موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

مصاحبه دکتری دانشگاه علامه طباطبایی ۱۴۰۲ (زمان+مدارک)

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

جزییات زمان و نحوه برگزاری مصاحبه کنکور دکتری ۱۴۰۲ دانشگاه علامه طباطبائی اعلام شد.

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه علامه طباطبایی ۱۴۰۲

به گزارش پی اچ دی تست، بنابر اعلام دانشگاه علامه طباطبائی، مصاحبه های این دانشگاه از تاریخ 17 لغایت 25 خردادماه سال جاری از متقاضیان مرحله دوم آزمون نیمه‌ متمرکز دکتری طبق روز و ساعت اعلام شده در کارت شرکت در مصاحبه انجام خواهد پذیرفت.

داوطلبان ملزم به مطالعه دقیق اطلاعیه و رعایت نکات ذکر شده و ثبت‌نام مطابق زمان‌بندی اعلام شده جهت شرکت در مصاحبه هستند.

مصاحبه دکتری دانشگاه علامه طباطبایی

مصاحبه به صورت حضوری مطابق زمانبندی اعلام شده در کارت شرکت در مصاحبه برگزار خواهد شد و داوطلبان موظف هستند در روز و ساعت تعیین شده در محل برگزاری مصاحبه حاضر شوند.

چنانچه داوطلب در روز و ساعت تعیین شده در محل مصاحبه حاضر نشود، عدم حضور وی به منزله غیبت و انصراف از مصاحبه تلقی می‌شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص مصاحبه دکتری کلیک کنید.

شرایط شرکت در مصاحبه دکتری ۱۴۰۲ دانشگاه علامه طباطبایی

– احراز تمامی شرایط اعلامی در دفترچه شماره 1 و 2  آزمون نیمه‌متمرکز دکتری سال 1402 سازمان سنجش آموزش کشور. (برای دانلود دفترچه ثبت نام دکتری و دفترچه انتخاب رشته دکتری کلیک کنید.)

تذکر مهم 1: داوطلبانی می‌توانند در این مرحله ثبت‌نام کنند که حدنصاب تعیین شده دانشگاه را در مرحله اول آزمون کسب کرده و از طرف سازمان سنجش آموزش کشور به دانشگاه معرفی شوند.

تذکر مهم 2: رشته امتحانی انتخابی داوطلبان در دوره دکتری باید متناسب با رشته تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه‌ای آنها، مطابق ستون مربوط به رشته‌های مرتبط، جدول رشته‌ها و مواد امتحانی آزمون دفترچه شماره 2 آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1402 باشد.

تذکر مهم 3: پذیرفته‌شدگان مرد باید از لحاظ خدمت وظیفه عمومی، شرایط مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه‌متمرکز دکتری سال 1402را دارا باشند.

– بارگذاری مدارک مدارک درخواستی از سوی داوطلب در سایت آزمون دانشگاه

قابل توجه است که داوطلبان پس از پذیرش نهایی و قبولی در دوره دکتری دانشگاه علامه طباطبائی، قبل از آزمون جامع ملزم به ارائه کفایت بسندگی زبان خارجی حسب شیوه نامه ها و مصوبات هستند لیکن در صورت ارائه و بارگذاری مدرک زبان معتبر در هنگام ثبت نام از امتیاز آن با توجه به دستورالعمل‌های موجود و با تشخیص کمیته مصاحبه کننده برخوردار خواهند شد.

نحوه پذیرش دوره های روزانه، نوبت دوم و پردیس خودگردان دکتری

– پذیرش بر اساس معرفی چند برابر ظرفیت از طرف سازمان سنجش آموزش کشور و با بررسی سوابق علمی و مصاحبه است که مطابق جدول زمانبندی رشته ها و روز و ساعت قید شده در کارت شرکت در مصاحبه هر داوطلب به صورت حضوری برگزار می شود.

– مصاحبه از پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون نیمه متمرکز دکتری از روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۱۷ لغایت پنجشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۵ طبق زمانبندی اعلام شده در کارت شرکت در مصاحبه برای هر رشته برگزار خواهد شد.

– امتیاز بررسی سوابق علمی و مصاحبه به شیوه آموزشی – پژوهشی ۵۰ است که ۲۰ امتیاز مربوط به مدارک، مستندات و سوابق آموزشی و پژوهشی و ۳۰ امتیاز به مصاحبه اختصاص داده میشود.

نمره داوطلب در یک رشته امتحانی، گرایش یکسان در دوره های مختلف روزانه نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان یکسان درج می‌شود.

توجه: مصاحبه از متقاضیان رشته بیمه به زبان انگلیسی انجام خواهد شد.

زمان ثبت نام مصاحبه دکتری ۱۴۰۲ دانشگاه علامه طباطبایی

داوطلبان می‌توانند براساس کد رشته‌هایی که از طرف سازمان سنجش آموزش کشور به دانشگاه معرفی شده‌اند از ساعت  11 ظهر روز سه‌شنبه مورخ 1402/03/02 تا ساعت 24 روز جمعه مورخ 1402/03/05 با مراجعه به سایت آزمون دانشگاه به نشانی azmoon.atu.ac.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. زمان ثبت نام تمدید نخواهد شد.

تذکر مهم: داوطلب ملزم است مطابق برنامه زمانبندی اعلام شده در کارت شرکت در مصاحبه به محل مصاحبه مراجعه کند و عدم حضور داوطلب در روز و ساعت تعیین شده به منزله غیبت و انصراف تلقی میشود و در هیچ زمان دیگری مصاحبه برگزار نخواهد شد.

هزینه ثبت نام مصاحبه

پرداخت مبلغ ۳/۰۰۰/۰۰۰ ریال سیصد هزار تومان بابت هزینه ثبت نام برای هر رشته و گرایش در تمامی دوره ها (روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان که به شرح زیر قابل پرداخت است:

مبلغ فوق از طریق کارت بانکهای عضو شبکه شتاب به صورت برخط (online) پرداخت میشود از این رو در دسترس بودن کارت بانک های عضو شبکه شتاب در زمان ثبت نام الزامی است

نکات مهم:

۱- وجه پرداخت شده ثبت نام، در صورت انصراف و یا عدم پذیرش نهایی متقاضی، اشتباه در پرداخت و … به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد از این رو ضروری است داوطلبان محترم قبل از واریز هزینه دقت لازم را به عمل آورند.

۲- هزینه ثبت نام هر داوطلب در یک رشته و گرایش برای دوره های مختلف روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان همان مبلغ ۳/۰۰۰/۰۰۰ ریال (سیصد هزار تومان) است.

۳- شهریه تحصیل برای دوره های نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان پس از تصویب هیات امناء دانشگاه متعاقبا اعلام خواهد شد.

مدارک مورد نیاز مصاحبه دکتری دانشگاه علامه طباطبایی

داوطلبان لازم است مدارک زیر را در بازه زمانی ثبت نام (۱۴۰۲/۰۳/۰۲ لغایت ۱۴۰۲/۰۳/۰۵) در سایت آزمون دانشگاه بارگذاری کنند و اصل مدارک را در روز مصاحبه به همراه داشته باشند.

توجه: به مدارکی که بعد از مصاحبه ارائه شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۱- اسکن صفحه اول شناسنامه و کارت ملی (در صورت داشتن توضیحات در شناسنامه اسکن صفحه توضیحات ضروری است).

۲- اسکن اصل مدارک کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد با ذکر معدل کل. (در مدارکی که معدل در آن قید نشده است اسکن ریزنمرات الزامی است).

توجه ۱: برای دانشجویان سال آخر دوره کارشناسی ارشد اسکن گواهی تأیید شده دانشگاه محل تحصیل مبنی بر فارغ التحصیل شدن تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ با ذکر معدل

توجه ۲: دارندگان مدرک کارشناسی ناپیوسته، ملزم به اسکن مدرک کاردانی با ذکر معدل کل هستند.

اسکن اصل مدارک مربوط به مقالات با نمایه معتبر همانند ISI و SCOPUS …… کتاب، مدرک زبان و … حسب مفاد مندرج در سامانه آزمون دانشگاه

۴- چنانچه داوطلبان برای رساله دوره دکتری طرح نامه پیشنهادی دارند می‌توانند آن را در سامانه آزمون دانشگاه بارگذاری کرده و اصل طرح نامه مذکور را در روز مصاحبه به همراه داشته باشند.

توجه ۳: آن دسته از پذیرفته شدگان که با استفاده از سهمیه مربیان در چند برابر ظرفیت قرار گرفته اند در صورتی می توانند در مصاحبه شرکت کنند که تمامی شرایط و ضوابط آیین نامه ادامه تحصیل مربیان را دارا باشند.

توجه ۴:  اسکن حکم کارگزینی ممهور به مهر هیات ممیزه دانشگاههای تابعه وزارت علوم و یا اصل گواهی مبنی بر عضو هیأت علمی رسمی قطعی یا رسمی آزمایشی دانشگاه محل خدمت خود که به تأیید بالاترین مقام مسئول رسیده باشد، برای پذیرفته شدگان با استفاده از سهمیه مربی الزامی است.

توجه ۵: اسکن معرفی نامه صادره از سوی مرکز جذب و امور هیات علمی برای مربیان دانشگاه آزاد اسلامی الزامی است.

تذکر مهم:

– داوطلبان باید پیش از ثبت نام نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام کنند. بدیهی است پس از تکمیل فرآیند ثبت نام و نهایی کردن آن امکان ویرایش اطلاعات ثبت شده میسر نیست.

– داوطلبان باید در مرحله ثبت نام رشته ها و دوره های مورد تقاضای خود را ثبت کرده و نسبت به واریز وجه در یک مرحله اقدام کنند. بدیهی است پس از تکمیل ثبت نام و نهایی کردن آن امکان افزودن رشته و دوره جدید میسر نیست.

دریافت کارت شرکت در مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه علامه

داوطلبان می‌بایست برای اطلاع از روز و ساعت مصاحبه، کارت شرکت در مصاحبه را از ساعت ۱۳ روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۱۱ لغایت روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۱۵ از سایت آزمون دانشگاه مشاهده و پرینت آن را دریافت کنند.

توجه: داشتن پرینت کارت ورود به جلسه مصاحبه به همراه اصل شناسنامه عکسدار و یا کارت ملی برای شرکت در جلسه مصاحبه الزامی است. (از آن جایی که امکان پرینت کارت ورود به جلسه مصاحبه در محل برگزاری مصاحبه میسر نیست، از این رو داوطلب میبایست قبل از مراجعه به دانشگاه نسبت به پرینت کارت خود اقدام کند).

محل برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه علامه

دانشگاه علامه طباطبائی به نشانی: تهران – بزرگراه شهید همت – دهکده المپیک – میدان المپیک – میدان ورزش پردیس مرکزی دانشگاه علامه طباطبائی – دانشکده مدیریت و حسابداری

داوطلبان شرکت در مرحله مصاحبه آزمون دکتری ۱۴۰۲ دانشگاه علامه طباطبائی، در صورت ضرورت  میتوانند برای پاسخگویی به سوالات آموزشی در ساعات ۷:۳۰-۱۳ از طریق پاسخگوی گفتگوی آنلاین در سایت آزمون دانشگاه به نشانی https://azmoon.atu.ac.ir و یا شماره تماس ۴۸۳۹۲۲۶۹ سوالات خود را مطرح کنند.

دانلود متن کامل اطلاعیه مصاحبه دکتری 1402 دانشگاه علامه طباطبایی

 

زمان برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه علامه طباطبایی در سال 1402 کی است؟

تاریخ برگزاری مصاحبه دکترا دانشگاه علامه طباطبایی در متن همین مطلب آمده است.

برای شرکت در مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه علامه طباطبایی چه مدارکی لازم است؟

فهرست کامل مدارک مصاحبه دکتری دانشگاه علامه طباطبایی در متن مقاله آمده است.

مطالب مفید برای داوطلبان معرفی‌شده برای شرکت در مصاحبه دکتری ۱۴۰۲

مصاحبه دکتری

تجربه مصاحبه دکتری

مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

تجربه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

مصاحبه دکتری دانشگاه پیام نور

حد نصاب نمره مصاحبه دکتری

پذیرش دکتری با ارشد آموزش محور

عوامل موثر در مصاحبه دکتری

آمادگی برای مصاحبه

نکات مصاحبه دکتری

آمادگی مصاحبه دکتری

سوالات مصاحبه

سوالات مصاحبه دکتری

سوالات مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

سوالات پایان نامه در مصاحبه دکتری

سوالات روش تحقیق در مصاحبه دکتری

معرفی خود به انگلیسی در مصاحبه دکتری

هدف از ادامه تحصیل در مقطع دکتری

سوالات زبان در مصاحبه دکتری


مدارک موردنیاز

مدارک مصاحبه دکتری

توصیه نامه مصاحبه دکتری

رزومه مصاحبه دکتری

 

نحوه امتیازدهی در مصاحبه

امتیاز مقاله در مصاحبه دکتری

امتیاز کتاب در مصاحبه دکتری

امتیاز مدرک زبان در مصاحبه دکتری

امتیاز تدریس در مصاحبه دکتری

تاثیر سن در مصاحبه دکتری

تاثیر دانشگاه ارشد در مصاحبه دکتری

تاثیر مشروطی در مصاحبه دکتری

 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

16 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
اشتاب
خرداد ۲۰, ۱۴۰۱ ۲:۱۶ ب٫ظ

سلام
متاسفانه برای ثبت نام اقدام نکردم، الآن میتونم دانشگاه برم و مصاحبه خودم بدهم ؟؟؟

عباس
خرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۳:۰۶ ب٫ظ

اززمان اعلام نتایج نتایج مصاحبه کسی خبرداره؟

فاطمه
خرداد ۲۲, ۱۴۰۰ ۴:۲۶ ب٫ظ

سلام دوستان اینجا کسی نمیخواد تو استخدامی جدید شرکت کنه. من کارت خریدم متوجه شدم نمیتونم ثبت نام کنم.

S
خرداد ۲۱, ۱۴۰۰ ۱۰:۰۶ ب٫ظ

سایه جان چی پرسیدن که چهار دقیقه شد

S
خرداد ۱۹, ۱۴۰۰ ۶:۴۴ ب٫ظ

وقت بخیر
کسی امروز مصاحبه دکترا علامه داده
سوالات زبانش چطوریه

سایه
خرداد ۲۰, ۱۴۰۰ ۱۰:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  S

من مصاحبه دادم فقط چهار دقیقه طول کشید؟ اصلا شبیه هیچ مصاحبه ایی نبود

فاطمه
خرداد ۲۱, ۱۴۰۰ ۵:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  سایه

واقعا برایرمنم خیلی بد بود! اصلا انتظارش رو نداشتم.

سروش
خرداد ۱۷, ۱۴۰۰ ۵:۳۵ ب٫ظ

در متن خبر نوشته شده که کارت ورود به جلسه مصاحبه دکتری از روز ۱۶ خرداد در سایت دانشگاه در دسترس است. اما من هر چه قدر سایت دانشگاه را جستجو می کنم، نمی توانم این کارت را پیدا کنم. کسی می تواند در این مورد من را راهنمایی کند؟

وحید
خرداد ۴, ۱۴۰۰ ۱۰:۵۵ ق٫ظ

کسی در باره رشته مالی گرایش بیمه اطلاعی داره این که مصاحبه به زبان انگلیسی هست

داوطلب دکتری بیمه
خرداد ۵, ۱۴۰۰ ۸:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  وحید

سلام جناب وحید خان؛ رشته بیمه دانشگاه علامه، توی رشته های امتحانی جزء زیرگروه مالی هست ولی کلا عنوانش بیمه است، یعنی دکترای رشته بیمه (تنها دانشگاهی که دکترای بیمه داره، نه دکترای مالی گرایش بیمه). اگر شما دعوت به مصاحبه شده اید، لطف می کنید تراز روزانه و نوبت دومش رو اعلام کنید؟ ضمن این که تا جایی که می دونم توی مصاحبه های انگلیسی، سوالات مربوط به انگیزه، معرفی خودتون، عنوان و چکیده پایان نامه و … می پرسند؛ در واقع منظورم اینه که توی مصاحبه های انگلیسی اینا رو می پرسن، دانشگاه علامه هم لابد این طوریه؛ یه زحمت بکشید ضمن پاسخ به سوالات بنده، بعد از این که تشریف بردید مصاحبه، در همین جا دیدگاهتون رو بنویسید لطفا، چون خودم هم دوس دارم برای سال بعد بیمه علامه قبول بشم.
ممنونم از لطف شما؛ پیروز و سربلند باشید.

ریحانه
اردیبهشت ۳۱, ۱۴۰۰ ۸:۰۹ ق٫ظ

از بس که ترازارو بالا تعریف کرده این دانشگاه که تعداد کمی دعوت شدن. یه هفته ای هم جمع میکنه مصاحبشو

شفیع
اردیبهشت ۳۱, ۱۴۰۰ ۱:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  ریحانه

پردیس علامه خوبه برا ادامه تحصیل؟

نرگس
اردیبهشت ۳۱, ۱۴۰۰ ۹:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  شفیع

پردیس‌ها هم معمولا با بچه‌های روزانه کلاس دارن و کیفیت آموزشیشون مشابه روزانه‌هاست فقط هزینه اش خیلی بالاست و معمولا آزمون جامعی که از بچه‌های پردیس گرفته میشه ساده‌تر از آزمون بچه‌های روزانه است.
و اینکه بین بچه‌های پردیس همیشه چند نفری هستن که بنا به هر دلیلی موفق به کسب نتیجه مطلوب تو کنکور نشدن ولی از نظر سواد و اطلاعات خیلی خوب هستن و هدفشون فقط گرفتن مدرک برای افزایش حقوق نیست.

شفیع
اردیبهشت ۳۱, ۱۴۰۰ ۱۱:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  نرگس

مدرکش برا جذب هیئت علمی مشکلی نداره؟

محسن
اردیبهشت ۳۱, ۱۴۰۰ ۱۰:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  ریحانه

دقیقا

moonlight
خرداد ۸, ۱۴۰۰ ۱۲:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  ریحانه

تراز پایین هم بده معمولا تک رقمیا که ترازشون بالاس میرن و معمولا هم همونا قبول میشن. پس در عمل فرقی به حال ما تراز پایینا نداره.