موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

انتشار اطلاعیه مصاحبه دکتری دانشگاه ارومیه ۱۴۰۲

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

اطلاعیه دانشگاه ارومیه در خصوص مصاحبه آزمون دکتری سال ۱۴۰۲ منتشر شد.

به گزارش پی اچ دی تست، بنا بر اعلام این دانشگاه، از کلیه داوطلبانی که حد نصاب اعلامی دانشگاه ارومیه را دارا می‌باشند و از طرف سازمان سنجش آموزش کشور به این دانشگاه معرفی شده اند، به صورت حضوری دعوت به مصاحبه می‌نماید.

– داوطلبان می‌بایست درصورت احراز تمامی شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۴۰۲ و پس از مطالعه شرایط و نحوه پذیرش، نسبت به ثبت نام اینترنتی و بارگذاری مدارک به صورت الکترونیکی اقدام نمایند.

– مقررات وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد به شرح اطلاعات مندرج در صفحات ۱۹ و ۲۰ دفترچه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۲ سازمان سنجش آموزش کشور می‌باشد.

– تحصیل در دوره دکتری به صورت حضوری و تمام وقت بوده و پذیرفته شدگان ملزم به رعایت قوانین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص ادامه تحصیل می‌باشند.

زمان ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه ارومیه

تمامی داوطلبان می‌بایست از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه به تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۳۰ الی چهارشنبه ۱۴۰۲/۰۳/۰۳ از طریق سامانه ثبت نام به نشانی /http://regint.urmia.ac.ir نسبت به ثبت نام اینترنتی و بارگذاری الکترونیکی مدارک مورد نیاز (مندرج در سامانه ثبت نام و همین اطلاعیه) اقدام نمایند.

داوطلبان گرامی توجه نمایند این فرصت به هیچ عنوان قابل تمدید نبوده و در پایان وقت اداری روز چهارشنبه ۱۴۰۲/۰۳/۰۳ قسمت ثبت نام و بارگذاری مدارک غیر فعال خواهد شد.

به اطلاع داوطلبان مصاحبه دکتری سال 1402 دانشگاه ارومیه می رساند مهلت ثبت نام و بارگذاری مدارک در سامانه مصاحبه دانشگاه ارومیه تا ساعت 24 روز جمعه (1402/3/5) تمدید شد. لازم به توضیح است به دلیل شروع مصاحبه از تاریخ 1402/3/6 این فرصت به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.  

مدارک لازم جهت ثبت نام مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه ارومیه

داوطلبان محترم بایستی تمامی مدارک ذیل را در هنگام ثبت نام و تشکیل پرونده در سامانه مصاحبه بارگذاری نموده و اصل مدارک را هنگام مصاحبه حضوری به گروه مصاحبه کننده ارائه نمایند.

۱- مستندات مربوط به فرم شماره ۱ (مندرج در اطلاعیه) (داوطلب محترم صرفا اسکن مدارک و مستندات فرم مذکور را در سامانه بارگذاری فرمایید. نیازی به تکمیل نمودن دستی این فرم نیست.)

۲- اسکن صفحه اول شناسنامه و کارت ملی

۳- اسکن گواهینامه فارغ‌التحصیلی کارشناسی به انضمام ریزنمرات

تبصره: آن دسته از داوطلبانی که فارغ التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می‌باشند، علاوه بر تصویر مدرک کارشناسی ناپیوسته، میبایست تصویر مدرک کاردانی را نیز ارائه نمایند.

۴- اسکن گواهینامه فارغ التحصیلی کارشناسی ارشد یا دکتری عمومی به انضمام ریزنمرات

تبصره: داوطلبانی که دانشجوی سال آخر مقاطع کارشناسی ارشد یا دکتری عمومی بوده و حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۶/۳۱ فارغ التحصیل خواهند شد، می‌بایست اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل تحصیل، مربوط به معدل واحدهای گذرانده تا تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ را به جای مدرک تحصیلی ارشد بارگذاری نمایند. فرم اعلام معدل در صفحه ۱۶۷ دفترچه شماره ۲ راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی مقطع دکتری سال ۱۴۰۲ قابل دسترسی می‌باشد.

۵- اسکن صورتجلسه دفاع از پایان نامه (صفحه ارزیابی و چکیده پایان نامه)

۶- برای آن دسته از داوطلبانی که متقاضی استفاده از سهمیه مربی می‌باشند، ارائه اصل گواهی مبنی بر اینکه عضو هیات علمی رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هستند، الزامی می‌باشد (با تأیید بالاترین مقام مسئول). مربیان پیمانی مشمول استفاده از سهمیه مربی نمی‌باشند.

لازم به توضیح است مربیان دانشگاه آزاد اسلامی صرفا با معرفی نامه صادره از سوی مرکز جذب و امور هیات علمی دانشگاه آزاد محل خدمت امکان بهره مندی از این امتیاز را در آزمون دکتری ۱۴۰۲ دارا می‌باشند. لذا ارائه و بارگذاری این معرفی نامه برای این گروه از داوطلبان جهت انجام مصاحبه ضروری می‌باشد.

۷- واریز مبلغ ۱۷۵۰۰۰۰ (یک میلیون و هفتصد و پنجاه هزار) ریال به صورت آنلاین بابت هزینه ثبت نام و مصاحبه برای هر کد رشته محل انتخابی.

توجه مهم: داوطلبانی که در یک گرایش با دوره‌های مختلف (روزانه، شبانه و پردیس) معرفی شده اند، یک بار مبلغ (صد و هفتاد و پنج هزار تومان) واریز می‌نمایند.

به عنوان مثال: داوطلبی که در رشته فیزیک ماده چگال برای هر سه دوره روزانه، شبانه و پردیس معرفی شده است صرفا مبلغ ۱۷۵۰۰۰ (صد و هفتادو پنج هزار) تومان واریز می‌نماید.

«در صورت انصراف از شرکت در مصاحبه، وجه واریزی به هیچ عنوان قابل استرداد نخواهد بود.»

داوطلبان باید پیش از ثبت نام نسبت به آماده نمودن مدارک خود اقدام نمایند. بدیهی است پس از تکمیل فرآیند ثبت نام و نهایی نمودن آن، امکان ویرایش اطلاعات ثبت شده میسر نمی‌باشد.

داوطلبان باید در مرحله ثبت نام، رشته‌ها و دوره‌های مورد تقاضای خود را ثبت کرده و نسبت به واریز وجه در یک مرحله اقدام نمایند. بدیهی است پس از تکمیل پرونده و نهایی نمودن ثبت نام امکان افزودن رشته و دوره جدید میسر نمی‌باشد.

داوطلبان جهت شرکت در جلسه بررسی سوابق و مصاحبه حضوری ضروری است نسبت به بارگذاری مدارک لازم و نیز پرداخت وجه ثبت نام در سامانه مصاحبه اقدام نموده و از تایید پرونده ثبت نامی خود اطمینان حاصل نمایند. اصل مدارک کارشناسی (و کاردانی در صورت وجود) و کارشناسی ارشد، ریز نمرات
تحصیلی مربوطه در زمان مصاحبه حضوری، برای شرکت در جلسه الزامی است.

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه ارومیه ۱۴۰۲

دانشگاه ارومیه از تمامی داوطلبانی که از طرف سازمان سنجش آموزش کشور، معرفی می‌شوند مطابق با برنامه زمانبندی زیر مصاحبه به عمل می‌آورد.

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه ارومیه ۱۴۰۲

جلسه بررسی ارزیابی آموزشی، پژوهشی و فناوری و مصاحبه علمی و سنجش علمی برای هر داوطلب صرفا یک بار و به صورت حضوری برگزار می‌شود و عدم شرکت داوطلبان در تاریخ تعیین شده، به منزله انصراف آنان از مصاحبه و ادامه تحصیل در دانشگاه ارومیه تلقی شده و برگزاری مجدد مصاحبه برای داوطلبی که در مصاحبه شرکت نکرده است، به هیچ عنوان امکان‌پذیر نخواهد بود.

امتیازدهی به داوطلبان بر اساس امتیازات پژوهشی (حداکثر ۱۱/۵ امتیاز)، امتیازات آموزشی (حداکثر ۸/۵ امتیاز) و امتیازات مصاحبه (حداکثر ۳۰ امتیاز) مطابق با جداول ۱ تا ۳ فرم شماره ۲ انجام می‌پذیرد.

دریافت اطلاعیه و فرم های مصاحبه دکتری دانشگاه ارومیه ۱۴۰۲

 

زمان برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه ارومیه در سال 1402 کی است؟

تاریخ برگزاری مصاحبه دکترا دانشگاه ارومیه در همین صفحه اعلام شده است.

برای شرکت در مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه ارومیه چه مدارکی لازم است؟

فهرست کامل مدارک مصاحبه دکتری دانشگاه ارومیه در متن مقاله آمده است.

مطالب مفید برای داوطلبان معرفی‌شده برای شرکت در مصاحبه دکتری ۱۴۰۲

مصاحبه دکتری

تجربه مصاحبه دکتری

مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

تجربه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

مصاحبه دکتری دانشگاه پیام نور

حد نصاب نمره مصاحبه دکتری

پذیرش دکتری با ارشد آموزش محور

عوامل موثر در مصاحبه دکتری

آمادگی برای مصاحبه

نکات مصاحبه دکتری

آمادگی مصاحبه دکتری

سوالات مصاحبه

سوالات مصاحبه دکتری

سوالات مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

سوالات پایان نامه در مصاحبه دکتری

سوالات روش تحقیق در مصاحبه دکتری

معرفی خود به انگلیسی در مصاحبه دکتری

هدف از ادامه تحصیل در مقطع دکتری

سوالات زبان در مصاحبه دکتری


مدارک موردنیاز

مدارک مصاحبه دکتری

توصیه نامه مصاحبه دکتری

رزومه مصاحبه دکتری

 

نحوه امتیازدهی در مصاحبه

امتیاز مقاله در مصاحبه دکتری

امتیاز کتاب در مصاحبه دکتری

امتیاز مدرک زبان در مصاحبه دکتری

امتیاز تدریس در مصاحبه دکتری

تاثیر سن در مصاحبه دکتری

تاثیر دانشگاه ارشد در مصاحبه دکتری

تاثیر مشروطی در مصاحبه دکتری

 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها