مصاحبه دکتری دانشگاه شیراز ۱۴۰۲

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

اطلاعیه دانشگاه شیراز در خصوص چگونگی ثبت نام و ارائه مدارک مورد نیاز برای شرکت در مصاحبه دکتری سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ منتشر شد.

به گزارش پی اچ دی تست، اطلاعیه دانشگاه شیراز در خصوص چگونگی ثبت نام و ارائه مدارک مورد نیاز برای شرکت در مرحله دوم مصاحبه و بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی آزمون ورودی مقطع دکتری تخصصی نیمه متمرکز سال 1402-1403 روزانه و پردیس بین الملل دانشگاه به شرح زیر انتشار یافت.

ثبت نام اینترنتی مصاحبه دکتری دانشگاه شیراز

۱- داوطلبانی میتوانند در مرحله دوم آزمون دانشگاه شرکت نمایند که کدرشته محل مربوطه را در فرم انتخاب رشته خود درج نموده حد نصاب نمره علمی اعلام شده از سوی این دانشگاه را کسب کرده و از طرف سازمان سنجش آموزش کشور به دانشگاه معرفی شوند.

۲- شرکت در مصاحبه رشته‌های مختلف مشروط به ثبت نام اینترنتی در سایت دانشگاه شیراز می باشد.

۳- داوطلبان لازم است از تاریخ 1 خردادماه 1402 تا 7 خردادماه 1402 برای ثبت نام به نشانی اینترنتی shirazu.ac.ir قسمت اطلاعیه ها مراجعه نموده و پس از ثبت نام اولیه مدارک مورد نیاز را به شرح زیر در سامانه بارگذاری کنند. ثبت نام اینترنتی از طریق سامانه ضروری و عدم ثبت نام به معنای انصراف از شرکت در مرحله دوم آزمون می باشد.

۴- مصاحبه به صورت حضوری انجام می شود.

هزینه مصاحبه کنکور دکتری ۱۴۰۲ دانشگاه شیراز

۵- و اریز مبلغ 2000000 ریال (دویست هزار تومان) به حساب اینترنتی مندرج در صفحه اینترنتی به عنوان هزینه ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه شیراز الزامی است. ثبت نام برای فرم صلاحیت عمومی مربوط به سازمان سنجش داوطلب را از ثبت نام در این مرحله بی نیاز نمی کند.

۶- داوطلبانی که برای مصاحبه به چند کدرشته محل معرفی شده‌اند، لازم است برای هر رشته – گرایش ثبت نام جداگانه ای داشته باشند.

داوطلبانی که هم زمان برای رشته گرایش‎های دوره روزانه و پردیس معرفی شده اند، یک ثبت نام کافی می‌باشد و لازم است گزینه متقاضی مصاحبه در دوره پردیس می‌باشم را تایید کنند.

لازم به ذکر است انتخاب دوره پردیس در صورتی امکان پذیر است که در کارنامه سازمان سنجش برای این دوره نیز معرفی شده باشند.

توجه: مبلغ ثبت نام به عنوان هزینه مصاحبه و بررسی مدارک بوده و غیر قابل استرداد می‌باشد.

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه شیراز ۱۴۰۲

تاریخ مصاحبه بر اساس جدول زمانبندی ارزیابی تخصصی مرحله دوم آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) (مصاحبه) سازمان سنجش آموزش کشور بوده که در ادامه قابل مشاهده می باشد.

دانلود برنامه زمان بندی برگزاری مصاحبه دکتری ۱۴۰۲ دانشگاه شیراز

 

مدارک مورد نیاز مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه شیراز

مدارک لازم برای بارگذاری در سامانه ثبت نام مصاحبه کنکور دکتری تخصصی سال ۱۴۰۲ دانشگاه شیراز به شرح زیر است:

۱- فرم تکمیل شده مشخصات فردی به صورت تایپ شده و کامل و بارگذاری در محل مورد نظر

۲- تصویر صفحه اول شناسنامه

۳- تصویر کارت ملی

۴- عکس متقاضی

۵- مدرک کارشناسی ارشد فوق (لیسانس) یا کارنامه ریز نمرات

تبصره: متقاضیانی که دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه ای بوده و حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ فارغ التحصیل می شوند (گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک مطابق فرم مندرج در صفحه ۷۴ دفترچه ثبت نام دکتری و یا فرم مندرج در صفحه ۱۶۷ دفترچه انتخاب رشته دکتری).

۶- مدرک کارشناسی (لیسانس) یا کارنامه ریز نمرات

تبصره ۱: آن دسته از متقاضیانی که فارغ التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می‎باشند علاوه بر مدرک کارشناسی ناپیوسته می‌بایست مدرک کاردانی را نیز ارائه نمایند.

تبصره ۲: کسانی که به دلایلی قادر به ارائه اصل مدرک یا مدارک مندرج در بندهای ۱ و ۲ فوق نمی‎باشند لازم است گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک را به همراه داشته باشند.

۷- تصویر گواهی رتبه در صورت وجود با تایید معاون آموزشی دانشگاه محل تحصیل گواهی دانشجویان دانشگاه شیراز با تایید معاون آموزشی دانشکده)

۸- تصویر صورت جلسه دفاع از پایان نامه با درج درجه، تاریخ دفاع و عنوان پایان نامه

۹- گواهی عضویت هیات علمی رسمی قطعی یا رسمی آزمایشی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی بوده که به تأیید بالاترین مقام مسئول نیز رسیده باشد.

برای آن دسته از افرادی که از امتیاز مربی در این آزمون استفاده نموده اند. لازم به تاکید است مربیان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی می‌بایست واجد شرایط مطابق توضیحات صفحه های ۱۰ و ۱۱دفترچه راهنمای انتخاب رشته باشند.

تبصره: مربیان دانشگاه آزاد اسلامی تنها با معرفی نامه صادره از سوی مرکز جذب و امور هیات علمی این دانشگاه امکان بهره مندی از این سهیمه را دارا می‎باشند.

۱۰- تصویر مدرک زبان در صورت وجود

۱۱- تصویر کارنامه انتخاب رشته

۱۲- سایر مستندات مربوط به سوابق علمی آموزشی و پژوهشی و تحقیقاتی شامل مدارک و مستندات مربوط به سوابق آموزشی (مانند رتبه دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد، سوابق تدریس در دانشگاه‌ها، رتبه در جشنواره ها و المپیادها و …) و پژوهشی (مانند مقالات علمی-پژوهشی و علمی-ترویجی، مقاله در کنفرانس‌های معتبر، اختراع ثبت‌شده، طرح‌ها و پروژه های انجام شده، تالیف و ترجمه کتاب و …)
(مسئولیت عدم بارگذاری مدارک در سامانه ثبت نام دانشگاه برعهده متقاضی می باشد

مهم: به همراه داشتن اصل مدارک جهت تطبیق در روز مصاحبه الزامی می باشد.

نکات مهم:

رشته امتحانی داوطلب باید با رشته فارغ التحصیلی مطابقت داشته باشد (طبق دفترچه شماره 1 راهنمای آزمون ورودی دکتری سال 1402 سازمان سنجش آموزش کشور). در غیر این صورت داوطلب مجاز به شرکت در مصاحبه نمی باشد.

براساس مصوبه شورای ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور شورای عالی انقلاب فرهنگی، دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی میتوانند برای نمره مرحله دوم آزمون که شامل مجموع نمرات سوابق آموزشی پژوهشی و فناوری و مصاحبه می باشد. حد نصاب نمره برای هر کدرشته محل تعیین کنند و سازمان سنجش مکلف است در پذیرش نهایی حدنصاب مذکور را اعمال نماید.

در صورت احراز هرگونه مطالب خلاف واقع در مدارک ارائه شده توسط داوطلب در هر مرحله ای از پذیرش و یا تحصیل، از ادامه کار وی جلوگیری و پیگیری قانونی به عمل خواهد آمد.

راهنمای ثبت نام اینترنتی مصاحبه

۱- جهت ورود به ثبت نام از مرورگر اینترنت اکسپلورر یا کروم استفاده نمایید. پس از تکمیل اطلاعات اولیه، یک شناسه و رمز کاربری به شما اختصاص داده خواهد شد. شناسه و رمز کاربری را یادداشت کرده و در نگهداری آن دقت نمایید دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه شیراز هم حتما باید از این طریق ثبت نام کنند در غیر این صورت پرونده آن ها بررسی نخواهد شد.

۲- با مراجعه به لینک سیستم اتوماسیون آموزشی پژوهشی و دانشجویی به آدرس زیر و وارد کردن شناسه و رمز کاربری خود در این قسمت وارد مرحله ثبت رشته و پرداخت اینترنتی خواهید شد. در قسمت فرایند ثبت نام با توجه به رشته های موجود رشته مورد نظر خود را انتخاب نمایید (پس از انتخاب رشته به منظور تثبیت رشته حتما در قسمت سفیدی صفحه کلیک کنید تا رشته ثبت شود) 11113513097/https://eduautomation.shirazu.ac.ir/Sess اتوماسیون آموزشی، پژوهشی و دانشجویی

۳- در پایین صفحه ثبت نام گزینه پرداخت اینترنتی را فعال کنید.

۴- مدارک مورد نیاز را بارگذاری نمایید.

۵- گزینه ذخیره و ارسال را کلیک کنید تا فرم جهت انجام مراحل بعدی به مراجع مربوط ارجاع داده شود. در غیر این صورت فرم ارسال نخواهد شد و مراحل ثبت نام شما ناتمام می ماند. توجه داشته باشید تا زمانی که بر روی گزینه ذخیره و ارسال کلیک نکنید، فرم ثبت نام در دست شما باقی می‌ماند و قابل ویرایش است؛ پس از تایید وضعیت ارجاع دیده می‎شود و این وضعیت به معنی کامل بودن ثبت نام می‌باشد.

۶- هر گونه تغییر در این فرایند از طریق سایت دانشگاه شیراز اطلاع رسانی خواهد شد.

توجه: چنانچه متقاضیان سوالی داشته باشند صرفا میتوانند سوالات خود را با ذکر نام نام خانوادگی، رشته مورد تقاضا و شماره تماس به پست الکترونیکی تحصیلات تکمیلی دانشگاه به آدرس grasch@shirazu.ac.ir ارسال نمایند. تحصیلات تکمیلی از پاسخ دهی به پیام های فاقد مشخصات فوق معذور است. همچنین به دلیل زیاد بودن درخواست‌ها، ذکر عنوان پذیرش دکتری نیمه متمرکز سال 1402 در قسمت عنوان ایمیل، ضروری می باشد.

توجه

مصاحبه متقاضیان پذیرش از طریق آیین نامه استعداد درخشان (ممتازین) در صورت داشتن ثبت نام جداگانه، همزمان با مصاحبه رشته های نیمه متمرکز میباشد.

زمان برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه شیراز در سال 1402 کی است؟

تاریخ برگزاری مصاحبه دکترا دانشگاه شیراز در همین صفحه اعلام شده است.

برای شرکت در مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه شیراز چه مدارکی لازم است؟

فهرست کامل مدارک مصاحبه دکتری دانشگاه شیراز در متن مقاله آمده است.

مطالب مفید برای داوطلبان معرفی‌شده برای شرکت در مصاحبه دکتری ۱۴۰۲

مصاحبه دکتری

تجربه مصاحبه دکتری

مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

تجربه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

مصاحبه دکتری دانشگاه پیام نور

حد نصاب نمره مصاحبه دکتری

پذیرش دکتری با ارشد آموزش محور

عوامل موثر در مصاحبه دکتری

آمادگی برای مصاحبه

نکات مصاحبه دکتری

آمادگی مصاحبه دکتری

سوالات مصاحبه

سوالات مصاحبه دکتری

سوالات مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

سوالات پایان نامه در مصاحبه دکتری

سوالات روش تحقیق در مصاحبه دکتری

معرفی خود به انگلیسی در مصاحبه دکتری

هدف از ادامه تحصیل در مقطع دکتری

سوالات زبان در مصاحبه دکتری


مدارک موردنیاز

مدارک مصاحبه دکتری

توصیه نامه مصاحبه دکتری

رزومه مصاحبه دکتری

 

نحوه امتیازدهی در مصاحبه

امتیاز مقاله در مصاحبه دکتری

امتیاز کتاب در مصاحبه دکتری

امتیاز مدرک زبان در مصاحبه دکتری

امتیاز تدریس در مصاحبه دکتری

تاثیر سن در مصاحبه دکتری

تاثیر دانشگاه ارشد در مصاحبه دکتری

تاثیر مشروطی در مصاحبه دکتری

 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

68 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رضانیا
اردیبهشت ۳۱, ۱۴۰۲ ۵:۴۲ ب٫ظ

سلام چرا دانشگاه ها شرایط ثبت‌نام مصاحبه دکتری را رو منتشر نمیکنن؟

نگارا
اردیبهشت ۲۹, ۱۴۰۲ ۶:۴۱ ب٫ظ

به مهسا:
به نظرتون داشتن ریزنمرات هر مقطع کافیه برای مصاحبه یا حتما باید مدرک ببریم؟

کیمیا
اردیبهشت ۲۹, ۱۴۰۲ ۹:۰۶ ق٫ظ

من ۷ خرداد مصاحبه دارم. از تهران باید برم اونجا، اون وقت هنوز دانشگاه شیراز شرایط مصاحبه رو اعلام نکرده. پس کی در سایت می‌زنه؟

مهسا
اردیبهشت ۲۹, ۱۴۰۲ ۹:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  کیمیا

سلام
نگران نباشید اغلب دانشگاه ها همین هفته اطلاعیه میزنند.

سید
خرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۱:۲۵ ق٫ظ

دوستانی که مهندسی کامپیوتر نرم افزار شیراز مصاحبه دادن، آیا امروز توی واتساپ از شما هم درخواست گواهی رتبه برتر خواستن البته در صورت داشتن این گواهی؟ چون برای من پیام فرستادن و من گواهی برتر داشتم براشون ارسال کردم.

باهاتون قهرم
خرداد ۱۹, ۱۴۰۰ ۹:۴۸ ق٫ظ

سلام،من دیروز مصاحبه داشتم یه روز قبلش از گروه دانشکده علوم پایه تماس گرفتن باهام که ۱۸ ام ساعت ۱۰ صبح مصاحبه داری و لینک هم پیامک کردن برام

علی
خرداد ۲۱, ۱۴۰۰ ۱۰:۴۰ ب٫ظ

سلام ،ازتون چی پرسیدن

باهاتون قهرم
خرداد ۲۳, ۱۴۰۰ ۰:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  علی

سلام،زبان تخصصی، باید به انگلیسی تعریف میکردم،گفتن پایان نامتو به انگلیسی توضیح بده
دروس تخصصی هم سوال کردن،ایده پژوهشی برای تز دکترا و روش کاری که میخوای استفاده کنی،سوال درسی زیاد پرسیدن

مجید
خرداد ۱۳, ۱۴۰۰ ۴:۰۰ ب٫ظ

دوستانی که مصاحبه دکتری دانشگاه شیراز ثبت نام کردن ممنون میشم جواب بدین. برای من تو سامانه ای که ثبت نام کردم بعد از حدود ۱ هفته هنوز زده مدارک در دست بررسی هست. میخواستم ببینم برای شما هم همین پیام نشون داده میشه؟ ممنون میشم پاسخ بدین.

امید
خرداد ۱۹, ۱۴۰۰ ۶:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  مجید

سلام بر شما
ولا منم مدام چک میکنم. همین مورد برای منم نوشته شده. ایمیل زدم ک لینک شرکت در مصاحبه ای رو من دریافت نکردم ولی خبری نشد…

محمود
خرداد ۱۲, ۱۴۰۰ ۳:۱۳ ب٫ظ

باسلام خدمت دوستان عزیز
سروران ودوستان بزرگوار من امروز رفتم ساختمان مدیریت دانشگاه
چون از ثبت نام مصاحبه جامانده بودم من بودم وچند نفر دیگر برامون زحمتشو کشیدن که انجام بدیم.یه خانمی بود بنام خانم خرم دل خیلی باشخصیت وبزرگوار بودند وهرچی از خوبیشون بگم باور کنید کم گفتم.خیلی خیلی پیگیر کردند وکمکمون کردند.خداوند به این خواهر بزرگوارم سلامتی بده.ای کاش بقیه مسئولین ومدیران شهرمان یک درصد ازایشون یادمیگرفتند.گرچه مدیران ومسئول خوب مثل این خواهرمان درشهرشیراز داریم.معلوم نیست من قبول بشم یاخیر ولی واقعا ممنون خانم خرم دل هستم.حتی فرمودند فقط تا امروز حضوری یا تلفنی وقت اضافی گذاشتیم هرکس پیگیرشده ثبت نامش کنیم.

مرادی
خرداد ۱۲, ۱۴۰۰ ۲:۲۵ ب٫ظ

سلام من نتونستم برا ثبت نام مصاحبه ثبت نام کنم رشته ی تاریخ ایران اسلامی هستم لطفا مهلت ثبت نام را تمدید کنید

مرادی
خرداد ۱۲, ۱۴۰۰ ۱۱:۲۴ ق٫ظ

سلام برا ثبت نام مصاحبه دکتری رمز کاربری و رمز عبور چه چیزی باید وارد کنیم؟زمان ثبت نام برا مصاحبه تمدید نمیشود؟

محمود
خرداد ۱۲, ۱۴۰۰ ۰:۵۹ ق٫ظ

باسلام
من فکر میکردم پردیس خودگردان بارگذاری مدارکش جدا از روزانه ودولتی شیراز است.وجاماندم از بارگذاری مدارک.تا ۱۰ خرداد دیروز بوده.
مسئولین دانشگاه شیراز وپردیس اگر این درخواستو میبینید تورا خدا کمکم کنید بتونم برای مصاحبه مدارکو بارگزاری کنم.
هم رتبه ام خوب بوده وهم مدرک زبان وهم مقاله وهم تالیف چنتا دارم
وسزاوار نیست اینقدر بیش از یک سال زحمت کشیدم به این سادگی حذف شوم.تورا ابوالفضل کمکم کنید.تا الان چند پیام تواین صفحه ازبس فکرم مشغوله دارم دیوونه میشم وخودم هم بخدا نمیدونم دارم چی مینویسم.

محمود
خرداد ۱۲, ۱۴۰۰ ۰:۴۶ ق٫ظ

باسلام
مصاحبه پردیس خودگردان شیراز جداست یا با دانشگاه شیراز یکی هست.
سردر نمیارم هیچی درموردپردیس ننوشته.
واقعا اطلاع رسانی ناقصتراز این ندیدم.
تعجبم اینقدر ضعیف عمل میکنند.

محمود
خرداد ۱۲, ۱۴۰۰ ۰:۴۳ ق٫ظ

باسلام
دوستان تاریخ مصاحبه رشته گرایشهای اقتصاد پردیس خودگردان شیراز کی هست

محمود
خرداد ۱۲, ۱۴۰۰ ۰:۴۰ ق٫ظ

باسلام
ببخشید من پردیس خودگردان شیراز معرفی به مصاحبه شدم وفکرمیکردم مدارکش جدا بارگذاری میشه وتاریخ مصاحبه هاش جدیه وهیچ اطلاعیه ای توسایت سنجش برای مصاحبه پردیس خودگردان شیراز ندیدم الان رفتم توسایت دکتری شیراز تا پردیس وروزانه دولتی شیراز تاریخ ارسال مدارکشون ۱۰ خرداد دیروز بوده وجا ماندم توراخدا راهنمای کنید چکارکنم.سایت بازنمیشه بارگزاری کنم.نگاه کنید اگر سایت برای بارگزاری بازمیشه بهم خبربدین.حالا چکارکنم.

فرهاد
خرداد ۱۱, ۱۴۰۰ ۴:۴۶ ب٫ظ

اطلاع رسانی ضعیییف- رویه ثبت نام افتضاااح- بدتر از این امکان نداشت. من که موفق به ثبت نام نشدم

فاضلی
خرداد ۱۱, ۱۴۰۰ ۶:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  فرهاد

متاسفانه من هم ثبت نام نکردم زمانی که مقرر بود مراجعه کردم دیدم سایت بسته است امروز با همه تماس گرفتم ولی نتیجه ای حاصل نشد واقعا که بدتر از این ندیدم

منصور
خرداد ۱۱, ۱۴۰۰ ۱:۰۳ ب٫ظ

سلام
ببخشید دوستان زمان مصاحبه رشته مدیریت آموزشی را میدونید؟
لینک برنامه هم کسی داده؟

خورشید
خرداد ۱۱, ۱۴۰۰ ۸:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  منصور

۱۷ و ۱۸ و ۱۹ خرداد
توی سایت نوشته

منصور
خرداد ۱۲, ۱۴۰۰ ۲:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  خورشید

سپاسگزارم برادر..

آزاده بقایی پور
خرداد ۱۱, ۱۴۰۰ ۱۲:۴۷ ب٫ظ

سلام ببخشید کسی از دوستان امروز تاریخ مصاحبه دکترا شون بوده ؟ ایا لینک مصاحبه براشون امده ؟

فاضلی
خرداد ۱۱, ۱۴۰۰ ۹:۵۴ ق٫ظ

سلام لطفاً جواب دهید هرچه پیام می فرستم تایید می شود ولی کسی جواب نمی دهد شماره تلفن هم غیر فعال است با وضعیت کرونا حداقل غیر حضوری جواب بدهید

ازاده بقایی پور
خرداد ۱۱, ۱۴۰۰ ۹:۴۶ ق٫ظ

سلام تاریخ مصاحبه من امروز ۱۱ است ولی هیچ لینکی برام نیامده چه کا راباید انجام بدهم لطفا راهنمایی بفرمایید

منصور
خرداد ۱۱, ۱۴۰۰ ۱:۳۲ ب٫ظ

سلام
لطفا پاسخ دهید.
شما تاریخ مصاحبه خودتون رو از کجا اطلاع پیدا کردید؟

باهاتون قهرم
خرداد ۱۱, ۱۴۰۰ ۹:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  منصور

سلام،سایت دانشگاه همون قسمتی که لینک ثبت نام هست اونجا یه جدول زمانبدی گذاشتن اونجا نگاه کنید با توجه به رشتتون زمان مصاحبه مشخصه

منصور
خرداد ۱۷, ۱۴۰۰ ۱۱:۴۵ ق٫ظ

سپاسگزارم

منصور
خرداد ۱۷, ۱۴۰۰ ۱۱:۴۴ ق٫ظ

سلام
شما مصاحبه دادید؟
لینک برنامه براتون فرستادن؟
یا از طریق ادواب کانکت یا واتساپ مصاحبه دادید؟

باهاتون قهرم
خرداد ۱۷, ۱۴۰۰ ۱۲:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  منصور

سلام،آقا منصور من فردا ساعت۱۰ مصاحبه دارم،بله امروز لینک برام فرستادن

م
خرداد ۱۸, ۱۴۰۰ ۲:۰۷ ب٫ظ

سلام . لینکو از کجا براتون فرستادن. فردا مصاحبه منه ولی هیچ لینکی دریافت نکردم

فاضلی
خرداد ۱۱, ۱۴۰۰ ۹:۱۴ ق٫ظ

باسلام خدمت دوستان پیرو پیام قبلی بنده آیا امروز سامانه برای ثبت نام در مصاحبه فعال است ؟

فاضلی
خرداد ۱۰, ۱۴۰۰ ۱۱:۰۴ ب٫ظ

باسلام بنده داوطلب مصاحبه هستم باتوجه به اینکه زمان ثبت نام تا ۱۴۰۰/۳/۱۰ثبت شده اما با مراجعه به سامانه در تاریخ مذکور اعلام شده که مهلت به اتمام رسیده لطفا حداقل یک روز برای ثبت نام مهلت داده شود حقیقتا برای آزمون خیلی تلاش کردیم .

علی عرفان
خرداد ۱۰, ۱۴۰۰ ۸:۴۷ ب٫ظ

دوستان با چه پیش کدی وارد گلستان شدین؟

مریم
خرداد ۱۰, ۱۴۰۰ ۴:۳۴ ب٫ظ

بچه ها تورو خدا یکی بگه قبل شماره داوطلبی چه کدی باید وارد کنم ؟؟

الهه
خرداد ۱۰, ۱۴۰۰ ۳:۱۰ ب٫ظ

دوستان من هیچ فایل و رزومه ای توی سایت بارگداری نکردم نمیدونستم ولی الان هم پیام اومده که فردا تاریخ مصاحبه هست کسی از دوستان میتونه کمک کنه

شکیبا
خرداد ۱۰, ۱۴۰۰ ۷:۴۸ ق٫ظ

سلام من فردا (۱۱ خرداد) مصاحبه دارم ولی در سایت فقط نوشته شده از طریق ادوبی کانت و اصلا لینکی برای ورود به جلسه مصاحبه ذکر نشده. چگونه باید وارد مصاحبه شوم؟ با تشکر

باهاتون قهرم
خرداد ۱۰, ۱۴۰۰ ۱۲:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  شکیبا

سلام،فردا امکان دسترسی به لینک بهتون میدن

منصور
خرداد ۱۱, ۱۴۰۰ ۱:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  شکیبا

سلام
شما از کجا تاریخ مصاحبه خودتون رو مطلع شدید که چه تاریخی هست؟؟؟

منصور
خرداد ۱۱, ۱۴۰۰ ۱:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  شکیبا

نگران نباشید با واتساپ هم امکان پذیر هست.
قبل از مصاحبه باهاتون تماس میگیرن.

دکترای شیمی
خرداد ۱۰, ۱۴۰۰ ۰:۵۱ ق٫ظ

دوستان من دوربین لب تابم وصل نمیشه هر کاری میکنم و امتحان کردم میشه از گوشی استفاده کنم مشکلی پیش نمیاد؟ خواهش میکنم راهنمایی کنید نگران شدم

باهاتون قهرم
خرداد ۱۰, ۱۴۰۰ ۸:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  دکترای شیمی

سلام،با گوشی هم پارسال خیلی ها مصاحبه دادن نگران نباش میشه

آتوسا
خرداد ۹, ۱۴۰۰ ۱۱:۲۰ ق٫ظ

من ریز نمرات و تاریخ دفاع رو ندارم،حالا باید چیکار کنم؟

آتوسا
خرداد ۹, ۱۴۰۰ ۱۱:۱۹ ق٫ظ

سلام،من یکبار ثبت نام مصاحبه رو انجام دادم که کد پیگیری ثبت اطلاعات بهم داد که حدود ۸۸ هزار تومان واریز کردم،آیا بازم باید اقدام کنم؟

باهاتون قهرم
خرداد ۹, ۱۴۰۰ ۹:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  آتوسا

سلام،اون ۸۸ تومن برای بررسی صلاحیت توسط سازمان سنجشه
ثبت نام برای مصاحبه تو سایت هر دانشگاهی که دعوت شدین باید انجام بدین

مریم
خرداد ۹, ۱۴۰۰ ۲:۲۰ ق٫ظ

سلام کسی میدونه کد قبل شماره داوطلبی چنده؟؟

باهاتون قهرم
خرداد ۸, ۱۴۰۰ ۱:۰۶ ب٫ظ

سلام دوستان،فقط زیر نمرات کارشناسی و ارشد بذاریم کافیه
یا مدرک هم بذاریم

زهرا
خرداد ۸, ۱۴۰۰ ۹:۴۴ ب٫ظ

فقط ریز نمرات و گواهی رتبه اگر دارید

باهاتون قهرم
خرداد ۹, ۱۴۰۰ ۹:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

ممنون عزیزم

مانی
خرداد ۷, ۱۴۰۰ ۶:۲۷ ب٫ظ

سلام چرا دانشگاه شیراز سامانه ثبت اطلاعات اولیه ارور میده؟ روی لینک میزنیم برا ثبت نام ارور میده…چیکار کنم الان؟

زهرا
خرداد ۷, ۱۴۰۰ ۹:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  مانی

امروز ارور می ده. تا دیروز درست بود

مانی
خرداد ۷, ۱۴۰۰ ۱۰:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

شما ثبت نام کردین؟؟ باید چیکار کنیم الان؟ تماس بگیرم با دانشگاه ؟

زهرا
خرداد ۸, ۱۴۰۰ ۰:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  مانی

نه متاسفانه تا فردا صبر کنیم

حسین
خرداد ۴, ۱۴۰۰ ۹:۰۶ ب٫ظ

سلام دوستان..
من اصلا نمیدونم واسه مصاحبه پذیرفته شدم یا نه…از هرجای پیگیر میشم راهنمایی درست ممیکنن لطفا شما راهنمایی بفرمایید چطور متوجه بشم اصلا پذیرفته شدم یا نه.. البته کدرشته محل تو موعد خودش انتخاب کردم…
سپاس از شما

دنیا
خرداد ۵, ۱۴۰۰ ۳:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

سلام وقت بخیر. اگه دانشگاه آزاد انتخاب رشته کردین وارد این سایت azmoon.org بشید و کد دسترسی و کدملی رو وارد کنید کارنامتون میاد بالا.
اگرم دانشگاه دولتی است با سایت سنجش وارد شید و قسمت آزمون دکتری، نتایج انتخاب رشته اطلاعات وارد کنید و کارنامتون رو ببینید

زهرا
خرداد ۴, ۱۴۰۰ ۵:۴۲ ب٫ظ

سلام
من هفت سال دانشگاه شیراز بودم
ادبیات عرب خوندم
وقت خودم را هدر دادم
قربون دانشگاه آزاد علی آباد کتول
اساتید تازه کار
کسانی هم که سابقه داشتن
حال و حوصله تدریس نداشتن

دوست
خرداد ۵, ۱۴۰۰ ۱۱:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

۷ سال دکتری خوندین؟

مجید
خرداد ۴, ۱۴۰۰ ۳:۲۱ ب٫ظ

تو سایتی که گفتن من رفتم هزینه رو واریز کردم ولی اصلا مشخص نیست چجوری باید مدارک آپلود کنی. از دوستان اگر کسی ثبت نام کرده لطفا راهنمایی بفرمایید.

زهرا
خرداد ۴, ۱۴۰۰ ۱۱:۴۸ ق٫ظ

تو را به جدتون
به دانشگاه شیراز نرید
طبل تو خالیه

باهاتون قهرم
خرداد ۴, ۱۴۰۰ ۳:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

سلام،ای خواهر چه کنیم که همین طبل توخالی طاقچه بالا میذاره برامون

زهرا
خرداد ۴, ۱۴۰۰ ۳:۵۲ ب٫ظ

فقط ادعا دارن

شیراز
خرداد ۴, ۱۴۰۰ ۴:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

شما پاتولوژی میخونین؟

علی
خرداد ۲۱, ۱۴۰۰ ۱۰:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

کاشکی فقط ادعا بود یکی از استاداش اشنای ماست،خانوادش بهش گفتن بیا سهم الارث و بگیر باهاشون قهر کرده،جواب تلفنشونو نمی ده

علی
خرداد ۴, ۱۴۰۰ ۶:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

همه جا همین

زهرا
خرداد ۴, ۱۴۰۰ ۸:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  علی

همه جا اینجوری نیست
دوستام دانشگاه قم و علامه بودن
خیلی راضی بودن
تفاوت از زمین تا اسمان

زهرا
خرداد ۴, ۱۴۰۰ ۹:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  علی

همه جا مثل هم نیست
دوستام ادبیات عرب دانشگاه قم و علامه طباطبایی
می‌خوندن
عالی بود
دانشگاه شیراز همش پز و ادعا هست
من هفت سال بودم

سیمین
خرداد ۷, ۱۴۰۰ ۹:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

سلام
دوست عزیز منم دانشگاه‌شیراز بود رشته عربی ولی اساتید خیلی خوب هستند حتی بچهایی که از جاهای مختلف میان خیلی اعتراف میکنند

علی
خرداد ۲۱, ۱۴۰۰ ۱۰:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

کاملاً درسته ،استاداش اعصاب ندارن،پوست ادم رو می کنن