موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

اعلام زمان و نحوه برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه بیرجند ۱۴۰۲

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

اطلاعیه دانشگاه بیرجند در خصوص دعوت‌شدگان به مرحله دوم (مصاحبه و بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری داوطلب) آزمون دکتری تخصصی کد رشته محل‌های مختلف در سال  ۱۴۰۲ منتشر شد.

به گزارش پی‌اچ‌دی تست، دانشگاه بیرجند از داوطلبان مرحله مصاحبه دکتری ۱۴۰۲ این دانشگاه درخواست کرد جهت مرحله دوم (مصاحبه و بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری)، کلیه موارد ذکر شده در اطلاعیه را با دقت مطالعه نموده و به انجام رساند.

ثبت نام مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه بیرجند

مرحله دوم پذیرش داوطلبان دکتری ۱۴۰۲ دانشگاه بیرجند در دو بخش ثبت نام غیرحضوری و مراجعه حضوری برگزار خواهد شد.

در بخش ثبت نام غیرحضوری، داوطلبان می‌بایست از تاریخ 1402/03/01 تا 1402/03/07 به آدرس phdinterview.birjand.ac.ir مراجعه نموده و پس از ورود و واریز وجه بصورت برخط (آنلاین)، بقیه مراحل ثبت‌نام غیرحضوری را انجام دهد.

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه بیرجند ۱۴۰۲

در بخش مراجعه حضوری، لازم است داوطلبانی که ثبت نام غیرحضوری را انجام داده اند، مطابق برنامه زمانی مشخص شده در فایل «جدول محل و زمان‌بندی مصاحبه رشته-گرایش به همراه شماره تماس مدیرگروه مربوطه» به دانشگاه بیرجند مراجعه حضوری نمایند. در این فایل محل و زمان‌بندی مصاحبه رشته-گرایش های دکتری دانشگاه بیرجند به همراه شماره تماس مدیرگروه مربوطه ذکر شده است. 

ضروری است داوطلب هر رشته-گرایش دکتری جهت مصاحبه حضوری در یکی از تاریخ های مشخص شده مطابق فایل «جدول محل و زمان‌بندی مصاحبه رشته-گرایش به همراه شماره تماس مدیرگروه مربوطه» به دانشگاه بیرجند مراجعه نماید.

همانطور که در فایل «جدول محل و زمان‌بندی مصاحبه رشته-گرایش به همراه شماره تماس مدیرگروه مربوطه» قابل مشاهده است محل مصاحبه تمامی رشته-گرایش‌های دکتری کشاورزی و منابع طبیعی و محیط زیست در سایت امیرآباد و مابقی رشته-گرایش‌ها در سایت شوکت‌آباد دانشگاه بیرجند برگزار خواهد شد.

نقشه دسترسی به سایت شوکت آباد و سایت امیرآباد دانشگاه بیرجند (پردیس کشاورزی و منابع طبیعی و محیط زیست) در فایل نقشه دسترسی به سایت شوکت آباد و سایت امیرآباد دانشگاه بیرجند و موقعیت پردیس های موجود در سایت شوکت آباد در فایل موقعیت پردیس های موجود در سایت شوکت آباد دانشگاه بیرجند قابل مشاهده است. 

ضروری است داوطلب فرم شماره یک را با دقت تکمیل (تایپ) کرده و در روز مصاحبه، این فرم و اصل مدارک مورد نیاز که در زیر آمده است را به رئیس جلسه مصاحبه تحویل دهد.

در مرحله مصاحبه حضوری، امتیازدهی به سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری داوطلب و همچنین ارزیابی علمی دانشجو بر مبنای فایل فرم شماره دو به انجام خواهد رسید. 

در صورت هرگونه سوال در خصوص مدارک ثبت‌نام، می‌توانید با شماره تلفن 31023213-056 (آقای مهرداد شهبازی، رشته های علوم پایه و کشاورزی و منابع طبیعی)، شماره تلفن 31023214-056 (خانم مژده روانبخش، رشته های ادبیات و علوم انسانی و علوم تربیتی) و با شماره تلفن 31023117-056 (خانم آسیه قاسمی، رشته های فنی و مهندسی و علوم ورزشی)،  در روزهای اداری (شنبه تا چهارشنبه) از ساعت 9 صبح تا 14 عصر تماس گیرید.

در صورت نیاز به هماهنگی و رفع سوالات در زمینه مصاحبه، با مدیرگروه مربوطه تماس گیرید. نام و شماره تلفن مدیرگروه در فایل جدول محل و زمان‌بندی مصاحبه رشته-گرایش به همراه شماره تماس مدیرگروه مربوطه مشخص شده است.

مدارک مورد نیاز مصاحبه دکتری ۱۴۰۲ دانشگاه بیرجند

این مدارک می‌بایست برای انجام مصاحبه کنکور دکتری ۱۴۰۲ این دانشگاه در سامانه ثبت‌نام بارگذاری شود.

تذکر: اصل این مدارک حتماً در روز مصاحبه جهت بررسی صحت آن باید همراه داوطلب باشد.

  1. فرم مشخصات فردی تکمیل شده (فرم شماره یک)
  2. تصویر تمامی صفحات شناسنامه و کارت ملی
  3. اصل مدرک کارشناسی ارشد یا گواهی موقت (مختص داوطلبانی که فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی ارشد می‌باشند.)
  4. کارنامه ریزنمرات مقطع کارشناسی ارشد
  5. اصل مدرک کارشناسی یا گواهی موقت
  6. ریزنمرات مقطع کارشناسی 
  7. کسانی که به دلائلی قادر به ارائه اصل مدرک یا مدارک مندرج در بندهای 3 تا 6 فوق نمی‌باشند، لازم است گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک را به همراه داشته باشند.
  8. داوطلبانی که حداکثر تا تاریخ 1402/06/31 در مقطع کارشناسی ارشد دانش‌آموخته خواهند شد، لازم است اصل گواهی معدل تأیید شده توسط دانشگاه محل تحصیل، مربوط به معدل واحدهای گذرانده تا تاریخ 1401/11/30 را به جای اصل مدرک یا گواهی موقت در قسمت مدرک بارگذاری نمایند.
  9. آن دسته از داوطلبان که فارغ‌التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می‌باشند علاوه بر مدرک کارشناسی ناپیوسته لازم است مدرک کاردانی را نیز بارگذاری نمایند.
  10. یک نسخه از پایان‌نامه دوره کارشناسی ارشد دانش‌آموخته
  11. مقالات ISI، علمی پژوهشی و علمی ترویجی
  12. مقالات کنفرانسی، همایش‌ها و سمینارهای علمی به همراه گواهی ارائه مقاله
  13. توصیه‌نامه علمی از دو نفر از اساتید دوره کارشناسی ارشد
  14. گواهی ثبت اختراع تایید شده توسط سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی کشور
  15. گواهی برگزیدگی در جشنواره‌های معتبر علمی
  16. گواهی قبولی نمره زبان انگلیسی (در صورت داشتن گواهی) در آزمون‌های معتبر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (MSRT, TOFEL, IELTS, TOLIMO)
  17. داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه مربیان لازم است مدارک زیر را نیز بارگذاری نمایند (لازم به تاکید است مربیان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی می‌بایست واجد شرایط مطابق توضیحات صفحه‌های 10 و 11 دفترچه راهنمای انتخاب رشته باشند):
    1. موافقت نامه دریافتی از دانشگاه محل استخدام مطابق الگوی فایل فرم موافقت نامه ادامه تحصیل با استفاده از سهمیه مربیان که به امضا و مهر معاون آموزشی آن دانشگاه رسیده است. (تبصره: مربیان دانشگاه آزاد اسلامی تنها با معرفی نامه صادره از سوی مرکز جذب و امور هیات علمی این دانشگاه امکان بهره مندی از این سهیمه را دارا می‌باشند.)
    2. ارائه حکم استخدامی اعضای هیات علمی (مربی) و یا ارائه گواهی معتبر مبنی بر اینکه داوطلب عضو هیات علمی رسمی آزمایشی و یا رسمی قطعی دانشگاه و موسسات آموزش عالی (دولتی و غیردولتی) و یا دانشگاه آزاد اسلامی است.

نکات مورد توجه فارغ‌التحصیلان یا دانشجویان دانشگاه بیرجند داوطلب مصاحبه دکتری

  • جهت دریافت ریز نمرات خود، از طریق ورود به سامانه puya.birjand.ac.ir (نام کاربری: شماره دانشجویی و رمز وورد: کد ملی) اقدام نمایند.
  • جهت دریافت گواهی معدل، پس از ورود به سامانه puya.birjand.ac.ir و قسمت درخواست‌های آموزشی نسبت به ثبت «درخواست فرم گواهی معدل (جهت پذیرفته‌شدگان دکتری)» اقدام نمایند و پس از تایید آن توسط کارشناس آموزش، گواهی را دریافت نمایند.
  • جهت اطلاع از شهریه دکتری شبانه دانشگاه بیرجند کلیک کنید.

زمان برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه بیرجند در سال 1402 کی است؟

تاریخ برگزاری مصاحبه دکترا دانشگاه بیرجند در همین صفحه اعلام شده است.

برای شرکت در مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه بیرجند چه مدارکی لازم است؟

فهرست کامل مدارک مصاحبه دکتری دانشگاه بیرجند در متن مقاله آمده است.

مطالب مفید برای داوطلبان معرفی‌شده برای شرکت در مصاحبه دکتری ۱۴۰۲

مصاحبه دکتری

تجربه مصاحبه دکتری

مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

تجربه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

مصاحبه دکتری دانشگاه پیام نور

حد نصاب نمره مصاحبه دکتری

پذیرش دکتری با ارشد آموزش محور

عوامل موثر در مصاحبه دکتری

آمادگی برای مصاحبه

نکات مصاحبه دکتری

آمادگی مصاحبه دکتری

سوالات مصاحبه

سوالات مصاحبه دکتری

سوالات مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

سوالات پایان نامه در مصاحبه دکتری

سوالات روش تحقیق در مصاحبه دکتری

معرفی خود به انگلیسی در مصاحبه دکتری

هدف از ادامه تحصیل در مقطع دکتری

سوالات زبان در مصاحبه دکتری


مدارک موردنیاز

مدارک مصاحبه دکتری

توصیه نامه مصاحبه دکتری

رزومه مصاحبه دکتری

 

نحوه امتیازدهی در مصاحبه

امتیاز مقاله در مصاحبه دکتری

امتیاز کتاب در مصاحبه دکتری

امتیاز مدرک زبان در مصاحبه دکتری

امتیاز تدریس در مصاحبه دکتری

تاثیر سن در مصاحبه دکتری

تاثیر دانشگاه ارشد در مصاحبه دکتری

تاثیر مشروطی در مصاحبه دکتری

 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها