موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

مصاحبه دکتری دانشگاه هنر تهران ۱۴۰۲

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

اطلاعیه دانشگاه هنر تهران در خصوص مصاحبه آزمون دکتری سال ۱۴۰۲ منتشر شد. 

به گزارش پی اچ دی تست، متن اطلاعیه منتشر شده از سوی دانشگاه هنر درخصوص مصاحبه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۴۰۲ به شرح زیر است:

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه هنر ۱۴۰۲

به اطلاع پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۴۰۲ می‌رساند از آنجا که مرحله دوم آزمون دکتری به صورت حضوری انجام خواهد شد، لازم است داوطلبان با مراجعه به جدول زمانی زیر، آمادگی و برنامه‌ریزی کامل برای شرکت در جلسات حضوری مصاحبه در بازه زمانی اعلام شده را فراهم نمایند.

زمان بندی برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه هنر ۱۴۰۲

 

قابل توجه است که تاریخ انجام مصاحبه‌های این دانشگاه متفاوت از تاریخ‌های اعلامی در اطلاعیه سازمان سنجش است.

مدارک لازم مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه هنر

از داوطلبانی که مدارک خود را در موعد مقرر بارگذاری کرده‌اند، برای مصاحبه دعوت به عمل آمده است. ایشان موظف هستند در روز و ساعت تعیین شده در جلسه حضور یابند. عدم حضور داوطلب در روز و ساعت تعیین شده به منزله غیبت تلقی می شود.

(داوطلبانی که در روز مصاحبه در دانشگاه دیگری مصاحبه دارند، می‌توانند با شماره موبایل ۰۹۰۳۹۱۷۶۹۷۳ سرکار خانم صالحی برای تغییر زمان مصاحبه تماس بگیرند.) 

مدارک مورد نیاز جهت ارائه حضوری در روز مصاحبه:

  • مستندات سوابق آموزشی و پژوهشی و تأییدیه‌های مربوطه (شامل پایان نامه کارشناسی ارشد، پروژه کارشناسی، مقالات چاپ شده در نشریات و ارائه شده در همایش‌های علمی، ترجمه کتاب یا مقاله، کتاب های تألیفی، مستندات مربوط به دوره‌های آموزشی گذرانده و سوابق تدریس متقاضی، مستندات طرح‌های پژوهشی انجام شده که این موارد در زمان مصاحبه کنترل و امتیازدهی خواهد شد). در خصوص مقالات، ارائه گواهی (های) پذیرش قطعی از نشریه و پرینت متن کامل مقاله ضروری است.

  • مستندات سایر فعالیت های مرتبط با رشته متقاضی ارائه پیشنهاده (پروپوزال پیشنهادی) رساله دوره دکتری مطابق با اولویت ردیف اول داوطلب، قید شده در فرم شماره ۱ بند «ب» با عنوان موضوعات مورد علاقه داوطلب برای ادامه تحصیل در مقطع دکتری

  • فرم شماره ۲ مخصوص متقاضی استفاده از سهمیه مربیان قابل دریافت از سامانه گلستان دانشگاه هنر (گواهی مبنی بر اینکه عضو هیات علمی رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بوده و تأییدیه معاون آموزشی، معاون اداری و مالی و رئیس دانشگاه را در آن اخذ نموده باشد). ضمناً داوطلبانی که عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد می‌باشند باید معرفی نامه صادره از سوی مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی را ارسال نمایند (عدم تایید فرم توسط دانشگاه محل خدمت و یا عدم بارگذاری آن باعث محاسبه نمرات در با سهمیه آزاد خواهد شد).

  • تصویر اولین و آخرین حکم کارگزینی استخدامی هیأت علمی (آزمایشی، قطعی) ویژه سهمیه مربیان (عدم ارسال هر کدام از موارد بند ۴ و ۵ یا ارسال ناقص آن به منزله انصراف از استفاده سهمیه مربیان می‌باشد و تبعات آن به عهده داوطلب می‌باشد). در صورتی که در زمان بارگذاری مدارک، این فرم‌ها آماده شود قابلیت بارگذاری در سامانه گلستان نیز پیش بینی شده است.

  • تصویر گواهی شرکت در آزمونهای ملی و بین المللی که در آن نمره زبان درج شده باشد. کارنامه باید مربوط به یکی از آزمونهای زبان ملی «MSRT ،TOLIMO ،MCHE یا ASET دانشگاه هنر» و یا بین المللی معتبر «IELTS ،TOEFL PBT،TOEFL IBT» باشد و در زمان مصاحبه حداکثر دو سال از تاریخ آزمون زبان سپری شده باشد. داوطلب در صورت ارائه کارنامه فوق الذکر از امتیاز مدرک زبان مطابق جدول ذیل همین اطلاعیه بهره مند خواهد شد و در غیر اینصورت امتیازی بابت مدرک زبان به نامبرده تعلق نخواهد گرفت.

  • فرم انتخاب رشته به همراه نام کد رشته محل های انتخابی داوطلب.

۲- داوطلبانی که پس از طی مراحل مصاحبه علمی به عنوان پذیرفته شده نهایی از طرف سازمان سنجش آموزش کشور به این دانشگاه معرفی می‌شوند، با شرایط ذیل ثبت نام خواهند شد:

الف) انجام ثبت نام مشروط تا زمان ارائه مدرک زبان معتبر طبق نمرات مندرج در جدول ذیل تا قبل از آزمون جامع

TOLIMOinternet TOEFL (IBT)Computer TOEFL
(CBT)
Paper TOEFL
(PBT)
IELTS
Academic
MSRTASET
500651805005/56050

ب) سنوات مجاز تحصیل در مقطع دکتری ۸ نیمسال مشتمل بر دو بخش سنوات آموزشی (گذراندن واحدهای درسی، مدرک زبان و آزمون جامع) و سنوات پژوهشی (تصویب پروپوزال، سمینارهای اول و دوم، ارائه دو مقاله، پیش دفاع و دفاع نهایی) است که سنوات هر بخش ۴ نیمسال تعیین شده است. دانشجوی دوره دکتری مکلف است هر بخش را در بازه زمانی مربوطه به اتمام برساند.

۳- جهت اطلاع داوطلبانی که کد رشته محلهای پردیس فارابی دانشگاه هنر را انتخاب نموده اند، اعلام می گردد شهریه دوره دکتری مبلغ ۱،۳۵۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال به صورت علی الحساب (تا تعیین و تصویب قطعی در هیئت امناء دانشگاه هنر) است که در ۸ قسط مساوی و در ابتدای هر نیمسال از دانشجو اخذ می گردد.

۴- با توجه به اینکه اطلاعات مندرج در سایت سازمان سنجش آموزش کشور با خوداظهاری داوطلب تکمیل شده و اصل مدارک ارائه شده برای مصاحبه به دانشگاه نیز با توجه به نوع مصاحبه در این مرحله قابل اصالت‌سنجی نیست، لذا چنانچه پس از پذیرش در دانشگاه، در صحت مدارک ارائه شده خدشه ای مشاهده شود، قبولی دانشجو در هر مرحله ای از تحصیل لغو می گردد.

۵- داوطلبان گرامی چنانچه مدارک خود را در سامانه گلستان بارگذاری نموده‌اید و لیکن نام ایشان در لیست مصاحبه شوندگان نیست میتوانند با شماره موبایل ۰۹۰۳۹۱۷۶۹۷۳ دفتر تحصیلات تکمیلی دانشگاه هنر تماس برقرار نمایند. در صورت لزوم برقراری تماس در روز مصاحبه با این شماره نیز میسر است.

۶- آدرس محل مصاحبه: تهران، خیابان حافظ، خیابان سرهنگ سخائی، بعد از تقاطع سی تیر، پلاک، ۵۶، دانشگاه هنر.

مطالب مفید برای داوطلبان معرفی‌شده برای شرکت در مصاحبه دکتری ۱۴۰۲

مصاحبه دکتری

تجربه مصاحبه دکتری

مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

تجربه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

مصاحبه دکتری دانشگاه پیام نور

حد نصاب نمره مصاحبه دکتری

پذیرش دکتری با ارشد آموزش محور

عوامل موثر در مصاحبه دکتری

آمادگی برای مصاحبه

نکات مصاحبه دکتری

آمادگی مصاحبه دکتری

سوالات مصاحبه

سوالات مصاحبه دکتری

سوالات مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

سوالات پایان نامه در مصاحبه دکتری

سوالات روش تحقیق در مصاحبه دکتری

معرفی خود به انگلیسی در مصاحبه دکتری

هدف از ادامه تحصیل در مقطع دکتری

سوالات زبان در مصاحبه دکتری

 

مدارک موردنیاز

مدارک مصاحبه دکتری

توصیه نامه مصاحبه دکتری

رزومه مصاحبه دکتری

 

نحوه امتیازدهی در مصاحبه

امتیاز مقاله در مصاحبه دکتری

امتیاز کتاب در مصاحبه دکتری

امتیاز مدرک زبان در مصاحبه دکتری

امتیاز تدریس در مصاحبه دکتری

تاثیر سن در مصاحبه دکتری

تاثیر دانشگاه ارشد در مصاحبه دکتری

تاثیر مشروطی در مصاحبه دکتری

 

 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها