موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

مصاحبه دکتری دانشگاه ملایر ۱۴۰۲

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

اطلاعیه دانشگاه ملایر در خصوص مصاحبه آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۱۴۰۲ منتشر شد. 

به گزارش پی اچ دی تست، بنا بر اعلام این دانشگاه، به اطلاع داوطلبان راه یافته به مرحله دوم (مصاحبه علمی) پذیرش دکتری دانشگاه ملایر موارد ذیل رسانده می‌شود:

ارزیابی داوطلبان در این مرحله بر اساس موارد زیر صورت خواهد گرفت:

نمره آزمون متمرکز مرحله اول به میزان ۵۰ درصد نمره کل نهایی داوطلب را تشکیل می‌دهد. ارزیابی داوطلبان در مرحله دوم براساس سوابق  آموزشی، پژوهشی و فناوری و مصاحبه علمی و سنجش علمی انجام می‌گیرد. بر این اساس از مجموع ۵۰ امتیاز این مرحله، سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری (۲۰ امتیاز) و مصاحبه علمی و سنجش علمی (۳۰ امتیاز) را شامل می‌شود.

مصاحبه دکتری دانشگاه ملایر

نحوه و زمان ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه ملایر

داوطلبان حاضر در جلسه آزمون که برای آن‌ها کارنامه مرحله اول (سنجش علمی) توسط سازمان سنجش آموزش کشور صادر شده است در صورت داشتن حد نصاب‌های اعلام شده می‌توانند از تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۰۲ تا دو روز مانده به زمان اولین روز مصاحبه هر رشته (طبق جدول زمان بندی این اطلاعیه) با مراجعه به سامانه ثبت نام اینترنتی نسبت به ثبت نام برای ارزیابی تخصصی اقدام نمایند. بدیهی است منحصرا داوطلبانی می‌توانند جهت ارزیابی تخصصی در هر کد رشته- محل دانشگاه ملایر درخواست ارائه نمایند که با توجه به کارنامه مذکور دارای حد نصاب در آن کد رشته محل باشند.

شایان ذکر است حدنصاب لازم برای داوطلبان دارای سهمیه ایثارگر ۷۰ درصد و برای داوطلبان دارای سهمیه رزمندگان و مربیان حائز شرایط ۸۰ درصد حدنصاب اعلام شده برای داوطلبان آزاد می‌باشد که وضعیت آن‌ها در کارنامه درج شده است.

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه ملایر ۱۴۰۲

مصاحبه دکتری به صورت حضوری و براساس تاریخ‌های اعلام شده در جدول زمان بندی مصاحبه دکتری دانشگاه برگزار خواهد شد (از تاریخ ۲۱ خردادماه لغایت ۶ تیرماه ۱۴۰۲).

با توجه به این که ممکن است برنامه زمانبندی این دانشگاه جهت انجام مصاحبه با برنامه پیشنهادی سازمان سنجش آموزش کشور متفاوت باشد، تاکید می‌گردد داوطلبان عزیز صرفا بر اساس جدول زمان بندی مصاحبه دانشگاه ملایر موجود در همین اطلاعیه جهت مصاحبه مراجعه نمایند.

برنامه زمان بندی انجام مرحله مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی (مرحله ارزیابی تخصصی) آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۱۴۰۲ دانشگاه ملایر به شرح جدول زیر است:

  • مصاحبه از ساعت ۸ تا ۱۳ و در صورت لزوم، ادامه آن از ساعت ۱۴ الی ۱۸ روزهای ذکر شده خواهد بود.

برنامه زمان بندی مصاحبه علمی آزمون دکتری ۱۴۰۲ دانشگاه ملایر

تذکر: به اطلاع شرکت کنندگان در مصاحبه دکتری علوم و مهندسی محیط زیست ۱۴۰۲ می رساند در صورت تمایل به شرکت در مصاحبه دوره روزانه و نوبت دوم، ضروری و الزامی است که در هر دو گروه ثبت نام نمایند.

لازم به ذکر است تنها یک بار واریز وجه جهت ثبت نام توسط ایشان برای هر دو دوره باید صورت گیرد.

مدارک ثبت نام مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه ملایر

لازم است داوطلبان قبل از شرکت در جلسه حضوری جهت مصاحبه، ابتدا نسبت به ثبت نام الکترونیکی و بارگذاری مدارک مورد نیاز زیر در سامانه ثبت نام دانشگاه در مهلت تعیین شده اقدام نمایند (همچنین داوطلبان در روز مصاحبه تخصصی جهت تحویل همه مدارک و مستندات ذکر شده و تشکیل پرونده به محل برگزاری آزمون مصاحبه مراجعه کنند).

در ارسال مدارک رعایت نکته ذیل الزامی است:

– در تهیه فایل‌های تصویری مورد نیاز جهت بارگذاری، از اصل مدارک و اسکن رنگی مدارک استفاده شود. (اسکن مدارک بصورت سیاه سفید بررسی نخواهد شد). (حتما اسکن مدارک با فرمت jpg یا Pdf باشد).

تذکر مهم:

لازم و ضرورری است متقاضی محترم تمامی مدارک را در یک پوشه قرار داده و سپس بصورت فایل zip یا rar در سامانه بارگذاری نماید. حتما نام پوشه بدین صورت باشد: نام، نام خانوادگی، کد ملی (به صورت حروف انگلیسی)

  • به عنوان مثال: Ali.Akbari.4123456789.rar 

مدارک مورد نیاز برای بارگذاری در سامانه ثبت نام دانشگاه:

• فرم تکمیل شده مشخصات فردی (فرم شماره ۱)

• کلیه صفحات شناسنامه

• کارت ملی

• عکس ۳×۴

• ریزنمرات و مدارک تحصیلی مقاطع تحصیلی (آموزش عالی) قبل (کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد)

• گواهی معدل (برای دانشجویان سال آخر مقطع کارشناسی ارشد)

• مدرک زبان آزمون‌های زبان بین الملل مربوط به دو سال گذشته: TOEFL, MSRT, IELTS, TOLIMO

• کارنامه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال + ۱۴۰۲ کارنامه انتخاب رشته دانشگاه‌ها

• حکم کارگزینی برای داوطلبان حائز شرایط سهمیه مربیان رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری/ معرفی نامه صادره از مرکز جذب و امور هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مربیان دانشگاه آزاد اسلامی

• تعهد حضور تمام وقت (فرم شماره ۲

• سوابق پژوهشی (صفحه اول مقالات، اسناد مرتبط با اختراع، اکتشاف و …) جهت بارگذاری و نیز نسخه کامل آن‌ها در روز مصاحبه.

تذکر ۱: تنها به مقالاتی امتیاز داده می‌شود که در مجلات دارای نمایه معتبر بین المللی با مورد تایید وزارتین با اعتبار علمی- پژوهشی، چاپ یا پذیرش شده باشند.

تذکر ۲– نشریاتی که مقالات متقاضی در آن‌ها منتشر شده‌اند نباید در لیست سیاه (Black List) اعلام شده از طرف معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری باشند.

تذکر ۳: گواهی پذیرش قطعی (با ذکر تاریخ دقیق دریافت مقاله، پذیرش و چاپ) برای مقالات چاپ نشده و صفحه اول آن مقاله

تذکر ۴: تنها به مقالات کنفرانسی / همایشی داخلی که در همایش‌های معتبر برگزار شده توسط یکی از دانشگاه های زیر مجموعه وزارتین یا توسط انجمن‌های علمی تخصصی رشته مربوطه، ارائه شده باشد، امتیاز تعلق می‌گیرد.

تذکر ۵: تنها به مقالات کنفرانسی / همایشی خارجی که در همایش‌های معتبر ارائه شده باشد، امتیاز تعلق می‌گیرد.

تذکر ۶: برگزیدگان رتبه اول تا سوم مرحله نهایی جشنواره‌های علمی معتبر بین المللی خوارزمی، فارابی، وازی و ابن سینا) باید تایید دبیرخانه جشنواره را نیز کسب و بارگذاری نمایند.

تذکر ۷: گواهی ثبت اختراع با پد دارای تاییدیه از سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران باشد. برگزیدگان مرحله نهایی المپیادهای علمی دانشجویی باید تایید دبیر خانه المپیاد را نیز کسب و بارگذاری نمایند.

• پرداخت الکترونیکی مبلغ ۱۸۰۰۰۰۰ریال (یک میلیون و هشتصد هزار ریال) بابت هزینه ثبت نام و بررسی مدارک از طریق سامانه پرداخت الکترونیکی دانشگاه (آموزش پرداخت الکترونیکی)

  • بدون پرداخت هزینه، ثبت نام داوطلب نهایی نبوده و داوطلب حق شرکت در جلسه آزمون مصاحبه را نخواهد داشت.

  • هزینه پرداخت شده برای ثبت نام الکترونیکی، بررسی مدارک و برگزاری مصاحبه بوده و به هیچ عنوان مسترد نمی‌شود.

• صفحه اول و چکیده پایان نامه دوره کارشناسی ارشد (ویژه داوطلبان دانش آموخته) جهت بارگذاری و به همراه داشتن یک نسخه از پایان نامه دوره کارشناسی ارشد در روز مصاحبه

• یک نسخه پروپوزال (ویژه دانشجویان دوره کارشناسی ارشد)

توصیه نامه علمی (ارائه توصیه نامه از استاد راهنمای دوره کارشناسی ارشد)

• آخرین حکم کارگزینی مبنی بر اینکه عضو هیات علمی رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بوده که به تأیید بالاترین مقام مسئول نیز رسیده باشد، برای آن دسته از افرادی که از امتیاز مربی در این آزمون استفاده نموده اند.

تذکر ۱: بارگذاری موافقت نامه قطعی مبنی بر ادامه تحصیل از طریق سهمیه مربیان به تأیید معاون آموزشی یا معاون اداری و مالی (پشتیبانی) دانشگاه یا موسسه آموزش عالی

تذکر ۲: داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه مربیان (فرم شماره ۴ فرم مخصوص داوطلبان استفاده از سهمیه مربیان موسسات آموزشی) باید در زمان ثبت نام در آزمون به صورت رسمی در یکی از مؤسسات آموزشی پژوهشی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اشتغال به کار داشته باشند. این دسته از داوطلبان باید حداقل دارای سه سال سابقه کار به عنوان عضو هیات علمی تمام وقت باشند.

• کارت معافیت یا پایان خدمت وظیفه عمومی یا مدرکی که وضعیت نظام وظیفه معرفی شده را با توجه به بند مقررات وظیفه عمومی مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون مذکور را مشخص نماید، جهت آقایان الزامیست.

تبصره ۱– آن دسته از داوطلبان که دانش آموخته دوره کارشناسی ناپیوسته میباشند علاوه بر اصل مدرک کارشناسی ناپیوسته میبایست اصل مدرک کاردانی را نیز ارائه نمایند.

تبصره ۲– داوطلبانی که دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه ای بوده و حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ دانش آموخته می شوند (اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک مطابق فرم مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون مذکور و یا فرم مندرج دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی) را تهیه و بارگذاری نمایند.

تذکر: به مدارکی که ناقص باشند و یا پس از پایان مهلت ثبت نام اینترنتی بارگذاری شوند ترتیب اثر داده نخواهد شد و صرفاً به مدارک بارگذاری شده و مورد تأیید توسط کمیته ارزیابی امتیازبندی‌های مورد نظر تعلق می‌گیرد. لازم به ذکر است آزمون مصاحبه تخصصی صرفا از داوطلبانی صورت می‌گیرد که ثبت نام اینترنتی خود را در زمان مقرر کامل کرده باشند.

«ارائه اصل و تصویر کلیه مدارک مورد نیاز در روز مصاحبه الزامی می‌باشد.»

محل برگزاری آزمون مصاحبه علمی:

محل مراجعه داوطلبان همه رشته ها: ملایر-کیلومتر ۴جاده اراک، پردیس دانشگاه ملایر، ساختمان مرکزی، سالن جلسات

تذکر مهم:

– عدم شرکت در جلسه مصاحبه در زمان‌های تعیین شده توسط دانشگاه، به منزله انصراف از شرکت در این مرحله از آزمون خواهد بود.

– کلیه داوطلبانی که مرحله بررسی سوابق علمی و ارزیابی تخصصی را با موفقیت به اتمام برسانند و در ردیف پذیرفته شدگان دانشگاه قرار گیرند، توجه داشته باشند که پذیرش آن‌ها به صورت مشروط بوده و پذیرش نهایی و قطعی منوط به تائید صلاحیت عمومی آن‌ها از سوی دبیرخانه گزینش دانشجو خواهد بود.

زمان برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه ملایر در سال 1402 کی است؟

تاریخ برگزاری مصاحبه دکترا دانشگاه ملایر در همین صفحه اعلام شده است.

برای شرکت در مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه ملایر چه مدارکی لازم است؟

فهرست کامل مدارک مصاحبه دکتری دانشگاه ملایر در متن مقاله آمده است.

مطالب مفید برای داوطلبان معرفی‌شده برای شرکت در مصاحبه دکتری ۱۴۰۲

مصاحبه دکتری

تجربه مصاحبه دکتری

مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

تجربه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

مصاحبه دکتری دانشگاه پیام نور

حد نصاب نمره مصاحبه دکتری

پذیرش دکتری با ارشد آموزش محور

عوامل موثر در مصاحبه دکتری

آمادگی برای مصاحبه

نکات مصاحبه دکتری

آمادگی مصاحبه دکتری

سوالات مصاحبه

سوالات مصاحبه دکتری

سوالات مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

سوالات پایان نامه در مصاحبه دکتری

سوالات روش تحقیق در مصاحبه دکتری

معرفی خود به انگلیسی در مصاحبه دکتری

هدف از ادامه تحصیل در مقطع دکتری

سوالات زبان در مصاحبه دکتری

 

مدارک موردنیاز

مدارک مصاحبه دکتری

توصیه نامه مصاحبه دکتری

رزومه مصاحبه دکتری

 

نحوه امتیازدهی در مصاحبه

امتیاز مقاله در مصاحبه دکتری

امتیاز کتاب در مصاحبه دکتری

امتیاز مدرک زبان در مصاحبه دکتری

امتیاز تدریس در مصاحبه دکتری

تاثیر سن در مصاحبه دکتری

تاثیر دانشگاه ارشد در مصاحبه دکتری

تاثیر مشروطی در مصاحبه دکتری

 

 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها