موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

مصاحبه دکتری دانشگاه ولی عصر رفسنجان ۱۴۰۲

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

اطلاعیه دانشگاه ولی عصر درخصوص زمان برگزاری و مدارک موردنیاز مصاحبه آزمون دکتری ۱۴۰۲ منتشر شد.

به گزارش پی اچ دی تست، بر اساس اطلاعیه این دانشگاه، دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ از داوطلبانی که حداکثر تا ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۲در مقطع کارشناسی ارشد فارغ التحصیل شده و یا میشوند، با توجه به ضوابطی که از سوی سازمان سنجش آموزش کشور و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه تعیین شده است در رشته های زیر دانشجو می‌پذیرد (جدول شماره ۱).

رشته های دکتری ۱۴۰۲ دانشگاه ولی عصر

فهرست رشته های دارای پذیرش از طریق آزمون دکتری در این دانشگاه و ظرفیت قبولی به شرح جدول زیر است:

بر اساس آیین نامه‌ای که از طرف سازمان سنجش آموزش کشور به دانشگاه‌های سراسر کشور ابلاغ گردیده است، پذیرش دانشجو در دوره دکتری در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ در دو مرحله انجام می‌پذیرد، مرحله اول سنجش علمی توسط سازمان سنجش انجام می‌گیرد.

بعد از اعلام نتیجه داوطلبان در قالب کارنامه و تعیین حد نصاب سنجش علمی از سوی دانشگاه‌ها در صورت کسب حد نصاب لازم توسط داوطلب، مصاحبه علمی و سنجش عملی (مرحله دوم) آغاز می‌گردد.

شایان ذکر است، نمره کسب شده توسط داوطلب در نمره کل نهایی (مصاحبه علمی و سنجش عملی) داوطلب اعمال نمی گردد. شرکت در مرحله دوم ارزیابی (مصاحبه علمی و سنجش عملی و بررسی سوابق آموزشی و پژوهشی) برای تمامی متقاضیان و پذیرش نهایی الزامی می‌باشد.

تراز دعوت به مصاحبه دکتری دانشگاه ولی عصر رفسنجان

حدنصاب و زمان لازم برای انجام مصاحبه علمی و سنجش عملی رشته گرایش‌های دوره دکتری آزمون سال ۱۴۰۲ دانشگاه ولی عصر به شرح جدول زیر هستند:

جدول شماره ۲- حدنصاب دعوت مصاحبه دکتری ۱۴۰۲  دانشگاه ولی عصر

دانشکده رشته گرایش حد نصاب پیشنهادی سازمان سنجش
کشاورزیحشره شناسی حد نصاب پیشنهادی سازمان سنجش
بیماری شناسی گیاهی حد نصاب پیشنهادی سازمان سنجش
اگروتکنولوژیاکولوژی گیاهان زارعیحد نصاب پیشنهادی سازمان سنجش
فیزیولوژی گیاهان زراعیحد نصاب پیشنهادی سازمان سنجش
ژنتیک و به نژادی گیاهی 1000
مدیریت حاصلخیزی و زیست فناوری خاکشیمی حاصلخیزی خاک و تغذیه گیاه حد نصاب پیشنهادی سازمان سنجش
مدیریت حاصلخیزی و زیست فناوری خاکبیولوژی و بیوتکنولوژی خاکحد نصاب پیشنهادی سازمان سنجش
علوم پایهفیزیک اپتیک و لیزر 400
فیزیک ماده چگال400
شیمی  شیمی آلی900
 شیمی تجزیه1000
علوم ریاضی و
کامپیوتر
ریاضی آنالیز 600
ریاضی جبر 800
ریاضی هندسه- توپولوژی 800
فنی مهندسی مهندسی مکانیک تبدیل انرژی 1400
مهندسی عمران مهندسی آب و سازههای هیدرولیکی1300

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه ولی عصر ۱۴۰۲

برنامه زمان‌بندی دقیق برگزاری آزمون مصاحبه دکتری ۱۴۰۲ در دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان داخل پوشه با عنوان لیست دعوت شدگان به مصاحبه در این لینک است.

روز مصاحبه مطابق تاریخ‌های پیشنهادی سازمان سنجش برنامه ریزی خواهد شد.

داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون مصاحبه هر رشته گرایش، که حد نصاب اعلام شده رشته گرایش مربوطه در دانشگاه مطابق جدول شماره ۱ را کسب نموده اند، می‌بایست مدارک اعلام شده در جدول ۲ را حداکثر تا دو روز قبل از زمان برگزاری مصاحبه رشته گرایش مربوطه از طریق لینک‌های اعلام شده در جدول ۳ بارگذاری نمایند.

عدم ارسال مدارک در زمان تعیین شده به منزله انصراف داوطلب از شرکت در آزمون مصاحبه تلقی خواهد شد.

نحوه پذیرش دکتری ۱۴۰۲ دانشگاه ولی عصر

۱- داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون مصاحبه هر رشته گرایش، که حد نصاب اعلام شده در جدول ۲ را کسب نموده اند، می‌بایست مدارک اعلام شده در جدول ۳ را حداکثر تا دو روز قبل از زمان برگزاری مصاحبه رشته گرایش مربوطه از طریق لینک‌های اعلام شده در جدول ۴ (مطابق با توضیحات فایل راهنما) بارگذاری نمایند.مصاحبه دکتری دانشگاه ولی عصر رفسنجان

عدم ارسال مدارک در زمان تعیین شده به منزله انصراف داوطلب از شرکت در آزمون مصاحبه تلقی خواهد شد.

۲- مصاحبه از داوطلبان در هر روز مطابق برنامه زمان‌بندی اعلام شده بصورت حضوری برگزار خواهد شد.

۳- لیست اسامی داوطلبان هر کد رشته محل که به مصاحبه دعوت می‌شوند یک روز قبل از روز مصاحبه از طریق این لینک انتشار می‌یابد.

داوطلب ملزم است در روز و بازه زمانی مشخص شده خود در محل دانشکده مربوطه حاضر باشد. جهت جزئیات بیشتر، همچنین داوطلبان میتوانند با ایمیل‌های پشتیبانی مکاتبه نموده یا با شماره تلفن‌های اعلام شده در جدول ۴ تماس حاصل فرمایند.

۴- در صورت‌ عدم حضور به موقع داوطلب در ساعت و روز تعیین شده، امکان تکرار جلسه مصاحبه وجود نخواهد داشت.

۵- در موارد خاصی که داوطلبی در ساعت هماهنگ شده با دانشگاه، به دلیلی خارج از اراده شخصی خود، امکان شرکت در جلسه مصاحبه را نداشته باشد. داوطلب می‌تواند با شماره تلفن اعلام شده در جدول ۴ جهت تعیین زمان جایگزین (که فقط در یک روز مشخص برای هر کدرشته محل توسط دانشکده در نظر گرفته شده) تماس حاصل نماید؛

۶- مصاحبه علمی و بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری برای هر داوطلب صرفاً یک بار انجام می‌شود. عدم مراجعه داوطلب در بازه زمانی تعیین شده در مرحله دوم و همچنین تاریخ مجدد پیش بینی شده به منزله انصراف وی تلقی شده و برگزاری مجدد برای داوطلبی که شرکت نکرده است، امکان‌پذیر نخواهد بود؛

۷- داوطلبان می‌بایست کلیه مدارک بارگذاری شده را در روز مصاحبه در دسترس داشته باشند تا در صورت نیاز اصل مدارک مورد نظر را به تیم مصاحبه کننده ارائه دهند.

تذکرات مهم

✓ داوطلب می‌بایست کلیه مدارک و مستندات مربوط به جدول ۳ را در یک پوشه قرار داده و در قالب یک فایل زیپ از طریق لینک‌های اعلام شده در جدول ۴ بارگذاری نماید. برای هر کد رشته محل مصاحبه بصورت جداگانه انجام خواهد گرفت، لذا در صورتی که داوطلب در بیش از یک کد رشته محل دعوت به مصاحبه شده، لازم است به طور جداگانه هزینه شرکت در مصاحبه برای هر کد رشته محل را پرداخت نموده و به طور مجزا در هریک از لینک‌های کد رشته محل‌های مربوطه فایل زیپ شده خود را بارگذاری نماید.

عنوان فایل زیپ باید بصورت «نام و نام خانوادگی داوطلب-شماره داوطلبی» انتخاب شود. حداکثر حجم فایل مجاز برای بارگذاری (برای هر داوطلب در یک کد رشته محل) ۲۰مگابایت پیش بینی شده است، فایل‌های با حجم بالاتر از ۲۰مگابایت بررسی نخواهد شد.

✓ لطفاً توجه فرمایید بررسی محتویات فایل‌های ارسالی و تایید قابل قبول بودن آن‌ها صرفاً توسط دانشکده‌ها انجام می‌گیرد و پیگیری آن از طریق آدرس‌های پست الکترونیکی اعلام شده در جدول ۴ قابل انجام است. داوطلب موظف است، بلافاصله بعد از بارگذاری مدارک خود با ایمیل مربوط به کد رشته محل خود (اعلام شده در جدول ۴) مکاتبه نموده و از قابل قبول بودن مدارک ارسالی خود اطمینان حاصل نماید.

✓ پس از پایان برگزاری آزمون مصاحبه حضوری در کلیه رشته -گرایشهای دانشگاه، اسامی کلیه داوطلبانی که در مصاحبه حضوری شرکت کرده‌اند به همراه نمره کسب شده آن‌ها در قالب فرم شماره ۳ صورت جلسه شده و به سازمان سنجش ارسال و اسامی قبول شدگان نهایی توسط سازمان سنجش به دانشگاه‌ها اعلام میشود. 

✓ برای جزئیات بیشتر درباره نحوه امتیازدهی تیم مصاحبه کننده، فرم شماره ۲ (فرم امتیازدهی مصاحبه کنندگان) را از طریق این لینک ملاحظه نمایید.

مدارک لازم جهت ثبت نام مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه ولی عصر

لطفاً کلیه مدارک و مستندات مربوط به جدول را در یک پوشه (با عنوان “نام و نام خانوادگی داوطلب-شماره داوطلبی”) قرار داده و در قالب یک فایل زیپ از طریق لینک‌های اعلام شده در جدول ۴ بارگذاری نمایید:

(آخرین مهلت ارسال مدارک: دو روز قبل از زمان برگزاری مصاحبه حضوری رشته گرایش مربوطه)

۱- نسخه PDF فرم تکمیل شده شماره ۱

۲- اسکن عکس رنگی پرسنلی از چهره داوطلب که در شش ماه اخیر گرفته شده باشد.

۳- کلیه مدارک و مستندات مربوط به مواردی که در فرم شماره ۱ توسط داوطلب اعلام می‌شود. (PDF اصل مقالات (نسخه چاپ شده یا گواهی پذیرش)، نسخه چاپ شده PDF مقالات همایشی، تصاویر گواهی نمره زبان و گواهی مربوط به موارد جداول ۲، ۳ و ۴ فرم شماره ۱).

۴- یک نسخه الکترونیکی PDF از پایان نامه به همراه تصویر صورت جلسه دفاع از پایان نامه کارشناسی ارشد.

۵- در صورت امکان، توصیه نامه علمی از استاد راهنمای دوره کارشناسی ارشد به همراه توصیه نامه از طرف یک یا دو نفر از اساتید دوره دانشجویی (ترجیحاً در مقطع کارشناسی ارشد) نیز ضمیمه گردد.

۶- درصورت داشتن فعالیت در تالیف یا ترجمه کتاب، تصویر جلد کتاب، فهرست موضوعات و پیشگفتار کتاب ضمیمه شود.

۷- اسکن رنگی صفحات شناسنامه و اسکن رنگی کارت ملی.

۸- تصویر کارنامه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۴۰۲.

۹- تصویر‌های اصل مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد و ریز نمرات هر دو مقطع،

تبصره ۱– آن دسته از داوطلبان که فارغ التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می‌باشند علاوه بر تصویر اصل مدرک کارشناسی ناپیوسته می‌بایست تصویر اصل مدرک کاردانی را نیز ارائه نمایند.

تبصره ۲– آن دسته از دانشجویان سال آخر که حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ در مقطع کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه‌ای فارغ التحصیل خواهند شد، می‌بایست اصل گواهی تائید شده توسط دانشگاه محل تحصیل مربوط به معدل واحدهای گذرانده را در روز مصاحبه ارائه نمایند.

۱۰- فیش بانکی به مبلغ ۱۵۰۰۰۰۰ریال (یک میلیون و پانصد هزار ریال) بابت هزینه شرکت در آزمون مصاحبه می‌بایست واریز و تصویر اصل فیش بانکی در فایل مدارک ضمیمه شود.

(مهم: اصل فیش پرداختی در زمان برگزاری مصاحبه داوطلب میبایست به مسئول جلسه مصاحبه تحویل داده شود.)

۱۱- تصویر اصل حکم کارگزینی برای داوطلبان حائز شرایط سهمیه مربیان رسمی قطعی یا رسمی آزمایشی وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری.

لینک‌های ارسال مدارک و آدرس‌های پست الکترونیک پشتیبانی

کد رشته محلرشته محللینک ارسال
مدارک
آدرس پست الکترونیکی
(ایمیل)
اطلاعات تماس
(پیش شماره 034)
2720شیمی || شیمی آلی برای ارسال مدارک اینجا را کلیک کنیدmorteza_ziaadini@yahoo.com
جناب آقای دکتر ضیاءالدینی
31312429
سرکار خانم مداحیان
2782شیمی || شیمی تجزیه برای ارسال مدارک اینجا را کلیک کنیدa_bazmandegan@vru.ac.ir
جناب آقای دکتر بازماندگان
31312429
سرکار خانم مداحیان
3082ریاضی || آنالیز برای ارسال مدارک اینجا را کلیک کنیدa.ebrahimi@vru.ac.ir
جناب آقای ابراهیمی میمند
31312260
سرکارخانم خالویی
3120ریاضی || جبر برای ارسال مدارک اینجا را کلیک کنیدh.aghabozorgi@vru.ac.ir
جناب آقای دکتر آقابزرگی
31312260
سرکارخانم خالویی
3145ریاضی || هندسه-توپولوژی برای ارسال مدارک اینجا را کلیک کنیدe.zangiabadi@vru.ac.ir
سرکارخانم دکتر زنگی آبادی
31312260
سرکارخانم خالویی
3313فیزیک || اپتیک و لیزر برای ارسال مدارک اینجا را کلیک کنیدm.shariat@vru.ac.ir
جناب آقای دکتر شریعت
31312429
سرکار خانم مداحیان
3364فیزیک || ماده چگال برای ارسال مدارک اینجا را کلیک کنیدm.molaei@vru.ac.ir
جناب آقای دکتر ملایی
31312429
سرکار خانم مداحیان
4186مهندسی مکانیک || تبدیل انرژی برای ارسال مدارک اینجا را کلیک کنیدm_shafiey2000@yahoo.com
جناب آقای دکتر شفیعی
31312173
سرکارخانم اقبالی
3912مهندسی عمران || مهندسی آب و سازه های هیدرولیکیبرای ارسال مدارک اینجا را کلیک کنیدr.memarzadeh@vru.ac.ir
جناب آقای دکتر معمارزاده
31312233
جناب آقای پورکانی
4952مدیریت حاصل خیزی و زیست فناوری خاک || شیمی حاصلخیزی خاک و تغذیه گیاهبرای ارسال مدارک اینجا را کلیک کنیدmohadeseebrahimi71@gmail.com
سرکار خانم محمدابراهیمی
31312041
سرکارخانم مهدی زاده
4960مدیریت حاصل خیزی و زیست فناوری خاک || بیولوژی و بیوتکنولوژی خاکبرای ارسال مدارک اینجا را کلیک کنیدmohadeseebrahimi71@gmail.com
سرکار خانم محمدابراهیمی
31312041
سرکارخانم مهدی زاده
5170ژنتیک و به نژادی گیاهی برای ارسال مدارک اینجا را کلیک کنیدsadeghi.z9292@gmail.com
سرکارخانم صادقی
31312041
سرکارخانم مهدی زاده
5206اگروتکنولوژی || فیزیولوژی گیاهان زراعیبرای ارسال مدارک اینجا را کلیک کنیدsadeghi.z9292@gmail.com
سرکارخانم صادقی
31312041
سرکارخانم مهدی زاده
5227اگروتکنولوژی || اکولوژی گیاهان زارعی برای ارسال مدارک اینجا را کلیک کنیدsadeghi.z9292@gmail.com
سرکارخانم صادقی
31312041
سرکارخانم مهدی زاده
5331حشره شناسی کشاورزی برای ارسال مدارک اینجا را کلیک کنیدmohadeseebrahimi71@gmail.com
سرکار خانم محمدابراهیمی
31312041
سرکارخانم مهدی زاده
5352بیماری شناسی گیاهی برای ارسال مدارک اینجا را کلیک کنیدmohadeseebrahimi71@gmail.com
سرکار خانم محمدابراهیمی
31312041
سرکارخانم مهدی زاده

زمان برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه ولی عصر در سال 1402 کی است؟

تاریخ برگزاری مصاحبه دکترا دانشگاه ولی عصر در همین صفحه اعلام شده است.

برای شرکت در مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه ولی عصر چه مدارکی لازم است؟

فهرست کامل مدارک مصاحبه دکتری دانشگاه ولی عصر در متن مقاله آمده است.

مطالب مفید برای داوطلبان معرفی‌شده برای شرکت در مصاحبه دکتری ۱۴۰۲

مصاحبه دکتری

تجربه مصاحبه دکتری

مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

تجربه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

مصاحبه دکتری دانشگاه پیام نور

حد نصاب نمره مصاحبه دکتری

پذیرش دکتری با ارشد آموزش محور

عوامل موثر در مصاحبه دکتری

آمادگی برای مصاحبه

نکات مصاحبه دکتری

آمادگی مصاحبه دکتری

سوالات مصاحبه

سوالات مصاحبه دکتری

سوالات مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

سوالات پایان نامه در مصاحبه دکتری

سوالات روش تحقیق در مصاحبه دکتری

معرفی خود به انگلیسی در مصاحبه دکتری

هدف از ادامه تحصیل در مقطع دکتری

سوالات زبان در مصاحبه دکتری

 

مدارک موردنیاز

مدارک مصاحبه دکتری

توصیه نامه مصاحبه دکتری

رزومه مصاحبه دکتری

 

نحوه امتیازدهی در مصاحبه

امتیاز مقاله در مصاحبه دکتری

امتیاز کتاب در مصاحبه دکتری

امتیاز مدرک زبان در مصاحبه دکتری

امتیاز تدریس در مصاحبه دکتری

تاثیر سن در مصاحبه دکتری

تاثیر دانشگاه ارشد در مصاحبه دکتری

تاثیر مشروطی در مصاحبه دکتری

 

 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها