موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

مصاحبه دکتری دانشگاه مدنی آذربایجان ۱۴۰۲

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

اطلاعیه دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در خصوص مصاحبه علمی و سنجش عملی، بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری آزمون دکتری ۱۴۰۲ منتشر شد.

به گزارش پی اچ دی تست، بر اساس اعلام این دانشگاه، داوطلبانی که در مرحله اول آزمون دکتری شرکت نموده و از طریق سازمان سنجش جهت شرکت در مصاحبه علمی و سنجش عملی، بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری به این دانشگاه معرفی شده اند، لازم است پس از بارگذاری مدارک در سامانه مدارک دانشگاه شهید مدنی، بر اساس برنامه زمانی اعلام شده در این اطلاعیه در مصاحبه علمی به صورت حضوری و از طریق مصاحبه شفاهی شرکت نمایند.

معیارهای سنجش و پذیرش دانشجو برای ورود به دوره دکتری ناپیوسته آموزشی – پژوهشی به شرح زیر است:

۱- امتیاز آزمون متمرکز مرحله اول (۵۰ درصد) توسط سازمان سنجش آموزش کشور

۲- امتیاز سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری (۲۰ درصد) توسط دانشگاه

۳- مصاحبه علمی و سنجش عملی (۳۰ درصد) توسط دانشگاه

پس از انجام مصاحبه، مجموع امتیازات بندهای ۲ و ۳ به عنوان امتیاز مرحله دوم آزمون دکتری توسط دانشگاه تعیین و به سازمان سنجش اعلام می گردد. محاسبه نمره نهایی داوطلبان و اعلام اسامی قبول شدگان نهایی بر اساس مقررات و با رعایت حدنصاب‌های تعیین شده برای مرحله دوم آزمون (جدول شماره ۱ این اطلاعیه) توسط سازمان سنجش انجام و اعلام خواهد شد.

مراحل برگزاری مصاحبه علمی آزمون دکتری به صورت حضوری و از طریق مصاحبه شفاهی و به شرح زیر خواهد بود:

مدارک ثبت نام مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه مدنی آذربایجان

بارگذاری مدارک لازم در سامانه جهت شرکت در مصاحبه این دانشگاه ضروری است:

داوطلبان پس از ورود به سامانه ارسال مدارک دانشگاه به آدرس http://madarek.azaruniv.ac.ir بایستی مدارک زیر را در سامانه بارگذاری نمایند:

۱- تصویر پرسنلی ۳*۴ داوطلب

۲- فرم تکمیل شده مشخصات داوطلب (فرم شماره ۱)

۳- تصویر صفحه اول شناسنامه و کارت ملی برای تطبیق مشخصات داوطلب با اطلاعات ارسالی از سازمان سنجش

۴- تصویر کارنامه مرحله اول آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۴۰۲

۵- تصویر مدرک کارشناسی ارشد (فوق لیسانس)

تبصره ۱: معرفی شدگانی که دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی ارشد و یا دکترای حرفه ای بوده و حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ فارغ التحصیل می شوند، لازم است تصویر گواهی تأییدشده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل تحصیل خود در خصوص تعداد واحدهای گذرانده و معدل کل تا تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ را بارگذاری نمایند (مطابق فرم مندرج در صفحه ۱۶۷ دفترچه شماره: ۲ راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز سال ۱۴۰۲).

۶- تصویر مدرک کارشناسی (لیسانس)

تبصره ۲: آن دسته از معرفی شدگانی که فارغ التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته هستند، علاوه بر اصل مدرک کارشناسی ناپیوسته می‌بایست تصویر مدرک کاردانی را نیز ارائه نمایند.

تبصره ۳: معرفی شدگانی که بنا به دلایلی قادر به ارائه اصل مدرک یا مدارک تحصیلی خود نمی باشند، لازم است اصل گواهی تأییدشده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک را به جای مدرک فوق بارگذاری نمایند.

۷- ریزنمرات مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد

۸- تصویر گواهی نمره زبان از یکی از آزمون های معتبر زبان انگلیسی که بیش از ۲سال از تاریخ آن نگذشته باشد (در صورت وجود)

تبصره ۴: متقاضیانی که هنوز مدرک زبان اخذ ننمودهاند، در صورت پذیرش، ملزم به ارائه مدرک زبان با نمره لازم تا آزمون جامع هستند.

۹- تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت دائم یا مدرکی که وضعیت نظام وظیفه معرفی‌شده را با توجه به بند «مقررات وظیفه عمومی» مندرج در صفحه ۱۹دفترچه شماره (۱) راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی مقطع دکتری سال ۱۴۰۲مشخص نماید (مخصوص برادران).

۱۰- فایل pdf پایان نامه کارشناسی ارشد

۱۱- فایل pdf مقالات ارائه شده در سمینارها، کنفرانس‌های معتبر، مجلات داخلی و خارجی معتبر به ترتیب آیتم های مندرج در بخش ب فرم شماره ۱

۱۲- تصویر مدارک مربوط به سوابق علمی، آموزشی، پژوهشی و فعالیتهای فوق برنامه و افتخارات علمی (از قبیل گواهی رتبه در مسابقات علمی بین المللی معتبر و کسب مقام در جشنواره های داخلی و خارجی) به ترتیب آیتم های مندرج در بخش ج فرم شماره ۱

۱۳- تصویر گواهی معتبر مبنی بر حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه برای متقاضیان استفاده از سهیمه رزمندگان، ایثارگران و جانبازان

۱۴- تصویر حکم کارگزینی یا تصویر گواهی (که به تأیید بالاترین مقام مسئول رسیده باشد) برای داوطلبان حائز شرایط سهمیه مربیان رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی تمامی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور

۱۵- رسید واریز هزینه شرکت در مصاحبه علمی به صورت خروجی فایل پی دی اف یا اسکرین شات به مبلغ ۱/۳۰۰/۰۰۰ ریال (معادل یکصد و سی هزار تومان) به حساب تمرکز وجوه درآمد اختصاصی دانشگاه از طریق سامانه پرداخت آنلاین به آدرس زیر:

https://ecard.azaruniv.ac.ir/otherpay.aspx

  • در صورتیکه داوطلب، متقاضی شرکت در مصاحبه در بیش از یک رشته/گرایش باشد تهیه تنها یک فیش واریزی کافی است.

زمان ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه مدنی آذربایجان ۱۴۰۲

انجام مصاحبه طبق تاریخ‌های درج شده در این اطلاعیه در بازه زمانی ۶ خرداد ماه لغایت ۲۱ تیرماه ۱۴۰۲انجام خواهد شد. داوطلبان موظف هستند تا یک روز قبل از تاریخ مصاحبه اصلی نسبت به بارگذاری مدارک فوق در سامانه ارسال مدارک اقدام نمایند.

تذکرات مهم:

– داوطلبان باید پیش از ثبت نام نسبت به آماده نمودن مدارک خود اقدام نمایند. بدیهی است پس از تکمیل فرآیند ثبت نام و نهایی نمودن آن، امکان ویرایش اطلاعات ثبت شده میسر نمی‌باشد.

– در صورت انصراف از شرکت در مصاحبه، وجه واریزی به هیچ عنوان قابل استرداد نخواهد بود.

– در صورت‌ عدم بارگذاری کامل مدارک در سامانه تا یک روز قبل از تاریخ مصاحبه اصلی، مصاحبه صورت نخواهد گرفت و هر گونه مسئولیت آن به عهده خود داوطلب خواهد بود.

– به همراه داشتن اصل مدارک بارگذاری شده در سامانه در جلسه مصاحبه الزامی است.

مصاحبه دکتری دانشگاه شهید مدنی آذربایجان

شرایط پذیرش دکتری دانشگاه مدنی آذربایجان

سایر شرایط عمومی و اختصاصی داوطلبان و شرایط اختصاصی دانشگاه به شرح زیر است:

– احراز تمامی شرایط اعلامی در دفترچه‌های شماره ۱ و ۲

سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۴۰۲

– شرکت در تمامی مراحل مرحله دوم اعلام شده در این اطلاعیه (اعم از مصاحبه تخصصی، آزمون شفاهی و…) برای تمامی متقاضیان جهت پذیرش نهائی الزامی است.

– تحصیل در دوره دکتری، تمام وقت بوده و دانشجویان مشمول کلیه مقررات آموزشی در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان میباشند. طبق مقررات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، پذیرفته شدگان نهایی ملزم به سپردن تعهد تحصیل تمام وقت به دانشگاه برای کل مدت تحصیل دوره دکتری خواهند بود. لذا داوطلب نباید به مؤسسه دیگری تعهد خدمت داشته یا در استخدام محل دیگری باشد.

تبصره ۵– شاغلین در سازمان‌ها و دستگاه های دولتی می توانند با داشتن معرفی نامه از سازمان مربوطه در مصاحبه شرکت نمایند و در صورت قبولی در دوره دکتری باید حکم مأموریت تحصیل خود را ارائه نمایند.

شهریه دکتری ۱۴۰۲ دانشگاه شهید مدنی آذربایجان

– شهریه مقطع دکتری پردیس خودگردان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان برای ورودیهای سال ۱۴۰۲برای کل دوره تحصیلی (هشت نیمسال) در رشته های علوم انسانی ۱.۳۸۴.۴۳۴.۶۵۸ ریال و رشته های علوم پایه و فنی و مهندسی ۱.۶۰۵.۹۴۴.۲۰۴ ریال می باشد.

– شهریه مقطع دکتری نوبت دوم دانشگاه شهید مدنی آذربایجان برای ورودیهای سال ۱۴۰۲برای کل دوره تحصیلی (هشت نیمسال) در رشته های علوم انسانی ۱.۲۹۴.۴۵۳.۳۲۶ ریال و رشته های علوم پایه و فنی و مهندسی ۱.۵۰۱.۵۵۷.۸۳۴ ریال می باشد.

تبصره ۶– برای سنوات تحصیلی بیش از هشت نیمسال تحصیلی، برای هر نیمسال معادل ٪ ۴ شهریه کل دوره از دانشجو اخذ خواهد شد.

تبصره ۷– در صورت فارغ التحصیل شدن دانشجو در کمتر از هشت نیمسال تحصیلی، متناسب با مبلغ هر نیمسال از مبلغ کل کسر خواهد شد.

حدنصاب مصاحبه دکتری دانشگاه مدنی آذربایجان ۱۴۰۲

– حدنصاب آزمون مرحله دوم برای رشته-گرایش های مختلف دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در جدول شماره ۱ این اطلاعیه ارائه شده است. بدیهی است امکان پذیرش نهائی داوطلبانی که موفق به کسب حدنصاب لازم در گرایش مربوطه نشوند، وجود ندارد.

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه مدنی آذربایجان ۱۴۰۲

زمان برگزاری مرحله دوم آزمون دکتری (مصاحبه علمی و سنجش عملی و بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری) در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان به همراه کد رشته محل‌های مورد پذیرش این دانشگاه در جدول زیر ارائه شده است.

داوطلبان محترم موظف هستند طبق این برنامه و در ساعتی که از طریق دانشکده مربوطه به داوطلب اعلام می شود به صورت حضوری در مصاحبه علمی شرکت نماید.

چنانچه داوطلب در هر یک از رشته‌گرایش ها، بنا به دلایل موجه، موفق به شرکت در جلسات مصاحبه در تاریخ‌های اعلام‌شده نباشد، می‌تواند در تاریخ مشخص‌شده برای «مراجعین با تأخیر» جهت انجام مصاحبه به صورت حضوری شرکت نماید. عدم حضور و شرکت داوطلب در مصاحبه در تاریخ و زمان اعلام شده غیبت و به منزله انصراف محسوب خواهد شد.

توجه: مصاحبه هر رشته-گرایش طبق برنامه زمانی جدول زیر برگزار می گردد.

زمان برگزاری مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه مدنی آذربایجان ۱۴۰۲

نحوه برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه شهید مدنی آذربایجان

براساس شیوه نامه اجرایی آزمون نیمه متمرکز مرحله مصاحبه علمی آزمون دکتری سال ۱۴۰۲به صورت حضوری انجام می شود.

نکات مهم

– چنانچه در هر مرحله از بررسی مدارک داوطلب، خلاف واقع بودن آن به اثبات برسد، از بررسی مدارک، ثبت نام و یا ادامه تحصیل وی جلوگیری به عمل آمده و طبق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

– جهت اطلاع بیشتر از شرایط اختصاص سهمیه رزمندگان، ایثارگران و جانبازان و مربیان رسمی قطعی یا آزمایشی تمامی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی به صفحه ۱۰ دفترچه شماره ۲ راهنمای عملی انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری سال ۱۴۰۲ (دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری) مراجعه شود.

– متقاضیانی که دارای دفترچه آماده به خدمت میباشند، لازم است در تاریخی که توسط معاونت وظیفه نیروی انتظامی اعلام می شود به خدمت اعزام شوند. بدیهی است در صورت پذیرفته شدن و دارا بودن سایر شرایط و ضوابط در هر مرحله از خدمت ترخیص خواهند شد.

– در صورت تغییر آدرس محل سکونت و شماره تلفن اعلام شده، داوطلب میبایست مراتب را سریعاً به اطلاع این دانشگاه برساند؛ در غیر این صورت عواقب امر به عهده خود داوطلب خواهد بود.

– محل تحصیل دانشجویان در سایت اصلی دانشگاه به نشانی: تبریز، ۳۵ کیلومتری جاده تبریز- مراغه، دانشگاه شهید مدنی آذربایجان می باشد.

زمان برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه مدنی آذربایجان در سال 1402 کی است؟

تاریخ برگزاری مصاحبه دکترا دانشگاه مدنی آذربایجان در همین صفحه اعلام شده است.

برای شرکت در مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه مدنی آذربایجان چه مدارکی لازم است؟

فهرست کامل مدارک مصاحبه دکتری دانشگاه مدنی آذربایجان در متن مقاله آمده است.

مطالب مفید برای داوطلبان معرفی‌شده برای شرکت در مصاحبه دکتری ۱۴۰۲

مصاحبه دکتری

تجربه مصاحبه دکتری

مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

تجربه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

مصاحبه دکتری دانشگاه پیام نور

حد نصاب نمره مصاحبه دکتری

پذیرش دکتری با ارشد آموزش محور

عوامل موثر در مصاحبه دکتری

آمادگی برای مصاحبه

نکات مصاحبه دکتری

آمادگی مصاحبه دکتری

سوالات مصاحبه

سوالات مصاحبه دکتری

سوالات مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

سوالات پایان نامه در مصاحبه دکتری

سوالات روش تحقیق در مصاحبه دکتری

معرفی خود به انگلیسی در مصاحبه دکتری

هدف از ادامه تحصیل در مقطع دکتری

سوالات زبان در مصاحبه دکتری

 

مدارک موردنیاز

مدارک مصاحبه دکتری

توصیه نامه مصاحبه دکتری

رزومه مصاحبه دکتری

 

نحوه امتیازدهی در مصاحبه

امتیاز مقاله در مصاحبه دکتری

امتیاز کتاب در مصاحبه دکتری

امتیاز مدرک زبان در مصاحبه دکتری

امتیاز تدریس در مصاحبه دکتری

تاثیر سن در مصاحبه دکتری

تاثیر دانشگاه ارشد در مصاحبه دکتری

تاثیر مشروطی در مصاحبه دکتری

 

 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها