موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

مصاحبه دکتری دانشگاه تبریز ۱۴۰۲

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

مصاحبه کنکور دکتری دانشگاه تبریز در سال ۱۴۰۲ در روزهای ۸ و ۹ خرداد برگزار می‌شود.

به گزارش پی اچ دی تست، دانشگاه تبریز اطلاعیه جزییات برگزاری مرحله دوم (مصاحبه علمی و سنجش عملی و بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری) آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.

شرایط عمومی پذیرش داوطلبان کنکور دکتری ۱۴۰۲ در این دانشگاه به شرح زیر است:

– احراز تمامی شرایط اعلامی در دفترچه های شماره ۱ و ۲ آزمون دکتری سال ۱۴۰۲ سازمان سنجش آموزش کشور

– شرکت در تمامی مراحل مرحله دوم اعلام شده در این اطلاعیه (اعم از آزمون شفاهی، مصاحبه تخصصی و…) برای تمامی متقاضیان جهت پذیرش نهایی الزامی می‌باشد.

ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه تبریز ۱۴۰۲

داوطلبان حاضر در جلسه آزمون مرحله اول (آزمون متمرکز) که برای آن‌ها کارنامه مرحله اول (آزمون متمرکز) توسط سازمان سنجش آموزش کشور صادر شده است در صورت دارا بودن حدنصاب مرحله اول (آزمون متمرکز) مطابق کارنامه کدرشته محل‌های انتخابی می‌توانند از تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۰۱ تا ۱۴۰۲/۰۳/۰۶ با توجه به جدول زمانی مربوط به هر کدرشته محل با مراجعه به وبگاه دانشگاه تبریز به نشانی tabrizu.ac.ir نسبت به ثبت نام برای مرحله دوم (مصاحبه علمی و سنجش عملی و بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری) و آپلود مدارک اقدام نمایند.

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه تبریز

آزمون مرحله دوم (مصاحبه علمی و سنجش) از دو بخش آزمون شفاهی و مصاحبه تخصصی تشکیل شده است. عدم حضور در هر کدام از مراحل ارزیابی شفاهی و مصاحبه تخصصی به منزله انصراف داوطلب از درخواست پذیرش در دانشگاه تبریز است.

زمان اجرای مرحله دوم (مصاحبه علمی و سنجش عملی) آزمون ورودی دوره دکتری سال ۱۴۰۲ این دانشگاه در کلیه رشته-گرایش‌ها طبق برنامه زمانی اعلامی در لینک زیر خواهد بود.

دروس امتحانی آزمون شفاهی و زمان مصاحبه دکتری ۱۴۰۲ دانشگاه تبریز

 

نکته یک: عدم حضور در آزمون شفاهی و مصاحبه تخصصی در تاریخ مندرج در برنامه زمانی فوق الذکر به منزله انصراف داوطلب از درخواست پذیرش در دانشگاه تبریز است.

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه تبریزنکته دو: داوطلبان جهت اطلاع از جزییات مصاحبه تخصصی به وبگاه دانشکده یا پژوهشکده مربوطه در دانشگاه تبریز مراجعه نمایند.

مدارک مصاحبه آزمون دکتری ۱۴۰۲ دانشگاه تبریز

مدارک مورد نیاز متقاضیان پذیرش در آزمون نیمه متمرکز دوره دکتری سال ۱۴۰۲ دانشگاه تبریز که متقاضیان در روز مصاحبه تخصصی باید همراه داشته باشند و فایل اسکن مدارک زیر را از طریق وبگاه مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز به آدرس takmili.tabrizu.ac.ir آپلود نمایند به شرح زیر است:

– فرم شماره ۱ تکمیل شده شامل مشخصات فردی، سوابق پژوهشی و آموزشی (قابل دریافت از وبگاه مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز با فرمت jpg)

– تصویر کارنامه آزمون مرحله اول آزمون متمرکز دکتری سال ۱۴۰۲ با فرمت jpg

– اصل و تصویر مدرک نظام وظیفه مخصوص آقایان (کارت پایان خدمت یا کارت معافیت دایم یا برگ آماده به خدمت بدون غیبت یا گواهی اشتغال به تحصیل برای دانشجویان سال آخر کارشناسی ارشد) با فرمت jpg

– اصل شناسنامه و کارت ملی و تصویر تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی با فرمت jpg

– اصل و تصویر مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد و ریزنمرات هر دو مقطع با فرمت jpg

تبصره ۱– آن دسته از داوطلبان که فارغ التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می‌باشند علاوه بر اصل مدرک کارشناسی ناپیوسته و ریزنمرات آن می‌بایست اصل مدرک کاردانی و ریزنمرات آن را نیز ارائه نمایند.

تبصره ۲– آن دسته از دانشجویان سال آخر که حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ در مقاطع کارشناسی ارشد و یا دکترای عمومی فارغ التحصیل خواهند شد، باید اصل گواهی تایید شده توسط دانشگاه محل تحصیل، مربوط به معدل واحدهای گذرانده تا تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ را همراه داشته و ارائه نمایند. فرم اعلام معدل در دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۲ قابل دسترسی است.

– مقالات چاپ شده یا پذیرفته شده در مجلات علمی- پژوهشی و یا علمی- ترویجی (توضیح: داوطلبان ضمن همراه داشتن تمامی صفحات هر مقاله در روز مصاحبه تخصصی، فقط صفحه اول هر مقاله با فرمت pdf را از طریق وبگاه ارسال نمایند).

– مقالات ارائه شده در کنفرانس‌های داخلی و یا خارجی (توضیح: داوطلبان ضمن همراه داشتن تمامی صفحات هر مقاله در روز مصاحبه تخصصی، فقط صفحه اول هر مقاله با فرمت pdf را از طریق وبگاه ارسال نمایند).

– اصل و تصویر گواهی ثبت اختراع مورد تایید سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی به همراه تاییدیه علمی با فرمت jpg

– اصل کتب تالیف/ترجمه شده مرتبط با رشته تحصیلی همراه با تصویر صفحه اول با فرمت jpg

– اصل و تصویر مدارک مربوط به برگزیدگی در مسابقات و یا المپیادهای علمی دانشجویی و یا جشنواره‌های علمی معتبر با فرمت jpg

– پایان نامه دوره کارشناسی همراه با تصویر صفحه اول و چکیده

– پایان نامه دوره کارشناسی ارشد در صورت دفاع همراه با کپی صفحه اول و چکیده (ارسال فقط صفحه اول و چکیده با فرمت pdf از طریق وبگاه) برای داوطلبانی که از پایان‌نامه خود دفاع ننموده اند ارائه فرم پیشنهاد پایان‌نامه الزامی است (ارسال فقط چکیده پیشنهاد پایان نامه با فرمت pdf از طریق وبگاه)

– اصل و تصویر مدارک زبان معتبر با فرمت jpg

فرم مخصوص تعهد حضور تمام وقت دانشجویان دکتری تکمیل شده با فرمت jpg

– تصویر فیش واریزی به مبلغ ۲/۰۰۰/۰۰۰ (دو میلیون) ریال بابت هزینه مرحله دوم (مصاحبه علمی و سنجش عملی) واریزی از طریق سامانه امور مالی با فرمت jpg

– اصل و تصویر حکم کارگزینی برای داوطلبان حائز شرایط سهمیه مربیان رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی تمامی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی با فرمت jpg

– فرم پیشنهاد استاد راهنما در وبسایت گروه و دانشکده مربوطه در دانشگاه تبریز

لازم است داوطلبان پس از تکمیل آپلود مدارک، کارت شرکت در آزمون مصاحبه علمی و سنجش عملی دانشگاه تبریز را از منوی مربوطه در قسمت آپلود مدارک دریافت و چاپ نمایند و در روز آزمون به همراه داشته باشند. ورود به جلسه آزمون منوط به داشتن کارت شرکت در آزمون خواهد بود.

تذکر ۱: حجم هر کدام از فایل‌های آپلودی حداکثر باید ۵۰۰ کیلوبایت باشد.

نحوه امتیازدهی مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه تبریز ۱۴۰۲

موضوع شیوه نامه اجرایی آیین نامه آزمون ورودی دوره دکتری سال ۱۴۰۲ ابلاغی طی نامه شماره ۱۲۴۲۷ سازمان سنجش آموزش کشور مطرح و پس از بررسی موارد ذیل به تصویب نهایی رسید:

۱- نمره مرحله دوم (مصاحبه علمی و سنجش عملی و بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری) شامل مجموع نمرات ارزیابی امتیاز پژوهشی و فناوری، امتیاز آموزشی، امتیاز آزمون شفاهی و امتیاز مصاحبه تخصصی است و طبق جداول شماره ۲ الی ۴ انجام می‌گیرد.

لازم به توضیح است که مجموع نمرات مرحله دوم (مصاحبه علمی و سنجش عملی و بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری) از ۵۰ می باشد. نمره نهایی داوطلب با اعمال نمره مرحله اول و نمره مرحله دوم توسط سازمان سنجش آموزش کشور محاسبه می‌شود. در صورت نیاز به گرد کردن نمره مرحله دوم به صورت زیر عمل می‌گردد:

اگر رقم بعد از آخرین رقمی که باید نگه داشته شود، کمتر از ۵ باشد، تمام ارقام بعدی حذف می‌شوند و آخرین رقم بدون تغییر باقی میماند. اگر رقم بعد از آخرین رقمی که باید نگه داشته شود، مساوی یا بیشتر از ۵ باشد، به آخرین رقم یک واحد اضافه میشود و ارقام بعدی حذف می‌شوند.

۲- امتیازدهی طبق فرم‌های شماره ۲ و ۳ و جداول مشروحه مربوطه صورت خواهد پذیرفت.

جداول امتیازدهی مصاحبه دکتری دانشگاه تبریز ۱۴۰۲

 

جزئیات برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه تبریز

– آزمون شفاهی و مصاحبه تخصصی در دانشکده مربوطه در دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد. داوطلبان برای اطلاع از جزئیات بیشتر در این خصوص به وبگاه دانشکده مربوطه در دانشگاه تبریز مراجعه نمایند. لازم است داوطلبان با همراه داشتن اصل و کپی مدارک مندرج در این اطلاعیه در تاریخ‌های تعیین شده به دانشکده مربوطه مراجعه نمایند. عدم مراجعه در این تاریخ‌ها به منزله انصراف داوطلب از درخواست پذیرش در دانشگاه تبریز است.

زمان برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه تبریز در سال 1402 کی است؟

تاریخ برگزاری مصاحبه دکترا دانشگاه تبریز در همین صفحه اعلام شده است.

برای شرکت در مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه تبریز چه مدارکی لازم است؟

فهرست کامل مدارک مصاحبه دکتری دانشگاه تبریز در متن مقاله آمده است.

مطالب مفید برای داوطلبان معرفی‌شده برای شرکت در مصاحبه دکتری ۱۴۰۲

مصاحبه دکتری

تجربه مصاحبه دکتری

مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

تجربه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

مصاحبه دکتری دانشگاه پیام نور

حد نصاب نمره مصاحبه دکتری

پذیرش دکتری با ارشد آموزش محور

عوامل موثر در مصاحبه دکتری

آمادگی برای مصاحبه

نکات مصاحبه دکتری

آمادگی مصاحبه دکتری

سوالات مصاحبه

سوالات مصاحبه دکتری

سوالات مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

سوالات پایان نامه در مصاحبه دکتری

سوالات روش تحقیق در مصاحبه دکتری

معرفی خود به انگلیسی در مصاحبه دکتری

هدف از ادامه تحصیل در مقطع دکتری

سوالات زبان در مصاحبه دکتری


مدارک موردنیاز

مدارک مصاحبه دکتری

توصیه نامه مصاحبه دکتری

رزومه مصاحبه دکتری

 

نحوه امتیازدهی در مصاحبه

امتیاز مقاله در مصاحبه دکتری

امتیاز کتاب در مصاحبه دکتری

امتیاز مدرک زبان در مصاحبه دکتری

امتیاز تدریس در مصاحبه دکتری

تاثیر سن در مصاحبه دکتری

تاثیر دانشگاه ارشد در مصاحبه دکتری

تاثیر مشروطی در مصاحبه دکتری

 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

8 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
الناز
خرداد ۱۲, ۱۴۰۰ ۵:۴۶ ب٫ظ

دوستان برای اولین باره ک شرکت دارم میکنم، ۱۸ ام تبریز مصاحبه دارم و هیچ اطلاعاتی در خصوص نحوی مصاحبه و اینکه زمینه مطالعاتی چطوری باشه ندارم. چ کنم تو این فرصت کم. راهنمایی کنید رشته کلیماتولوژی کسی هست؟

پگاه
خرداد ۶, ۱۴۰۰ ۶:۴۴ ق٫ظ

سلام من همزمان ۲ تا دانشگاه مصاحبه دارم ۸ام تبریز وشهید بهشتی،نمیدونم چطور هماهنگ کنم تبریز اصلا هیچ اطلاعاتی نمیده لطفا راهنماییم کنید اگه میدونید؟

م
خرداد ۳, ۱۴۰۰ ۶:۱۳ ب٫ظ

هزینه مصاحبه روزانه و شبانه دانشگاه تبریز جداست؟ ینی باید دوبار پول واریز کنم؟

چگینی
خرداد ۳, ۱۴۰۰ ۳:۴۷ ب٫ظ

سلام. متاسفانه با وارد کردن شماره داوطلبی و شماره پرونده سیستم ارور شماره کاربری اشتباه است رو ارائه میده لطفا راهنمایی بفرمایید

وفایی
خرداد ۳, ۱۴۰۰ ۱:۴۶ ق٫ظ

سلام چجور هزینه رو واریزکنم؟؟؟؟؟

م
خرداد ۲, ۱۴۰۰ ۱۱:۳۶ ق٫ظ

تاریخ مصاحبه های دانشگاه تبریز نزده کجا؟

سیمین
خرداد ۲, ۱۴۰۰ ۱۲:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  م

جدول زمان بندی را مطالعه کنید.

عاطفه
اردیبهشت ۲۹, ۱۴۰۰ ۱:۳۹ ب٫ظ

یا خدا
شروع شد