موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

مصاحبه دکتری دانشگاه تهران ۱۴۰۲

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

جزییات ثبت نام و برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه تهران در سال ۱۴۰۲ اعلام شد.

به گزارش  پی اچ دی تست، به نقل از روابط عمومی این دانشگاه، معاونت آموزشی دانشگاه تهران اعلام کرد: برای سال ۱۴۰۲ در دوره دکتری تخصصی نیمه متمرکز، از بین پذیرفته‌شدگان مرحله اول، چند برابر ظرفیت آزمون برگزارشده سازمان سنجش آموزش کشور، از طریق ارزیابی تخصصی، مصاحبه و بررسی سوابق تحصیلی مطابق با قانون سنجش و پذیرش و مصوبات شورای سنجش و شیوه‌نامه داخلی دانشگاه، در دوره دکتری تخصصی (Ph.D) و دستیاری دامپزشکی دانشجو می‌پذیرد.

زمان ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه تهران

ثبت نام الکترونیکی و بارگذاری مدارک از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۰۱‬ لغایت روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۰۹ خواهد بود و داوطلبان می‌توانند جهت ثبت نام به آدرس ems1.ut.ac.ir مراجعه و نسبت به بارگذاری مدارک خود اقدام نمایند.

ثبت نام الکترونیکی و بارگذاری مدارک تا ساعت ۲۴ جمعه ۱۲/‏۰۳/‏۱۴۰۲ تمدید شد. لازم به ذکر است پس از انقضای مهلت تعیین شده، تحت هیچ شرایطی ثبت نام تمدید نخواهد شد.

ثبت نام الکترونیکی و بارگذاری مدارک برای آخرین بار تا ساعت ۲۴ دوشنبه ۱۵/‏۰۳/‏۱۴۰۲‬ تمدید شد.

ثبت نام الکترونیکی در هریک از کد رشته محل‌های معرفی شده از سوی سازمان سنجش، برای شرکت در مصاحبه الزامی است و کلیه داوطلبان موظفند در تاریخ‌های مقرر در سامانه جامع آموزش دانشگاه ثبت نام نمایند. در غیر این صورت از انجام مصاحبه در کد رشته محلی که ثبت نام ننموده‌اند محروم خواهند شد. (لینک راهنمای ثبت نام)

مصاحبه دکتری دانشگاه تهران

نحوه ثبت نام مصاحبه دکتری ۱۴۰۲ دانشگاه تهران

سامانه ثبت نام دانشگاه تهران جهت انجام فرآیند مصاحبه به آدرس ems1.ut.ac.ir است و داوطلبان با استفاده از اطلاعات خود به شرح زیر به سامانه ورود می‌نمایند.

– شناسه کاربری: کد ۲۱۴۰۰ (برای کلیه داوطلبان یکسان است) به اضافه شماره داوطلبی تعیین شده از سوی سازمان سنجش

مثال: شماره داوطلبی ۱۲۳۴۵۶ = شناسه کاربری ۲۱۴۰۰۱۲۳۴۵۶

– گذرواژه: کد ملی داوطلب

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه تهران ۱۴۰۲

ارزیابی تخصصی مرحله دوم آزمون (مصاحبه) از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۱۶ لغایت روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۹ مطابق با جدول برنامه زمانبندی مصاحبه برگزار می‌گردد.

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه تهران ۱۴۰۲

ضروری است داوطلبان گرامی جهت کسب اطلاعات تکمیلی و اطلاع از مکان و زمان دقیق مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه تهران به سایت دانشکدگان / دانشکده / پردیس / مرکز / مؤسسه مربوط مراجعه نمایند.

نکات مهم:

انجام مصاحبه صرفاً برای داوطلبان یک بار برگزار می‌شود و عدم شرکت در بازه زمانی تعیین شده به منزله انصراف تلقی گردیده و برگزاری مصاحبه مجدد امکان‌پذیر نمی‌باشد.

شایان ذکر است داوطلبانی که به دلیل تداخل زمان مصاحبه با دانشگاه دیگر، قادر به حضور در جلسه مصاحبه این دانشگاه نمی‌باشند بلافاصله با ارائه مستندات لازم، جهت انجام مصاحبه با پردیس / دانشکده ذیربط هماهنگی و پیگیری لازم را به عمل آورند.

نحوه امتیازدهی مصاحبه دکتری دانشگاه تهران

۱- مصاحبه علمی و سنجش عملی (تا ۳۰ امتیاز)

ارزیابی تخصصی (تا ۲۰ امتیاز)

ارزیابی تخصصی داوطلبان دوره دکتری تخصصی در واحدهای دانشگاه بر اساس مصاحبه علمی در موضوعات تخصصی، با لحاظ نمرات دروس تخصصی مرتبط در مقاطع تحصیلی قبلی و همچنین قرائت، ترجمه و درک متون تخصصی یکی از زبانهای خارجی، متناسب با رشته صورت می گیرد.

ارزیابی عمومی (تا ۱۰ امتیاز)

ارزیابی عمومی داوطلبان بر اساس انگیزههای فردی، توانایی تجزیه و تحلیل مسائل علمی و پاسخگویی به پرسشها، وسعت نظر، نوآوری و کارآفرینی، شخصیت و متانت، نحوه تعامل، نگرش و اطلاعات فناورانه مرتبط با رشته تحصیلی و توانایی در فن بیان و انتقال مطالب، موضوع پژوهشی مورد علاقه برای رساله دکتری، موضوع و کیفیت پایان نامه کارشناسی ارشد و… صورت می‌پذیرد.

۲- ارزیابی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری (تا ۲۰ امتیاز):

سوابق آموزشی

– معدل کل دوره کارشناسی با توجه به کیفیت دانشگاه محل تحصیل (تا ۶ امتیاز)

– معدل کل دوره کارشناسی ارشد با توجه به کیفیت دانشگاه محل تحصیل (تا ۵ امتیاز)

– گواهی معتبر زبان (تا ۳ امتیاز)

سوابق پژوهشی و فناوری

نکات قابل توجه در خصوص مدارک علمی و پژوهشی

۱- گواهی پذیرش چاپ، باید مورد تأیید هیات تحریریه/ دفتر نشریه با ذکر شماره و دوره مجله باشد.

۲- امتیاز داوطلب در مقالات مستخرج از پایان نامه و ارائه شده به صورت مشترک با استاد راهنما، به عنوان نفر اول در نظر گرفته می شود.

۳- ثبت اختراع باید مورد تایید سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران یا مراجع معتبر بین المللی باشد.

۴- برگزیدگان جشنواره های علمی ملی معتبر (خورازمی، فارابی، رازی، ابن سینا)، و بین المللی و برگزیدگان المپیادهای علمی دانشجویی باید دارای تاییدیه رسمی از دبیرخانه جشنواره یا دبیرخانه المپیاد باشند.

۵- امتیاز پدیدآورندگان پژوهش‌های مشترک، براساس آئین نامه ارتقا محاسبه شود.

شرایط و ضوابط ثبت نام متقاضیان استفاده از سهمیه مربیان

داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه مربیان در صورت دارا بودن شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه شماره ۱ سازمان سنجش آموزش کشور باید مدارک زیر را ارائه نمایند:

۱- تکمیل فرم ویژه متقاضیان استفاده از سهمیه مربیان و ارائه موافقت نامه دانشگاه محل خدمت با تحصیل تمام وقت و تعهد پرداخت شهریه تحصیل بر اساس قرارداد دانشگاه محل خدمت و دانشگاه تهران.

۲- حکم کارگزینی رسمی قطعی یا رسمی آزمایشی

مدارک لازم برای مصاحبه دکتری دانشگاه تهران

داوطلبان باید در مهلت مقرر به سامانه ثبت نام مراجعه و مدارک زیر را برای شرکت در مصاحبه بارگذاری کنند (مدارک بارگذاری شده باید واضح و خوانا باشد)

۱- عکس پرسنلی ۳×۴ (اجباری)

۲- صفحات شناسنامه و کارت ملی (اجباری)

۳- گواهی پایان تحصیلات و ریز نمرات تایید شده مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد (اجباری)

۴- گواهی صورت جلسه دفاعیه پایان نامه کارشناسی ارشد با درج نمره و درجه پایان نامه (اجباری)

۵- گواهی اشتغال به تحصیل مبنی بر دفاع از پایان نامه حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ ذکر معدل از موسسه محل تحصیل (اجباری) (خاص دانشجویان ترم آخر کارشناسی ارشد)

۶- مستندات و مدارک جدول سوابق پژوهشی و فناوری

۷- حکم کارگزینی و فرم ویژه متقاضیان استفاده از سهمیه مربیان و موافقت نامه دانشگاه محل خدمت با تحصیل تمام وقت و تعهد پرداخت شهریه تحصیل براساس قرارداد دانشگاه محل خدمت و دانشگاه تهران

هزینه ثبت نام مصاحبه دکتری ۱۴۰۲ دانشگاه تهران

– واریز مبلغ (۲/۷۳۰/۰۰۰ دویست و هفتاد و سه هزار تومان) بابت ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه تهران در هر کد رشته از طریق درگاه الکترونیکی و دریافت کد رهگیری ضروری است.

شایان ذکر است برای کد رشته های روزانه و نوبت دوم در یک رشته، پرداخت هزینه ثبت نام یک بار صورت می‌گیرد.

  • وجه پرداختی در صورت انصراف یا عدم پذیرش مسترد نمی گردد.

نکات مهم

۱- داوطلبان معرفی شده در کد رشته محل‌های دانشگاه الزاما پس از اعلام اسامی توسط سازمان سنجش آموزش کشور، به آدرس ems1.ut.ac.ir مراجعه و مطابق با شیوه نامه نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک مورد نیاز اقدام نمایند.

توجه: ثبت نام و انتخاب تمامی کد رشته محلهایی که داوطلب حائز حد نصاب علمی میباشد، جهت شرکت در مصاحبه الزامی است. عدم ثبت نام الکترونیکی یا عدم انتخاب هر یک از کد رشته محل منجر به محرومیت از مصاحبه می گردد.

۲- بارگذاری کلیه مدارک و مستندات از طریق سامانه مذکور در تاریخ‌های مقرر الزامی است. به مدارکی که بعد از انقضای مهلت بارگذاری شوند ترتیب اثر داده نخواهد شد و امتیازی به آن‌ها تعلق نمیگیرد.

۳- حضور داوطلب جهت مصاحبه، مطابق برنامه زمان‌بندی اعلام شده در محل پردیس/ دانشکده ذیربط الزامی است. شایان ذکر است مصاحبه برای هر داوطلب صرفاً یک بار برگزار می‌شود و عدم حضور داوطلب در زمان تعیین شده به منزله غیبت تلقی شده و برگزاری مجدد آن امکان‌پذیر نمی‌باشد.

توجه: به همراه داشتن اصل کلیه مدارک بارگذاری شده به هنگام مصاحبه الزامی است و می‌بایست مطابق برنامه زمان بندی اعلام شده توسط پردیس/ دانشکده/ مرکز/ موسسه ذیربط به آن محل ارائه گردد.

* تبعات ناشی از مغایرت مدارک بارگذاری شده با اصل مدارک ارائه شده بر عهده داوطلب می‌باشد.

۴- رشته امتحانی داوطلب باید با رشته فارغ التحصیلی مطابقت داشته باشد (طبق دفترچه شماره ۱ راهنمای آزمون ورودی دکتری سال ۱۴۰۲ سازمان سنجش آموزش کشور). در غیر این صورت داوطلب مجاز به شرکت در مصاحبه نمی‌باشد.

حد نصاب مصاحبه دکتری دانشگاه تهران ۱۴۰۲

احراز حد نصاب نمره مرحله دوم آزمون، برای پذیرش در دانشگاه تهران الزامی است. بر اساس مصوبه  شورای ستاد راهبری (شورای عالی انقلاب فرهنگی) مندرج در شیوه نامه اجرایی آزمون دکتری ۱۴۰۲ سازمان سنجش آموزش کشور، دانشگاه‌ها می‌توانند برای مرحله دوم آزمون، حد نصاب نمره تعیین کنند.

حدنصاب تعیین شده در دانشگاه تهران به شرح زیر است:

ردیف دوره حداقل از ۵۰ امتیاز مصاحبه
۱روزانه ۲۵ امتیاز
۲نوبت دوم  ۲۰ امتیاز
۳پردیس‌های بین المللی خودگردان۲۰ امتیاز

زمان برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه تهران در سال 1402 کی است؟

تاریخ برگزاری مصاحبه دکترا دانشگاه تهران در همین صفحه اعلام شده است.

برای شرکت در مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه تهران چه مدارکی لازم است؟

فهرست کامل مدارک مصاحبه دکتری دانشگاه تهران در متن مقاله آمده است.

 

مطالب مفید برای داوطلبان معرفی‌شده برای شرکت در مصاحبه دکتری ۱۴۰۲

مصاحبه دکتری

تجربه مصاحبه دکتری

مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

تجربه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

مصاحبه دکتری دانشگاه پیام نور

حد نصاب نمره مصاحبه دکتری

پذیرش دکتری با ارشد آموزش محور

عوامل موثر در مصاحبه دکتری

آمادگی برای مصاحبه

نکات مصاحبه دکتری

آمادگی مصاحبه دکتری

سوالات مصاحبه

سوالات مصاحبه دکتری

سوالات مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

سوالات پایان نامه در مصاحبه دکتری

سوالات روش تحقیق در مصاحبه دکتری

معرفی خود به انگلیسی در مصاحبه دکتری

هدف از ادامه تحصیل در مقطع دکتری

سوالات زبان در مصاحبه دکتری


مدارک موردنیاز

مدارک مصاحبه دکتری

توصیه نامه مصاحبه دکتری

رزومه مصاحبه دکتری

 

نحوه امتیازدهی در مصاحبه

امتیاز مقاله در مصاحبه دکتری

امتیاز کتاب در مصاحبه دکتری

امتیاز مدرک زبان در مصاحبه دکتری

امتیاز تدریس در مصاحبه دکتری

تاثیر سن در مصاحبه دکتری

تاثیر دانشگاه ارشد در مصاحبه دکتری

تاثیر مشروطی در مصاحبه دکتری

 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

124 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
زهتاب
خرداد ۲۳, ۱۴۰۲ ۹:۰۷ ب٫ظ

سلام دوستان. کسی میدونه اطلاعیه تاریخ دکتری روابط بین الملل دانشگاه تهران چه زمانی تو سایت اعلام شده چون بعضی ها اطلاعیه سال ۱۴۰۲ رو ندیدن و جلسه رو از دست دادن. و کسی موفق به حضور در جلسه امتحان کتبی و مصاحبه شده؟؟ ممنونم

Mj
تیر ۳, ۱۴۰۲ ۵:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  زهتاب

سلام
از طریق سایت دانشگاه و دانشکده حقوق دانشگاه تهران اطلاعیه ها اعلام شد؛ آزمون کتبی ۲۱ خرداد و مصاحبه ۲۲ خرداد برگزار شد. تا ۹ خرداد فرصت بارگزاری مدارک بود که تمدید شد.

فرشته
مهر ۹, ۱۴۰۲ ۱۱:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  Mj

سلام لطفا در مورد آزمون کتبی دانشگاه تهران قبل از مصاحبه توضیح میدین؟ فقط دانشگاه تهران داره؟ و اینکه نمره‌ش در ۵۰ امتیاز مصاحبه لحاظ میشه یا جداگانه هست؟

مرتضی
خرداد ۱۳, ۱۴۰۲ ۸:۱۶ ب٫ظ

دوستان کسی میت نه ب ای خوندن سوالات تخصصی رشته مدیریت منابع انسانی راهنمایی کنه چی بخونم
چون رشته من مالی بوده و اطلاعی ندارم

مرتضی
خرداد ۱۳, ۱۴۰۲ ۸:۱۴ ب٫ظ

دوستان کسی میدونه اسم اساتیدی که توی دانشگاه تهران رشته مدیریت منابع انسانی مصاحبه می‌کنند چه کسانی هستند?

مریم
خرداد ۹, ۱۴۰۲ ۳:۴۳ ب٫ظ

کسی خبر نداره که تمدید میشه یا نه؟

مهسا
خرداد ۱۱, ۱۴۰۲ ۱:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

سلام
مهلت ثبت نام الکترونیکی مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه تهران تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۲ خرداد تمدید شده.

................
اردیبهشت ۳۰, ۱۴۰۲ ۴:۱۷ ب٫ظ

سلام دوستان برای کسانی که برای مصاحبه میان تهران خوابگاه نمیدن؟
چون دانشگاه اصفهان امروز تماس گرفتم گفتن یک شب را میتونید در خوابگاه باشید و بهتون خوابگاه میدن.
کسی میتونه راهنمایی کنه
مثلا رشته ما از ۲۱تا ۲۴ دانشگاه،تهران ،بهشتی،الزهرا هست.جایی خوابگاهی با پرداخت هزینه تو خوابگاه های دانشجویی میدن به افرادی که برای مصاحبه میان برای شب بمونن؟

فخرالدین
تیر ۳, ۱۴۰۱ ۱۱:۰۹ ق٫ظ

سلام و عرض ادب
متاسفاته من نتونستم تو مصاحبه حظوری دانشگاه شرکت کنم، دلیلشم نبود یک برنامه مشخص از سوی دانشگاه بود. اصلا سیستمی وجود نداره که ما باید چجوری اطلاع پیدا کنیم برای انجام مصاحبه

بیو
شهریور ۲۲, ۱۴۰۰ ۴:۵۵ ب٫ظ

سلام ممنون میشم در این مورد منو راهنمایی کنید. من ترم اول ارشد معدلم ۱۳.۹۳ شد و اون ترم یک درس رو افتادم و مشروط شدم. اما ترم دو معدلم ۱۶ شد و درسی که افتادم ترم سه گرفتم و با ۱۸.۵ پاس شدم. حالا سوالم اینه ایا تو ریز نمرات مشروطی و درس افتاده مشخصه؟ در کل معدل ارشدم ۱۵.۷۷ شد و فقط همون ترم مشروط شد و درس افتاده داشتم. تو کارشناسی اصلا نه افتادم نه مشروطی داشتم. به نظرتون اون مشروطی و درس افتاده تو مصاحبه میتونه تاثیر منفی داشته باشه؟ مقاله پایان نامه ندارم ولی پژوهشیار شدم و مقاله دارم مرتبط با رشته خودم. ممنون از توضیحات تون.

.
اردیبهشت ۳۰, ۱۴۰۲ ۴:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  بیو

شما مدرکتون را آپلود کنید،ریز نمرات بارگزاری نکنید،مدرک لیسانس و ارشدتون ببرین و بارگزاری کنید،ریز نمرات نبرید هم مهم نیست .اینجوری مشروطی شما هم مشخص نیست اگر در مدرکتون نباشه که فک نکنم بنویسن.من سال گذشته ریز نمرات آپلود نکردم جاش مدرکم گذاشتم هربارکه گفتند و مشکلی پیش نیومد.

هلیا
خرداد ۱۵, ۱۴۰۰ ۲:۴۳ ب٫ظ

سلام.دوستان وقتتون بخیر..کسی میدونه چطور از زمان مصاحبه در رشته. خودمون و حزییات باخبر شیم؟

مهسا
خرداد ۱۵, ۱۴۰۰ ۸:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  هلیا

سلام
باید به سایت دانشکده مربوطه مراجعه کنید برای اطلاعات دقیق تر.

farid
اردیبهشت ۲۹, ۱۴۰۲ ۹:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  هلیا

درسایت سازمان سنجش تاریخ هارو زدن

مریم
خرداد ۱۵, ۱۴۰۰ ۱۲:۴۰ ب٫ظ

کسی میدونه زمان و ساعت دقیق مصاحبه چه طور اعلام میشه ؟؟ روی سایته یا پیامک میشه یا تلفن میزنن ؟؟؟ از کجا باخبر بشیم؟ فقط یه جدول ارائه شده با بازه زمانی !

مهسا
خرداد ۱۵, ۱۴۰۰ ۸:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

سلام
در متن اطلاعیه گفته شده که برای اطلاعات دقیق باید به سایت دانشکده مربوطه مراجعه کنید.

برارخان‌پور
خرداد ۲۲, ۱۴۰۰ ۱۰:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  مهسا

سلام
توی سایت دانشکده مربوطه اخبار خاصی در این مورد نیست.

محبوب
خرداد ۱۱, ۱۴۰۰ ۱۲:۱۶ ب٫ظ

من استرس دارم کسی میدونه برخورد دانشگاه تهران تو مصاحبه چجوریه؟ تحقیر آمیزه؟

مریم
خرداد ۱۲, ۱۴۰۰ ۲:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  محبوب

من شنیدم اتفاقا بسیار محترمانه ست

سحر
خرداد ۱۲, ۱۴۰۲ ۸:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  محبوب

با سلام . هیئت علمی تحصیل کرده که رفتارشون کوچه بازاری نیست. سوالات اشنایی و درسی می پرسن

زیبا
خرداد ۱۰, ۱۴۰۰ ۸:۰۳ ق٫ظ

سلام من هم نمیتوانستم وارد شوم و بعد از پیگیری ها همزمان با مسول ثبت نام باید در اینترنت اکسپلور فقط ادرس ems1.ut.ac.ir تایپ کردم و تا اینکه توانستم وارد شوم . خوشحال به ادامه در پرداخت پول دوباره مشکل ایجاد شد و هر کاری کردم نتوانستم تا اینکه مصاحبه دانشگاه تهران را برای همیشه از انتخاب دکتری ۱۴۰۰ را حذف کردم . چون واقعا معلوم نبود حتی اگر ثبت نام هم میکردم برای مصاحبه غیر حضوری دچار مشکل نشوم . وقت و آرامش برای همه ی ما ارزشمنده . انشالله دوستان ثبت نام شده موفق باشند

عسل
خرداد ۱۰, ۱۴۰۰ ۰:۵۲ ق٫ظ

سلام دوستان من فایل تصویر مدارک دانلود میکنم تو فایل تو خودش داره یکی فرم اطلاعات فردی و اون یکیش معلوم نیست چیه سیستمم باز نمیکنه کسی میدونه اون فایل چیه
یه سوال دیگه موضوعات رساله نوشته با یک صفحه ای که فقط لیست یک تعداد کمی اساتید هست و کامل نیست برای همه اینوره و باید حتما اساتید انتخاب بشه
و اینکه شبانه اگر بزنیم و قبول بشیم و نریم ایا میشه برا سال بعد دوباره کنکور بدیم هزینه های شبانه تهران رشته انسانی چیه ایا میشه وام گرفت کسی نرخ ولم ها رو خبر بده

نتت
خرداد ۱۰, ۱۴۰۰ ۹:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  عسل

سلام اینطور که من تو دفترچه خوندم فقط اگه روزانه قبول شی و نری سال بعد محروم میشی و حدودا صد میلیون هزینه شبانه هست

احسان
خرداد ۹, ۱۴۰۰ ۸:۳۴ ب٫ظ

سلام من نتونستم نحوه ثبت نام در دانشگاه تهران رو پیدا کنم از دوستان کسی میدونه نام کاربری در سیستم گلستان چی هست

حسین
خرداد ۹, ۱۴۰۰ ۱۱:۵۱ ق٫ظ

دوستان برای ثبت نام برید سایت آکادمیک بعد اون نواری که میاد نوشته مصاحبه دکتری ۱۴۰۰ و انتخاب کنید بعد اطلاعیه شماره ۱ و انتخاب کنید بعد برید پایین صفحه راهنمای ثبت نام و انتخاب کنید بعد همون بالای صفحه اولین آدرس اینترنتی که نوشته رو کلیک کنید راحت وارد میشه بعد رمز و بزنید وارد شید

مونا
خرداد ۹, ۱۴۰۰ ۱۱:۰۸ ق٫ظ

سلام به همه دوستان با کروم ثبت نام کردم اکسپلور ۹ ارور میداد همه مراحل رفتم گواهی ثبت نام هم داد اما پیام میاد شما تا فردا فرصت دارید برای شما هم میاد؟

فرهاد سهرابی
خرداد ۹, ۱۴۰۰ ۱۲:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  مونا

سلام
این پیام عمومی هست

حنا
خرداد ۸, ۱۴۰۰ ۱۰:۴۲ ب٫ظ

منم نمی‌تونستم وارد بشم کد ملی روبدون صفر زدم اوکی شد

حسین
خرداد ۸, ۱۴۰۰ ۱۱:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  حنا

خب کد ملی من صفر نداره

حسین
خرداد ۸, ۱۴۰۰ ۸:۲۴ ب٫ظ

سلام
دوستان
من برا گزینه اول ۱۵۸۰۰ بعد از صفر هم ۶ تا رقم دواطلبی و میزنم
بعدشم کد ملی
مینویسه
تعداد دفعات ورود شناسه کاربری و گذرواژه اشتباه بیش از حد مجاز می باشد
اگه کسی میتونه کمکم کنه ممنون وقت داره تموم میشه

حسین
خرداد ۸, ۱۴۰۰ ۸:۰۴ ب٫ظ

البته دقیق مینویسه
تعداد دفعات ورود شناسه کاربری و گذرواژه اشتباه بیش از حد مجاز می باشد

فرهاد سهرابی
خرداد ۹, ۱۴۰۰ ۱۲:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

یکم زمان بدید
یا مرورگر تون رو عوض کنید.
راحت وارد می شید

mehr
خرداد ۸, ۱۴۰۰ ۵:۴۱ ب٫ظ

این جریان پروپوزال چیه؟
استاد راهنما؟
من توی یک روز چی کار کنم؟؟
چهار تا رشته گرایش قبول شدم، فقط یه فرم دادن، عین ۶۰۰ تومن رو هم ازم گرفتن

فرهاد سهرابی
خرداد ۸, ۱۴۰۰ ۱۲:۳۸ ب٫ظ

سلام
دوستانی که هنوز موفق به ثبت نام نشدند میتونن یک ایمیل به سامانه پشتیبانی دانشگاه تهران بزنن و مشکلشون رو اعلام کنند. در اسرع وقت پاسخگو هستن.
ایمیل سامانه پشتیبانی دانشگاه تهران : its3@ut.ac.ir
جهت دریافت شناسه کاربری و گذرواژه

حسین
خرداد ۸, ۱۴۰۰ ۷:۵۸ ب٫ظ

جی میل زدم اصلا نرفت ؟؟؟
باید ایمیل زد؟ یا فرقی نمیکنه
یا سامانه ی خاصی داره؟

فرهاد سهرابی
خرداد ۹, ۱۴۰۰ ۱۲:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

سلام
نه فرقی نمیکنه
منم جی میل زدم
سریع پاسخ دادن

mehr
خرداد ۸, ۱۴۰۰ ۱۲:۰۸ ب٫ظ

دوستانی که برای ورود به سیستم گلستان مشکل دارند:
برای کد ورود دو تا صفر بعد از ۱۵۸ بذارید:
۱۵۸۰۰۱۲۳۴۵۶
سایز صفحه تون رو کوچیک کنید که علائم توش معلوم باشه
منم چند بار مجبور شدم از سیستم بیام بیرون تا تونستم اطلاعات رو ثبت کنم

nahid
خرداد ۷, ۱۴۰۰ ۳:۵۳ ق٫ظ

سلام دوستان قسمت زمینه تحقیقاتی یه نام استاد و یک شماره میاد، اون شماره چیه؟؟

Ffgjh
خرداد ۶, ۱۴۰۰ ۱۰:۳۱ ق٫ظ

سلام
بخدا من همون ۱۵۸ و شماره داوطلبی با صفر و کدملی و میزنم
بازم میگه تعداد دفعات ورود بیش از حد مجاز است
چیکار کنم تو رو خدا کم کنید

زیبا
خرداد ۶, ۱۴۰۰ ۵:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  Ffgjh

منم همین مشکل را دارم. از سوم خرداد شروع کردم هنوز نتونستم وارد شوم. عابر بانک که نیست پیغام ورود بیش از حد مجاز میزنه ؟

ویکتاریون
خرداد ۶, ۱۴۰۰ ۹:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  زیبا

مطمئن نیستم که مشکل رو حل کنه ولی امتحانش ضرر نداره، پایین صفحه سمت راست نوشته تنظیمات، روی اون کلیک کنین و غیرفعال کردن صفحات دیگر رو تیک بزنین. بعدش یوزر پسوورد وارد کنین.

زیبا
خرداد ۷, ۱۴۰۰ ۱۰:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  ویکتاریون

این کار را هم کردیم از ابتدا انگار نه انگار

سوگل
خرداد ۶, ۱۴۰۰ ۷:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  Ffgjh

سلام
با اینترنت اکسپلور وارد شوید.من برای پرداخت هزینه با مشکل مواجه شدم که آخرش با گوشی تونستم پرداخت کنم الحمدلله.

زیبا
خرداد ۷, ۱۴۰۰ ۱۰:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  سوگل

با آرزوی موفقیت

سازه هیدرولیکی
خرداد ۸, ۱۴۰۰ ۷:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  Ffgjh

سلام. دوست عزیز در سایت
http://ems1.ut.ac.ir/home/Default.htm

و گزینه ورود رو بزنید و قاعدتا باید یه صفحه جدا باز شه و مشکلی دیگه وجود نداره/ خودمم خیلی مشکل داشتم

زهره
خرداد ۱۰, ۱۴۰۰ ۷:۵۴ ب٫ظ

سلام شما ثبت نام انجام دادین؟

علی
خرداد ۱۰, ۱۴۰۰ ۷:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  Ffgjh

شاید باید دو تا صفر بعد از ۱۵۸ بذارید. مجموعا باید ۱۱ رقم بشه

زیبا
خرداد ۵, ۱۴۰۰ ۲:۲۷ ب٫ظ

دوستان من هنوز نتونستم وارد سایت دانشگاه بشم واقعا برام عجیبه ؟ تمام سایت ها برای من باز میشود جز دانشگاه تهران .

لادن
خرداد ۴, ۱۴۰۰ ۳:۰۲ ب٫ظ

سلام من ثبت نام کردم ولی شهر برای من نشون نداد فقط رشته رو نشون داد. در صورتی که چند شهر برای مصاحبه دانشگاه آزاد اوکی شدم . لطفا راهنمایی کنید

Katia
خرداد ۴, ۱۴۰۰ ۱۱:۴۴ ق٫ظ

سلام، الان این مصحبه ها همه غیر حضوری هستند؟

محمد مهدی
خرداد ۴, ۱۴۰۰ ۱۰:۰۸ ق٫ظ

سلام. نتایج استعداد درخشان کی مشخص میشه؟

سوگل
خرداد ۳, ۱۴۰۰ ۵:۳۳ ب٫ظ

سلام کسی تونسته پرداخت الکترونیکی دانشگاه تهران رو انجام بده؟
من هر کار میکنم اصلا نمیشه پرداخت کنم.آخه چرا؟

ویکتاریون
خرداد ۳, ۱۴۰۰ ۸:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  سوگل

چه اروری میده؟ شناسه پرداخت می خواد؟

سوگل
خرداد ۳, ۱۴۰۰ ۱۰:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  ویکتاریون

اصلا پرداخت الکترونیکیش کار نمیکنه و هر چی روی رمز پویا میزنم اصلا هیچ پیامکی برام نمیاد.

ویکتاریون
خرداد ۳, ۱۴۰۰ ۱۱:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  سوگل

این رو نمی دونم. ولی اگر احیانا پیغام خطا می ده و شناسه پرداخت لازم داره، عددش ۱۱۳۰ هست.

سوگل
خرداد ۴, ۱۴۰۰ ۰:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  ویکتاریون

بله تشکر.راهنما رو خوندم.

mehr
خرداد ۳, ۱۴۰۰ ۱۲:۲۴ ب٫ظ

دوستانی که قبل از سال ۹۳ فارغ التحصیل شدن، اطلاع دارن چجوری باید صورتجلسه ی دفاع پایان نامه ارشد رو گیر بیاریم؟

محبوب
خرداد ۴, ۱۴۰۰ ۱۰:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  mehr

سلام من سال ۹۰ دفاع کردم و صورتجلسه دفاعم صفحه اول کتابچه پایان نامه م قرار گرفته

ف
خرداد ۳, ۱۴۰۰ ۸:۲۰ ق٫ظ

سلام.
دوستان کسی تونسته وارد سامانه جامع آموزش دانشگاه تهران به آدرس EMS1.ut.ac.ir برای بارگذاری مدارک بشه؟
کد آزمون همون کد رشته امتحانی هست؟
من هر چی تلاش میکنم میزنه شناسه کاربری یا گذرواژه اشتباه است..

albert
خرداد ۳, ۱۴۰۰ ۱۲:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  ف

سلام منم نمیتونم وارد بشم. کد آزمون چیه آخه؟ تماسم میگیرم همش اشغاله

زیبا
خرداد ۳, ۱۴۰۰ ۱۲:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  albert

همون ۱۵۸ فکر کنن

albert
خرداد ۳, ۱۴۰۰ ۱۲:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  albert

پرسیدم کد ازمون رو همون ۱۵۸ بزن
کد ملی رو بدون صفر وارد کن
شماره داوطلبیتم اگر از ۸ تا رقم کمتره جاش صفر وارد کن اوکی میشه من وارد شدم

سوگل
خرداد ۳, ۱۴۰۰ ۱:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  albert

سلام ببخشید من هر کار میکنم وارد نمیشه.ویندوز لپ تاپ من ۷ هست به این دلیل وارد نمیشه؟
باید برم کافی نت؟
یکی کمکم کنه.
از لحاظ کامپیوتری صفرم.

ف
خرداد ۳, ۱۴۰۰ ۱:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  سوگل

سلام. نه مشکلی نداره با ویندوز ۷ هم میشه. با هر مرورگری هم امکان وارد شدن به سامانه هست.
همان طوری که کامنت بالا توضیح داده وارد کنید، اوکی میشه.

سوگل
خرداد ۳, ۱۴۰۰ ۲:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  ف

دانشگاه ارومیه رو تونستم ثبت نام کنم اما دانشگاه تهران روی لپ تاپ اصلا باز نمیشه.

رضانیا
خرداد ۳, ۱۴۰۰ ۵:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  سوگل

سلام دانشگاه ارومیه تاکی فرصت ثبت نام داره برا مصاحبه چجوری وارد سیستم گلستان شدین شما؟

سوگل
خرداد ۴, ۱۴۰۰ ۰:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  رضانیا

من توی گوگل دانشگاه ارومیه رو سرچ کردم و براحتی ثبت نام کردم الحمدلله.اگه اشتباه نکنم تا همین هفته فرصت داره.

زیبا
خرداد ۳, ۱۴۰۰ ۳:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  ف

منم نمیتونم وارد بشم . تماس گرفتم با مسول مربوطه اونا با همین شناسه و گذر واژه میتونن وارد بشوند و میگن ظاهرا مشکلی نداره ولی من از خونه نمیتونم .

ف
خرداد ۳, ۱۴۰۰ ۱:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  albert

ممنونم بابت راهنماییتون. منم تونستم وارد شم.

سوگل
خرداد ۳, ۱۴۰۰ ۵:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  ف

من آخرش تونستم وارد بشم.اما هزینه پرداخت نمیشه.آخه چرا پرداخت الکترونیکی دانشگاه تهران اینجوریه؟

زیبا
خرداد ۳, ۱۴۰۰ ۶:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  سوگل

سوگل خانم خوشحالم وارد شدید . من متاسفانه وارد نشدم و خطای کد ۲۷ میده خسته شدم بس که کد و شماره ملی وارد کردم . تربیت مدرس راحت ثبت نام میشه ولی تهران نمیدونم چرا این طور شده؟

سوگل
خرداد ۴, ۱۴۰۰ ۰:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  زیبا

منم به سختی وارد شدم.اما فقط اطلاعات اولیه رو زدم که پرداخت الکترونیکی متاسفانه همراهی نکرد و خطا داد.خیلی هم امتحان کردم ولی خطا میده.احتمالا باید برم کافی نت.

فرهاد سهرابی
خرداد ۴, ۱۴۰۰ ۳:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  زیبا

سلام

شناسه کاربری (شماره داوطلبی ۸ رقمی)(۱۵۸)
اگر شماره داوطلبی شما ۶ رقمی هست شناسه کاربری را به این صورت وارد کنید
(شماره داوطلبی شش رقمی)(۰۰)(۱۵۸)

گذرواژه : کد ملی بدون وارد کردن صفر های اول

راضیه
خرداد ۷, ۱۴۰۰ ۲:۲۲ ق٫ظ

سلام من همه ی موارد را همان طور که گفتید زدم ولی خطا میده و وارد نمیشه ! چیکار کنم ممنون

زهرا
خرداد ۳, ۱۴۰۱ ۷:۰۲ ق٫ظ

ممنون از شما دوست عزیز

ش م
خرداد ۵, ۱۴۰۰ ۱۱:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  albert

ممنون برای اطلاعاتی که دادید مشکل با برداشتن صفر کارت ملیم حل شد!!

فریماه
خرداد ۶, ۱۴۰۰ ۷:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  ف

شناسه کاربزی ۱۵۸+شماره داوطلبی البته شماره داوطلبی باید ۸ کاراکتر باشه اگه کمتر باشه بعد ۱۵۸ صفر بزارید مثلا اگه شماره داوطلبی باشه۱۲۹۹۹۲ شناسه کاربری میشه ۱۵۸۰۰۱۲۹۹۹۲ گذر واژه هم کد ملیتون میشه ولی اگه اولش صفر داشت باید حذف شه اگه نداشت همون خودش میشه

راضیه
خرداد ۷, ۱۴۰۰ ۲:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  فریماه

سلام من با این روش وارد شدم خطای کد ۱ میده کد ملی ام صفر اولش نداره و کد داوطلبی ۶ رقمی هست همون طور که شما گفتید زدم ولی وارد نمیشم ممنون میشم راهنمایی کنید

سوگل
خرداد ۷, ۱۴۰۰ ۳:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  راضیه

سلام با اینترنت اکسپلور وارد بشین ان شاءالله درست میشه.منم خیلی سر این مسئله غصه خوردم‌

manjili
خرداد ۲, ۱۴۰۰ ۸:۱۰ ب٫ظ

من رتبه ام ۳۳ شده فیزیولوژی ورزشی اما روزانه خود دانشگاه تهران پذیرفته نشدم اما شبانه شدم
دلم نمیخواهد شهرستان برم اگر روزانه و شبانه قبول شم امکان انتخاب دارم؟
و اگه فقط شبانه رو شرکت کنم احتمال قبولی دارم؟

ماجیده
خرداد ۱, ۱۴۰۰ ۹:۰۰ ب٫ظ

سلام، من تازه دو روزه دفاع کردم اما دانشگاه تهران صورت جلسه دفاعیه رو میخواد که دانشگاه تربیت مدرس بهم نمیده، لطفا یکی بهم کمک کنه و جواب بده فرصتم کمه. خیلی ممنون از لطفتون

ویکتاریون
خرداد ۱, ۱۴۰۰ ۹:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  ماجیده

خب گواهی اشتغال به تحصیل بهت میدن؟ چون هنوز ترم تموم نشده‌. یا یه مدرکی باید بدن که نشون بده شاغل به تحصیلی یا یه مدرکی که نشون بده دفاع کردی. وگرنه یه چیزی به جاش آپلود کن، مثلا فرم معدل، و توی توضیحات بنویس که صورت جلسه رو زمان مصاحبه ارائه میدی مثلا.
قاعدتا وقتی استادا امضا بکنن دانشگاه بهت صورت جلسه رو میده. چون تازه دفاع کردی و لابد غیرحضوری بوده هنوز امضا نکردن احتمالا.

mehr
خرداد ۳, ۱۴۰۰ ۱۲:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  ویکتاریون

شما دو روزه دفاع کردی، بهت مدرک نمیدن
من ۹ ساله دفاع کردم، میگن اون زمان مدارک دستی بوده، ما هم همه ی مدارک رو فرستادیم رفته، میگم کجا فرستادین، جواب نمیدن

محبوب
خرداد ۴, ۱۴۰۰ ۱۰:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  ماجیده

شما دانشجوی تربیت مدرس هستین؟ برای قبولی دکتری خیلی سخت میگیرن؟ چقد احتمال داره فارغ التحصیلان دانشگاه های دیگه رو‌ قبول کنن؟

زیبا
خرداد ۱, ۱۴۰۰ ۸:۰۰ ب٫ظ

دانشگاه به ما ریز نمرات تایید نشده داده. خوب الان چه کار کنیم ؟ اینا که میگن تایید شده میخوان ولی دانشگاه میگه درخواست و رسیدگی میخواد

ویکتاریون
خرداد ۱, ۱۴۰۰ ۹:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  زیبا

ریزنمرات تایید شده رو از کسی می خوان که دانشنامه داشته باشه. یعنی مدرکش آزاد شده باشه که خب قاعدتا ریزنمرات مهرشده رو هم تحویل گرفته. در غیر این صورت به دانشجوی روزانه ریزنمرات تایید شده نمیدن و این رو خودشون می دونن. بنابراین اگر به جای دانشنامه گواهی موقت دارین، ریز نمرات بدون تایید کافیه.

mehr
خرداد ۳, ۱۴۰۰ ۱۲:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  ویکتاریون

من نه گواهی موقت دارم نه دانشنامه
با دانشگاه علامه صحبت کردم، گفتن تصویر صورتجلسه دفاع کارشناسی ارشد ضروریه، ولی به جای مدارک کارشناسی و ارشد میتونی همون کارنامه ی سیستم گلستان رو ارسال کنی، مهر هم نداشته باشه ایرادی نداره

زیبا
خرداد ۱, ۱۴۰۰ ۷:۵۷ ب٫ظ

دوستان لینک ثبت نام دوشنبه فعال میشه؟

دکتر حسین
خرداد ۱, ۱۴۰۰ ۲:۲۷ ب٫ظ

روز دقیق مصاحبه دانشگاه تهران کی مشخص میشه؟

ویکتاریون
خرداد ۱, ۱۴۰۰ ۳:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر حسین

معمولا در پایان ثبت نام اینترنتی اطلاعات کامل تر ارائه میشه. ولی برای روز و ساعت دقیقش سایت پردیس و دانشکده ی مربوطه رو هم چک کنین. ممکنه الان زود باشه ولی توی این یه هفته ده روز اطلاعیه می زنن تدریجا.

عبدالله کازرونی
خرداد ۱, ۱۴۰۰ ۱۱:۲۳ ق٫ظ

با سلام و عرض ادب، انتخاب رشته سرمایه‌گذاری و تجارت بین الملل و حقوق نفت و گاز من به نمره کل ۱۵۴۰ و رتبه در سهمیه ۱۶۳ بوده است.این در حالی است که آخرین رتبه مجاز دوره روزانه ۱۸۲ و سایر دوره ها ۳۵۵ بوده است.در اعلام نتایج برای انتخاب مصاحبه دانشگاه تهران روزانه و نوبت دوم را انتخاب نموده ام.ولی متاسفانه هر انتخاب را با عدد ۵ روبرو هستم.خواهشمدم راهنمایی های لازم را بفرمائید.با تشکر عبدالله

محمد
خرداد ۱, ۱۴۰۰ ۹:۵۵ ق٫ظ

سلام کسی میدونه ارسال ریزنمران برای دانشگاه تهران الزامیه یا نه؟

طیبه
اردیبهشت ۳۱, ۱۴۰۰ ۵:۰۳ ب٫ظ

سلام ببخشید کسی اطلاع داره زمان مصاحبه پردیس خودگردان رشت برای دکترا کی هس…تو رو خدا کسی هس ک جوابمو بده..ممنون از لطفتون

امین
اردیبهشت ۳۱, ۱۴۰۰ ۶:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  طیبه

خود دانشگاه اعلام میکنه نترس

امین
اردیبهشت ۳۰, ۱۴۰۰ ۱۱:۱۲ ب٫ظ

من دو تا گواهی پذیرش دارم یعنی فقط یکیشون رو قبول می کنن؟

Ffgjh
خرداد ۶, ۱۴۰۰ ۱۰:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  امین

من ۹ تا گواهی دارم همش و کردم یک ورد و بعد پی دی افش کردم فرستادم

طیبه عسکری
اردیبهشت ۳۰, ۱۴۰۰ ۹:۴۳ ب٫ظ

سلام ببخشید کسی هست جواب منو بده …من تو پردیس خودگردان رشت دکترا برا مصاحبه دعوت شدم نمیدونم کی تاریخش هس کسی اطلاع داره …یا لینک خاصی هس من پیگیری کنم ممنون میشم…و ایا کسی هس ک رشت تو این دانشگاه باشه سخت میگیرن برا مصاحبه ؟چیا باید داشته باشیم ممنون از پاسخگوییتون

mt
اردیبهشت ۳۰, ۱۴۰۰ ۴:۱۴ ب٫ظ

سلام دوستان من در سامانه گلستان وارد شدم و روی لینک کلیک کردم و وارد شدم ولی دیدم برای عنوان پذیرش زده پذیرش متقاضیان پسا دکتری! گزینه ای هم برای دکتری وجود نداره! کسی نمیدونه مشکل چیه و باید چجوری رفعش کرد؟

mehr
اردیبهشت ۳۰, ۱۴۰۰ ۱۲:۰۲ ب٫ظ

دوستان مگه صورت جلسه دفاع پایان نامه رو تحویل دانشگاه ندادیم؟

mehr
اردیبهشت ۳۰, ۱۴۰۰ ۱۲:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  mehr

شما صورتجلسه دفاع ارشدتون رو دارید؟

علوم سیاسی
اردیبهشت ۳۰, ۱۴۰۰ ۳:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  mehr

آموزش موظفه که بده بهتون، هم برای مصاحبه دکتری و هم برای تصویه حساب لازم خواهید داشت

محبوب
اردیبهشت ۳۰, ۱۴۰۰ ۶:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  mehr

صفحه اول کتابچه پایان نامه تون نذاشتین مگه؟

زیبا
اردیبهشت ۳۰, ۱۴۰۰ ۱۱:۲۰ ق٫ظ

کد آزمون همون کد رشته ی امتحانی منظورشه؟

mehr
اردیبهشت ۳۰, ۱۴۰۰ ۱۲:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  زیبا

من نمیدونم سوالام رو از کی بپرسم
من چهار تا رشته گرایش دانشگاه تهران (بجز شبانه) قبول شدم
الان واسه هر کدوم مدارک رو باید جدا بفرستم؟ مصاحبه شون هم جداس؟

مریم ازاهوااااز
اردیبهشت ۳۰, ۱۴۰۰ ۱:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  mehr

سلام جناب مهربله بایدمدارک روجداگونه بفرستیدومصاحبه هرکدوم جداگونس برای صورتجلسه منم ۷سال پیش ارشدگرفتم منم صورتجلسه ندارم اشکال نداره چون پارسال منم نفرستادم موردی نداره میتونی خودمدرک ارشدتوبارگذاری کنی

امین
اردیبهشت ۳۰, ۱۴۰۰ ۶:۲۶ ب٫ظ

منم هشت سال پیش ارشد گرفتم صورت جلسه رو ندارم شما پارسال برای تهران نفرستادید؟ مشکلی نداشت؟

مریم ازاهوااااز
اردیبهشت ۳۰, ۱۴۰۰ ۶:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  امین

خوددانشگاه تهران مصاحبه نداشتم سمنان یادمه میخاست باعلامه نداشتم مدرک ارشدگذاشتم موردی نداره بعدازقبولی نهایی میتونی تحویل بدی

محبوب
خرداد ۱, ۱۴۰۰ ۰:۲۴ ق٫ظ

صورتجلسه دفاع از پایان نامه تون قاعدتا باید صفحه اول کتابچه تون چاپ شده باشه

albert
خرداد ۳, ۱۴۰۰ ۱۲:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  زیبا

بچها من زنگ زدم واه دانشگاه تهران رو پرسیدم کد ازمون همون ۱۵۸ رو بزنید و کد ملیتونو بدون صفر وارد کنید

زیبا
اردیبهشت ۳۰, ۱۴۰۰ ۱۱:۰۰ ق٫ظ

سلام . گواهی پذیرش چاپ مقالات باید مورد تایید دفتر نشریه باشد، یعنی باید مجددا امضا و تاییده بگیرم ؟ مقالات ما چاپ شده و ما هم این نشریه را دارم نمیتونم از صفحاتش عکس بگیرم بفرستم؟

مارال
اردیبهشت ۲۹, ۱۴۰۰ ۸:۳۰ ب٫ظ

متقاضی گرامی بنظر شما رشته کودکان استثنایی علوم تحقیقات بهتره یا پردیس علامه ؟

آرش
اردیبهشت ۳۰, ۱۴۰۰ ۱:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  مارال

پردیس علامه

علی
اردیبهشت ۲۹, ۱۴۰۰ ۷:۱۱ ب٫ظ

چه وضعیه آخه؟
۱۵۰ تومن برای ثبت نام
۸۸ تومن برای پر کردن یه فرم بعد از اعلام نتایج
۱۵۰ تومن برای برسی مدرک اون هم فقط دانشگاه تهران
۱۰۰ و خورده ای برای حداقل یکبار آزمون زبان که با مدرک باید بری مصاحبه
به دانشجو تخصص یه حقوق بخور نمیر هم که نمیدن که هیچ، اگه رزیدنت هم که باشی باید کل وقتت رو بذاری برای کار مجانی برای دانشگاه
این ها به کنار ،خود سنجش هم واقعا خسته نباشه با این گزینش. اسفند آزمون میگیره ، نتایج فروردین میاد، جواب دعوت مصاحبه اریبهشت میاد، اواخر خرداد و اوایل تیر مصاحبه میکنن، تو شهریور جواب نهایی میاد. مرد حسابی مگه قراره سوابق علمی پژوهشی انیشتین رو بررسی کنین که انقدر وقت بگیره؟ یا تعداد شرکت کننده ها مگه چقدره که نمیتونن زود جواب بدن؟

Amhl
اردیبهشت ۲۹, ۱۴۰۰ ۷:۰۴ ب٫ظ

سلام
دوستان برای مصاحبه میشه از گوشی استفاده کرد؟
منظورم برای نرم افزار ادوب کانکت
ممنون میشم راهنمایی کنید

شهاب
اردیبهشت ۲۹, ۱۴۰۰ ۱۰:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  Amhl

سلام. بله میشه. نرم افزارشو نصب کنید کارتون راحت تر میشه ولی نصب هم نکنید خودش از طریق گوگل هم وارد میشه. برای اطمینان نصب کنید

Amhl
اردیبهشت ۳۰, ۱۴۰۰ ۳:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  شهاب

ممنون از توضیحتون

انیس
اردیبهشت ۲۹, ۱۴۰۰ ۵:۵۷ ب٫ظ

کد آزمونی که برای ورود به سایت میخواد چی هست؟ توروخدا یکی کمک کنه هرجایی میگردم چیزی به نام کد ازمون نیست

Hhhh
خرداد ۶, ۱۴۰۰ ۱۰:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  انیس

با توجه به پیامای بالا کد آزمون همون ۱۵۸ هست

پرستو
اردیبهشت ۲۹, ۱۴۰۰ ۵:۳۵ ب٫ظ

نتایج استعداد درخشان چه موقع اعلام میشه؟ زمان ثبت نام استعداد درخشان برای مصاحبه چه موقع است؟

دانشجو
اردیبهشت ۲۹, ۱۴۰۰ ۶:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  پرستو

با سلام
ثبتنام استعداد درخشان دکتری برای دانشگاه تهران حدود ۲۴ اردیبهشت به اتمام رسید

Graphic
اردیبهشت ۲۹, ۱۴۰۰ ۷:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  دانشجو

واسه شما هم وقتی میخاید وارد صفحه کاربری تون بشید میزنه
آزمون ثبت‌نامی داوطلب فعال نمی باشد؟

سازه هیدرولیکی
اردیبهشت ۲۹, ۱۴۰۰ ۵:۰۳ ب٫ظ

سلام دوستان، کسی واسه سازه هیدرولیکی دعوت به مصاحبه تهران شده؟

Amhl
اردیبهشت ۲۹, ۱۴۰۰ ۷:۰۱ ب٫ظ

سلام
بله من شدم

سازه هیدرولیکی
اردیبهشت ۲۹, ۱۴۰۰ ۱۰:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  Amhl

سلام مجدد. رتبتون چنده؟ و کارشناسی کجا بودید