آغاز ثبت نام آزمون دکتری ۱۳۹۹ از ۶ آذرماه

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

ثبت نام در آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۳۹۹ از ۶ آذرماه آغاز می شود و داوطلبان تا ۱۲ آذرماه فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.

به گزارش مهر، ثبت نام دکتری ۹۹ از ۶ آذرماه آغاز می شود و داوطلبان تا ۱۲ آذرماه فرصت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور در این آزمون ثبت نام کنند.

زمان آزمون دکتری ۹۹ در روز جمعه ۹ اسفند سال ۱۳۹۹ است.

پیش از این زمان آزمون دوم اسفند اعلام شده بود که به دلیل همزمانی با زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی به تاریخ ۹ اسفند ۹۸ موکول شد.

مطالب مفید برای داوطلبان آزمون دکتری 99

ثبت‌نام
باخبرم کن!

9 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جعفر
آذر ۳, ۱۳۹۸ ۱۰:۳۰ ق٫ظ

امسال پنجمین کنکور دکتری رو میدم. نه جلد کتاب، دو تا آی اس آی، دوازده تا پژوهشی، پانزده تا کنفرانسی، دو تا بوک چپتر، تدریس در دانشگاه، تحقیق پژوهشی دانشگاهی و ….
اینها تازه گوشه ای از رزومه من هستش. رتبه بیست و دو، بیست و سه، بیست و… اینها هم رتبه های من بودند رتبه های بدتر از من قبول شدند ولی من….
اسمش را هر چی دوست دارید بذارید ولی من میگم بدشانسی من!
من‌میگم حق کشی. من میگم ترجیح دخترها به پسرها. من میگم ترجیح مجردها به متاهل ها. من میگم حق کشی اساتید

احسان
آذر ۳, ۱۳۹۸ ۶:۴۳ ق٫ظ

سلام. وقت بخیر. من دانشجوی برق شریف هستم.
شرکت در کنکور دکتری انگیزه میخواد و سخته. قبولی در مصاحبه های سلیقه ای ۲ برابر سخته. انگیزه برای دانشجوی زحمت کش بود ۱۰۰ برابر سخته.
امید داشته باشید دوستان. همه میدونیم سخته. اما ورود به دانشگاه تازه شروع راهی خیلی سخت تره.

انگیزه ندارم.
آذر ۳, ۱۳۹۸ ۰:۵۰ ق٫ظ

ثبت نام نمیکنم

مریم
آذر ۲, ۱۳۹۸ ۸:۴۴ ب٫ظ

امسال اگر شرکت کنم سال پنجمه اما دیگه انگیزه ای ندارم با رتبه هایی بین ۲۰تا ۳۰هر سال با نمره زیرحدنصاب رتبه در نظر گرفته نشد و رد شدم امسال حتی دوی ندارم دفترچه بگیرم

فائزه
آذر ۲, ۱۳۹۸ ۸:۴۱ ب٫ظ

خیلی خیلی به توان n فاکتوریل برام سخته برای بار nام ثبت نام کنم و اتفاقا این بار هیچی مطالعه نکردم رزومه هام هم کم نیست اما کهنه ست نهایتا به سال ۹۶ می رسه ، اما هیچ خوشم نمیاد کاملا از صحنه بیرون برم، برای سال ۱۴۰۰ به امید خدا شرکت خواهم کرد. امیدوارم هرکس واقعا تلاش کرده نتیجه تلاشش رو نفس بکشه!

بهار
آذر ۲, ۱۳۹۸ ۸:۱۱ ب٫ظ

شش ساله شرکت میکنم درسم خوبه در کنکورم خوب میزنم اما وقت زیاد میارم و چیزهای که بلد نیستم پاسخ میدم همین مثبتام میبره …من مجردم و دوست دارم درس بخونم فقط هم روزانه میتونم برم توان ازاد رفتن ندارم نگرانم چون اساتید بر طبق صلاحدید خود بر میدارن و رتبه واسشون مهم نیست و مقاله ووو
خدا به همه کمک کنه به منم کمک کنه دیگه خسته شدم انشا…امسال قبول شم

.......
آذر ۲, ۱۳۹۸ ۷:۱۷ ب٫ظ

امسال سال سومه که کنکور شرکت میکنم. واقعا گناه ما چیه که با ۵، ۶ تا مقاله معتبر و حتی کتاب قبول نمیشیم. نه متاهلم نه شاغلم، واقعا ملاک انتخاب این استادا چیه؟ لطفا دعا کنید هر کی تلاش کرده مزد زحماتش رو بگیره. امیدوارم امسال دیگه قبول بشم. جلو خانواده ام شرمنده م

بهار
آذر ۲, ۱۳۹۸ ۶:۱۱ ب٫ظ

چه زود

سهیل
آذر ۲, ۱۳۹۸ ۵:۵۸ ب٫ظ

امیدوارم ثبت نامی های امسال کم باشن و دانشگاها هم کمترین حد نصابو در نظر بگیرن که قبول شم امسال سال پیش نشد که قبول بشم