پارسه
وکیلی
کیهان روان
مدرسان شریف
موسسه آموزشی نگاره
عالم زاده
وکیلی
دوره نگاره
عالم زاده

شروع مصاحبه دکتری دانشگاه هنر ۱۴۰۳ از ۱۰ تیرماه

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

اطلاعیه مصاحبه دکتری دانشگاه هنر در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ منتشر شد.

به گزارش پی اچ دی تست، به اطلاع کلیه معرفی شدگان مرحله دوم آزمون دکتری سال ۱۴۰۳دانشگاه هنر ایران می‌رساند، تاریخ انجام مصاحبه‌های این دانشگاه متفاوت از تاریخ‌های اعلامی در اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور است.

زمان مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه هنر ۱۴۰۳

تاریخ‌های جدید مصاحبه مربوط به هر رشته در بازه ۱۰ الی ۱۷ تیر ماه ۱۴۰۳ خواهد بود.

جزئیات مصاحبه دکتری
دانشگاه هنر

مدارک مصاحبه دکتری ۱۴۰۳ دانشگاه هنر

به جهت تسریع در امور لازم است داوطلبان تا قبل از ۲۰ خرداد نسبت به آماده‌سازی مدارک ذیل به نحوی که مناسب بارگذاری الکترونیکی باشد، اقدام نمایند:

۱- یک قطعه عکس ۳×۴

۲- گواهی پایان تحصیلات کارشناسی و کارشناسی ارشد با تاریخ و معدل فارغ التحصیلی به همراه تصویر ریز نمرات هر دو مقطع به نحوی که بتوان معدل و طول مدت تحصیل را از آن استخراج و امتیازدهی کرد.

تبصره ۱: آن دسته از معرفی شدگانی که فارغ‌التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می‌باشند علاوه بر اصل مدرک کارشناسی ناپیوسته می‌بایست اصل گواهی پایان تحصیلات کاردانی را نیز ارائه نمایند.

تبصره ۲: معرفی‌شدگانی که دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی ارشد بوده و حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۳/۶/۳۱ فارغ‌التحصیل می‌شوند می‌بایست اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک مطابق فرم مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون مذکور را ارائه نمایند.

تبصره ۳: معرفی‌شدگانی که به دلائلی قادر به ارائه مدرک یا مدارک مندرج در بند ۳ این بخش نمی‌باشند، لازم است گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک ارائه نمایند.

۳- تصویر شناسنامه و کارت ملی

۴- مستندات سوابق آموزشی و پژوهشی و تأییدیه‌های مربوطه (شامل پایان نامه کارشناسی ارشد، پروژه کارشناسی، مقالات چاپ شده در نشریات و ارائه شده در همایش‌های علمی، ترجمه کتاب یا مقاله، کتابهای تألیفی، مستندات مربوط به دوره‌های آموزشی گذرانده و سوابق تدریس متقاضی، مستندات طرح‌های پژوهشی انجام شده که این موارد در زمان مصاحبه کنترل و امتیازدهی خواهد شد). در خصوص مقالات، ارائه گواهی (های) پذیرش قطعی از نشریه و پرینت متن کامل مقاله ضروری است.

۵- مستندات سایر فعالیت‌های مرتبط با رشته متقاضی

۶- ارائه پیشنهاده (پروپوزال پیشنهادی) رساله دوره دکتری مطابق با اولویت ردیف اول داوطلب، قید شده با عنوان موضوعات مورد علاقه داوطلب برای ادامه تحصیل در مقطع دکتری حداکثر ۲ صفحه تایپ شده در صفحه A۴

۷- فرم مخصوص متقاضی استفاده از سهمیه مربیان قابل دریافت از همین اطلاعیه (گواهی مبنی بر اینکه عضو هیات علمی رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بوده و تأییدیه معاون آموزشی، معاون اداری و مالی و رئیس دانشگاه را در آن اخذ نموده باشد). ضمناً داوطلبانی که عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد می‌باشند باید معرفی نامه صادره از سوی مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی را ارسال نمایند (عدم تایید فرم توسط دانشگاه محل خدمت و یاعدم بارگذاری آن باعث محاسبه نمرات در با سهمیه آزاد خواهد شد).

۸- تصویر اولین و آخرین حکم کارگزینی استخدامی هیأت علمی (آزمایشی، قطعی) ویژه سهمیه مربیان (عدم ارسال هر کدام از موارد بند ۴ و ۵ یا ارسال ناقص آن به منزله انصراف از استفاده سهمیه مربیان می‌باشد و تبعات آن به عهده داوطلب می‌باشد).

۹- تصویر گواهی شرکت در آزمون‌های ملی و بین المللی که در آن نمره زبان درج شده باشد. کارنامه باید مربوط به یکی از آزمون‌های زبان ملی «MSRT ،MCHE ،TOLIMO یا ASET دانشگاه هنر» و یا بین المللی معتبر «TOEFL IBT ،TOEFL PBT،IELTS» باشد و در زمان مصاحبه، حداکثر دو سال از تاریخ آزمون زبان، سپری شده باشد. داوطلب در صورت ارائه کارنامه فوق الذکر از امتیاز مدرک زبان بهره‌مند خواهد شد و در غیر اینصورت امتیازی بابت مدرک زبان به نامبرده تعلق نخواهد گرفت.

۱۰– فرم انتخاب رشته به همراه نام کد رشته محل‌های انتخابی داوطلب.

اطلاعیه شماره ۲ با موضوع نحوه بارگذاری مدارک در پرتال دانشگاه هنر ایران درتاریخ یکشنبه ۲۰ خرداد منتشر خواهد شد.

اطلاعیه شماره ۳ با موضوع اطلاع‌رسانی از روز، ساعت و نشانی محل مصاحبه در تاریخ چهارشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ در سایت دانشگاه هنر منتشر خواهد شد.

مطالب مفید برای داوطلبان معرفی‌شده

برای شرکت در مصاحبه دکتری ۱۴۰۳

مصاحبه دکتری

تجربه مصاحبه دکتری

مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

تجربه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

مصاحبه دکتری دانشگاه پیام نور

حد نصاب نمره مصاحبه دکتری

پذیرش دکتری با ارشد آموزش محور

عوامل موثر در مصاحبه دکتری

آمادگی برای مصاحبه

نکات مصاحبه دکتری

آمادگی مصاحبه دکتری

سوالات مصاحبه

سوالات مصاحبه دکتری

سوالات مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

سوالات پایان نامه در مصاحبه دکتری

سوالات روش تحقیق در مصاحبه دکتری

معرفی خود به انگلیسی در مصاحبه دکتری

هدف از ادامه تحصیل در مقطع دکتری

سوالات زبان در مصاحبه دکتری

 

مدارک موردنیاز

مدارک مصاحبه دکتری

توصیه نامه مصاحبه دکتری

رزومه مصاحبه دکتری

 

نحوه امتیازدهی در مصاحبه

امتیاز مقاله در مصاحبه دکتری

امتیاز کتاب در مصاحبه دکتری

امتیاز مدرک زبان در مصاحبه دکتری

امتیاز تدریس در مصاحبه دکتری

تاثیر سن در مصاحبه دکتری

تاثیر دانشگاه ارشد در مصاحبه دکتری

تاثیر مشروطی در مصاحبه دکتری

 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها