخلی و خارجی)

مدارک مصاحبه دکتری حقوق بین ‌الملل عمومی

برای حضور در مصاحبه دکتری رشته حقوق بین ‌الملل عمومی لازم است از همه کارها و فعالیت‌هایی که داشته‌اید (تدریس، مقاله، ترجمه، …) فهرستی تهیه و برای آن‌ها تأییدیه‌ها و گواهی‌های لازم را فراهم کنید تا برای مصاحبه ارائه نمایید؛ زیرا در غیر این صورت احتمالاً امتیازی به شما تعلق نخواهد گرفت.

بنابراین علاوه بر مدارک شناسایی (شامل شناسنامه و کارت ملی)، مدارک تحصیلی (شامل مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد و ریزنمرات)، لازم است نسبت به تهیه گواهی پذیرش و چاپ مقالات، گواهی تدریس، تهیه کپی از مقالات، تهیه یک نسخه از کتاب تألیف یا ترجمه، تهیه گواهی همکاری در طرح پژوهشی و یا ثبت اختراع و نیز مدرک زبان اقدام نمایید. 

علاوه بر این، معمولاً داشتن توصیه‌نامه مصاحبه دکتری نیز ضروری است. بنابراین به داوطلبان دکتری حقوق بین ‌الملل عمومی توصیه می‌کنیم حتی‌الامکان از استاد مشاور و استاد راهنمای خود در مقطع کارشناسی ارشد توصیه‌نامه بگیرند.

برای این که در صورت دعوت به مصاحبه دکتری حقوق بین ‌الملل عمومی دچار نگرانی برای آماده کردن مدارک مصاحبه دکتری نشوید، توصیه ما این است که تا قبل از اعلام نتایج دعوت به مصاحبه نسبت به تهیه مدارک خود اقدام کنید.

سؤالات مصاحبه آزمون دکتری حقوق بین ‌الملل عمومی

طیف سؤالاتی که در مصاحبه آزمون دکتری رشته حقوق بین ‌الملل عمومی پرسیده می‌شود بسیار متنوع است. ممکن است در مصاحبه‌های مختلف همه یا تعدادی از سؤالات زیر پرسیده شود:

– سؤالات تخصصی رشته: اساتید با طرح این سؤالات سعی بر سنجش میزان توانمندی داوطلبان دارند. توصیه ما این است که داوطلبان علاوه بر خواندن منابع اصلی و پایه رشته، منابع روز و آخرین مقالات را نیز مرور کرده و تا جایی که ممکن است مقالات و کتاب‌های اساتید مصاحبه‌کننده هر دانشگاه را نیز مدنظر داشته باشند.

– تسلط بر موضوع پیشنهادی برای رساله دکتری

تسلط بر کارهای پژوهشی داوطلب: اساتید با طرح این سؤالات معمولاً به دنبال این هستند که از سطح علمی دانشجو و نیز مشارکت واقعی وی در کار پژوهشی اطمینان پیدا کنند.

سؤالات زبان انگلیسی به شیوه‌های مختلف: یکی از مباحثی که در بسیاری از مصاحبه‌های دکتری مورد سؤال است، سؤالات زبان انگلیسی است که ممکن است شامل ترجمه متون تخصصی، دیالوگ‌های عمومی، معرفی خود، موضوع پایان‌نامه ارشد و رساله دکتری و … باشد.

سؤالات عمومی: این قبیل سؤالات ممکن است شامل شغل، وضعیت تأهل یا تجرد، محل زندگی، فعالیت‌های روزمره و … باشد که با انگیزه‌های مختلفی ازجمله سنجش اعتمادبه‌نفس داوطلب، سنجش امکان وقت گذاشتن برای تحصیل در مقطع دکتری، سنجش شرایط زندگی یک پژوهشگر آینده دکتری و … مورد سؤال قرار می‌گیرند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص سوالات مصاحبه آزمون دکتری می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

تجربیات مصاحبه دکتری حقوق بین ‌الملل عمومی

تجربه داوطلبان آزمون دکتری حقوق بین ‌الملل عمومی در سال‌های گذشته حاکی از آن است که علاوه بر رزومه آموزشی، پژوهشی و آمادگی علمی برای حضور در مصاحبه، یک عامل بسیار مهم اعتمادبه‌نفس است.

لازم است داوطلبان این مورد مهم را مدنظر داشته باشند و پیش از حضور در مصاحبه آن را تقویت کنند. چرا که در شرایط عادی داشتن اعتمادبه‌نفس در دیدگاه اساتید اثر مثبتی خواهد گذاشت و البته دیده شده که در برخی مصاحبه‌ها نیز اساتید با به چالش کشیدن دانشجو سعی بر سنجش این موضوع دارند. 

در ادامه تجربیات مصاحبه داوطلبان آزمون دکتری حقوق بین ‌الملل عمومی در سالیان گذشته، برای آشنایی داوطلبان گرامی این رشته با فضای مصاحبه دانشگاه‌های مختلف آورده شده است:

– من به مصاحبه دانشگاه تهران رفتم. آزمون کتبی خوب بود، ولی در مصاحبه دو استاد حضور داشتند که فقط چند اصطلاح انگلیسی از من سؤال پرسیدند و یک متن نیز داده شد که خواستند ترجمه کنم.

– فضای مصاحبه دانشگاه شهید بهشتی چندان مطلوب نبود. تعداد داوطلبان دعوت‌شده به دانشگاه تهران دو برابر دانشگاه شهید بهشتی بود، اما چون آزمون کتبی گرفته بود، در مصاحبه بیشتر به زبان توجه داشت و مقالات. مصاحبه دانشگاه علامه طباطبایی و قم نسبتاً فضای خوبی داشتند و محترمانه بودند.

برای مصاحبه دکتری چه مدارکی لازم است؟

معمولاً دانشگاه‌ها مدارکی که لازم است برای مصاحبه ارائه شود را اطلاع‌رسانی می‌کنند. با این حال برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید سری به مطلب مدارک مصاحبه دکتری بزنید.

سوالات مصاحبه دکتری رشته حقوق بین‌الملل عمومی چیست؟

در مصاحبه دکترا سوالات متنوعی مطرح می‌شود؛ سوالات تخصصی رشته، سوالات به زبان انگلیسی، پایان نامه کارشناسی ارشد و … . برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص سوالات مصاحبه دکتری کلیک کنید.

نکات مصاحبه دکتری چیست؟ به چه چیزهایی باید توجه کنیم؟

برخی از مهم‌ترین نکات مورد توجه برای حضور موفق در جلسه‌های مصاحبه دکتری را می‌توانید در این لینک مطالعه کنید.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

32 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رویای بر باد رفته
خرداد ۱۶, ۱۴۰۱ ۱۰:۵۲ ب٫ظ

برای ثبت یادگاری بر لوح زیبای حقوق بین الملل .سلام

امین
اسفند ۱۸, ۱۳۹۹ ۷:۳۷ ب٫ظ

کسی میدونه در کنکور دکتری حقوق بین الملل چند نفر شرکت کرده بودند؟؟؟

حقوق بین الملل
آبان ۲, ۱۳۹۹ ۰:۰۳ ق٫ظ

تلاش های من نتیجه داد …بماند برای دوستانی که سالهای اینده به این پیج سر میزنن ..
تخصصی ۶۷ درصد استعداد ۱۲ و زبان صفر رتبه ۸ و تراز ۶۹۰۰
قم قبول شدم روزانه

ندا
آبان ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۹ ق٫ظ

واقعا تبریک میگم
من امسال با رتبه ۴۵ هیچ دانشگاهی قبول نشدم

حقوق بین الملل
آذر ۱۱, ۱۳۹۹ ۹:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  ندا

سلام اصلا ناراحت نباشید منم سال ۹۷ با ۲۵ هیچ جا قبول نشدم .انشالله امسال پذیرفته می شید ..تلاش کنید ارزششو داره

حقوق بین‌الملل بشردوستانه
مهر ۸, ۱۳۹۹ ۹:۳۱ ب٫ظ

سلام سلام سلام

من امروز علامه و تهران مصاحبه دارم

هر دو حدود ۱۰ دقیقه !!!

علامه از دیوان بین الملل کیفری پرسیدن، از پرونده «برخی دارایی‌های ایران» پرسیدن با ۴ خط از ترجمه متن انگلیسی.

تهران هم از پایان‌نامه پرسیدن و خواستن فرضیه و نتیجه‌گیری پایان‌نامه رو به انگلیسی توضیح بدم. از ارزیابی جهانی حقوق بشر (UPR) هم پرسیدن و تمام!

شما چیکار کردین ؟؟

حقوق بین الملل
مهر ۱۱, ۱۳۹۹ ۰:۰۰ ق٫ظ

من تهران که شانس اولم بود خراب شد ..فقط یه سوال پرسیدن اونم راجبه ارتباط حقوق بشر با حقوق تجارت که خوب نتونستم جواب بدم فقط به کنوانسیون کویت و قراردادهای لومه و بعضی اقدامات wto اشاره کردم یه متن دادن اونم چون خیلی حالم گرفته شده بود کمی چرت و پرت تحویل دادم همین .کلا ۱۰ دقیقه هم نشد.ولی علامه خوب بود

حقوق بین‌الملل بشردوستانه
مهر ۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۴ ب٫ظ

دانشگاه تهران صد در صد (نه حتی نود و نه درصد) خواهند گفت که در مورد پایان نامه به انگلیسی توضیح بدین.

حقوق بین الملل
مهر ۷, ۱۳۹۹ ۵:۴۲ ب٫ظ

سلام امروز دانشگاه تهران زنگ زدن گفتن فردا با اسکایپ بریم ..پناه بر خدا

حقوق بین الملل
مهر ۷, ۱۳۹۹ ۵:۴۹ ب٫ظ

اره شنیدم اینو .من اونجا بودم ارشد با روحیاتشون اشنا هستم

حقوق بین الملل
مهر ۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۱ ق٫ظ

سلام .من امروز بهشتی رفتم .دو تا سوال تخصصی و یک متن انگلیسی در کل خوب بود

حقوق بین‌الملل بشردوستانه
مهر ۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۹ ب٫ظ

سلام.
من بهشتی ثبت نام نکردم چون فقط دو نفر روزانه می‌خوان و غیر از رتبه ۱و ۲ بقیه چندان شانسی ندارن (با توجه به رویه این دانشگاه).
چه خوب. بی زحمت بگین بهشتی از چه مبحثی پرسیدن.
من فردا ۱۰ صبح علامه مصاحبه دارم.
دانشگاه تهران هم ظاهراً فردا است اما هنوز اطلاع ندادن!

حقوق بین الملل
مهر ۷, ۱۳۹۹ ۵:۴۴ ب٫ظ

بهشتی فقط دو سوال کردن راجبه تفاوت وضعیت و حقیقت در دیوان بین المللی کیفری پرسیدن و تفاوت اضطرار و ضرورت و گفتن یک کیس راجبش بگو که من کیس گابچیکو ناگیماروس رو توضیح دادم

حقوق بین الملل
مهر ۷, ۱۳۹۹ ۵:۴۸ ب٫ظ

علامه هم گفتن دلیل امریکا برای حضور در سوریه چی بوده و من استناد کردم به مصوبه شورای امنیت و دولت ناتوان در وجنگ با تروریسم بعد از ۱۱ سپتامبر بعد خواستن پرونده فرینی رو توضیح بدم

حقوق بین‌الملل بشردوستانه
مهر ۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۵ ب٫ظ

بهشتی چه اساتیدی سوال پرسیدن؟

حقوق بین الملل
مهر ۷, ۱۳۹۹ ۵:۴۹ ب٫ظ

بهشتی صدای دکتر بیگ زاده رو تشخیص دادم با دکتر قاری سید فاطمه

حقوق بین‌الملل بشردوستانه
مهر ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۳ ق٫ظ

سلام
من هم امروز قم مصاحبه دادم. مصاحبه من حدود ۲۰ دقیقه طول کشید. اتاق مصاحبه هم به شدت شلوغ بود. از شکل گیری عرف بین‌المللی پرسیدن، از ساختار و صلاحیت‌های دیوان اروپایی حقوق بشر پرسیدن. از الزام آور بودن قطعنامه‌های مجمع عمومی پرسیدن. از پرونده‌های فعلی ایران در دیوان بین‌المللی دادگستری به انگلیسی پرسیدن و در آخر هم لغت انگلیسی پرسیدن. در کل خوب بود. من راضی بودم.

تراز من ۵۸۰۰، شما چطور؟؟

حقوق بین الملل
مهر ۶, ۱۳۹۹ ۶:۳۶ ب٫ظ

من تک رقمی شدم امسال اما هیچ چیز مشخص نیست .نه رتبه نه تراز من که حدود۶۹۰۰ ..تجربه سنوات قبل بهم میگه همه چیز مصاحبه اس..مخصوصا امسال که اصلا راجبه رزومه و پایان نامه نمیپرسن

حقوق بین الملل
مهر ۶, ۱۳۹۹ ۶:۳۷ ب٫ظ

فردا هم بهشتیه .بهم زنگ زدن امروز فردا ساعت ۹

حقوق بین الملل
مهر ۵, ۱۳۹۹ ۹:۳۲ ب٫ظ

سلام.خوب هستید .نزدیک نیم ساعت طول کشید
اول از حقوق معهدات پرسیدن که از سوابق حق شرط بگو بعد از ساختار سازمانهای بین المللی و چند و چون حل اختلاف در مسئولیت سازمانهای بین المللی و روش رای گیری در سازمانها .بعد راجبه پرونده سکوهای نفتی به انگلیسی پرسیدن و خواستن به انگلیسی جواب بدم بعد ۱۰ تا لعت انگلیسی پرسیدن و بعد یه متن دادن که دو پاراگرافشو ترجمه کنم فکر کنم حقوق بین الملل مالکم شاو بود صفحه ۳۸۰ و فرق حل و فصل اختلافات تو دیوان دائمی و دیوان فعلی از لحاظ اداری پرسیدن

حقوق بین‌الملل بشردوستانه
مهر ۵, ۱۳۹۹ ۱:۳۷ ب٫ظ

حقوق بین‌الملل جان کجایی ؟؟
از قم بگو، چی پرسیدن ؟؟

حقوق بین الملل
مهر ۵, ۱۳۹۹ ۹:۳۱ ب٫ظ

سلام پایین تر توضیح دادم . ولی در کل خوب بود ..تحلیلی و از متن کتاب های درسی .بدون توجه به رزومه .زیاد پاپیچ نشدن …میتونم بپرسم ترازتون چند بوده جسارتا

حقوق بین‌الملل بشردوستانه
مهر ۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۴ ب٫ظ

سلام اگر کسی هست پیام بزاره

حقوق بین الملل
مهر ۴, ۱۳۹۹ ۱:۴۳ ق٫ظ

سلام.خوب هستید

حقوق بین الملل
مهر ۴, ۱۳۹۹ ۱:۴۴ ق٫ظ

یه سوال شنبه هم قم هم علامه مصاحبه اس تازه من پردیس تهرانم زدم چطور تو هر سه هم زمان حاظر بشیم

حقوق بین‌الملل بشردوستانه
مهر ۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۹ ق٫ظ

سلام،
من چهارشنبه با قم تماس گرفتم و گفتن که هنوز مشغول بررسی هستن. علامه هم روز ۵ و ۶ تازه کارت میدن و احتمالاً مصاحبه از هفتم شروع میشه. از پردیس تهران خبر ندارم اما دانشکده حقوق تهران مصاحبه‌هاش ۷، ۸ و ۹ مهر انجام میشه.

حقوق بین الملل
مهر ۴, ۱۳۹۹ ۳:۰۲ ب٫ظ

قم با من تماس گرفتن گفتن فردا ساعت ۱۱ اماده باشم تو کارت ثبت نام دانشگاه علامه هم اون بالا نوشته زمان مصاحبه ۵ و ۶ موندم والا

حقوق بین الملل بشردوستانه
مهر ۴, ۱۳۹۹ ۸:۵۰ ب٫ظ

عجب!!!
پس من حتماً روز شنبه پیگیرى میکنم، احتمالاً مصاحبه من روز یکشنبه است.
استعداد درخشان حقوق بین الملل علامه هم ٧ و ٨ مهر برنامه ریزى شده احتمالا ما هم همون تاریخ باشیم.
نگران نباشین و روى قم تمرکز کنین.
اگر وقت دارین آخرین مقالات دکتر فضائلى، دکتر مشهدى، دکتر توحیدى و دکتر ضیایى رو یه مرورى داشته باشین.
براتون آرزوى موفقیت میکنم. انشالله بهترین عملکرد رو داشته باشین.
لطفاً بعد از اینکه مصاحبه تموم شد همینجا بگین چى پرسیدن و چطور پیش رفت، سپاس.

حقوق بین الملل
مهر ۵, ۱۳۹۹ ۳:۴۱ ب٫ظ

سلام.خوب هستید .نزدیک نیم ساعت طول کشید
اول از حقوق معهدات پرسیدن که از سوابق حق شرط بگو بعد از ساختار سازمانهای بین المللی و چند و چون حل اختلاف در مسئولیت سازمانهای بین المللی و روش رای گیری در سازمانها .بعد راجبه پرونده سکوهای نفتی به انگلیسی پرسیدن و خواستن به انگلیسی جواب بدم بعد ۱۰ تا لعت انگلیسی پرسیدن و بعد یه متن دادن که دو پاراگرافشو ترجمه کنم فکر کنم حقوق بین الملل مالکم شاو بود صفحه ۳۸۰ و فرق حل و فصل اختلافات تو دیوان دائمی و دیوان فعلی از لحاظ اداری پرسیدن

حقوق بین الملل
مهر ۵, ۱۳۹۹ ۳:۴۴ ب٫ظ

شما امروز نرفتید ..احتمالا فردا باشه ..نتیجه رو بفرمایید .ممنونن

حقوق بین الملل
شهریور ۳۱, ۱۳۹۹ ۸:۰۰ ب٫ظ

اینجا پرنده پر نمیزنه!!!!!!!

حقوق بین الملل
شهریور ۹, ۱۳۹۹ ۶:۱۵ ب٫ظ

دوستان حقوق بین الملل لطفا مشارکت کنید .سپاس