موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

انتشار اطلاعیه مصاحبه دکتری دانشگاه خاتم الانبیا بهبهان ۱۴۰۲

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

اطلاعیه دانشگاه صنعتی خاتم الانبیا بهبهان درخصوص مصاحبه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۴۰۲ منتشر شد.

به گزارش پی اچ دی تست،  مطابق اطلاعیه این دانشگاه، داوطلبان محترم برای ثبت نام و شرکت در مرحله دوم (بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و مصاحبه علمی) آزمون نیمه متمرکز دوره های دکتری این دانشگاه ضروری است مطالب این اطلاعیه را با دقت مطالعه کرده و با اطلاع کامل از شرایط و ضوابط دانشگاه، مدارک لازم را تهیه و سپس از طریق پست الکترونیک به آدرس  phd.bkatu@gmail.com ارسال نمایند.

با توجه به آیین نامه پذیرش دانشجو در دوره دکتری، پذیرش دانشجو در این آزمون شامل اجرای فرایند دو مرحله ای خواهد بود. مرحله اول مربوط به سنجش علمی بوده که برگزاری آزمون آن از طریق سازمان سنجش آموزش کشور انجام گرفته و مرحله دوم آن شامل بررسی سوابق علمی داوطلبان و مصاحبه تخصصی میباشد که توسط دانشگاه‌ها صورت میگیرد.

مرحله مصاحبه تخصصی در دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

زمان ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی خاتم الانبیا

مهلت ارسال مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام و شرکت در مرحله دوم (بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و مصاحبه علمی) تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۴۰۲/۰۳/۱۲ است.

لازم است مدارک تکمیل شده که در بخش پایانی این اطلاعیه آمده است را مطابق جدول راهنمای آماده سازی و ارسال مدارک در قالب یک فایل زیپ شده به آدرس ایمیل phd.bkatu@gmail.com ارسال نمایند.

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی خاتم الانبیا بهبهان ۱۴۰۲

زمان برگزاری مصاحبه دکتری ۱۴۰۲ این دانشگاه به شرح جدول زیر خواهد بود:

دانشکده رشته- گرایش کد رشته محل روز مصاحبه تاریخ مصاحبه
منابع طبیعی علوم و مهندسی جنگل – علوم زیستی جنگل 2443شنبه 1402/03/06
علوم پایه شیمی – شیمی آلی 2212چهارشنبه 1402/03/24

نکات مهم داوطلبان دکتری دانشگاه خاتم الانبیا

– درصورت نیاز به اسکان، با سرکار خانم خادمی کارشناس تحصیلات تکمیلی هماهنگ کنید.

– تأکید می‌شود داوطلبان، مدارک شناسایی (کارت ملی و شناسنامه) و نسخه کامل کلیه مدارک و سوابق آموزشی و پژوهشی ارسال شده را در روز برگزاری مصاحبه همراه خود داشته باشد تا در صورت درخواست هیات مصاحبه کننده به ایشان ارائه نمایند.

– شرکت داوطلبان در این مرحله صرفاً بر اساس اطلاعات و مدارک خود اظهاری آنان انجام می شود. لذا، احراز کلیه شرایط و ضوابط و توضیحات مذکور در دفترچه شماره ۱ و ۲ آزمون نیمه متمرکز دکتری سازمان سنجش آموزش کشور و مندرجات این اطلاعیه و اطلاعیه های بعدی این دانشگاه برای داوطلبان الزامی است. چنانچه داوطلبی واجد شرایط و ضوابط نباشد و یا هرگونه مغایرتی در اطلاعات و اصالت مدارک وی وجود داشته باشد، مسئولیت عواقب ناشی از آن بر عهده داوطلب است و حتی در صورت قبولی، در هر مرحله ای از پذیرش و یا تحصیل، قبولی وی ملغی و به تحصیل ایشان خاتمه داده می شود.

– مدرک زبان معتبر و مهلت ارائه آن توسط پذیرفته شدگان: ثبت نام پذیرفته شدگان دوره دکتری مشروط به احراز حدنصاب زبان انگلیسی معتبر با حداقل نمره قابل قبول و ارائه آن به دانشگاه است. شایان ذکر است درصورتی که فرد پذیرفته شده، که به صورت مشروط ثبت نام می شود، تا قبل از برگزاری ارزیابی جامع موفق به احراز حد نصاب نشود، ثبت نام مشروط وی لغو و در هر مرحله از تحصیل اخراج می شود.

– داوطلبان حاضر در جلسه آزمون که برای آن‌ها کارنامه مرحله اول (سنجش علمی) توسط سازمان سنجش آموزش کشور صادر شده است در صورت داشتن حدنصاب های اعلام شده میتوانند نسبت به تکمیل کار برگ های موردنیاز انجام مصاحبه تخصصی، پرداخت هزینه آزمون مصاحبه، آماده سازی و ارسال مدارک اقدام نمایند. بدیهی است داوطلبانی می توانند جهت ارزیابی تخصصی در هر کد رشته محل به دانشگاه درخواست ارائه نمایند که نمره کل مندرج در کارنامه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۴۰۲ آن‌ها در رشته امتحانی مربوطه مساوی یا بالاتر از حدنصاب تعیین شده باشد.

– ارزیابی تخصصی ارزیابی تخصصی شامل سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری (۲۰ نمره) و مصاحبه علمی و سنجش عملی (۳۰ نمره) خواهد بود.

تذکر مهم: کلیه داوطلبانی که مرحله بررسی سوابق علمی و ارزیابی تخصصی را با موفقیت به اتمام برسانند و در ردیف پذیرفته شدگان دانشگاه قرار گیرند، توجه داشته باشند که پذیرش آن‌ها به صورت مشروط بوده و پذیرش نهایی و قطعی از طریق سایت سازمان سنجش اعلام خواهد شد.

– پذیرفته شدگان این دانشگاه به صورت تمام وقت در دوره دکتری اشتغال به تحصیل خواهند داشت و مشمول کلیه مقررات آموزشی و انضباطی دانشگاه خواهند بود.

– پذیرفته شدگانی که در استخدام دستگاه های دولتی هستند باید برای ثبت نام (شروع به تحصیل) مدارک لازم مبنی بر موافقت با تحصیل تمام وقت یا مأموریت تحصیلی را ارائه نمایند.

– چنانچه در هر مرحله از ثبت نام، بررسی و اشتغال به تحصیل مشخص شود که داوطلب دارای هر یک از شرایط ورود به دوره دکتری مذکور در اطلاعیه های سازمان سنجش و این اطلاعیه نبوده است، بلافاصله از ثبت نام و ادامه تحصیل او جلوگیری و مطابق مقررات در هر مرحله ای از پذیرش یا تحصیل باشد به تحصیل وی خاتمه داده می شود.

– در صورتی که مدارک الزامی برای بررسی پذیرش داوطلبان به طور کامل توسط داوطلب از طریق پست الکترونیکی ارسال نشده باشد، به درخواست پذیرش وی ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجه پرداختی نیز قابل استرداد نخواهد بود.

– عدم واریز هزینه های اعلام شده، به حساب دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان به منزله انصراف داوطلب از انجام مصاحبه تلقی شده و به هیچ عنوان دعوت به مصاحبه نخواهد شد.

–  اطلاعات تکمیلی در صورت نیاز طی اطلاعیه های بعدی و صرفاً از طریق بخش آموزش وبگاه دانشگاه اعلام خواهد شد و داوطلبان بایستی تا زمان اعلام نتایج اخبار و اطلاعیه های مربوط را از وبگاه مذکور ملاحظه و پیگیری نمایند و دانشگاه مسئولیتی در قبال اطلاع رسانی جداگانه از طرق دیگر به داوطلبان نخواهد داشت و عدم اقدام داوطلبان در هر مرحله ای از موعدهایی که اعلام خواهد شد به منزله انصراف آنان تلقی می شود.

مدارک مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه صنعتی خاتم الانبیا

تمامی مدارک موردنیاز (با استفاده از راهنمای آماده سازی و ارسال مدارک) میبایست تکمیل و به آدرس پست الکترونیک  phd.bkatu@gmail.com ارسال گردد.

  • اسکن اصل کارت ملی و شناسنامه شامل تمامی صفحات شناسنامه

  • تکمیل کار برگ اطلاعات داوطلب (کار برگ شماره پیوست ۱)

  • کارنامه اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۱۴۰۲ سازمان سنجش آموزش کشور

  • کارنامه انتخاب رشته داوطلب که در فایل سازمان سنجش تحت عنوان “کارنامه انتخاب رشته کنندگان آزمون دکتری سال ۱۴۰۲” اعلام شده است.

  • اسکن عکس پرسنلی

  • فیش واریزی هزینه ثبت نام بابت مصاحبه

تذکر مهم: واریز مبلغ یکصد هزار تومان (غیرقابل استرداد) برای شرکت در مصاحبه الزامی میباشد.

*** متقاضیان گرامی میبایست هزینه ثبت نام بابت مصاحبه را به شماره شبا بانک مرکزی (درآمد متفرقه) واریز و تصویر فیش واریزی را از طریق ایمیل همراه با سایر مدارک ارسال نمایند.

  • اسکن کارت معافیت یا پایان خدمت وظیفه عمومی یا مدرکی که وضعیت نظام وظیفه معرفی شده را با توجه به بند “مقررات وظیفه عمومی” جهت برادران الزامی است.

تبصره: برای آن دسته از داوطلبانی که در حال حاضر در خدمت وظیفه عمومی هستند، ارائه گواهی از مراجع ذیصلاح مبنی بر اینکه حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ خدمت خود را به اتمام می‌رسانند یا در صورت قبولی از خدمت وظیفه ترخیص خواهند شد الزامی است.

  • گواهی مدرک دوره کارشناسی ارشد دارای معدل دوره و تاریخ فراغت از تحصیل ممهور به مهر اداره آموزش کل دانشگاه محل تحصیل

تبصره: دانشجویان سال آخر مقاطع کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه ای، لازم است فرم معدل (مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون یا دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی ورودی دوره دکتری سال ۱۴۰۲ سازمان سنجش آموزش کشور) را، که از سوی دانشگاه محل تحصیل تائید شده باشد، ارائه نمایند.

  • اسکن اصل مدرک کارشناسی

  • گواهی یا مدرک دوره کارشناسی دارای معدل ممهور به مهر اداره آموزش کل دانشگاه محل تحصیل

تبصره: دانشجویان و فارغ التحصیلان دوره های کارشناسی ارشد پیوسته که مدرک دوره کارشناسی ندارند، باید در محل مشخص شده مخصوص مدرک کارشناسی (در سامانه ثبت نام در آزمون) به جای گواهی فوق حسب مورد فرم معدل را که  از سوی دانشگاه محل تحصیل تائید شده است و یا گواهی دوره کارشناسی ارشد پیوسته دارای معدل خود را بارگذاری کنند.

  • گواهی یا مدرک دوره کاردانی دارای معدل ممهور به مهر اداره آموزش کل دانشگاه محل تحصیل

  • ریزنمرات دوره کارشناسی ارشد

  • ریزنمرات دوره کارشناسی

  • گواهی رتبه اول الی سوم دوره کارشناسی در حداکثر مدت ۸نیمسال از مدیریت امور آموزشی دانشگاه محل تحصیل دوره

  • گواهی رتبه اول دوره کارشناسی ارشد در حداکثر مدت ۵نیمسال از مدیریت امور آموزشی دانشگاه محل تحصیل دوره

  • گواهی برگزیدگان رتبه ۱ الی ۱۵ المپیادهای علمی دانشجویی

  • گواهی زبان انگلیسی معتبر مورد تائید دانشگاه

  • صفحه اول (عنوان) و چکیده پایان نامه (برای فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد)

  • فایل پروپوزال دانشجویان کارشناسی ارشد که تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ از پایان نامه خود دفاع می‌کنند (ویژه دانشجویان کارشناسی ارشد)

  • صفحه اول و خلاصه (چکیده) مقاله علمی و پژوهشی مستخرج از پایان نامه دوره کارشناسی ارشد یا مرتبط با رشته امتحانی و نامهای از مجلات علمی معتبر مبنی بر پذیرش چاپ قطعی مقاله علمی پژوهشی برای مقالات پژوهشی چاپ نشده (تذکر: نامه وصول مقاله قابل قبول نیست)

  • صفحه اول و خلاصه (چکیده) مقالات ترویجی مستخرج از پایان نامه یا مرتبط با رشته امتحانی در مجلات علمی معتبر

توجه: کلیه مقالات داوطلبان اعم از علمی- پژوهشی، علمی- ترویجی و مقالات چاپشده در کنفرانس‌ها در صورتی قابل امتیازدهی هستند که مستخرج از پایان نامه یا مرتبط با حوزه تخصصی داوطلب باشند و توسط استاد راهنمای اصلی داوطلب تائید شده باشند. مقالاتی که در مجلات ممنوعه (فاقد اعتبار علمی از نظر وزارتین علوم و بهداشت) چاپ شده باشند، قابل بررسی و امتیازدهی نیستند. همچنین در صورت ارائه تألیف یا ترجمه کتاب، بایستی تألیف یا ترجمه ارائه شده مرتبط با رشته تحصیلی داوطلب باشد، در غیر این صورت امتیازی به آن تعلق نمی گیرد.

  • صفحه اول و خلاصه (چکیده) مقالات ترویجی مستخرج از پایان نامه یا مرتبط با رشته امتحانی در مجلات علمی معتبر

  • مستندات اختراع به ثبت رسیده (گواهی ثبت اختراع مورد تائید سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران)

  • مستندات برگزیدگان جشنواره، مسابقات بین المللی و المپیادهای معتبر (گواهی صادره از دبیرخانه یا مراجع ذیربط)

  • مدارک مربوط به چکیده مقاله یا مقالات کامل مستخرج از پایان نامه یا مرتبط با رشته امتحانی ارائه شده در کنفرانس های معتبر (داخلی یا خارجی)

  • گواهی طرح ها/پروژه های تحقیقاتی اتمام یافته، دارای گواهی از مراجع ذیصلاح

  • مستندات مربوط به ترجمه کتب مرتبط با رشته تحصیلی (تصویر روی جلد، شناسنامه کتاب و گواهی انتشار از ناشر مربوطه)

  • سایر مدارک و سوابق برجسته علمی

زمان برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان در سال 1402 کی است؟

تاریخ برگزاری مصاحبه دکترا دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان در همین صفحه اعلام شده است.

برای شرکت در مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان چه مدارکی لازم است؟

فهرست کامل مدارک مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان در متن مقاله آمده است.

مطالب مفید برای داوطلبان معرفی‌شده برای شرکت در مصاحبه دکتری ۱۴۰۲

مصاحبه دکتری

تجربه مصاحبه دکتری

مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

تجربه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

مصاحبه دکتری دانشگاه پیام نور

حد نصاب نمره مصاحبه دکتری

پذیرش دکتری با ارشد آموزش محور

عوامل موثر در مصاحبه دکتری

آمادگی برای مصاحبه

نکات مصاحبه دکتری

آمادگی مصاحبه دکتری

سوالات مصاحبه

سوالات مصاحبه دکتری

سوالات مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

سوالات پایان نامه در مصاحبه دکتری

سوالات روش تحقیق در مصاحبه دکتری

معرفی خود به انگلیسی در مصاحبه دکتری

هدف از ادامه تحصیل در مقطع دکتری

سوالات زبان در مصاحبه دکتری

 

مدارک موردنیاز

مدارک مصاحبه دکتری

توصیه نامه مصاحبه دکتری

رزومه مصاحبه دکتری

 

نحوه امتیازدهی در مصاحبه

امتیاز مقاله در مصاحبه دکتری

امتیاز کتاب در مصاحبه دکتری

امتیاز مدرک زبان در مصاحبه دکتری

امتیاز تدریس در مصاحبه دکتری

تاثیر سن در مصاحبه دکتری

تاثیر دانشگاه ارشد در مصاحبه دکتری

تاثیر مشروطی در مصاحبه دکتری

 

 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها