موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

مصاحبه دکتری دانشگاه ادیان و مذاهب ۱۴۰۲

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه ادیان و مذاهب ۱۴۰۲ بازه زمانی ۲۹ خرداد الی اول تیرماه برگزار خواهد شد.

به گزارش پی اچ دی تست، آن دسته از داوطلبان آزمون سازمان سنجش آموزش کشور دکتری سال ۱۴۰۲ که نتیجه مرحله کتبی ایشان دعوت به مصاحبه در یکی از کد رشته محل‌های دانشگاه ادیان و مذاهب می‌باشد بر اساس توضیحات ذیل باید اقدام به ثبت‌نام برای مرحله دوم آزمون یعنی مصاحبه علمی و عمومی در سامانه پذیرش دانشجو نمایند.

ثبت‌نام مصاحبه دکتری دانشگاه ادیان و مذاهب

 ثبت نام و برگزاری مصاحبه از پذیرفته‌شدگان در دو مرحله به صورت اینترنتی و حضوری صورت می‌گیرد.

پذیرفته‌شدگان لازم است در زمان مقرر از تاریخ اول خردادماه ۱۴۰۲ نسبت به تکمیل ثبت‌نام اینترنتی اقدام نموده، پس از تکمیل ثبت‌نام اینترنتی با مراجعه مجدد به سامانه پذیرش دانشجو در تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۵ از زمان دقیق مصاحبه خویش اطلاع حاصل نماید و تنها در همان زمان مقرر برای برگزاری مصاحبه به صورت حضوری به دانشگاه مراجعه نماید و در ارزیابی مرحله دوم شرکت نمایند.

تذکر مهم: تکمیل اطلاعات وارد شده در سامانه پذیرش از طریق گزینه ویرایش و اصلاح اطلاعات نسبت به بررسی و درج اطلاعات تکمیلی اقدام نمایند.

به منظور تسهیل در فرایند مصاحبه و افزایش دقت در ارسال مستندات داوطلبان و همچنین برای رعایت مسایل بهداشتی تلاش خواهد شد تا هیچ‌گونه پرونده فیزیکی (کاغذی) برای داوطلبان تشکیل نشود، بنابراین در انجام ثبت‌نام اینترنتی خود و تکمیل و بارگذاری فایل‌های خود نهایت دقت را بنمایید:

برنامه زمانی ثبت نام مصاحبه دکتری ۱۴۰۲ دانشگاه ادیان و مذاهب

ثبت‌نام اینترنتی (مرحله ۱)ایام هفتهتاریخ
تمامی داوطلباندوشنبه1402/03/01
الی
دوشنبه1402/03/22
زمان برگزاری مصاحبهدوشنبه الی پنج‌شنبه29 خرداد الی اول تیرماه

 

زمان دقیق مصاحبه از طریق سامانه پذیرش دانشجو برای داوطلبانی که ثبت‌نام خود را نهایی نموده‌اند در تاریخ ۲۵ خرداد اعلام می‌شود.

مدارک مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه ادیان و مذاهب ۱۴۰۲

داوطلبان شرکت در مصاحبه کنکور دکتری ۱۴۰۲ دانشگاه ادیان و مذاهب باید فایل‌های ذیل را تهیه نمایند و در فرایند ثبت‌نام بارگذاری نمایند.

موکداً تذکر داده می‌شود باتوجه به اهمیت این بخش داوطلبان محترم در بارگذاری مدارک و کیفیت تصاویر بارگذاری شده نهایت دقت را داشته باشند.

  • فایل عکس جدید از داوطلب با زمینه سفید و به‌صورت تمام رخ
  • فایل تصویر صفحه نخست شناسنامه یا کارت ملی (در صورت امکان فایل تصاویر صفحات بعدی شناسنامه را نیز بارگذاری نمایید)

  • فایل مدارک تحصیلی پایه: منظور از مدرک تحصیلی پایه کارشناسی‌ارشد و یا سطح سه حوزوی است. چنانچه داوطلبی به دلایلی تاکنون موفق به دریافت مدرک تحصیلی خود نشده است ضرورت دارد یا گواهی دال برفراغت و یا ریزنمرات مقطع تحصیلی کارشناسی‌ارشد و یا سطح سه حوزوی خود را بارگذاری نماید.

  • مستندات مُثبت مراتب علمی و پژوهشی داوطلب: در قسمت بعدی در سامانه پذیرش داوطلبان باید مقالات و تالیفات و همچنین سایر فعالیت‌های علمی، پژوهشی و اجرایی خود را بارگذاری نمایند. خواهشمند است جداول این بخش به‌صورت کامل تکمیل شود و فایل‌های مستندات به‌صورت کامل بارگذاری شود و درصورت نیاز از قسمت افزودن فایل جدید فایل‌های متعدد بارگذاری نمایید.

تمامی پذیرفته‌شدگان دکتری تخصصی براساس قوانین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در هنگام ثبت‌نام نهایی در دانشگاه ادیان و مذاهب باید مدرک تحصیلی پایه خود (کارشناسی‌ارشد و یا سطح سه حوزوی) را ارایه نمایند.

مدرک تحصیلی ارایه شده ضمن دلالت بر فارغ‌التحصیلی از مقطع قبلی باید حاکی از فارغ‌التحصیلی پیش از تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۳۱باشد. هر گونه مدرک فارغ‌التحصیلی با تاریخ بعد از ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ قابل قبول نبوده و دانشجو در هر مرحله از تحصیل که قرار داشته باشد براساس قوانین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، اخراج شده، عواقب بعدی آن برعهده دانشجو بوده و حق هیچ‌گونه اعتراض ندارد.

چنانچه داوطلبی بنابر دلایلی نتواند در هنگام تکمیل اطلاعات در مرحله مصاحبه مدرک پایه تحصیلی (کارشناسی‌ارشد و یا سطح سه حوزوی) را بارگذاری نماید موظف است ریزنمرات یا گواهی دال بر فراغت را بارگذاری نماید.

داوطلبان باید دارای شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در صفحات ۱۷ تا ۲۰ دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون (دفترچه ثبت نام آزمون دکتری) باشند. در صورت‌ عدم احراز شرایط مذکور از پذیرش داوطلبان ممانعت خواهد شد. به‌ویژه براساس بند (الف) تبصره ۳ شرایط اختصاصی مجموعه امتحانی متقاضیان در مقطع دکتری بایستی متناسب با رشته تحصیلی مقطع کارشناسی‌ارشد آن‌ها و مطابق ستون مربوط به رشته‌های مرتبط جدول رشته‌ها و مواد امتحانی آزمون باشد. داوطلبان در هرمرحله‌ای حتی بعد از پذیرش نهایی در صورت‌ عدم احراز شرایط مذکور اخراج خواهند شد.

هزینه ثبت نام مصاحبه ۱۴۰۲ کنکور دکتری

پس از بارگذاری مدارک به‌صورت کامل از سوی متقاضیان شرکت در مصاحبه دانشگاه ادیان و مذاهب باید پرداخت مبلغ آنلاین صد و پنجاه هزارتومان (۱.۵۰۰.۰۰۰ ریال) برای هر مصاحبه صورت گیرد.

ضمنا در نظر داشته باشید برای هر مورد مصاحبه دیگر هزینه‌ ۵۰.۰۰۰ هزار تومان فارغ از هزینه مصاحبه اول باید بپردازید.

شهریه تحصیلی مقطع دکتری دانشگاه ادیان  و مذاهب

تحصیل در دانشگاه غیر انتفاعی غیر دولتی ادیان و مذاهب مستلزم پرداخت شهریه می‌باشد.

نحوه محاسبه شهریه براساس قوانین و آیین‌نامه‌های ارسالی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خواهد بود.

داوطلبان محترم می‌توانند برای کسب اطلاع بیشتر در زمینه پرداخت شهریه با شماره‌های ذیل تماس حاصل نمایند: ۳۲۸۰۲۶۱۱ – ۰۲۵ (داخلی ۵۲۵)

میزان شهریه در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ براساس جدول ذیل بوده است. داوطلبان توجه داشته باشند بر اساس ابلاغ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مصوبات هیئت امناء دانشگاه ممکن است ۱۰ الی ۱۵ درصد مبالغ ذیل افزایش داشته باشد.

شهریه ثابت هر ترم: ۷۷،۵۰۰،۰۰۰ ریال

شهریه ثابت رشته‌های: (حقوق / مدیریت رسانه / مطالعات زنان): ۸۳،۷۰۰،۰۰۰ ریال

شهریه هر واحد تخصصی: ۲۶،۲۵۰،۰۰۰ ریال (حداکثر ۱۸ واحد)

شهریه هر واحد تخصصی رشته‌های: (حقوق / مدیریت رسانه / مطالعات زنان): ۲۸،۳۵۰،۰۰۰ ریال (حداکثر ۱۸ واحد)

شهریه آزمون جامع دکتری: صد در صد تخفیف

شهریه هر واحد رساله: ۲۶،۲۵۰،۰۰۰ ریال (حداکثر ۱۸ واحد)

شهریه هر واحد رساله رشته‌های: (حقوق / مدیریت رسانه / مطالعات زنان): ۲۸،۳۵۰،۰۰۰ (حداکثر ۱۸ واحد)

شرکت در آزمون جامع دکتری در دانشگاه ادیان و مذاهب هیچ هزینه‌ای نخواهد داشت و همچنین مرکز آموزش زبان این دانشگاه در هر سال اقدام به برگزاری چند نوبت آزمون زبان‌های خارجی عربی (اشتمال) و انگلیسی (تافل) می‌نماید که دانشجویان محترم ضمن شرکت و قبولی در این آزمون‌ها موفق به دریافت مدرک معتبر زبان می‌شوند.

تذکر: تمام دانشجویان دکتری تخصصی در طول تحصیل خود ملزم به ارایه مدرک معتبر زبان می‌باشند.

شرایط و چگونگی پرداخت شهریه

دانشجویان مقطع دکتری تخصصی دانشگاه ادیان و مذاهب می‌توانند شهریه ثابت هر ترم را در ابتدای ترم و همزمان با انجام انتخاب واحد پرداخت نمایند، و شهریه متغیر به‌صورت اقساطی و در طول ترم پرداخت شود.

تسهیلات صندوق رفاه سازمان امور دانشجویان

براساس دستور العمل صندوق رفاه دانشجویان سازمان امور دانشجویی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، هر دانشجوی واجد شرایط در مقطع دکتری تخصصی قادر به دریافت ۵۲۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال (پنجاه و دو میلیون تومان) وام صندوق رفاه دانشجویی بوده است، که حداکثر در هشت نیم‌سال تحصیلی و در هر نیم‌سال ۶۵.۰۰۰.۰۰۰ ریال بوده است.

این وام قرض الحسنه بوده و بازپرداخت آن پس از اتمام تحصیل (در سنوات مجاز) در ۴۸ قسط خواهد بود. لازم به یادآوری است امور دانشجویی دانشگاه ادیان و مذاهب تمام تلاش خود را برای دریافت و افزایش این وام در سال جدید تحصیلی خواهد نمود، ولکن در نهایت به دلیل این که تصمیم‌گیری نهایی برعهده سازمان مذکور می‌باشد، این دانشگاه تعهدی در قبال پرداخت این وام‌ها نخواهد داشت.

صندوق رفاه دانشگاه

صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه ادیان و مذاهب، متعهد می‌شود که مبلغ باقی مانده شهریه دانشجو از وام صندوق رفاه سازمان امور دانشجویی را بصورت وام پرداخت خواهد کرد، که این تسهیلات با بازپرداخت ۴۸ قسط، در حین تحصیل می‌باشد.

برای اطلاع بیشتر و یا پاسخ‌گویی به سوال‌های پذیرفته‌شدگان پیرامون مسایل مالی و شهریه دانشجویی می‌توانید با شماره ۳۲۸۰۲۶۱۰-۰۲۵ (داخلی ۵۲۵) تماس حاصل فرمایید.

مدارک مصاحبه دکتری دانشگاه ادیان و مذاهب ۱۴۰۲

تمامی داوطلبان محترم در زمان مراجعه حضوری به دانشگاه باید مدارک ذیل را همراه داشته باشند:

  • اصل شناسنامه یا اصل کارت ملی
  • یک قطعه عکس ۳×۴ با زمینه سفید (درصورت شرکت در مصاحبه چند کد رشته محل عکس به تعداد مصاحبه‌ها عکس همراه داشته باشید).
  • مدرک وضعیت نظام وظیفه (ویژه دانشجویان مرد)
  • اصل مدرک کارشناسی و یا سطح دو حوزوی
  • اصل مدرک کارشناسی‌ارشد و یا سطح سه حوزوی

زمان مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه ادیان و مذاهب

زمان و مکان دقیق مصاحبه دکتری ۱۴۰۲ این دانشگاه متعاقبا اعلام می‌شود.

برای اطلاع از تاریخ و ساعت دقیق مصاحبه هر کدام از کد رشته محل‌های انتخابی باید در تاریخ ۲۵ خردادماه به سامانه  مراجعه نمایید.

زمانبندی اعلامی توسط سازمان سنجش آموزش کشور تنها زمانبندی پیشنهادی بوده است. باتوجه به امکانات و ضرورت هماهنگی با گروه‌های علمی این زمان‌بندی به بازه زمانی ۲۹ خرداد الی اول تیرماه تغییر کرده است.

زمان برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه ادیان و مذاهب در سال 1402 کی است؟

تاریخ برگزاری مصاحبه دکترا دانشگاه ادیان و مذاهب در همین صفحه اعلام شده است.

برای شرکت در مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه ادیان و مذاهب چه مدارکی لازم است؟

فهرست کامل مدارک مصاحبه دکتری دانشگاه ادیان و مذاهب در متن مقاله آمده است.

مطالب مفید برای داوطلبان معرفی‌شده برای شرکت در مصاحبه دکتری ۱۴۰۲

مصاحبه دکتری

تجربه مصاحبه دکتری

مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

تجربه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

مصاحبه دکتری دانشگاه پیام نور

حد نصاب نمره مصاحبه دکتری

پذیرش دکتری با ارشد آموزش محور

عوامل موثر در مصاحبه دکتری

آمادگی برای مصاحبه

نکات مصاحبه دکتری

آمادگی مصاحبه دکتری

سوالات مصاحبه

سوالات مصاحبه دکتری

سوالات مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

سوالات پایان نامه در مصاحبه دکتری

سوالات روش تحقیق در مصاحبه دکتری

معرفی خود به انگلیسی در مصاحبه دکتری

هدف از ادامه تحصیل در مقطع دکتری

سوالات زبان در مصاحبه دکتری


مدارک موردنیاز

مدارک مصاحبه دکتری

توصیه نامه مصاحبه دکتری

رزومه مصاحبه دکتری

 

نحوه امتیازدهی در مصاحبه

امتیاز مقاله در مصاحبه دکتری

امتیاز کتاب در مصاحبه دکتری

امتیاز مدرک زبان در مصاحبه دکتری

امتیاز تدریس در مصاحبه دکتری

تاثیر سن در مصاحبه دکتری

تاثیر دانشگاه ارشد در مصاحبه دکتری

تاثیر مشروطی در مصاحبه دکتری

 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها